Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Дене шынықтыру және спорт в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулердің қазіргі әдістері

    Пәннің мақсаты экономика, бизнес, мемлекеттік басқару және қоғам саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен ғылыми таным әдіснамасы саласында жүйелі білім мен құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Пән жүйелі талдау, бағалау және түсіндіру әдістерін, кәсіби қызметте жобалық шешімдердің техникалық-экономикалық негіздемесін жасау әдістері мен құралдарын, экономикадағы қолданбалы және зерттеу міндеттерін шешуде формализацияның заманауи математикалық және сапалық әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтарды кәсіби сауықтыру және профилактикалық даярлау мәселелері

    Пәннің мақсаты - қалпына келтіру-профилактикалық қызмет саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, сондай-ақ дене шынықтыру-спорт, білім беру, сауықтыру мекемелерінде қолданылатын спорттық жаттығу, дене тәрбиесі, оқу қызметі, еңбек қызметі жүйесінде педагогикалық, медициналық-биологиялық, психологиялық қалпына келтіру-профилактикалық құралдардың әдістемесі саласында біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән бағдарламасына сараланған және кешенді қалпына келтіру-профилактикалық сабақтардың әдістемелерін меңгеру кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Денешынықтыру және спорт менеджментіндегі инновациялық технологиялар

    Пәннің мақсаты - дене шынықтыру мен спортты басқарудың қазіргі заманғы теориясы мен технологиясын; спорт саласын қаржыландыру және басқару қағидаттарын; қазақстандық және шетелдік практикадағы дене шынықтыру-спорт саласындағы кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі аспектілерін; сонымен қатар халықаралық спорт федерациялары мен олимпиадалық қозғалысты басқару, спорт бизнесін ұйымдастыру қағидаттарын тереңдетіп зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Таңдалған спорт түрі бойынша қозғалыс әрекеттерін оқыту мен жетілдірудің заманауи әдістері

    Пәннің мақсаты - отандық және шетелдік тәжірибе негізінде таңдалған дене шынықтыру-спорт түрлері бойынша білім алушылардың кәсіби және спорттық даярлығын жетілдіру әдістері мен технологиялары туралы терең жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттар қозғалыс әрекеттерін оқытудың заманауи ұйымдастырушылық-әдістемелік технологияларын және оларды жетілдіруді қолдана алады, спортшылардың дене және техникалық-тактикалық шеберліктерін дайындау және жетілдіру процесінде заманауи білім мен ғылыми-техникалық прогресті қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Денешынықтыру мен спорттың құқықтық негіздерінің өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты - әр түрлі дене шынықтыру және спорт мекемелерінің қызметін, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық қызметті реттейтін негізгі құқықтық ережелерді оқу. Білімгерлер халықаралық, аймақтық және республикалық деңгейде дене шынықтыру мен спортты дамытудың нормативтік-құқықтық базасының тақырыптарын да қарастырады. Қазіргі әлемдегі дене шынықтыру мен спорттағы перспективті функциялар мен формалар туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық-бұқаралық жұмыстағы зерттеу технологиялары

    Пәннің мақсаты - спорттық-бұқаралық жұмыс саласындағы зерттеу технологияларын зерделеу, алынған теориялық білімді ғылыми-зерттеу есептерін шешуде қолдану; зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты іздеу, өңдеу, талдау және жүйелендіру; ғылыми зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу және олардың орындалуын ұйымдастыру; баяндамалармен сөз сөйлеу және мазмұнды ғылыми пікірталастар, бағалау және сараптамалар жүргізу дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттағы ғылыми-психологиялық және физиологиялық зерттеулердің әдіснамасы

