Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03103 Әлеуметтану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік процестер

    Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік процестер пәні қоғамның әлеуметтік құрылымын, әлеуметтік стратификацияның мәні мен функцияларын талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен тұжырымдамалық аппараты туралы түсінік қалыптастырады. Курс әлеуметтанулық зерттеудің теориялары мен негізгі әдістерінің тұжырымдамасына шолу болып табылады. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік процестердің пайда болуы мен проблемаларын қарастырады. Оқытудың сәттілігі қоғамның әлеуметтік құрылымын, деректерді жинау мен талдаудың жалпы әдістерін зерттеу дағдыларын қолдану арқылы бағаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теориялық әлеуметтану

    «Теориялық әлеуметтану» курсын оқытудағы негізгі мақсат - студенттердің теориялық әлеуметтану бағыттары туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру, оларды жаңа идеялармен, парадигмалармен, нақты теориялармен таныстыру. Теориялық әлеуметтанудың негізгі заңдары мен категорияларын, қазіргі қоғамдағы әлеуметтік процестерді басқарудың негізгі тетіктерін ұсыну және талқылау. Пәнді игеру нәтижесінде әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамалық ғылыми негіздерін жүйелеу қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік технологиялар

    «Әлеуметтік технологиялар» курсы білім алушыларға проблемалық жағдайларды талдауға және нақты әлеуметтік технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік мәселелерді шешудің стратегияларын әзірлеуге мүмкіндік береді. Олар аналитикалық және басқарушылық қызметті қоса алғанда, әлеуметтік жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру негіздерін тереңінен түсінеді, сондай-ақ әлеуметтік мәселелерді талдауды және практикалық ұсыныстарды тұжырымдауды үйренеді. Сонымен қатар, әлеуметтік ақпаратты жинау әдістері мен әлеуметтік басқаруда технологиялық тәсілді қолдану игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік инжиниринг

    Курс қоғамдағы әлеуметтік қатынастарды басқарудағы қиындықтар мен проблемалардың синтетикалық көрінісі болып табылады. Пән жоғары өнімді, өнімді, инновациялық ортаны құруға және адамның шығармашылық әлеуетін ашуға бағытталған әлеуметтік технологияларды пайдалануға негізделген. Қоғамды және жеке тұлғаларды әлеуметтік инженерияның манипуляциялық тәжірибесінен қорғау механизмдерін қарастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде қоғамды басқарудағы кәсіби құзыреттілік деңгейін талдау, диагностикалау, оны тұрақтандыру шараларын әзірлеу дағдылары қалыптасады. Манипуляциялық әлеуметтік инженерия тәжірибелерін анықтау және оларға қарсы тұру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру әлеуметтануы

    «Білім беру әлеуметтануы» пәні студенттерде білім беруді зерттеудегі социологиялық тәсіл туралы және білім саласындағы қоғамдық, топтық және жеке мүдделердің өзара қатынасы мен динамикасы туралы түсінік қалыптастырады. Курс білім беру әлеуметтік институты мен оның басқа әлеуметтік институттармен байланысы туралы негізгі ұғымдар мен зерттеулерге сын көзбен қарауды дамытуға бағытталған. Әртүрлі білім беру салаларында болып жатқан әлеуметтік процестер мен құбылыстар талданады. Студенттер қазіргі білім берудегі мәселелерді талдау дағдыларын және алынған білімдерді практикада қолдануды игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    "Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік зерттеу

    Маркетингтік зерттеулер ұғымы туралы түсінік қалыптастыру, кәсіпорын қызметіндегі маркетингтік зерттеулердің рөлін анықтау. Курс маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдарына, басқару шешімдерін қабылдау үшін маркетингтік ақпаратты қалыптастыру және талдау әдістеріне негізделген. Бұл пән ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу қабілетімен, басқару шешімдерін қабылдау кезінде талдаудың сандық және сапалық әдістерімен, экономикалық, қаржылық және ұйымдастырушылық-басқару модельдерін құру қабілетімен анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоғамды жаңғыртудың әлеуметтік технологиялары

    «Қоғамды жаңғыртудың әлеуметтік технологиялары» пәні студенттерде қоғамның әлеуметтік өзгерістері мен жаңару процестерін зерттеудің негізгі теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Курс қоғамды модернизациялаудың негізгі теорияларын зерттейді, әлеуметтік өмірдің салаларын жаңғыртуға бағытталған заманауи басқару технологияларымен танысады. Нәтижесінде студент әртүрлі әлеуметтік нысандарды дамыту және жаңғырту жоспарларын жасау үшін әлеуметтік технологияларды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Фокус-топтар қолданбалы зерттеу әдісі ретінде

    «Фокус-топтар қолданбалы зерттеу әдісі ретінде» пәні фокус-топтар әдісін пайдаланып, әлеуметтік және маркетингтік ақпарат жинаудың мүмкіндіктері туралы түсініктер қалыптастырады. Курс аясында маркетингтік зерттеулердің элементі ретінде фокус-топтар коммуникативтік моделін және социологиялық міндеттерді шешу үшін осы әдісті қолдануды зерттеу қарастырылады. Дисциплина аяқталғаннан кейін студенттер фокус-топтар арқылы қажетті әлеуметтік ақпарат жинауды жоспарлау және социометриялық өлшемдер бойынша деректер базаларын құру үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтану тарихы

    Пән әлеуметтану тарихының қалыптасу ерекшеліктерін, оның ішінде негізгі отандық және шетелдік Әлеуметтанулық теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ әлеуметтанулық зерттеудің әдіснамалық принциптерін қарастырады. Курс аясында студенттер әлеуметтанудың ғылыми пән ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін тереңдетеді және қоғамды зерттеудің негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдерін үйренеді. Олар әлеуметтік құбылыстарды түсіндіру үшін классиктер жасаған теориялық модельдерді қолданады, әртүрлі әлеуметтік-мәдени контексттерге тән дүниетанымдық, әлеуметтік маңызды және жеке маңызды философиялық мәселелерді талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Саяси әлеуметтану

    Студенттерді саяси әлеуметтанудың саяси білім құрылымындағы орнымен, саяси процестерді эмпирикалық зерттеу әдістерімен және нәтижелерімен таныстыру. Курс саяси сенім мен іс-әрекеттің әлеуметтік құрылымын қарастырады; азаматтар саяси институттарды қашан және қалай даулайды және саяси жүйелер қалай өзгеруін қарастырады. Түлек саяси мінез-құлықтың негізгі формаларын талдау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қалалардың әлеуметтік мәселелері

    Студенттер «Қазіргі қалалардың әлеуметтік мәселелері» пәнін оқуда классикалық және қазіргі заманғы ой мектептерін қоса алғанда, қалатанудағы қазіргі социологиялық теориялар мен тәсілдерді меңгереді, қалалық проблемалар контекстінде кәсіби әлеуметтік ақпаратты талдау үшін отандық және шетелдік әлеуметтанудың соңғы жетістіктерін зерттейді. Осының негізінде олар қоғамның әртүрлі салаларындағы әлеуметтік процестерді талдап, қазіргі қалалардың әлеуметтік маңызды мәселелерін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік шешімдердің әлеуметтік сараптамасы

    Болашақ мамандардың мемлекеттік, қоғамдық, кәсіптік, шығармашылық және басқа да ұйымдардағы әлеуметтік шешімдерді қабылдаудағы сарапшылардың рөлі мен сараптамалық іс-әрекеті туралы тұтас түсінік қалыптастыруын қамтамасыз ету. Курс әлеуметтік сараптама және әлеуметтік сараптаманың тиімділігі негізінде оқытылады. Нәтижесінде студент қоғамның және жеке мақсатты топтардың жоспарланған шешімдерге теріс реакцияларын теңестіру стратегиясын әзірлеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дін социологиясы

    Дін туралы социологиялық ойдың даму кезеңдерін және қазіргі заманғы социологиялық дін теорияларын ашу. Курс дін социологиясының негізгі тақырыптары мен теорияларын қамтиды, дінді әлеуметтік подсистема ретінде қарастырады. Курста діннің социумдық және гносеологиялық негіздері мен алғышарттары, сондай-ақ қоғамдағы діннің функциялары мен рөлі қарастырылады. Студент дін туралы білімді әлеуметтік процестерді жақсырақ түсіну үшін қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    «Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Гендерлік әлеуметтану

    Саяси және қоғамдық салалардағы әлеуметтік қатынастар жүйесіне кіріктірілген гендерлік көзқарас туралы терең, тәжірибеге бағытталған түсінік қалыптастыру. Курс гендерлік зерттеулердің негізгі ұғымдарын қамтуға бағытталған. Гендерлік сананы дамыту. Жеке өзін-өзі жүзеге асыру. Зорлық-зомбылық проблемалары мен себептері. Оқытудың табыстылығы қоғамдағы гендерлік қатынастарды талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру қабілетімен бағаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік және экономикалық антропология

    Студенттерде әлеуметтік және экономикалық антропология негіздерін қалыптастыру. Адамзат мәдениетінің қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ адамзаттың әлеуметтік дамуының жалпы мәселелерін зерттеу. Курс әлеуметтік антропологияның теориялары мен әдістеріне, әлеуметтік ғылымдар әдіснамасына және әлеуметтік антропологияда қолданылатын әдіснаманың ерекшеліктеріне шолу жасайды. Нәтижесінде студенттер мәдени және субмәдени диапазондарды, әлеуметтік-мәдени құрылымдар мен тәжірибелерді талдауда әлеуметтік антропологияның негізгі ұғымдарын қолдану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    «Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Отбасы және отбасылық қатынастардың әлеуметтік теориясы

    Курс отбасы қызметінің негізгі әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Пән қазіргі отбасының әлеуметтік функцияларын, оның өмірлік циклінің кезеңдерін, отбасылық дағдарыстарды, неке және ата-ана мен бала қарым-қатынасы процесінде туындайтын типтік мәселелерді қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде отбасы мәселелерін шешуде гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық ғылымдардың негізгі принциптері мен әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тәуекел әлеуметтануы және шешу жолдары

    Тәуекелді зерттеуге әлеуметтанудың тарихи және заманауи тәсілдері туралы түсінік қалыптастырады, сонымен қатар тәуекел теориялары арқылы әлеуметтік мәселелерді талдайды. Әлеуметтік ғылымдардағы тәуекелді талдау тәсілдерінің негізгі жіктемелерін және тәуекелге байланысты құбылыстарды эмпирикалық зерттеудің әдіснамалық стратегияларын қарастырады. Оқыту теориялар мен тәуекелге деген көзқарастарды ескере отырып, заманауи әлеуметтік мәселелерді түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтанулық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пән әлеуметтанулық зерттеуді ұйымдастыру мен дайындаудың негізгі принциптерін зерттейді. Курс барысында студенттер социологиялық зерттеулерді жоспарлау және эмпирикалық социологиялық зерттеулер жүргізу процесін меңгереді. Зерттеудің жетістігі ұйымдастырушылық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін әлеуметтік ақпаратты жинаудың, өңдеудің және түсіндірудің күрделі әдістерін қолдану қабілетімен, сондай-ақ зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде социологиялық, экономикалық және басқа ақпаратты біріктіру және біріктіру қабілетімен анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік өзгерістерді басқарудың заманауи тетіктері

    Курстың негізгі мақсаты – қоғамның қызметі туралы білімді, қазіргі қоғамда болып жатқан әлеуметтік өзгерістердің мазмұны мен сипатын тереңдету. Пән материалдарын зерттеу әлеуметтік дамудың классикалық және заманауи теорияларын, әлеуметтік өзгерістерді болжауды, проблемалар мен перспективаларды қамтитын негізгі әлеуметтанулық тұжырымдамаларға негізделген. Әлеуметтанулық теория негізінде макро, мезо және микро деңгейлердегі әлеуметтік өзгерістерге талдау жүргізу, соның ішінде өзгеру қажеттіліктерін анықтай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Визуалды әлеуметтану

    Студенттердің теориялық әлеуметтану, әлеуметтанулық қиял саласындағы білімдерін тереңдету, әлеуметтік рәміздерді, мәдени бейнелерді көру және түсіну, адам өмірі мен әлеуметтік ұйымдар туралы көрнекі деректерді жинау. Пән әлеуметтанулық ойлауды, фотоқұжаттарды аналитикалық интерпретациялау дағдыларын дамытады, студенттерге негізгі категорияларды, фотосуреттерді қолдану арқылы әлеуметтанулық талдау ұғымдарын визуализациялау мүмкіндіктерін көрсетеді; әлеуметтік шындықты заманауи талдау, әлеуметтік мәселелерді көрсету үшін визуалды әлеуметтанудың маңыздылығы. Әлеуметтанулық зерттеулерде көрнекі (фотографиялық) ақпаратты пайдалану мүмкіндіктерін көрсетеді және бейнелерді талдау мен түсіндірудің әлеуметтанулық әдістемелерін практикада қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Болашақ мұғалімдер әлеуметтік психологияның негізгі принциптерімен, ұғымдарымен және категорияларымен, әлеуметтік көзқарастардың, әлеуметтік нормалардың, мінез-құлықты реттеудің ерекшеліктерімен таныс және білімді іс жүзінде қолдана алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әлеуметтік психологияның негізгі ережелерін, негізгі ұғымдар мен категориялардың мәні мен мазмұнын сипаттайды және түсіндіреді; алған білімдерін әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық міндеттер мен жағдайларды шешу үшін практикада қолданады; әлеуметтік-психологиялық жағдайларды талдайды, жағдайлар мен міндеттерді шешуде пәнаралық өзара байланыс орнатады; жанжалды жағдайлардың алдын алу бойынша жеке және топтық тренингтік және түзету бағдарламаларын әзірлейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Салыстырмалы әлеуметтану

