6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Абайтану
Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЕОҚ бар балалардың клиникалық даму ерекшеліктері
Мақсаты балалардың қалыпты жағдайдағы онтогенезімен және ЖТД бар балаларды таныстыру; Мазмұны әртүрлі жастағы балалардың анатомиялық-физиологиялық, жүйке-психикалық даму ерекшеліктері. Әр түрлі аурулардың клиникалық симптомдарымен теориялық және практикада танысу; қажетті медициналық-биологиялық және клиникалық білімді одан әрі қабылдау үшін теориялық негіз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІ (Невропатология)
Әртүрлі аурулардың салдарынан мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуындағы ерекшеліктерді оқыту: ақыл - ой кемістігі, тұқым қуалайтын патология, тірек-қимыл саласының бұзылуы, есту,көру, сөйлеу кемістіктері және т. б.Нейрохирургия және Психиатрия. Энцефалиттер. Остеохондроз. Радикулит. Полиомиелит
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері І (Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомия, физиология, патологиясы)
Мақсаты: есту, сөйлеу және көру органдарының құрылымын, қызметін, патологиялық ауытқуларын зерттеу, Мазмұны есту, сөйлеу және көру органдарының патологиялық ауытқуларының қызметі, зерттеу әдістері, есту, сөйлеу және көру органдарының патологиясын түзету және оңалту. Әр түрлі бұзылулармен танысу, есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиялық және физиологиялық құрылымы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық тәрбие
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІІ (Генетика негіздері. Бала психикасының бұзылыстары)
Мақсаты тұқым қуалаушылықтың молекулалық және жасушалық деңгейін зерттеу. Мазмұны тұқым қуалайтын аурулардың себептерін анықтау, мутациялық процестерді зерттеу және тұқым қуалайтын аурулардың патогенезі. Хромосоманың. Кариотип. Митоз. Мейоз. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы. Генетикалық коды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Мақсаты: тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Мазмұны: қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Құзыреттері: тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Психология
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы. Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
ЕОҚ бар оқушылардың даму физиологиясы
Балалар мен жасөспірімдер өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мәдениетті қалыптастыру
Білім беру сапасын басқару тетігінің іргелі негізі. Психологиялық-педагогикалық, медициналық және әлеуметтік мониторинг. Сапаны бақылау. Мотивация. Ұйымдастыру. Жоспарлау, жобалау. Талдау. Сапаны зерттеу.Инклюзивті білім берудегі білім беру технологиялары. Инклюзивті білім беру технологиялары ЕОҚ бар балаларға кедергісіз білім беру құралы ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Педагогика
Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Арнайы педагогика теориясымен, дамуында кемістігі бар тұлғалардың арнайы білім беру тарихымен және ерекше білім беру қажеттіліктерімен танысу. Арнайы педагогика дидактикасының негіздері, арнайы білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуы, арнайы педагогиканың дамуының негізгі мәселелері анықталды, осы саладағы шетелдік және отандық тәжірибе көрсетілді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар; құзыреттері: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология
Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 2
-
Сурдопедагогика және арнайы мектепке дейінгі сурдопедагогика
Мақсаты студенттердің есту қабілеті зақымдалған тұлғалардың білім беру саласында кәсіби қызметін жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Есту қабілеті зақымдалған балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылым ретінде Сурдопедагогика. Сурдопедагогика тарихы ғылым ретінде. Есту қабілеті зақымдалған балалардың психикалық даму ерекшеліктері. Есту қабілеті бұзылған адамдарға арналған түзету-білім беру және оңалту мекемелерінің жүйесі. Мектепке дейінгі сурдопедагогиканың теориясы мен тарихы. Мектепке дейінгі сурдопедагогика арнайы мектепке дейінгі педагогика саласы ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Арнайы психология мен психологиялық-педагогикалық диагностика