    Пәннің мақсаты магистранттарды кәсіби даярлау үдерісін жетілдіру, ғылыми ойлауды, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы білімді, ғылыми кешенді (педагогикалық, психологиялық, физиологиялық, статистикалық) зерттеулердің нәтижелерін жүргізу әдістері мен тәсілдерін, оқытудың заманауи инновациялық технологиялары мен жоғары спорттық жетістіктердің ерекшеліктерін қалыптастыру, сондай-ақ сабақтас ғылыми зерттеулердің әдіснамасын талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорт реабилитациясы мен қалпына келтіру мәселелері

    Пәннің мақсаты - қалпына келтірудің заманауи құралдары мен әдістерін, қалпына келтіру іс-шараларының, спорттық массаждың және өзін-өзі массаждаудың ерекшеліктерін; спортпен шұғылдану жүйесіндегі ұтымды тамақтану, қалпына келтіру-профилактикалық әдістер мен технологиялар мәселелерін; бар патологияны немесе жарақатты ескере отырып, оңалту іс-шараларын таңдауды жүзеге асыру. Пән зардап шеккен функцияны қалпына келтіру, осы спорт түріне тән нақты дағдылар мен біліктіліктерді мүмкіндігінше сақтау, жаттығуды, спортшының спорттық формасын қолдау саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру мекемелеріндегі дене шынықтыру мен спорттың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты - дене шынықтыру мен спортты оқыту теориясы мен әдістемесін, спорттық жаттығулар мен дене белсенділігін бақылау құралдары мен әдістері туралы жүйелі білімді, білім беру ұйымдарында спорттық-бұқаралық және сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын тереңдетіп зерттеу. Пән дене тәрбиесін ұйымдастыру бойынша заманауи педагогикалық және жаттықтырушылық технологияларды қолдану саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ білім алушылардың дене шынықтыру мен спортқа құндылық бағдарлары мен көзқарастарын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы оқу орнындағы дене шынықтыру және спорттың ғылыми практикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты ЖОО-да білім алушылардың дене тәрбиесі процесін ғылыми-практикалық қамтамасыз етудің әдіснамасын, әдістемесі мен технологиясын; дене шынықтыру мен спортта ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін тереңдетіп зерделеу болып табылады. Пән оқу орындарының дене шынықтыру-педагогикалық жүйесінде кең таралған оқытудың қолданыстағы психологиялық-педагогикалық технологияларында бағдарлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО және жоғары жетістіктер спортының таңдаған спорт түрінің теориясы, әдістемесі және практикасы

    Пәннің мақсаты - спорттық жаттығудың құралдары мен параметрлері туралы білімнің кең спектрін зерттеу; жаттығу және жарыс процесін жоспарлау және ұйымдастыру; спортшылардың дене жүктемелері мен функционалдық жағдайын бақылау болып табылады. Пән сонымен қатар ұйымдастырушылық, ғылыми, әдістемелік, жаттықтырушылық, оқу-әдістемелік және басқа да жұмыс түрлерін сәтті орындауға мүмкіндік беретін құзыреттер жүйесін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары білікті спортшылардың оқу-жаттығу үдерісінің инновациялық технологиялары

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың жеке тұлғаның дене және рухани күштерін нығайту, өмірлік және кәсіби мақсаттарға қол жеткізу мүддесінде дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында терең жүйелі құзыреттіліктерін қалыптастыру; сондай-ақ оқудың инновациялық технологиялары мен ҒЗЖ пайдалана отырып, ЖОО-да дене тәрбиесі, дене шынықтыру-сауықтыру және спорт жұмысы бойынша оқу процесін ұйымдастыру және өткізу қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы менеджмент және маркетинг

    Пәннің мақсаты - кәсіпорындар мен мекемелерді басқару қағидаттарын, маркетингтің теориялық және практикалық мәселелерін, әдіснаманы, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт саласындағы нарық пен оның конъюнктурасын игеру. Пән менеджмент, көшбасшылықтың әртүрлі модельдері мен тұжырымдамалары, қақтығыстар мен стрессті басқару, сондай-ақ спорт индустриясының өнімін немесе қызметін жылжыту және ұсыну саласындағы менеджердің жеке ерекшеліктерін маңызды түсіну саласындағы кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мен ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект

    Бұл пәннің мақсаты білімгерлерді жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен технологияларымен, сондай-ақ олардың білім беру және ғылыми-зерттеу қызметінде қолданылуымен таныстыру болып табылады. Бейімделген білім беру жүйелерін құру, автоматтандырылған бағалау, білім беру мекемелеріндегі шешімдерді қолдаудың интеллектуалды жүйелері, сондай-ақ ғылыми зерттеулердегі үлкен деректерді талдау үшін ЖИ қолдану мысалдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы

    Пәннің мақсаты - ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға және зерттеу әдістерінің кең теориялық базасын, олардың мәнін, формаларын, түрлерін, педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыруға қойылатын талаптарды шарлау қабілетін дамыту. Сонымен бірге дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде сабақтас білім салаларынан әдістемелер мен технологияларды қолдану қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрі бойынша оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың заманауи жүйелері

    Пәннің мақсаты спорттық оқу-жаттығу процесінің ұлттық және халықаралық (шетелдік) заманауи жүйесін, сондай-ақ дене шынықтыру-спорттық қызмет түрлері, кәсіби спорттың ұйымдастырушылық-экономикалық аспектілері бойынша оқытудың қазіргі заманғы теориясы мен әдістемесін тереңдетіп зерделеу болып табылады. Пән білім алушылар мен спортшылар ұжымында дене шынықтыру-спорттық қызмет түрлері бойынша оқу-жаттығу және жарыс жұмыстарын жоспарлау мен ұйымдастырудың өзекті әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Спорт менеджментінің жоғарғы жетістіктері

    Пәннің мақсаты - жоғары жетістіктер спортының қазіргі менеджментінің теориялық және әдіснамалық мәселелерін, сондай-ақ оның экономикалық, құқықтық және ұйымдастырушылық ерекшеліктерін зерттеу. Пән спорт индустриясы менеджерінің жоғары жетістіктер спорт саласында жұмыс істейтін ұйымдардың ішкі және сыртқы ортасында, сондай-ақ жоғары жетістіктер спортының білім беру мекемелері мен ұйымдарында дене шынықтыру-спорт қызметін жедел және стратегиялық жоспарлау мен басқаруды жүзеге асыруға қажетті практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесін оқытуды ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу

    Пәннің мақсаты - дене шынықтыру мен спорттың теориясы мен әдістемесі, қозғалыс қызметінің биомеханикасы және дене шынықтыру саласындағы ғылыми-әдістемелік қызмет нысандары бойынша мәліметтерді бір ғылыми парадигмада қалыптастырудан және жинақтаудан тұратын педагогикалық процесті ғылыми және әдістемелік қызметпен байланыстыру негізінде білім алушылардың оқытушылық қызметіне дайындықты жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.Пән білім алушылардың сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы жоғары жетістіктер спортының теориялық және әдіснамалық аспектілері

    Пәннің мақсаты - жоғары білікті спортшыларды даярлау жүзеге асырылатын спорт ұйымдарында, спорт клубтарында таңдалған спорт түрі бойынша оқыту мен оқытудың теориялық-әдіснамалық және практикалық аспектілерін тереңдетіп зерделеу. Пән білім алушыларды (спортшыларды) ынталандыру және жоғары спорттық жетістіктерге психологиялық-дене шынықтыру бағыты саласында тұжырымдамалық және стратегиялық ойлауды, сондай-ақ терең мамандану, оқу процесінің сабақтастығы мен циклділігі, жүктемені біртіндеп арттыру бірлігі және бәсекелестік қызмет құрылымы мен дайындық құрылымының өзара байланысы саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдап алынған спорттың спорттық-педагогикалық шеберлігі

