Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару, тауарлар мен қызметтерді жылжыту саласында бәсекеге қабілетті, HR менеджменті мен команда құру ерекшеліктерін, маркетинг құралдарын білетін, операциялық менеджмент негіздерін білетін, қаржылық-экономикалық және маркетингтік талдау, дағдарысты басқару және мониторинг және компанияға ең көп пайда әкелетін сату жүйесін құра алатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Академиялық жазу негіздері
Құқық негіздері
Шешендік өнер
Қаржылық сауаттылық
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Экономикалық теория
Маркетингті басқару
Қызмет салалары мен салаларындағы маркетинг
-
2 Оқу жылы
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Нейромаркетинг
Интернет-маркетинг
Бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Персоналды басқару
Маркетинг және жарнама негіздері
Бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Python-да деректерді талдау
SMM маркетинг
Микроэкономика
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Қаржылық есеп
Өнімділікті басқару
Қызметкерлерді ынталандыру және бағалау
Big Data Management [minor]
Медиация негіздері [minor]
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
-
3 Оқу жылы
JavaScript сценарий тілі [minor]
Нейроменеджмент
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
Макроэкономика
Басқару есебі
Мерчандайзинг
Брендинг және бренд менеджмент
Бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби жетістік технологиясы
Сандық сатулар және жасанды интеллект
ЖИ көмегімен сатуды болжау және оңтайландыру
Өзгерістерді басқару
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Дағдарысқа қарсы менеджмент
Бизнесті басқарудағы интеллектуалды технологиялар
Digital маркетинг
Командалық білім мен мотивациядағы жасанды интеллект
Өнімді әзірлеу және дамыту
Өндірістік менеджмент
Психосоматика [minor]
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Деректерді талдау технологиясын, болжаудың, проблемаларды анықтаудың, басқарудағы баламаларды анықтаудың негізгі әдістерін меңгерген, макроэкономикалық ортаның жай-күйін, оның өзгеру динамикасын, олардың мемлекеттік және коммерциялық ұйымдарға әсерін бағалау үшін салалық нарықтарды талдайды
- Кәсіпорын қызметінде маркетингтік тәсілге ие, бренд құра алады, жылжыту стратегиясын қалыптастыру кезінде алынған аналитиканы қолдана алады, жарнама түрлеріне бағдарланады, оны жылжыту стратегияларын жасай алады, бренд туралы хабардарлықты арттыра алады, әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттарды дамыта және насихаттай алады
- Дағдарыс жағдайларын мемлекеттік реттеу тетігін білетіндігін көрсетеді; дағдарыс жағдайын диагностикалау әдістемесін меңгерген және ұйымды дағдарысқа қарсы басқарудың стратегиясы мен тактикасын әзірлеуді біледі, тұтынушылық мінез-құлықты талдау, сұранысты болжау, жекелендіру және автоматтандыру үшін АИ-ді қолдана алады
- Қаржылық есептілік бойынша білімді көрсетеді, салық салу негіздерін түсінеді және бухгалтерлік есепте салық міндеттемелерін, кәсіпорынның қаржылық-экономикалық қызметін жоспарлау мен болжауды әзірлеу және енгізу дағдыларын ескереді, кәсіпорынның коммерциялық қызметін жоспарлауды, ұйымдастыруды және бақылауды жүзеге асырады, мақсатты аудитория мен бренд талаптарын ескере отырып, онлайн және офлайн арналар үшін сатылатын және имидждік мәтіндер жасайды
- Ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді іске асыруды қабылдаудың, ынталандырудың және уәждеудің, жауапкершілікті бөлудің, персоналды бақылау мен бағалаудың заманауи әдістемелерін меңгерген, Трейд-маркетинг негіздерін меңгерген және тауарды сауда орындарында ілгерілетуге бағытталған іс-шараларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде меңгерген, үлкен деректерді өңдеу (Big Data), клиенттерді визуализациялау және сегментациялау құралдарын меңгерген
- Әртүрлі цифрлық маркетингтік стратегиялар үшін нақты және өлшенетін мақсаттар мен KPI тұжырымдай алады, іздеу жүйелерінде, әлеуметтік желілерде, контекстік жарнамада жарнамалық науқандарды тиімді баптау, Іске қосу және оңтайландыру дағдыларын меңгереді, digital-маркетинг саласындағы жылдам өзгеретін трендтер мен инновацияларға тез бейімделе алады