7R01128 Кезек күттірмейтін медицина (ересектер, балалар) в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Жедел және шұғыл медициналық көмек» мамандығы бойынша резидентураның білім беру бағдарламасының мақсаты, әмбебап және кәсіби құзыреттілік жүйесіне ие, өзіндік кәсіби қызмет үшін қабілетті және дайын білікті шұғыл медицина дәрігерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R041 Шұғыл медицина ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Анестезиология және реанимация-1
Резиденттерді шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ (медициналық іріктеу) жүргіуге, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қоюға, ота жасау алдында зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға, ота жасау алдындағы анестезияны таңдау, мөлшерлеу және енгізу, отадан кейінгі кезеңде емдеу жоспарын жасауға, стационарда шұғыл көмек көрсетуге, пәнаралық бригадалардың құрамында жұмыс істей білуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 20
-
Шұғыл медицинадағы ЭКГ
Резиденттерді электрокардиограмма техникасын жүргізуге, ЭКГ-пленкаларды оқуға, шұғыл жағдайларды диагностикалауға, клиникалық диагноз қоюға, салыстырмалы диагностика жүргізуге, ЭКГ нәтижелері негізінде зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын, дәрілік препараттарды таңдау, мөлшерлеу және енгізу жоспарын тағайындауға үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Офтальмологиядағы шұғыл жағдайлар
Резиденттерді офтальмологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жасауға, көру өткірлігін зерттеуге, орбитаның айналасындағы тіндерді, қабақты, конъюнктиваны, склераны, жалпы көз алмасын сыртқы тексеруге үйрету. Ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімшесінде шұғыл медициналық көмек көрсету, хирургиялық араласу алдында зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ересектер және балалар хирургиясындағы шұғыл жағдайлар-1
Резиденттерді хирургиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға үйрету, ТРИАЖ жасау, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсету, синдромдық жіктеу негізінде клиникалық диагноз қою, хирургиялық араласудан бұрын зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайлар-1
Резиденттерді акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жүргізуге, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсетуге, клиникалық диагноз қоюға, стационардан тыс жерде босандырып алуға, босанар алдында зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Терапиядағы шұғыл жағдайлар-1
Резиденттерді терапиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жасауға, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйрету, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қою, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау стационарда шұғыл медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 14
-
Радиология және функционалды диагностика
Резиденттерді ультрадыбыстық, рентгенография, КТ және МРТ бақылауымен жүзеге асырылатын диагностикалық және емдік манипуляцияларды жүргізуге және интерпретациялауға үйрету. КТ, МРТ және рентген суреттерін жүргізу және интерпретациялау,резиденттерге ультрадыбыстық зерттеу кезінде мүшелерді, олардың өлшемдері мен құрылымын сипаттауға үйрету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 10
-
Ғылыми зерттеулердің менеджменті
Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Травматология және ортопедиядағы және жазатайым оқиғалар кезіндегі шұғыл жағдайлар-1
Резиденттерді травматологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға үйрету, ТРИАЖ жүргізу, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсету, шиналар, таңғыштар салу, зардап шеккендерге анальгезия және иммобилизация жүргізу, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қою, операция алдында зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау, стационарда жедел медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Биостатистика
Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Терапиядағы шұғыл жағдайлар-3
Тұрғындарды төтенше жағдайларды емдеу мен алдын алудың заманауи әдістерін қолдануға, хаттамаларға сәйкес адекватты терапияны тағайындауға, реанимациялық шаралардың көлемі мен реттілігін, қажетті шұғыл көмек көрсету алгоритмдерін анықтауға үйрету; емдеу, оңалту, сақтандыру мәселелері бойынша басқа мамандармен және қызметтермен өзара әрекеттесу, науқасты стационарға жеткізу туралы шешім қабылдау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 12
-
Травматология және ортопедиядағы және жазатайым оқиғалар кезіндегі шұғыл жағдайлар-2
Резиденттерді медициналық құжаттамалар бойынша медициналық құжаттаманы дайындауға және ҚІІС жұмыс істеуге үйрету, шұғыл госпитализацияға көрсеткіштерді анықтау, травматологиялық диспансердегі шұғыл жағдайларды диагностикалау және науқастың жағдайының сыни параметрлерін анықтау; ересектер мен балаларға ауыр жағдайларда шұғыл көмек көрсету; жедел медициналық жәрдем бөлімшесінің қызыл аймағының төтенше жағдайлары бар науқастарға әртүрлі жазатайым оқиғалар мен жарақаттар кезінде шұғыл медициналық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру негіздерін тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Ересектер және балалар жұқпалы ауруларында шұғыл жағдайлар -1
Резиденттерді ересектер мен балалардағы жұқпалы аурулар кезіндегі шұғыл жағдайларды диагностикалауға үйрету, ТРИАЖ өткізу, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімшесінде шұғыл медициналық көмек көрсету, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қою, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 7
-
Акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайлар-2
Жүктілік пен босанудың жиі және ауыр асқынуларының бірі - қан кету. Акушерлік қан кетуді диагностикалау, науқастың жағдайын бағалау, басқару тактикасын дамыту және білікті жедел көмек көрсету. Вагинальды және асқынған босануды басқару. Преэклампсия Эклампсия.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Ересектер және балалар хирургиясындағы шұғыл жағдайлар-2
Жедел хирургиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалау, ауруханаға дейінгі деңгейде және жедел медициналық көмек көрсету бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсету, осы деңгейде клиникалық диагнозды дұрыс қою, хирургиялық араласудың белгілі бір түріне дейін зертханалық және аспаптық зерттеулердің жоспарын тағайындау, стационардағы шұғыл медициналық көмек көрсетуде клиникалық дағдыларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Анестезиология және реанимация-2
Тұрғындарды төтенше жағдайларды диагностикалауға, төтенше жағдайлардың патофизиологиясын түсінуге, төтенше жағдайлардың дифференциалды диагностикасына, шұғыл науқастарды операцияға дейін дайындауға, трахеялық интубацияны жүргізуге, механикалық желдету негіздерін білуге, хирургиялық операция алдында зертханалық және аспаптық зерттеулердің жоспарын тағайындауға үйрету, операциядан кейінгі кезеңде басқару және емдеу, стационарда шұғыл көмек көрсету, пәнаралық бригадалардың құрамында жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 9
-
Педиатрия және неонатологияда шұғыл медицина-1
Резиденттерді педиатриядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға үйрету, ТРИАЖ өткізу, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімшесінде шұғыл медициналық көмек көрсету, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қою, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 12
-
Төтенше неврология және психиатрия-1
Резиденттерді неврология мен психиатриядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жүргізуге, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсетуге, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қоюға, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 7
-
Терапиядағы шұғыл жағдайлар-2
Резиденттерді медициналық құжаттаманы дайындауға үйрету, шұғыл ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтау, ішкі аурулар клиникасында шұғыл жағдайларды диагностикалау, науқастың жағдайының критикалық параметрлерін анықтау; ересектер мен балаларға ауыр жағдайларда шұғыл көмек көрсету; жедел жәрдем бөлімшесінің қызыл аймағының төтенше жағдайлары бар науқастарға реанимация негіздерін тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 10
-
Ересектер және балалар жұқпалы ауруларында шұғыл жағдайлар -2
Балалардағы жұқпалы аурулар кезіндегі төтенше жағдайларды (эксикозбен токсикоз, нейротоксикоз, инфекциялық-токсикалық шок, ларингиальды стеноз, обструктивті синдром, тыныс алу жеткіліксіздігі, менингит, энцефалит, церебральды ісіну, бауыр энцефалопатиясы) анықтайды. Балалардағы осы жағдайларға зертханалық тексерулер жүргізе алады және шұғыл көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 8
-
Оториноларнгологиядағы шұғыл жағдайлар
Резиденттерді оториноларингологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жасауға, тыныс алу жолдарының өтімділігін қалпына келтіруге, ЛОР мүшелерінің бөгде заттарын алып тастауға, ЛОР мүшелерінің новокаиндік блокадаларын жасауын, Лор мүшелерінен қан кетуді уақытша тоқтатуға үйрету. ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсету, синдромдық тәсіл негізінде клиникалық диагноз қою, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындау, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Педиатрия және неонатологияда шұғыл медицина- 2
Тұрғындарды балалардағы тері синдромын, құсу және регургитация синдромын анықтауға және диагностикалауға үйрету, токсикологияның жалпы принциптерін және балалардағы улануды емдеуді үйрену. мазасыз (жылаған) балаға, іші өтіп, басы ауыратын балаларға шұғыл медициналық көмек көрсету. Балалардағы естен тану кезіндегі шұғыл көмек.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 12
-
Акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайлар-3
Өз бетінше триаж жүргізе білу, көмек көрсету тактикасын анықтау, талдауларды түсіндіру, клиникалық диагноз қою және госпитализацияға дейінгі кезеңде және стационарда шұғыл медициналық көмек көрсету, босанудың 3-ші сатысын белсенді жүргізе алу және жүргізу. , қан кетуді болдырмайды.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Ересектер және балалар хирургиясындағы шұғыл жағдайлар-3
Төтенше жағдайларда жедел көмек көрсету, дифференциалды диагностикалау дағдыларын меңгереді. Мамандандырылған төтенше жағдайларда шұғыл көмек көрсетуге бастама жасайды. ACLS (Advanced Cardiac Life Support), PALS (Pediatric Advanced Life Support), PHTLS (Ауруханаға дейінгі жарақаттар бойынша өмірді қолдау), ATLS (Advanced Trauma Life Support) ABLS (Advanced Burn Life Support) жүргізуде білікті.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 7
-
Травматология және ортопедиядағы және жазатайым оқиғалар кезіндегі шұғыл жағдайлар-3
Мүгедектік пен өлімді азайту мақсатында резиденттерді инновациялық диагностикалық әдістерге, халықаралық стандарттарға және дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес шұғыл медициналық көмекте пациенттерді басқарудың заманауи стратегияларына үйрету. сондай-ақ медициналық ұйымнан тыс шұғыл медициналық көмек көрсету кезінде емдеу-диагностикалық шараларды жүргізу және олардың нәтижелерін түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 10
-
Төтенше неврология және психиатрия-2
Тұрғындарды балалар мен ересектердегі сананың бұзылуын диагностикалауға, ересектер мен балалардағы құрысуларды ажыратуға, ересектер мен балалардағы теріс пайдалануды анықтауға, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медициналық көмек көрсетуге, зертханалық және аспаптық зерттеулердің нәтижелерін бағалауға үйрету, триажды жүргізу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 9
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Клиникалық диагнозды қалыптастыруға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті
- Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.
- Қауіп-қатерлерді бағалауға және жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті
- Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті
- Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті
- Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті