Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01535 STEM білім беру в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Көшбасшылық және оқыту мен зерттеуге интегративті тәсілге негізделген STEM білім беру саласындағы оқытудың заманауи қағидаттарына жауап беретін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Информатика саласындағы STEM оқытудың заманауи тәжірибелері
STEM мәселелерін шешуге арналған ЖИ
Басқару психологиясы
Жаратылыстану ғылымдары және STEM
STEM-ге кіріспе
Ғылым тарихы мен философиясы
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
SMART білім беру
Шет тілі (кәсіби)
Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Мобильдік қосымшалармен жұмыс
STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
Онлайн білім беру платформалары
Интеллектуалды робототехникалық жүйелер
Білім берудегі робототехника
Цифрлы педагог
-
2 Оқу жылы
Үлкен деректер
Білім беруді цифрландыру
Машиналық оқыту
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері
Бұлттық технологиялар
Жобаларды басқару
Виртуалды және кеңейтілген шындық принциптері
Толықтырылған шындық
Көшбасшылық және командамен жұмыс
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеуде статистикалық әдістерді қолдану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру, ғылыми, кәсіптік және әлеуметтік-мәдени коммуникация салаларында бірлескен жұмыстарды жүзеге асыру үшін STEM технологиялары саласындағы белгіленген мамандандырылған терминология шеңберінде қарым-қатынас жасау.
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
- Ұйымдағы персоналдың дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
- Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу.
- Білім алушылардың өмірлік дағдыларын дамыту үшін STEM тәжірибелік-бағдарланған әдістері мен технологияларын белсенді пайдалана отырып, оқу процесін жүзеге асыру, студенттерге бағытталған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын кәсіби түрде өткізу.
- Жаратылыстану-педагогикалық ғылымдар саласындағы білім беру практикасын жетілдіру үшін әріптестерімен бірлесіп зерттеуді жоспарлау және жүргізу.
- Оқу процесіне кеңінен енгізу үшін жаңа оқу бағдарламаларын әзірлеу кезінде толықтырылған шындық технологиясының STEM тәсілі мен мүмкіндіктерін қолдану.
- Робототехника және бағдарламалау, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану және Роботты жобалау, үлкен деректерді өңдеу үшін R бағдарламалау тілін қолдану бойынша электрондық оқыту курстарын әзірлеу.
- Ғылыми зерттеу әдіснамасын пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу және дербес және ғылыми ұжым құрамында жаңа ғылыми, қолданбалы нәтижелер алу.