Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04102 Менеджмент в Сулейман Демирель атындағы университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент саласындағы бакалавриат бағдарламасы кәсіпорын мен басқарушы ұйымның экономикалық қызметінің практикалық мәселелерін кәсіби түрде шеше алатын және тиімді нұсқаларын таңдай алатын, кәсіпорынды басқару және кәсіпкерлікті ұйымдастыру саласындағы мамандарды терең теориялық және практикалық дайындауға бағытталған ұйымды дамыту, персоналды ынталандыру, кәсіпорынды бақылау үшін; қызметкерлерді тиімді жұмыс топтарына біріктіру, инновациялық қызметті күшейту, қолайлы психологиялық микроклимат құру; басқару есебін білу және шоғырландырылған кәсіпкерлік қызмет аясында басқару шешімдерін қабылдау дағдылары, сондай-ақ экономика, талдау және кәсіпорынды басқару саласында зерттеулер жүргізу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Түрік тілі 1 (А1 level)

    Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика негіздері

    Бұл курстың мақсаты-нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдарымен танысу, нарықтық экономиканы зерттеуге көмектесу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Терендетілген MS Excel

    Жоғары оқу орны деңгейіндегі Excel бағдарламасының алдыңғы қатарлы курсы студенттерге деректерді талдау және манипуляциялау үшін Microsoft Excel бағдарламасын тиімді пайдалану үшін қажетті дағдылар мен білімдермен қамтамасыз етуге арналған. Ол деректерді талдау үшін қажетті уақытты оңтайландыру үшін MS Excel пернелер тіркесімдерін, функцияларын және MACROS-тарды үйренуге бағытталған. Ол сондай-ақ MS Excel арқылы деректерді визуализациялауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикадағы математика

    Курстың негізгі мақсаты - студенттердің интеллектуалды дамуы, экономикалық қызметтің ойлау қасиеттерін қалыптастыру және студенттерді табысты әлеуметтендіру және оларды нақты өмірге бейімдеу үшін қажетті; тұрақты қызығушылықты арттыру, студенттердің білімдерін меңгеру, тереңдету және кеңейту мақсатында математика мен экономика арасындағы өзара әрекеттесуді зерттеу; кәсіптік бағдарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын, қазіргі заманғы ұйымда басқару әдістерін, әдістері мен принциптерін біледі; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйрену; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсіну. Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын біледі; қазіргі заманғы ұйымда басқару әдіснамасы, әдістері мен принциптері; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйрену; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түрік тілі 2 (А2 level)

    Курс аяқталған соң, студенттер курстық, сөйлеу, оқу, түрік тілін тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге, түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін үйренеді, сөздерді тәрбиелеу саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздердің және сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексиканы кеңейтеді. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг негіздері

    Курс басқарудың заманауи маркетинг жүйесіне бағытталған және қазіргі заманғы бизнес әлемінде маркетинг принциптерін белгілеуге көмектесетін ағымдағы оқиғалардың құрамдас бөлігін қамтиды. Тақырыбы тұтынушыларға, маркетингтік зерттеулерге және мақсатты нарықтарға, маркетингтік талдау, өнімдерге, жылжытуға, тарату арналарына, баға белгілеуге, халықаралық маркетингке және маркетингте технологияларды пайдалануға қатысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Курстың мақсаты - тыңдаушыны негізгі экономикалық ұғымдар мен заңдармен таныстыру. Курстың аяқталғаннан кейін студенттер: үй шаруашылықтары мен фирмаларының негізгі экономикалық шешімдерін қарау үшін микроэкономикалық модельдерді қалай пайдалануға болатындығын біледі; тұтастай алғанда экономиканы талдау үшін макроэкономикалық модельдерді қалай пайдалануға болады; мемлекеттік саясат микроэкономикалық таңдау мен макроэкономикалық нәтижелерге қалай әсер етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика CIMA

