7M01108 Педагогика және психология (Ресей Федерациясының Әлеуметтік педагогикасы) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа лайықты, терең ғылыми педагогикалық- психологиялық дайындыққа ие, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстарды бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерінің негіздерін меңгерген, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, сыни ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, ғылыми - кәсіптік қызметте отандық және шетелдік тәжірибені қолдануға бағдарланған жаңа формациядағы магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 126
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы
Магистранттар педагогикалық қарым-қатынас психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлғаның белгілі бір типологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жұмыс тәсілдері мен тәсілдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық жағдайлар мен педагогикалық қарым-қатынас жаттығуларын құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Магистранттар психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерді құрудағы әдіснама мен жүйелі тәсіл туралы ғылыми білімдердің базалық жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, аналитикалық ойлау, зерттеу, конструктивті, болжау дағдылары дамиды. Топтарда жұмыс істей отырып, зерттеушіде жеке психологиялық-педагогикалық бағытты, құндылық гуманистік бағдарларды, педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін өз бетінше зерттеуге қызығушылығы қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық өзара іс-қимыл
Магистранттар мәдениетаралық коммуникация құбылыстары мен үрдістерінің мәнін, сондай-ақ мәдениетаралық интеракция саласындағы білімдерді игереді. Магистранттарда практикалық тапсырмаларды орындай отырып, мәдениетті қалыптастыратын үдерістерді тануға бағытталған өзіндік ғылыми ізденіс саласында икемділік қалыптасады; мәдениетаралық коммуникация теориясының пәнаралық парадигмасын түсіну үшін лингвистикамен және лингводидактикамен аралас мәліметтерді салыстыру принциптері игеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Психологиялық-педагогикалық түзету
Магистранттар түзету педагогикасы мен арнайы психологияның негізгі ұғымдарын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі түзету педагогикасы мен арнайы психологияның өзекті мәселелерін және ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен, жасөспірімдермен, студенттермен жұмыс істеу тәсілдерін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Магистранттар білім берудегі құзыреттілік тәсілдің негізгі түсініктері мен принциптерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың құрылымы мен критерийлерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру жоспарларын құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы білім беруде психологтың кәсіби қызметін ұйымдастыру
Магистранттар кәсіби психологиялық-педагогикалық қызмет туралы білімді меңгереді; жалпы білім беруде психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру туралы білім алады. Адамның психикалық даму заңдылықтарын және оқушылардың жақын даму аймағын ескере отырып, өзара іс-қимыл мен білім беру процесін құра білу; психологиялық-педагогикалық қызметте ғылыми негізделген әдістер мен технологияларды пайдалана білу, мәліметтерді жинау, өңдеу және оларды интерпретациялауды ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын меңгере білу; білім беру мекемелерінде психологиялық климат және ұйымдастыру мәдениеті, позитивті тұлғааралық қатынастар жүйесін қалыптастыру мақсатында психологиялық-педагогикалық қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін мамандардың пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылын ұйымдастыра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру психологиясы
Магистранттар білім беру теориясы мен психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, оқу-тәрбие үдерісін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін меңгереді, практикалық жұмыс дағдыларын игереді, өзінің педагогикалық көзқарастарын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің математико-статистикалық әдістері
Магистранттарда психологиялық-педагогикалық зерттеулер нәтижелерін математикалық, статистикалық өңдеу және оларды талдау әдістерін білу жүйесі туралы білім қалыптасады. Негізгі статистикалық процедураларды және оларды қолдану тәсілдерін меңгереді; эксперименттік зерттеулер деректерін математикалық-статистикалық өңдеуді өз бетінше жүргізуді үйренеді; статистикалық талдау нәтижелері негізінде дұрыс психологиялық қорытынды жасай білуді қалыптастырады; гуманитарлық зерттеулер саласындағы ғылыми деректерді математикалық және статистикалық талдау әдістері бойынша анықтамалық құралдар мен электрондық ресурстарды пайдалану дағдылары әзірленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби білім беру теориясы және әдістемесі
