Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сауда-саттық в Мирас

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару, тауарлар мен қызметтерді жылжыту саласында бәсекеге қабілетті, HR менеджменті мен команда құру ерекшеліктерін, маркетинг құралдарын білетін, операциялық менеджмент негіздерін білетін, қаржылық-экономикалық және маркетингтік талдау, дағдарысты басқару және мониторинг және компанияға ең көп пайда әкелетін сату жүйесін құра алатын мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Оқытылатын мәселелер: академиялық жазу түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам және тұрақты даму

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері

    Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Оқытылатын мәселелер: экономикалық теорияға кіріспе және оның әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлі, экономикалық теорияның негізгі түсініктері, нарықтың жұмыс істеу принциптері, тұтынушыларды таңдау теориясы және тұтынушылардың мінез-құлқы, компания теориясы және нарықтағы фирмалардың мінез-құлқы, макроэкономикалық көрсеткіштер және олардың өзара әрекеттесуі, ақша-қаржы жүйесі, мемлекеттің экономикалық саясаты. Қалыптастырылатын құзыреттер: Экономикалық теория саласындағы білім, ғылыми әлеуметтік-экономикалық дүниетанымды қалыптастыру, тұжырымдамалық аппаратты, экономикалық теорияның негізгі тұжырымдамалары мен модельдерін игеру, тұтастай алғанда экономиканың жұмыс істеуінің күрделі мәселелерін өз бетінше бағдарлауға мүмкіндік береді, нарықтық экономика жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілердің мінез-құлқының әртүрлі деңгейлеріндегі экономикалық жағдайларды талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару

    Оқытылатын мәселелер: маркетинг бизнесті басқарудың заманауи философиясы ретінде, стратегиялық маркетинг, маркетингтік жоспарлау және бағдарламалау, кәсіпорында маркетингті ұйымдастыру, операциялық маркетинг және маркетинг-микс (4P / 7P), компанияның имиджін ілгерілету және қалыптастыру, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі және маркетинг, тауарлар мен қызметтерді орналастыру, маркетингтік қызметті бақылау және бағалау, тәуекелдерді басқару және нарықтағы тұрақтылық, маркетингті басқарудағы цифрлық технологиялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: бизнестің қазіргі заманғы философиясы ретінде маркетингті басқару тұжырымдамасы туралы Білім; басқарудың стратегиялық деңгейінде Маркетингтік Шешімдер қабылдау білігін, іскерлігін және дағдыларын дамытады; маркетингті басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын бағалай білу; тауарлар мен қызметтерді жоспарлау, бөлуді ұйымдастыру, ілгерілету және позициялау, Имидж мен жоғары беделді қалыптастыру процестерінде операциялық маркетингтің заманауи технологияларын пайдалану әдістерін білу компания қоғамдық пікірді зерделеу, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін арттыру есебінен; тұрақты нарықтық жағдайға қол жеткізу және маркетингтік қызметтің тиімді нәтижелеріне қол жеткізу үшін жоспарлы-басқарушылық шешімдерді бағалай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет салалары мен салаларындағы маркетинг

    Оқытылатын мәселелер: әртүрлі салалардағы маркетингтің ерекшелігі, өндірістік саладағы маркетинг, қызмет көрсету маркетингі, бөлшек және көтерме сауда маркетингі, қаржылық маркетинг, әртүрлі салалардағы цифрлық маркетинг, әртүрлі салалардағы сандық арналардың ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі салалардағы (сауда, қызмет көрсету, өнеркәсіп, туризм, денсаулық сақтау, білім беру және т. б.) маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін білу, кәсіби қызмет жағдайында талдау және синтездеу, логикалық және сыни ойлау қабілеті, нарықты сегменттеу, мақсатты аудиторияны таңдау және саланың ерекшелігін ескере отырып өнімді орналастыру дағдылары, әзірлеу және салалық контексте тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламаларын іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Оқытылатын мәселелер: заманауи маркетингтік коммуникациялар, маркетингтік коммуникацияның этикалық аспектілері, маркетинг эстетикасы және визуалды мәдениет, нейромаркетинг әдістеме ретінде, нейромаркетингтің даму перспективалары, маркетингтегі когнитивті бұрмаланулар, маркетингтік коммуникацияны талдау, клиенттік тәжірибе және мінез-құлық психологиясы, эмпатикалық және эмоционалды маркетинг, коммуникацияны талдаудағы технологиялық құралдар. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: мақсатты сегменттің этикалық және эстетикалық сұранысының сәйкестігі тұрғысынан компаниялардың маркетингтік коммуникациясын талдай білу, нейромаркетинг әдіснамасын дамытудың алдағы перспективаларын сипаттайды, клиенттік тәжірибені оңтайландыру үшін когнитивті бұрмалауларды пайдалану нұсқаларын таңдау дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Интернет-маркетинг

    Оқытылатын мәселелер: Интернет-маркетинг негіздері, сандық сату шұңқыры және тұтынушы жолы, веб-аналитика және интернет-нарықты зерттеу, онлайн тауарлар мен қызметтерді жылжыту, онлайн контент маркетингі, SEO (іздеу жүйесін оңтайландыру), контекстік және мақсатты жарнама, электрондық пошта маркетингі және автоматтандыру, тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару (CRM), интернет-маркетингтің құқықтық аспектілері, электрондық коммерция,KPI және интернет-маркетингтің тиімділігін бағалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: Интернетте тауарлар мен қызметтерді жылжыту туралы білім; тұтынушыларға өнімді немесе қызметті сату және олармен қарым-қатынасты басқару мақсатында дәстүрлі онлайн маркетингтің барлық аспектілерін пайдалану дағдылары; Интернет желісіндегі нарықты зерттеуге арналған қолданбалы экономикалық-математикалық әдістердің практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект

    Оқытылатын мәселелер: жасанды интеллекттің (ЖИ) рөлі мен мүмкіндіктері; Машиналық оқыту технологиялары және оларды кәсіби қызметте қолдану; чат-боттар мен виртуалды көмекшілерді пайдалану; ЖИ қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері; үлкен деректерді талдау және адаптивті технологиялар; кәсіби қызметтегі ЖИ даму перспективалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасанды интеллект технологияларын кәсіби қызметте пайдалану дағдылары; зияткерлік жүйелерді қолдану қабілеті; деректерді талдау қабілеті; ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін сыни тұрғыдан түсіну; автоматтандыру құралдарын игеру; ЖИ пайдаланатын чат-боттармен, виртуалды көмекшілермен және платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; кәсіби қызметте ЖИ қолданудың құқықтық және этикалық нормаларын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару

    Оқытылатын мәселелер: персоналды басқарудың мақсаттары, міндеттері мен функциялары, персоналды басқару қызметтерінің құрылымы мен рөлі, персоналды басқару әдістері, персоналды басқарудың ұйымдық-құқықтық негіздері, персоналды басқарудың тиімділігін бағалау, кадрларды даярлау және қайта даярлау, персонал маркетингі, корпоративтік мәдениет пен мотивацияны дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: персоналды басқару жөніндегі қызметтердің мақсаттары, міндеттері, құрылымы мен функциялары, осы жұмыстағы басшылардың рөлі туралы түсінік; персоналды басқарудың әдістері мен ұйымдық-құқықтық негіздерін білу; персоналды басқару тиімділігін бағалау дағдылары; кадрларды даярлау және қайта даярлау жүйесін ұйымдастыра білу; персонал саласындағы маркетингтік қызметті бағдарлау және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 7
  • Маркетинг және жарнама негіздері

    Оқытылатын мәселелер: маркетингтің әлеуметтік-экономикалық мәні мен негізгі ұғымдары, маркетингтің ішкі және сыртқы ортасы, маркетингтік зерттеулер, маркетингтегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, маркетинг құралы ретіндегі жарнама негіздері, маркетингтік қызметті жоспарлау, кәсіпорында маркетингті қолдану тәжірибесі, маркетинг пен жарнаманың тиімділігін бағалау, маркетинг пен жарнаманың этикалық және құқықтық аспектілері. Қалыптастырылатын құзыреттер: маркетингтің негізгі әлеуметтік-экономикалық ұғымдары туралы білім; кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын талдай білу; маркетинг және жарнама әдіснамасы мен практикасы саласындағы дағдылар мен дағдыларды көрсету; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдау және бағалау дағдылары; ұйым қызметінің негізгі көрсеткіштерін жоспарлауға қатысу қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; мәліметтер базасының теориялық негіздері, түрлері мен құрылымдары; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; қолданбалы бағдарламаларды кәсіби қызметте пайдалану; жергілікті және ғаламдық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Python-да деректерді талдау

    Оқытылатын мәселелер: сандық әдістердің мазмұндық аспектілері, Деректерді талдаудың статистикалық әдістері, статистикалық нәтижелерді түсіндіру, деректерді талдауда Python қолдану, Python көмегімен регрессиялық талдау, Python көмегімен модельдеу және болжау, статистикалық сынақтарды қолдана отырып гипотезаларды тексеру, нәтижелерден қорытындыларды бағалау және түсіндіру, Деректерді талдаудың этикалық аспектілері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әлеуметтік зерттеулердің нақты сандық әдістерінің мазмұны мен функциялары туралы білім; сандық зерттеу әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау кезінде алынған нәтижелерді формальды статистикалық критерийлер тұрғысынан түсіндіре білу; сонымен қатар деректерді өңдеу және талдау үшін Python бағдарламалау тілінде қажетті кітапханалар мен командалар жиынтығын практикалық қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 7
  • SMM маркетинг

    Оқытылатын мәселелер: SMM негіздері (Social Media Marketing), өзекті әлеуметтік платформалар және олардың ерекшеліктері, SMM стратегиясын әзірлеу, SMM-дегі контент-маркетинг, аудиторияны тарту және өзара әрекеттесу, қауымдастықтар мен аккаунттарды басқару, әлеуметтік желілердегі мақсатты жарнама, SMM-дегі жылжыту құралдары, SMM қызметінің тиімділігін бағалау, этика және құқықтық SMM аспектілері. Қалыптастырылатын құзыреттер: SMM негізгі ұғымдарын білу; SMM-науқандарды бағалаудың негізгі әдістемелерін, SMM-ге аудиторияны тарту технологияларын қолдана білу; аудиторияның медиа өнімдерді өндіруге қатысуын ұйымдастыру, интерактивті желілік алмасуларды пайдалана отырып, медиа контентпен алмасу дағдылары; әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттарды дамыту және ілгерілету қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Оқытылатын мәселелер: микроэкономиканың пәні мен әдістері, тұтынушылардың таңдауы мен мінез-құлқы, сұраныс, ұсыныс және нарықтық тепе-теңдік, өндіріс теориясы, өндіріс шығындары, фирманың әртүрлі нарықтық құрылымдардағы мінез-құлқы, өндіріс факторларының нарықтары, қоғамдық тауарлар мен сыртқы әсерлер, нарықтық сәтсіздіктер және Үкіметтің араласуы, жалпы экономикалық тепе-теңдік және әл-ауқат. Қалыптастырылатын құзыреттер: талдаудың микро- және макроэкономикалық деңгейін ажырата білу; Кіріс пен алмастырудың әсерін түсіну, баға мен кірістің өзгеруінің тұтынушылық мінез-құлыққа әсерін бағалау; сұраныс пен ұсынысты қалыптастыру тетіктерін талдау және түсіндіру мүмкіндігі; өндірістік функцияларды құру принциптерін білу; шығындар түрлерін жіктеу және олардың динамикасын талдау мүмкіндігі; баға мен өнім көлемін қалыптастыру ерекшеліктерін білу әр түрлі нарықтық құрылымдарда; факторлардың шекті өнімділік теориясын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық есеп