    Пәннің мақсаты: қазіргі экономикалық ұғымдардың студенттері мен үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлық үлгілерінің теориялық дамуын; шаруашылық субъектілерінің қызмет ету себептері мен құрылымын талдауға арналған практикалық дағдыларды, тауарлар мен ресурстардың белгілі бір нарықтарындағы жағдайлар. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Курстың мақсаты - бухгалтерлік есепті ұйымдастырудың әдістерін және оның қазіргі даму кезеңіндегі негізгі үрдістері туралы жүйелік білімді алу; Курстың аяқталғаннан кейін студенттер: бухгалтерлік есеп негіздері мен принциптерін біледі; есепке алу стандартына сәйкес бухгалтерлік есепті ұйымдастыру; Бухгалтерлік стандарттарды іс жүзінде қолдану; Есепке алудың басқару және басқару функцияларын тиімдірек жүзеге асыруға қабілетті әдістемелік түсініктерді қолданыңыз

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инновациялық бизнес модель

    Бұл курс инновациялық бизнес үлгілерін әзірлеу, талдау және енгізу процесін зерттейді. Ол құндылық ұсынысы, тұтынушы сегменттері, арналар, тұтынушылармен қарым-қатынас, кіріс көздері, негізгі ресурстар, негізгі әрекеттер, негізгі серіктестіктер және шығындар құрылымы сияқты негізгі ұғымдарды қамтиды. Студенттер осы тұжырымдамаларды нақты сценарийлерде қолдану үшін кейстерді зерттеуге және жобалық жұмыстарға қатысады. Курстың мақсаты-студенттерді нарықтың өзгеріп отыратын жағдайларына бейімделе алатын және ұйымның жетістігіне ықпал ететін бизнес-модельдерді құру және инновациялау дағдыларымен қаруландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қаржы

    Курс бакалаврларға қаржылық басқаруды ұйымдастырудың негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін қалыптастыруға, сондай-ақ осы саладағы теориялық білімдерді алу нәтижесінде кәсіпорын қаржысын басқару саласында басқару шешімдерін қабылдау үшін практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті

    Бұл курс студенттерді сапа менеджментінің негізгі принциптері мен тұжырымдамаларымен таныстыруға арналған – сапа менеджменті теорияларымен және олардың қолданылуымен айналысатын зерттеу саласы, бұл жеке тұлғаларға ұйымдардағы/кәсіпорындардағы/корпорациялардағы адамдарды, өндірісті және сапаны тиімді басқаруға мүмкіндік береді.. Бұл курста (1) ұйымдардағы сапаны бақылау және бақылау үшін қолданылатын негізгі құралдар мен әдістер және (2) сапаны жақсарту жолдары қарастырылады. Курстың мақсаты студенттерге өнімді және/немесе қызмет көрсету / өңдеу сапасын жақсарту үшін қажетті білім мен әдістерді ұсыну болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық есеп

    Бұл курстың мақсаты-студенттердің қаржылық есеп саласындағы білімдерін тереңдету, нақты салалық операциялармен таныстыру, кәсіпорынның қаржылық нәтижелерін қалыптастыру жүйесін түсіну, қаржылық есептілікте қаржылық-шаруашылық қызметті көрсету жүйесін оқыту. Курстың практикалық бағыты бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика (CIMA)

    Пән қазіргі заманғы макроэкономикалық талдау принциптерін меңгерген студенттерге бағытталған; ашық экономиканың негізгі макроэкономикалық көрсеткіштері мен үлгілерін есептеу және пайдалану әдістемесі; макроэкономикалық саясаттың негізгі түрлері мен құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Персоналды басқару

    Бұл курс студенттердің персоналды басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білім алуға бағытталған; ұйымның персоналын қалыптастыру процесі; персоналды дамыту мен оқытудың негізгі әдістері; персоналды ынталандыру әдістері; персоналды басқаруды ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздері; Курсты аяқтағаннан кейін студенттер басқару терминологиясы, қызметкерлер арасындағы ұйымдағы қатынастарды реттейтін заңнамалық база саласында құзырлы болады. Пән әртүрлі оқыту әдістері мен белсенді үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы терең түсінік беруге арналған. Курс АТ-мен байланысты кәсіпорындарды ашу және басқару кезінде туындайтын бірегей қиындықтар мен мүмкіндіктерге бағытталған және студенттерге саланың серпінді ландшафтын кәсіпкер ретінде сәтті шарлау үшін қажетті білім, дағдылар мен ойлауды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өндірістік менеджмент