Арнайы психологияның негізгі ұғымдарын, зерттеу әдіснамасын және оны зерттеудің негізгі бағыттарын зерттеу. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардағы кемістіктің мәні, олардың психикалық даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. ЖТД бар балалардың сезу және қабылдау, есте сақтау, зейін, қиял, ойлау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Күрделі бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы
Мақсаты студенттерді балалардағы күрделі бұзылыстармен таныстыру, оларды диагностикалық зерттеу принциптері және түзеу арқылы көмек көрсету жолдары; Мазмұны: күрделі бұзылыстары бар балалармен жұмыстағы дифференциалды диагностиканың теориялық негіздері; күрделі бұзылыстары бар балаларға білім беру қызметін көрсететін арнайы білім беру ұйымдарында түзету-тәрбие жұмысын ұйымдастыру ережесі және мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ерте және мектепке дейінгі жастағы педагогика
Балалардың ерте түзету-дамыту көмегімен танысу: пропедевтика, нормативтер, заңдылықтар, диагностика, даму бұзылуының түрлері: ерте жастағы балалардың даму бұзылуының этиопатогенетикалық факторларының, биологиялық және әлеуметтік себептерінің жіктелуі; ерте жастағы балаларды қолдау технологияларын, түзету дамыту бағдарламаларының әдістері; ата-ана әлеуетін бағалау технологиялары, отбасымен жұмыс істеу әдістері; балаларды қорғау бойынша заңнама, отбасының міндеттері мен жауапкершілігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Сурдопедагогикадағы зерттеу әдістері
Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді әдіснамалық қамтамасыз етудің жалпы теориялық мәселелері. Бақылау әдісі. Есту қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдісі. Сурдопедагогикадағы вербалды-коммуникативтік әдістер. Сурдопедагогикадағы эксперимент әдісі. Зерттеу нәтижелері, оларды түсіндіру және жалпылау
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Дактилология. Жесттік сөйлеу тілі
Мақсаты: сөйлеу тілінің бір түрі ретінде дактилология құрылымының ерекшеліктерін білу, дактильді және қаңылтыр сөйлеу арқылы оқушылармен қарым-қатынас жасай білу. Мазмұны сөйлеу тілінің бір түрі ретінде дактилология құрылымының ерекшеліктері; ымдау тілінің лингвистикалық құрылымы мен дамуының негізгі заңдылықтары; дактильді және ымдау тілінің көмегімен қарым-қатынас жасай білуді дамыту, ымдау аудармасының бастапқы дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды тәрбиелеу теориясы мен әдістемесі
Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін, арнайы мектептегі тәрбие процесінің мәні, заңдылықтары, мазмұны, құрылымы туралы, қазіргі педагогикалық технологиялар туралы білімдермен қаруландыру; әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда тәрбиелеуді тиімді ұйымдастыру үшін қажетті арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы негізгі құзыреттермен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Сурдопсихология
Мақсаты: сурдопсихология және есту қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу әдістемесі бойынша бастапқы білімді қалыптастыру. Мазмұны: сурдопсихологияның теориялық негіздері. Есту қабілеті зақымдалған балалардың психикалық даму заңдылықтары. Сурдопсихологияның дамуы. Есту қабілеті бұзылған адамдарды психологиялық тексеру. Есту қабілеті зақымдалған балалардың психикалық үрдістері мен жеке қасиеттерінің дамуындағы өзіндік ерекшелігі. Есту қабілеті зақымдалған балалардың даму ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшемдер
Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Арт білім беру
Мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Құзыреттіліктер: алған білімдерін педагогтің практикалық қызметінде заманауи қазақстандықтың адамгершілік-эстетикалық бейнесінің қалыптасуында қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