    Оқытылатын мәселелер: ақшаның уақытша құны; кірісті тану; дебиторлық берешек пен қорларды, ұзақ мерзімді активтерді есепке алу; міндеттемелер мен меншікті капитал мәселелері; есептілікті талдау; операциялық және қаржылық міндеттемелерді есепке алу; жалдау есебі; акционерлік капиталды есепке алу; қаржы активтеріне Инвестициялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: бухгалтерлік цикл шеңберіндегі қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді активтерді ескере отырып, шаруашылық операцияларды талдау, оларды жіктеу және жалпылау дағдылары; халықаралық қаржылық есептілік стандарттарының (ҚЕХС) талаптарына сәйкес кірістерді тану қағидаттарын білу, операциялық және қаржылық міндеттемелерді ажырата білу, сондай-ақ олардың қаржылық есептіліктің құрылымы мен көрсеткіштеріне әсерін түсіну, операциялық және қаржылық жалдау арасындағы айырмашылықтарды анықтау дағдылары, инвестицияларды олардың жіктелуіне және экономикалық құндылығына байланысты әділ немесе амортизацияланған құн бойынша бағалау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Өнімділікті басқару

    Оқытылатын мәселелер: өнімділікті басқаруға кіріспе, өнімділікті өлшеу әдістері, еңбек өнімділігіне әсер ететін факторлар, өнімділік стратегиялары, адами капиталды және өнімділікті басқару, өнімділікті жақсарту үшін ақпараттық технологияларды қолдану, әртүрлі деңгейдегі өнімділікті басқару, өнімділікті басқарудағы қиындықтар мен кедергілер, өнімділікті бағалау және бақылау, жаһандану жағдайындағы өнімділік, рөл өнімділікті басқарудағы көшбасшылық, өнімділікті басқаруды дамыту перспективалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: өнімділікті арттырудағы адами капиталдың рөлін түсіну; ұйымның барлық деңгейлерінде процестердің тиімділігін жақсарту және өнімділікті арттыру үшін ақпараттық жүйелерді енгізу және басқару мүмкіндігі, кәсіпорын, бөлімшелер мен қызметкерлер деңгейінде өнімділікті басқару ерекшеліктерін білу, өнімділікті бағалау және бақылау әдістерін білу; жаһанданудың еңбек өнімділігіне әсерін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қызметкерлерді ынталандыру және бағалау

    Оқытылатын мәселелер: еңбекті ынталандырудың теориялық негіздері, мотивацияның түрлері мен формалары, персоналды ынталандыру жүйелері, персоналды бағалау негіздері, персоналды бағалау әдістері, мотивация мен персоналды бағалау арасындағы байланыс, мотивация мен бағалау жүйесіндегі басшы мен HR маманының рөлі, персоналды ынталандыру мен бағалаудағы цифрлық құралдар, этикалық және құқықтық аспектілер. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: мотивацияның негізгі теорияларын білу, персоналды басқару жүйесіндегі мотивация мен бағалаудың рөлін түсіну, қызметкерлердің мотивациялық көзқарастарын талдай білу және олардың қажеттіліктерін анықтай білу, ұйымның стратегиялық мақсаттарын ескере отырып, мотивация мен бағалау бағдарламаларын жасай білу, мотивация мен бағалау жүйелерін этикалық және әділ қолдана білу, бағалау мен еңбек мотивациясының құқықтық аспектілерін түсіну, қызметкерлерді қызметкерлерді ынталандыру мен бағалауды басқаруға арналған сандық құралдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Big Data Management [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Big Data Managment басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; техника, экономика және өмірдегі үлкен деректердің рөлі; Big Data Management қолдану саласы; үлкен деректердің техникасы мен технологиясы; жіктеу; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу; ассоциативті ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректердің технологиялары мен құралдары; Storm – ағынды өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: үлкен деректер негізгі түсініктері туралы білу, деректердің үлкен көлемін басқару, үлкен деректерді қолдана отырып зияткерлік және Smart-қосымшаны әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиация негіздері [minor]

    Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ауызша аударма тәжірибесі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • JavaScript сценарий тілі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Нейроменеджмент

    Оқытылатын мәселелер: нейроменеджмент пәні, мақсаттары мен міндеттері, басқарудағы мидың жұмыс істеу негіздері, нейроғылым және басқару шешімдерін қабылдау, эмоционалды интеллект және басқару, көшбасшылық нейропсихологиясы, қызметкерлердің нейромотивациясы мен мінез-құлқы, нейроменеджмент және стресс, нейромаркетинг және коммуникация, нейроменеджмент этикасы мен шектеулері. Қалыптастырылатын құзыреттер: нейроменеджменттің мәнін менеджмент қиылысындағы пәнаралық бағыт ретінде түсіну; нейроғылымдар мен психология; мидың негізгі функцияларын және олардың басқарумен байланысын білу; менеджменттің тиімділігін арттыру үшін ойлау туралы білімді қолдану дағдылары; мотивацияны арттыру үшін eq қолдана білу; қатысу және командалық тиімділік; персоналды ынталандырудың ғылыми негізделген әдістерін қолдана білу; жеке және ұйымдастырушылық деңгейлерде стресс-менеджмент құралдарын меңгеру; басқаруда нейротехнологияларды қолданудың этикалық аспектілері мен тәуекелдерін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]

    Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Оқытылатын мәселелер: макроэкономикаға кіріспе, макроэкономикалық көрсеткіштер және олардың маңызы, макроэкономикалық модельдер, жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныс, экономикалық өсу, ақша нарығының модельдері, мемлекеттік макроэкономикалық саясат, макроэкономикалық айнымалылардың өзара байланысы, макроэкономикалық деректерді талдау, мемлекеттік макроэкономикалық саясаттың тиімділігін бағалау, макроэкономикадағы технологиялар мен инновациялардың рөлі, макроэкономикалық процестердің тұрақтылығын бағалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: макроэкономикалық проблемаларды зерттеу кезінде оқытудың әртүрлі құралдары мен технологияларын қолдана білу, білуі; экономикалық саясаттың нәтижелілігін объективті бағалау мақсатында Макроэкономиканың принциптері, әдістері, негізгі макроэкономикалық модельдер туралы түсінік қалыптастырады; макроэкономикалық көрсеткіштер мен макроэкономикалық модельдерді талдай білу, мемлекеттік макроэкономикалық саясаттың тиімділігін бағалау, макроэкономикалық ортаның жай-күйін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Басқару есебі

    Оқытылатын мәселелер: басқарушылық есепке кіріспе басқарушылық есепке кіріспе, басқару функциялары және есепке алу ақпараты, шығындар: жіктелуі мен құрылымы, өндіріс шығындарын есепке алу, шығындарды есептеу әдістері, шығындарды есепке алудағы проблемалық орындарды талдау, өнімнің өзіндік құнын қалыптастыру, басқару шешімдерін қабылдау үшін шығындарды есепке алу және талдау, бюджеттеу және жоспарлау, есепке алу және бақылау есеп беру, басқару үшін есептілікті қалыптастыру, басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау, басқару есебіндегі заманауи технологиялар, стратегиялық басқару жүйесіндегі басқару есебі. Қалыптасатын құзыреттер: Пән басқару функциялары туралы теориялық және практикалық білімді, сондай-ақ шығындарды есепке алудағы проблемалық орындарды зерттеу дағдыларын, шығындарды есептеу әдістерін дұрыс анықтауды, өндіріс жағдайын талдау мен бағалауды қалыптастырады; басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі басқарушылық шешімдердің тиімділігін қабылдау және бағалау үшін басқарушылық есеп ақпаратын қалыптастыру және ұсыну дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мерчандайзинг

    Оқытылатын мәселелер: тұтынушыны дүкенге тарту және өнімге назар аудару, сатып алушының сауда залында болу уақытын ұлғайту, сатып алу санын көбейту, тұтынушының мінез-құлқына әсер ету, әлеуметтік ережелер мен этикалық сезімталдықты сақтау, сатып алушының когнитивті диссонансын төмендету, сатып алушылардың сауда кәсіпорнына деген адалдығын арттыру, сатып алу шешімдеріне тиімді әсер ету үшін әлеуметтік және мәдени факторларды пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұтынушыны дүкенге қалай тарту және оның назарын өнімге аудару туралы білім; сатып алушының сауда залында болу уақытын және оның сатып алу санын көбейту мүмкіндігі; әлеуметтік ережелер мен этикалық сезімталдықты сақтай отырып, тұтынушының мінез-құлқына әсер ету қабілеті; когнитивті диссонансты төмендету және сатып алушылардың сауда кәсіпорнына деген адалдығын арттыру дағдылары мен дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Брендинг және бренд менеджмент

    Оқытылатын мәселелер: бренд түсінігі және оның маркетингтегі рөлі, бренд стратегиясын әзірлеу, брендті талдау және бағалау, брендті орналастыру, брендингтегі креативті тәсіл, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде брендті басқару, бренд-коммуникация, брендинг пен брендті қорғаудың заңды аспектілері, жаһандану жағдайында брендті басқару, бренд командасымен жұмыс, болжау және брендинг трендтерін талдау, брендингтің этикалық аспектілері. Қалыптастырылатын құзыреттер: брендинг және бренд-менеджмент негіздерін білу; бренд стратегиясын әзірлеу қабілеті; брендті талдау және бағалау дағдылары, брендті орналастыру; брендингтегі креативті тәсіл дағдылары, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде брендті басқару, бренд-коммуникация, брендинг пен брендті қорғаудың заңды аспектілері, жаһандану жағдайында брендті басқару қабілеті, бренд командасымен жұмыс істеу білімі, брендинг трендтерін болжау және талдау дағдылары және брендингтің этикалық аспектілерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби жетістік технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, бизнес және басқару саласындағы маманның кәсіби қызметінің құндылық негіздері; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; маманның қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; мансапты дамыту траекториялары, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: бизнес және басқару, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сандық сатулар және жасанды интеллект

    Оқытылатын мәселелер: цифрлық маркетинг және онлайн сату құралдары, цифрлық тұтынушының мінез-құлқы, сатылымдағы ЖИ және машиналық оқыту негіздері, сатылымдағы цифрлық аналитика, ЖИ арқылы сатуды жекелендіру, этика және сатылымдағы ЖИ пайдалану кезіндегі қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: цифрлық маркетинг және онлайн-сату құралдарына (CRM, e-commerce платформалар, мессенджерлер, әлеуметтік желілер, чаттар) иелік ету туралы Білім; сату контекстіндегі ЖИ және машиналық оқыту (ML) принциптерін түсіну, клиенттердің мінез-құлқы туралы цифрлық деректерді жинау және түсіндіру; ЖИ көмегімен тұтынушылармен өзара әрекеттесуді жекелендіру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • ЖИ көмегімен сатуды болжау және оңтайландыру