    Пәннің мақсаты-жоғары деңгейдегі спортшылармен кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті теориялық және әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушы мамандығының мәні мен құрылымын зерттеуге бағытталған; спорттық қызметті жоспарлау және моделдеу (таңдаған спорт түрі мысалында). Жаттықтырушының кәсіби қызметінде қазіргі заманғы технологиялар қарастырылады: спорт түрі бойынша жаттықтырушының теориялық және әдістемелік дайындығы; жаттықтырушының негізгі құжаттары (таңдаған спорт түрі мысалында); спорт түрлері бойынша мастер-кластар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Спорт теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты спорттық жаттығудың құралдары мен әдістері туралы кең білім кешенін меңгеру; жаттығу және жарыс процесін жоспарлау және ұйымдастыру; спортшылардың дене жүктемелері мен функционалдық жағдайын бақылау болып табылады. Сондай-ақ жоғары жетістіктерге бағдарлану, тереңдетілген мамандандыру, оқу процесінің үздіксіздігі сияқты негізгі қағидалар; жүктемені біртіндеп арттырудың бірлігі; дайындау процесінің циклдік сипаты; бәсекелестік қызмет құрылымы мен дайындық құрылымы арасындағы байланыстың бірлігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылым философиясы мен тарихи білімнің негізгі ұғымдарын, ережелері мен категорияларын қолдану, оларды кәсіби қызметте және ғылыми зерттеу саласында өткен және қазіргі оқиғалардан алынған әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау және бағалау үшін пайдалану;
  • қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық, жаттықтырушылық, сауықтыру және ұйымдастыру-басқару қызметінің тиімділігін арттыру үшін қолдану;
  • білім беру ұйымдарында және спорт мектептерінде білім алуышларға дене шынықтыруды оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын тәжірибеде пайдалану, сондай-ақ оқу-тәрбие процесінде теория, ғылыми-әдістемелік негіздері және оқыту технологиялары бойынша білімдерін кәсіби қызметте қолдану;
  • қаржылық-шаруашылық құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын кәсіби қызметте қолдана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауды көрсету, сондай-ақ басқару шешімдерін қабылдау, тиімді іскерлік шешімдердің нұсқаларын әзірлеу және негіздеу;
  • физиологиялық, медициналық механизмдердің мәнін, жеке ерекшеліктерін және субъектілердің жеке дамуын білу негізінде кәсіби қызметін жетілдіру;
  • басқару процесінің мәнін түсіну, инновациялық технологиялар, басқару әдістері мен құралдары туралы білімдерін кәсіби қызметте қолдану;
  • психологиялық механизмдердің мәнін, субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін, көзқарастары мен бағдарларын, олардың эмоционалдық жағдайын білу негізінде өзара әрекеттесу кезінде субъектілердің кәсіби және басқа да қызметін жетілдіру;
  • кәсіби қызметтің мақсаттары мен міндеттеріне, ерекшеліктеріне, субъектілеріне сәйкес өзінің өнімді бағдарламасын, сондай-ақ нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметтің технологиялық құжаттамасы мен экономикалық негіздемесін әзірлеу;
  • зерттеу қызметі барысында жүйелік тәсіл мен жүйелік талдау, логика, ғылымдардың өзара әрекеттесуі мен интеграциясы мәселелерінің негіздерін қолдану;
  • кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыру және жетілдіру үшін қажетті психологиялық-педагогикалық әдістердің, әдістемелердің және құралдардың жүйесін игеру;
  • қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып, кәсіптік қызметте спортшылармен дене шынықтыру бойынша жоғары сапалы оқу-жаттығу сабақтарын өткізу үшін қажетті дағдыларды пайдалана отырып, жоғары білікті спортшыларды оқытудың мақсатты бағдарламалары мен оқу жоспарларын әзірлеу.
  • нарықтық ортаның жай-күйін экономикалық талдаудың және бағалаудың негізгі әдістерін, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт саласында бизнес-процестерді қайта құру және олардың тиімділігін бағалау әдістемелерін қолдану;
Top