Мақсаты-мектепте тілді оқыту жүйесінің негізгі компоненттерін және олардың арасындағы байланыстарды зерттеу. Оқыту мазмұны және (Ана) тілі бойынша оқу бағдарламасын құру принциптері; жеке және сараланған тәсілді ескере отырып, оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен нысандарын таңдау; есту қабілеті бұзылған адамдарды тілді оқытудың ерекше технологиялары негізінде түзету-білім беру процесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды математикаға оқыту әдістемесі
Мақсаты-мектепте математиканы оқыту жүйесінің негізгі компоненттерін және олардың арасындағы байланыстарды зерттеу. Мазмұны: есту қабілеті зақымдалған балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процестерінің психологиялық-педагогикалық және ұйымдастырушылық ерекшеліктері. Есту қабілеті зақымдалған балаларды Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері. Есту қабілеті зақымдалған балаларды оқыту, тәрбиелеу және математикалық дамыту мақсаты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Минор 2: Ағылшын тілінде ағылшын тілінде жазу тәжірибесі
Студенттерде лингвистикалық, дискурсивті, мәдени, әлеуметтік және стратегиялық компоненттерден тұратын мәдениетаралық және коммуникативтік дағдыларды жетілдіру. Әдеби тілде әртүрлі тақырыптар бойынша жасалған, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т.б. туындайтын нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсінеді. Олар белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама жасай алады. Олар әсерлерді, оқиғаларды, үміттерді, ұмтылыстарды сипаттай алады, өз пікірлері мен жоспарларын баяндайды және негіздей алады. Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрыптар мен дәстүрлер. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: болашақ мамандық. Демалыс. Қазіргі заманғы тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің мамандығым. Адам және Табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шет тілі
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Аудиология және естуді протездеу
Мақсаты: аудиологияның дамуының маңызды үрдістері туралы түсінікке ие болу, олардың оқу-тәрбие процесіндегі орны мен рөлін түсіну, аудиологиялық көріністердің эволюциясы туралы ғылыми-теориялық білімнің белгілі бір көлемін қалыптастыру. Есту және аудиологияның акустикасы. Аудиологиялық тексерудің жалпы принциптері мен жүйелілігі. Объективті аудиометрия.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Заттық-тәжіриебелік оқыту
Мақсаты мектепте ЗТО оқыту жүйесінің негізгі компоненттерін және олардың арасындағы байланыстарды зерттеу болып табылады. Есту қабілеті зақымдалған балаларды "пәндік-Практикалық оқыту" әдістемесінің мақсаты мен міндеттері; типтік бағдарламалар. Бағдарламалар мен оқулықтарды талдау; бағдарламаның тақырыбы Мен бөлімі бойынша ЗТО сабақтарын жоспарлау;
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ауызша сөйлеу тілін қалыптастыру әдістемесі
Мақсаты: естімейтін және нашар еститін балаларды ауызекі сөйлеуге үйрету саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: ауызекі сөйлеу жағдайын диагностикалау және сөйлеу дыбыстарын қою әдістері; ауызекі сөйлеуді қабылдау және ойнату ерекшеліктері; ауызекі тыныс алу, дауыс және сөйлеу дыбыстарымен жұмыс істеу әдістемесі; ауызекі сөйлеуді ұйымдастырудың негізгі формалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Естіп қабылдауын дамыту әдістемесі
Мақсаты есту қабілетін дамыту бойынша жұмыс мазмұнын білу. Сөйлеу тілін есту қабілетін дамыту бойынша оқу қызметін ұйымдастыру формасының мазмұны. Есту қабілеті зақымдалған балалардың есту қабылдауын дамытудың міндеттері, принциптері, әдістері. Сыныптан тыс сабақта есту қабылдауын дамыту. Есту қабілеті зақымдалған балалардың есту қабілетін дамыту технологиялары. Есту қабілетін дамытудың жаңа технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кохлеарлы имплантациядан кейін балаларды оңалту
