Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06140 Математикалық және компьютерлік моделдеу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Алгебра және геометрия

    Мақсаты: студенттердің алгебра және геометрия есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру және оларды басқа математикалық пәндер мен кәсіби қызметте қолдану. Мазмұны: Комплекс сандар өрісі. Тригонометриялық түрде берілген комплекс сандар бойынша операциялар. Матрицалардағы сызықтық операциялар. Кері матрица. Квадрат матрицаның детерминанты және олардың қарапайым қасиеттері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін Крамер әдісімен және матрицалық көбейту әдісімен шешу. Кронекер-Капелли Теоремасы. Көпмүшелік сақина. Көпмүшелердің қалдықпен бөлінуі. Евклид Алгоритмі. Векторлардағы сызықтық операциялар. Векторлардың скалярлық, векторлық, аралас көбейтіндісі. Жазықтықтағы түзудің әртүрлі теңдеулері. Жазықтық теңдеулері. Екінші ретті сызықтар. Екінші ретті беттер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: білім алушыларда болашақ мамандық, даму перспективалары және мамандық бойынша кәсіптік даярлаудың ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың негізгі аспектілері. Нысан және модель. Модельдеу әдістерінің жіктелуі. Математикалық модельдеу кезеңдері. Компьютерлік модельдеудің мәні. Математикалық және компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану салалары. Білім беруде ақпараттық ресурстар мен бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдалану. Интернет-ресурстармен жұмыс. Әдебиеттермен және нормативтік құжаттармен жұмыс. Қашықтықтан оқыту ерекшеліктері. Әдістер мен технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: таңдалған ғылыми жанрда мәтін құру үшін өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту. Мазмұны: зерттеу мәтінінің жоспарын құру дағдылары мен дағдыларын дамыту; Аннотация, зерттеу рефератын жазу; ғылыми жобада қолданылатын әдебиеттерге шолу жасау; сауатты дәйексөз келтіру, плагиаттан аулақ болу; жазбаша жұмысында статистикалық деректерді, оның ішінде графикалық түрде ұсынылған деректерді пайдалану; жазылғанын редакциялау; библиографиялық тізімдер жасау; өз жобаңыздың тұсаукесерін жасау; өз жобаңызды жүргізу іскерлік хат алмасу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани ұстаным контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби идеяны қалыптастыру. Көркемдік ойлауды, дербес зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту. Мазмұны: М. Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. М. Әуезовтың публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасы мен «Қилы заман», «Қараш-қараш оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман - эпопеясына көркем шолу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А. Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде «Қазақтану» жобасында «ұлттық кодты» сақтау Мазмұны: Қазақстан тарихына және ХІХ-ХХ ғасырлардағы қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы, «Положение Карамолы» заңдар жинағын құрастырушы, ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, «Тұтас адам» тұжырымдамасы. Абайдың «Қара сөздері», М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев: «ХХІ ғасырдағы Абай және Қазақстан».

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау I

    Мақсаты: басқа математикалық пәндерді оқуға қажетті оқушылардың логикалық ойлауы мен математикалық мәдениетін дамыту. Мазмұны: жиынтық теориясы. Нақты сандар және олармен жұмыс. Функция ұғымы. Функцияның анықтамасы мен мәндерінің ауқымы. Функцияның графигін құру. Функция түрлері. Сандық тізбектер. Реттілік шегі мен функциясын анықтау. Функция шектері туралы теоремалар. Монотонды функцияның шегі. Функцияның үздіксіздігінің анықтамасы мен қасиеттері. Үздіксіз функциялар бойынша арифметикалық амалдар. Элементар функциялардың үздіксіздігі. Функцияның көбейтіндісін анықтау. Туынды кесте. Дифференциал. Дифференциацияның негізгі формулалары мен ережелері. Дифференциалды форманың инварианттылығы. Жоғары ретті туындылар. Лейбниц Формуласы. Жоғары дәрежелі дифференциалдар. Ферма Теоремасы. Жуықтау формулалары. Туынды арқылы функцияларды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физика

    Мақсаты: физикалық заңдар туралы білімді және оларды техникада және компьютерлік технологияда қолдану дағдыларын қалыптастыру, теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін бағалау және бағалау дағдыларын қалыптастыру, пәнаралық тәсіл негізінде ғылыми ойлауды дамыту. Мазмұны: классикалық және қазіргі физика заңдары (механика, молекулалық физика, термодинамика, электромагнетизм, оптика, кванттық және атомдық физика). Пәнаралық тәсіл негізінде қолданбалы, техникалық және технологиялық мәселелерді шешу үшін физикалық құбылыстар мен процестер туралы білімді қолдану. Зерттеудің ғылыми әдістері, Теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу, өңдеу және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында құқықтық нигилизмді еңсеру, білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан, сыбайлас жемқорлық моральынан, этикадан моральдық бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге бағытталған іс-шаралар. Жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектіні қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Мақсаты: алгоритмдерді әзірлеу бойынша практикалық білім алу, білім алушылардың Python тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің әдістері мен технологияларын игеруі. Мазмұны: ДК бағдарламалық құралдары. Алгоритм ұғымы. Алгоритмдердің негізгі құрылымдары. Алгоритмдерді сипаттау әдістері. Сызықтық құрылым алгоритмдері. Тармақталған құрылым алгоритмдері. Циклдік құрылым алгоритмдері. Өрнектер мен тағайындаулар. Python тілінің операциялары. Сызықтық құрылым бағдарламалары. Тармақталған құрылым бағдарламалары. For операторы. While операторы. Тізімдер. Жолдар. Кортеждер. Функциямен жұмыс. Рекурсия. Екі өлшемді массивтер. Жиындар. Сөздіктер. Модульдер. Файлдармен жұмыс. Графика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • C # бағдарламалаудың негіздері

    Мақсаты: білім алушылардың C#тілінде бағдарламалау дағдыларын игеруі. Мазмұны: C # тілінің негіздері. Жалпы ұғымдар. С тілінің алфавиті-тілдің қарапайым нысандары. C # тілінің операторлары. C # ортасында сызықтық бағдарламалау. Шартты оператор. Switch және break операторлары. While циклдік операторы, for типті циклдік оператор. Do While типті циклдік оператор. Массив элементтерін өңдеу. Екі өлшемді массив элементтерін өңдеу. Объектіге бағытталған бағдарламалау. Нысандар мен сыныптар. Объектілердің қасиеттерін инкапсуляциялау. Мұрагерлік. Полиморфизм. Интерфейс. Мәзірмен жұмыс. жаңа жоба құру. Қолданыстағы жобаны өзгерту. Жобаның ашылуы. Жобамен жұмыс. Нысан инспекторының терезесі. Код редакторы. Пішін конструкторы. Компоненттер палитрасы. Қасиеттері. Оқиғалар. Әдістері. Пайдаланушы Мен қолданба арасында интерфейс жасайтын компоненттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарапайым дифференциалдық теңдеулер

    Мақсаты: Әртүрлі типтегі жай дифференциалдық теңдеулерді талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру және оларды есептерге қолдану. Мазмұны: Жалпы дифференциалдық теңдеулер жүйесін бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер жүйесіне келтіру. Математикалық маятниктің тербелісі есебі. Изоклин әдісі. Айнымалылары бөлінетін дифференциалдық теңдеулер. Біртекті теңдеулер және соларға келтірілетін теңдеулер. Сызықтық теңдеулер және соларға келтірілетін теңдеулер. Толық дифференциалдағы теңдеулер, интегралдаушы көбейткіш. Дифференциалдық теңдеулерге келтірілетін геометриялық және физикалық есептер. Дифференциалдық теңдеулердің нормаль жүйесі. Дифференциалдық теңдеулердің нормаль жүйесінің геометриялық интерпретациясы. Коши есебі. Туындыға қатысты шешілмейтін теңдеулер. Параметр енгізу әдісі. Лагранж және Клеро теңдеулері. Квадратуралармен интегралданатын екінші ретті теңдеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: білім алушыларда халықаралық кәсіби ортаға кірігуге және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру Мазмұны: мамандық бойынша кәсіби тіл негіздері. Өз мамандығы бойынша сөйлемдердің, сөздердің тақырыптық тобының құрылымы. Іскери құжаттарды редакциялау. Интернет және электрондық пошта қызметтерін пайдалану. Коммуникативті міндеттерді орындау үшін әдеби көздерді таңдау. Кәсіби тақырыптарға хабарламалар, мақалалар, эсселер дайындау. Кәсіби және іскерлік тақырыптар бойынша диалог.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалых моделдеуде дифференциалдық теңдеулер

    Мақсаты: дифференциалдық теңдеулерді қолдана отырып, физикалық, химиялық, экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Математикалық физика есептерінің негізгі түрлерін қою. Дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерге негізделген модельдер. Жартылай дифференциалдық теңдеулер есептерінің әр түрлі типтері үшін модельденген процестердің қасиеттері. Алынған шешімдердің барабарлығын талдау және тексеру. Шешімдерді түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдық моделдеу әдістері

    Мақсаты: гипотезаларды тексеру процедураларын құрудың теориялық және ықтималдық негіздері, модель параметрлерін бағалау дағдылары туралы білім алушыларда идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: биномдық үлестірімнің Ықтималдық моделі, кері биномдық таңдау. Пуассон үлестірімінің ықтималдық моделі. Индикативті үлестірудің ықтималдық моделі. Қалыпты үлестірудің ықтималдық моделі. Қартаю мен тозудың ықтималдық моделі (гамма-сәуленің таралуы). Ықтималдық өсу заңдылықтары(логарифмдік қалыпты үлестіру, Бирнбаум-Саундерс үлестірімі).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нақты айнымалының функция теориясы

    Мақсаты: Білімалушыларда нақты айнымалы функцияларымен жұмыс істеу және оларды талдау, олардың жинақтылығы, үзіліссіздігі, дифференциалдануы және интегралдануы бойынша дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ алынған білімді әртүрлі математикалық есептер мен практикалық мәселелерді шешуге қолдана білу. Мазмұны: Көптік теория элементтері. Есептелетін жиындар. Метрикалық кеңістіктер. Метрикалық кеңістіктегі жиындар. Метрикалық кеңістікте жинақтылық. Толық метрикалық кеңістіктер. Жиырылатын бейнелеулер принципін қолдану. Сызықтық кеңістіктер. Дөңес жиындар мен функционалдар. Нормаланған және евклидтік кеңістіктер. Сызықтық функционалдар мен операторлар. Үзіліссіз сызықтық функционалдар. Қосалқы кеңістік. Фурье түрлендіруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Мақсаты: ақырлы өлшемді кездейсоқ шамалар шеңберінде Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бойынша білімді, оларды математикалық модельдерде қолдану дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: ықтималдық теориясының негізгі түсініктері: ықтималдық теориясының аксиоматикалық негіздемесі және одан туындайтын ықтималдық қасиеттері. Кездейсоқ шамалардың қасиеттері және олардың таралуы. Бернулли схемасы және онымен байланысты шекті теоремалар. Кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамалары. Марков Тізбектері. Сипаттамалық функциялар. Үлкен сандар заңдары және Орталық шекті теорема. Шартты ықтималдық үлестірімдері және шартты математикалық күтулер. Математикалық статистиканың негізгі түсініктері. Нүктелік бағалау және оларды алу әдістері. Бағалаудың жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: Кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсаттар үшін тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның компоненттері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және өндіру бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді шығару. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағдарламалау технологиясы

    Мақсаты: C++ тілінде бағдарламалау бойынша теориялық білім мен дағдыларды дамыту. Мазмұны: Бағдарламалау технологиясының негіздері. Бағдарламалау жүйесіне кіріспе. Өрнектер мен тағайындаулар. Тіл операторлары. Шартты оператор. Цикл операторлары. Алғышарты бар оператор. Кейінгі шарты бар, параметрі бар оператор. Бір өлшемді массивтер. Екі өлшемді массивтер. Функциялар. Символдық ақпаратты өңдеу. Жолдар. Графика. Деректер құрылымын өңдеу тапсырмаларын бағдарламалау. Файлдар. Жад сыныптары. Автоматты, статикалық, сыртқы, регистрлік айнымалылар. Күрделі есептерді шешуде модульдік бағдарламалауды қолдану мысалдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау II

    Мақсаты: білім алушыларда Математикалық талдаудың іргелі ұғымдарын қалыптастыру, өздік емес интегралдарды шешу және қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: бірінші типтегі дұрыс емес интеграл және оның конвергенциясы туралы ұғымдар. Екінші типтегі дұрыс емес интегралдар және оның конвергенция критерийі. Екінші типтегі дұрыс емес интегралды бірінші типтегі дұрыс емес интегралға дейін азайту. Параметрге тәуелді интегралдар. Эйлер интегралдары қарапайым емес функциялардың мысалдары ретінде. Евклид кеңістігіндегі жабық және толық ортонормальды жүйелер. Фурье тригонометриялық қатарының біркелкі конвергенциясы мен бөлінуінің қарапайым шарттары. Еркін аймақ үшін Тіктөртбұрыштағы Риманның Қос интегралы. Қос интегралды бір реттік қайталауға дейін азайту. Риман интегралы n өлшемді тікбұрышты параллелепипедте және ерікті аймақта. Дұрыс емес еселік интегралдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Үдерістердің детерминирленген математикалық модельдері

    Мақсаты: студенттердің процестердің негізгі параметрлері үшін аналитикалық идеялар негізінде математикалық модельдеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: математикалық модельдеу кезеңдері. Математикалық модельдердің жіктелуі. Математикалық модельдерді құрудың негізгі принциптері. Математикалық модельдеудің негізі ретінде жаратылыстанудың негізгі заңдарын қолдану. Детерминирленген модельдерді іске асыру әдістемесі. Дәл эксперименттік мәліметтер болған кезде параметрлердің аралық мәндерін табу. Детерминирленген модельдерді іске асырудағы қателік. Модельдерді іске асыру әдістерінің конвергенциясы, дәлдігі және тұрақтылығы. Модельдерді компьютерлік іске асырудың екі негізгі әдісі: пайдаланушы бағдарламасын және қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалану. Математикалық модельдердің сәйкестігін анықтау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу негіздері

    Мақсаты: Әртүрлі сипаттағы процестердің модельдерін жүзеге асыру және зерттелетін процесс нәтижелерінің сәйкестігін орнату дағдыларын меңгеру. Мазмұны: математикалық модельдердің жіктелуі. Тапсырманы қою семантикасы. Математикалық модельдерді құрудың негізгі принциптері. Математикалық модельдеудің негізі ретінде жаратылыстанудың негізгі заңдарын қолдану. Аналитикалық модельдер. Статистикалық модельдер. Детерминистік және стохастикалық модельдер. Әртүрлі процестерді математикалық модельдеудің әдістері мен ерекшеліктері. Модельдеу кезеңдері. Математикалық модельдерді жүзеге асыру әдістері: Аналитикалық, шамамен аналитикалық және сандық әдістер. Математикалық модельдеуде математикалық аппараттың бөлімдерін таңдау және пайдалану әдістемесі. Математикалық модельдердің сәйкестігін анықтау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау

    Мақсаты: Visual C#объектіге бағытталған бағдарламалау ортасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Visual C # тілінің негіздері. Тіл әліпбиі. Деректер түрлері және стандартты функциялар. Visual C # тіл операторлары. Visual C # ортасында сызықтық бағдарламалау. Шартты оператор. Шарттық операциялар. Switch және break операторлары. Циклдік операторлардың түрлері. Массив элементтерін өңдеу. Объектіге бағытталған бағдарламалау. Нысандар мен сыныптар. Объектілердің қасиеттерін инкапсуляциялау. Мұрагерлік. Полиморфизм. Интерфейс. Мәзірмен жұмыс. Жобамен жұмыс. Кодты өңдеу. Пайдаланушы Мен қолданба арасында интерфейс жасайтын компоненттер. Мәліметтер базасын құру. Мәліметтер базасымен жұмыс істейтін компоненттер. Visual C # ортасында графикалық редактордың қосымшасын қалыптастыру. BDE технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Matlab-ғы қолданбалы есептер

    Мақсаты: MATLAB интеграцияланған бағдарламалық пакеті арқылы қолданбалы есептерді шешу үшін практикалық білім, Дағдылар, дағдыларды игеру. Мазмұны: MATLAB Интерфейсі. Matlab ортасында жұмыс істеу принциптері. Matlab бағдарламалық пакетінде функциялар мен операторларды қолдану. Matlab ортасында символдық есептеулер жүргізу. Matlab ортасында матрицалармен жұмыс. Интегралдар мен туындыларды есептеу әдістері. MATLAB ортасындағы Слоу шешімі. Matlab пакетін пайдаланып оңтайландыру мәселелерін шешу. Matlab ортасында бағдарламалау. Matlab интеграцияланған бағдарламалық жасақтамасының графикалық мүмкіндіктері. Бағдарламаны басқару операторларын қолдана отырып, бағдарламалық жасақтаманы ұйымдастыру. MATLAB модульдерін сценарий файлдары және функционалды файлдар түрінде безендіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Maple жүйесінде математикалық физиканың практикалық курсы

    Мақсаты: Математикалық Maple және Mathematica қолданбалы бағдарламалық пакеттерінің көмегімен есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Maple ортасы. Интерфейс. Анықтамалық жүйемен жұмыс. Объектілер. Өрнектер. Maple командалары. Стандартты функциялар. Аналитикалық түрлендірулер. Формулалармен амалдар. Типтерді түрлендіру. Бағалау операциялары. Көпмүшелермен амалдар. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Геометриялық пакеттер: планиметрия, стереометрия. Қарапайым есептерді шешу. Maple-де графика. Екіөлшемді графиканың параметрлері. Екіөлшемді графика командалары. Екіөлшемді графикалық құрылымдар. Анимация. Үшөлшемді графика үшін параметрлер, құрылымдар, командалар. Анимация. Математикалық талдау. Шектер, қосындылар, қатарлар. Матрица мен вектор құрылымымен жұмыс. Дифференциалдық теңдеулер. Нақтылы және жуық шешімдер. Интегралдық түрлендірулер. Интерполяция. Коши есебі. Функциялар мен операторлардың есептеу қасиеттері мен ережелерін бағдарламалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Талдау мен алгебраның сандық әдістері

