Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01137 Неврология ересектердің, балалардың

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Клиникалық жұмыстармен, ғылыми зерттеулермен айналысуға және қосымша білім беру арқылы өз білімі мен дағдыларын жетілдіруге қабілетті, дербес кәсіби қызмет үшін құзыреттілік жүйесі бар білікті, бәсекеге қабілетті невролог дәрігерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық ересектер неврологиясы

    Пән ересек халықтың жүйке жүйесі ауруларының алдын алуға, диагностикалауға және емдеуге, амбулаториялық-емханалық кезеңде жүйке жүйесі ауруларымен ауыратын пациенттерді динамикалық бақылауға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 10
  • Амбулаториялық-емханалық балалар неврологиясы

    Пән неврологиялық аурулары бар балаларға диагностикалық тексеру жүргізе отырып, ОЖЖ дамуындағы ауытқуларды уақтылы анықтау жөніндегі іс-шараларды жүргізуге арналған білім мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған; балалар неврологиялық ауруларын төмендету мақсатында балалар халқын профилактикалық медициналық тексеріп-қарауды ұйымдастыру және жүргізу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Стационардағы ересектер неврологиясы

    Пән неврологиялық аурулардың пропедевтикасының негіздері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады: неврологиялық статусын, жүйке жүйесінің зақымдану белгілері мен синдромдарын бағалау әдістемесі, Клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер, дифференциалды диагностика, клиникалық диагноз қою, сондай-ақ стационарлық деңгейде ересектердегі жүйке жүйесінің аурулары кезінде білікті көмек көрсету дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 54
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері

    Пән жүйке жүйесінің зақымдануын диагностикалау дағдыларын зерттеуге және қалыптастыруға бағытталған (магнитті-резонанстық томография және компьютерлік томография, ультрадыбыстық доплерография және қан тамырларын дуплексті зерттеу, ЭЭГ түрлері, қалыпты ЭЭГ ); нейро-бұлшықет ауруларын және электроневромиография мен электроэнцефалографияны қолдану салаларын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 8
  • Стационардағы балалар неврологиясы

    Пән әртүрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, физикалық тексерудің ерекшеліктерін зерттеуге, дифференциалды диагностиканы қою кезінде дағдыларды жетілдіруге, жүйке жүйесі аурулары мен балалардың неврологиялық тәжірибесіндегі шекаралық жағдайлардың дәлелді тәжірибесіне сәйкес емдеу мен оңалтуға, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 30
  • Нейрооңалту

    Пән Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік, кәсіптік, медициналық оңалту және пациенттердің құқықтарын қорғау жөніндегі заңнамалық базаның қазіргі жай-күйін зерделеуге; оңалту зерттеп-қарауын жүргізу дағдыларын дамытуға, оңалту болжамын айқындауға және неврологиялық бейіндегі пациенттерді оңалтудың жеке бағдарламасын жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Неврология және нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар

    Пән госпитальды кезең және госпитальға дейінгі кезеңдердегі неврологиядағы шұғыл жағдайларды зерттеу бойынша: диагностика, реанимациялық іс-шаралар; балалар неврологиясындағы шұғыл жағдайлар терапиясын жүргізу дағдыларын дамыту (сананың бұзылуы; мидың ісінуі, ОНМК, эпилепсиялық мәртебе), кәсіптік команда құрамында реанимациялық іс-шараларды өткізу бойынша білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 12
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері

    Пән неврологиялық және нейрохирургиялық аурулар, демиелинизациялық аурулар, ісік түзілімдері, мидың, жұлынның, омыртқаның жарақаттық зақымданулары кезіндегі мидың ауруларын, патологияларын диагностикалау, зерттеудің сәулелік әдістерін жүргізу қағидаттары бойынша дағдыларды зерделеуге және игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 8
  • Нейрофизиология

    Диагностиканың нейрофизиологиялық әдістерін зерттеу және игеру: Нейромониторинг, ми мен жұлынның функционалды аймақтарының трактографиясы, ЭНМГ,ЭЭГ, т.б. нәтижелерді түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 2
  • Ми қан айналымының жіті бұзылулары: диагностика, емдеу.

    Пән этиологиялық жағдайларды, қауіп факторларын, клиникалық көріністерді, дифференциалды диагностика және ми қан айналымының жіті бұзылуларын диагностикалау, емдеу тактикасын, ми қан айналымының жіті бұзылулары бар науқастарды емдеуге дейінгі және госпитальдық деңгейлерде жүргізу бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Дифференциалды диагностика қоюға, жүргізуге және клиникалық диагнозды тұжырымдауға, зертханалық-аспаптық зерттеулер деректерін түсіндіруге, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
  • Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
  • Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалауға және ең тиімді әдістерді қолдануға қабілетті.
  • Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық саласы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби емес командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • Кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалауға, ақпаратты синтездеуге, алынған деректерді қорытындылауға, халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалануға, зерттеу тобының жұмысына қатысуға қабілетті.
  • Заманауи коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, өз бетінше білім алуға және оқу және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
Top