Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық в Мирас

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару, тауарлар мен қызметтерді жылжыту саласында бәсекеге қабілетті, HR менеджменті мен команда құру ерекшеліктерін, маркетинг құралдарын білетін, операциялық менеджмент негіздерін білетін, қаржылық-экономикалық және маркетингтік талдау, дағдарысты басқару және мониторинг және компанияға ең көп пайда әкелетін сату жүйесін құра алатын мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Деректерді талдау технологиясын, болжаудың, проблемаларды анықтаудың, басқарудағы баламаларды анықтаудың негізгі әдістерін меңгерген, макроэкономикалық ортаның жай-күйін, оның өзгеру динамикасын, олардың мемлекеттік және коммерциялық ұйымдарға әсерін бағалау үшін салалық нарықтарды талдайды
  • Кәсіпорын қызметінде маркетингтік тәсілге ие, бренд құра алады, жылжыту стратегиясын қалыптастыру кезінде алынған аналитиканы қолдана алады, жарнама түрлеріне бағдарланады, оны жылжыту стратегияларын жасай алады, бренд туралы хабардарлықты арттыра алады, әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттарды дамыта және насихаттай алады
  • Дағдарыс жағдайларын мемлекеттік реттеу тетігін білетіндігін көрсетеді; дағдарыс жағдайын диагностикалау әдістемесін меңгерген және ұйымды дағдарысқа қарсы басқарудың стратегиясы мен тактикасын әзірлеуді біледі, тұтынушылық мінез-құлықты талдау, сұранысты болжау, жекелендіру және автоматтандыру үшін АИ-ді қолдана алады
  • Қаржылық есептілік бойынша білімді көрсетеді, салық салу негіздерін түсінеді және бухгалтерлік есепте салық міндеттемелерін, кәсіпорынның қаржылық-экономикалық қызметін жоспарлау мен болжауды әзірлеу және енгізу дағдыларын ескереді, кәсіпорынның коммерциялық қызметін жоспарлауды, ұйымдастыруды және бақылауды жүзеге асырады, мақсатты аудитория мен бренд талаптарын ескере отырып, онлайн және офлайн арналар үшін сатылатын және имидждік мәтіндер жасайды
  • Ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді іске асыруды қабылдаудың, ынталандырудың және уәждеудің, жауапкершілікті бөлудің, персоналды бақылау мен бағалаудың заманауи әдістемелерін меңгерген, Трейд-маркетинг негіздерін меңгерген және тауарды сауда орындарында ілгерілетуге бағытталған іс-шараларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде меңгерген, үлкен деректерді өңдеу (Big Data), клиенттерді визуализациялау және сегментациялау құралдарын меңгерген
  • Әртүрлі цифрлық маркетингтік стратегиялар үшін нақты және өлшенетін мақсаттар мен KPI тұжырымдай алады, іздеу жүйелерінде, әлеуметтік желілерде, контекстік жарнамада жарнамалық науқандарды тиімді баптау, Іске қосу және оңтайландыру дағдыларын меңгереді, digital-маркетинг саласындағы жылдам өзгеретін трендтер мен инновацияларға тез бейімделе алады
Top