Магистранттар кәсіби білім берудің теориясы мен әдістемесінің заңдылықтары мен механизмдерінің негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемелерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, кәсіптік білім беру әдістемесінің сипаттамасын құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары мектепте психологияны оқыту технологиясы
Пән жоғары оқу орындарында магистранттарға психологияны оқытуға тән білім беру процесінің әдістерін, стратегиялары мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Практикалық тапсырманы орындай отырып, магистранттар психологияны ғылым және мамандық ретінде түсінуді қалыптастыру үшін қажетті негізгі психологиялық ұғымдарды түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, дәрістер, семинарлар, кейс-әдістер, пікірталастар, зертханалық және практикалық сабақтар сияқты психологияны оқытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін талдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы білім беруде негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Магистранттар психологиялық-педагогикалық қызмет түрлері туралы, гносеологиялық және онтологиялық жоспар жүйесі туралы, жалпы білім берудегі негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларын сүйемелдеу туралы білім алады; шешу кезінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру қажет болатын проблемаларды тану дағдылары; өзіндік кәсіби қызмет процесінде психологиялық - педагогикалық қызметтің ерекше түрі ретінде сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру субъектілерінің психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылы
Магистранттар білім беру субъектілерінің психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылы туралы білімдерін нығайтады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім беру үдерісіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылын құрумен, білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауына бастамашылық жасаумен байланысты білім беру жүйесінде практикалық жұмыс дағдысы мен машығын меңгереді; білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің негізгі бағыттары туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқыту үдерісі тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттары
Магистранттар оқыту процесінің тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарының вариативтілігін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, оқыту процесінің тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттарының сипаттамасын құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім алушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі
Магистранттар адамның жан-жақты дамуы контекстінде рухани-адамгершілік дамуын зерделейді, өмір мен өзін, рухани-адамгершілік мінез-құлық нормалары тұрғысынан өз іс-әрекеттерін дұрыс бағалау қабілетін қалыптастырады; өзін және өзінің қабілетін, рухани-адамгершілік өзін дамыту, өзін-өзі жетілдіру мүмкіндіктерін таниды; практикалық тапсырмаларды практикалық орындау барысында ерік-жігерлік сипат, туындаған кез келген қиындықтарды жеңе білу қабілеті, алға қойған мақсатқа жетуде мақсаткерлігі дамитын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғарғы оқу орнынан кейінгі психологияны оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
Магистранттар күнделікті іс-әрекетке қажетті психикалық және педагогикалық процестер мен құбылыстардың заңдылықтары, механизмдері, шарттары мен факторлары туралы білім жүйесін, қолданбалы психологиялық модельдерді, алгоритмдер мен технологияларды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі білім беру және тәрбие процестерінің мақсаттары, міндеттері, психологияны оқыту процесінде дәстүрлі және инновациялық технологиялардың рөлі мен маңызы туралы түсініктері қалыптасады. Топтарда жұмыс жасай отырып, психологияны оқытуда қолданылатын заманауи әдістер мен формаларды қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғарғы оқу орнынан кейінгі педагогиканы оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
Магистранттарда зерттеуші-оқытушының қызметіне дайындығы мен қабілетін қамтамасыз ететін құзыреттері қалыптасады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, дидактика негіздерін және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру педагогикасын оқыту әдістемесін меңгереді, оларды психологиялық-педагогикалық қызметте қолдану, білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру біліктіліктерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ұлттық тәрбие психологиясы
Магистранттар адамның жан-жақты дамуы контекстінде рухани-адамгершілік дамуын зерделейді, өмір мен өзін, рухани-адамгершілік мінез-құлық нормалары тұрғысынан өз іс-әрекеттерін дұрыс бағалау қабілетін қалыптастырады; өзін және өзінің қабілетін, рухани-адамгершілік өзін дамыту, өзін-өзі жетілдіру мүмкіндіктерін таниды; практикалық тапсырмаларды практикалық орындау барысында ерік-жігерлік сипат, туындаған кез келген қиындықтарды жеңе білу қабілеті, алға қойған мақсатқа жетуде мақсаткерлігі дамитын болады. Магистранттар ұлттық тәрбие психологиясы пәні, оның негізгі бағыттары мен мәліметтерді практикада қолдану мүмкіндіктері туралы тереңдетілген кәсіби білімді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы және технологиясы
