Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01605 Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • XIX-XX ғғ. Қазақстанның әлеуметтік динамикасы

    Пәннің мақсаты: нақты тарихи материалдар бойынша әлеуметтік зерттеулерде кәсіби дайындықты жетілдіру. Мазмұны: Қоғам және әлеуметтік шындық. ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстанның әлеуметтік динамикасын зерттеу. Әлеуметтік-мәдени орта және оның тұлғаның дамуындағы рөлі. Жеке, топтық және қоғамдық мүдделер диалектикасы. Әлеуметтік стратификацияның және әлеуметтік ұтқырлықтың әлеуметтанулық теориялары. Дағдылар: әлеуметтік динамиканы зерттеу әдістерін қолданудағы кәсіби құзіреттілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты:Оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдану бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны:Ғылыми зерттеулер әдіснамасы және оны ұйымдастыру. ЖОО ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; - мәселе бойынша ғылыми зерттеуді жүргізу; - зерттеудің жаңа әдістерін ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы контекстіндегі деректер

    Мақсаты: Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша деректерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан және қазіргі заманғы визуалды деректердің ерекшеліктері. Фото және кино құжаттарындағы күнделікті өмір тарихы. Визуалды материалдарды түсіндіру мәселесі. Танымдық потенциал, композициялық интерпретация, мазмұнды талдау, семиология, психоанализ, дискурсивті талдау. Дағдылар: Қазақстан тарихы бойынша визуалды деректерді түсіндіру әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазба (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: докторанттардың академиялық мәтіндерді құру дағдыларын игеру. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді безендіру түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары, функциялары және жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және пішімдеу және эмпирикалық зерттеулердің деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Империялардың әлеуметтік тарихы

    Пәннің мақсаты: империализм туралы әлеуметтік тарихшылардың зерттеулері бойынша кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: «Империя», «империализм», «колониализм» ұғымдары. Империя түрлері. Империялар мен колониализм туралы қазіргі көзқарастар. Империяларды зерттеу жолдары. Ресей мысалында континенттік империяларды талдау. Императорлық картография және оның идеологиялық қызметтері. Империялық ұлтшылдық.. Құзіреттіліктер: имперлік тарих саласындағы кәсіби құзыреттілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • өзінің жаңа ғылыми болжамдарын жасайды, білімінің шекарасын кеңейте отырып өз тұжырымдары мен нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа ұсынады;
  • жеке білім мен кәсіби өсуге ықпал ететін сыни және креативті ойлауды, оқыту және бағалау стратегияларын қолдана отырып, білім беру ресурстарына талдау жасайды;
  • қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның мәдени-әлеуметтік тарихының белгілі бір кезеңіне байланысты зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, пәнаралық және транспәнаралық зерттеулердің әдістері мен тәжірибелерін қолданады;
  • қоғамның әртүрлі әлеуметтік топтарының қалыптасу тарихын, олардың экономикалық және мәдени құрылымдар мен үрдістердегі қатынастары жаңа және қазіргі кезеңдегі Қазақстанның тарихи даму барысына әсерін саралай алады;
  • жаңа және күрделі идеяларды синтездей отырып, тарихи ғылымдар саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және салыстырады;
  • Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша әртүрлі тарихи дерек көздерін, оның ішінде баяндау, көрнекілік, статистикалық және басқаларын қарастырады, алынған деректер бойынша салыстырмалы талдауды іске асырады;
  • «Тарих» пәні мен кәсіптік-педагогикалық саласы туралы жүйелі түсінігін көрсетеді, қазіргі заманғы тарих ғылымында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістеріне ие;
  • ақпараттар жинау және ғылыми нәтижелерді тестілеу, белсенді ғылыми-зерттеу және білім беру жұмыстарын жүргізу үшін оқытудың жаңа технологияларын (АКТ, мультимедиялық бағдарламалар, интернет-ресурстарды) қолданады;
  • қазақ, орыс және шетел тілдеріндегі мәтінді семантикалық, коммуникативті талдау әдістерін қолданады;өзінің кәсіби саласына қатысты мәтіннің стилистикалық және жанрлық байланысын анықтайды.
Top