Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04104 Маркетинг в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Аумақтық және ұлттық деңгейде маркетингті дамыту мәселелерін шешуге бағытталған, прогрессивті аналитикалық, цифрлық, ұйымдастырушылық және экономикалық дағдыларға ие жоғары кәсіби маркетологтарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Салалық маркетинг

    Пәннің мақсаты: Басқару шешімдерін қабылдау үшін әр түрлі саладағы кәсіпорындар мен ұйымдарда маркетингтік қызметтің принциптері мен әдістерін меңгеру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Экономикадағы салалар мен салааралық кешендер. Салалық және салааралық маркетингті ұйымдастыру. Салааралық бәсекелестік. Кооперация және интеграция маркетингі. Салалық кластерлерді жобалау және басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты. Университетте педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасы білімімен қаруландыру. Педагогика ғылымының әдістемесі. Педагогиканың тарихи табиғаты. Жаһандану жағдайында жоғары білімнің дамуы. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Білім беру мазмұны элементтерінің негізгі теориялары, сипаттамалары. Студенттердің ғылыми жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, университеттегі оқыту формалары. Университетте кредиттік оқыту жүйесі. Эдвайзер, тьютор, тіркеуші кеңсесінің қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Пәннің мақсаты: Кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін Кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Зерттеу жұмысы. Кадрларды даярлау саласындағы ғылыми еңбектер. Пассивті дауыс және пассивті құрылымдардың аудармасы. Уақыт сәйкестігі. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальды етістіктер. Сөйлемдегі етістіктің функциялары. Ғылыми кітапхана. Ғылыми конференция. Сөйлем түрлері. Қосымша түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Институционалдық маркетинг

    Пәннің мақсаты: Қоғамдық институттардың даму тенденцияларын және олардың маркетингтік қызметтің тиімділігіне әсерін анықтау саласындағы білімді қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Институционалдық экономика және оны дамытудың басымдықтары. Қоғамдық институттардың қазіргі жіктелуі және түрлері. Институционалдық маркетинг қоғамдық сектордың элементі ретінде. Маркетингтік қызметтің заманауи инфрақұрылымы. Үкіметтік емес қоғамдық ұйымдардың маркетингі. Институционалдық маркетингті мемлекеттік реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • HR маркетингі

    Пәннің мақсаты: Ұйым қызметіне адам ресурстарын іріктеуге және тартуға бағытталған білімді дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: HR- менеджменті және еңбек нарығының жаһандануы. HR- маркетингі ұйымның адами капиталының негізі ретінде. HR маркетинг әдістемесі. Бизнес-процестер үшін кадрлар даярлауды ұйымдастыру. Ұйым қызметіндегі Бизнес-тренингтер. Корпоративтік типтегі университеттер құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: Білім беру қызметтері нарығындағы ұйымдар қызметінің жүйесінде экономикалық пәндерді оқыту әдістемесі мен дидактикасының негіздері бойынша білім алу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Білім беру ұйымдарындағы менеджмент. Білім беру бағдарламалары мен оқу процесін жобалау. Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі мен дидактикасы. Білім беру процесін әдістемелік дайындау. Белсенді және пассивті оқыту модельдері. Білім алушылардың өзіндік жұмысы. Оқыту процесін бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет-маркетингі

    Пәннің мақсаты: Маркетингтік зерттеулер жүргізуде, маркетингтік коммуникациялар мен өткізу қызметін құруда ғаламдық интернет желісін пайдалану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Ғаламдық интернет желісіндегі маркетинг. Интернет-маркетингті ұйымдастырудың негізгі бағыттары. Ғаламдық интернет желісінде сату қызметін құру. Жаһандық халықаралық сауда алаңдарына қатысу принциптері мен әдістемесі. Ғаламдық интернет желісіндегі ақша және тауар ағындарын басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Пәннің мақсаты: Жаһандық экономикалық кеңістіктегі нарықтардың өзара іс-қимылының үрдістері мен драйверлерін айқындау саласында, оның ішінде сыртқы экономикалық қызметті дамыту шешімдерін әзірлеу үшін білімді қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Халықаралық маркетинг және экономикалық қатынастардың жаһандануы. Жаһандық және еларалық нарықтарды қалыптастыру тетіктері. Сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу. Халықаралық маркетингтегі этникалық бизнес және кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік талдау және аудит

    Пәннің мақсаты: Кәсіпорындарда және экономика салаларында маркетингтік талдау мен аудит жүргізудің заманауи қағидаттары мен әдістерін меңгеру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Маркетингтік талдау және аудит негіздері. Маркетингтік талдау мен аудиттің заманауи әдістемесі. Маркетингтік талдау мен аудиттің процесі мен негізгі кезеңдері. Маркетингтік талдау мен аудитті бақылау. Маркетингтік қызметті аутсорсинг. Маркетингтік талдау мен аудиттің тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: ғылым феноменінің проблемаларымен арнайы философиялық талдау пәні ретінде танысу және ғылыми білімнің жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың дамуында қабылданған және тарихи өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын ғылыми білімді өндірудің ерекше қызметі ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: магистранттарды басқару қызметінің психологиялық құрамдас бөлігінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи түсініктермен таныстыру. Пәннің іргелі негізі - еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг-менеджмент

    Пәннің мақсаты: Экономиканың барлық деңгейлерінде маркетингтің тиімді ұйымдастырушылық тетіктерін құруға бағытталған дағдыларды, білім мен құзыреттерді қалыптастыру Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Жаһандық экономикадағы менеджменттің заманауи тұжырымдамалары. Маркетингтік қызметті басқарудың мәні, мазмұны және маңызы. Маркетингті басқару процесі. Маркетингті басқарудың инновациялық ұйымдық-басқарушылық құрылымдарын құру. Маркетингтік саясатты әзірлеу және мазмұны. Маркетологтарды жалдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері

    Пәннің мақсаты: Инвестицияларды оңтайландыруды ескере отырып, start up -жобаларды іске асыру үшін бизнес-модельдерді оңтайлы таңдау бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Start up заманауи бизнес пен кәсіпкерліктегі жобалар. Start up жобаларының өмірлік циклі. Start up жобадағы инвестициялар және оларды құрылымдау. Start up жобаларды іске асыруға арналған бизнес-модельдер. «Канвас» бизнес-моделі. Start up жобаларын инвестициялық-экономикалық модельдеуді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пәннің мақсаты: Экономиканың ұйымдары мен салаларында маркетингтік қызметті дамыту стратегиясын әзірлеу мен іске асырудың теориялық және практикалық дағдыларының кешенін қалыптастыру Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Ұйымдар қызметіндегі Стратегия және стратегиялық жоспарлар. Стратегиялық маркетинг кәсіпорындар мен экономика салаларын дамытудың негізі ретінде. Стратегиялық жоспарлау кезеңдері. Маркетингтік стратегияны әзірлеуге командалық тәсіл. Стратегиялық жоспарды рәсімдеу және қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму стратегиясы

    Пәннің мақсаты: Тұрақты даму стратегиясын қалыптастырудың және оларды маркетингтік қызметте қолданудың негізгі факторлары туралы жүйелі және тұтас түсінік қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Тұрақты даму жаһандық экономиканың инновациялық басымдығы ретінде. Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамасы. Кәсіпорындар қызметінде және экономика салаларында тұрақты даму стратегиясын қалыптастыру. ESG стандарттары. Тұрақты даму жүйесіндегі Маркетинг. Өндірісті экологияландыру маркетингі. Өнімдерді экологиялық брендтеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнес-процестерді модельдеу

    Пәннің мақсаты: Бизнес-процестердің ұйымдық-экономикалық мәнін, оларды модельдеу әдіснамасын және олардағы маркетингтік қызметтің орнын түсіну. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Қазіргі экономикалық жүйедегі бизнес-процестер. Макро, мезо және микроэкономикалық деңгейлердегі бизнес-процестерді модельдеу. Маркетингтік қызмет бизнес-процестер ретінде. Маркетингті ұйымдастырудың ғылыми-ұйымдастырушылық тәсілдері. Бизнес-процестерді инвестициялық-ресурстық қолдау. Бизнес-процестердің тиімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновациялық жобалардың бизнес-жоспары

    Пәннің мақсаты: инновациялық экономика жағдайында бизнес-кәсіпкерлікті тиімді дамытудың ғылыми негіздері мен практикалық әдістері бойынша білім кешенін қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Бизнесті жоспарлау экономикалық процесс ретінде. Инновация және инновациялық даму. Өңірлік экономикадағы инновациялық жобалар. Инновациялық жобалардың маркетингі. Бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру және инновациялық жобаларды іске асыру. Инновациялық жобаларды инвестициялық қамтамасыз ету. Инновациялық жобалардың әлеуметтік-экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнесті цифрландыру

