Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01413 Музыкалық білім (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері 1
Дауыс қою 1
Аспаптық орындау технологиялары 1
Сольфеджио 1
Аспаптық шеберлік 1
Хор 1
Вокал 1
Музыка теориясы
Вокалдық-педагогикалық практикум 1
Вокал 2
Хор 2
Вокалдық-педагогикалық практикум 2
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері 2
Аспаптық шеберлік 2
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Дауыс қою 2
Сольфеджио 2
Аспаптық орындау технологиялары 2
-
2 Оқу жылы
Аспаптық орындау технологиялары 3
Педагогикалық зерттеулер
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Хор 3
Балалар хор ұжымымен жұмыс 1
Аспаптық шеберлік 3
Фортепиано 1
Дінтану
Фортепиано 2
Гармония
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Аспаптық шеберлік 4
Аспаптық орындау технологиялары 4
Гармоникалық талдаудың практикалық курсы
Хор 4
Хорды дирижерлау 1
Балалар хор ұжымымен жұмыс 2
-
3 Оқу жылы
Музыканы оқыту әдістері мен технологиялары
Аспаптық орындау технологиялары 5
Қазақ музыкасының тарихы
Инклюзивті білім беру ортасы
Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 1
Бағалау және дамыту
Хорды дирижерлау 2
Аспаптық шеберлік 5
Музыкалық-цифрлық практикум
Домбыра 1
Синтезатор
Вокалды ансамбль 1
Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 2
Мектеп-ән репертуарының сандық аранжировкасы
Әлем музыка тарихы
Оқытуды жоспарлау және музыканы оқытуды даралау
Музыкалық-сандық қойылым
Вокалды ансамбль 2
Дирижерлік қимылды модельдеу 1
Музыкалық импровизация 1
Фольклорлық ансамбль 1
Оркестр 1
Хормейстер жұмысының технологиялары 1
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі 1
Хорды дирижирлеу 3
Домбыра 2
-
4 Оқу жылы
Хорды дирижирлеу 4
Дирижерлік қимылды модельдеу 2
Мектеп оркестрімен жұмыс істеу әдістері
Оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне басшылық жасау
Хормейстер жұмысының технологиялары 2
Фольклорлық ансамбль 2
Оркестр 2
Хор класы және хормен жұмыс жүргізу практикумы 3
Музыкалық импровизация 2
Балалардың музыкалық шығармашылығының психологиясы
Музыка сабақтарындағы аспаптық музыканы ойнау
Музыка мұғалімінің жобалық қызметі
Музыкалық білім беруде бейімделген бағдарламаларды жобалау
Хор дыбысын модельдеу
Вокалды ансамбль 3
Музыканы оқытудағы зерттеулер, даму және инновациялар
Домбыраны оқыту әдістемесі
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақ халқының мемлекеттілігі формасының және оның өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- қазіргі қоғамның музыкалық-көркемдік дүниетанымын кеңейту мен демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
- музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін музыкалық орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-сал байланыстарын жалпылау және талдау
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- оқу үрдісінде зерттеулер жүргізу үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдану және музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- музыкалық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, Музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу
- музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау
- композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық дыбыстың ерекшеліктері мен оның қасиеттерін, музыкалық бейнелі образда орындау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану
- Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру