Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06104 Жасанды интеллект және деректерді талдау в АЭжБУ

Пәндер

  • Дифференциалдық және интегралдық есептеу I

    Мақсаты: инженерлік, акт бағдарламаларының студенттерін бір айнымалының функцияларын (БАФ) дифференциалды және интегралды есептеу (ДИЕ) негіздерімен таныстыру - кез-келген инженердің математикалық білімінің негізі. Тақырыптар: БАФ шегі. Үздіксіздік, туынды, тізбек ережесі, кері және жасырын функциялар; экстремумдар және қолданбалы оңтайландыру есептері. Интеграция, ДИЕБАФ негізгі теоремасы. Ұзындықтарды, аудандарды және көлемдерді есептеу. Дұрыс емес интеграл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық және интегралдық есептеу II

    Курстың мақсаты-студентті енгізу: тізбектер мен қатарлар теориясы; көптеген айнымалылардың функцияларын есептеу (КАФ), қолданбалы есептерде FMP аппаратын пайдалану. Тақырыптар: тізбектер мен қатарлардың конвергенциясы. КАФ үздіксіздігі. Ішінара туындылар. Бағыт бойынша туындылар; тізбек ережесі; Градиент. Дифференциал. Экстремумдар, седла нүктелері. Лагранж Көбейткіштері. Интегралдардың еселіктері. Векторлық өрістер, қисық сызықты және беттік интегралдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалаудың негіздері

    Студенттерге алгоритмдер мен бағдарламаларды, C ++ бағдарламалау тілдерін, есептерді шығару технологиясын және есептерді шешуге арналған заманауи есептеу құралдарын қолдана отырып, инженерлік, техникалық және ақпараттық мәселелерді шешуге, жұмыс дағдыларын игеруге және меңгеруге үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сызықты алгебра

    Сызықтық алгебра инженерлердің математикалық дайындығының ажырамас бөлігі болып табылады, АТ мамандары және т. б. Курстың мақсаты-келесі тақырыптарда білім мен дағдыларды беру: Векторлар және операциялар. Матрицалық алгебра. Анықтаушы. Сызықтық теңдеулер жүйесі. Векторлық және евклидтік кеңістіктер, сызықтық карталар. Меншікті мәндер және меншікті векторлар. Сызықтық алгебраны қолдану: сызықтық оңтайландыру және машиналық оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллекттегі математикалық әдістер

    Математикалық әдістер жасанды интеллекттің (ЖИ) негізі болып табылады. Олар деректерден үйренуге, шешім қабылдауға және болжам жасауға болатын алгоритмдерді жасауға көмектеседі. "Жасанды интеллекттегі математикалық әдістер" пәнін оқу нәтижесінде студенттер алгебралық және трансценденттік теңдеулерді, матрицалар мен векторларды, матрицалық ыдырауды шешудің теориялық принциптерінің құзыретіне ие болады. Сызықтық және сызықтық емес бағдарламалауды, комбинаторика мен графиктерді, дифференциалдық теңдеулерді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллекттегі оңтайландыру әдістері

    Оңтайландыру әдістері жасанды интеллектте (ЖИ) және машиналық оқытуда шешуші рөл атқарады, бұл әртүрлі тапсырмалар үшін ең жақсы шешімдерді табуға көмектеседі. Оңтайландыру әдістері-берілген шектеулер шеңберінде есептің оңтайлы шешімін табу үшін қолданылатын әдістер мен алгоритмдер жиынтығы. Бұл әдістер ғылым, инженерия, экономика, қаржы және басқа да көптеген салаларда кеңінен қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау технологиялары

    Python бағдарламалау технологиялары» пәнін оқу нәтижесінде студенттер деректер құрылымын ұйымдастыруда, күрделі бағдарламалық кешендерді әзірлеудің, стандарттарға сәйкес бағдарламалық пакеттер мен бағдарламалық құжаттаманың функционалдық модульдерін әзірлеудің, технологияны және заманауи визуалды бағдарламалау құралдарын таңдаудың, құжаттаманы рәсімдеумен Ақпараттық жүйелерді жобалаудың және жөндеудің қуатты жаңа әдісін игеруде құзыреттерге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Дискреттік құрылымдар

    Курстың мақсаты инженерлік және АКТ бағдарламаларының студенттерін әр инженердің математикалық дайындығының негізін құрайтын дискретті математикалық құрылымдардың (Дискретті математика) негіздерімен таныстыру. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: жиынтық алгебралар, мәлімдеме алгебралары, тізбек алгебралары. Логикалық алгебралар; математикалық индукция; комбинаторика элементтері, дискретті ықтималдық; графиктер, графиктердегі оңтайлы алгоритмдер; есептеулерді модельдеу (ақырлы автоматтар, ресми тілдер).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пән физикалық заттарды зерттейді, зерттелген объектілер мен құбылыстардың модельдері, идеалды объектілер физикалық шамалар тілінде сипатталады. Табиғи құбылыстар арасындағы байланыс физикалық заңдылықтар түрінде қалыптасады және көрінеді. Зерттеліп жатқан құбылыстарды денелер, заттар құрылымы, олардың компоненттерінің өзара әрекеттесуі туралы түсінік негізінде түсіндіруге мүмкіндік беретін заңдылықтар мен параметрлер, физикалық теориялар талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалау

    «Визуалды бағдарламалау» пәнін оқу нәтижесінде студенттер стандарттарға сәйкес бағдарламалар пакеті мен бағдарламалық құжаттардың функционалдық модульдерін жобалау мен өңдеудің икемдерін алады, құжаттарды рәсімдеумен ақпараттық жүйелерді жобалау мен дұрыстау, бағдарламалаудың технологиялары мен заманауи визуалды құрал-жабдықтарын таңдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйелік бағдарламалау

    «Жүйелік бағдарламалау» пәнін оқу нәтижесінде студенттер заманауи операциялық жүйелерде желілік аппараттық құралдарды орнату және конфигурациялау, қол жеткізу құқықтарын тағайындауды қамтамасыз ету, парольмен қорғау, әр түрлі ОЖ-де пакеттерді басқару дағдыларын игереді, ядро режимінде және пайдаланушы режимінде жұмыс сипатталады, ОЖ-ны жобалаудың негізгі тәсілдері баяндалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге-бағытталған программалау

    «Объектілі-бағытталған бағдарламалау» пәнін оқу нәтижесінде студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың теориялық принциптерін, алгоритмдер мен бағдарламаларды өңдеудің заманауи әдістері мен құралдарын қолдануды, ақпараттық жүйелерді құру кезіндегі күрделі қолданбалы есептерді шешуде заманауи объектіге бағытталған бағдарламалау технологияларын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майнор

    студенттердің әрқайсысы үшін ол оқыған негізгі бағдарламаны ғана емес, сонымен қатар оны игеруге қызығушылық танытатын мүлдем басқа саланы таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Имитациялық модельденуі

    «Имитациялық модельдеу» пәнін оқу нәтижесінде студенттер жасанды интеллект жүйелерін құрудың теориялық шешімдері, жұмыс істеуі, өмірлік циклі, жасанды интеллект жүйелерін дамыту бағыттары, студенттердің кәсіби қызметте заманауи интеллектуалды жүйелерді жобалау және пайдалану, сараптамалық жүйелерді құру принциптерін зерделеу және игеру, жасанды интеллект жүйелерін дамытудың перспективалық бағыттарын қарастыру дағдылары мен құзыреттеріне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    «Операциялық жүйелер» пәнін оқу нәтижесінде студенттер заманауи операциялық жүйелерде желілік аппараттық құралдарды орнату және конфигурациялау, қол жеткізу құқықтарын тағайындауды қамтамасыз ету, парольмен қорғау, әр түрлі ОЖ-де пакеттерді басқару дағдыларын игереді, ядро режимінде және пайдаланушы режимінде жұмыс сипатталады, ОЖ-ны жобалаудың негізгі тәсілдері баяндалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау статистикасы

    Статистика деректерді талдауда маңызды рөл атқарады, зерттеушілерге деректер жиынынан ақпаратты алуға және деректерден қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Деректерді талдау - үлгілерді анықтау, жаңа білім алу және негізделген шешімдер қабылдау үшін деректерді зерттеуге, түсіндіруге және түрлендіруге арналған әдістердің, әдістердің және құралдардың кең ауқымын қамтитын пән. Бұл сала бизнес, ғылым, денсаулық сақтау, қаржы және т.б. сияқты әртүрлі салаларда маңызды рөл атқаратын қазіргі әлемде маңыздырақ болып келеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    «Компьютерлік желілер» пәнін оқу нәтижесінде студенттер компьютерлік желілерді құру мен жұмыс істеудің теориялық негіздеріндегі құзыреттерді игереді; жергілікті және ғаламдық компьютерлік желілер технологияларының мәні мен даму тенденцияларын түсінуде; корпоративтік желілік архитектураны құру, Cisco, Juniper, Huawei компанияларының желілік басқаруы, желіні басқару, желінің қауіпсіздігін бақылау және дамыту. Компьютерлік желілердің мақсаты, құрамы, құрылу принципі және жұмыс істеуі, компьютерлік желілерді тиімді пайдалану әдістері, желі технологиялары туралы білім алу және желі маманы ретінде жұмыс басында қолдануға болатын дағдылар туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Интернет – кәсіпкерлік

    Пәнді оқыту келесі тақырыптарды меңгеруді қамтиды: Технология бизнесі және Интернет-кәсіпкерлік, іске қосу үшін идеялар көздері, олардың идеяларын, тұжырымдамасын тестілеу, бастаушы топты құру, командаға рөлдерді тағайындау, бизнес-модель, құндылық ұсынысы, нарықтық талдау, нарықтық потенциалды бағалау, бәсекелестерді талдау , сегменттеу және мақсатты аудитория, идеядан өнімге, іске қосу қаржыларына, монетизация модельдеріне, іске қосу метрикасына және өнімнің экономикасы, маркетингтік коммуникацияларға, бірінші партияны тартуға, іске қосу жарнамаларына Инвестициялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майнор

    студенттердің әрқайсысы үшін ол оқыған негізгі бағдарламаны ғана емес, сонымен қатар оны игеруге қызығушылық танытатын мүлдем басқа саланы таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Курс студенттерге жасанды интеллект (AI) принциптері, әдістері мен құралдары туралы негізгі білім береді. Курстың мақсаты студенттерді AI технологияларын түсіну, дамыту және сыни тұрғыдан бағалау үшін қажетті білім мен дағдылармен қаруландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректер қорының жүйелері

    «Деректер қорының жүйелері» пәнін оқу нәтижесінде студенттер ақпараттық жүйелердегі деректер қорын құрудың принциптері құзыретін; деректерді ұсыну модельдерін, ақпараттық жүйелердегі деректерде негізгі операцияларды жүзеге асыру мен қолдануды, заманауи ДҚБЖ қолданумен ақпараттық жүйелердің деректер қорын жобалау негізін, қолданбалы есептерді шешуді ақпараттық қамтамасыз етуді игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Java бағдарламалау

    «Java-да бағдарламалау» пәнін оқып-үйрену нәтижесінде студенттер Java қосымшаларымен жұмыс істеудің құзыреттіліктерін меңгереді; операторларды пайдалану нәтижесін анықтау; тағайындау әрекеттерін орындағанда деректерді түрлендіру, жолдарды біріктіру, арифметикалық өрнектерді есептеу және әдісті шақыру; сауатты жазу кодының бағдарламалары; ерекше жағдайларды өңдеу; объектілі-бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын практикалық қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python-ды тереңдетіп оқыту

    Python бағдарламалау тілін қолдану арқылы студенттерді Deep Learning DL негіздерімен таныстыру. Бұл курс қазіргі уақытта танымал нейрондық желі архитектураларын сипаттайды: алға қарай, конвульциялық, қайталанатын, сонымен қатар кескіндерді, мәтіндерді және аудио материалдарды тану үшін терең нейрондық желілерді пайдалану әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Веб-дизайн және бағдарламалау негіздері

    «Веб-дизайн негіздері және бағдарламалау» пәнін оқу нәтижесінде студенттер Web үшін бағдарламалық қосымшаларды құру элементтерімен жұмыс істеу құзыреттілігін меңгереді. Бағдарламалық жасақтама құралдарының жіктелуін, Web бағдарламаларының құрылымын, клиент және сервер жағында орындалатын қосымшаларды, пайдаланушы интерфейсін әзірлеуді, интерактивті интерфейсті, навигацияны, белгілеу тілдері мен сценарий тілдерінің синтаксисін (HTLM, XML, JS, VBS, PERL, PHP) игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректерді талдау (Big Data)

    Үлкен деректерді талдау - бұл деректерді өңдеудің дәстүрлі әдістері тиімді өңдей алмайтын үлкен көлемдегі деректерден құнды ақпаратты алуға бағытталған пән. Бұл өріс «үлкен деректер үштігі» деп аталатын үш негізгі сипаттамасы бар деректермен жұмыс істеу әдістерін, технологияларын және құралдарын қамтиды: көлем, жылдамдық және әртүрлілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау

    Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер жүйе мен желілерде ақпараттарды қорғаудың белгілі әдістерін және құралдарын пайдалану, іске асыру және енгізу дағдылары мен құзыреттіліктерін, ақпараттардың ағып кету қаупі мен арналарын тану, жүйелер мен желілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін ақпаратты қорғау әдістері мен құралдарын қолдану мүмкіндігі жайлы білімдер алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Деректерді басқару

    «Деректерді басқару» пәні RStudio ортасында R бағдарламалау тілін пайдалана отырып, деректерді басқару, манипуляциялау және визуализациялаудың теориялық негіздерін және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған. Бұл курс алынған деректерді одан әрі талдау үшін әртүрлі веб-скрепинг әдістерін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инженерлік дизайн

    Инженерлік дизайн - инновациялық және функционалды өнімдерді, жүйелерді немесе процестерді жасау үшін инженерлік және дизайндық ойлауды біріктіретін пән. Ол пайдалану үшін тиімді ғана емес, сонымен қатар эстетикалық жағымды өнімдерді әзірлеу үшін техникалық тәжірибе мен шығармашылықтың синтезін білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Кескінді өңдеу және компьютерлік көру I

    «Кескінді өңдеу және компьютерлік көру I» пәні цифрлық кескіндермен жұмыс істеу негіздерін және компьютерлік көру алгоритмдерін меңгеретін студенттерге арналған. Бұл курс кескінді өңдеудің негізгі әдістері мен әдістерін, сондай-ақ компьютерлік көрудің негізгі ұғымдары мен қолданбаларын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері мен құралдары

    Пәнді оқыту компьютерлік ақпаратты қорғаудың ұйымдастырушылық, техникалық, алгоритмдік және басқа әдістері мен құралдарын, осы саладағы заңдар мен стандарттармен, заманауи криптожүйелермен таныстыруды және студенттерді криптографиялық әдістерді қолдану арқылы бағдарлама жазуды қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • IoT жүйелерін əзірлеу

    Пән интернетке қосылу арқылы жұмыс істейтін құрылғыларға және Заттар интернетіне (IoT) қажеттіліктің өсуін зерттеуді көздейді, осы салада сараптаманы жүзеге асыруға, құрылғыларды басқару хаттамаларының стандарттары, серверлік интерфейстер, шлюздер және "device-to-server" (құрылғы-сервер) және "device-to-device" (құрылғы-құрылғы) сияқты деректермен қорғалған алмасу негізінде кешенді IoT шешімдерін жобалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Oracle деректер қорын басқару жүйелері

    Бұл курс корпоративті және үлестірілген мәліметтер базасының негізгі түсініктерін, OLAP негіздерін, үлестірілген мәліметтер базасының архитектурасын, клиенттік / серверлік архитектураны және Oracle бағдарламалық жасақтамасын, Oracle үшін стандартты реляциялық SQL тілінің элементтерін игеруге мүмкіндік береді; деректер қоймаларын дамыту элементтері, процедуралық блок-PL / SQL тілінде бағдарламалау дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық стартаптарды дамыту

    «Технологиялық стартапты дамыту» пәнін зерделеу нәтижесінде студенттер технологиялық стартаптарды құру мен дамытуға негізгі тәсілдерді қолдану мүмкіндігінің құзыреттіліктері мен қағидаттарын меңгереді; бизнес-модельді тексеру әдістерін, команда құру қағидаттарын пайдалану; прототиптер жасау; венчурлік инвестициялар нарығына шолу жүргізу мүмкіндігі; көпшілік алдында таныстыру дағдыларын игеру, оқыту әдістерін қолдану мүмкіндігі - "ми шабуылы", кейстер, іскерлік ойындар қолдану құзыреттеріне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу технологиялары

    «Мобильдік қосымшаларды құрудың технологиялары» пәнін зерделеу нәтижесінде осы платформа эмуляторлар негізінде мобильді жүйелерді әзірлеуге, пайдаланушы интерфейстерін, сервистерді құру бойынша практикалық дағдыларды алуға, сондай-ақ дабылды, аппараттық сенсорларды және танымал мобильді платформалардың стандартты ақпарат қоймаларын пайдалануға арналған танымал мобильді платформалар мен мүмкіндіктердің негізгі құрылғысын пайдалану дағдылары мен құзыреттеріне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сала экономикасы, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация

    Заманауи экономиканың тұжырымдамаларын, ҚР экономикасының дамудың түбегейлі жаңа траекториясына көшуін зерттеу. Бәсекеге қабылетті өнім шығарып, өткізу үшін кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру. Басқарушылық міндеттерді шешу үшін негізгі ынталандыру, көсбасшылық теорияларын зерттеу. Персоналды басқарудың заманауи технологияларын меңгеру. Инновациялық дамудың негізгі модельдерін, іске асыру әдістерін, кәсіпорындардың инновациялық белсенділігі мен бәсекеге қабілеттілігінің өзара байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Arduino микроконтроллер тақталарын бағдарламалау

    Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студенттер енгізілген жүйелер үшін жалпы отладка сәулетін сипаттау; Arduino микроконтроллерінің мүмкіндіктері туралы білімді кеңейту үшін берілген бастапқы кодтар мен онлайн-ресурстарды зерттеу; конструкторлық схемалардың құзырлылығын меңгеру, оларды Arduino микроконтроллеріне қосу және электр тізбектерін басқару үшін Arduino бағдарламаларын жүргізу. дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желіні талдау

    «Әлеуметтік желіні талдау» пәні әлеуметтік желілерден алынған деректерді талдау әдістері мен құралдарын зерттеуге арналған. Студенттер әлеуметтік желілерді талдаудың теориялық негіздерін, мәліметтерді жинау және өңдеу әдістерін және осы әдістерді нақты мәселелерді шешу үшін қолданудың практикалық аспектілерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тереңдеп оқыту әдістері

    Тереңдеп оқыту әдістері" пәні терең оқыту әдістері мен алгоритмдеріне назар аудара отырып, жасанды интеллект туралы білімдерін тереңдеткісі келетін студенттерге арналған. Курс нейрондық желілердің негізгі архитектураларын, оларды оқыту және оңтайландыру әдістерін, сондай-ақ әртүрлі салаларда терең оқытуды қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік жүйелердегі заманауи ДҚБЖ

    Пән студенттердің келесі тақырыптарды меңгеруін қамтиды: КДҚБЖ құрылымы, эволюциясы, жіктелуі. КДҚБЖ әкімшілік түсініктері. Корпоративтік басқарудың негізгі тұжырымдамаларына шолу жасалды. қазіргі заманғы корпоративтік жүйелер. CPR тұжырымдамасы - әлеуетті жоспарлау. MPR түсінігі материалдық талаптарды жоспарлау болып табылады. EPR тұжырымдамасы - ресурстарды жоспарлау және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескінді өңдеу және компьютерлік көру II

    «Кескінді өңдеу және компьютерлік көру II» пәні базалық курстың жалғасы болып табылады және кескіндерді өңдеу және компьютерлік көру саласындағы заманауи әдістер мен технологияларды тереңдетіп оқытуға арналған. Студенттер алдыңғы қатарлы алгоритмдермен, машиналық оқыту әдістерімен және оларды компьютерлік көрудің күрделі мәселелерін шешуде қолданумен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майнор 3

    студенттердің әрқайсысы үшін ол оқыған негізгі бағдарламаны ғана емес, сонымен қатар оны игеруге қызығушылық танытатын мүлдем басқа саланы таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майнор

    студенттердің әрқайсысы үшін ол оқыған негізгі бағдарламаны ғана емес, сонымен қатар оны игеруге қызығушылық танытатын мүлдем басқа саланы таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Блокчейнге кіріспе

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер блокчейндер қалай жұмыс істейтіні, блокчейндердің әртүрлі түрлері және консенсус, блокчейнді (L2) масштабтау шешімдері, орталықтандырылмаған қосымшаларды құру (dapps), орталықтандырылмаған қаржы (DEFI), күш стандарттары (Openzeppelin) туралы теориялық материалдарды оқиды. ), блокчейн қолданбаларының архитектурасы (dapps), ERC20 және ERC721 стандарттары, провайдерлер, қол қоюшылар, ағындар, бекітулер және ABI концепциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты технологиялар және жоғары өнімді жүйелерді басқару

    «Бұлтты технологиялар және жоғары өнімді жүйелерді басқару» пәнін зерделеу нәтижесінде ақпаратты тарату жүйелерін құрудың заманауи тәсілдерін, таратылған ақпараттық жүйеде алмасу хаттамаларын игереді; таратылған ақпараттық жүйелердің сапа көрсеткіштері мен бағалау критерийлерін таңдау және талдау; ақпараттық коммуникациялар құрылымын талдау; телекоммуникацияда ақпарат алмасуды қамтамасыз ету міндеттерін қою және шешу, суперкомпьютердің жұмыс қабілеттілігін тестілеу және бөлінген есептеу ресурстарын орнату құзыреттерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жетілдірілген деректер қорлары

    «Жетілдірілген деректер қоры» курсы мәліметтер қоры саласындағы білімін тереңдеткісі келетін және деректердің үлкен көлемін басқару, деректер қорының жоғары өнімділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету үшін қолданылатын заманауи тәсілдер мен технологияларды зерттегісі келетін студенттерге арналған. Курс кеңейтілген реляциялық дерекқор тұжырымдамаларын, реляциялық емес дерекқорларды (NoSQL) және дерекқорды оңтайландыру, репликациялау және масштабтау әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ERP жүйелерін басқару және әкімшілендіру

    «ERP жүйелерін басқару және әкімшілендіру» пәні кәсіпорын ресурстарын жоспарлау (ERP) жүйелерін табысты басқару және әкімшілендіру үшін қажетті білім мен дағдыларды игергісі келетін студенттерге арналған. Студенттер ERP жүйелерінің негізгі түсініктерін, олардың архитектурасын, функциялары мен процестерін үйренеді, сонымен қатар ERP жүйелерін орнату, қолдау және оңтайландыру бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және машиналық оқыту

    «Деректерді талдау және машиналық оқыту» пәні деректерді талдау және машиналық оқыту әдістерін қолдану саласында іргелі білім мен практикалық дағдыларды алғысы келетін студенттерге арналған. Курс деректерді өңдеу мен талдаудың теориялық негіздерін, алгоритмдері мен құралдарын, сондай-ақ машиналық оқыту үлгілерін әзірлеу мен енгізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ойын қосымшаларын әзірлеу технологиясы

    Пән студенттердің келесі тақырыптарды меңгеруін қамтиды: Бағдарламаны үш өлшемді бағдарламалау негіздері. Үш өлшемді ойындарды бағдарламалау үшін виртуалды компьютер. Үш өлшемді математика және қайта құру. Үшөлшемді визуализация құпиялары. Күрделі текстураның әдістері. Кеңістікті бөлуге арналған алгоритмдер және көріну анықтамасы. Жарық және көлеңке. Анимация, физикалық моделдеу және оңтайландыру. Анимация, қозғалыс және табу. Оңтайландыру технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехника құрылғыларын бағдарламалау негіздері

    Пән студенттердің келесі тақырыптарды меңгеруін қамтиды: Роботтардың кинематика: позицияны талдау, дифференциалды қозғалыстар және жылдамдық. Траекторияны жоспарлау. Дискілер, сенсорлар және жай сенсорды өңдеу алгоритмдері. Көрнекі сервопривод. Роботты бағдарламалау және басқарудың сәулеті. Ұялы робототехника бойынша таңдалған тақырыптар (оқшаулау, картография, навигация және қозғалысты жоспарлау).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Dahua бейнебақылау жүйелері

    Dahua бейнебақылау жүйелері курсы Dahua Technology жабдықтары мен технологияларына негізделген бейнебақылау жүйелерін орнату, конфигурациялау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға ұмтылатын студенттер мен мамандарға арналған. Курс бейнебақылау жүйелерінің негізгі құрамдас бөліктерін, олардың жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ қауіпсіздік жүйелерін енгізу мен басқарудың практикалық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартап жобаларда ЖИ қолдану

    «Стартап жобаларында жасанды интеллектті пайдалану» курсы стартаптарды құру және дамыту үшін жасанды интеллектті (AI) пайдаланғысы келетін студенттер мен кәсіпкерлерге арналған. Курс негізгі AI тұжырымдамалары мен технологияларын және оларды бизнес мәселелерін шешу, процестің тиімділігін арттыру және инновациялық өнімдер мен қызметтерді жасау үшін қалай қолдануға болатынын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жүйелері және нейрондық желілер

    Бұл пәнді оқығаннан кейін студенттер нейрондық желілердің құрылымы, жұмыс алгоритмдері және түрлі тапсырмалар үшін пайдаланылатын нейрондық желілер туралы теориялық білім алады. Олар олардың құрылымы және оқыту, мәтіндік суреттерді тану және цифрландыру, суреттерде және бейне ағымдарында объектілерді табу, ‘ақылды үй’ құрылғыларын басқару үшін нейрондық желілерді пайдалану жүзеге асыру қабілеттерін дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи тілді өңдеу

    "Табиғи тілді өңдеу" - бұл компьютерлер арқылы адам тілін түсінуге және өңдеуге арналған пән. Мәтінді талдау, мәтіндерден ақпарат алу, машиналық аударма және диалогтық жүйелерді құру әдістерін қамтиды. Негізгі міндеттер: талдау, токенизация, лемматизация және стемминг, аталған нысандарды тану, сентиментті талдау, диалогтық жүйелер және чатботтар. Негізгі әдістер мен технологиялар: Машиналық оқыту, терең оқыту, сөздердің векторлық көріністері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • UX/UI дизайн

    "UX/UI дизайн" пәнін оқу нәтижесінде пайдаланушы тәжірибесін (UX) және пайдаланушы интерфейсін (UI) жобалауға арналған пән. Пайдаланушының өніммен өзара әрекеттесуін жақсартуға бағытталған. Бұл пәнде интерфейс эстетикасы, пайдаланушылық зерттеулер және прототиптеу қарастырылады. UX дизайнының негізгі аспектілеріне мыналар жатады: пайдаланушыларды зерттеу, ақпараттық архитектура, прототиптеу және тестілеу және ыңғайлылықты талдау. UI дизайнына мыналар кіреді: визуалды дизайн, интерактивті дизайн.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IoT-дегі интеллектуалды басқару жүйелеріндегі технологиялар

    «IoT-дегі интеллектуалды басқару жүйелеріндегі технологиялар» курсы Заттар интернеті (IoT) шеңберінде интеллектуалды жүйелерді құру және басқару үшін қолданылатын заманауи технологиялар мен әдістерді меңгеруге ұмтылатын студенттерге арналған. Курс IoT архитектурасын, деректерді өңдеу және талдау әдістерін, сондай-ақ процестерді автоматтандыру және оңтайландыру үшін интеллектуалды жүйелерді әзірлеу және енгізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді зияткерлік талдау

    «Деректерді зияткерлік талдау» пәнін оқып-үйрену нәтижесінде студенттер түрлі кластардың қолданбалы міндеттерін шешу және ақпараттық жүйелерді автоматтандыру және ақпараттандыру үшін қолданбалы информатиканың заманауи әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Виртуалды және толықтырылған шындық технологиялары