    Пәннің мақсаты: Кәсіпорындар мен ұйымдардың өндірістік-шаруашылық қызметін, басқарушылық бизнес-процестерді цифрландыру және автоматтандыру негіздері бойынша білім алу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Цифрлық экономика және ғылыми-техникалық прогресс. Сандық офицерлерді даярлау. Басқару процестерін цифрландыру. Өндіріс пен өткізу қызметін цифрландыру. Қаржы-экономикалық процестерді цифрландыру. Жасанды интеллект цифрландыру құралы ретінде. Бизнесті цифрландырудың тиімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық маркетинг

    Пәннің мақсаты: Кәсіпорында және экономика салаларында ақпараттық ағындарды басқару қағидаттарында өндірістік қызметтің тиімділігін арттыру дағдыларын қалыптастыру Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Қазіргі менеджменттегі Ақпарат және ақпарат ағындары. Ақпарат және ақпарат ағындарының маркетингі. Маркетингтік ақпараттық ағындарды басқарудың заманауи инфрақұрылымы. Жұртшылық атынан ұйымның имиджін қалыптастыру. Қоғамдық сананы басқарудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық маркетинг

    Пәннің мақсаты: Кәсіпорындар мен экономика салаларын дамытуға инвесторлар мен инвестициялық ресурстарды тартуға бағытталған іс-шаралар кешенін қалыптастыру әдістемесін түсіну. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Инвестициялар және инвестициялық тауарлар нарығы. Нарықтық экономикадағы қаржы институттары. Инвестициялық маркетингті құру әдістемесі. Әлеуетті инвесторлардың стратегиялық позицияларын талдау. Инвесторларды тарту және олармен жұмыс істеу. Инвестициялардың техникалық-экономикалық негіздемесі. Инвестициялық жағдайды болжау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Интернет - технологиясы

    Пәннің мақсаты: Маркетингтік коммуникациялық ағындарды реттеуде қолданылатын прогрессивті интернет-технологиялар туралы жүйелік және тұтас идеяны қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Ғаламдық Интернет желісін құру және жұмыс істеу тарихы мен тұжырымдамасы. Ғаламдық Интернет желісінің инфрақұрылымы. Бизнес пен кәсіпкерлікке арналған Интернет-технологиялар. Бизнес-процестерді цифрландыруға арналған прогрессивті бағдарламалық жасақтама. BIG деректермен жұмыс істеу технологиялары. Жасанды интеллект технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сапа маркетингі

    Пәннің мақсаты: Тұтынушылар мен қоғамның өнімдер мен қызметтердің сапасын барынша қанағаттандыруға бағытталған маркетингтік саясатты қалыптастырудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Сапа философиясының тарихы. Сапаны басқарудың жүйелік тәсілі. Қоғамның қазіргі қажеттіліктері мен мәселелерінің маркетингі. Инновациялық идеялар мен инновациялық технологиялардың маркетингі. Халықаралық стандарттар және сапа сертификаты. Экономика салаларындағы сапа. Сапаны экономикалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономикалық тапсырмалар шешуге математикалық әдістерді пайдалану

    Пәннің мақсаты: Кәсіпорындар мен экономика салаларының қызметіндегі экономикалық процестерді математикалық формализациялаудың мәнін түсіну. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Экономикадағы математика. Қазіргі математикалық экономика. Математикалық әдістер. Экономикалық есептерді математикалық модельдеу. Ойын теориясы және келіссөздер теориясы. Статистикалық деректерді Математикалық талдау. Сандық және сапалық процестерді математикалық түсіндіру. Математикалық болжамдар мен болжамдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау

    Пәннің мақсаты: Жүргізілетін ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру және оларды практикалық байқаудан өткізу мен іске асыруға жеткізу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері мен әдістемелері. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау. Зерттеу процесі, экономикалық теорияларға, заңдарға шолу. Экономикалық модельдеу және ұйымдастырушылық-экономикалық тетіктерді әзірлеу мәселелері. Гипотезаларды құру. Ғылыми зерттеулерді коммерцияландыру. Әлемдік тәжірибедегі заманауи экономикалық зерттеулердің басымдықтары. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу. Зияткерлік меншікті қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жобалық менеджменті

