Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01411 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Білім берудегі ғылыми зерттеулердің тарихы мен әдістемесі

    Мақсаты: отандық және шетелдік білім беру ғылымының дамуы мен қалыптасуына елеулі үлес қосқан ірі ғалымдар,білім беру ғылымының тарихи дамуы мен бағыттары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің тарихы. Жүйелік, модельдік, жіктеу және басқа да заманауи танымдық тәсілдердің әдістемесі. Эмпирикалық және теориялық деңгейлердегі зерттеу логикасының ерекшеліктері. Білім туралы ғылыми білімнің эволюциясы процесінде саралау және интеграция тенденциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың студентке бағдарланған оқыту және бағалау қағидаттары негізінде оқу және ғылыми үдерісті жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, білім беру үдерісіне инновациялық (соның ішінде цифрлық) және тәжірибеге бағытталған оқыту әдістері мен технологияларын экстраполяциялау, оларды ЖЖОКБҰ-дағы академиялық және ғылыми-әдістемелік қызметке дайындау. Мазмұны: Жоғары мектеп педагогикасы ғылым және оқу пәні ретінде. Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы. Жоғары білім беруді дамытудың заманауи әлемдік тенденциялары. Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы, қазіргі жағдайы және даму болашағы. Жоғары мектеп дидактикасы. ЖЖОКБҰ-да студенттерге бағытталған оқыту және бағалау, оның заңдылықтары мен принциптері. ЖЖОКБҰ-дағы білім беру мазмұны. ЖЖОКБҰ-да оқытудың инновациялық педагогикалық технологиялары, нысандары мен әдістері. Студенттік ортада және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамалары, стратегиялары, тетіктері. ЖЖОКБҰ басқару. ЖЖОКБҰ саясаты мен рәсімдеріне сәйкес білім беру ортасын және ұйымдық мәдениетті қолдау және дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі ақпараттық ресурстар

    Мақсаты: оқыту процесінде заманауи компьютерлік техника мен бағдарламалық құралдарды пайдалану негізінде мамандардың кәсіби даярлығын арттыру әдістері бойынша білімін қалыптастыру. Мазмұны: Ақпараттық технологияларды құру принциптері туралы негізгі мәліметтер. Философиялық және әлеуметтік, қоғамды ақпараттандыру және білім беру аспектілері. Қоғамның дамуы мен білім берудегі ақпарат пен компьютерлік технологиялардың рөлі. Компьютерлендірудің техникалық аспектілері. Білім берудің ғылыми мәселелерін шешудегі ақпараттық технологиялардың рөлі. Білім берудің пәндік-бағдарлы бағдарламалық орталары және жасанды интеллект негізіндегі оқыту технологиялары. Ғылыми және білім беру мақсатында эксперименттік деректерді жинау, өңдеу, сақтау және ақпарат берудің компьютерлік технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ЖОО-да таңдаған спорт түрлері теориясы мен оқыту әдістемесі

    Мақсаты: спортпен шұғылданушылардың ерекшеліктерін, таңдаған спорт түрінің құралдарын ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлықтың теориясы мен әдістемесінің негіздерін тереңдетіп зерделеу. Мазмұны: Таңдалған спорт түрінің пайда болуы мен даму тарихын талдау. Таңдалған спорт түріндегі құралдарды қолдана отырып, қозғалыс әрекеттерін оқыту технологиясы. Студенттердің моторикасы және олардың ерекшеліктері. ЖОО-да таңдалған спорт түрінің техникасын оқыту әдістері. Таңдалған спорт тактикасының негіздері. Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесінің кәсіби және қолданбалы аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылым феноменінің мәселелерін арнайы философиялық талдау пәні ретінде, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі мәселелерінің ерекшелігі мен байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерттеу. Ғылым дамуының классикалық емес және постклассикалық кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдістемесін түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындықтарын талдау. Сыни тұрғыдан ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: аргументтер логикасын қарастыру және зерттеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивті қабілеттердің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: психологиялық менеджмент саласындағы білімді игеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету, ұйымның адами ресурстарын басқару дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларын дамыту. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамасы. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы жанжал психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды құру, басшыларды даярлаудың, басқарушылық кеңес берудің цифрлық әдістерін әзірлеу түрінде практикалық іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: дене шынықтыру мен алғашқы бастапқы әскери дайындықты тиімді оқытудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын, педагогикалық мәдениеттің негіздерін және студенттерге бағытталған оқыту мен бағалау принциптерін ескере отырып, педагогикалық қарым-қатынас стилін меңгеру. Мазмұны: Оқыту қызметін бақылау және түзету. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық сабақтарын жоспарлау және өткізу әдістемесі. Оқытудың белсенді әдістері. Дене шынықтыру және бастапқы әскери даярлықтың бейіндік пәндерін оқыту құралдары мен әдістері. Студенттік орталықтандырылған оқыту принциптерін ескере отырып, оқыту технологиялары мен бағалау стратегиялары. Педагогикалық процестің құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық спорттағы дене шынықтыру-сауықтыру және инновациялық технологиялар

    Мақсаты: дененің жекелеген жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін, өмірлік қажетті дағдыларды, спорттық тренажерлерді, құрылыстарды пайдалану әдістерін зерттеу, әртүрлі жастағы адамдар топтары үшін физикалық жетілуге қол жеткізу. Мазмұны: Халықтың әртүрлі санаттарымен дене шынықтыру-спорттық және спорттық-бұқаралық, рекреациялық-сауықтыру жұмыстарындағы өзекті мәселелер. Әр түрлі жас топтарында дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастырудағы дене шынықтыру мен спорттың өзекті мәселелері. Дене шынықтырудағы инновациялық білім беру технологиялары. Дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялық технологиялардың қазіргі деңгейі мен даму тенденциялары, оларды қазіргі қоғамда ғылым мен білім беруде қолдану бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: болашақ магистранттың кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Мазмұны: В2,С1 деңгейлері кәсіби және академиялық мақсаттар үшін прагма-кәсіби бағыт түрінде жоғары деңгейде ұсынылған: ғылыми-ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми полемика, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды (Интернет-ресурстарды) тарту.Тілдік материалды кез-келген сабақтас пәнде көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру мен білім берудің сыни мәселелері

    Мақсаты: қазіргі кезде дене шынықтырудың алдында тұрған дене тәрбиесінің қазіргі мәселелері мен сұрақтарын зерттеу. Мазмұны: Дене тәрбиесі, оқу бағдарламасы және мәдениет. Дене шынықтыру пәнінен жасырын оқу бағдарламасына сыни талдау. Пәннің анықтамасы: гимнастика және дене тәрбиесіндегі гендер. Университет оқу бағдарламасындағы гендерлік мәселелер үшін күрес. Мектептегі дене шынықтыру пәніндегі қабілет, позиция және артықшылық. Дене тәрбиесін зерттеу пәні ретінде контекстуализациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдердің спорттық дайындығының заманауи жүйелері

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер спортының бұқаралығын және спорт резервін даярлау сапасын арттыру мақсатында спорттық даярлықты ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптардың бірлігін сақтауды қамтамасыз ету тәсілдерін қалыптастыру. Мазмұны: Дене шынықтыру бойынша кәсіби қызметтегі негізгі теориялық және әдістемелік ережелер. Қазіргі қоғамдағы балалар мен жасөспірімдер спорты, оның даму тенденциялары. Спортшыларды даярлау туралы жүйелі түсінік. Балалар мен жасөспірімдер спортының техникасы мен тактикасын жетілдіру. Балалар мен жасөспірімдер спортындағы спорттық іріктеу. Спортшыларды даярлауда бағдарламалау және кешенді бақылау. Спорттық дайындықты жоспарлаудың кешенді және перспективалық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім алу қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған оңалту жүйесіндегі бейімді дене тәрбиесі

    Мақсаты: физиологиялық және психологиялық ауытқулары бар адамдардың, сондай-ақ арнайы (түзету) мектептер жағдайында егде жастағы адамдардың оңалту және профилактикалық қызметін жүзеге асыру үшін бейімделген дене шынықтыру құралдарын қолдану ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Бейімделетін дене шынықтырудың жеке әдістері. Жеке оңалту және бейімделу дене шынықтыру бағдарламаларын әзірлеу принциптері. Дамуында кемістігі бар балалармен жұмыс істеудің негізгі педагогикалық принциптері. Көру қабілеті бұзылған балалардың бейімделу дене шынықтыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери-тарихи зерттеулер жүргізу әдістемесі

    Мақсаты: әскери-ғылыми диссертацияны ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету үшін ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу әдістерін меңгеру және дағдыларын игеру. Мазмұны: Әскери ғылымның мәні мен мазмұны. Қазіргі әскери ғылымның проблемалық мәселелері. Ғылыми танымның әдістері мен әдістемесі. Экспериментті оңтайлы жоспарлаудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Бірнеше бақылаулармен өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістемесін қолдану. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорттық жетістіктерді болжау әдістемесі мен технологиясы

    Мақсаты: спорттық нәтижелерді кешенді іріктеу және болжау әдістемесі мен технологиясын зерттеу. Мазмұны: Дене шынықтыру-спорттық бағдарлау, спорттық іріктеу, спорттық жетістіктерді болжау. Спорттық іріктеу түрлері. Алдын ала, ағымдағы, іріктеу кезеңдері. Құрама командаларға іріктеу. Педагогикалық іріктеу тесттері. Кешенді бағалау. Спорт түрлерінде көп сатылы іріктеу әдістемесі. Болжау түрлері, болжау әдістемесі. Болжау, интуитивті болжау. Сараптамалық бағалау, экстраполяция, модельдеу әдісі. Соматотиптеу. Индекстер. Дене түрлері. Генетикалық бейімділік. Іріктеу мен болжаудағы генетикалық маркерлер. Модель және болжау. Болжаудың негізгі принциптері, әдістемелік принциптер, кешенді тәсіл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жастарды патриоттық тәрбиелеудің өзекті мәселелері

    Мақсаты: азаматтық және әскери патриотизмді тәрбиелеуге байланысты мәселелерді шешуге бағытталған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жастарды патриоттық тәрбиелеудің нормативтік-құқықтық базасы. Білім беру үдерісіндегі патриоттық тәрбиенің өзекті мәселелері. Қазақстандағы жастарды патриоттық тәрбиелеудің негізгі бағыттары. Жастарды патриоттық тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық компоненттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: диалектикалық дүниетанымды қалыптастыру, спорттық және әскери қызметтің ғылыми көзқарасын әзірлеу, ғылыми зерттеу әдістері, инновациялардың тиімділігін бағалау туралы жүйелі түсінік. Мазмұны: Ғылым және оның қоғам дамуындағы рөлі. Ғылыми зерттеу және оның кезеңдері. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау. Ғылыми зерттеулерді енгізу және олардың тиімділігі. ҚР Зияткерлік меншікті қорғау саласындағы заңнамасы. Патент. Деректі ақпарат көздері. Зерттеу мәселесін тұжырымдау. Қазіргі ғылыми білімнің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Таңдалған спорт түрінің бейінді теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің озық тәжірибесін көрсету және оны оқу-жаттығу процесіне айналдыру әдістері. Мазмұны: Әр түрлі біліктіліктегі таңдалған спорт түрін оқытудың әдістемелік негіздері. Таңдалған спорт түріндегі ғылыми - зерттеу жұмысының негіздері. Оқыту әдістемесі және педагогикалық шеберлік. Жоғары білікті спортшыларды даярлаудың заманауи жүйесінің теориясы мен әдістемесі. Оқыту жүйесіндегі техникалық құралдар (симуляторлар, таңдалған спорт түрінің техникасы мен тактикасының анализаторлары, тренажер жабдықтары).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорттағы математикалық статистика

    Мақсаты: магистранттарда кәсіби есептерді шешуде эксперименттік зерттеу деректерін өңдеудің математикалық аппаратын қолдану ерекшеліктеріне байланысты білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми эксперимент нәтижелерін өңдеудегі математиканың рөлі. Статистика ғылымының пәні мен әдістері. Статистикалық бақылау. Статистикалық мәліметтердің қысқаша мазмұны және топтастырылуы. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Статистикалық сенімділік. Корреляциялық талдау. Тенденциялар мен заңдылықтарды анықтау. Динамика қатарлары. Индекс әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеу деректерін талдау және статикалық өңдеу

