7M04125 Менеджмент в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқарудың барлық аспектілерінде терең басқарушылық білімі мен дағдылары бар кәсіби менеджерлерді оқыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жобаны басқару
Пәнді меңгерудің мақсаты: білім алушыларда оларды іске асырудың барлық сатыларында жобалық ұсыныстарды жоспарлау, ресурстарды бақылау, мониторинг және бағалауды қоса алғанда, жобаларды басқару дағдыларын қалыптастыру. «Жоба менеджменті» пәні білім алушыларда таңдаған кәсібі бойынша кәсіби қызметке психологиялық дайындығын; білім алушыларды еңбекті, еңбек адамдарын, еңбек жетістіктері мен ерліктерін құрметтеуге тәрбиелеуді;білім алушылардың еңбек ету қажеттілігін, еңбек қызметінің әртүрлі түрлеріне адал, жауапты және шығармашылық қарым-қатынасын қалыптастыру; жоғары жұмысқа қабілеттілік және өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын дамыту, икемділік, өз әрекеттерінің мәні мен салдарын дұрыс бағалай отырып, қажетті ресурстарды жұмылдыра отырып, өз бетінше, белсенді және жауапкершілікпен әрекет ете білуді;коммуникативтік мәдениет; білім алушылардың зерттеу және сын тұрғысынан ойлауы; ғылыми-зерттеу қызметіне ынталандыруды, жалпы ғылымға қызығушылықты арттыруды; шығармашылық мәдениет пен эрудицияны дамытуды; ғылыми прогресс жетістіктерін тәжірибеде шығармашылық қолдану дағдыларын дамытуды;ғылыми әдістерді пайдалана отырып, қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамытуды, өз ғылыми идеяларын ілгерілетуді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: жобаларды басқарудың ерекшеліктері, жобаларды басқару әдістері және жобаны жүзеге асырудың ұйымдастырушылық формалары, жобаларды басқару үшін топтардың ұйымдастырушылық құрылымдарының түрлері, жобаны басқару жоспары, жобаның құнын бақылау әдістері, жобалық қызметтің ұйымдастырушылық-басқарушылық аспектілері және басқа да тақырыптар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестегі менеджмент
Пәндi игерудiң мақсаты - бiлiм алушылардың кәсiпкерлiк қызметтi ұйымдастыру саласында олардың процестерiн немесе әкiмшiлiк регламенттерiн, оның iшiнде қазiргi заманғы ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалана отырып әзiрлеу және жетiлдiру жолымен кәсiби мiндеттердi шешу үшiн олардың бiлiмдерiн, дағдылары мен iскерлiктерiн сәтті қолдануға мүмкiндiк беретiн құзыреттердi қалыптастыру. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: менеджмент және кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызметті экономикалық реттеу, мемлекеттің кәсіпкерлік қызметтегі рөлі және басқа да тақырыптар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Стратегиялық маркетингтік зерттеулер
Пәннің мақсаты магистранттарға қазіргі заманғы ұйымдардың жұмыс шындығына кәсіби бейімделуін жеделдетуге және маркетинг саласындағы соңғы жетістіктер мен озық тәжірибені ескере отырып, олардың қызметін оңтайландыруға мүмкіндік беретін түрлі бағыттар бойынша стратегиялық маркетингтік зерттеулер жүргізудің әдістемесі мен практикасын білуді қалыптастыру бойынша теориялық және практикалық білім, іскерлік пен дағдылар беру. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: тауар нарығын стратегиялық маркетингтік зерттеу, маркетингтік зерттеулердегі сұранысты талдау, кәсіпорынның тауар саясатын стратегиялық зерттеу, нарық медиа зерттеулерінің ерекшеліктері және басқалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты: нақты-практикалық мазмұны бар менеджмент туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру және қазіргі заманғы басшы қызметінің кәсібилігін айқындайтын барлық білімді ықпалдастыру әлеуетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны басқару түрі, менеджер және кәсіпкер сияқты менеджмент тақырыптарын қамтиды: ұқсастықтар мен айырмашылықтар, менеджердің ұйымдағы рөлі, менеджер моделі, менеджмент динамикасы, менеджменттің эволюциясы: Г. Форд, Ф.У.Тейлор, А.Файол, менеджменттегі мақсатты болжау және басқалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» курсы магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Әлеуметтік серіктестік
Пәнді игерудің мақсаты сектораралық әлеуметтік әріптестікті ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін зерделеу болып табылады. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: әлеуметтік әріптестіктің теориялық негіздері, сектораралық әлеуметтік әріптестік модельдері, коммерциялық емес және коммерциялық секторлардың әріптестігі, әлеуметтік кәсіпкерлік, мемлекеттік құрылымдар мен бизнестің әріптестігі - «жеке-мемлекеттік әріптестік»: өзара іс-қимылдың мәні мен проблемасы, мемлекеттік құрылымдар мен коммерциялық емес сектордың әріптестігі және басқалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандық бәсекеге қабілеттілікті басқару
Пәнді зерделеудің мақсаты тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің бәсекеге қабілеттілігі саласындағы мәнімен және негізгі ұғымдармен, бәсекеге қабілеттіліктің өлшемдері мен факторларымен, оларды анықтау, қалыптастыру және талдау әдістерімен таныстыру, сондай-ақ тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістерін, тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін басқару жүйесін құру құралдарын және оны жетілдіру тәсілдерін зерделеу болып табылады. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: ұйымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін басқарудың теориялық негіздері, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін басқарудың ғылыми тәсілдері, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін басқару тетігі, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін бағалау және басқалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тауарлар мен қызметтерді жылжыту басқармасы
Пәнді зерделеудің мақсаты магистранттарда бизнес философиясы және басқару тұжырымдамасы ретінде, сондай-ақ тауарлық құндылықты анықтау, өндіру және тұтынушыға беру процесі ретінде маркетинг туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыру болып табылады; негізгі маркетингтік әдістерді, құралдар мен рәсімдерді қолданудың практикалық дағдыларын, кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыру, басқару және жобалау дағдыларын меңгеру. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: маркетингтік орта зерттеу объектісі және маркетингтік шешімдерді қабылдау факторы ретінде компанияның маркетингі кешенінде ілгерілеу, нысаналы нарықты таңдау. нарықтық ұсынысты ұстанымдау және саралау, сатып алушылық мінез-құлық және маркетингтік шешімдер және басқалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық бизнес
«Халықаралық бизнес» пәнін игерудің мақсаты халықаралық бизнестің заңдылықтарын зерделеу, оған қатысушы фирмалардың артықшылықтарын анықтау, оның операциялары елдің экономикалық дамуына және оның әлемдік экономикадағы жағдайына қалай әсер етеді. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: ғылымның пәні мен әдісі халықаралық бизнес, трансұлттық корпорациялардың сипаттамасы, трансұлттық корпорациялардың ерекшеліктері, олардың ұлттық компаниялардан айырмашылығы, халықаралық бизнестегі мәдениет аспектілері, халықаралық бизнестегі стратегиялық жоспарлау және басқалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқару үдерісі кезінде психологиялық әдістерді кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыру кезінде қолдануға дайын болу, жобалық-зерттеу жұмыстары мен ұжымға жетекшілік ету
- Таңдалған кәсіпкерлік идеяны қолданып оны бизнес-жоспарға салыңыз, және бизнес-жоспардың негізгі бөлімдерін есептеп және негіздеңіз.
- Компаниялардың жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін басқару шешімдерін қабылдау.
- Зерттеулерде жобалық басқаруды енгізу әдістерін қолдану.
- Жаңа нарық мүмкіндіктерін анықтау және жаңа бизнес модельдерді қалыптастыру.
- Стратегиялық маркетингтік зерттеулердің деректерін талдау.
- Қызметтер мен тауарлар саласындағы ассортимент, баға және байланыс саясатын қалыптастыру
- Халықаралық іскерлік қатынастар саласындағы бизнес-процестерді басқару (реттеу) механизмінің ерекшеліктерін анықтау.