Магистранттар болашақ жоғары мектеп мұғалімдерін даярлауға бағытталған білім беру процесінің негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілерін меңгереді. Практикалық тапсырманы орындай отырып, магистранттар заманауи білім беру технологиялары мен құралдарын қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, оқу материалын таңдау мен құрылымдауды, студенттердің білімі мен құзыреттілігін бағалау әдістерін қоса алғанда, студенттерге арналған білім беру бағдарламаларын әзірлеуді жүзеге асырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кеңес беру және психотерапияның тұжырымдамалық негіздері
Магистранттар психокеңес пен психотерапияның негізгі ұғымдары мен концепцияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психокеңес пен психотерапияның негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, ерекше ерекшеліктерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психокеңес пен психотерапияның әдістері мен техникасын әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қиын өмірлік жағдайда балалар мен жастарды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Магистранттар өмірлік қиын жағдайға тап болған балалар мен жастарды әлеуметтік-педагогикалық қолдау үшін қажетті жүйелі білім, білік және дағдыларды игереді. Практикалық сабақтар барысында балалар мен жастарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің әдістемелері мен технологияларының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау әдістерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, әр түрлі деңгейдегі мамандардың өзара әрекеттесуін ұйымдастырудың негізгі білік, дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы педагогиканың және психологияның өзекті мәселелері
Магистранттар қазіргі педагогика мен психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психологиялық-педагогикалық оқыту тәсілдерін және кәсіби шеберліктің түрлі деңгейіндегі мамандардың өзара әрекеттесу технологиялары бойынша педагогтардың кәсіби білімін сүйемелдеуді әзірлейді. Топта жұмыс істей отырып, кәсіби біліктіліктің әр түрлі кезеңдерінде кәсіби қалыптасудың біртұтас процесінің моделін жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қолданбалы психологияның теориялық аспектілері
Магистранттар қолданбалы психологияның теориялық аспектілерін, психологияның негізгі бағыттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлға типтерін және сенсорлық-перцевтивті процестерді зерттеудің диагностикалық технологияларын қолданады; технологияларды апробациядан кейін талдау және өзін-өзі талдау жүргізеді; өмірдегі түрлі қиындықтарды жеңу үшін қызмет жүйесін жобалайды; топта жұмыс істей отырып психологиялық кеңес беруде, түзетуде және терапияда технологияларды қолдану дағдыларын пысықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Казіргі замандағы практикалық психология
Магистранттар қазіргі практикалық психолог қызметінің құрылымы мен бағыттарының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі практикалық психологияның өзекті мәселелері мен перспективалы мәселелерін шешу және талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Магистранттар педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негізджооерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық аксиологияның қалыптасу және даму генезисін; педагогикалық аксиологияның логикалық-құрылымдық құрылу принциптерін және оның архитектоникасын, сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық аксиологияның қалыптасуы мен дамуының жетекші тенденцияларын және отандық білім берудің даму стратегиясын болжауда оның мүмкіндіктерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психотерапияның заманауи бағыттары
Магистранттар психотерапияның заманауи бағыттарының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психотерапияның заманауи бағыттары мен әдістерін сипаттайды, психотерапияның процедуралары мен оны қолдану әдістерін түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, клиенттермен жұмыс істеу әдістері мен техникасын құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі коррекциялық педагогиканың және арнайы психологияның көкейкесті мәселелері
Магистранттар коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі заманғы коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның өзекті мәселелерін және балалармен, жасөспірімдермен, ерекше білім беру қажеттілігі бар студенттермен жұмыс істеу тәсілдерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Клиенттің әлеуметтік мәртебесі мен оңалту әлеуетінің психологиялық диагностикасы