    Мақсаты: деректерді талдау әдістерін зерттеу, деректерді статистикалық өңдеу үшін заманауи бағдарламалық құралдар мен пакеттерді пайдалану әдістемесі. Мазмұны: Сипаттамалық статистика әдістері, орташа мәндерді есептеу, дисперсия, стандартты ауытқу, корреляция және регрессия. Деректерді талдау және нәтижелерді түсіндіру негізінде статистикалық қорытындыларды шығару әдістері. Статистикалық модельдеу және көпөлшемді деректерді талдау негіздері: факторлық талдау, кластерлік талдау, негізгі компоненттерді талдау. Зерттеу нәтижелерін көрнекі түрде көрсету үшін деректерді визуализациялау және графикалық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындықтың инновациялық оқу бағдарламасы

    Мақсаты: дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық білім беру саласындағы жалпы ғылыми зерттеулерде мүмкін болатын жағдайлар мен мәселелерді зерттеу, сонымен қатар оқыту перспективасымен сәйкес мақсаттарды тұжырымдау. Мазмұны: Оқу бағдарламасының элементтері және концептуалды желілер. Инновациялық оқыту бағдарламалары. Дене шынықтыру білімінің оқу бағдарламасы бойынша кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге қосқан үлесі. Әлеуметтік қажеттіліктерге арналған жалпы оқыту бағдарламалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық және ғылыми жобаларды әзірлеу және басқару

    Мақсаты: жобаларды басқару тәсілдері туралы білімді тереңдету, жобаларды басқару, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды басқару саласындағы теориялық білім мен жеке тәжірибені қорыту. Мазмұны: Жоба түсінігінің анықтамасы. Жобаның сипаттамалары. Жобаларды басқарудың заманауи әлемі. Жобаны басқарудың қазіргі жағдайы. Концептуалды дизайн: идеядан инновациялық жоба тұжырымдамасына дейін. Жобаның ауқымын басқару. Жобаны жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру-сауықтыру қызметін жобалау және модельдеу

    Мақсаты: дене шынықтыру-сауықтыру қызметін жобалаудың технологиялық аспектілерін және қозғалыс рекреациясын зерттеу. Мазмұны: Дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетін және моторлы рекреацияны жобалау әдістемесі. Жобалау кезеңдері: жобалау, педагогикалық рефлексия, практикаға енгізу кезеңі, түзету, қорытынды сипаттама кезеңі. Спорт педагогы мен білім алушының қызметін жобалау. Дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетін және моторлы рекреацияны жобалау әдістемесі. Дене шынықтыру-сауықтыру қызметін жобалау аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт ғимараттары және дене шынықтыру–сауықтыру кешендері

    Мақсаты: спорт ғимараттары мен дене шынықтыру-сауықтыру кешендерін басқару негіздерімен, спорт ғимараттарын жобалау және пайдалану әдістерімен танысу, заманауи интеграцияланған құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорттың мүліктік базасын ұйымдастыру және басқару. Спорт ғимараттарын басқару негіздері. Дене шынықтыру-сауықтыру кешендерін жобалау әдістері. Спорт ғимараттарының нормативтік-техникалық құжаттамасы. Спорт ғимараттары мен дене шынықтыру-сауықтыру кешендерін басқару жүйесін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жетілдірілген жаттығулар физиологиясы

    Мақсаты: дене шынықтыру, спорт және дене шынықтыру аясында адам қозғалысының физиологиялық аспектілерін зерттеу. Мазмұны: Дене белсенділігі кезіндегі мүшелер мен жүйелердің қызметін талдау. Адамның қозғалыс принциптері, қозғалыс кезінде денеге түсетін күштерді талдау, тірек-қимыл аппаратының құрылысы мен қызметі. Денеге ең аз стресспен ең жақсы спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін қозғалыстарды оңтайландыру принциптері. Талдау әдістері, электромиография, кинематика және кинезиология арқылы адам қозғалысын бағалау. Қозғалыстың тиімділігіне әсер ететін факторлар, жаттығу техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорт туралы ғылыми білім жүйесіндегі өзекті мәселелер

    Мақсаты: дене шынықтыру білімі саласындағы ғылыми білімнің жеке, сараланған аспектілерін жүйелік тәсілді қолдана отырып, тұтас тұжырымдамаларға біріктіру. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорт туралы ғылыми білім жүйесі, оның құрылымы. Ғылым кешендерінің пәнаралық интеграциясы. Дене шынықтыру іс-әрекетін жобалаудағы заманауи технологиялар. Ғылыми-педагогикалық қызметтің негізгі мәселелері. Әдістеменің философиялық-мәдени деңгейінің негізгі тұжырымдамалары және дене шынықтырудың негізгі әлеуметтік-мәдени тұжырымдамалары. Дене шынықтырудың заманауи теориясын қалыптастырудың тұжырымдамалық тәсілдері, оны құрудың алғышарттары мен кейбір нәтижелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері

    Мақсаты: жаратылыстану ғылымының негізгі тұжырымдамалары мен заңдарына байланысты дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жағдайын дамыту мәселелері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Дене шынықтыру әлемді жаратылыстану-ғылыми білімнің бөлігі ретінде. Дене шынықтыру мен спорттағы зат алмасу мен энергияның рөлі. Ағзаның тұтастығы принципі және оның қоршаған ортамен байланысы. Дене жүйелері: жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, тірек-қимыл аппараты, жүйке, ас қорыту және т.б. қозғалтқыш режимі. Дененің шаршауы мен қалпына келуінің физиологиялық сипаттамасы. Дене жаттығуларының жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи технологиялары

    Мақсаты: дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеулерге инновациялық тәсілдерді зерделеу, сондай-ақ олардың практикалық қолдану саласындағы дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеу технологиялары. Деректерді жинау мен талдаудың заманауи әдістері. Компьютерлік модельдеу, биомеханикалық және физиологиялық өлшемдер. Медициналық диагностика әдістері. Зерттеу процесінде ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану. Ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері: нәтижелерді талдауға және қорытындыларды қалыптастыруға дейінгң проблеманы және гипотезаны тұжырымдау. Сипаттамалық статистика әдістері, орташа мәндерді есептеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі факторлар мен құбылыстарды бағалау.
  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми еңбектер жазуда шет тілін қолдану және ғылыми-педагогикалық ақпаратты, зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені сыни тұрғыдан бағалау, жаңа өнім жасау.
  • Басқару қызметі психологиясы туралы білімі негізінде қызметкерлердің дамуы мен түсінбеушіліктерді реттеу.
  • Физиологиялық, медициналық-биологиялық және жыныстық-жастық даму заңдылықтарын ескере отырып, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі тұлғалар үшін педагогикалық процессті ұйымдастыру және басқару.
  • Дене шынықтыру және спорт объектілеріне, құрал-жабдықтарға, инвентарларға және қауіпсіздік техникасына қойылатын талаптарды ескере отырып, сабақтарды кәсіби түрде өткізу.
  • Студенттік орталықтандырылған оқыту, бағалау негізінде және спорт түрлерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие және ғылыми-педагогикалық қызметті ұйымдастыру.
  • Дене салмағын басқару технологиясы және бейімделген дене шынықтыру негізінде жаттығушылардың түрлі контингенттері үшін спорттық-бұқаралық іс-шаралар бағдарламаларын іске асыру.
  • Заманауи интеграцияланған ақпараттық құралдар мен деректерді статикалық өңдеу әдістерін қолдана отырып, спорттық, білім беру және зерттеу жобаларын жүзеге асыру.
  • Таңдалған спорт түрі бойынша спорттық дайындық пен іріктеудің әдістемесі мен тактикасын жетілдіру үшін оқу-жаттығу процесіне инновациялық әдістерді енгізу.
  • Жастарға әскери-патриоттық тәрбие беруді ұйымдастыру дағдыларын және заманауи робототехника мүмкіндіктерін пайдалану.
Top