    Қазіргі салыстырмалы әлеуметтанудың негізгі әдіснамалық мәселелерін анықтай отырып, студенттерді салыстырмалы әлеуметтанудың даму кезеңдерімен таныстыру. Курс әлеуметтанулық ой-пікірдің дамуының негізгі кезеңдерін және ірі әлеуметтанушы ғалымдардың мұрасын салыстырмалы талдауға бағытталған. Студенттер салыстырмалы талдауды қолдана отырып, салыстырмалы зерттеу жүргізу, социологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Тұлға әлеуметтануы және әлеуметтік стереотиптер

    Әлеуметтік мәселелерді тиімді шешу үшін тұлға, оның әлеуметтанулық зерттеу әдістемесі мен болашағы туралы түсінік қалыптастыру. Курс бағдарламасы әлеуметтанудағы білім объектісі ретінде тұлғаны зерттеуге бағытталған. Қоғамдық санада тұлға идеясының қалыптасуы. Тұлғаны зерттеудегі негізгі зерттеу стратегиялары. Студент теориялық білімін нақты қоғам салаларына көмектесуде, стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу үшін пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Медицина әлеуметтануы

    Пән түлектерді әлеуметтік медицина институтының барлық қатысушылары мен ұйымдастырушыларының мүдделерін үйлестіру мақсатында медициналық-әлеуметтанулық зерттеулердің нәтижелерін қоғамдық денсаулық сақтау жүйесінде ұйымдастыруға және пайдалануға үйретеді. Курстың мазмұны әлеуметтік басқарудың жалпы сипаттамаларына, тиімді басқару шешімдерін қабылдау принциптеріне, сондай-ақ денсаулық сақтаудағы әлеуметтік маркетингтің мәні мен ерекшеліктеріне бағытталған. Студенттер нақты медициналық-әлеуметтанулық зерттеуді ұйымдастыру дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтанудағы ықтималдылық теориясы

    Пән социологиялық зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану және математикалық модельдерді құру дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс зерттеу нәтижелерін математикалық жалпылаудың әртүрлі әдістерінің теориялық білімін қолданудың негізгі әдістерін зерттейді. Мемлекеттік және муниципалды басқару жүйесінде қолданбалы социологиялық зерттеулерді қолдану ерекшеліктері. Нақты әлеуметтік құбылыстарды, процестерді және жүйелерді сипаттау үшін негізгі математикалық түсініктерді, модельдер мен әдістерді жүйелі түрде қолдану дағдыларын айқындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік әріптестік

    Әлеуметтік, еңбек және онымен байланысты экономикалық қатынастарды реттеудің тиімді механизмін қалыптастыру. Курс әлеуметтік серіктестіктің мәніне және қолданыстағы заңнама аясында әлеуметтік әріптестікті жүзеге асыру тетіктеріне назар аударады. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі әлеуметтік қызмет. Пәнді оқу нәтижесінде студент әлеуметтік тыныштықты қамтамасыз ету, жұмыс берушілер мен қызметкерлер мүдделерінің оңтайлы тепе-теңдігін сақтау, азаматтық қоғамның тұрақтылығын орнату дағдыларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Цифрлық экономика және платформалық еңбек әлеуметтануы

    «Цифрлық экономика және платформалық еңбек әлеуметтануы» курсы экономиканың цифрлық трансформациясының әлеуметтік аспектілерін және жұмыспен қамту құрылымындағы өзгерістерді зерттеуге бағытталған. Платформалық бизнес-модельдер, еңбек нарығындағы жаңа форматтар, цифрлық экономиканың теңсіздікке әсері және автоматтандырудың салдары қарастырылады. Сондай-ақ, цифрлық еңбекті реттеу механизмдері мен оның әлеуметтік нәтижелері зерттеледі. Дисциплина аналитикалық ойлау, деректерді сыни тұрғыдан талдау және заманауи экономикалық процестерді түсіну дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жаһандану жағдайындағы халықтың көші-қоны

    Студенттерді жаһандану әлемінде болып жатқан көші-қон процестерінің теориялық және әдістемелік негіздерімен жасақтау және олардың тенденцияларын анықтау. Халық көші-қонын арттырудағы жаһанданудың рөлін айқындау. Пән көші-қон процестерін зерттеу әдістерін қарастырады; әлеуметтану дамуының соңғы тенденцияларын, соның ішінде халықтың көші-қоны мәселелерін зерттейді. Жаһандану жағдайындағы халықтың көші-қоны мәселелерін және көші-қонның қоғам өміріне ықпалын зерделеу кезінде кәсіби мәселелерді шешу үшін социологиялық әдістерді қолдану дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дағдарыстар мен апаттар әлеуметтануы

    «Дағдарыстар мен апаттар әлеуметтануы» пәні қиындықтар мен апаттар жағдайында орын алатын әлеуметтік процестер мен өзгерістерді зерттеуге бағытталған. Курста қиындықтардың түрлері мен себептері, олардың туындау механизмдері, сондай-ақ қоғамға тигізетін әлеуметтік салдарлары қарастырылады. Апаттық жағдайларда адамдар мен әлеуметтік топтардың әрекеттерін талдауға, сондай-ақ қиындықтар мен апаттардың салдарын азайту үшін әлеуметтік стратегиялар мен шараларды қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік процестерді модельдеу және ақпаратты талдау (SPSS негізінде)

    Студенттерде әлеуметтік процестерді модельдеу ерекшеліктері мен механизмдері туралы түсінік қалыптастыру. Әлеуметтанулық мәліметтерді өңдеу және талдау мәселелерін шешу үшін SPSS бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін ашу. Пән SPSS жүйесінде енгізілген модельдеу, деректерді талдаудағы теориялық және эмпирикалық білімді зерттейді. Курс сонымен қатар студенттер бірлескен зерттеуді құрастыратын және жүргізетін практикумды қамтиды. Курсты меңгеру нәтижесінде әлеуметтік мәселелерді зерттеу үшін сандық және сапалық зерттеу әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қақтығыстар мен әлеуметтік наразылықтар әлеуметтануы

    «Қақтығыстар әлеуметтануы және әлеуметтік протесттер» пәні әлеуметтік қақтығыстардың табиғатын, динамикасын және түрлерін, сондай-ақ оларды шешу механизмдерін зерттеуге бағытталған. Курс аясында протесттік қозғалыстардың пайда болу себептері, олардың әлеуметтік салдары және қақтығыстарды басқару стратегиялары қарастырылады. Негізгі әлеуметтанулық қақтығыс және протест теориялары, оларды талдау әдістері зерттеледі. Пән сыни ойлау, аналитикалық дағдылар, әлеуметтік қақтығыстарды болжау және басқару қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Нейроғылым және когнитивті технологиялар әлеуметтануы

    Пән нейроғылым мен когнитивтік технологиялардың әлеуметтік процестерге, жеке адамдар мен топтардың мінез-құлқына әсерін зерттеуге бағытталған. Курста нейропсихология, жасанды интеллект, когнитивтік интерфейстер саласындағы заманауи зерттеулер және олардың қоғамды түрлендірудегі рөлі қарастырылады. Сондай-ақ, когнитивтік технологияларды қолданудың этикалық, философиялық және әлеуметтік аспектілері, олардың білім беру, экономика және коммуникация салаларына ықпалы талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: «Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырып, болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау және табиғи тілді өңдеу қарастырылып, ЖИ-дің этикалық мәселелері мен деректер қауіпсіздігі талқыланады. Сонымен қатар, оқыту процесін оңтайландыру, өмір қауіпсіздігі негіздерін меңгеру, төтенше жағдайларда әрекет ету және қауіпсіз еңбек дағдыларын қолдану дағдыларын дамыту көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Демография және әлеуметтік статистика

