8D01503 Информатика педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатиканы оқыту саласында табысты ғылыми-педагогикалық қызметке қол жеткізу үшін іргелі теориялық-әдіснамалық білімді, зерттеу дағдыларын меңгерген философия докторын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың философиялық ойларының дамуын зерттейді."Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнін зерттеудің негізгі теорияларын, зерттеу әдістерін, сондай-ақ философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды толық қамти отырып, зерттеу әдістерін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты - білім алушыны ғылыми зерттеу жұмыстарымен айналысуға дайындау және болашақ кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарын тиімді ұйымдастыруға кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы білімдер, ғылыми зерттеу әдістері мен логикасы туралы түсініктер, деректерді жинау мен ғылыми ақпаратты өңдеу, мұғалімнің іс-әрекеті мен сабақты зерттеуді ұйымдастыру принциптері және зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелері қамтылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастырады, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгертеді. Пән докторанттардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білімді ақпараттандыру және оқытудың өзекті мәселелері
Пән білім беру саласындағы IT-технологиялар мен ХХІ ғасыр мұғалімінің рөлінің; білім берудегі ақпараттық процестер, АКТ орны мен басқарудағы оның рөлінің; оқу процесіне жоғарғы технологияларды қолданудың; педагог-зерттеушінің АКТ-құзыреттілігін қалыптастырудың өзекті мәселелерін жүйелі түрде түсінуді, дағдылары мен зерттеу әдістерін меңгеруді көздейді. Ғылыми-зерттеу жұмыстары бойынша өзінің ерекше зерттеу нәтижелерін жариялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруде жасанды интеллектті қолданудың өзекті мәселелері
Курс білім беру практикасындағы нақты технологияларға және нақты мәселелерге бағытталған. Курс білім беруде жасанды интеллектті қолданудың үш негізгі компонентін, соның ішінде есептеу қуатын, интеллектуалды алгоритмдерді және нақты әлем сценарийлерін қамтиды. Тақырыптарға интеллектуалды оқыту ортасы, интеллектуалды оқыту процестері, интеллектуалды мұғалім көмекшісі, білім беруді интеллектуалды бағалау кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Онлайн-оқытудың өзекті мәселелері
Қазақстанның білім берудегі онлайн-оқытудың қазіргі кездегі даму кезеңін; жоғары технологияларға негізделген білім берудің әдіснамалық принциптері мен оқыту технологияларының ерекшеліктерін; онлайн оқытудың педагогикалық-ұйымдастырушы шарттарын зерттеуге бағытталады. Ғылыми-зерттеу жұмыстары аясында жүргізілетін жобалық жұмыста жоғарғы технологияларды онлайн-оқытуда қолдану идеяларын бағалай отырып өз идеяларын іске асыруды көздейді, өздерінің ерекше зерттеу нәтижелерін жариялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
BigDate технологиясы негізінде білім беру жүйесін жетілдіру мәселелері
BigDate технологиясын білім беру саласына қолданудың шетел тәжірибесін; Қазақстанның осы тақырыптағы қазіргі кездегі мәселелерін; BigDate технологияға негізделген білім беру жүйесінің әдіснамалық принциптері мен оқыту технологияларының ерекшеліктерін, педагогикалық-ұйымдастырушы шарттарын зерттеуге бағытталады. Ғылыми-зерттеу жұмыста BigDate технологияны білім беру саласына қолдану идеяларын талдай отырып өз идеяларын ұсыну мен зерттеу нәтижелерін дәйектеу жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Информатиканы оқыту саласындағы іргелі зерттеулердің бағыттарын және ғылыми-зерттеу нәтижелерін практикаға енгізе отырып, ғылыми зерттеу әдістерін анықтайды
- Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, ғылыми жұмыстардың мәтініне ғылыми-сараптамалық бағалауды әзірлейді
- Практикалық кәсіби мәселелерді шешу үшін өз жетістіктерін әріптестерге, ғылыми қоғамдастық пен кең жұртшылық назарына ұсынады
- Информатиканы оқытудың өзекті мәселелері мен ғылыми көзқарастарды талқылайды
- Зерттеу нәтижелердің ұлттық және халықаралық деңгейде тануын қамтамасыз ету үшін ғылыми жарияланымдардағы жаңа және күрделі идеяларды пайдаланады
- Білімге негізделген қоғамның дамуына ықпал ету үшін ерекше идеялармен информатика ғылымының жаңа бағыттарын дамытуда өз көзқарасын қорғайды