8D01605 Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздіксіз кәсіби өсуге бейім, әлемдік білім беру жүйесінің жетістіктерін тиімді интеграциялауды жүзеге асыруға дайын білікті маман болып табылатын, тарих саласында іргелі білімі бар философия докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
XIX-XX ғғ. Қазақстанның әлеуметтік динамикасы
Пәннің мақсаты: нақты тарихи материалдар бойынша әлеуметтік зерттеулерде кәсіби дайындықты жетілдіру. Мазмұны: Қоғам және әлеуметтік шындық. ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстанның әлеуметтік динамикасын зерттеу. Әлеуметтік-мәдени орта және оның тұлғаның дамуындағы рөлі. Жеке, топтық және қоғамдық мүдделер диалектикасы. Әлеуметтік стратификацияның және әлеуметтік ұтқырлықтың әлеуметтанулық теориялары. Дағдылар: әлеуметтік динамиканы зерттеу әдістерін қолданудағы кәсіби құзіреттілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты:Оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдану бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны:Ғылыми зерттеулер әдіснамасы және оны ұйымдастыру. ЖОО ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; - мәселе бойынша ғылыми зерттеуді жүргізу; - зерттеудің жаңа әдістерін ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы контекстіндегі деректер
Мақсаты: Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша деректерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан және қазіргі заманғы визуалды деректердің ерекшеліктері. Фото және кино құжаттарындағы күнделікті өмір тарихы. Визуалды материалдарды түсіндіру мәселесі. Танымдық потенциал, композициялық интерпретация, мазмұнды талдау, семиология, психоанализ, дискурсивті талдау. Дағдылар: Қазақстан тарихы бойынша визуалды деректерді түсіндіру әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба (ағылшын тілінде)
Мақсаты: докторанттардың академиялық мәтіндерді құру дағдыларын игеру. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді безендіру түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары, функциялары және жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және пішімдеу және эмпирикалық зерттеулердің деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Империялардың әлеуметтік тарихы
Пәннің мақсаты: империализм туралы әлеуметтік тарихшылардың зерттеулері бойынша кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: «Империя», «империализм», «колониализм» ұғымдары. Империя түрлері. Империялар мен колониализм туралы қазіргі көзқарастар. Империяларды зерттеу жолдары. Ресей мысалында континенттік империяларды талдау. Императорлық картография және оның идеологиялық қызметтері. Империялық ұлтшылдық.. Құзіреттіліктер: имперлік тарих саласындағы кәсіби құзыреттілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өзінің жаңа ғылыми болжамдарын жасайды, білімінің шекарасын кеңейте отырып өз тұжырымдары мен нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа ұсынады;
- жеке білім мен кәсіби өсуге ықпал ететін сыни және креативті ойлауды, оқыту және бағалау стратегияларын қолдана отырып, білім беру ресурстарына талдау жасайды;
- қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның мәдени-әлеуметтік тарихының белгілі бір кезеңіне байланысты зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, пәнаралық және транспәнаралық зерттеулердің әдістері мен тәжірибелерін қолданады;
- қоғамның әртүрлі әлеуметтік топтарының қалыптасу тарихын, олардың экономикалық және мәдени құрылымдар мен үрдістердегі қатынастары жаңа және қазіргі кезеңдегі Қазақстанның тарихи даму барысына әсерін саралай алады;
- жаңа және күрделі идеяларды синтездей отырып, тарихи ғылымдар саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және салыстырады;
- Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша әртүрлі тарихи дерек көздерін, оның ішінде баяндау, көрнекілік, статистикалық және басқаларын қарастырады, алынған деректер бойынша салыстырмалы талдауды іске асырады;
- «Тарих» пәні мен кәсіптік-педагогикалық саласы туралы жүйелі түсінігін көрсетеді, қазіргі заманғы тарих ғылымында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістеріне ие;
- ақпараттар жинау және ғылыми нәтижелерді тестілеу, белсенді ғылыми-зерттеу және білім беру жұмыстарын жүргізу үшін оқытудың жаңа технологияларын (АКТ, мультимедиялық бағдарламалар, интернет-ресурстарды) қолданады;
- қазақ, орыс және шетел тілдеріндегі мәтінді семантикалық, коммуникативті талдау әдістерін қолданады;өзінің кәсіби саласына қатысты мәтіннің стилистикалық және жанрлық байланысын анықтайды.