    Пәннің мақсаты: Ұйым қызметінде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге жобалық тәсілдерді қолдану саласында білім кешенін қалыптастыру Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Кәсіпорындар қызметіндегі және экономика салаларындағы жобалық менеджмент. Маркетингтегі жобалық менеджмент. Маркетингтік жобалардың түрлері және қазіргі классификациясы. Жобаларды модельдеу және іске асыру кезеңдері. Жобалық менеджменттің халықаралық стандарттары. Жобалық менеджмент инфрақұрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазіргі замануи маркетинг

    Пәннің мақсаты: Өнеркәсіптік революция жағдайында маркетингтің инновациялық кешенін қалыптастырудың прогрессивті тетіктері туралы жүйелі және тұтас түсінік қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Ғылыми-техникалық революция және өнеркәсіптік прогресс. Маркетингтің инновациялық дамуы. Маркетингтік қызметтің прогрессивтілік критерийлері. Маркетинг кешенінің өмірлік циклі. Маркетингтік қызметтің халықаралық стандарттары. Тұтынушы тәжірибесінің маркетингі. Маркетингтегі инновациялық мамандықтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Тауарды және қызметті зерттеу

    Пәннің мақсаты: Әлемдік сапа стандарттарын ескере отырып, тауарлар мен қызметтерге қойылатын талаптарды зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Сараптамалық қызмет және оны жобалау әдістемесі. Тауарлар мен қызметтерді сараптаудың ұйымдастырушылық және экономикалық шарттары. Тауарлар мен қызметтер сапасының әлемдік стандарттары. Тауарлар мен қызметтерге сараптама жүргізу алгоритмі. Өңірлік және салалық деңгейлерде сараптамалық қызметті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (В1, В2, С1 деңгейі) кәсіптік және ғылыми коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеруге қабілетті, оларды іскерлік келіссөздер жүргізу кезінде қолдана алады
  • Болжамдауға, жоспарлауға, материалдық-техникалық жабдықтауға, логистикаға және дайын өнімді өткізуге жаңа тәсілдерді қолдана отырып, кәсіпорындардың, өңірлік экономикалық жүйелердің қызметін ұйымдастыруды жетілдіру жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қабілетті
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, халықаралық экономикалық операциялардың келешегі мен салдарын талдаудың және бағалаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, әлемдік нарықтардағы жағдайлардың динамикасын болжай алады.
  • Кәсіпкерлік идеяларды, ұйымның стратегиялық мақсатын, миссиясы мен көзқарасын қалыптастыру процесінде көшбасшылық дағдыларды көрсете алады, стратегиялық жоспарлаудың заманауи тәсілдерін қолдана алады.
  • Маркетингтік зерттеулер, тауарлар мен қызметтер нарығының даму динамикасы мен жай-күйі туралы аналитикалық есептерді әзірлеу негізінде экономика салаларында өнім өндірудің өмірлік циклін болжауға қабілетті
  • Жаһандық бәсекелестік тәжірибесін ескере отырып, жаңа тартымды нарықтарды, тауарлар мен қызметтерді іздеу әдістерін қолдана отырып, ұйым мен экономика салаларын дамытудың жаңа тиімді маркетингтік стратегияларын қалыптастыруға қабілетті
  • Белсенді әдістер мен интерактивті технологияларды пайдалана отырып, еңбек нарықтарындағы үрдістерді зерттеу нәтижелерін жүйелеу мен талдауды дербес жүзеге асыра отырып, маркетингтік қызмет үшін адами әлеуетті дамыту бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті
  • Прогрессивтілік критерийлерін пайдалана отырып, техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу және талдау негізінде ұйымдар мен экономика салалары деңгейінде маркетингтік қызметтің инвестициялық-экономикалық негіздемесін орындауға қабілетті
  • Прогрессивті статистикалық және BIG - деректерді, жасанды интеллектті қолдану негізінде жаһандық, макро-және мезоэкономикалық ортаны бағалау негізінде тауарлар мен қызметтердің Ұлттық нарығына қатысты протекционистік саясатты әзірлеуге қабілетті
  • Ұйымның жұмыс істеуіне процестік және жобалық тәсілдерді, бизнес-процестерді реинжиниринг әдістерін қолдана отырып, инновациялық ұйымдастырушылық-басқарушылық маркетингтік құрылымдарды жобалауға қабілетті
  • Құқықтық, инвестициялық және құндық өлшемдерді талдай отырып, ұлттық кәсіпорындарды, фирмаларды, компанияларды халықаралық сауда электрондық алаңдарында орналастырудың ұйымдастырушылық-экономикалық тетіктерін әзірлеуге қабілетті
Top