Жаңа білім беру бағдарламасы

8D05101 Биология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Биологиядағы қазіргі тенденциялар

    Мақсаты: биология ғылымының жаңа тенденцияларымен, әрбір бағыттың қазіргі уақытта және болашақта іс жүзінде қолданылуымен таныстыру. Мазмұны: Биологияның негізгі даму бағыттары, олардың пайда болу тарихы, зерттеу пәні; синтетикалық биология. Наноғылым. Бионика. Нутригеномика. Нутригенетика. Қондырғылар. Гоминология. кванттық биология. Нейропаразитология. Геномика. Протеомика. Биологиялық қауіпсіздік. Ғарыш биологиясы. Медициналық биология. Құзыреттері: биологиядағы ұғымдар мен теорияларды сыни тұрғыдан талдап, бағалай білуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазба (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: ғылыми академиялық жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық мәтіндердің заңдылықтары, принциптері мен негізгі модельдері; ойларды дәлелдеу және академиялық мәтін құрылымын сауатты құру, арнайы терминологияны пайдалану және безендіру; аннотациялардың, рецензиялардың мазмұны мен құрылымы. Ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру Құзыреттілігі: академиялық жазудың әр түрін дайындаудың дағдыларын меңгерген .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Мазмұны: Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану. Қалыптасатын құзыреттіліктер: педагогикалық зерттеу әдістерін ғылыми-зерттеу әрекетте қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тірі ағзалардың биоэнергетикасы

    Мақсаты: организмдердің тіршілік әрекеті процесінде энергияны түрлендіру механизмдерін зерттеу. Мазмұны: Биоэнергетика ғылым ретінде. Организмдердің тіршілік ету процестеріндегі энергияны түрлендіру механизмдерінің ерекшеліктері. Организмдердің энергиясын анықтау үшін физика-химиялық әдістерді қолдану. Биоэнергетика-молекулалық биологияның, биофизиканың және Биохимияның бөлігі. Тірі организмдердегі зат алмасу және энергия. Құзіреттіліктер: зат алмасу және энергия механизмдері туралы материалистік идеяларды қалыптастыру және теориялық білімді кәсіби қызметте пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гомеостаздың интегративті жүйелері

    Мақсаты: гомеостаздың нейроиммунды-эндокриндік реттелуінің құрылымдық-функционалдық негіздерін, ең маңызды гомеостатикалық функцияларды реттеудің негізінде жатқан заманауи механизмдерін зерттеу. Мазмұны: Мидың рефлекторлық принципі. Жүйке жүйесінің жалпы физиологиясы. Нейроиммундық эндокриндік өзара әрекеттесулердің нейротрансмиттерлік реттелуі. эндокриндік реттеу. Стресс эндокринологиясы. Құзыреттері: гомеостазды сақтау үшін жүйеаралық интеграция принциптерін; мидың, иммундық және эндокриндік жүйелердің интегративті қызметінің заңдылықтарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми институттарда және оқу орындарында, фармацевтикалық компанияларда, биотехнологиялық стартаптарда және биология және аралас ғылымдармен байланысты басқа да салаларда жұмыс істеуге мүмкіндік беретін біліктілік деңгейін көрсету
  • қазіргі заманғы биологияның жаңа бағыттарының тұжырымдамаларын түсіндіру және жүйелеу, оларды ғылыми-зерттеу саласында қолдану, ғылыми іс-шараларда және халықаралық рейтингтік журналдардағы жарияланымдарда ғылыми нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, кейін оларды өндірістік үрдістер мен жобаларға енгізу
  • ғылыми зерттеу нәтижелеріне, тірі ағзаның қызметтерін зерттеудің жаңа тенденцияларына, заманауи теорияларға, мәселелер мен оны шешудің тәсілдеріне талдау жасай алу, заманауи биология саласында түрлі тәсілдер, жаңа идеялар, болжамдар және мәселелерді шешудің әдістерін ойлап табу
  • биохимия, молекулалық биология, генетика, биотехнология және экология сияқты биология және аралас ғылымдардың теориялық және қолданбалы аспектілерін терең түсіну
  • ғылыми деректерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін, цифрлық компьютерлік технологияларын, теориялық және практикалық мәселелерді шешуде биология ғылымдарының білімін синтездеу және түрлендіру қабілеттерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметінің сапасын арттыру
  • ғылыми байланыс саласында мол білім мен дағдыларға, өз білімі мен дағдыларына сенімділікке, шет тілдерін меңгеруге, сыни тұрғыдан ойлауға және үздіксіз кәсіби дамуға, сондай-ақ жас зерттеушілерді оқыту мен ғылыми жетекшілік ету қабілеттілігіне ие болу
  • жаңа цифрлық және компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, биологиялық зерттеулердің заманауи эксперименттік әдістерін игеруге қатысуға дайындығы мен қабілетін көрсету; биология және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми жобалар мен халықаралық ынтымақтастықтарда өз бетінше зерттеулер жүргізу
  • биологиялық ғылымның нақты саласындағы терең білім негізінде өз ұсыныстарын негіздей отырып, ғылыми өнім саласындағы сарапшы ретінде әрекет ету
Top