Магистранттар ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың әлеуметтік интеграциясының негізі ретінде психологиялық және әлеуметтік оңалту туралы білімдерін қалыптастырады; Әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру мен жүргізуде практикалық білік, дағдыларды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыруда және жүргізуде практикалық іскерлік пен дағдыларды игереді, клиенттің әлеуметтік мәртебесі мен оңалту әлеуетіне психологиялық диагностика жүргізеді, психологиялық диагноз қояды және оңалту нәтижесін болжайды. Топтарда жұмыс істей отырып, медициналық-әлеуметтік оңалту бағыты бойынша негізгі диагностикалық әдістерді қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеудегі тұлға психодиагностикасы
Магистранттар психодиагностика негіздерін және тұлғалық психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерінің тұжырымдамаларын, принциптерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми зерттеуде жеке тұлғаның психодиагностикасының әдістері мен ерекшеліктерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, диагностикалық әдістерді таңдайды, тәжірибеде қолданады және жеке тұлғаның психодиагностикасының әдістерін түсіндіреді, кәсіби өсу үшін қажетті психологиялық - педагогикалық білік пен дағдыларды жетілдіреді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қиын өмірлік жағдайда клиенттерге психологиялық кеңес беру
Магистранттар өмірлік қиын жағдайдағы клиенттердің теориялық және консультациялық психологиясының негіздері туралы түсініктерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, өмірлік қиын жағдайда клиенттерге психологиялық кеңес беру дағдыларын қалыптастырады. Топтарда жұмыс істей отырып, диагностикалық зерттеу және қиын өмірлік жағдайда клиенттерге кеңес беру жоспарларын жасайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика
Магистранттар адам мен социумның өзара әрекеттесуінің ғылыми-педагогикалық негіздемесін әзірлейді. Әлеуметтік педагогиканың принциптері мен функцияларын ғылыми пән ретінде оқытады: аналитикалық, сипаттау, түсіндіру, болжамдық, ұсынымдық, білім беру, интеграциялайтын; практикалық жұмыс деңгейінде өзара іс-қимылды үйлестіру бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтің сапасы мен тиімділігін ғылыми тұрғыдан қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи психологиядағы психотехниканың теориялық және практикалық негіздері
Магистранттар қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, теориялық және практикалық құрамдастарды қамтитын психотехниканы қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, әртүрлі психотехниканы қолданудың тиімділігі мен тәсілдерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Девиантология
Магистранттар жеке тұлғаның девиантты мінез-құлық проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларды игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, девиантты мінез-құлықты балалармен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясын, құрылымын және процедурасын жасау қабілеті қалыптасады. Топтарда жұмыс істей отырып, балалардың девиантты мінез-құлқымен жұмыс жасауда ғылыми негізделген психологиялық-педагогикалық технологияларды жобалауға дайындығын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Клиенттердің психологиялық және әлеуметтік реабилитациясы
Магистранттар клиентті психологиялық және әлеуметтік оңалтудың теориялық білімінің негіздерін меңгереді; психологиялық және әлеуметтік көмек көрсетудің негізгі принциптері мен әдістерін үйренеді. Практикалық сипаттағы тапсырмаларды орындау кезінде клиенттерге әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету дағдылары қалыптастырылады. Топтарда жұмыс істей отырып, клиенттерді оңалтудың кешенді әлеуметтік-психологиялық әдістерін қолданады, оңалтудың табыстылығына мониторинг жүргізеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді синтездейді
- Білім, ғылым және инновацияның интеграциясын ескере отырып, өткізу әдістемесі мен технологиялары мен оқу-әдістемелік материалдарды қоса алғанда, психологиялық-педагогикалық өзекті ғылыми бағыттар бойынша академиялық адалдық шеңберінде зерттеулер әзірлейді
- Білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық қабілетін қолдана отырып, кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің басқарушылық міндеттерін шешеді
- Педагогика және психология салаларындағы зерттеу дағдыларын тиімді қолдана отырып, кәсіби деңгейде дәлелдерді тұжырымдайды
- Кәсіби әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас құру үшін қажетті коммуникативтік біліктер мен дағдыларды қолданады
- Педагогика және психология саласындағы білімді жүйелейді, оларды білім беру саласындағы практикалық қызметте жүзеге асырады, психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді, білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетеді
- Кәсіби өсу үшін қажетті психологиялық - педагогикалық бағыттағы іскерліктер мен дағдыларды жетілдіреді, оқытудың заманауи және инновациялық технологияларын қолданады