Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03102 Мәдениеттану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Мәдениеттану ғылымының тарихы

    Пән студенттерді шетелдік және отандық мәдени ой тарихымен таныстыруға бағытталған. Мәдениеттанудың ғылыми пән ретінде қалыптасуы мен дамуы, мәдениет пен мәдениеттану мектептерінің заманауи тұжырымдамаларының ерекшеліктері, сондай-ақ мәдениет туралы ғылыми емес идеялар зерттеледі. Мәдениеттанудың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері, мәдениеттің классикалық философиясының дағдарысы және Мәдениеттанудың жаңа бағыттарының пайда болуы қарастырылады. Курс классикалық мәдениет философиясының дағдарысы туралы идеяларды қалыптастыруға және мәдени зерттеулердің жаңа бағыттарын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ежелгі Дүние мәдениеті

    "Ежелгі әлем мәдениеті" пәні Ежелгі әлем мәдениетінің қалыптасу тарихы мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Қарабайыр қоғамның мәдениеті адамның қалыптасуынан бастап ерте таптық қоғам мен мемлекет пайда болғанға дейін зерттеледі. Ежелгі Шығыс және ежелгі қоғамдардың мәдениеті, антропосоциогенездің негізгі мәселелері және политогенез кезеңдері қарастырылады. Сондай-ақ, ежелгі шығыс және ежелгі елдер тарихының қайнар көзі, мәдениет пен алғашқы культтердің дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Курс мәдениет пен қарабайыр культтердің дамуының негізгі кезеңдерін талдау және құру дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орта ғасыр және Қайта өрлеу мәдениеті

    Пән ортағасырлық мәдениеттің негізгі жетістіктерін, сондай-ақ Ренессанстың көрнекті өкілдері мен мәдени мұраларын зерттеуге бағытталған. Ортағасырлық және Ренессанс мәдениетінің дамуының алғышарттары, мәдени ойдың ерекшеліктері, сондай-ақ қайта өрлеу дәуіріндегі ежелгі мұраға деген көзқарас зерттеледі. Ренессанс мәдениеті батыс мәдениетінің гуманистік мұраттарының қайнар көзі ретінде қарастырылады. Курс Ренессанс және Ренессанс мәдениетін зерттеуде әдіснамалық тәсілді қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көпмәдениеттіліктің негізгі мәселелері

    «Көпмәдениеттіліктің негізгі мәселелері» пәні көпұлтты және көпмәдениетті қоғамдарда туындайтын мәдениетаралық өзара әрекет пен оның күрделілігін зерттеуге бағытталған. Пәннің негізгі мақсаты – студенттерге мәдени әралуандықты түсінуді, құрметтеуді және толеранттылықты үйрету. Ол көпмәдениеттілік ұғымы, этноцентризм, мәдени сәйкестік, миграция, ассимиляция сияқты мәселелерді қарастырады. Курс мәдениетаралық диалогтың маңыздылығын және оның жаһандық әлемдегі рөлін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Технологиялық мәдениет: ғылым және технология

    Пән ғылым мен техниканың тарихи-мәдени құбылыс ретінде дамуы туралы тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ әртүрлі тарихи кезеңдердегі адам ойының даму процесі, ғылым мен техниканың жетістіктері, сондай-ақ олардың мәдениет пен қоғамға әсері зерттеледі. Ғылыми жетістіктер туралы ақпараттық өрісті құрылымдау, сабақтас пәндерден білімді жалпылау, сондай-ақ қоғам дамуының өзара байланысы мен өзара тәуелділігі қарастырылады. Курс технология және технологиялық мәдениет тарихындағы оқиғаларды бағалау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдени зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Пән мәдениеттанудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Бұл пән тарихи процесте мәдениетті талдаудың негізгі әдіснамалық құралдарын, Мәдениеттанудың ғылым ретінде генезисі мен қалыптасуын, сондай-ақ талдау, синтездеу, абстракциялау және абстрактіліден нақтыға көтерілу әдісі сияқты негізгі зерттеу әдістерін зерттейді. Мәдениет генезисін зерттеуге ықпал ететін әдіснамалық бағыттар, сондай-ақ қазіргі заманғы өнерде болып жатқан постмодерндік тенденциялар қарастырылады. Курс мәдениеттанулық зерттеулерде теориялық білімді қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Орталық Азия халықтарының мәдениеті