    «Виртуалды және толықтырылған шындық технологиялары» пәнін оқып-үйрену нәтижесінде олар өмірдің әр түрлі салаларында: виртуалды, виртуалды өмірдің технологиясын қолданудың құзыреттілігін меңгереді: өнеркәсіп, білім, медицина, ғарыш, спорт, ойын-сауық; кеңейтілген және виртуалды шындықтың аппараттық-бағдарламалық кешендерімен жұмыс істеу дағдыларын игеру; мобильді құрылғылар мен өнімдердің кеңейтілген элементтері бар интерактивті қосымшаларды құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сараптау жүйелерін құру

    Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студенттер білімдердің көрсетілімдерін формализациялау, модельдеу нәтижелерін талдайды; сараптамалық жүйелердің әдістері мен модельдерін қолдану; сараптамалық жүйелерді құру кезінде тиімділікті бағалау және білімдердің көрсетілім әдістерінің типтері мен әдістерін таңдау; әртүрлі білім салаларында сараптамалық жүйелерді жобалау және дамыту. құзыреттіліктерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері және академиялық жазу

    Пән - білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің тұрмыстық, мәдени, кәсіптік және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде, ғылыми жұмыстарды дайындау кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • ЖБП ЖОО компонентінің модулі (Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өміртіршілік қауіпсіздігі негіздері)

    Студенттің мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар туралы білім алуына көмектесетін оқу курсы қазіргі заманғы дүниетанымдық мәселелердің мәнін, олардың қайнар көздері мен теориялық шешімдерін, сонымен қатар адамдар қызметінің мақсаттарын, құралдары мен сипатын анықтайтын принциптер мен идеалдарды түсінуге мүмкіндік береді. Технологиялық процестердің қоршаған ортаға, ластану түрлері мен көздеріне, тазалау әдістері мен әдістеріне, өндірістің және санитарлық қорғау аймағының экологиялық қауіп-қатерін санаттарға, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайлардың параметрлері мен сипаттамаларына, олардың салдарын болжауына, шығындардың санын және құрылымын анықтау әдістерінің әсерін зерделейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды зерттеу саласында қолдану
  • Зерттеу саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі байланыстар туралы білімді және түсінікті қолдану
  • Қарым-қатынас қызметіндегі лексикалық және грамматикалық құрылымдарының кең спектріне ие тіл білімін, әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негізгі элементтері негіздерін меңгеру және оларды кәсіби қызметінде қолдана білу.
  • Экономикалық жоспарлауды, бағалау әдістері мен тәсілдерін, персоналды және инвестицияларды басқаруды, өндірісті ұйымдастыруды және қауіпсіздік пен қоршаған ортаны қорғау ережелерін сақтауды ие болу.
  • Математикалық, саңдық, жоғары өнімді есептеулерді, шешімді қабылдау әдістерін, әртүрлі процесстер үшін модельдеуді қолдану.
  • Компьютерлік жүйелердің физикалық процесстерін меңгеру және ақпараттық жүйелер мен олардың компоненттерін жобалау кезінде архитектуралық шешімдерді қолдану.
  • Өзінің кәсіби қызметінде инновациялық АКТ және бағдарламалық өнімдерді, ақпараттық қауіпсіздік алгоритмдері мен әдістерін қолдану
  • Құралдарға, ортаға, заманауи бағдарламалау технологияларына иелік ету, ақпараттық жүйелерді бағдарламалық, функционалдық қамтамасыз етуді әзірлеу
  • Компьютерлік желілерді жобалау, баптау, тексеру, қолдау және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету
  • Жасанды интеллект жүйелерін іске асыру, эргономикалық пайдаланушы интерфейстерін жобалау және дамыту, жобаларды басқару.
  • Жасанды интеллект жүйелерін тәжірибелік пайдалануды және оны енгізуді жүзеге асыру, BigData, datamining, бұлтты есептеу технологияларын пайдалана отырып, деректерді жинау, сақтау, талдау, басқару жүйесін әзірлеу.
Top