6B03204 Журналистика және стратегиялық коммуникация в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама журналистерді, жаңа медиа мамандарды және байланыс менеджерлерін оқытуға бағытталған. Студенттер журналистік қызметтегі стратегиялық коммуникацияның аспектілерін, сондай-ақ олардың журналистік мәтінге әсерін және оларды журналистикада практикалық қолдану мүмкіндіктерін игереді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Түрік тілі 1 (A1 деңгей)
Пәннің мақсаты тілдің грамматикалық білім жүйесін, тілдік коммуникацияның прагматикалық құралдарын меңгертуді, сөйлеу этикасы мен сөйлеу нормасын қалыптастыруды, түрік тілінде еркін сөйлесуді, пікірталасқа, көпшілік алдында сөйлеуге баулу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Журналистикаға кіріспе
Курс медиа саласымен байланысты теориялық білім беруге, журналистика этикасының принциптерін түсінуге, студенттердің сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Cтратегиялық коммуникацияларға кіріспе
Курс негізгі теориялық тұжырымдамаларды зерттеуге және коммуникация теориясының әртүрлі салаларында коммуникативті зерттеулерді қолдануға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Масс коммуникация теориясы
Курс бұқаралық коммуникация саласындағы теорияны зерттейді, бұқаралық коммуникацияны зерттеудің заманауи теориялық тәсілдері туралы кешенді идеяларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа сауат
Курс медиа тұтыну принциптерін және медиа хабарламалардың мағынасын талдауды қарастырады. Әртүрлі медиа түрлерінде, жанрларда және формаларда хабарламаларды сыни тұрғыдан талдауға, бағалауға және жасауға ықпал етеді..
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түрік тілі 2 (A2 деңгейі)
Курстың соңында студенттер тілдің грамматикасын, сөздерін қалыптастыру жолдарын үйренеді, фразеологиялық және терминологиялық сөздерді және фразаларды теориялық және практикалық көмекпен меңгереді, тілдік лексиканы дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Медиасоциология
Курс студенттерді қазіргі оқиғаларды ғылыми талдау арқылы БАҚ әлеуметтануының тарихы мен теорияларымен таныстырады. Қазіргі БАҚ жұмысына қандай факторлар әсер етеді, Жалпы әлеуметтік журналистиканың ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сахна тілі
Бұл курс студенттерге көпшілікке сөйлеу дағдылары мен спич дайындау әдістерін үйретеді. Курсты аяқтаған студент топтық және қоғам алдындағы дискуссияларға еркін қатысып, камера алдында сөйлеуге дағдыланады. Негізгі ықпал студенттердің еркін сөйлеуі, мәтін құрылымдарын аудиторияға түсінікті және нақты етіп жасауы, интонациясы мен ойын жеткізу қабілеті, дауыс қоюы мен дикциясына беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қоғаммен байланыс және медиа
Курс қоғаммен байланыстың мәні мен теориялық негіздерін қарастырады, негізгі тұжырымдамалар мен теорияларды зерттейді, PR-іс-шараларды практикалық жүзеге асыру дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жаңалықтану
Курс БАҚ жұмысының принциптеріне және олардың контент өндірісіндегі ерекшеліктеріне бағытталған. Студенттер жаңалықтардың даму ерекшеліктерін, олардың деректері мен айғақтарына назар аударады, жаңалықтардың сапасын анықтау критерийлерін зерттейді және жаңалықтарға медиа-талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дата-журналистика
Курс барысында студенттер ашық деректер негізінде журналистік материалдарды әзірлеуді үйренеді. Ашық деректер тұжырымы бойынша визуалды графика және мультимедиалы контент құру қарастырылған. Әрі курс барысында деректерді саралап, тазалап талдау үшін Excel бағдарламасын, Tableau бағдарламаларымен жұмыс істеу жоспарланған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Медиажоспарлау
Курс бұқаралық ақпарат құралдары аудиторияларының әлеуметтанулық зерттеулері мен өлшемдерін зерттейді, жарнамалық науқандарды жоспарлау және оңтайландыру кезінде жарнама агенттіктерінің кәсіби қызметінде қолданылатын негізгі ұғымдар мен критерийлерді анықтау қабілетіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Стратегиялық корпоративті коммуникациялар
Курс ұйымның беделін қалыптастыру мен сақтаудағы корпоративтік коммуникацияның маңызды рөлін қарастырады. Студенттер брендтің беделін арттыру және бедел тәуекелдерін азайту үшін кешенді корпоративтік коммуникациялық жоспарларды әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Деректерге негізделген стратегиялық коммуникация
Курс кез-келген коммуникациялық қызметін жүзеге асыру үшін үлкен деректерді талдауды түсінуге ықпал етеді: саяси, имидждік, беделді қалпына келтіру, дағдарысқа қарсы және т.б. Студент коммуникациялық науқанның барлық кезеңдерінде — зерттеу, жоспарлау, іске асыру және өнімділікті бағалау кезінде нақты уақыттағы деректерді жинап, талдай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Медиа, құқық және этика
Курс масс медиа, интеллектуальдық меншік, ақпарат алу құқығы секілді заңнама негіздерін үйрете отырып, контентпен жұмыс істеу барысындағы этикалық принциптерді басшылыққа алады. Медиа қауымдастықта контентті пайдалану барысындағы құқық иеленуші мен құқықты пайдаланушы арасындағы реттеу тетіктерін баяндауды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Видео өңдеу техникасы
Бұл курс видео өңдеу, пост-продакшн саласына кіріспе ретінде қызмет етеді. Керемет оқиғалардың монтаж үстелінде қалай жасалатынын жақсы түсіну үшін әр түрлі видео өңдеу тәсілдерінің теориясы мен практикасын зерттейді. Озық практикалық тәжірибенің арқасында студенттер Premiere Pro бағдарламасында видео өңдеудің мықты әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиапсихология
Пәннің мақсаты студенттерді психология ғылымының жаңа саласы – медиа-психологиямен таныстыру, ол медиа өндіріс процестерін, БАҚ тұтынуын, БАҚ құзыреттілігін және БАҚ иммунитетін қалыптастыруды (медиа қауіпсіздігін) зерттейді. Студенттерде БАҚ жүйелері, олардың қазіргі әлемдегі рөлі, қызметтері, түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Студенттерді бұқаралық ақпарат құралдарының әсерін зерттеудің негізгі әдістерімен және әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Визуал сторителлинг
Бұл курс студенттерге визуал мәдениеттің теориясын және визуалдар арқылы контент жеткізу жолдарын түсінуге көмектеседі, бейнелердің идеяларды қалай жеткізетініне және оқиғаларды баяндайтынына, визул бейнелерді пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктеріне және аудиторияны қабылдау тұрғысынан оларды пайдалану қиындықтарына назар аударады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
PR кампания құру
Курс PR құру негіздерін келесіні үйретеді: студенттер зерттеу мен жоспарлаудан бастап тиімділікті жүзеге асыруға және бағалауға дейінгі қоғамдық коммуникациялық науқандарды әзірлеудің негізгі принциптері және кезеңдерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Медиадизайн
Бұл курс графикалық дизайн туралы іргелі теориялық білімді, сонымен қатар Adobe Creative Cloud бағдарламасының бір бөлігі болып табылатын Adobe Illustrator бағдарламасында жұмыс істеудің практикалық дағдыларын беруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Журналистика және жасанды интеллект
Курс медиа нарық үшін жасанды интеллект саласында білімі мен дағдылары бар БАҚ мамандарын дайындайды. Деректерді талдауға арналған AI құралдарын зерттеуге ықпал етеді. Журналистикада жасанды интеллектті қолданудың этикалық , әлеуметтік салдарын, соның ішінде біржақтылық, құпиялылық және жауапкершілік мәселелерін сыни тұрғыдан бағалауға машықтандырады..
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Телерепортаж
Курс мақсаты - студенттерді ТВ жаңалықтары мен телебағдарламаларда жұмыс істеуге дайындау. Студенттер оқиға мен жаңалықтарды камераға жазуды, түсіруді, өңдеуді және хабарлауды үйренеді. Пәнді оқыту барысында ақпарат жинау мен оны тарату дағдылары қатар үйретіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Подкастинг және PR
Курс қоғаммен байланыс стратегияларында подкастингті дайындау және пайдалану дағдыларын үйретеді, соның ішінде тиімді коммуникациялық контент құру және беделді нығайту үшін аудио формат және аудиториямен өзара әрекеттесу арқылы жағымды имиджді құру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ғаламдық медиа және халықаралық коммуникациялар
Бұл курс студенттердің әлемдік медиа үдерістері мен халықаралық коммуникациялар туралы терең түсінігін қалыптастырады. Курстың соңында студенттер әлемдік медиа тенденцияларының әсерін талдау дағдыларын дамытады, заманауи ақпараттық кеңістіктің шақыруларына жауап беру қабілетін дамытады, сондай-ақ мәдени, отандық және ұлттық ерекшеліктерін ескеретін коммуникациялық стратегияларды әзірлеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Диджитал-маркетинг
Бұл курс студенттерді цифрлық маркетинг саласындағы табысты мансапқа дайындайды. Студенттер дижитал маркетингтің әртүрлі құралдары мен платформаларын тиімді пайдалануды үйренеді, бұл оларға жоғары тиімділікпен цифрлық маркетингтік кампанияларды жүзеге асыруға және басқаруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кризистік коммуникация менеджменті
Курс студенттерге дағдарыстар мен төтенше жағдайларда коммуникацияларды тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Медиа аналитика және мониторинг
Бұл курс медиа ортаны талдау саласында терең білім мен практикалық дағдыларды береді. Курстың соңында студенттер әртүрлі медиа форматтарды сыни тұрғыдан талдап, ақпараттық өзектілікті сақтау үшін медиа ортасындағы қазіргі тенденцияларды анықтай біледі. Медиа жағдайын және аудиторияның қажеттіліктерін талдауға негізделген стратегияларды және жарияланымдарды тиімді бақылау және медиа ортасының динамикасының өзгерістеріне жауап беру үшін БАҚ мониторингінің заманауи құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Медиа және Саясат
Бұл курстың мақсаты саяси процестердің негізгі құрамдас бөліктері, сондай-ақ билік пен қоғам арасындағы байланыстырушы элементтер ретінде коммуникация және БАҚ негіздерін зерттеу болып табылады. Курс барысында студенттер бұқаралық ақпарат құралдары мен коммуникациялардың классикалық теорияларын пайдалана отырып, ағымдағы саяси процестерді талдауды, сондай-ақ әртүрлі арналар мен коммуникация құралдарын пайдалана отырып, саяси ақпарат ағынын ажыратуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Құқық
Курс Қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Экология
Курс организмдер мен олардың қоршаған орта арасындағы өзара байланысын түсінуге, қоршаған ортаны қорғауға және қамқорлыққа тәрбиелеуге арналған. Қатысушылар экожүйелер, биоәртүрлілік, табиғатты қорғау, ластану және тұрақты өмір сүру тәжірибесі сияқты тақырыптарды зерттейді. Курс адамдарға планетаның денсаулығын қалыптастырудағы өз рөлін тануға мүмкіндік беру және оларды болашақ ұрпақ үшін табиғи әлемді қорғау және сақтау бойынша белсенді шаралар қабылдауға шабыттандыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Курстың мақсаты ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Курс жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Cабақ әртүрлі орталарда адамдардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін қажетті іргелі білім мен тәжірибені береді. Бұл курс қатысушыларды ықтимал қауіптерді, төтенше жағдайларды және өмірге қауіптерді анықтау және оларға әрекет ету үшін қажетті дағдылармен жабдықтауға бағытталған. Қатысушылар өрт қауіпсіздігі, төтенше жағдайларда эвакуациялау тәртібі, алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері және қауіпсіздіктің жалпы хаттамаларымен танысады, бұл оларға қауіптерді азайтуға және күнделікті жағдайларда өзін және басқаларды қорғауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері
Курс теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерттейді және ғылыми зерттеудің дұрыс бағытын таңдауға көмектеседі. Курсты оқыған кезде студенттер ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді, сондай-ақ эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізуді, өңдеуді және рәсімдеуді үйренуі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Бұл курс негізгі құқық нормаларын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін, конституциялық құқықтар мен бостандықтардың негіздерін зерттеу болып табылады. Студенттер сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарымен, педагогтің этикасымен және кәсіби мінез-құлқымен танысады. Курс білім беру саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетіктерін зерделеуді, этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруды және сыбайлас жемқорлық көріністерімен байланысты жағдайларда негізделген шешімдер қабылдауды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медиа және брендинг
Курс медиа мен брендинг арасындағы байланысты түсінуге үйретеді. Стратегиялық жоспарлау дағдыларын дамытуда: студенттерге коммерциялық және әлеуметтік мақсаттарға жету үшін медианы тиімді пайдаланатын брендинг стратегияларын әзірлеуге үйретеді. Заманауи медиа трендтерін талдауда: студенттерге танымал және ықпалды брендтерді құру үшін заманауи медиа технологиялар мен платформаларды қалай пайдалануға болатынын түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Кәсіпкерлік – студенттердің табысты бизнесті бастау және басқаруға байланысты білімдері мен дағдыларын дамытуға бағытталған курс. Курс бизнес мүмкіндіктерін анықтау, бизнес-жоспар әзірлеу, қаржыландыруды қамтамасыз ету, маркетинг және сату стратегиялары, команданы басқару сияқты әртүрлі тақырыптарды қамтиды. Курс студенттерге білімдерін нақты әлемдегі жағдайларға енгізу туралы сыни және шығармашылық ойлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникация және қоғамдық сана
Пән бұқаралық коммуникация және қоғамдық сана психологиясының теориялық және практикалық негіздерін, принциптерін, механизмдері мен жұмыс формалары туралы түсініктерді жинақтайды. Бұқаралық коммуникация жүйесінің кез-келген жағдайларда адамның мінез-құлқының негізгі стратегиялары мен әдістерін жүйелейді, психологиялық мазмұнын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Контент- маркетинг
Бұл курс контент-маркетинг тұжырымдамасын анықтай отырып, елдегі және әлемдегі контент-маркетингтің ең жақсы модельдерімен таныстырады. Курс мазмұнды жоспарлауды, ұтымды зерттеуді жоспарлай отыра аудиториямен кері байланыс, әңгімелеу, әлеуметтік медианы пайдалану, маркетингтік науқан нәтижелерін өлшеу әдістемесін қарастырады. Контент маркетингтегі моральдық-этикалық мәселелерге де тоқталып өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Экономика
Курста қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан тарихындағы оқиғалардың себеп-салдарын тану үшін бұқаралық коммуникацияның принциптері мен механизмдерін қолдану және бағалау
- Дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымдары (әлеуметтік, гуманитарлық, саяси, экономикалық) пәндер бойынша базалық білімі және түрік, ағылшын және ағылшын тілдерін білетін базалық дайындығы бар. қазақ/орыс тілдері.
- Коммуникациялық қызметті жүзеге асыру үшін (саяси, имидждік, беделді қалпына келтіру), деректер мен ақпаратты іздеу, сақтау және талдау үшін интернет ресурстары, бұлттық, мобильді және цифрлық қызметтер сияқты ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану.
- Журналистика саласымен байланысты теориялық білім беруге, журналистика этикасының принциптерін түсінуге, кәсіби шешім қабылдаудағы сыни талдауды, медиа қауымдастықта контентті пайдалану барысындағы Құқық иеленуші мен Құқықты пайдаланушы арасындағы реттеу тетіктерін баяндауды көздейді.
- Корпоративтік бренд пен имиджге сәйкес стратегиялық корпоративтік коммуникациялар мен ақпаратты тасымалдаудың негізгі ерекшеліктерін түсіну.
- Қоғаммен байланыстың теориялық негіздерін қарастыру, негізгі тұжырымдамалар мен теорияларды зерттеу, PR-іс-шараларды практикалық жүзеге асыру дағдыларын игеру. Ақпараттық хабарламаны құрудың кезеңдері мен құралдарын және оны үгіт-насихат және тактикалық зерттеулер арқылы халықпен байланысу ерекшеліктерін білу.
- Деректерді талдауға арналған жасанды интеллект құралдарын зерттеуге ықпал етеді. Журналистикада жасанды интеллектті қолданудың этикалық , әлеуметтік салдарын, соның ішінде біржақтылық, құпиялылық және жауапкершілік мәселелерін сыни тұрғыдан бағалау.
- БАҚ аудиторияларының әлеуметтанулық зерттеулері мен өлшемдерін талдау. Жарнамалық науқандарды жоспарлау және оңтайландыру кезінде жарнама агенттіктерінің кәсіби қызметінде қолданылатын негізгі ұғымдар мен критерийлерді анықтау. Жүйелі зерттеу әдістемесін қолдана отырып, байланыстағы теорияларды, мәселелер мен тенденцияларды талқылау.
- Бұқаралық коммуникация жүйесінде адамның мінез-құлқының негізгі стратегиялары мен әдістерін жүйелеу, психологиялық мазмұнын қарастыру. Қоғамдық коммуникация саласындағы дағдарыс жағдайларын талқылау, себептерін анықтау және коммуникациялық дағдарыстардың ықтимал шешімдерін ұсыну.
- Барлық кезеңдерде бағдарламаларды кәсіби бейне шығару мақсатында монтаждаудың процесін тұсіну және оны тарату платформаларына, соның ішінде әлеуметтік медиа мен цифрлық платформаларға бейімдей алу, бейне, аудиоподкаст және фотосурет түсіру және өңдеу дағдылары мен әдістерін меңгеру. Мәтін құрылымдарын аудиторияға түсінікті және нақты етіп жасауы, интонациясы мен ойын жеткізу қабілеті, дауыс қоюы мен дикциясына беру.
- Деректерді визуализация мен инфографиканың көмегімен мультимедиада деректер жасау, деректерді жинау және талдау.
- Графикалық дизайн және редакциялық дизайн бағдарламалық жасақтамасын пайдаланып көрнекі коммуникация дағдыларын іске асыру.
- Маркетинг, дижитал маркетингтің әртүрлі құралдары мен платформаларын тиімді пайдаланудың негізін тану, табысты бизнесті бастау және басқаруға байланысты білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, медианы басқару дағдылары және әртүрлі арналар арқылы жасалған мазмұнды жылжыту әдістерін меңгеру.
- Негізгі құқық нормаларды зерттеу, төтенше жағдайларды және өмірге қауіптерді анықтай алу, қоршаған ортамен өзара байланысын түсінуге қажетті дағдыларды қалыптастыру туралы білімге ие болу.