Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01518 Информатика және робототехника в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Компьютерлік желілер

    Пәннің мақсаты-компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, компьютерлік желілердегі жұмыс ерекшеліктерін игеру, заманауи желілік технологиялармен танысу, жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу. Пәннің міндеттері – студенттерді компьютерлік желілердің топологиялары мен құрылымдарын жобалауға және есептеуге үйрету.

    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Математикалық ұғымдар мен әдістердің мысалдарын пайдалана отырып, студенттерге математикалық формалды есептерді зерттеу және шешу жолдарын үйрету, алынған нәтижелерді талдау қабілетін дамыту. Алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау элементтері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау және алгоритмдік тілдер 1

    Пәнді оқи отырып, студент бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын, визуалды бағдарламалау ортасын пайдалана отырып, жоғары деңгейдегі тілде бағдарламаларды әзірлеу құрылымы мен принциптерін, бағдарламалау технологиясының негіздерін және бағдарламаларды жөндеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау технологиялары 1

    Курста қарастырылады: алгоритмдік тілдер, бағдарламаларды әзірлеу кезеңдері мен деңгейлері. Бағдарламалау жүйесінің құрамы, С тілінің элементтері. Деректер түрлері. Хабарландырулар. Өрнектер мен тағайындаулар. Тіл операторлары С. С тілінде күрделі типтерді қолдану. Бір өлшемді массивтер мен көрсеткіштер. Жолдан. Жолдарды өңдеу. Екі өлшемді массивтер. Деректер құрылымы. Көрсеткіштер мен деректер құрылымы. С++тілінде бағдарламалау ерекшеліктері. Scratch негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау технологиялары 2

    Бағдарламалау тілдері (С / С ++, Python ,, Lazarus). Бағдарламалау жүйелері. Мәліметтер түрлері. Жоба интерфейсі. Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау. Алгоритмдерді бағдарламалау. Кірістірілген шарттармен бағдарламалау. Шарттары күрделі бағдарламалау. Таңдау операторы. Параметрі бар, ілгері шарты бар және алғышартты циклдар. Массивтер. Массив элементтерінің қосындысын табу. Массивтің максималды және минималды элементтерін табу. Негізгі сұрыптау және іздеу алгоритмдері. Массивтен элемент іздеңіз. Рекурсивті алгоритмдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физика

    Студенттерді физиканың негізгі заңдарымен және олардың кейінгі кәсіби қызметінде пайда болатын есептерді шешу кезінде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәнді оқыту мақсаты бакалавр дәрежесіндегі мамандарды даярлаудағы іргелі ғылымның дамымен байланыстыра меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Информатиканың іргелі тұжырымдамаларын оқып үйрену: ақпарат теориясының негіздері, сандық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, математикалық модельдеу және информатиканың мағыналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағдарламалау және алгоритмдік тілдер 2

    Пәнді оқудың негізгі міндеттері: - алгоритмдеу және бағдарламалаудың негізгі анықтамалары мен түсініктерін білу; - сызықтық, тармақталу және циклдік процестерді ұйымдастыру принциптерін; - есептеу процестерін жобалауда қолданылатын негізгі канондық құрылымдар; - C++ тілінде программалау негіздерін; - осы тілде программалаудың әдістері мен ерекшеліктерін; - бағдарламаларды тестілеу және жөндеу принциптері;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау тілі 1

    Бұл курсты оқу кезінде компьютерлік бағдарламаларды әзірлеу ерекшеліктері және Python тілінің тиісті нұсқаулықтары, негізгі деректер құрылымдары (жолдар, тізімдер, сөздіктер, файлдар), бағдарламалаудың типтік міндеттері және оларды шешу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасының негіздері 1

    Курсты оқу: білім алушылардың құрылым түсініктері мен олардың негізгі қасиеттерін зерттеу арқылы бастапқы техникалық құрастыру және бағдарламалау дағдыларын меңгеруге; қойылған міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға; логикалық, абстрактілі және бейнелі ойлауды дамытуға бағытталған. Курста қарастырылады: EV3 модулімен жұмыс істеу негіздері. EV3 модулінде роботтарды бағдарламалау. Бағдарламалық құрылымдар. Деректермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Python бағдарламалау тілі 2