    Бұл курс процесті оңтайландыру, сапаны бақылау, қорларды басқару және жеткізу тізбегін үйлестіру сияқты тақырыптарды қамтитын өндірісті басқару принциптеріне шолу жасайды. Студенттер ресурстарды тиімді пайдалану, өнімділікті арттыру және өндіріс пен қызмет көрсету салаларында тиімді шешімдер қабылдау стратегияларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Деректер туралы ғылымға кіріспе

    Пән оқушының макро және микро деңгейлердегі қосылған құн логистикасының рөлін түсінуіне бағытталған. Бұл курста ғаламдық желінің жеткізу тізбегінің мерзімі, жеткізудің бәсекелі тізбегі үшін шешілуі тиіс мәселелер, жеткізу тізбектерінің түрлері және олардың маңыздылығы, жеткізу тізбегіндегі ақпараттық технологиялардың рөлі, тапсырыстар мен клиенттердің қызметтері арасындағы өзара байланыс түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік медиа және интернет-маркетинг

    Бұл курс іскерлік контексттегі этикалық шешім қабылдау принциптері мен тәжірибелерін зерттейді. Үшінші курс студенттеріне арналған бұл курс корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, этикалық көшбасшылық, мүдделі тараптар теориясы және корпоративтік басқарудағы этиканың рөлі сияқты тақырыптарды қамтиды. Кейстер мен нақты мысалдарды зерттеу арқылы студенттер этикалық дилеммаларды анықтауды және шешуді, этикалық мінез-құлықтың бизнес табысына әсерін түсінуді және өздерінің кәсіби мансабында этикалық тәжірибелерді ілгерілету стратегияларын әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тұтыну мінез-құлық

    Нарықтық экономикадағы тұтынушылық мінез-құлық тұтынушылардың сұраныстың белгілі бір мөлшеріне қалай және қалай өзгеретініне негізделген сұраныс теориясына негізделеді, тұтынушы қаншалықты қанағаттандыратындығын таңдауда көптеген артықшылықтардан қалай пайда болады? Тұтынушылардың мінез-құлқы - қолданыстағы бағалар негізінде жеңілдіктерді таңдауға мүмкіндік беретін тұтынушылардың нарықтық сұранысын қалыптастыру үдерісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Бұл курс үшінші курс студенттерін сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске байланысты негізгі ұғымдар мен тәжірибелермен таныстырады. Сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен себептері, оның қоғамға әсері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың маңыздылығы қарастырылады. Студенттер халықаралық және ұлттық сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес механизмдері, заңдық тетіктер және сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен онымен күресудің ең үздік тәжірибелері туралы біледі. Курс сондай-ақ жеке және кәсіби адалдықты дамыту, этикалық шешім қабылдау және азаматтық қоғамның ашықтық пен есеп берушілікті арттырудағы рөліне баса назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнесті ұйымдастыру

    Курсты аяқтағаннан кейін студенттер ұйымдардың негізгі жұмыс аспектілері туралы түсінік алады. Өнеркәсіп, адами ресурстар және өндіріс сияқты тұжырымдамалық бағыттарды дамыту арқылы ұйымдардың экономикалық ортасын талдау. Ұйымның іс-әрекетін талдау мен талқылауда кеңінен қолданылатын экономикалық терминдердің толық глоссарийін білу. Пән әртүрлі үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бизнес зерттеу әдістері

    Бұл курс студенттерге бизнес саласында қатаң зерттеулер жүргізу үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды ұсынады. Ол сапалық және сандық әдістерді, деректерді жинау әдістерін, деректерді талдау және интерпретациялау сияқты әртүрлі зерттеу әдістемелерін қамтиды. Тақырыптарға зерттеуді жобалау, үлгілеу, сауалнама құрастыру, кейс-стади талдау және статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану кіреді. Студенттер тәжірибелік жобалар мен тапсырмалар арқылы зерттеу ұсыныстарын әзірлеуді, әдебиеттерді шолуды, деректерді жинау мен талдауды және нәтижелерін тиімді ұсынуды үйренеді. Курстың мақсаты - студенттерді академиялық зерттеулер мен бизнес мәселелерін практикалық шешуге дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Зерттеу Әдістері

    «Зерттеу әдістері» курсын меңгеру мақсаты - студенттерді теориялық және қолданбалы білімді мәселелерді ғылыми зерттеу әдістерімен, ғылым саласындағы танымдық қызметтің дағдыларымен оқыту, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім нысандары туралы терең ойларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика

    «Экономика» курсы барлық мамандықтар мен дайындау бағыттарында оқытылатын негізгі пән болып табылады. Бұл пән студенттерге жүйе түріндегі экономика туралы негізгі түсініктер, экономикалық дамудың заңдары мен заңылықтары туралы түсініктеме береді. Курстың негізгі мақсаты экономиканың кез-келген саласында талдау құралдары мен әдістерін қалыптастыруда студенттерге жеке қолдану тәсілдерін меңгеруді, экономикалық ойлауды, экономикалық үдерістерді үйрету болып табылады. «Экономика» курсының мақсатынан келесі мәселелерді үйрену көзделеді:

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экология

    Экология курсы экология және қоршаған ортаны қорғау ғылымдарының негіздері, биоалуантүрлілік және оны сақтау сияқты тақырыптарды қамтиды. Сонымен қатар, Т Популяция және қауымдастық экологиясы, жойылып кету қаупі төнген әлем және Қазақстан түрлері, Ластану түрлері, жергілікті түрлерді сақтау сияқты тақырыптарды қамтиды. Бұл курстың мақсаты студенттерді экологиялық теориямен және оның қолданылуымен таныстыру. Курстың соңында студенттер қазіргі дәуірдегі биоәртүрліліктің өзгеруінің ғылыми дәлелдерін келтіреді және әртүрліліктің жоғалуының қазіргі себептерін егжей-тегжейлі сипаттайды, әртүрліліктің жоғалуының экологиялық, әлеуметтік және экономикалық салдарын түсінеді және жеткізеді, сондай-ақ басқару принциптері мен құралдарын қолданады.гендерден ландшафттарға дейінгі деңгейлерде әртүрлілікті сақтау үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Есеп қағаздарын жүргізү (CIMA)

    Шығындардың есепке алу курсы кəсіпорындардың өздерінің күнделікті өміріндегі шығындарын түсіндіруге жəне одан əрі талдауға бағытталған. Кұралдар түрлі құндық концепцияларды, шығын жүйелері жобаларын, сапаны басқаруды, пайдаға шығындар коэффициентін, айнымалы шығындарды жəне кірісті жоспарлауды қамтиды.Курс құндылық терминдерінің қарапайым анықтамаларымен басталады және шығындар-көлемді қатынас, айнымалы шығындар және пайда табуды жоспарлау сияқты қызықты тақырыптармен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бренд менеджмент

    Бұл брендтің құрылуы мен жетілдірілуіне, оның дамуының барлық кезеңінде жүзеге асырылатын кешенді басқару. Брендті басқару - брендті маркетингтік басқарудың дербес нысанына айналдыру және маркетингтік қоспаны (4P) компанияның бүкіл нарықтық ұсынысына емес, белгілі бір түрде немесе басқаша топтастырылған өнімдерге емес тікелей брендке қолдану. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Құқық

    Бұл курстың мақсаты - магистратура студенттеріне Қазақстанның құқықтық жүйесіне ерекше назар аудара отырып, құқықтың іргелі ұғымдарын зерделеуге мүмкіндік беру. Курстың негізгі мақсаты - студенттерге пәнге жалпы кіріспе арқылы құқықтың маңызды аспектілерін, әлемнің құқықтық жүйелерін, құқық көздерін, оның салаларын және құқықтық әдістерді түсінуге мүмкіндік беру. Бұл курстың негізгі бағыты Ақпараттық технологиялар саласындағы құқықты зерттеуге бағытталады. Сонымен қатар, сіз сандық ортада басқа заңдардың қолданылуы туралы түсінік аласыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    «Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері» курсы жоғарғы оқу орындарында болашақ мамандарға қауіпсіз және қалыпты жұмыс жағдайын жасауды, ТЖ жағдайында халықты және шаруашылық объектілеріндегі адамдарды апаттан және авариялардан қорғау жұмыстарын дұрыс орындау мен болжауды, өндірістік травматизмді және кәсіби ауруларды болдырмайтын жаңа техника мен технологияларға байланысты сұрақтарды дұрыс шешім қабылдаудың теориялық және тәжірибелік дағдыларын оқып үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Бұл курс үшінші курс студенттеріне жеке қаржыны тиімді басқару үшін қажетті негізгі білім мен дағдыларды береді. Тақырыптар бюджеттеу, жинақтау, инвестициялау, несие басқару және қаржылық өнімдер мен қызметтерді түсінуді қамтиды. Курс студенттерге негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, болашақты жоспарлау және қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу құралдарын ұсынады. Қаржылық қағидаларды түсіну мен қолдануды жақсарту үшін практикалық жаттығулар мен нақты мысалдар қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық портфельді басқару (CFA)

    Бұл курстың мақсаты студенттерге инвестициялар портфелін басқарудың негіздерін үйрету, тәуекел мен бір тәуекелсіз құралдармен портфельді қайтару арасындағы іргелі ымыралықтан бастап, тәуекелі екі немесе одан да көп активтерді қамтитын күрделі портфельге өту. Инвестордың сипаты мен оның қалауларын ескере отырып, қолайлы инвестициялық портфельді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Активті және пассивті инвестициялық портфельді басқарудағы айырмашылықтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Басқару экономикасы

    Басқару экономикасы микроэкономикалық талдауды фирманы басқаруға қолданады. Экономикалық теорияны, статистикалық талдауды және оңтайландыру әдістерін қолдана отырып, студенттер баға белгілеуге, өндіруге және бөлуге, инновациялық және технологиялық өзгерістерге және шығындарға қатысты басқару мәселелерін шешеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Бұл курс машиналық оқытуға кіріспе ұсынады. Ол сондай-ақ жасанды интеллект принциптерін қамтиды және бизнес-процестерді алгоритмдер арқылы қалай автоматтандыруға болатыны туралы түсінік береді. Мұнда классификация және сызықтық регрессия сияқты тақырыптардан басталып, тірек векторлық машиналар сияқты соңғы тақырыптармен аяқталатын машиналық оқытудағы көптеген түсініктер, әдістер мен алгоритмдерге шолу жасалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Іскерлік этика

    Бұл курс іскерлік контексттегі этикалық шешім қабылдау принциптері мен тәжірибелерін зерттейді. Үшінші курс студенттеріне арналған бұл курс корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, этикалық көшбасшылық, мүдделі тараптар теориясы және корпоративтік басқарудағы этиканың рөлі сияқты тақырыптарды қамтиды. Кейстер мен нақты мысалдарды зерттеу арқылы студенттер этикалық дилеммаларды анықтауды және шешуді, этикалық мінез-құлықтың бизнес табысына әсерін түсінуді және өздерінің кәсіби мансабында этикалық тәжірибелерді ілгерілету стратегияларын әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Деректерді визуализациялау және әңгімелеу

    Деректерді визуализациялау және әңгімелеу курсының мақсаты студенттерді күрделі деректерді байланыстыратын тиімді визуализацияларды жасауға қажетті дағдылар мен білімдермен жабдықтау болып табылады.Деректерді визуализациялау және әңгімелеу курсының оқу нәтижелері мыналар: Деректерді визуализациялау принциптерін түсіну, деректерді визуализациялау құралдарын меңгеру, әңгімелеу дағдылары,дөрнекіліктерді интерпретациялау және бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Басқарушылық есеп (ACCA)

    Курстың аяқталғаннан кейін студенттер басқару шешімдерін қабылдау кезінде менеджерге ақпаратты қабылдау және беру тәртібін біледі;   баға және шығындарды басқару әдістерін; шығыстық драйверлерге арналған шығыстарды бөлу қағидаттары (шығындар); бюджеттеу әдісін қолдана білу және олардың орындалуын бақылау;   икемді бюджеттеу әдістерін қолдануға;   инвестицияларды бағалауды жасау. Шешімдерді талдау және инвестициялық шешімдерді талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік қаржы (CIMA)

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер корпорацияның қаржылық жағдайын, капиталдың құндылығы мен құрылымын, бағалы қағаздарды, левереджді, инвестициялық жобалардың тиімділігін және қаржылық тұрақтылық пен нарықтық құнның өсуіне қол жеткізу жолдарын бағалау әдістерін біледі; Қаржы ресурстарын, ақша қаражаттарының қозғалысын, активтері мен міндеттемелерін, бағалы қағаздар портфелін, қаржы тәуекелдерін, инвестициялық жобаларды бағалауға және басқаруға;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жобаны Басқару

    Бұл курс мыналарды қалыптастыруға бағытталған: жобаларды басқарудың жалпы қабылданған тәжірибелері мен әдістері туралы түсінік; жобаларды бастау, жоспарлау, бақылау және бақылауды жүзеге асырудың негізгі дағдылары, сонымен қатар жобаларды аяқтау процестері; жобаны басқарудың ақпараттық жүйелерін қолданудың негізгі дағдылары.Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Келіссөздер және Жанжалдарды Басқару

    Бұл пәннің мақсаты практикалық құзыреттерді дамыту болып табылады: жанжал теориясының заңдылықтарын, сондай-ақ іскерлік келіссөздердің негізгі анықтамаларын, түсініктері мен әдістерін түсіндіру және талқылау; келіссөздер технологияларын қолдану, сондай-ақ жанжалдардың алдын алу және шешу; мәдениетаралық ортада келіссөздер жүргізудің әртүрлі стратегияларын бағалау және қолдану; ұйымдардағы жанжалдарды диагностикалау, алдын алу және шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қамтамасыз ету жүйесін басқару

    Пән оқушының макро және микро деңгейлердегі қосылған құн логистикасының рөлін түсінуіне бағытталған. Бұл курста ғаламдық желінің жеткізу тізбегінің мерзімі, жеткізудің бәсекелі тізбегі үшін шешілуі тиіс мәселелер, жеткізу тізбектерінің түрлері және олардың маңыздылығы, жеткізу тізбегіндегі ақпараттық технологиялардың рөлі, тапсырыстар мен клиенттердің қызметтері арасындағы өзара байланыс түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Сатуларды басқару

    Курс сату және сатуды басқарудың кәсіби саласында мансапқа қызығушылық танытқан студенттерге арналған. Курс тиімділік пен тиімділік тұрғысынан жалпы сату тиімділігін арттыру үшін сату бөлімін қалай басқаруға бағытталған. Кәсіпорындар арасындағы сатуды басқаруға баса назар аударылады. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Үлкен Деректерді Талдау

    Бұл курс үлкен деректерге және тиісті сандық зерттеу әдістеріне негізгі кіріспе болып табылады. Курстың мақсаты-студенттерді пәндік зерттеу мәселелерін шешу құралы ретінде үлкен деректерді талдаумен таныстыру. Курс үлкен деректерді негізгі енгізуден басталады және осы деректерді талдауға не себеп болатындығын, сондай-ақ техникалық, тұжырымдамалық және этикалық мәселелерді талқылайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық

    Бұл курс студенттерді қазіргі ұйымдардағы көшбасшының рөлі мен жауапкершілігін түсіну үшін теориялық білім негіздерімен таныстыруды және бөлімшелер мен командаларды басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыруды ұсынады. Оқытудың жоспарланған нәтижелері: Көшбасшылық саласындағы негізгі ұғымдар, теориялық тәсілдер және ұғымдар туралы білім Қазіргі менеджменттегі көшбасшылық мәселелерімен танысу Қазіргі менеджменттегі көшбасшылық мәселелері туралы білім Көшбасшылық қасиеттерді бағалау әдістемесін пайдалану дағдыларын меңгеру Көшбасшылық қасиеттерді қалай дамытуға және көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін, соның ішінде сыни жағдайларда көшбасшылықты игеруге болатындығы туралы түсінік қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қаржыны басқару (ACCA)

    «Бұл курстың негізгі мақсаты студенттерді теориялық біліммен қамтамасыз ету, сонымен қатар корпоративтік қаржыны басқару саласындағы практикалық дағдыларды кеңейту. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер мыналарды біледі: 1. қаржылық менеджмент функциясының рөлі мен мақсаты; 2. Экономикалық ортаның қаржылық басқаруға әсері. 3. Айналым капиталын басқару әдістері. 4. Тиімді инвестициялық бағалауды қалай жүргізу керек. 5. Бизнесті қаржыландырудың балама көздерін анықтау және бағалау. 6. Бизнесті және активтерді бағалау принциптерін қолданыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бизнес және экономика деректерді талдау

    Тәртіп ұйымдық мәдениет пен құндылықтарды қоса алғанда, ұйымның тиімділігін талдау, бағалау және диагностикалау үшін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.Курстың аяқталғаннан кейін студенттер ұйымдарды жобалау принциптерін және басқа да іс-әрекеттерді біледі. Басқару және жобалау ұйымдарының стратегиялық артықшылықтарға қалай қол жеткізе алатындығын түсіну.Әртүрлі дизайн стратегияларын, көшбасшылық, ұйымдық дизайн және өнімділік арасындағы өзара байланысты түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ұйымдық іс-әрекет

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - ұйымдағы адамның мінез-құлқы, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, ұйымдағы топтық мінез-құлық, сондай-ақ бәсекелі нарықтағы кәсіпорындардың жетістіктері мен өркендеуін қамтамасыз етуге қабілетті жоғары білікті менеджерлерді даярлау. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Agile Development, Scrum және Kanban-ға кіріспе

    Бұл курс студенттерді Agile әдістерімен, олардың негізгі принциптерімен және құндылықтарымен толығырақ таныстыруға бағытталған.Бұл курс келесі тақырыптарды қамтиды: Agile көзқарасын қабылдау, Agile тәсілі мен дәстүрлі әдістер арасындағы негізгі айырмашылықтар., Scrum, Agile әдістемесі бүгінде бизнес әлемінде жиі қолданылады, Scrum әзірлеу циклі, Канбан әдістемесі, сіздің командаңыздың мақсаттарға жету жолындағы ілгерілеуін бағалау және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Клиенттермен қарым-қатынасты басқару

    Бұл курстың мақсаты-клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың стратегиялық және тактикалық аспектілері туралы біртұтас түсінік беру. Деректер мен аналитикалық әдістер CRM-де басты орын алғанымен, курстың негізгі бағыты Ақпараттық технологиялар емес. Деректердің кілті олардың мөлшері емес, оларды басқару шешімдерін қабылдау үшін қолдану болып табылады. Ол үшін біз CRM стратегиясының процесін, алғышарттары мен салдарын зерттейміз: • CRM теориялық және тұжырымдамалық негіздері; • клиенттерді бағалау және басымдық беру; • клиенттердің сатып алу тәртібі мен кетуін болжау.; • Клиенттердің қанағаттануы мен адалдығының олардың құндылығымен байланысы; • клиенттерді тарту, сақтау және дамыту үшін ресурстарды бөлу; және * CRM құралдары мен тұжырымдамаларын әр түрлі бизнес жағдайында қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Бұл курс эмоционалдық интеллект пен оның жеке және кәсіби табыстағы рөлін терең зерттеуді қамтамасыз етеді. Эмоционалды интеллект - бұл адамдарға өз эмоцияларын түсінуге және басқаруға, сондай-ақ эмпатияға және басқалармен тиімді қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін өмірлік маңызды дағды. Дәрістер, топтық талқылаулар, кейс-стадилер және тәжірибелік жаттығулардың комбинациясы арқылы студенттер эмоционалдық интеллект теориясы мен қолданылуы туралы нақты түсінікке ие болады. Осы курстың соңында студенттер эмоционалдық интеллекттің маңыздылығын терең түсінеді. жеке және кәсіби жағдайларда және өзінің эмоционалдық интеллектін арттыру үшін практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Бұл курстың мақсаты - студенттерге ұйымдардың стратегиялық көзқарасы, миссиясы, бренд туралы хабардар болу және бәсекелестік артықшылықты құру кезінде тиімді маркетингтік коммуникацияның маңызды рөлі туралы білім беру. Студенттер маркетингтік коммуникациялар жоспарларын пікірталастар, жобалар, викториналар, жазбаша емтихандар түрінде шығармашылық шешімдерді қолдана отырып, біріктірілген маркетингтік коммуникациялық науқанды қолдана отырып, теориялық тұжырымдамалар мен практиканың тіркесімін қолдана отырып, маркетингтік коммуникациялардың бірқатар жоспарларын талдап, бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік және бизнестік құқық (ACCA)