    Оқытылатын мәселелер: сатылымдағы ЖИ және машиналық оқытуға кіріспе, сатуды болжау әдістері, болжау құралдары мен платформалары, жи көмегімен сатуды оңтайландыру, тұтынушылардың мінез-құлық үлгілерін құру, сұранысты болжау және жоспарлау, этикалық және құқықтық аспектілер. Қалыптастырылатын құзыреттер: ЖИ жұмысының негіздерін және машиналық оқыту алгоритмдерін түсіну, сатуды болжау мен автоматтандыруда ЖИ пайдалану мүмкіндіктерін тану дағдысы; болжаудың негізгі және озық әдістерін меңгеру; заманауи цифрлық құралдармен жұмыс істеу дағдылары; бағаны оңтайландыру, тауарлық-материалдық құндылықтар, логистика шешімдерін әзірлеу және қолдану дағдысы, клиенттің профилін сегменттеу және құру құралдарын меңгеру, әртүрлі параметрлер бойынша сұранысты болжау модельдерін құру дағдылары, ЖИ қолданудың құқықтық және этикалық шекараларын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару

    Оқытылатын мәселелер: ұйымның даму заңдылықтары, ұйымдық өзгерістердің негізгі модельдері, ұйымдық өзгерістердің түрлері мен жіктелуі, қазіргі заманғы компанияларда өзгерістер енгізу тәсілдері, өзгерістерді басқарудың заманауи құралдары, өзгерістерді басқару дағдылары, өзгерістерге қарсы тұру: себептері мен еңсерілуі, өзгерістердегі көшбасшы мен корпоративтік мәдениеттің рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: ұйымның даму заңдылықтары және ұйымдық өзгерістердің негізгі модельдері туралы білім; басқарудың заманауи құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, ұйымдағы өзгерістерді басқару дағдылары; заманауи компанияларда өзгерістер жүргізудің әртүрлі тәсілдерін, ұйымдық өзгерістердің стратегиялық түрлерін және өзгерістерді басқарудың заманауи құралдарын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы менеджмент

    Оқытылатын мәселелер: дағдарысты басқарудың мәні мен маңызы, дағдарыстардың жіктелуі мен типологиясы, дағдарыстарды диагностикалау және болжау, дағдарысқа қарсы стратегияны әзірлеу, дағдарыс жағдайындағы қаржылық менеджмент, дағдарыс жағдайындағы персоналды басқару, дағдарысты басқарудың құқықтық аспектілері, дағдарыстық коммуникациялар және pr, дағдарысқа қарсы менеджердің рөлі, халықаралық тәжірибе және дағдарысты басқарудың үздік тәжірибелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: стратегиялық басқару жүйесіндегі дағдарысқа қарсы менеджменттің рөлі мен маңызын түсіну; дағдарыстардың себептерін және олардың салдарын талдау дағдысы; дағдарыс белгілері мен тәуекелдерді ерте анықтау қабілеті; дағдарыстан шығу үшін бейімделу және қалпына келтіру стратегияларын әзірлеу қабілеті; дағдарыс жағдайында шығындарды оңтайландыру және ақша ағындарын басқару қабілеті; дағдарысты басқару бойынша нормативтік базаны меңгеру; дағдарысқа қарсы коммуникациялық стратегияны құру дағдысы; дағдарысты басқаруда көшбасшылық қасиеттер мен стресске төзімділікті дамыту; дағдарысты басқарудың әртүрлі модельдерінің тиімділігін талдау дағдысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бизнесті басқарудағы интеллектуалды технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: интеллектуалды технологияларға кіріспе, Деректерді талдаудың заманауи технологиялары, шешімдерді қолдаудың интеллектуалды жүйелері, сараптамалық жүйелер мен нейрондық желілер, бизнес-процестерді роботтандыру (RPA), Бизнесті басқарудағы жасанды интеллект, цифрлық платформалар мен бұлттық технологиялар, интеллектуалды шешімдер қауіпсіздігі, интеллектуалды технологияларды қолдана отырып жобаларды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: бизнесті цифрлық трансформациялаудың негізгі ұғымдары мен бағыттарын түсіну, цифрлық шешімдерді пайдалана отырып, бизнес-ортаны талдау дағдылары, деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін меңгеру, шешім қабылдау процесіне интеллектуалды құралдарды біріктіре білу; нейрондық желілерді базалық модельдеу дағдылары; күнделікті операцияларды автоматтандыру технологияларын меңгеру; жекелендіру, болжау және оңтайландыру үшін ЖИ пайдалана білу ұйымның міндеттері үшін сандық платформаларды таңдау және теңшеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Digital маркетинг

    Оқытылатын мәселелер: цифрлық маркетингке кіріспе, цифрлық маркетинг арналары, цифрлық маркетинг стратегиялары, сандық маркетингтегі аналитика және метрика, сайттарды құру және оңтайландыру, әлеуметтік медиа жарнамалары, жасанды интеллекттің сандық маркетингке әсері, мобильді маркетинг, E-commerce және digital marketing, сандық маркетингтегі заңнама және этика, сандық маркетингтің болашағы. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі цифрлық арналармен жұмыс істеу дағдылары, мазмұн стратегияларын әзірлеу қабілеті; сандық арналар арқылы брендтің беделін басқару және тұтынушылармен өзара әрекеттесу дағдылары; әртүрлі цифрлық платформалардағы пайдаланушылардың мінез-құлқы туралы деректерді жинау, талдау және түсіндіру, онлайн жарнамалық науқандарды құру және басқару дағдылары, әлеуметтік желілер арқылы брендті жылжыту стратегияларын құру және жүзеге асыру мүмкіндігі, маркетинг пен өзара әрекеттесуді жекелендіру үшін жасанды интеллектті қолдану тәсілдерін білу клиенттермен, нормативтік-құқықтық актілер мен стандарттарды білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Командалық білім мен мотивациядағы жасанды интеллект

    Оқытылатын мәселелер: басқарудағы жасанды интеллект негіздері, және командалық білім беру, қызметкерлерді ынталандыруда жи, жи көмегімен командалық динамиканы талдау және болжау. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарудағы жасанды интеллект негіздерін білу, ЖИ жұмысының принциптерін түсіну және ұйымның күнделікті қызметіне жаңа технологияларды біріктіру қабілеті, деректер мен болжамдарды пайдалану қабілеті, тәуекелдерді басқаруды жақсарту, ресурстарды оңтайландыру және тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін, қызметкерлердің деректерін талдайтын платформалармен жұмыс істей білу, ұйымның күнделікті қызметіндегі рөлдер мен міндеттерді бөлуді оңтайландыруға көмектеседі. командаға, команданың қазіргі және болашақ динамикасын бағалау үшін аналитикалық жи құралдарын тиімді пайдалану мүмкіндігі, қызметкерлердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жекелендірілген мотивациялық стратегияларды құру үшін мотивациялық деректерді пайдалану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өнімді әзірлеу және дамыту

    Оқытылатын мәселелер: жаңа өнімнің түсінігі мен мәні, инновациялық процестің кезеңдері, жаңа өнімнің нарығын зерттеу әдістері, сұранысты талдау және мақсатты аудиторияны сегменттеу, жаңа өнімнің бағасын белгілеу, жаңа өнімді жылжытудың маркетингтік стратегиясы, жаңа өнімді нарыққа шығаруды ұйымдастыру, өнімнің өмірлік циклін басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: жаңа өнім ұғымы туралы білім, жаңа өнім нарығын зерттеу әдістемесі және оны әзірлеу процесі; инновациялық процестің кезеңдерін және жаңа өнімнің дамуын басқару заңдылықтарын білу; нарықтық маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдылары және жаңа өнімнің бағасын есептеу; жаңа өнімді нарыққа жылжыту бойынша ұйымның маркетингтік саясатын әзірлеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өндірістік менеджмент

    Оқытылатын мәселелер: өндірістік (операциялық) менеджмент негіздері, операциялық салада басқару шешімдерін қабылдау, өндірістік процестерді ұйымдастыру және жоспарлау, өндірістік процестерді оңтайландыру әдістері, өндірістік ресурстарды басқару, өндірістік логистика және жабдықтау, өндірістегі сапа мен инновация. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпорынның өндірістік (операциялық) қызметіне байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласындағы Білім және практикалық дағдылар; өндірістік процестерді ұтымды ұйымдастыру әдістерін зерттеу дағдылары; кәсіпорынның өндірістік ресурстарын тиімді пайдаланудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Психосоматика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жобалар мен инновацияларды басқару

    Оқытылатын мәселелер: жобалық менеджменттің негізгі тұжырымдамалары, философиясы мен әдістемесі, инновациялық жобаларды басқарудың негізгі дағдылары, жобалық менеджменттің заманауи технологиялары, жобалық құжаттаманы құрастыру, әртүрлі типтегі және масштабтағы инновациялық жобаларды бақылау, инновациялық жобаны бағалау және аяқтау. Қалыптастырылатын құзыреттер: жобалық менеджменттің негізгі тұжырымдамаларын, философиясы мен әдіснамасын білу; инновациялық жобаларды басқарудың негізгі дағдылары; инновациялық жобаларды іске асыруда жобалық менеджменттің заманауи технологияларын қолдана білу, әртүрлі типтегі және ауқымдағы инновациялық жобалардың жобалық құжаттамасын және бақылауын құра білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Копирайтинг

    Оқытылатын мәселелер: копирайтинг негіздері, копирайтинг түрлері, мақсатты аудитория және психологиялық аспектілер, тиімді мәтіннің құрылымы мен элементтері, брендтің үні, стилі мен дауысы, тиімді мәтін жазу құпиялары, SEO копирайтинг және оның ерекшеліктері, редакциялау және түзету, копирайтингтегі шығармашылық және инновациялық тәсілдер. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: пән копирайтингтің мақсаттарын түсінуді, жарнамалық мәтіннің принциптерін білуді, жазу стилін копирайтингтің әртүрлі түрлеріне бейімдеуді, аудиторияны, оның қызығушылықтарын, қажеттіліктері мен мінез-құлқын зерттей білуді, сондай-ақ копирайтингтің қай тәсілі тиімдірек болатынын болжауды, кіріспені, негізгі бөлімді және қорытындыны дұрыс бөле отырып мәтін құра білуді, дағдыларды қалыптастырады. seo талаптарына сәйкес келетін және сонымен бірге оқырмандар үшін қызықты мәтіндер жасау, грамматикалық мәтіндерді жою арқылы мәтіндерді мұқият өңдеу мүмкіндігі, стилистикалық және логикалық қателіктер, бәсекеге қабілетті ұсыныстардан ерекшеленетін жаңа идеялар мен тұжырымдамаларды әзірлеу және енгізу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Трейд-Маркетинг

    Оқытылатын мәселелер: трейд-маркетингтің түсінігі мен мәні, өткізу арналары және олардың трейд-маркетингтегі рөлі, Трейд-маркетингтің стратегиялары мен тактикалары, трейд-маркетингтің іс-шаралары мен құралдары, бөлшек желілермен жұмыс, трейд-маркетингтің тиімділігін талдау және бағалау, Трейд-маркетингте цифрлық технологияларды қолдану, трендтер мен инновациялар- маркетинг, жеткізілім тізбегіндегі дистрибьюторлардың рөлі және сауда-маркетингтік стратегиялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: трейд-маркетингтің мақсаттарын, міндеттерін және негізгі құралдарын білу; Трейд-акцияларды жоспарлау және өткізу қабілеті; іс-шаралардың тиімділігін бағалаудың практикалық дағдыларын игеру; цифрлық құралдарды пайдалану; сатуды ынталандыру және сауда нүктелерінде брендтің өкілдігін арттыру үшін акцияларды жоспарлау; сауда-маркетингтік жобаларды басқару (мерзімдер; ресурстар; орындаушылар).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Self менеджмент

    Оқытылатын мәселелер: жеке тұлғаны дамыту және жоспарлау, өзін-өзі басқару және уақытты басқару, мансапты басқару және кәсіби өзін-өзі анықтау, жеке тұлғаны дамытуды басқару әдістері, қызметкерлердің жұмыс уақытын ұйымдастыру, мақсат қою және мақсаттарды жүзеге асыру, жеке әлеуетті бағалау және дамыту, ресурстарды пайдалану және басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұлғаның дамуын жоспарлау білімі мен қабілеті, тұлғаның сипаттамалары және даму әлеуетін бағалау; өзін-өзі басқарудағы уақыттың рөлі мен маңыздылығын білу, қызметкерлердің жұмыс уақытын ұйымдастыру; жеке тұлғаны және мансапты дамытуды, жеке дамуды басқару әдістерін қолдану дағдылары; қойылған міндеттерді шешу кезінде ішкі және сыртқы ресурстарды пайдалануды сыни бағалау, шарттарды, құралдарды, жеке мүмкіндіктерді ескере отырып, жеке дамудың белгіленген мақсаттарын іске асыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Салықтық консалтинг

    Оқытылатын мәселелер: негізгі ұғымдар, мақсаттар, міндеттер, консалтингтік қызмет түрлері. Салықтар, салық консалтингінің түрлері, салық ауыртпалығы. ҚР-дағы салық салудың негізгі жүйелері. Салықтық жоспарлау. Салық консалтингінде сандық құралдар мен бағдарламалық өнімдерді пайдалану (1С, кеңесші+, Excel, салық калькуляторлары және т.б.). Қалыптастырылатын құзыреттер: компания мен қаржы институтының салықтық оңтайландыру саясатын әзірлеу қабілеті; қаржылық ақпаратты өңдеу және түсіндіру және компаниялар мен қаржы институттары үшін есеп беру қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Андеррайтинг

    Оқытылатын мәселелер: андеррайтинг процестері, клиенттермен және сақтандыру объектілерімен байланысты тәуекелдерді бағалау, клиенттердің қаржылық есептері мен деректерін талдау, андеррайтингтік зерттеулер жүргізу дағдылары, андеррайтингтің құқықтық аспектілері, андеррайтингтегі этика, андеррайтингтік тәуекелдерді басқару әдістерін қолдану, клиенттердің мінез-құлқын талдау үшін когнитивті және психологиялық әдістерді қолдану, андеррайтинг процесінде когнитивті бұрмаланулар, андеррайтинг процесінде және белгісіздік жағдайында тәуекелдерді талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: андеррайтинг процестері туралы білім, әлеуетті клиенттермен байланысты тәуекелдерді бағалау қабілеті; олардың төлем қабілеттілігін бағалау үшін клиенттер туралы қаржылық есептер мен деректерді талдау қабілеті; андеррайтингтік зерттеулер жүргізу дағдылары; андеррайтингтің заңды аспектілерін білу, құпия ақпаратты өңдеу; андеррайтинг процесінде этикалық негізделген шешімдер қабылдау қабілеті; андеррайтингтік тәуекелдерді басқару әдістерін қолдану; клиенттердің мінез-құлқын, олардың сұраныстары мен тәуекелдерге реакциясын түсіну үшін когнитивті және психологиялық әдістерді қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Жобаларды басқару және бизнес басқару

    Оқытылатын мәселелер: бизнес-әкімшілендірудің негізгі ұғымдары мен тұжырымдамалары, басқару проблемаларын анықтау және талдау, бизнесті дамыту мүмкіндіктерін талдау, бизнес-жобалау және бизнес-жоспарларды әзірлеу, кәсіпкерлік мақсаттарды тұжырымдау, кәсіпкерлік мақсаттарды іске асыруды ұйымдастыру, бизнестегі креативтілік пен инновация. Қалыптастырылатын құзыреттер: пән бизнесті басқару мен жобалаудың негізгі ұғымдары мен тұжырымдамаларын қарастырады; басқарушылық проблемаларды немесе бұрыннан бар компания шеңберінде де, жаңа бизнес-жоба форматында да бизнесті дамыту үшін мүмкіндіктерді анықтау және талдау дағдылары мен дағдыларын; кәсіпкерлік мақсаттарды тұжырымдау дағдыларын қолдану және оларды іске асыруды ұйымдастыру қабілетін сіңіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Big Data деректерін талдау

    Оқытылатын мәселелер: үлкен деректерді талдау және өңдеу негіздері (Big Data), маркетинг пен басқаруда деректерді қолдану, қаржылық есеп және есеп беру, басқару есебі, деректерге негізделген басқару шешімдерін қабылдау, ішкі және сыртқы экономикалық ортаны бағалау, экономикалық диагностика және болжау. Қалыптастырылатын құзыреттер: пән үлкен деректерді талдау және өңдеу әдістері мен әдістерін қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жүйесін, ұйымда, маркетингте және бизнесте деректерді тиімді пайдалануды қалыптастырады; қаржылық есеп пен есептіліктің негіздерін, сондай-ақ басқару шешімдерін қабылдау үшін есепке алу деректерін пайдалану мақсатында басқарушылық есеп принциптерін меңгеру, сыртқы және ішкі экономикалық ортаның даму тенденциялары мен заңдылықтарын бағалау қабілеті, оның ағымдағы және ұзақ мерзімді перспективада ұйымның шаруашылық қызметінің нәтижелеріне әсері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және экономикалық болжау

    Оқытылатын мәселелер: экономикалық деректерді талдау негіздері, сипаттамалық және барлау статистикасы, эконометрикалық модельдеу, уақыт қатарлары және болжау, панельдік деректер, факторлық және кластерлік талдау, сценарийлік талдау және стресс-тестілеу әдістері, негізгі экономикалық көрсеткіштерді болжау, Деректерді талдаудың цифрлық құралдарын пайдалану. Қалыптастырылатын құзыреттер: экономикалық және қаржылық деректерді жинау, құрылымдау және түсіндіру, экономикалық-статистикалық талдау және болжау әдістерін меңгеру, деректерді өңдеу мен визуализациялауды автоматтандыру қабілеті, модельдер негізінде экономикалық болжамдарды әзірлеу қабілеті, стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдауда талдау мен болжамдардың нәтижелерін пайдалану қабілеті, Менеджмент үшін түсінікті түрде аналитикалық қорытындыларды ұсыну дағдылары және мүдделі тараптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық іс-әрекет

    Оқытылатын мәселелер: коммерциялық қызметтің теориялық негіздері, тауар нарықтарындағы коммерциялық қызметті ұйымдастыру, коммерциялық қызметтің әдіснамасы мен технологиялары, коммерциялық процестерді басқару, коммерциялық қызметтің тиімділігін талдау және бағалау, коммерциялық қызметтегі заманауи цифрлық құралдар, коммерциялық қызметтер мен персоналдың жұмысын ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: коммерциялық қызметті ұйымдастыру және дамыту әдістерін білу; тауарлар нарығында коммерциялық қызмет әдіснамасын қолдана білу; сауда кәсіпорындарының коммерциялық процестерін басқару әдістерін қолданыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Салық және салық салу

    Оқытылатын мәселелер: салықтың экономикалық мазмұны. Салық функциялары. Салықтың айрықша белгілері. Салық элементтері. Салық салу принциптері. Салықтардың ғылыми жіктелуі, оның мәні және қажеттіліктің себептері. Салықтық бақылау функцияларын, олардың құқықтары мен міндеттерін іске асыратын органдар. ҚР салық органдарының салық процесіндегі маңызды міндеттері. Сандық трансформацияның салық жүйесіне әсері. Бизнестің жаңа нысандары (электрондық сауда, маркетплейстер, цифрлық платформалар) және оларға салық салу. Салықты басқарудың сандық құралдары. Сандық өнімдер мен қызметтерге салық салу. Салықтық тәуекелдер және цифрлық ортадағы сәйкестік. Қалыптастырылатын құзыреттер: заңды және жеке тұлғалар үшін негізгі салықтар мен алымдарды есептеу және аудару дағдылары; мемлекеттің жалпы экономикалық жағдайына әсер ететін мемлекеттің салық саясатын қалыптастыру тәртібін зерделеу; қазіргі заманғы салық салу туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру; ұйымның салықтық есебі мен салықтық жоспарлауын ұйымдастыру және жүзеге асыру қабілеті. Салықтық әкімшілендірудің цифрлық құралдарын меңгеру, цифрлық бизнестегі салықтық тәуекелдерді анықтау дағдылары және оларды құқықтық нормаларды ескере отырып барынша азайту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Деректерді талдау технологиясын, болжаудың, проблемаларды анықтаудың, басқарудағы баламаларды анықтаудың негізгі әдістерін меңгерген, макроэкономикалық ортаның жай-күйін, оның өзгеру динамикасын, олардың мемлекеттік және коммерциялық ұйымдарға әсерін бағалау үшін салалық нарықтарды талдайды
  • Кәсіпорын қызметінде маркетингтік тәсілге ие, бренд құра алады, жылжыту стратегиясын қалыптастыру кезінде алынған аналитиканы қолдана алады, жарнама түрлеріне бағдарланады, оны жылжыту стратегияларын жасай алады, бренд туралы хабардарлықты арттыра алады, әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттарды дамыта және насихаттай алады
  • Дағдарыс жағдайларын мемлекеттік реттеу тетігін білетіндігін көрсетеді; дағдарыс жағдайын диагностикалау әдістемесін меңгерген және ұйымды дағдарысқа қарсы басқарудың стратегиясы мен тактикасын әзірлеуді біледі, тұтынушылық мінез-құлықты талдау, сұранысты болжау, жекелендіру және автоматтандыру үшін АИ-ді қолдана алады
  • Қаржылық есептілік бойынша білімді көрсетеді, салық салу негіздерін түсінеді және бухгалтерлік есепте салық міндеттемелерін, кәсіпорынның қаржылық-экономикалық қызметін жоспарлау мен болжауды әзірлеу және енгізу дағдыларын ескереді, кәсіпорынның коммерциялық қызметін жоспарлауды, ұйымдастыруды және бақылауды жүзеге асырады, мақсатты аудитория мен бренд талаптарын ескере отырып, онлайн және офлайн арналар үшін сатылатын және имидждік мәтіндер жасайды
  • Ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді іске асыруды қабылдаудың, ынталандырудың және уәждеудің, жауапкершілікті бөлудің, персоналды бақылау мен бағалаудың заманауи әдістемелерін меңгерген, Трейд-маркетинг негіздерін меңгерген және тауарды сауда орындарында ілгерілетуге бағытталған іс-шараларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде меңгерген, үлкен деректерді өңдеу (Big Data), клиенттерді визуализациялау және сегментациялау құралдарын меңгерген
  • Әртүрлі цифрлық маркетингтік стратегиялар үшін нақты және өлшенетін мақсаттар мен KPI тұжырымдай алады, іздеу жүйелерінде, әлеуметтік желілерде, контекстік жарнамада жарнамалық науқандарды тиімді баптау, Іске қосу және оңтайландыру дағдыларын меңгереді, digital-маркетинг саласындағы жылдам өзгеретін трендтер мен инновацияларға тез бейімделе алады
Top