7M01537 Биология (Ресей Федерациясының жалпы және кәсіптік білім беру жүйесіндегі Биология және экология) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі биология ғылымдары мен педагогикалық технологиялардың қазіргі заманғы бағыттары саласында терең теориялық және практикалық білімі бар, ұйымдастырушылық жұмыс және басқару қызметі дағдыларын меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 124
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру
Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулердің нәтижелерін – зияткерлік меншік объектілерін коммерцияландыру процесімен таныстыру. Пәнді оқыту нәтижесінде: магистрант ғылыми зерттеулердің нәтижелерін экономикалық айналымға тарту процесі туралы білімдерін көрсетеді; зияткерлік өнімнің коммерциялық әлеуетін бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Биологиялық систематиканың қазіргі заманғы мәселелері
Бұл пәнді оқу биологиялық жүйелеудің теориялық және практикалық мәселелерін бекітуге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - ғылыми әзірлемелердің негізгі бағыттары мен биологиялық жүйелеудің заманауи мәселелері бойынша білімдерін көрсетеді. - кәсіби қызметте әртүрлі зерттеу әдістерін қолданады. - өсімдіктерді, жануарлар мен микроорганизмдерді, түрлік және тектік тиістілігін қазіргі заманғы жіктеуге сәйкес анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, зерттеу әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарын құрастырады, ұйымдастыру тәсілдерін, ғылыми аппаратты және ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымын талдайды және талқылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жоғары сатыдағы өсімдіктердің эволюциясы
Мақсаты- жоғары өсімдіктер эволюциясының қалыптасуы мен дамуының тұтас бейнесін көрсету үшін таксондар арасындағы филогенетикалық байланыс принциптерін зерттеу. Магистрант: Жоғары өсімдіктердің пайда болуының негізгі гипотезаларын және олардың эволюциясының бағыттарын білуін көрсетеді; - экологиялық-морфологиялық эволюцияның жолдарын анықтайды; - жердің флористикалық патшалығының ерекшеліктері мен олардың қалыптасу тарихы туралы пайымдайды; - өсімдік әлемінің эволюциясының жолдарын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесіндегі ботаника және зоология
Пәннің мақсаты: Әр түрлі білім беру жүйелерінде ботаника мен зоологияның интеграцияланған курстарының білім жүйесін қалыптастыру: жалпы және кәсіптік білім беру жүйесіндегі пәндік оқу-тәрбие процесінің формалары мен әдістері туралы ұғымды дамыту; жалпы адамзаттық құндылықтарды құрудағы жаратылыстану ғылымдарының рөлін анықтау; биология саласындағы ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктеріне негізделген мектептегі биологиялық білім беруді жаңғырту, оқу процесін құру қабілетін дамыту оқытудың жаңа тәсілдері мен технологияларын қолдану. Магистранттардың жалпы және кәсіптік білім беру үшін қажетті әдістемелік құралдар кешенін меңгеруі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: магистранттарда педагогикалық білім беру саласында қолданбалы дағдыларды жүзеге асыру қабілетімен байланысты ғылыми зерттеулер жүргізу саласында кәсіби құзыреттіліктерді және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың жүйелілігі туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эволюциялық биология
Пәннің мақсаты: магистранттарда эволюциялық биологияның маңызды мәселелері, тұтас жаратылыстану дүниетанымы, эволюциялық процестің заңдылықтары, жердегі өмір тарихының негізгі жағдайларын, биологиялық пәндер жүйесіндегі эволюциялық биологияның орны және нақты ғылыми міндеттерді шешуге эволюциялық көзқарасты қолдану бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант: молекулалық эволюция теориясының заманауи көзқарастарын, тіршіліктің пайда болуының кейбір модельдерін, макромолекулалардың эволюциясын зерттеу әдістерін, молекулалық коэволюцияның кейбір мәселелерін біледі; планетадағы тіршіліктің эволюциясына әсер ететін механизмдер мен процестерді түсіндіреді; қазіргі эволюциялық көзқарастардың пайда болуының прогрессивті маңыздылығын дәлелдейді; жердегі тіршіліктің пайда болуының әртүрлі тұжырымдамаларын салыстырады; органикалық әлемнің даму заңдылықтарын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биология ғылымы мен білімнің қазіргі мәселелері
Пәннің мақсаты: магистранттарды қазіргі заманғы биологиялық ғылым мен білім берудің негізгі даму тенденцияларымен, олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерімен таныстыру, молекулалық биология, генетика, биотехнология саласындағы биологияның өзекті бағыттарын қарастыру, олардың алдыңғы жетістіктермен өзара байланысы және биожүйелердегі белгілі бір құбылыстардың механизмдерін түсіндіру бойынша одан әрі жұмыс перспективалары. Магистрант оқу нәтижесінде далалық және зертханалық биологиялық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу тәсілдерін қолданады; қазіргі заманғы аппаратура мен есептеу кешендерін пайдалана отырып, биологиялық және педагогикалық зерттеулерді жобалау мен орындаудың жүйелі ойлауы мен әдістемелік негіздеріне ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Биологияның стандартты емес мәселелерін шешудің заманауи тәсілдері
Пәннің мақсаты: магистранттарда биологиялық жүйелердің динамикасын талдау саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; молекулалық биология, биохимия саласында жаңа стандартты емес міндеттерді қою және шешу үшін кешенді әдіснамалық тәсіл дағдыларын меңгеру; биология саласындағы стандартты емес міндеттерді шешу үшін инновациялық ұсыныстарды тұжырымдау; биологияның қолданбалы мәселелерін өз бетінше шешу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Коммуникативтік технологиялар
Пәннің мақсаты магистранттарды инклюзивті білім беру кеңістігіне тиімді қосу үшін білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттыру болып табылады. Магистратура деңгейінде білім беру нәтижелеріне қол жеткізу қажеттілігі жеке және кәсіби жетілуді қалыптастырумен, оқу және өндірістік ұжымның қолайлы психологиялық ахуалын құруда, жанжалдарды тоқтатуда, әр адамның ішкі әлеуетін ашуда іскерлік коммуникацияны практикалық қолдану мүмкіндіктерін түсінумен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биоресурстарды тиімді пайдаланудың ғылыми аспектілері
Мақсаты: магистранттарды Қазақстанның биологиялық ресурстарын тиімді пайдаланудың негізгі мәселелерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: биоресурстардың құрамы мен алуантүрлілігі туралы білімдерін көрсетеді; - биологиялық ресурстарды тиімді пайдалану бойынша іс-шараларды әзірлеу үшін ресурстық бағалауды жүргізеді; - биоресурстарды қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды негіздеу үшін Қазақстан Республикасы заңнамасының негіздері туралы білімін пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Интеграцияланған оқыту жағдайында психофизикалық даму ерекшеліктері бар білім алушылар үшін білім беру ортасын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: білім алушыларда әлеуметтік және кәсіптік салалардың мүшелері ретінде мүмкіндігі шектеулі адамдар туралы жүйелі идеяларды, осындай адамдармен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант әлеуметтік, жас, психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Далалық (экспедициялық) жағдайларда биологиялық зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі және оларды оқу-тәрбие жұмысында қолдану
Пәннің мақсаты: білім беру мекемесі жағдайында ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың негізгі әдістері мен әдістемелерінің ерекшелігін ашу және меңгеру; болашақ педагогтердің ғылыми далалық зерттеу әдіснамасына, сондай-ақ практикалық қызметте тиісті білім мен дағдыларды мақсатты қолдануға тұрақты қызығушылығын қалыптастыру және нығайту. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант биология бойынша өзінің зерттеу жұмысын ұйымдастыра алады; ғылыми зерттеуді өз бетінше жүргізе алады; тиісті статистикалық әдістерді пайдалана отырып, эксперименттік деректерді өңдейді; биологиялық ғылымның өзекті мәселелері бойынша ағымдағы ақпаратты одан әрі ғылыми және педагогикалық қызметте пайдалана отырып талдайды; деректерді өңдеу технологияларына далалық ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларына ие; экспедициялық жағдайларда ғылыми зерттеулер жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер физиологиясының теориялық концепциясы
Пәннің мақсаты-өсімдіктер физиологиясының теориялық концепцияларын білу. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - өсімдіктердегі физиологиялық үрдістерді, өсімдіктер физиологиясының теориялық концепцияларын білу; - өсімдік ағзасының негізгі өмірлік үдерістерін басқару механизмдерін түсіндіреді; - өсімдіктердің өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру бойынша практикалық шаралардың физиологиялық негіздерін әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қызметтегі психологиялық-педагогикалық процестер
Пәннің мақсаты: магистранттарда заманауи педагогикалық технологиялардың психологиялық-педагогикалық негіздерін, оларды магистрлік даярлық бейініне сәйкес келетін кәсіби қызметте әртүрлі зияткерлік және практикалық міндеттерді шешуде қолдану ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау
Мақсаты: магистранттарды Қазақстан Республикасында биоалуантүрлілікті сақтау жолдарымен және оларды қамтамасыз етудің құқықтық негіздерімен таныстыру. Пәнді оқу кезінде магистрант: - биоалуантүрлілік түрлері мен деңгейлері туралы білімдерін көрсетеді. - экожүйелер тұрақтылығының және тірі табиғат өнімділігінің өзгеруін анықтайды. - биоалуантүрлілік индекстерін есептейді; - биоалуантүрлілікті сақтау бағдарламаларын әзірлейді; - аймақтың биоалуантүрлілік жағдайын бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биологиялық білім беру жүйесіндегі экология
Пәннің мақсаты: магистранттардың тірі объектілер мен экожүйелерді биологиялық зерттеуде қолданылатын ғылыми танымның негізгі әдістерін меңгеруі: сипаттау, өлшеу, бақылау жүргізу; табиғаттағы антропогендік өзгерістерді анықтау және бағалау. Оқыту нәтижесінде магистрант биологиялық эксперименттердің нәтижелерін түсіндіреді, биологиялық мәселелерді шешеді; әртүрлі көздерден алынған биологиялық ақпаратқа, Жаһандық экологиялық проблемаларға және оларды шешу жолдарына қатысты өзіндік ұстаным қалыптасады, биологиялық және экологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін меңгереді, табиғатта және зертханалық жағдайларда тірі объектілермен және олардың қауымдастықтарымен жұмыс істей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтау технологиялары
Пәннің мақсаты: магистранттарда сауықтыру жұмысының теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру, кәсіби қызметте денсаулық сақтау технологияларын қолдану. Оқыту нәтижесінде магистрант денсаулықты сақтауға және нығайтуға бағытталған денсаулық сақтайтын білім беру процесін ұйымдастыру және іске асыру үшін заманауи әдістемелер мен технологияларды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Биологиялық білім беру жүйесіндегі физиология және микробиология
Пәннің мақсаты: магистранттарда микробиология және физиология бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру, өсімдіктер мен жануарлардың құрылымы мен қызметі туралы, микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестері туралы білім кешенін қалыптастыру, негізгі биогендік элементтердің биогеохимиялық циклдарындағы микробиоценоздардың рөлі, топырақ экожүйелеріндегі органикалық заттардың минералдануы, өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің жай-күйі туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері туралы дағдылар, оларды ақпаратты сандық өңдеудің заманауи әдістерімен бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тірі организмдердің молекулалық-генетикалық зерттеулері
Пәннің мақсаты: магистранттардың микроорганизмдерді, өсімдіктер мен жануарларды молекулярлық-генетикалық зерттеудің заманауи әдістері мен тәсілдерін, соның ішінде филогенетикалық құрылыстар, популяциялар мен түрлердің генезисі мен қоныстануы үшін молекулалық-генетикалық зерттеулердің нәтижелерін талдаудың әртүрлі әдістерін зерттеу болып табылады. Пәннің міндеттері: теориялық негіздер туралы білімді қалыптастыру молекулалық-генетикалық зерттеулер; ақпараттық технологиялар мен түрлі бағдарламалық өнімдердің көмегімен молекулалық-генетикалық зерттеулердің нәтижелерін дербес талдау дағдыларын қалыптастыру; практикалық қызметте молекулалық-генетикалық зерттеулер саласындағы жаңа білім мен дағдыларды пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары оқу орындарында биологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты магистранттардың жоғары оқу орындарында биологияны оқыту үшін педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын меңгеруі болып табылады. Магистрант: - биологияны оқыту әдістемесінің қалыптасу мен дамуы тарихын, биологиялық пәндерді оқытуда білім беру технологияларын қолданудың жіктелуі мен әдістемесін білуін көрсетеді; - қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану арқылы биологиялық пәндерді оқыту процесін жобалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу қызметін жобалауға және ұйымдастыруға педагогтерді даярлау. Магистранттарда теориялық білімді, инклюзивті білім беру саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқытудың (ЕББ) ұйымдастырылуымен, мазмұнымен, нысандарымен, педагогикалық технологиялардың мазмұнымен танысу, ЕББ бар балаларды тәрбиелеу, оқыту және әлеуметтендіру сабақтастығы қағидатын іске асыру; білім беру ұйымы жағдайында ЕББ бар балалармен түзету-дамыту қызметін жүргізуге дайын болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биологиялық білім беруде заманауи инклюзивті технологияларды қолдану
Оқытудың мақсаты-магистранттарда инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың мәні, негізгі міндеттері мен ерекшеліктері туралы жүйелендірілген түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - инклюзивті білім берудің биологиялық және әлеуметтік негіздері туралы білімдерін көрсетеді; - білім беру технологияларын және инклюзивті балалармен жұмыс түрлерін таңдайды; - оқытылатын пәндерді оқытуды инклюзивті білім беру жағдайларына бейімдейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биологиялық және экологиялық білім берудегі ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Пәннің мақсаты: магистранттарда биологиялық және экологиялық білім беруде ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың әдіснамасы мен әдістемесінің теориялық негіздерін қалыптастыру; жаратылыстану ғылымдары саласындағы заманауи әдіснамалық тұжырымдамалармен танысу. Оқыту нәтижесінде магистрант негізгі заманауи зертханалық (гистологиялық, молекулалық-биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық) адам және жануарлар ағзасының қызметі мен құрылымын молекулалық, жасушалық, тіндік, организм деңгейлерінде зерттеу әдістерінде, сондай-ақ алынған деректерді өңдеу және түсіндіру теориялық білімі мен практикалық дағдыларына, биомедициналық ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу және талдау үшін қажетті осы әдістеріне ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Жалпы, қосымша және кәсіптік білім беру жүйесіндегі биология және экология бойынша оқу-зерттеу және жобалау қызметі
Пәннің мақсаты: болашақ биология мұғалімдерінің жалпы, қосымша және кәсіптік білім беру жүйесінде биология және экология бойынша ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыру, ғылыми-зерттеу қызметінің технологиясын меңгеру, педагогикалық қызметтің нақты жағдайында жобалық міндеттерді шеше білу, зертханалық және далалық биологиялық және экологиялық зерттеулердің қолжетімді әдістемелерін жалпылау; білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін анықтау және педагогикалық сүйемелдеу және қолдау, олардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сенсорлық жүйелер физиологиясы
Пәннің мақсаты магистранттардың анализаторлардың құрылысы мен жұмыс істеуі туралы жүйелі білім алуы, сондай-ақ тәжірибелік зерттеулерді сауатты бағалауға және өз бетінше жүргізуге мүмкіндік беретін негізгі практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Магистрант: сенсорлық жүйенің құрылысы, көру, есту және соматосенсорлық жүйелердің ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді; - сенсорлық жүйелердің жас ерекшеліктеріне сәйкес қызметін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биологиядағы жобалық оқыту технологиялары
Пәннің мақсаты: оқытудың жобалық технологиясының тұжырымдамалық негіздері туралы білім алушылардың қажетті білімін меңгеру бойынша құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: жоба кезеңдерінің білімін және сапаны бағалау тәсілдерін көрсетеді; - ғылыми-зерттеу жұмысының элементтерін қолдана отырып, сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін қолданады; - білім беру процесінде оқу жобаларын жүзеге асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологиялық және экологиялық зерттеулердегі биоэтикалық мәселелер
Мақсаты - биоэтикалық мәселелерді қою және шешу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Магистрант: биологиялық және экологиялық этиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін, адам табиғатын зерттеудің биоэтикалық мәселелерін, генетиканың моральдық-құқықтық негіздерін білуін көрсетеді; - жануарларға эксперименттерде психологиялық-этикалық проблемалардың пайда болуын болжайды; - педагог пен білім алушының өзара қарым-қатынасындағы биоэтикалық ұстанымдарды анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Молекулярлық биологияның қазіргі кезеңдегі мәселелері
Мақсаты - магистранттарда ағзаның негізгі молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері туралы заманауи білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: молекулалық биологияны дамытудың негізгі бағыттары бойынша білімдерін көрсетеді. Тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдерін және биомембраналардың құрылысының молекулалық принципін және мембраналар арқылы заттарды тасымалдау механизмдерін түсіндіреді. Зерттеудің молекулалық-генетикалық әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологиялық және экологиялық қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау саласындағы басқару
Пәннің мақсаты- биоэкоқауіпсіздік ережелерін сақтаудың теориялық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Магистрант: - қоршаған ортаны қорғау бойынша мемлекеттік және қоғамдық шаралардың білімін көрсетеді. - табиғи ортаның ластану түрлері мен көздерін талдайды.- ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану кезінде биологиялық және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша білімді практикада қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі білім берудегі ақпараттық технологиялар
Пәннің мақсаты: білім алушыларды биологиялық зерттеулерде қолданылатын компьютерлік технологиялармен және биологиялық процестерді математикалық модельдеу негіздерімен таныстыру, магистранттарда жаратылыстану және гуманитарлық білім берудің интеграциясы жағдайында ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, педагогикалық қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері: - ақпараттық технологияларды дамыту тұрғысынан есептеу жүйелері мен компьютерлік желілер архитектурасының негізгі ерекшеліктері туралы білімді жүйелеу; - педагогикалық және ғылыми міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологияларды бағалау және таңдау саласында құзыреттілікті қалыптастыру – - білім беру және ғылыми зерттеу қызметінде жобалық әдістемені қолдану тәжірибесін алу болып табылады; - магистранттардың ғылыми-зерттеу және кәсіби бағыттағы тәжірибеге бағдарланған электрондық ресурстарды әзірлеу процесін ақпараттық-әдістемелік сүйемелдеуді жүзеге асыру; – магистрант тұлғасының ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға, кәсіби ойлауды дамытуға ықпал ету; - көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесінде биологияны оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты: магистранттарда жалпы білім беру жүйесіндегі биология бойынша оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы, оқыту әдістемесінің теориялық негіздері туралы, орта және жоғары мектептегі оқу қызметінің классикалық, дәстүрлі форматында, сондай-ақ қазіргі заманғы инновациялық форматта биологияны оқыту процесін ұйымдастырудың мазмұны, әдістері, нысандары, құралдары, принциптері мен жүйелері туралы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру жаңа педагогикалық технологияларды қолдана отырып, олардың педагогикалық процесті басқару дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғылыми нәтижелерді ұсынудың креативті технологиялары
Пәннің мақсаты: магистранттардың шығармашылық технологияларды меңгеру дағдыларын, сондай-ақ ғылыми нәтижелерді ұсынуда инновациялық тәсілдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант жаңа және ерекше идеяларды қалыптастыра алады, әртүрлі міндеттер мен проблемалық жағдайларды шығармашылықпен шеше алады, әртүрлі салалардағы "өсу нүктелерін" анықтайды және олардың инновацияға айналу жолдарын табады, кәсіби қызметтің тиімділігін арттырудың құралдары мен тәсілдерін одан әрі шығармашылық ізденудің негізі қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологиялық зерттеулерде биоақпараттық әдістерді қолдану
Пәннің мақсаты: магистранттарды биологиялық зерттеулердегі биоақпараттық әдістермен таныстыру, биологиялық бағыттағы дерекқорлармен жұмыс істеу кезінде қолданылатын әдістемелік тәсілдер мен тәсілдерді зерделеу. Оқыту нәтижесінде магистрант физика-химиялық биологияның, геномика мен протеомиканың эксперименттік және есептік деректерін кәсіби қызметте қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Биологияны оқытудың заманауи технологиялары
Пәннің мақсаты: магистранттарда биологияны оқытудағы технологиялардың алуан түрлілігі туралы жүйеленген білімді қалыптастыру және биологиялық пәндерді оқыту процесінде алынған білім мен дағдыларды қолдану. Оқыту нәтижесінде магистрант биологияны көпмәдениетті, сараланған және дамыта оқыту әдістері мен технологияларын; түзету-дамыту жұмысын жүргізуге мүмкіндік беретін арнайы технологиялар мен әдістерді, педагогикалық жағдайды талдау әдістерімен білім алушылардың мінез-құлқы мен қызметін реттеу жүйесін, арнайы ғылыми білім негізінде кәсіби рефлексияны меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Биологиялық білім беру жүйесіндегі жалпы биология
Пәннің мақсаты: магистранттарда биологиялық білім беру жүйесіндегі жалпы биологияның теориялық негіздерін қалыптастыру, магистранттарды тірі жүйелердің қасиеттерімен, оларды ұйымдастыру деңгейлерімен, өмірдің тарихи дамуымен, планетарлық процестердегі биотаның рөлімен, биология ғылымдарының қазіргі заманғы бағыттарымен, проблемалары және перспективаларымен таныстыру. Оқыту нәтижесінде магистрант жеке, метапәндік және пәндік нәтижелерге қол жеткізу және оқытылатын оқу пәнінің құралдарымен оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін өңірлік білім беру ортасының жекелеген элементтерін талдау және құру тәжірибесін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әртүрлі деңгейдегі табиғи объектілер жүйелерінің мониторингі үшін табиғатты пайдалану міндеттеріндегі ақпараттық технологиялар
Пәннің мақсаты: мониторингті ұйымдастырудың негізгі қағидаттарымен танысу, әртүрлі деңгейдегі мемлекеттік мониторингті техникалық қамтамасыз ету, ақпараттық жүйелердің жұмыс істеу қағидаттарын игеру, магистранттарды әртүрлі деңгейдегі табиғи объектілердің мониторингі жүйелерінің жай-күйін дербес талдауға дайындау. Оқыту нәтижесінде магистрант қоршаған ортаның абиотикалық компоненттерінің, сондай-ақ зақымданудың морфометриялық белгілері бойынша өсімдіктер мен жануарлардың жай-күйін (сапасын) бағалау дағдыларын меңгереді; ластанудың кешенді сипаттамаларын, сондай-ақ сапробтық, түрлердің әртүрлілігі мен ұқсастығының экологиялық индекстерін есептеу дағдылары, табиғи және техногендік көздерді қоршаған ортаға теріс әсер ету түрі, қуаты және ауқымы бойынша жіктейді; тұтастай алғанда экожүйелерге және табиғи ортаның компоненттеріне теріс әсер етудің химиялық және өзге де көздерін сәйкестендірудің әдістемелік негіздерін меңгереді; әр түрлі деңгейдегі экожүйелердегі диффузиялық көздерінің нүктелік жүктемесін сандық есептеуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Білім беру процесін виртуалдандыру және үйлестіру үшін сандық бақылау-өлшеу материалдары
Пәннің мақсаты: магистранттардың оқу-тәрбие процесін бақылау мен диагностикалаудың заманауи құралдарына оқыту негізінде кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын, әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын диагностикалау мен бағалауды меңгереді; оқыту әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және іске асыру бойынша білімді көрсетеді, білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін, бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін, оның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жобалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Генетикадағы қазіргі заманғы әдістер
Пәннің мақсаты - магистранттарды генетиканың қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: генетикада қолданылатын жалпы әдістемелік тәсілдерді білуін көрсетеді. - геннің өзгергіштігін анықтау әдістерін және геннің қызметі мен экспрессиясын зерттеу әдістерін ажыратады. - генетика саласындағы қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді талдайды және бағалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биология және экология бойынша білім беру бағдарламаларын жобалау әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты: білім беру стандарттарында белгіленген жалпы және кәсіптік білім беру мазмұнына қойылатын талаптарға сәйкес білім беру қызметін бағдарламалаудың теориялық негіздерін қалыптастыру; білім беру бағдарламасының және биологиялық пәндер бағдарламаларының мақсаттарын, міндеттерін, принциптерін, мазмұны мен нысандарын әзірлеу процестерінің заңдылықтарын түсіну. Оқыту нәтижесінде магистрант білім беру қызметінің интерактивті әдістерін әзірлеу технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Биоинформатика
Биоинформатика курсы магистранттарды биологиялық деректерді жинау мен талдаудың заманауи компьютерлік әдістеріне үйрету үшін қажет. Биоинформатикалық талдау зерттеудің міндетті кезеңі болып табылады. Курс шеңберінде магистрант алған білімдер мен практикалық дағдылар биологиялық ақпаратты тиімді іздестіруді, генетикалық мәліметтерді талдау мен салыстыруды, филогенияны және т.б. зерттеуді жүргізуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Биологиядағы ғылыми-этикалық мәселелер
Пәннің мақсаты: білім алушыларды биоэтиканың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру; ғылым мен техниканың және қоршаған әлемнің жаңа жетістіктері бар адамның өзара қарым-қатынасына биоцентрлік тұжырымдаманы және ерекше дүниетанымды қалыптастыру; биологиялық этика қағидаттарымен таныстыру; ғылыми қызмет саласындағы адамгершілік негіздер мен қағидаттарды тәрбиелеу және бекіту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологиядағы жасушалық технологиялар
Пәннің мақсаты: магистранттардың жасуша үлгілерімен жұмыс істеудің заманауи әдістері мен тәсілдерін , соның ішінде тіндер мен жасуша үлгілерімен жіктелуін, өсіру, селекция және клондау жағдайларын игеруді, өміршеңдік пен өмір сүруді анықтауды, сондай-ақ жасушаны зерттеудің арнайы әдістерін қолдануды зерттеу. Оқыту нәтижесінде магистрант жасуша үлгілерімен жұмыс істеудің заманауи әдістерінің теориялық негіздеріне ие; әртүрлі бағдарламалық өнімдердің көмегімен цитотоксикалық зерттеулердің нәтижелерін дербес талдайды; практикалық қызметте биотехнологиялық әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми идеяларды басқару
Пәннің мақсаты: магистранттарда ғылымдағы әлемдік трендтердің мониторингі негізінде абсолютті жаңалығы мен коммерциялық маңызы бар инновациялық ғылыми идеяларды қалыптастыру, олардың арасында өзекті және пилоттық міндеттерді, сондай-ақ стандартты емес шешімдерді іздеуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Биологиялық статистика
Пәннің мақсаты: биологиялық статистика саласында магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде магистрант: статистиканың негізгі түсініктері мен математикалық модельдер туралы білімдерін көрсетеді; талдаудың статистикалық әдістерін қолданады; эксперименттерді жүргізу кезінде алынған нәтижелерге статистикалық талдау жүргізеді; қазіргі заманғы бағдарламалық құралдардың көмегімен биологиялық деректерге статистикалық талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесінде қашықтықтан оқыту
Пәннің мақсаты: магистранттарды жалпы және кәсіптік білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқыту қағидаттарымен, оқу процесінде қолданылатын әдістер мен технологиялармен таныстыру. Оқыту нәтижесінде магистрант қашықтықтан оқытуда оқу процесінің бағдарламалық қамтамасыз етуімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгереді, қашықтықтан білім беруде оқу процесін басқарады; қолда бар технологиялық және бағдарламалық жүйелерді пайдаланады, қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобалар жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биология және экологиядағы цифрлік технологиялар
Пәннің мақсаты: сандық технологиялар туралы қазіргі заманғы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: цифрлық технологияларды қолданудың сипаттамалары мен әдістемесі туралы білімдерін көрсетеді; ғылыми зерттеулер үшін сандық технологияларды пайдаланады; табиғатты тиімді пайдалануды ұйымдастыру және биологиялық және экологиялық қауіпсіздік деңгейін бағалау үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Пәннің мақсаты: білім беруді жаңғырту стратегиясын, білім беру үдерісіндегі инновациялық қызметті ғылыми-әдістемелік, нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық-педагогикалық қамтамасыз етудің үрдістері мен ерекшеліктерін іске асыру жағдайында инновациялық процестерді тұтас пайымдауды және жүйелі түсінуді қалыптастыру; кәсіби міндеттерді шешуде инновацияларды теориялық тұрғыдан түсіну және практикалық пайдалану негізінде магистранттың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби менеджмент
Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биологиялық жүйелерді модельдеу және басқару
Пәннің мақсаты – биологиялық жүйелерді басқару процестері туралы түсінік беру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: компартментальды биологиялық жүйелердің динамикалық қасиеттері туралы білімдерін көрсетеді; - биологиялық жүйелердің ерекшеліктерін және оларды басқару мәселелерін сипаттайды; - популяциялар санының динамикасының және өнімдік үдерісті басқарудың қарапайым моделін құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми дүниетанымды қалыптастырудың логикалық ойлауын, әдіснамалық әдістерін пайдалана отырып, ғылымның даму мәселелерін бағалаудың ғылыми-философиялық тәсілдерін жалпылайды
- Ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен рәсімдерін, биология және педагогика саласындағы ғылыми жетістіктер мен зерттеулерді сыни талдау және бағалау әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметінің эксперименттік және теориялық әдістерін жүйелейді
- Электрондық білім беру ортасының ресурстарын пайдалану тұрғысынан білім беру процесін талдайды, академиялық салада, оның ішінде мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайында жазбаша және ауызша коммуникация жанрларын меңгереді
- Биологиялық және экологиялық пәндердің білім беру бағдарламаларын әзірлеу технологияларын пайдалана отырып, олардың ерекшеліктері мен талаптарын ескере отырып, әртүрлі типтегі және типтегі білім беру ұйымдары мен мекемелерінде оқу процесін жобалайды.
- Оқытудағы қиындықтарды жеңу бағдарламаларын іске асыра отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды интеграцияланған оқыту әдістерін қолданады; білім беру процесінің нәтижелері мен мазмұнын бағалау мониторингінде пайдаланылатын психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін талдайды және қолданады
- Әдістемелік және бағалау материалдарын әзірлейді, оқу-тәрбие процесін диагностикалайды, бейіндік пәндер бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырады
- Кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды
- Тірі организмдердің биологиялық алуантүрлілігін сақтау жөніндегі іс-шараларды қолдану мүмкіндігін бағалайды және биологиялық ресурстарды алып қоюдың рұқсат етілген шамаларын айқындайды
- Физиологияның теориялық тұжырымдамаларын біріктіреді және тірі организмдердің негізгі өмірлік процестерін басқару механизмдерін түсіндіреді, про-және эукариоттық жасуша функцияларының құрылымын, молекулалық - генетикалық механизмдерін және генетикада қолданылатын әдістемелік тәсілдерді сипаттайды
- Кәсіптік қызметте ерекше қажеттіліктері бар білім алушылардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды, бағалаудың критериалды әдістерін, биологиялық және педагогикалық білім беруді зерттеу нәтижелерін қолданады
- Кәсіби этика және академиялық адалдық, кәсіби қызметтегі биоэтика принциптерін қамтиды
- Жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқытуды әртүрлі білім беру технологияларын қолдана отырып, оның ішінде қашықтықтан оқыту жағдайында жүзеге асырады