    Курсты оқу кезінде компьютерлік бағдарламаларды әзірлеу ерекшеліктері және Python тілінің тиісті нұсқаулықтары, деректердің негізгі құрылымдары (жолдар, тізімдер, сөздіктер, файлдар), бағдарламалаудың типтік міндеттері және оларды шешу әдістері қарастырылады. Пәннің міндеттері: Python тілін қолдана отырып, массивтерді және басқа құрылымдық деректерді өңдеу алгоритмдерін зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде студент: Python-да деректер құрылымын сипаттау әдістерін, Python-да тұжырымдалатын және шешілетін тапсырмалар кластарын білуі; Python тілінде бағдарламалар жасай білуі керек; бағдарламаларды әзірлеу технологиясына сәйкес зерттелген әдістер мен деректер құрылымын қолдану; қарапайым сценарийлерді өз бетінше құру, Python-да орташа күрделі бағдарламаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Web қосымшаларын әзірлеу

    Бұл пәннің мақсаты студенттерге веб-қосымшаларды әзірлеудің заманауи әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Ол функционалды, қауіпсіз және тиімді веб-қосымшаларды құру дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ веб-технологиялардың негіздерімен және олардың практикалық қолданылуымен танысуға бағытталған. Студенттер статикалық беттерді жасаудан бастап динамикалық, интерактивті және функционалды веб-қосымшаларды құруға дейінгі веб-қосымшаларды дамытудың практикалық дағдыларын алады. Бұл пәнді меңгеру студенттерге білікті веб-әзірлеуші болуға және заманауи веб-жобаларды әзірлеуге тиімді үлес қосуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)- 2

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлтты технологиялар

    Бұлтты технологияларға кіріспе. Бұлтты архитектураларға шолу. Бұлтты қызметтердің желілік модельдері. Бұлтты архитектураны бағдарламалаудың ерекшеліктері мен негізгі аспектілері. Amazon EC2 платформасына шолу. GoogleApps платформасына шолу. WindowsAzure платформасына шолу. Белгілі бір платформаның негізгі компоненттері. Даму ортасы. Әзірлеушілерге арналған құралдар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Роботтарды басқару

    Курста мыналар қарастырылады: мехатроника және робототехниканың негізгі ұғымдары, роботтардың құрылысы, робототехникалық жүйелерді жобалау, құрастыру және басқару принциптері, мехатрондық модульдердің, роботтар мен манипуляторлардың жіктелуі, олардың негізгі техникалық сипаттамалары. Манипуляторлар мен мобильді роботтарды құрастыру, манипуляторлар мен мобильді роботтарды бағдарламалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы

    Курстың мақсаты-қазіргі заманғы компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктерін; компьютерлердің функционалды тораптары мен құрылғыларын жобалау негіздерін; есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін игеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: компьютерлік жүйе, ақпаратты өңдеудің және басқарудың күрделі жүйелерін зерттеуге және жобалауға арналған компьютерлік архитектураның әдістері мен технологиялары; аппараттық және бағдарламалық жасақтаманың үйлесімділігін анықтай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Студенттердің компьютерлік геометрия, растрлық және векторлық графика және модельдеу әдістерін меңгеруін, студенттерге көрнекілікке, деректерді өңдеудің көрсетілетін процестерін қабылдаудың тұтастығына, объектілер арасындағы ақпараттық байланысқа қол жеткізу үшін графикалық әдістерді қолдануға үйретуді қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорының қосымшаларын және АЖ жасау

    Мәліметтер базасының негізгі түсініктері, оларды жіктеу әдістері, мәліметтер құрылымын ұйымдастыру принциптері және мәліметтер базасын басқару жүйелерінің тиісті түрлері (ДҚБЖ), мәліметтер базасын құру кезеңдері, ДҚБЖ дамуының перспективалық бағыттары. Студенттер ДБ жобалау, әзірлеу және басқару саласында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады; ДБ құрудың негізгі қағидаттары, ДБ әзірлеудің заманауи аспаптық және әдіснамалық құралдарын пайдалану туралы тұжырымдамалық түсінік; SQL дерекқорына құрылымдалған сұрау салу тілі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы мехатроникалық жүйелер