    Мақсаты: білім алушылардың математикалық модельдерді іске асыру кезінде алгебра мен Математикалық талдаудың негізгі сандық әдістерін және оларды іске асыратын алгоритмдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сандық шешім және алгебралық есептерді талдау. Сандық әдістердің дұрыстығын тексеру әдістері. Сызықтық, алгебралық және трансценденттік теңдеулерді шешудің дәл және итеративті әдістері. Функциялардың интерполяциясы, интегралдарды шамамен есептеу, айырмашылық схемалары теориясының негізгі ұғымдары, қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін есептерді шешудің сандық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорын басқару жүйелері

    Мақсаты: әр түрлі пәндік салалардағы әр түрлі аппараттық платформаларда заманауи ДҚБЖ-ны қолдана отырып, мәліметтер базасын практикалық жобалау және ақпараттық қосымшаларды құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мәліметтер базасы жүйесін құру принциптері. Деректерді ұсыну модельдері. Деректер бойынша негізгі операциялар. Мәліметтер базасын жобалау негіздері. Пәндік салалар үшін ақпараттық модельді жобалау. Деректерді заманауи ДҚБЖ-ға өңдеу. Әр түрлі модельдер арқылы деректерді ұсыну. ДҚ-ны практикалық жобалау және заманауи ДҚБЖ-ны қолдана отырып ақпараттық қосымшаларды құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жай дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері

    Мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі сандық әдістерін игеру, жаратылыстану есептеріндегі дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешу үшін білімді қалыптастыру. Мазмұны: қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық әдістермен шешу әдістерінің жіктелуі. Жуықтау әдісі. MATLAB бағдарламалар пакетіндегі дифференциалдық теңдеулерді шешуге арналған операторлар. Эйлердің айқын және жасырын әдістерімен шешу. Шешушілер. Рунге-Кутта әдісімен қарапайым бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу. Ode45 шешуші көмегімен Рунге-Кутта дифференциалдық теңдеулерді шешу. Адамс Әдісі. Дифференциалдық теңдеулерді code 13s шешушісімен шешу Адамс-Мултон әдісі. Дифференциалдық теңдеулерді ode 115 және басқа шешушілермен шешу. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерге арналған шеткі есептер. Айырмашылық схемасы және айырмашылық функциялары. Біртекті емес теңдеулерді шешудің жалпы құрылымы. Тұрақты вариациядағы Лагранж әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика теңдеулері

    Мақсаты: Дербес дифференциалдық теңдеулердің негізгі кластары туралы білімдерін, сонымен қатар оларды шешу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Дербес дифференциалдық теңдеулер. Математикалық физиканың теңдеулеріне әкелетін физикалық есептер. Коши есебінің тұжырымы, математикалық физиканың негізгі мәселелері және олардың физикалық мағынасы. Дербес дифференциалдық теңдеулерді, екінші ретті дербес дифференциалдық теңдеулерді топтастыру (жіктеу) және оларды канондық түрге келтіру. Коши мәселесінің жалпылама тұжырымы. Толқындық теңдеу үшін Коши есебі. Жылу теңдеуінің негізгі шешімі. Көлемдік және беттік жылулық потенциалдар, олардың қасиеттері және қолданылуы. Лаплас теңдеуі. Дирихле есебінің шешімі, Пуассон формуласы. Харнак және Лиувилл теоремалары. Математикалық физика теңдеулерінің қосымша шарттары. Толқындық теңдеу үшін шекаралық есептер. Гиперболалық теңдеу үшін шекаралық есептерді шешудің Фурье әдісі. Жылулық теңдеудің шекаралық шарттары. Эллиптикалық типті теңдеудің шекті шарттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Mathcad-тың математикада қолданылуы

    Мақсаты: Mathcad Prime пакетін пайдалана отырып, математикалық есептердің кең класын шешу үшін білім, білік, дағдыларды және компьютерлік модельдеу мүмкіндіктерін қалыптастыру. Мазмұны: MathcadPrime ортасында жұмыс істеудің негізгі әдістері. Mathcad Prime бағдарламасында матрицалық функцияларды және операторларды пайдалану. Mathcad Prime бағдарламасындағы символдық есептеулер. Туындыларды, интегралдар мен матрицаларды есептеу. Матрицалармен символдық есептеулер. Mathcad ортасында сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. lsolve функциясы арқылы сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. Mathcad Prime ортасында оңтайландыру функциялары. Қисық сызықтарды жуықтау және тегістеу функцияларын қолдану мысалдары. MathcadPrime ортасында программалау. Mathcad тілінде функциялардың графиктерін салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау

    Мақсаты: компьютерлік жүйелерде ақпаратты қорғау әдістерін жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғаудың негізгі принциптері. Ақпаратты қауіпсіз сақтауды ұйымдастыру. Деректер мен бағдарламалар қоймалары. Бағдарламаларды компьютер ресурстарын рұқсатсыз көшіруден және рұқсатсыз пайдаланудан қорғау. Операциялық жүйелер қауіпсіздігінің негізгі модельдері. Желіні басқару. Корпоративтік желілерді көп деңгейлі қорғау. Желілердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік жүйелеріне қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Java бағдарламалау тілі

    Мақсаты: білім алушылардың Java жоғары деңгейлі тілде бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Java бағдарламалау жүйесіне кіріспе. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, тіл элементтері. Деректер түрлері. Хабарландырулар. Өрнектер мен тағайындаулар. Java тілінің операциялары. Java тілінің операторлары. Сызықтық құрылым бағдарламасын әзірлеу. Шартты оператор if. Switch опциясының операторы. Тармақталған құрылым бағдарламасын әзірлеу. For операторы. While операторы. Do while операторы. Бір өлшемді массивтер. Екі өлшемді массивтер. Жолдармен жұмыс. String Класы. Графика. Графикалық функцияларды қолдана отырып бағдарламалар жасау. Сынып және объектілерді құру. Java-дағы статикалық әдістер. Пакеттер мен интерфейстер. Файлдармен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қорғаудың криптографиялық әдістері

    Мақсаты: Ақпаратты қорғаудың заманауи әдістерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды игеру. Мазмұны: криптографияның негізгі ұғымдары: интернеттегі ақпаратқа қол жеткізу құқықтарын ажыратудың жалпы принциптері, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Қауіпсіздік ережелерін бұзу фактілерін тану. Қауіпсіздікті қамтамасыз ету регламенттерін бұзудың салдарын жою жөніндегі шараларды жоспарлау және жүзеге асыру. Деректер аудитінің нәтижелерін бағалау критерийлері. Деректер қауіпсіздігі жүйесінің аудиті және аудит әдістемесін әзірлеу, оның тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми есептеулердегі Python

    Мақсаты: Деректер жиындарымен жұмыс істеу, есептеу нәтижелерін визуализациялау және Python кітапханаларының көмегімен кестелік деректерді өңдеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми есептеулер үшін Python мүмкіндіктеріне шолу. Ғылыми есептеулерде Python қолданудың негізгі артықшылықтары. Танымал кітапханаларға кіріспе: NumPy, SciPy, Matplotlib, Pandas. Python-да деректер массивтерімен жұмыс істеу негіздері: NumPy кітапханасы. Мәліметтер жиынын құру және манипуляциялау. Операцияларды векторлау және есептеулерді жеделдету. Көпөлшемді массивтермен жұмыс. Matplotlib кітапханасының көмегімен деректерді визуализациялау. Қарапайым графиктерді құру: сызық, нүкте, гистограммалар. Графиктердің сыртқы түрін баптау: тақырыптар, ось белгілері, легендалар. Күрделі графиктерді құру: контурлық карталар, үш өлшемді графиктер. Кесте форматындағы мәліметтермен жұмыс: Pandas кітапханасы. DataFrame құру және талдау. Мәліметтерді сүзу, сұрыптау және топтау. Біріктіру және қиылысу кестелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік мәліметтерді математикалық және компьютерлік өңдеу саласындағы ғылыми зерттеулер

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде эксперименттік деректерді математикалық және компьютерлік өңдеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: табиғи және сандық эксперименттердің нәтижелерін ұсынудың қарапайым тәсілдері. Шағын және үлкен факторларға арналған экспериментті жоспарлау. 2К типті толық факторлық эксперимент. эксперимент матрицасын құру. Бір факторлы және көп факторлы байланысты талдау. Эксперименттің қателігін және нәтижелерді өңдеу әдісін бағалау және есепке алу. Эмпирикалық функциялардың қателігін азайту үшін ең кіші квадраттар әдісі. Кездейсоқ шамалар, үлестіру функциясы, параметрлерді статистикалық бағалау. Корреляция теңдеуін құру. Корреляция коэффициентін бағалау. Эксперименттік мәліметтер негізінде құрастырылған модельдердің сәйкестігін анықтау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық физика теңдеулерін шешудің жуықтық-аналитикалық әдістері

    Мақсаты: Математикалық физиканың дифференциалдық теңдеулерін шешудің шамамен-Талдамалық әдістерін қолдану және оларды компьютерлік технологияларды пайдалана отырып іске асыру бойынша білім алушыларда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: эллиптикалық, параболалық, гиперболалық типтегі теңдеулердің жіктелуі және оларды шешу әдістері. Жылу өткізгіштік теңдеуі үшін бастапқы-шекаралық есептерді шамамен шешу. Навье-Стокс теңдеулерінің қарапайым шамамен аналитикалық шешімдері. Тейлор мен Фурье қатарына ыдырау әдістері. Жылдам және дискретті Фурье түрлендірулері және оларды практикалық қолдану. Геометриялық пішіні әртүрлі шешім аймақтарында шешу үшін функционалдық қатарлардың конвергенциясын орнату. Математикалық физика теңдеулерін шешудің шамамен аналитикалық әдістерінің қателігін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графикалық дизайн

    Мақсаты: Сапалы сызбалар мен модельдерді жасауға қажетті дәл сызу, жобаларды ұйымдастыру және үшөлшемді модельдеу үшін AutoCAD графикалық редактор ортасында жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Компьютерлік графика және AutoCAD-қа кіріспе. Компьютерлік графиканың негізгі қағидалары және оның инженерлік жобалаудағы рөлі. AutoCAD-та сызу және өңдеудің негіздері. Негізгі графикалық объектілерді жасау және өңдеу: сызықтар, шеңберлер, тікбұрыштар және т.б. Негізгі өңдеу командаларын қолдану. Объектілерді дәл орналастыру үшін тірек нүктелері мен координаттарды пайдалану. Объектілердің өлшемдерін көрсету үшін өлшем сызықтары мен өлшемдерді жасау. Сыртқы деректермен жұмыс істеу. Сызбаларды әртүрлі форматтарға импорттау және экспорттау арқылы басқа бағдарламалармен бірлесіп жұмыс істеу. Кескіндерді, растрлық және векторлық файлдарды енгізу және олармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Динамикалық жүйелер мен үдерістерді имитациялық модельдеу

    Мақсаты: білім алушыларда басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру үшін динамикалық жүйелер мен процестерді Имитациялық модельдеу әдістері мен модельдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Имитациялық модельдеуді анықтау. Имитациялық модельдеуді қолдану салалары. Имитациялық модельдеудің артықшылықтары мен кемшіліктері. Статикалық және динамикалық модельдеу модельдері. Үздіксіз және дискретті модельдеу модельдері. Модельдер мен компоненттердің құрылысы және құрылысы. Әлеуметтік-экономикалық жүйелердің динамикасын модельдеу. Имитациялық модельдегі Имитациялық жүйенің құрылымы мен динамикасын ұсыну. AnyLogic жүйесіне кіріспе. Модельді жобалау және сипаттау кезеңі. Модельдегі уақытты көрсету түрлері. Тұрақты қадаммен уақытты өзгерту. Ерекше күйлер бойынша уақытты жылжыту. Модельдік уақытты басқару. Эксперимент нәтижелерін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графикадағы математикалық модельдеу

    Мақсаты: Оқушылардың үшөлшемді модельдерді құру, деректерді визуализациялау, объектілерді анимациялау және математикалық әдістер мен компьютерлік графика алгоритмдерін қолдана отырып бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Компьютерлік графиканың математикалық концепцияларына кіріспе. Үшөлшемді кеңістіктегі объектілерді модельдеу үшін векторлық алгебра мен геометрия негіздері. Параметрлік қисықтар мен беттер: Безье, B-сплайндар, NURBS. Объектілерді жылжыту, айналдыру және масштабтау үшін түрлендірулерді қолдану. Жарықтандыру және кескіндеу. Жарықтандыру модельдері: фондық, бағытталған, шашыранды. Шынайы кескіндер жасауға арналған растрлау және сәуле қадағалау алгоритмдері. Объектілердің орнын және бағытын басқару үшін түрлендіру матрицаларын қолдану. Анимация және визуализация. Анимация негіздері. Деректерді визуализациялау: графиктер, диаграммалар құру, деректердің графикалық ұсынылуы. Компьютерлік графикаға арналған математикалық кітапханалар мен фреймворктерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • MAXIMA ортасында ішінара дифференциалдық есептерді шешу

    Мақсаты: MAXIMA бағдарламалық құралының көмегімен теңдеулермен және ішінара дифференциалдық есептермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Дербес дифференциалдық теңдеулер тақырыбы. Дербес дифференциалдық теңдеулерді зерттеудің тарихи дамуы, олардың шындықты математикалық модельдеу әдістерінде қолданылуы. MAXIMA бағдарламасына шолу және оның ішінара туындылармен жұмыс істеу мүмкіндіктері. MAXIMA-да теңдеулермен және дифференциалдық операторлармен жұмыс істеу негіздері. MAXIMA жүйесінде теңдеулерді енгізу және өңдеу. Жартылай туындылармен жұмыс істеу үшін дифференциалдық операторларды қолдану. MAXIMA ортасында дербес дифференциалдық теңдеулерді шешуге арналған сипаттамалар әдісі. MAXIMA ортасында дербес дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін айнымалыларды бөлу әдісін қолдану. Жоғары ретті сызықтық дербес дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері. MAXIMA-да шекаралық есептерді шешу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • SCG бағдарламасындағы экономикалық-математикалық модельдеу

    Мақсаты: Экономикалық деректерді талдау, бағдарламалау, математикалық модельдеу, оңтайландыру және шешім қабылдау, статистикалық деректерді талдау салаларында білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыру. Мазмұны: Экономика-математикалық модельдеуге кіріспе. Экономика-математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен тәсілдері. Экономикадағы деректерді талдау әдістері. Экономикалық шешімдер қабылдауда математикалық модельдерді қолдану. SCG-де бағдарламалаудың негіздері. SCG бағдарламасына кіріспе және негізгі құралдар. SCG-де айнымалылар мен функциялармен жұмыс негіздері. Деректерді басқару және нәтижелерді визуализациялау. Сызықтық бағдарламалау және оңтайландыру. Сызықтық бағдарламалаудың негізгі принциптері. Динамикалық бағдарламалау. Динамикалық бағдарламалаудың негіздері және оны экономикада қолдану. Уақыт қатарларын талдау және болжау. Шешім қабылдауды модельдеу. SCG-де шешім қабылдау әдістерін қолдану. Ойын модельдерінде стратегияларды талдау және шешім қабылдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • R ортасын пайдалану арқылы деректерді зерттеу

    Мақсаты: Студенттерде деректерді табысты талдау және әртүрлі салаларда негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті R тілінде бағдарламалау, аналитикалық ойлау, деректерді визуализациялау және нақты деректер жиынтығымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: R бағдарламалау тіліне кіріспе. Негізгі R синтаксисі. Мәліметтер түрлері мен құрылымдары. Деректермен операциялар. Деректерді импорттау және экспорттау. Әртүрлі деректер пішімдерімен жұмыс (CSV, Excel, JSON). Мәліметтер қорымен жұмыс (SQL). Деректерді тазалау және алдын ала өңдеу. Көшірмелерді жою. Жетіспейтін мәндерді өңдеу. Деректер түрін түрлендіру. Деректерді визуализациялау. Сюжеттер жасау үшін ggplot2 кітапханасын пайдалану. Ақпараттық деректер визуализациясын жасаңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық үдерістерді математикалық және компьютерлік модельдеу

    Мақсаты: білім алушыларда негізгі технологиялық процестерді математикалық модельдеу бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: технологиялық аппараттардағы гидродинамика мен жылу-масса алмасуды модельдеу. Химиялық реакциялардың жылдамдығы туралы заңдардың жіктелуі. Технологиялық процестердің математикалық модельдерін құрудың негізгі принциптері. Технологиялық процестерді математикалық модельдеудің негізі ретінде физика мен химияның іргелі заңдарын қолдану. Математикалық модельдерді қолдану саласын бағалау-әмбебаптық пен тиімділікті анықтау. Мысалдар алынған білімді химиялық технологияда математикалық модельдеуде қолдану. Математикалық модельдердің сәйкестігін дәлелдеу жолдары. Алгоритмдік тілде математикалық модельдердің бағдарламалық кодын құру әдістері. Стандартты бағдарламалау пакеттерін қолдана отырып модельдерді енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық жүйелерде деректерді талдау

    Мақсаты: деректерді талдаудың заманауи принциптері, әдістері мен құралдары, адам қызметінің әртүрлі салаларында деректерді талдаудың заманауи әдістерін қолдану бойынша практикалық дағдылар мен дағдылар туралы теориялық білім алу. Мазмұны: әртүрлі көздерден, соның ішінде жаһандық компьютерлік желілерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, экономикадағы, басқарудағы және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардағы инновацияларға талдау жүргізу. Зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты өңдеуге, талдауға және жүйелеуге арналған математикалық аппарат және аспаптық құралдар. Ұйымдар мен мекемелердің кәсіби қызметіне аналитикалық бағдарламалық өнімдер мен технологияларды енгізудің проблемалық мәселелері. Деректерді талдауға сапалы дайындау үшін деректерді түрлендіру, визуализация, сапаны бағалау, тазарту және өңдеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Желілік технологиялар

    Мақсаты: Компьютерлік желіні ұйымдастыру, құру және жұмыс істеу принциптерін, микропроцессорларды, желі архитектурасын, желілік хаттамаларды, адрестеу және бағдарламалау принциптерін талдау үшін заманауи интеграцияланған бағдарламалау жүйелерінде жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Желілік технологияның негізгі заңдары мен ережелерін қолдану: OSI моделі, протоколдар стегі. Client-server, peer-to-peer (Peer-To-Peer) және гибридті желілер. Орташа бағдарламалық құрал. Терминалдар және қашықтан басқару пульті. Ресурстарға ортақ қол жеткізу. Анықтамалық қызмет. Мәліметтер базасының серверлері. Мәліметтер қорына интерфейстерді унификациялау. Қолданбалы серверлер. Веб қызметтері. Компьютерлік желілердегі қауіпсіздік негіздері. Желілік технологиялардың даму перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web сервистерді құрастыру (Java EE )

    Мақсаты: Java EE платформасында www қосымшаларын бағдарламалаудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: веб-бағдарламалауға кіріспе. Серверлік технологиялар негіздері. Серверлік бағдарламалау тілдері және даму орталары. Мәліметтер базасына негізделген қосымшаларды әзірлеу. Клиенттік веб-бағдарламалау технологиялары: HTML, JavaScript, CSS. WWW қосымшасының заманауи моделі. Басқару жүйелері СМЅ. Веб-қызметтер. Бұлтты технологиялар. Интернеттегі веб-сайттар мен веб-қосымшалардың дамуын жақсарту үшін заманауи SEO (іздеу жүйесін оңтайландыру) әдістеріне шолу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Технологиялық құрылғыларда газ бен сұйықтықтың әрекеттесуін модельдеу

    Мақсаты: технологиялық аппараттарда газ бен сұйықтықтың өзара әрекеттесуімен процестерді модельдеу бойынша білім алушылардың дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: газ бен сұйықтықтың жанасуын ұйымдастыруға арналған технологиялық аппараттардың жіктелуі. Аппараттардағы ағындардың негізгі гидродинамикалық, режимдік және жылу және масса алмасу сипаттамалары. Навье-Стокс теңдеулеріне негізделген газ-сұйықтық жүйесінің процестерін математикалық модельдеу. Байланыс құрылғысында ламинарлық режимде газ динамикасын модельдеу. Дисперсті жүйелердің динамикасы. Турбулентті режимдегі газ динамикасын модельдеу негіздері. Газ-сұйықтық жүйесіндегі масса алмасу ерекшеліктері. Байланыс құрылғысындағы газ бен сұйықтық тамшыларының өзара әрекеттесуі. CTP математикалық моделінің сәйкестігін анықтау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Динамикалық жүйелер теориясы

    Мақсаты: динамикалық жүйелерді модельдеу және модельдерді жүзеге асыру әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: динамикалық жүйелер теориясының негіздері. Компьютерлік математикалық жүйелер. Дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі. Шекаралық шарттар. Фазалық кеңістіктер. Фазалық ағындар. Бір өлшемді фазалық кеңістігі бар эволюциялық теңдеу. Қалыпты көбею теңдеуі. Жарылыс теңдеуі. Логистикалық қисық. Экологиялық мәселелердің математикалық модельдерін құру. Компьютерлік жүйелерде модельдерді енгізу. Шағын тербелістер. Математикалық маятник. Автономды жүйелер. Автономды жүйенің фазалық қисықтары. Табиғаттағы және өндірістегі дисперсті жүйелер, олардың математикалық сипаттамасы. Күрделі жүйелерді математикалық модельдеудің мысалдары. Сұйық және газ қозғалысының модельдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау мен модельдеу есептері үшін жасанды интеллект әдістері

    Мақсаты: Әртүрлі пәндік салаларда модельдеу, болжау және деректерді талдау міндеттерін шешу үшін жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллект әдістерінің эволюциясы және оларды деректерді талдау мен модельдеуде қолдану. Машиналық оқытудың негіздері. Нейрондық желілер және терең оқыту. Генеративті модельдер. Болжау және интеллектуалды деректерді талдау. Жасанды интеллектті қолдана отырып үлкен деректерді өңдеу. Құрылымдалмаған деректермен жұмыс: мәтіндер, кескіндер, уақыттық қатарлар. ЖИ модельдерінің интерпретациялануы және түсіндірілуі. Жасанды интеллект әдістерін модельдеу және деректерді талдау міндеттерінде қолдану. Деректерді талдау және математикалық модельдеу саласындағы ЖИ дамуының заманауи трендтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Statistica бағдарламалық пакеттің негізінде деректерді талдау

    Мақсаты: ойлау мәдениетін жетілдіру шеңберінде статистикалық деректер мен процестерді талдау саласында ғылыми-теориялық білімді, ілеспе есептеу есептерін автоматтандырылған шешу практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: статистикалық деректерді автоматтандырылған өңдеу мен талдаудың негізгі ережелері. Сипаттамалық статистика және статистикалық мәліметтер бойынша операциялар. Айнымалылар арасындағы тәуелділіктің болуын бағалау. Кездейсоқ шамалардың таралу заңдары және олардың қасиеттері; конъюгацияның статистикалық кестелері және оларды талдау. Статистикалық шамалардың уақыт реттілігі және олардың сипаттамалары. Авторегрессия және жылжымалы орташа (АРПСС) әдісі. Статистикалық процестердің математикалық модельдері. Бірнеше регрессия. Statistica бағдарламалық пакетінің мақсаты мен сипаттамалары. Жұмыс ортасы мен пайдаланушы интерфейсін ұйымдастыру. Құралдар жинағы және функционалдылық. Статистикалық мәліметтер мен уақыт тізбегінің типтік сипаттамаларын есептеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Smart-технологиялар негіздері

    Мақсаты: Smart тұжырымдамасы, ғылыми-теориялық білім және "ақылды" жобаларда ғылыми-техникалық прогрестің озық жетістіктерін кешенді қолданудың практикалық дағдылары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Smart-технологиялар мен IT индустриясының негізгі негіздері. Заманауи ақпараттық, телекоммуникациялық және Интернет технологиялары. Микропроцессорлық техника және өндірістік және технологиялық процестерді автоматтандыру. Заманауи ұялы байланыс және Заттар интернеті. Интеллектуалды жүйелер және"ақылды тіршілік ету ортасын ұйымдастыру".

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тұтас орта механикасының математикалық модельдері

    Мақсаты: Студенттердің тұтас орта механикасының негізгі теоремалары мен модельдері туралы теориялық білімдерін және оларды жүзеге асыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Тұтас орта механикасының болжамдары мен әдістері. Скалярлық және векторлық өрістер. Тензорлық есептеулердің негіздері. Деформация теориясы. Кернеу тензоры. Деформация жылдамдығы тензоры. Гельмгольц теоремалары. Стокс теоремасы. Гаусс-Остроградский теоремасы. Динамикалық теңдеулер. Стресс тензоры. Гук және Навье-Стокс заңдары. Идеал және тұтқыр сұйықтықтардың модельдері. Термодинамика негіздері. Термодинамика заңдары. Изотермиялық және адиабаттық процестер. Екі параметрлі орталар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сұйық және газ механикасының математикалық модельдері

    Мақсаты: білім алушылардың Сұйықтық пен газ механикасының негізгі үлгілері туралы білімдерін және қолданбалы міндеттерге қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Сұйықтық пен газ механикасының жалпы заңдары мен теңдеулері. Құйынды және құйынсыз ағымдар туралы түсінік. Жылдамдық айналымы. Ньютонның үйкеліс Заңы. Навье-Стокстың үйкеліс Заңы. Эйлер мен Навье-Стокс теңдеулері. Сұйықтықтың қозғалысын сипаттайтын теңдеулердің толық жүйесі. Бастапқы және шекаралық шарттар. Қозғалыс теңдеуінің интегралдары. Бернулли Теңдеуі. Толық энергия теңдеуінің интегралы. Сұйықтықтар мен газдардың тепе-теңдік теңдеулері және олардың интеграциясы. Сұйықтықтың құйынды қозғалысы. Ықтимал қозғалыстар. Навье-Стокс Теңдеулері. Қабатты ағындар. Тегіс арнадағы ағын. Куэтт Ағыны. Дөңгелек құбырдағы Пуазейль ағысы. Қозғалмалы ағындар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық үдерістерді математикалық және компьютерлік модельдеу

    Мақсаты: нақты физикалық процестерді модельдеу және жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: компьютерлік математикалық жүйелер. Дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі. Шекаралық шарттар. Диффузиялық есептерді модельдеу. Экологиялық мәселелердің математикалық модельдерін құру. Компьютерлік жүйелерде модельдерді енгізу. Табиғаттағы және өндірістегі дисперсті жүйелер, олардың математикалық сипаттамасы. Күрделі объектілерді математикалық модельдеудің мысалдары. Сұйық және газ қозғалысының модельдері. Мұхит моделі. Қабатты қозғалыстар. Ауа-райын математикалық модельдеу. Сұйықтық пен газдың тепе-теңдік теңдеулері және олардың интеграциясы. Гидростатиканың негізгі заңы. Жер атмосферасының тепе-теңдігі. Құйынды қозғалыстар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Актуарлық және қаржылық математика

    Мақсаты: Математикалық модельдеу, деректердің статистикалық талдауы, қаржылық талдау, тәуекелдерді және жобаларды басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Актуарлық және қаржылық математикаға кіріспе. Актуарлық және қаржылық математиканың сақтандыру мен қаржы саласындағы рөлі. Деректерді талдаудың статистикалық әдістері және оларды тәуекелдерді болжау үшін қолдану. Қаржылық құралдарды модельдеу. Қаржылық құралдар мен олардың тәуекелдерін бағалау. Тәуекелдерді бағалау және сақтандыру. Сақтандыру қағидаттары және сақтандыру сыйлықақыларын есептеуге арналған математикалық модельдер. Портфельді басқару теориясы және портфель тәуекелдерін модельдеу. Уақыттық қатарларды болжау және талдау. Қаржылық уақыттық қатарларды болжау әдістері. Тәуекел-менеджмент және қаржылық жоспарлау. Қаржылық жоспарлау және табыстар мен шығындарды болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби ортада және социумда академиялық жазу принциптері мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып қазақ, орыс және ағылшын тілдерін еркін меңгеру.
  • Кәсіби қызметте, қаржылық сауаттылықта жаратылыстану, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерді, деректерді математикалық өңдеу әдістерін, ғылыми және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдану.
  • Модельдерді құру, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау кезінде ақпаратты талдау және қорытындылау.
  • Бастапқы және шекаралық шарттарды, бастапқы деректерді анықтау, математикалық және компьютерлік модельдеу процесінде нәтижелерді алу және бағалау.
  • Бағдарламалау орталарын қолдану: С++-ресурстарды қажет ететін технологиялар және минималды өнімділігі бар құрылғылардағы мәселелерді шешу үшін, Java EE, РНР- Internet үшін интерактивті өнімдерді әзірлеу кезінде, Python - күрделі математикалық модельдерді енгізу және талдау үшін; R ортасы-деректерді талдау, визуализациялау және түсіндіру үшін.
  • Корпоративтік мүдделер мен корпоративтік этиканы сақтауды қамтамасыз ететін заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, әртүрлі салаларда математикалық және компьютерлік модельдер мен олардың компоненттерін әзірлеу.
  • Эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар, жасанды интеллект құралдары негізінде алынған нәтижелерді интерпретациялау арқылы деректерді өңдеу.
  • Компьютерлік жүйелер мен желілерде ақпаратты қорғау құралдарын әкімшілендіру, оларды пайдалану кезінде ақпаратты қорғауды қамтамасыз ету, әртүрлі құрылғыларда ақпараттық процестерді іске асыру кезінде ақпаратты техникалық қорғаудың оңтайлы әдістерін таңдау, АЖ-да ақпаратты қорғау жүйелерін енгізу.
  • Жобалық есептеулердің алдын ала техникалық-экономикалық негіздемесін ескере отырып математикалық және компьютерлік модельдердің ресурстарын пайдалану арқылы жобалар құру.
  • Қазіргі заманғы әдістерді ескере отырып, мәліметтер базасын, оның ішінде үлкен деректерді жобалау және басқару, үлкен деректерді сақтауды қамтамасыз ету, деректерді өңдеудің бағдарламалық құралдарын құру, ақпараттық процестерді басқару, аппараттық және бағдарламалық кешендерді сүйемелдеу.
  • Жеке және топ құрамында, соның ішінде инклюзивті ортада тиімді жұмыс істей білу, өзін-өзі оқыту мен өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын, сондай-ақ салауатты өмір салтын ұстану қабілетін көрсету.
Top