    Пән қазіргі заманғы мәдени процестерді, олардың жалпы және ерекше түрлерін зерттеуге, сондай-ақ ұлттық мәдениеттердің дамуындағы жаһанданудың рөлін ашуға бағытталған. Қазіргі мәдени процестер, жаһанданудың ұлттық мәдениеттерге әсері және мәдениетаралық коммуникациялардың дамуы да зерттелуде. Қазіргі заманғы ұлттық мәдениеттердің дамуындағы жаһанданудың рөлі мен орны, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникациялардың Қазақстанның мәдени дамуымен өзара байланысы қарастырылады. Курс Қазіргі заманғы мәдени процестерді талдау дағдыларын дамытуға, жаһандану мен мәдениетаралық коммуникациялардың Қазақстан мәдениетінің дамуына әсерін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық ғылымның өзекті мәселелері

    Гуманитарлық ғылымның өзекті мәселелері пәні – адамзаттың рухани, әлеуметтік, мәдени болмысын зерттейтін ғылымдар жүйесіндегі заманауи бағыттар мен түйткілді мәселелерді қарастырады. Пән аясында философия, мәдениеттану, тарих, филология, әлеуметтану және антропология салаларындағы өзекті теориялар мен методологиялық тәсілдер талданады. Қазіргі қоғамдағы гуманитарлық білімнің рөлі, ғылым мен технологияның дамуы, жаһандану, мәдени сәйкестік, құндылықтар дағдарысы секілді мәселелер зерттеледі. Пән студенттердің сыни ойлауын, кешенді талдау қабілетін және гуманитарлық білімнің әлеуметтік маңызын түсінуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдениет тарихы жүйесіндегі миф пен рәсім

    Пән мәдениет тарихындағы миф пен рәсімдердің рөлі мен орнын зерттеуге бағытталған. Мифология мәдениеттің синкреттік түрі ретінде, миф теориясы тәуелсіз білім саласы ретінде және әлеуметтік-мәдени реттеудегі мифологияның функциялары мен типологиясы ретінде де зерттеледі. Мифті зерттеудің әртүрлі зерттеу тәсілдері мен тәжірибелері, сондай-ақ оның мәдени процестерге әсері қарастырылады. Курс миф пен рәсімдердің әлеуметтік-мәдени процестің генезисіне әсерін талдау және иллюстрациялау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәдени процестерді сыни талдау

    Пән студенттерді ұтымды танымның формалары мен әдістерімен таныстыруға, сондай-ақ олардың кәсіби қызметінде қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Рационалды танымның формалары мен әдістері, сондай-ақ қазіргі мәдени процестерді зерттеуде қолданылатын логикалық талдау әдістері зерттеледі. Рационалды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ мәдени құбылыстарды талдауда логикалық әдістерді қолдану қарастырылады. Курс рационалды және сыни ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді мәдени процестерді зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандану және мәдениетаралық коммуникация

    Пән мәдени бірегейлік, этноцентризм, негізгі және бірлескен Мәдениет, сондай-ақ жаһандық қоғамдағы мәдени шок мәселелерін зерттеуге бағытталған. Фундаментализм мен релятивизмнің этикалық тұжырымдамалары, лингвистикалық және мәдениетаралық құзыреттілік, медиа-мәдениет, бұқаралық коммуникация, мәдени зерттеулер мен коммуникациялар зерттеледі. Мәдени сезімталдықтың дамуы және мәдениетаралық байланыстардың әртүрлі жағдайларында коммуникативті мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру мүмкіндігі қарастырылады. Курс Қазіргі қоғамдағы мәдениетаралық коммуникацияны жіктеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кавказ халықтарының мәдениеті

    Пән Кавказ халықтарының мәдениетін, олардың дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын, өнерін, тілі мен діни нанымдарын зерттеуге, сондай-ақ осы аймақтағы әртүрлі этностар мен мәдениеттердің өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Бұл студенттерге Кавказдың мәдени мұрасының жан-жақтылығын және оның қазіргі мәдениетке әсерін түсінуге мүмкіндік береді.Бұл пән Кавказ халықтарының мәдениетінің ерекшеліктерін, соның ішінде тарихи және заманауи мәдени дәстүрлерді, музыканы, билерді, сәулет өнерін, әдебиетті, сондай-ақ діни және әлеуметтік тәжірибелерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көшпелі өркениет мәдениеті

    Пән көшпелі мәдениетті оның тарихи даму процесінде зерттеуге, сондай-ақ көшпелі өркениеттің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін анықтауға бағытталған. Сондай-ақ, әлемдік рухани мәдениет құрылымындағы көшпелі өркениеттің орны, көшпелі мәдениеттің философиялық тұжырымдамаларының негіздері, сондай-ақ көшпелі өркениеттегі этномәдениеттердің қалыптасуы мен даму заңдылықтары зерттеледі. Көшпелі өркениеттің қалыптасуының негізгі кезеңдері, оның әлемдік мәдениетке әсері және оны зерттеудің негізгі философиялық тәсілдері қарастырылады. Курс көшпелі өркениеттің қалыптасу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға және оның әлемдік мәдениеттің дамуындағы рөлін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ұлттық сәндік-қолданбалы өнер

    Пән сәндік-қолданбалы өнер және оның қазақ мәдениетіндегі орны туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, қазақ мәдениетінің дамуы мен бағыттары, ұлттық мәдениеттің негізі ретінде сәндік-қолданбалы өнердің пайда болу, жұмыс істеу және эволюция заңдылықтары зерттелуде. Ұлттық мәдениеттің ерекшелігі, сондай-ақ мәдени құндылықтарды қорғау жөніндегі мемлекеттік шаралар жүйесі қарастырылады. Курс қазақ мәдениетіндегі сәндік-қолданбалы өнердің орны мен рөлі туралы білімді және оның әсерін талдау қабілетін игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Модернизация процестері және олардың мәдени құндылықтар идеологиясына әсері

    Пән модернизациялық процестерді зерттеуге және олардың мәдени құндылықтар идеологиясының қалыптасуы мен өзгеруіне әсер етуіне бағытталған. Мемлекеттік идеологияны қалыптастырудағы мәдени құндылықтардың рөлі мен орны зерттеледі. Модернизацияның негізгі кезеңдері, олардың мәдени нормалар мен құндылықтарға әсері, мәдени өзгерістер жағдайында идеологияның өзгеру механизмдері қарастырылады. Пән қоғамдағы әлеуметтік-мәдени процестердің идеологиялық негіздерін терең түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Креативті салалар және жасанды интеллекттің мәдениетке әсері

    Пән цифрландыру жағдайында креативті индустриялардың даму ерекшеліктерін және жасанды интеллекттің мәдени процестерге әсерін зерттеуге бағытталған. Курс креативті индустриялардың жұмыс істеу принциптерін, олардың экономика мен мәдениеттегі рөлін, сондай-ақ жасанды интеллектті қоса алғанда, заманауи технологияларды және олардың мәдени мазмұнды өндіруге, таратуға және қабылдауға әсерін зерттейді. Өнер, Дизайн, Медиа, Музыка және басқа салаларда AI қолдану жағдайлары қарастырылады; AI мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің этикалық, философиялық және әлеуметтік аспектілері талқыланады; шығармашылық мамандардың кәсіби қызметіндегі өзгерістер талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру

    "Мәдени-тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру" пәні мәдени-тәрбие іс-шараларын ұйымдастырудың негізгі әдістері мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Ұйымдастырушылық мәдениеттің мәні, элементтері, функциялары, пайда болу әдістері, даму заңдылықтары мен диагностикалық әдістері зерттеледі. Ұйымдастырушылық мәдениет жалпы мәдениеттің бөлігі, оның құрылымдық элементтері, сондай-ақ ұйымдастырушылық мәдениеттің көрінісі мен формаларының алуан түрлілігі ретінде қарастырылады. Курс ұйымдастырушылық мәдениетті құру, нығайту және өзгерту бойынша негізгі білімді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Семиотика

    Пән қазіргі ғылымдағы символдық жүйенің негіздерімен танысуға бағытталған. Семиотиканың белгі, белгі жүйесі, тіл, мәтін, код, Ақпарат және байланыс сияқты негізгі ұғымдары зерттеледі. Сондай-ақ, Семиотиканың қалыптасу тарихы және негізгі семиотикалық теориялар, соның ішінде Ч.Пирс, Ф. Соссюр, Ю. Лотман, Б. Успенский, Р. Барт және В. Эко. Талдаудың семиотикалық әдістері, олардың символдық жүйелерді зерттеуде қолданылуы, сондай-ақ мәдени құбылыстарды түсіндірудегі рөлі қарастырылады. Курс семиотикалық әдістерді қолдана отырып, мәдениет құбылыстары мен заманауи көркемдік тәжірибелерді өз бетінше талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Мәдени фундаментализм және модернизм

    Пән мәдени фундаментализм проблемаларын мәдени модернизм проблемасымен арақатынаста ашуға бағытталған. Мәдени фундаментализм мен модернизмнің дамуының негізгі кезеңдері, олардың қазіргі әлемдегі айырмашылығы мен өзара әрекеттестігі зерттелуде. Мәдени фундаментализм мен модернизмнің әртүрлі аспектілері, сондай-ақ қазіргі заманның жаһандық проблемаларының адам өміріне әсері қарастырылады. Курс адамның мәдени өміріне қатысты құбылыстарды негіздеу және тәуелсіз бағалау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және өркениет

    Пән мәдениет пен өркениеттің өзара байланысын зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, мәдениеттің мәні, отандық және шетелдік мәдени Ойдағы "мәдениет" ұғымының көп мағыналылығы, өркениеттің мәні мен қазіргі түсінігі зерттеледі. Мәдениет пен өркениет қатынастарының тарихи динамикасы, өркениет ұғымы мәдениеттің даму өнімі ретінде қарастырылады. Курс мәдениеттің өркениеттік процестерге әсерін талдау және көрсету қабілетінің дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Мәдениет философиясы

    Пән мәдениеттің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Мәдениеттің тарихы мен философиясы ерекше пән ретінде, "мәдениеттану" термині, оның шығу тегі мен қайта түсіндірілуі, сондай-ақ мәдениет философиясының пәні ретінде зерттеледі. Мәдениет философиясы мен мәдениет теориясы арасындағы айырмашылықтар, олардың шекаралары мен өзара байланысы қарастырылады. Курс жалпы философиялық білім контекстінде мәдениет философиясының пәнін анықтау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Мәдени брендинг және менеджмент

    Пән студенттердің коммуникативті технология ретінде Мәдени брендингтің ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Бренд құру принциптері мен технологиялары, брендинг теориялары мен құралдары, сондай-ақ бренд имиджін модельдеу технологиялары зерттеледі. Мәдени салада брендтерді қалыптастыру принциптері және олардың қоғамдық сана мен дүниетанымға әсері қарастырылады. Курс брендтерді басқару принциптерін игеруге және алған білімдерін іс жүзінде қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бұқаралық және элиталық мәдениет

    Пән бұқаралық және элиталық мәдениеттің мағынасын, мазмұнын және қарым-қатынасын зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ элиталық және бұқаралық мәдениет ұғымдары, мәдениеттің элиталық тұжырымдамасының негізгі элементтері (А.Шопенгауэр, Ф. Ницше, х. Ортега и Гассет), сондай-ақ жоғары интеллектуалды элитаның қажеттіліктері зерттеледі. Мәдени құндылықтар өндірісінің ерекшеліктері, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы элиталық және бұқаралық мәдениеттің рөлі қарастырылады. Курс Қазіргі мәдени процестегі бұқаралық және элиталық мәдениеттің орны мен рөлін бағалау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Мәдениет теориясы

    Пән мәдениет теориясының қалыптасуын және оның негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған. Бұл пән мәдениеттің пайда болу кезеңдерін, қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі Мәдениеттанудың орнын, сондай-ақ мәдениеттану пәнінің анықтамасын зерттейді. Мәдениет адам қызметінің алуан түрлі саласы, сондай-ақ мәдениет ғылымдарының құрылымындағы мәдениеттану пәні туралы заманауи пікірталастар ретінде қарастырылады. Курс зерттеу жұмысында мәдениет теориясының негізгі категорияларын қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және тұлға

    Пән мәдениет пен тұлғаның негіздерімен, негізгі ұғымдарымен және теориясымен танысуға бағытталған. Мәдениет пен тұлға теориясы, олардың салыстырмалы талдауы, сондай-ақ мәдениет пен тұлға туралы түсінік негізгі мәдени-теориялық мәселелердің бірі ретінде зерттеледі. Мәдени процестегі тұлғаның рөлі және оның қоғамның дамуына әсері қарастырылады. Курс патриотизмді тәрбиелеу үшін тұлғаның тарихтағы рөлі туралы теориялық білімді қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Іскерлік этикет және күнделікті өмір мәдениеті

    Пән қарым-қатынас пен мінез-құлық мәдениеті, сондай-ақ іскерлік этикеттің қалыптасуы мен дамуы туралы білім алуға бағытталған. Қарым-қатынас мәдениетінің ерекшелігі, корпоративтік мәдениет және оның құрамдас бөліктері, іскерлік келіссөздер этикеті, сондай-ақ әртүрлі елдердегі ұлттық этикеттің ерекшеліктері зерттеледі. Кәсіби этика негіздері, сондай-ақ іскерлік ортадағы өзара әрекеттесудің әртүрлі аспектілері қарастырылады. Курс мәдени-іскерлік қатынастардың қалыптасуы мен дамуына әсер ететін әртүрлі әдістерді игеруге және қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Медиамәдениет және SMM

    Пән қазіргі кезеңде медиа мәдениетті дамыту контекстінде SMM жұмысының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ әлеуметтік желілердегі коммуникация нысандары, БАҚ жұмысы, шығармашылық медиа стратегиялары, әртүрлі байланыс арналары, сондай-ақ мақсатты аудиториялар үшін хабарламаларды тұжырымдау дағдылары зерттеледі. Social media management саласындағы қызметтің тиімділігін бағалау әдістері, сондай-ақ медиакультурадағы негізгі үрдістер қарастырылады. Курс медиа мәдениеттің заманауи тенденциялары туралы білімді дамытуға және SMM саласында тиімді жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Рухани жаңғыру және тарихи сананы қалыптастыру

    Пән мәдени бірегейлік пен ұлттық идеяның негізін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ Қазақстанның әлеуметтік-мәдени дамуы, жас ұрпақты тәрбиелеудің негізгі бағыттары, Ұлы даланың мәдени-тарихи дәстүрлері зерттелуде. Әлемдік мәдениеттегі дала өркениетінің орны, "Ұлы даланың жеті қыры" тұжырымдамасы және олардың маңызы қарастырылады. Курс рухани жаңғырудың негізгі тенденцияларын жіктеуге және олардың қоғамдық сананың қалыптасуына әсерін талдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстандық мәдениеттің детерминизмі мен инновациялары

    Пән әлемдік мәдени процестің Қазақ ұлттық мәдениетімен өзара байланысы мен өзара тәуелділігін зерттеуге бағытталған. Қазақ мәдениетінің әлемдік мәдени процестермен жаңа үрдістерін салыстырмалы талдау, сондай-ақ ұлттық мәдениеттің одан әрі дамуындағы инновациялық процестердің рөлі мен орны зерттелуде. Әлемдік мәдени процестің қазақ мәдениетіне әсері, сондай-ақ оның жаһандану жағдайындағы бейімделуі мен трансформациясы қарастырылуда. Курс мәдени үрдістерді талдау және салыстырмалы зерттеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ ұлттық мәдениетті дамытудағы инновациялық процестердің маңыздылығын түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ислам өнері

    Пән Ислам әлемі өнерінің ерекшеліктерін ашуға бағытталған.Араб тілді философияның ортағасырлық ислам мәдениетіне, әлемдік мәдениеттегі мұсылман өнерінің орнына, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің түрлері мен жанрларына әсері де зерттелуде. Каллиграфия, ислам елдерінің архитектурасының ерекшеліктері, Араб миниатюрасы мектептері, сондай-ақ әлемнің әртүрлі аймақтарындағы ислам өнерінің ерекшеліктері қарастырылады. Курс ислам өнерінің негіздерін суреттеу және талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Театр өнері

    Пән мәдениет жүйесіндегі театр өнерінің орны мен рөлін анықтауға бағытталған. Театр сонымен қатар өнер түрі, оның ерекшелігі мен мәдениеттегі орны және сахна өнерінің негізі ретінде драмалық әрекет ретінде зерттеледі. Театр синтетикалық өнер және қазіргі театрдың негізгі даму тенденциялары ретінде қарастырылады. Курс заманауи театр мәдениетін дамытудың өзекті мәселелері туралы білім алуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жаңа заман және постмодернизм мәдениеті

    Пән қазіргі мәдениеттің мағынасын, мазмұнын және негізгі тенденцияларын түсінуге бағытталған. Қазіргі мәдениеттің жалпы белгілері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік элементтердің үйлесімі және мәдениеттің жаһандық мәдени кеңістіктегі орны мен рөлі зерттеледі. Қазіргі мәдениеттің Салыстырмалы тарихи және мәдени талдауы, мәдениетаралық коммуникация мен мәдениеттер диалогының ерекшеліктері қарастырылады. Курс Қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттарын жіктеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәдениеттің отандық әдебиеттегі көрінісі

    "Отандық әдебиеттегі мәдениеттің көрінісі" пәні әдебиет пен мәдениет арасындағы байланысты зерттеуге, әдеби шығармаларды ұлттық менталитеттің, тарихи есте сақтаудың және рухани құндылықтардың тасымалдаушысы ретінде түсінуге бағытталған. Ол студенттерде көркем мәтін объективі арқылы мәдени сәйкестілік туралы түсінік қалыптастырады. Пән аясында әдеби шығармалардағы мәдени, этникалық, әлеуметтік және тарихи шындықтарды бейнелеу тәсілдері зерттеледі. Фольклордың, жазбаша әдебиеттің және мәдени дәстүрлердің өзара әрекеттесуі қарастырылады;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Субмәдениет және контрмәдениет

    Пән жастар субмәдениеті мен контрмәдениет құбылысы туралы заманауи идеяларды жүйелі және жан-жақты ұсынуға бағытталған. Сондай-ақ, қазіргі Қазақстанның жастар субмәдениеттері мысалында гуманитарлық білімнің ерекшелігі, мәдени нормалар, мәдениет үлгілері мен практикасы зерттелуде. Жастар субмәдениеттерінің ерекшеліктері, олардың қоғамға әсері, сондай-ақ жастар контрмәдениетінің мәдени және әлеуметтік аспектілері қарастырылады. Курс жастармен жұмысты ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және жастар ортасындағы асоциалды құбылыстарды жеңуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ қоғамының мәдениеті мен әлеуметтік-саяси ойлары

    Пән отандық әлеуметтік-саяси ойдың тарихын және оның эволюциясын зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ Қазақстанның саяси ойының даму кезеңдері, осы саладағы негізгі туындылар, сондай-ақ әлеуметтік-саяси ілімдердің тарихын зерттейтін қазіргі ғалымдардың еңбектері зерттелуде. Қазақ демократиялық зиялыларының саясаттану идеялары (А.Бөкейханов, М. Шоқай, С. Торайғыров, М. Жұмабаев), студент жастарды патриоттық тәрбиелеу мәселелері, сондай-ақ елімізде және қоғамда болып жатқан қазіргі қоғамдық-саяси оқиғалар қарастырылуда. Курс елдің әлеуметтік-саяси идеяларының генезисін түсінуді қалыптастыруға және олардың қоғамдық дамуға әсерін талдай білуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Кино өнері және киноиндустрия

    Пән әлемдік көркем мәдениеттің ажырамас бөлігі және киноиндустрияның ерекшеліктері ретінде кино өнері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, әлемдік киноның тарихы, оның түрлері, жанрлары, көркемдік ағымдары, сондай-ақ әртүрлі дәуірлердегі кино өнерінің даму ерекшеліктері зерттеледі. Кино өнерінің идеологиялық және эстетикалық аспектілері, кинодағы ұлттық бірегейлікті іздеу және киноиндустрия технологияларының эволюциясы қарастырылады. Курс кино өнері саласындағы бағдарлауға, кинотекстер мен кинематографтың ерекшеліктерін терең түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі және инновациялық мәдениет

    Пән мәдениеттегі дәстүрлі және инновациялық қатынастардың диалектикасын зерттеуге бағытталған. Мәдениеттегі дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, консерватизм, сондай-ақ қоғам мен мәдениеттің үдемелі дамуындағы инновацияның рөлі де зерттеледі. Әлемді танудың көкжиегін жетілдіру, адамдардың өмір сүру жағдайлары мен рухани дамуын жақсарту, сондай-ақ мәдениеттегі дәстүрлер мен инновациялар арасындағы байланыс мәселелері қарастырылады. Курс инновациялар мен инновациялар контекстіндегі дәстүрлі мәдениеттің рөлі мен орнын түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Этика және эстетика

    Пән моральдық құндылықтарды, адамгершілік сананы қалыптастыруға және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Сондай-ақ, философиялық білім жүйесіндегі этика мен эстетиканың орны, Этика категориялары, адамгершілік құндылықтар, жақсылық пен сұлулық туралы ілімдер, сондай-ақ қолданбалы этика мәселелері зерттеледі. Тұлғаның моральдық өзін-өзі жүзеге асыруы, этикалық мінез-құлық үлгілері, эстетика теориясы мен типологиясы, сондай-ақ өнердің әртүрлі түрлері қарастырылады. Курс моральдық көзқарастарды нығайтуға және эстетикалық талғамды дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Түркі мәдениеті және мұсылман Ренессансы

    Пән түркі мәдениетінің тарихи дамуын және оның мұсылман Ренессансымен байланысын зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, түркі мәдениетінің қалыптасу және даму заңдылықтары, сондай-ақ оның мұсылман Ренессансына әсері зерттелуде. Түркі мәдениеті тұжырымдамаларының теориялық негіздері, сондай-ақ мұсылман Ренессансының мәдениеті мен өркениетінің әртүрлі түсіндірмелері қарастырылады. Курс мұсылман Ренессансының даму ерекшеліктерін және оның түркі құрамдас бөлігін бағдарлай білуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мәдени жады және тарих

    "Мәдени есте сақтау және тарих" пәні студенттердің есте сақтаудың мәдениеттегі рөлі, оның тарихи санаға, ұлттық бірегейлікке және мәдени мұраны сақтау тәсілдеріне әсері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Тіл, образдар, рәміздер, дәстүрлер, әдебиет және өнер арқылы есте сақтауды қалыптастыру және аудару механизмдері зерттеледі. Тарихи есте сақтау мен ұмытуды құру процестері сондай ақ өткенді мәдениетте бейнелеу тәсілдері қарастырылады. Пән мәдени сәйкестікті түсінуді дамытуға ықпал етеді – өзін мәдени және тарихи контексттің бөлігі ретінде тану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі қазақ мәдениеті

    Пән көшпелі өркениеттегі руханияттың пайда болуы мен қалыптасуын зерттеуге бағытталған. Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы, оның рухани саладағы мұрасы, сондай-ақ қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-семантикалық мазмұны мен тарихизмі зерттелуде. Аналитикалық ойлауды дамыту, жеке және кәсіби қызметте моральдық және адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу қарастырылады. Курс мәдени өзгерістер мен трансформацияларды талдау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ олардың тарихи және қазіргі контекстегі маңыздылығын түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тұрақты дамудың әлеуметтік-мәдени негіздері

    "Тұрақты дамудың әлеуметтік-мәдени негіздері" пәні қоғам, мәдениет, экономика және табиғат арасындағы үйлесімділікке негізделген болашақтың жаһандық стратегиясы ретінде орнықты даму туралы тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған. Тұрақтылықты қамтамасыз етудегі мәдениеттің, құндылықтардың және әлеуметтік сананың рөліне ерекше назар аударылады. Курс аясында дәстүрлердің, нормалардың, дүниетанымның табиғи және адами ресурстарға қатынасына әсері зерттеледі. Адам мен табиғаттың өзара әрекеттесуінің этикалық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Мәдениеттегі гендерлік зерттеулер

    Мәдениеттегі гендерлік зерттеулер пәні мәдениеттегі жыныстық және гендерлік рөлдердің қалыптасуы мен дамуын зерттеуге бағытталған. Бұл пән аясында феминизм, маскулиндік, квир-теория, гендерлік теңдік және әлеуметтік әділеттілік сияқты ұғымдар қарастырылады. Пәнде әртүрлі тарихи дәуірлер мен қоғамдардағы гендерлік нормалар мен стереотиптердің мәдени бейнесі мен ықпалы талданады. Сонымен қатар, өнер, әдебиет, кино, медиа және тұрмыстық мәдениеттегі гендерлік репрезентациялар зерттеледі. Бұл пән студенттердің мәдениеттегі әлеуметтік құрылымдар мен билік қатынастарына сыни көзқарас қалыптастыруына көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Тұтыну мәдениеті

    "Тұтыну мәдениеті" пәні студенттердің тұтынуды Әлеуметтік және мәдени құбылыс ретінде түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Ол саналы тұтынуға, құндылық белгілеріне, жарнама мен медианың тұтынушылық қоғамдағы адамның мінез-құлқына әсеріне назар аударады. Пән аясында бұқаралық ақпарат құралдарының, маркетингтің, тұтынушылық көзқарастарды қалыптастырудағы сәннің рөлі, сондай-ақ артық, экологиялық таза және тұтыну этикасы мәселелері зерттеледі. Әр түрлі тарихи кезеңдер мен аймақтардағы тұтынушылардың түрлері мен тұтыну стильдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Адами капитал және мәдени прогресс

    "Адами капитал және мәдени прогресс" пәні адами әлеуеттің дамуы мен қоғамның мәдени өсу динамикасы арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Курс мәдени және өркениеттік прогрестің негізі ретінде білім, Шығармашылық, құндылықтар, Дағдылар мен Интеллектуалды ресурстардың рөліне назар аударады. Пән шеңберінде адами капиталға инвестициялардың мәдени және әлеуметтік дамуға әсері зерттеледі. Мәдени прогресті қалыптастыруда мемлекеттің, қоғамның және тұлғаның өзара іс-қимылы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік идеология және ұлттық бірегейлік мәселелері

    Пән идеологияның мәдениетке әсер етуінің мағынасын, мазмұнын және негізгі тенденцияларын түсінуге бағытталған. Қазіргі мәдениеттің жалпы белгілері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік элементтердің үйлесімі және мәдениеттің жаһандық мәдени кеңістіктегі орны мен рөлі зерттеледі. Қазіргі мәдениеттің Салыстырмалы тарихи және мәдени талдауы, сондай-ақ қазіргі әлемдегі Мәдениетаралық коммуникацияның ерекшеліктері қарастырылады. Курс Қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттарын жіктеу және оның идеологиялық негіздерін талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениеттану ғылымы саласындағы озық білімге негізделген цифрлық технологиялардағы ақпаратты іздеуді меңгерудегі білімі мен түсініктерін көрсету;
  • Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және іскерлік коммуникация саласындағы мәселелерді шешу;
  • Мәдениеттану ғылымы саласындағы қазіргі ғылыми мектептерді, ғылыми ізденістер мен теорияларды сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік беретін әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру;
  • Сараптамалық-талдау қызметін жүргізуде оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;
  • Оқу жоспары бойынша әрі қарай білім алу үшін қажетті оқу дағдыларын және ғылыми ақпаратты цифрлық технологияның іздеу жүйелерінде қолдану;
  • Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды мәдениеттану саласында қолдану;
  • Қазіргі мәдениеттану ғылымының жалпы және арнайы әдістерін қолдана отырып, қазіргі мәдени процестерді талдауда фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және қолдануды түсіну;
  • Ғылыми қызметтің академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну
Top