    Осы курс барысында студенттер манипулятордың математикалық моделі, манипулятордың қозғалысын басқару, циклдік, дискретті позициялық, үздіксіз басқару жүйелері, электр жетегін басқаратын электромеханикалық жүйе, электр қозғалтқышын басқару арналары, ашық және жабық электр жетектерін басқару жүйелері, тұрақты электр қозғалтқышын позициялар бойынша басқару жүйелерінің синтезі туралы білімдерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер базасын басқарудың заманауи әдістері

    Бұл курс барысында студенттер ДҚБЖ-нің дамуы, ДҚБЖ-нің негізгі компоненттері, функциялары, деректерді тәуелсіз құру, мәліметтер базасын сұрау, деректер үлгілері, тұжырымдамалық байланыс модельдері, модельдеу тізбегі тілі (UML), объектіге бағытталған модельдеу негіздері, реляциялық модельдеу, заманауи ақпараттық жүйелерді құру, жүйелерде қолданылатын құралдардың сипаттамалары және әрекет ету принциптері туралы білімді меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік анимация

    Пәнді игерудің мақсаты-компьютерлік анимация саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің бөлімдері: компьютерлік анимацияның негізгі түсініктері компьютерлік анимацияның аппараттық және бағдарламалық құралдары анимация жасау. Екі өлшемді анимацияның мақсаты мен мүмкіндіктері графиканы құру және өңдеу. Анимация тұжырымдамалары. Мәтін және пішіндер сүзгілер мен маскаларды қолдану. "Компьютерлік анимация" пәнінің мазмұны диплом алдындағы практика аясында және бітіру біліктілік жұмысын дайындауда педагогикалық процесте қолданылатын білім беру материалдарын жасауға тірек болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: екі өлшемді және үш өлшемді анимациямен жұмыс істеуге арналған бағдарламалардың мақсаты, мүмкіндіктері мен қолдану саласын; меңгеруі керек: Web – беттер үшін графика және интерактивті анимация жасау; қарапайым объектілер жиынтығынан көріністер жасау, трансляциялау, құрастыру.; үш өлшемді объектілерді модельдеу мен редакциялаудың әртүрлі тәсілдерін меңгеру, материалдардың проекциялық карталарымен және олардың модификаторларымен жұмыс істеу; камералардың жарық, көлеңке және орналастыру мүмкіндіктерін пайдалану, сахнаны қабылдаудың әртүрлі әсеріне қол жеткізу; қарапайым және күрделі беті бар материалдарды жобалау және тондауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасының негіздері 2

    Пән техникалық түрлеріне қызығушылық тудырады, робототехника арқылы конструктивті ойлауды дамытады. Оқушылардың қоршаған орта, техника әлемі туралы білімдерін кеңейту, студенттер механизмдер мен машиналарды, соның ішінде өздігінен қозғалатындарды құруды және құрастыруды үйрену; қарапайым әрекеттер мен механизмдердің реакцияларын бағдарламалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Киберқауіпсіздік негіздері

    Студенттер компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістерін қарастырады. Корпоративті желілер туралы түсінік, көп деңгейлі қауіпсіздік Компьютерлік жүйелердегі ақпаратты қорғау. Ақпараттық қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер. Компьютерлік жүйелердің осалдығын бағалау. Бағдарламаларды рұқсатсыз кіруден қорғау. Сақталған парольмен парольден қорғау. Желілік парольден қорғау. Рұқсат етілмеген қол жетімділікті анықтау әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы жобалау

    Курс студенттерді автоматтандырылған жобалаудың заманауи компьютерлік жүйелерін қолдана отырып, робототехниканы жобалау саласындағы өндірістік қызметке дайындауға бағытталған. Курс студенттерді робототехниканы жобалау саласындағы мәселелерді шешуге бағытталған компьютерлік жобалаудың заманауи құралдарының мақсаты мен мүмкіндігімен таныстырады. Пәнді оқу барысында студенттер AutoCAD графикалық пакетін қолдана отырып, дизайн негіздерін үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи технологиялары туралы білім алады және бағдарламалаудың негізгі әдістерін игереді, заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалық кодты әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бағдарланған жобалау принциптері, объектіге бағытталған талдау әдістері және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау туралы білім алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Желілік операциялық жүйелер

    Студенттерді операциялық жүйелердің мүмкіндіктерімен, операциялық жүйелердің негізгі типтері мен ерекшеліктерімен, операциялық жүйелердің негізгі модульдерімен, операциялық жүйелердің архитектурасымен, операциялық жүйелерді басқару тұжырымдамасымен таныстырады. Студенттер желілік ОЖ, олардың құрылымы, ОЖ ресурстарын басқару алгоритмдерінің ерекшеліктері, аппараттық платформалар, пайдалану бағыттары, ОЖ құру әдістері, жергілікті ресурстар мен процестерді басқару туралы түсінік алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғау негіздері

    Студенттер ақпараттық қауіпсіздік, криптография және деректерді шифрлау, алгоритмдер, шифрлау стандарттары және оларды практикада тиімді пайдалану туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Криптографиямен таныстыру, криптографиялық жүйелерге шолу, деректерді криптографиялық қорғау, криптографияның негізгі схемалары, криптологияның математикалық мәселелері, симметриялы жүйелер, криптанализ әдістері, асимметриялық криптография жүйелері, ашық кілт алгоритмдері, RSA алгоритмі, цифрлық қолтаңбалар, цифрлық қолтаңбалардың алгоритмдері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильді роботтарды креативті жобалау және басқару негіздері

    Пән шығармашылықтың техникалық түрлеріне қызығушылық тудырады, робототехника арқылы конструктивті ойлауды дамытады. оқушылардың қоршаған орта, техника әлемі туралы білімдерін кеңейту, студенттер механизмдер мен машиналарды, соның ішінде өздігінен қозғалатындарды құруды және құрастыруды үйрену; қарапайым әрекеттер мен механизмдердің реакцияларын бағдарламалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Ол болашақ мұғалімдерге техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қолдаудың әр түрлі жағдайында «Информатика» пәнін шығармашылықпен оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды береді. Оның өзгермелілігі тұрғысынан тәрбиелеу міндеттерімен таныстыру, гуманистік педагогика құндылықтарына бағдар беру; әр түрлі оқу орындары үшін информатика пәнінен бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдарды зерделеу; мектеп курсының, қашықтықтан оқыту технологиясының күрделі мәселелерін оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • С# және .NET платформасына кіріспе

    Пәннің мазмұны: С# тілінің негізгі ережелері, массивтер (бір өлшемді, екі өлшемді, динамикалық), жол деректерімен жұмыс істеу ерекшеліктері, кіші бағдарламалармен жұмыс, қарапайым, графикалық кескіндерді құру, сонымен қатар С# тілінде файлдарды құру және қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Курс машиналық оқытудың негізгі әдістерін, кестелік деректермен жұмыс істеу және визуализация үшін Python тіл кітапханасын, сондай-ақ деректерді өңдеу, категориялық және мәтіндік деректерді дайындау әдістерін үйренуге бағытталған. Студенттер мүмкін: машиналық оқытуды қолданудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін білу; практикалық есептерді шешу үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолданыңыз; Машиналық оқыту алгоритмдерінің нәтижелерін визуализациялау; модельдерді құру және сапасын бағалау әдістерін қолдана отырып, машиналық оқытуды бағдарламалау дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақылды құрылғылардың кибернетикасы

    Курстың мақсаты – студенттердің интернет заттар технологиялары саласындағы құзыреттілігін дамыту. Бұл курста сыртқы факторларға жауап беретін және интернет арқылы басқарылатын техниканы, роботтарды және жүйелерді құру қарастырылады. Студент сенсорлардан деректерді өздігінен жинай алатын және кез келген электрондық құрылғыны қосуға немесе өшіруге болатын жүйелерді құрастырумен, бағдарламалаумен және сынаумен айналысады. Сонымен қатар C тілін, микроконтроллерді жөндеу және бағдарламалау механизмдерін (STM32, Arduino) үйренеді.Заманауи ендірілген жүйелерді құру үшін Wi-Fi, Bluetooth және LoRa технологияларымен тәжірибе жасайды. Алынған дағдылар көмегімен студенттер ғимараттағы электрондық құрылғыларды желіге қосуға (кондиционер, ауа тазартқыш, колонкалар, айырып-қосшықтар), өндірістегі интернет заттардың жұмыс принциптерін білуге (жинақтауыш-робот, кәсіпорынның қауіпсіздік датчиктері), smart қалаға ендірілетін IoT-технологияларын(интерактивті карталар, ақылды светофорлар т.с.с.) тануға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заттар интернеті

    "Заттар интернеті" пәні (Internet of Things, IoT) желілік хаттамалар арқылы өзара әрекеттесетін бір-бірімен немесе сыртқы ортамен өзара әрекеттесу үшін кіріктірілген технологиялармен жабдықталған жүйелерді жобалау және енгізу әдістерін зерттеуге арналған. Пәннің мақсаты студенттердің заттар интернетінің негізгі технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде заттар интернетінің технологияларын пайдалануға мүмкіндік беретін құжаттаманы, нақты құралдар мен бағдарламалық құралдарды өз бетінше зерделеуді көздейтін зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: - ендірілген құрылғылар мен байланыс жүйелерінің технологияларын таңдаумен байланысты міндеттерді тұжырымдау және шешу, сондай-ақ IoT жүйелерін іске асыру кезінде нақты жағдайларда балама элементтер мен құрылғыларды қолданудың тиімділігін бағалау; - ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың негізінде перспективалы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен байланыс жүйелерінің жобаларын әзірлеу кезінде IoT және байланыс жүйелері саласындағы озық отандық және шетелдік жетістіктерді пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика пәнінен мектеп және олимпиада есептерін шешу практикумы

    Курста қарастырылады: бағдарламалау тілдері (С / С++, Python, Lazarus). Бағдарламалау жүйелері. Деректер түрлері. Жоба интерфейсі. Күрделі жағдайлары бар тапсырмаларды бағдарламалау. Параметрі бар, кейінгі және алғышарттары бар циклдар. Массивтер. Негізгі сұрыптау және іздеу алгоритмдері. Массивтегі элементті іздеу. Рекурсивті Алгоритмдер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жабдықты кешенді жаңарту

    Осы пәнді игеру нәтижесінде студент: компьютерлік жабдықты пайдалану процесінде туындайтын техникалық проблемаларды анықтай білуі, дербес компьютерлер мен серверлердің архитектурасын, дербес компьютер мен серверлердің құрылымын, олардың негізгі блоктарын, функциялары мен техникалық сипаттамаларын білуі; аппараттық құралдардың ақаулары мен ақауларын жою тәсілдерін, аппараттық құралдардың жұмыс істемейтін компоненттерін ауыстыру әдістерін білуі тиіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект жүйесі және тілдер

    Студенттер тілдер, жасанды интеллект жүйелері мен технологиялары, жасанды интеллектті дамытудың дәстүрлі мәселелерін шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері туралы жүйелі білім алады. Мыналар қаралатын болады: жасанды интеллект жүйелерінің жіктелуі, сараптама жүйесінің қағидаттары мен құрылымы, сараптама жүйесін әзірлеуге арналған аспаптық құралдар. Оқытудың презентациялық моделі. Шешім қабылдау моделі. Сараптамалық бағалау әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелерді жөндеу және техникалық қызмет көрсету

    Бұл пән компьютерлік жүйелер мен перифериялық құрылғылардың қазіргі проблемаларымен, оларды жою әдістемесімен, құрылғыларды компьютерге қосу кезіндегі мәселелермен, ДК мен ОЖ-нің дискілік ішкі жүйесін орнату, жөндеу, техникалық қызмет көрсету және аппараттық қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды орындаумен байланысты кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық білім беру ресурстарын және Web қосымшаларының кұрастыру

    Web- технологияларының қолдану орталары. Интернеттегі клиент-серверлік архитектурасы. Компьютерлік тораптар. Интернеттегі тораптардың иерарахиясы. Әртүрлі деңгейлі тораптардағы Web-технологиялар. Инернетке ақпаратты жіберу. TCP/IP протоколдарының стэгі. IP – бағдарының үрдісі. Броузерлер мен серверлер. Web-технологияларының негіздері. Гипермәтін және Web-парақтар. Web- қосымшаларын құру технологиялары. Статистикалық және динамикалық HTML- парақтар. Құжатты гипермәтіндік белгілейтін HTML тілі. HTML-де CSS-ті қолдану технологиялары. Web-қосымшаларындағы графика. Flash технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дрондар: автономды ұшқышсыз ұшу аппараты

    Курстың мақсаты: ұшатын робототехниканың бағдарламалау ерекшеліктерін зерттеу,дрон құрылғысымен танысып, осы саладағы даму перспективалары туралы білу. Курста ұшатын робототехника құрылғысымен танысады. Студенттер дрондарды бағдарламалауды және әртүрлі жағдайларда дрондардың ұшуын модельдеуді үйренеді. Дрондарға арналған бағдарламалық жасақтама жасаушылар кеңістіктің карталарын жасайды, қозғалыс траекторияларын жасайды және әртүрлі жүйелерді дамытады: басқару, навигация, кедергілерді анықтау және ұшу. Курста ұшатын робототехниканы дамытудың негізгі теориялық негіздері, ұшқышсыз ұшу аппаратыныңсимуляторын әзірлеу, ұшатын робототехникаға арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу негіздері, соқтығысудың алдын алу жүйелерін дамыту негіздері және картаны құру сияқты тақырыптар қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметке математика және жаратылыстану пәндері саласындағы базалық білімді біріктіруге қабілетті
  • Информатика мен poбототехниканың теориялық және практикалық негіздерібойынша білімдерін кәсіби және күнделікті өмірде қолдануға қабілетті
  • Оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, информатика және робототехника саласындағы ең озық білімді қолдана отырып, информатика мен робототехникаға қызығушылықты қалыптастыру әдістерін қолдануға қабілетті
  • Өзінің кәсіби қызметінде Қазақстанның тарихын, экономика негіздерін, құқықтық жүйесі мен заңнамаларын білуге қабілетті
  • Кәсіби қызметте туындайтын мәселелерді шешу үшін ғылыми әдістерді қолдана алады.
  • АKT-ны қолдану арқылы оқушыларға информатикадан білім бере отырып, педагогикалық қызметті, оның ішінде ағылшын тілінде жүзеге асыруға қабілетті
  • Цифрлық технологиялар мен poбототехникалық жүйелерді пайдаланаотырып, poбототехника саласындағы заманауи бағдарламалау тілдерінде бағдарламалар, жобалар әзірлеуге қабілетті
  • Зерттеу жұмыстары мен болжау дағдыларын және ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіби күнделікті іс-әрекетке қажетті жаңа білімді игеруге қабілетті
  • Қарым–қатынастехнологиясын, ауызша және жазбаша коммуникация, педагогикалық риторика, академиялық жазу, коммуникация стратегиясын, соның ішінде кәсіби қарым–қатынас дағдыларын қолдана білу; тілдік әр алуандықты түсінумен құрметтеу негізінде білім беру ұйымында электpoндық құжаттаманы жүргізу негіздерін білу және дәлелдерді тұжырымдай білу
  • Оқытумен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандарымен технологияларын, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, оның ішінде инклюзивті білім берудің құндылықтары мен негіздерін ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұны тұрғысынан өнімді инновациялық білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті
Top