Кохлеарлы имплантация жүйесі. Кохлеарлық имплантацияға үміткерлерді іріктеу. Кохлеарлық имплантациядан кейінгі психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Кохлеарлық импланттың процессорын баптау. Сөйлеуді меңгергенге дейін есту қабілетін жоғалтқан кохлеарлы импланты бар кішкентай балаларды есту-сөйлеу оңалту. Мектепке дейінгі ересек және мектеп жасындағы кохлеарлық импланты бар балалар Кохлеарлық имплант және FM-жүйелер ("мұғалім-оқушы"жүйесі). Кохлеарлы импланттармен балалардың ата-аналарымен жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды инклюзивті білім беру жағдайында әлеуметтік бейімдеу
Мақсаты баланың әлеуметтік бейімделуіне қолайлы жағдай жасау туралы білімді қалыптастыру Мазмұны барлық білім беру процесі барысында есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды қамтамасыз ету; есту қабілеті бұзылған балалардың есту қабілетін дамытудың сурдотехникалық құралдарын қолдануға мамандандырылған көмек көрсету, есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу жақтарын қалыптастыру, әлеуметтік бейімдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Жүйке жүйесінің аурулары
Ауру мен науқастар туралы, әр түрлі жастағы балаларда және осы аурулардың негізгі клиникалық белгілері туралы білім мен біліктерді қалыптастыру, науқас баланы тексерудің заманауи клиникалық-зертханалық және аспаптық әдістерін, интерпретацияда алынған мәліметтерді, қазіргі кезеңде емдеуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ата-аналармен және жұртшылықпен педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастырудың, отбасын білім беру процесіне тартудың және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен білім беруге педагогикалық жәрдемдесудің әдістері мен тәсілдерін қолданады.
- мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді; құндылық-мағыналық деңгейде субъект-субъектілік қатынастар мен ақпараттық байланыс жасайды; академиялық жазудың негіздерін меңгерген; Академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады
- азаматтық-дүниетанымдық және кәсіби ұстанымды және цифрлық сауаттылықты көрсетеді; инновациялық ойлау және сыни ойлау қабілеттерінде комбинаторлыққа ие; психологиялық-педагогикалық бақылау, Диагностика нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін біледі және қолданады.
- білім алушылардың психофизикалық, жас ерекшеліктері мен жеке білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалайды, іске асырады, жалпы педагогикалық және вариативтік, арнайы оқыту әдістерін, коммуникацияның балама жүйелерін қолданады, білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдарды іріктейді және әзірлейді.
- оқыту дағдыларын, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизацияны жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжауға қабілетті; кәсіпкерлік дағдыларды меңгерген
- білім алушылардың дамуының өзекті деңгейінің кешенді диагностикасын жүргізеді, білім беру ортасын дамытатын жеке білім беру маршруттарын (бағдарламаларын) жобалайды, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби өзін-өзі айқындауын қамтамасыз етеді.
- арнайы педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, қоғамда инклюзивті білім беру қағидаттары мен құндылықтарын бекітуге жәрдемдеседі.
- арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары мен түсініктерін біледі, арнайы және инклюзивті білім берудің мазмұнын, әдістері мен ұйымдастырушылық формаларын дамытудағы заманауи үрдістерді талдайды
- жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті проблемалары мамандығының әлеуметтік маңыздылығы мен нормативтік - құқықтық негіздерін зерделенетін пән саласы бойынша білімі мен түсінігін көрсетеді
- білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін диагностикалау мен бағалауды, білім беру бағдарламаларын меңгерудің педагогикалық мониторингін жүргізуді қолданады.
- зерттеу жүргізуді жоспарлайды, ғылыми ақпаратты жинау, талдау және өңдеудің заманауи әдістерін қолданады, байқау, эксперименттік –тәжірибелік жұмыс бағдарламаларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесін оңтайландыру, оларды зерделеу бойынша практикалық ұсынымдарды әзірлейді.
- Инновациялық педагогикалық тәжірибені зерттейді және қолданады, педагогикалық іс-әрекетке жоғары мотивацияға ие, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады.