Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01502 STEM білім беруде математиканы оқыту в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Химия және биология саласында оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері

    Пән STEM технологиясын қолданып химия және биологияны оқытудың өзекті мәселелері, әдістері, технологиялары саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде докторанттар математиканы оқытуда химия, биология салаларындағы фактілерді қолдана отырып, есептерді шешудің, шешу әдістерін таңдаудың STEM әдістері мен технологияларын меңгеруі керек. Математиканы оқыту барысында заманауи интерактивті формаларды қолдану, химия, биология салаларынан келеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық білім беруді ақпараттандырудың ғылыми-әдістемелік негіздері

    Пәнді оқыту барысында математикалық білім беруді ақпараттандырудың негізгі бағыттары және білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану салалары, ақпараттандыру құралдарының жіктелуі, Internet STEM білім беру ресурстары зерттелген. Білім алушылар орта және жоғары мектеп математика курстарын әдістемелік сүйемелдеу үшін математикалық бағдарламалардың қолданбалы пакеттерін, ЖИ ресурстарын қолдану дағдыларын меңгереді. Олар электрондық оқу басылымдарының авторлық құқығын дамыту дағдыларын алады. Кіріктірілген STEM білімдерін жинақтау үшін сандық білім беру ортасын құрады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық және компьютерлік моделдеудің заманауи әдістері

    Пән қазіргі заманғы математикалық модельдеу әдістерін қолдануда кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер арқылы процестерді дәстүрлі математикалық модельдеу әдістерімен қатар студенттер жалпыға қызмет көрсету әдістерімен танысады. Курсты оқу нәтижесінде докторанттар тұрақты әдістер мен алгоритмдер құрудың математикалық аппаратын, сондай-ақ, үлкен мәліметтер қорын өңдеу мақсатында ЖИ құралдарын қолданып үйренеді. Қосымша білім беруде математиканы оқытудың оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық педагогикалық практикасымен бөліседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия және биология саласында ғылыми-зерттеу методологиясы және және білім беру әдістемесі

    Пән STEM технологиясына негізделген химия-биология саласындағы ғылыми зерттеулердің және оқыту әдістерінің заманауи әдістерін қолдануда кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған, олар химия және биологияның ғылым ретінде концептуалды-категориялық аппаратын игереді. Курсты оқу нәтижесінде докторанттар математикалық есептерді шешудің, оларды шешудің әдістерін таңдаудың және STEM технологиясының тәсілдеріне негізделген шығармашылық жобаларды орындаудың тұтас қабылдау әдістемесін меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс зерттеу тәсілдері мен әдістерін ажырата білу және қолдану қабілетін дамытуға бағытталған; Зерттеу әдістемесіне сәйкес зерттеудің нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау; теориялық және нақты материалдарды түсіну және жалпылау, арнайы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; лингводидактика мен мәдениетаралық қатынас тоғысында қазіргі талаптарға сәйкес теориялық және қолданбалы ғылыми бағыттың ерекшеліктеріне негізделген ғылыми инновациялық зерттеулерде құзыреттілікке негізделген тәсілді игертуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика және физика саласында ғылыми-зерттеу методологиясы және білім беру әдістемесі

    Курс STEM білім беру саласындағы заманауи ғылыми зерттеулерге негізделген мектепте және университетте физика курсымен интеграцияланған математиканы оқыту процесін жобалау мен жүзеге асыруға теориялық және практикалық кәсіби дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде докторанттар келесі құзыреттілікке ие болуы керек - қолданыстағы пәндік білім беру жүйесіндегі қайшылықтарды анықтау және анықталған қарама-қайшылықтарды жоятын мәселелерді шешу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Курс оқу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс ғылыми мақала жанрындағы ғылыми зерттеулерді сипаттау үшін қолданылатын метатілдің ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Бұл курста ғылыми мәтіндердің, соның ішінде ағылшын тілінде рефераттар мен презентациялар жазу тақырыбы бойынша материал бар. Курстың мақсаты: академиялық стильде мәтін дайындау дағдысын дамыту, докторанттарда оның құрылымы, мақсаттары, стильдік және жанрлық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Р1. Күрделі зерттеу процесін жоспарлайды, жасайды, жүзеге асырады және сыни тұрғыдан талдайды. Мектепте және университетте математиканы оқыту теориясы мен практикасы бойынша өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін ғылыми мақала түрінде құрастырады және ұсынады. Р2. STEM ғылыми жобаларын жоспарлайды, әзірлейді, студенттердің көшбасшылық рөлдерді иелену және көшбасшылық дағдыларын қолдану мүмкіндігін ұйымдастырады. Р3. Студенттерге келесідей мақсаттарда STEM оқу процесін жасайды, дамытады: STEM жобаларына тәсілдерді үйрену, сәтсіздіктерді жеңу және кедергілер туындаған кезде жаңа тәсілдерді қолдану. Р4. Оқушылардың білім беру мекемесінен тыс кездестіруі мүмкін жергілікті немесе аймақтық өндірістік мәселелерге немесе іс-шараларға байланысты STEM математикалық білім мазмұнын жобалайды. Р5. Формативті және қорытынды бағалау үшін әртүрлі форматтағы материалдарды әзірлейді. Деректерге негізделген шешім қабылдау үшін педагогикалық бақылау нәтижелерін талдайды және бағалау кезінде анықталған тұжырымдамалық мәселелерді шешудің педагогикалық стратегияларын ұсынады. Р6. Математикалық STEM білім берудің әлемдік практикасындағы инновациялық тенденцияларды зерттейді, оларды отандық білім беру жүйесіндегі тенденциялармен салыстырады және салыстыру нәтижелері бойынша одан әрі жетілдірудің жолдары мен әдістерін ұсынады. Р7. Үлкен деректермен жұмыс жасау технологияларын пайдалану арқылы интеграцияланған STEM білімін құру және жинақтау үшін цифрлық білім беру ортасын жасайды және жақсартады Р8. Онлайн режиміндегі кәсіби қауымдастықтарды ұйымдастырады немесе педагогикалық байқаулар арқылы инновациялық педагогикалық практикамен бөліседі. Өзінің кәсіби және жеке дамуының мәселелерін жоспарлайды және шешеді
  • Р2. STEM ғылыми жобаларын жоспарлайды, әзірлейді, студенттердің көшбасшылық рөлдерді иелену және көшбасшылық дағдыларын қолдану мүмкіндігін ұйымдастырады.
  • Р3. Студенттерге келесідей мақсаттарда STEM оқу процесін жасайды, дамытады: STEM жобаларына тәсілдерді үйрену, сәтсіздіктерді жеңу және кедергілер туындаған кезде жаңа тәсілдерді қолдану.
  • Р5. Формативті және қорытынды бағалау үшін әртүрлі форматтағы материалдарды әзірлейді. Деректерге негізделген шешім қабылдау үшін педагогикалық бақылау нәтижелерін талдайды және бағалау кезінде анықталған тұжырымдамалық мәселелерді шешудің педагогикалық стратегияларын ұсынады.
  • Р4. Оқушылардың білім беру мекемесінен тыс кездестіруі мүмкін жергілікті немесе аймақтық өндірістік мәселелерге немесе іс-шараларға байланысты STEM математикалық білім мазмұнын жобалайды.
  • Р6. Математикалық STEM білім берудің әлемдік практикасындағы инновациялық тенденцияларды зерттейді, оларды отандық білім беру жүйесіндегі тенденциялармен салыстырады және салыстыру нәтижелері бойынша одан әрі жетілдірудің жолдары мен әдістерін ұсынады.
  • Р7. Үлкен деректермен жұмыс жасау технологияларын пайдалану арқылы интеграцияланған STEM білімін құру және жинақтау үшін цифрлық білім беру ортасын жасайды және жақсартады
  • Р8. Онлайн режиміндегі кәсіби қауымдастықтарды ұйымдастырады немесе педагогикалық байқаулар арқылы инновациялық педагогикалық практикамен бөліседі. Өзінің кәсіби және жеке дамуының мәселелерін жоспарлайды және шешеді
Top