Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04125 Іскерлік əкімшілендіру в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тәуекел және белгісіздік жағдайында компанияның стратегиясын қалыптастыруға қабілетті, АӨК-дегі бизнес процестерді, инновацияларды және цифрлық технологияларды тиімді басқару дағдыларына ие жаңа формация басшыларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Бизнес зерттеу

    Бұл курс магистранттарға практикалық қызметте бизнес зерттеулердің мәнін, жіктелуін және әдістерін зерттеу бойынша білім беруге бағытталған. Маркетингтік зерттеу әдістерін зерттеу: сауалнама, сұхбат, фокус-топ, байқау, эксперимент, статистика әдістері, басқару процестерін сандық және сапалық талдау әдістері мен құралдары, корпоративтік қаржының қазіргі заманғы теориялары магистранттарға ұйымдардың, салалардың тиімділігін арттыру мақсатында бизнес-зерттеулерді әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді, экономиканың түрлі салаларындағы өңірлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • АӨК ұйымдарындағы стратегиялық маркетинг

    Магистранттарға арналған "АӨК ұйымдарындағы стратегиялық маркетинг" курсы агроөнеркәсіптік кешенге (АӨК) тән стратегиялық маркетингтің принциптері мен әдістерін терең зерделеуді ұсынады. Магистранттар АӨК ұйымдары тап болатын заманауи трендтер мен сын-қатерлерді талдауды және осы міндеттерді шешу үшін стратегиялық маркетингтік жоспарларды әзірлеу әдістерін зерделеуді үйренеді. Аграрлық сектор контекстінде нарықты талдау, брендтерді әзірлеу және ауылшаруашылық өнімдеріне арналған маркетингтік коммуникация сияқты маркетинг тұжырымдамалары мен құралдарын қолдануға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық инновациялық менеджмент

    "Стратегиялық инновациялық менеджмент" курсы магистранттардың жаңа білімді, ғылымды қажетсінетін технологияны басқару бойынша жүйелі ойлауын дамытуға және олардың инновациялық қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттарға бизнеске инновациялық идеяларды қалай әзірлеуге және енгізуге, бәсекелестік артықшылықтар жасауға, бизнесті тұрақты дамыту стратегиясын құруға үйрету. Магистранттар осы курсты аяқтағаннан кейін бизнестегі табыстың негізгі факторы білім, ал бәсекеге қабілеттіліктің негізі дұрыс стратегияны әзірлеу және өндіріске инновацияларды енгізу екенін білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • АӨК кәсіпорындары бизнесін бағалау

    "АӨК кәсіпорындарының бизнесін бағалау" курсы магистранттарға АӨК кәсіпорындарының қызметін бағалау, атап айтқанда материалдық, еңбек ресурстары мен ақша ағындарын бағалау бойынша білім береді. Магистранттар АӨК бизнесін бағалау әдістері мен ерекшеліктерін зерделеуге тиіс. Кәсіпорындарды қайта құрылымдау, инвестициялау, тарату кезінде жер учаскесінің, жылжымайтын мүліктің, негізгі өндірістік қорлардың нарықтық құнын дұрыс бағалауды үйрену, бағалау қызметінің әлемдік тәжірибесін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару

    Курстың мақсаты: магистранттарда өз бизнесін жүргізу бойынша экономикалық ойлау мен кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыру және оларды тиімді басқаруға үйрету. Инновациялық жобаларды, атап айтқанда Агробизнес бойынша әзірлеуге және іске асыруға, кәсіпкерлік қызметтің барлық тәуекелдерін бағалауға, нарықта тауашалар үшін бәсекелестік күрес жүргізуге, Тұтынушылар талап ететін жаңа өнім түрлерін шығаруға үйрету. Магистранттар өзгерістерге тез бейімделу, ақпараттың үлкен көлемін талдау, стратегия әзірлеу сияқты жан-жақты дағдыларға ие болады, бұл оларға өз бетінше бизнес шешімдер қабылдауға, инновациялық жобалар мен команданы басқаруға және кәсіпкерлік қызметті тиімді басқаруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агробизнесті цифрландыру

    "Агробизнесті цифрландыру" курсы агробизнес-процестерге технологиялық шешімдерді енгізу бойынша магистранттардың құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар IT технологиясын, үлкен деректерді талдауды, атап айтқанда, барлық сервистік қызметтерді бір өнімге қалай біріктіру керектігін терең зерттейді, осылайша кез келген агроқұрылым деректерді жинаудан бастап агробизнес процесінің барлық кезеңдерін автоматты түрде жоспарлауға дейін кезең-кезеңімен жұмыс істей алады. Бағдарламалық құралдардың көмегімен магистранттар агробизнеске енгізу үшін инновациялық технологияларды қадағалауды, цифрлық экономиканың детерминанттарына негізделген іс жүзінде дұрыс, тиімді басқару шешімін қабылдауға мүмкіндік беретін экономикалық есептеулерді талдауды және жүргізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіпкерлік ортаны терең талдау, нарық қажеттіліктері мен тенденцияларын анықтау, сондай-ақ ұйымның инновациялық дамуына бағытталған стратегияларды әзірлеу және енгізу дағдыларын меңгеру, бизнесті басқару саласында түсінігі болуы тиіс. Ол сондай-ақ бизнес-процестерді жақсарту және инновациялар арқылы нарықта бәсекелестік артықшылықтар жасау үшін жаңа мүмкіндіктерді анықтау мен бағалау мүмкіндігін қамтиды.
  • Агробизнесті оңтайландыру үшін цифрлық технологияларды қолдана білу, жобаларды басқару, цифрлық трансформация стратегияларын әзірлеу, аграрлық салада маркетинг пен тәуекелдерді басқаруда білімге ие болу.
  • Инновациялық стратегияларды әзірлеу және енгізу, инновациялық жобаларды басқару, нарықтық үрдістерді талдау және бизнес-модельдерді олардың тиімділігі мен тәуекелдеріне бағалау дағдыларын меңгеру.
  • Агроөндірісті оңтайландыру үшін цифрлық технологияларды қолдану, шешім қабылдау үшін деректерді талдау, инновациялық шешімдерді енгізу және агроөнеркәсіптердің тиімділігін арттыру.
  • Ұсынылған басқару нұсқаларының сыни бағасын салыстыру қаржы және бухгалтерлік есеп, шаруашылықты бағалау, аграрлық саясатты ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу мәселелері бойынша шешімдер қабылдау.
  • Стартап ортасында жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау қабілетіне ие болу. Ол сондай-ақ өзгерістерге бейімделу, белгісіздік жағдайында шешім қабылдау және жоба мақсаттарына жету үшін ресурстарды тиімді басқару мүмкіндігін қамтиды. Сондай-ақ командамен, инвесторлармен және серіктестермен табысты өзара әрекеттесу үшін коммуникациялық дағдыларды дамыту маңызды. Адам ресурстарын, ШОБ және бизнесті басқару жобаларын басқаруды сыни тұрғыдан қарау.
  • Операциялық бизнес-процестерді және ұйымдық құрылымды дамытудың тиімділігін бағалау; ауыл шаруашылығы ұйымының өндірістік ресурстарын бағалау; маркетингтік іс-шаралар және оны жүзеге асыру стратегиялары.
  • Аналитикалық жұмыс істеу және жүйелеу дағдыларын дамыту эксперименттік зерттеу және инновациялық қызмет, оларды нақты басқару жағдайларында қолдануға дайын болу.
Top