    Студентке демографияның мәні мен негізгі тұжырымдамалары туралы білім беру. Мазмұны: демография ғылым ретінде. Статистика теориясының негізгі әдістері мен тәсілдері. Әлеуметтік қатынастардың статистикалық математикалық модельдерін зерттеудің пәндік саласы мен критерийлері. Құзыреттіліктер: әлеуметтік процестерді статистикалық модельдеу нәтижелерін мазмұнды түсіндіру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Экономикалық әлеуметтану

    Әлеуметтік-экономикалық институттардың анықтамалары, түрлері мен функциялары туралы білімді қалыптастыру осы курстың маңызды міндеті болып табылады. Зерттеу, сонымен қатар әлеуметтік-мәдени контекстегі экономикалық мінез-құлықтың жеделдігін қарастырады және әртүрлі экономикалық мінез-құлықтарды зерттейді. Кәсіпкерлікке әлеуметтік-экономикалық құбылыс және оның әлеуметтік функциялары ретінде ерекше назар аударылады. Курсты оқу нәтижесінде студент әлеуметтік іс әрекет теориясының призмасы арқылы экономикалық өмір субъектілерінің мінез құлқын талдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік ғылымдардағы Data Mining

    Студенттерге факторизация мен кластерлеудің негізгі дағдылары мен әдістерін үйрету. Пән MS Excel және SPSS статистикалық қосымшаларына негізделген. Data Mining құрылымын жиналған деректермен жұмыс істеу тәсілі ретінде қарастыру және цифрландыру түрлерін зерттеу, салыстыру. Эксплораторлық әдістерден инфекциялық қорытындылардың мүмкіндіктерін қарастыру. Тыңдаушылардың жергілікті корпоративтік деректер қоймалары, Big Data заманауи технологиялары саласындағы құзыреттерді игеруі, деректерді талдау саласындағы есептерді шешу үшін логикалық және математикалық модельдерді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастар әлеуметтануы

    Болашақ бакалаврлардың халықаралық қатынастардың қазіргі жағдайын бағалауда іргелі теориялық негізін, кең дүниетанымын және социологиялық ойлауын дамытуды қамтамасыз ету. Халықаралық қатынастар социологиясының объектісі мен пәнін қарастырады. Халықаралық қауымдастықтың құрылымы. Негізгі дағдылар тарихи сипаттағы халықаралық процестерді және қазіргі жағдайды талдаудың маңыздылығын түсінуге және қажеттілігін қабылдауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік коммуникация семиотикасы

    Семиотика туралы гуманитарлық, нақты және жаратылыстану ғылымдарының әртүрлі бөлімдерін байланыстыратын пән ретінде түсінік беру. Семиотиканың негізгі терминдерін, ұғымдары мен категорияларын, сондай-ақ әртүрлі байланыс арналарындағы маңызды әрекеттерді зерттеу. Қазіргі күйлер мен тенденциялар. Табиғи және жасанды белгілер жүйелері. Әеуметтік коммуникация мәселелерін тереңірек түсінуге ықпал ететін нақты ойлау тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Медиа кеңістік және жалған жаңалықтар әлеуметтануы

    Пән медиа кеңістіктің әлеуметтік процестерге әсерін, ақпараттың таралу ерекшеліктерін және оны қабылдауды зерттейді. Курс аясында жалған жаңалықтарды қалыптастыру тетіктері, олардың қоғамдық пікірге әсері, сондай-ақ бұқаралық сананы әлеуметтендіру мен манипуляциялаудағы медианың рөлі қарастырылады. Студенттер жалған жаңалықтарға қарсы тұру жолдарын талдайды және әлеуметтік өзгерістер контекстінде ақпаратты сыни қабылдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сандық теңсіздік әлеуметтануы

    Пән цифрлық технологиялардың әлеуметтік теңсіздікке әсерін, ақпараттық ресурстарға біркелкі қол жетімділіктің себептері мен салдарын зерттейді. Әр түрлі әлеуметтік топтар, аймақтар мен елдер арасындағы цифрлық алшақтық, сондай-ақ экономикалық, білім беру және мәдени факторлардың әсері қарастырылады. Цифрлық теңсіздікті жеңу тетіктеріне және оның әлеуметтік стратификациядағы рөліне ерекше назар аударылады. Студенттер деректерді талдау және цифрландырудың әлеуметтік салдарын бағалау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Еңбек және кәсіпкерлік әлеуметтануы

    Студенттердің еңбек және кәсіпкерлік социологиясының теориясы мен тарихы бойынша білімдерін қалыптастыру. Курс еңбек социологиясы саласындағы теориялық білімдерге негізделген. Әлеуметтік және еңбек процестерін социологиялық талдаудың негізгі классикалық және қазіргі парадигмалары. Қазіргі заманғы социологиялық талдаудың концептуалды аппаратын еңбек қатынастары мен жұмыспен қамтуды зерттеуде қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Эмоционалдық интеллект және психо-әлеуметтік әл-ауқат социологиясы

    Пән эмоционалды интеллекттің әлеуметтік өзара әрекеттесудегі, бейімделудегі және тұлғаның психо-әлеуметтік әл-ауқатындағы рөлін зерттейді. Эмоционалды интеллект теориялары, оның кәсіби және жеке өмірге әсері, сондай-ақ әлеуметтік қолдау мен тұрақтылық механизмдері қарастырылады. Өзін-өзі реттеу, эмпатия және эмоционалды сана дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер өмір сапасына әсер ететін эмоционалды күйлер мен факторларды әлеуметтанулық талдау әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанудағы өлшем теориясы

    Студенттердің әлеуметтанулық зерттеулерді дайындау және жүргізу процесінде бастапқы өлшем дағдыларын қалыптастырады. Студент өлшеу әдістерінің (алгоритмдердің) типологиясының тәсілдері туралы білім жүйесін меңгереді; әлеуметтік шындықтың қасиеттерін өлшеу және сәйкес әдістерді барабар қолдану бойынша практикалық жұмыс. Нақты социологиялық мәселелерді шешу мақсатында ақпарат алу үшін өлшеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Постглобализация әлеуметтануы

    «Постглобализация әлеуметтануы» курсы постглобализация жағдайында әлемдік әлеуметтік, экономикалық және мәдени құрылымдағы өзгерістер мен құбылыстарды зерттейді. Халықаралық қатынастар, экономика, мәдениеттегі трансформацияларды, сондай-ақ әлеуметтік идентичность пен локализацияның жаңа формаларын қарастырады. Студенттер постглобализациялық өзгерістердің қоғам құрылымдарына, ұлттық мемлекеттер мен ғаламдық байланыстарға әсерін талдайды және постглобализация жағдайында туындайтын өзекті мәселелерді зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби этиканы сақтау, әлеуметтік саясат пен құқық туралы білімді қолдану, корпоративтік мәдениетке кеңес беру, сараптама жасау және басқаруда басқару дағдыларын дамыту
  • Үш тілде академиялық жазу және іскерлік коммуникацияны меңгеру, кәсіби өзара әрекеттесу және талдау үшін цифрлық технологияларды, соның ішінде әлеуметтік желілерді және деректерді визуализацияны пайдалану
  • Қоғамдық-саяси процестерді мемлекеттік басқарудың қызметін талдау, өз бетінше білім алу үшін сараптамалық және аналитикалық құралдарды қолдану, оның ішінде социологиялық зерттеулер мен экономика мен кәсіпкерлікті ұйымдастыру.
  • Ішкі факторларды ескере отырып, әлеуметтік процестерді социологиялық түсіндіруді қалыптастыру, отбасылық саясат және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша кеңес беру дағдыларын дамыту, құқықтық саясатта зерттеу дағдыларын жетілдіру
  • Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың жүйеленген теориялық және әдістемелік білімдерін суреттеу, маркетингтік зерттеулер және әлеуметтік шешімдердің социологиялық сараптамасы саласындағы мамандарды университет көлемінде дайындауды біріктіретін инновациялық идеяларды қалыптастыру
  • Әлеуметтік үдерістегі қауіптерді ескере отырып, заманауи ақпараттық базаларды пайдалану, BIG DATA негізінде қорытынды жасау, Data Mining жүргізу және демографиялық және әлеуметтік статистиканы талдау
  • Этномәдени айырмашылықтарды көрсететін әлемдік әлеуметтанудағы жаңа тенденцияларды ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру, әлеуметтік құрылымдағы гендерлік аспектілерді ескере отырып салыстырмалы талдау жүргізу
  • Мемлекеттің қазіргі идеологиясын жалпы ғылыми әдістермен талдай отырып, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу, академиялық адалдық қағидаттарын ұстану, әлеуметтік процестерді, тәуекелдерді және оларды шешудің ықтимал жолдарын сыни тұрғыдан талдау
Top