    Бұл курста ACCA F4 сертификаттауында қарастырылған мәселелер қарастырылады. Сондай-ақ, студенттердің халықаралық бизнеспен айналысатын жалпы құқықтық негіздерін, соның ішінде әртүрлі құқықтық жүйелерді, дауды шешудің альтернативті механизмдерін, келісімшарттарды реттейтін заңдарды (мысалы, БҰҰ-ККЖ, Инкотермс) оқып, студенттердің құқықтық қатысуын және іскерлік нысандарын, құқықтарын және міндеттемелерін бизнесті құру және халықаралық бизнес-шаралар өткізу үшін маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби іс-әрекетте кең дүниетанымы мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін табиғи (әлеуметтік, гуманитарлық) пәндер саласындағы білімді қолдану;
  • Қазақ, орыс, шетел (ағылшын, түрік) тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай білу;
  • Аналитикалық ойлау қабілеті бар бәсекеге қабілетті тұлғаны дамытуға ықпал ететін экономика, маркетинг, менеджмент, қаржы, бухгалтерлік есеп саласындағы білімдерін кәсіби қызметте қолдана білу;
  • Экономикалық мәселелерді шешуге арналған математикалық анализ, статистика, эконометрика негіздерін қолдану және басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде ақпаратты сандық және сапалық талдау дағдыларын меңгеру, оларды нақты басқарушылық міндеттерге бейімдеу арқылы экономикалық, қаржылық, ұйымдастырушылық және басқарушылық модельдер құру;
  • Ақпаратты жинаудың, сақтаудың, өңдеудің заманауи әдістерін, ақпараттық технологиялар және аналитикалық (статистикалық) бағдарламалық қамтамасыз ету негіздерін меңгеру;
  • Шешім қабылдау қабілеті, іскерлік этика қағидаларына сәйкес менеджмент, инновация, өндірістік және стратегиялық менеджмент, персоналды басқару, жобаларды басқару, қаржылық менеджмент салаларында жоғары біліктілікке ие болу;
  • Активтерді бағалау, айналым капиталын басқару, инвестициялық шешімдер, қаржылық шешімдер, дивидендтік саясат пен капитал құрылымын қалыптастыру үшін қаржылық менеджменттің негізгі әдістерін қолдану;
  • Кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалау, нарықтың жаңа мүмкіндіктерін анықтау және жаңа бизнес модельдерін айқындау;
  • Өндірісті басқарудағы шешім қабылдау әдістерін және бизнес-процестерді модельдеу әдістерін ажырата білу;
  • Ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту және әр түрлі талдаулар жүргізуде және ғылыми жұмыстарды жазуда зерттеудің негізгі әдістерін қолдана білу.
  • Қарым-қатынас, топтық жұмыс, көпшілік алдында сөйлеу, сыни ойлау, эмоционалды интеллект және т.б. сияқты жұмсақ дағдыларды дамыту.

Ұқсас БББ

6B04102 Менеджмент

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B04102 Менеджмент

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B04102 Менеджмент

Торайгыров университеті

6B04102 Менеджмент

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

6B04102 Менеджмент

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B04102 Менеджмент

М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)

6B04102 Менеджмент

Қазақ-орыс халықаралық университеті

6B04102 Менеджмент

Инновациялық Еуразия университеті

6B04102 Менеджмент

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B04102 Менеджмент

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B04102 Менеджмент

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B04102 Менеджмент

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B04102 Менеджмент

«Тұран-Астана» университеті

6B04102 Менеджмент

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B04102 Саладағы менеджмент

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Top