7M01501 Биология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті; оқытудың инновациялық технологияларын қолдану арқылы теориялық, практикалық, эксперименталдық биология саласында жүйелендірілген білім, дағды мен дағдысы бар педагог-биологтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы
Пән құрылымдық биологиялық ақпаратты сақтау мен талдаудың компьютерлік технологияларын, электрондық кестелерді сандық ақпарат массивтерімен жұмыс жасау құралы ретінде зерттейді. Студенттер қазіргі заманғы реляциялық дерекқорды басқару жүйелерінің негізгі мүмкіндіктерін және оларды биологияда қолдану тәжірибесін, деректерді анықтау мен сақтауды, деректерді өңдеуді, деректерді басқаруды, деректерді шығаруды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін білуді қалыптастыруға, білім алушылардың академиялық және кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз ету дағдыларына ие оқытушыны даярлауға, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға, оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын қолдана білуге, білім алушылардың әлеуметтік білім алушылардың құндылықтарын, сондай-ақ командада жұмыс істей білу және академиялық ортада коммуникациялар құруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер мен өлшемдердің әдістемесі
Пән магистранттардың метакомпетенциясын қалыптастыруға бағытталған және екі модульді қамтиды. Бірінші модуль магистранттарға зерттеуді жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оның құрылымы мен логикасындағы теорияның рөлін түсінуді, сондай-ақ диссертацияның зерттеу дизайнын сыни талдау және бағалау дағдыларын, белгілі бір зерттеу мәселесіне сәйкес дизайн түрін дұрыс таңдау, жобалау және негіздеу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде математикалық статистика әдістері мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, деректерді жинауды, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарқынды қазақ тілі
Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар Qaztest жүйесіндегі тыңдалым, лексика-грамматикалық тест, оқылым, жазылым дағдыларын және қазақ тілінің фонетикасын, лексикасын, морфологиясын, синтаксисін меңгереді. Көркем мәтіннен жазушының көзқарасын, жеке пікірін анықтай алады, негізгі ақпаратты ажырата алады, оқиға мен нақты логиканы байланыстырады, белгілі бір сипаттары бойынша ақпаратты топтастырады, атауы бойынша мәтіннің мазмұнын болжай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пән басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, негізгі психологиялық білім мен адамдарды басқару мен басқарудағы практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдай алады, басқарушылық жүйелердегі өзгерістерді диагностикалай және болжай алады, басқарушылық кеңес беру сценарийлерін жасай алады. Басқару психологиясын білу және түсіну магистранттарға қоршаған адамдармен қарым-қатынас жасау және қарым-қатынас құру дағдыларын игеруге, білім беру ортасы мен оқу орнының ұйымдастырушылық мәдениетін қолдауға және дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жердің тірі қабығы және жаһандық қауіп-қатерлер
Пән курсында планетада өмір сүретін барлық тірі компоненттердің функционалды бірлігі, олардың өзара тәуелділігі, жансыз табиғатпен өзара әрекеттесуі және тұтастай жұмыс істеу принциптері туралы түсінік беріледі, жаһандық экологиялық проблемалар мен оларды шешу жолдары талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биология және құстарды зерттеудің заманауи әдістері
Курс жер үсті омыртқаларының ең көп тараған және кең таралған тобына арналған, барлық ортаны меңгерген және әртүрлі табиғи-климаттық жағдайларға көптеген бейімделуді меңгерген. Жоғары санның, мінез-құлықтың әр түрлі аспектілерінің, көбею биологиясының және экожүйелердегі жоғары функционалдық маңыздылығының арқасында құстар жалпы биологиялық мәселелерді зерттеу үшін жақсы үлгі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар әлемінің қазіргі заманғы таксономиясының негізі ретінде молекулалық-генетикалық әдістері
Пән магистрлердің биологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, биологиялық зерттеулер мен биоақпараттық талдау мен ДНҚ талдау тәсілдерінің заманауи деңгейі негізінде жануарлар таксономиясы мен филогениясының проблемалары мен қазіргі жағдайын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас физиологиясының қазіргі аспектілері
Курс онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, мүшелер жүйелерінің және тұтастай алғанда ағзаның өсуі мен дамуы кезіндегі функцияларын, әр жас кезеңіндегі осы функциялардың ерекшелігін зерттейді. Жас физиологиясы саласында жүйелі білім алу болашақ мұғалімнің ғылыми көкжиегін қалыптастыруға ықпал етеді, оны мектепте және университетте оқу процесін ұйымдастыруда қажетті біліммен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнында биологияны оқыту әдістемесі
Пән биологияны оқыту әдістемесіндегі негізгі дидактикалық принциптерді, биологияны оқыту процесіндегі тәрбиені, биологияны оқыту әдістерін, биологияны оқыту құралдарын, дағдыларды қалыптастыруды, биологиялық ұғымдарды дамытуды зерттейді. Курста биологиялық білім берудің технологиялық негіздері, жоғары мектепте биологияны оқыту әдістемесіндегі заманауи үрдістер және кредиттік-рейтингтік жүйені меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар ағзаларының хронобиологиясы
Курс жануарлар дүниесінің эволюциясына, оның Жердің геологиялық жылнамасымен және биосфераның қалыптасуымен байланысына арналған. Қазіргі күнге дейін өлген және сақталған жануарлардың әр түрлі топтарының эволюциясы туралы қазіргі заманғы көзқарастар қарастырылады, жердегі өмірдің әртүрлі даму дәуірінде тұрақтылық пен өлім себептері, жануарлардың жаппай жойылу себептері және санның өршу және биоалуантүрлілік себептері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы биологияның заманауи аспектілері
Пән білім алушыларда про-және эукеритикалық жасушалардағы генетикалық ақпаратты сақтау және жүзеге асырудың молекулалық механизмдері туралы кешенді түсінік қалыптастырады, геномды ұйымдастыру принциптерін оқып, репликация, рестрикация және модификация, рекомбинация және генетикалық материалдың репарациясы, гендердің транскрипциясы және ақуыз биосинтезі саласындағы соңғы жетістіктерімен және негіздерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияның тарихы және әдіснамасы
Пән биология ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, ежелгі Грецияның, Ежелгі Римнің ежелгі ғылымын, XVI және XVII ғасырлардағы қазіргі биологияның пайда болуын, XVIII ғасырдағы биологияның даму тарихын, 19 ғасырдағы жаңа ғылыми бағыттардың пайда болуын зерттейді. Қазіргі заманғы ірі биологиялық мектептер Санкт-Петербург, Мәскеу, Киев, Алматы. Биологиядағы заманауи бағыттар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер филогениясы
Пән ринофиттер мен мүктерден бастап гүлді өсімдіктерге дейінгі Жоғары өсімдіктердің негізгі топтарының таксономиясын, морфологиясын және анатомиясын, экологиясын және географиясын зерттеуді қамтиды. Бұл жануарлар мен өсімдіктер әлемінің тарихи даму процесін байқауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілікті сақтау
Пән биоалуантүрлілікті сақтаудың негізгі тұжырымдамаларын, ең маңызды қауіп факторларын және олардың биоалуантүрлілікке теріс әсерін, биоалуантүрлілікті қорғау қағидаттары мен шараларын және ҚР тиісті заңнамасын, табиғаттағы түрлерді сақтау және қалпына келтіру мысалдарын зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам және жануарлар физиологиясының қазіргі проблемалары
Физиология дамуының қазіргі кезеңінің сипаттамасы. Қазіргі молекулалық-жасушалық, жүйелік және когнитивті Физиология дамуының өзекті мәселелері мен перспективалары. Физиологияда қолданылатын заманауи эксперименттік және диагностикалық техника. Жетекші отандық және шетелдік физиолог - ғалымдар, ғылыми физиологиялық мектептер және олардың қызметінің бағыттары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар эволюциясы
Пән физикалық, химиялық және биологиялық сипаттағы қоршаған орта факторларының әсерінен жануарлар эволюциясы мәселелерін, жануарлар мүшелері мен жүйелерінің салыстырмалы анатомиясы мен эволюциясын зерттейді. Ол сонымен қатар жануарлардың пайда болуы мен филогенетикалық байланыстарына, жануарлар популяциясының генофондын өзгертетін факторларға, генетикалық және автоматты процестерге және спецификация жолдарына әсер етеді: географиялық және экологиялық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам биологиясының іргелі проблемалары
Пән адамның жалпы, эволюциялық, медициналық және экологиялық биологиясын, негізгі теориялық тұжырымдамалары мен өзекті бағыттарын зерттейді. Курста адам биологиясын зерттеудің әдіснамалық принциптері, физиологиялық реттеу, физиологиялық функцияларды үйлестіру және қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларына бейімдеу, олардың жүйелік және молекулалық механизмдері зерттеледі.механизмдер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жерүсті экожүйелердің экологиясы және оларды қорғау
Пәннің базалық концепцияларын, экожүйелердің биогеографиясын, жер бетіндегі экожүйелердің әртүрлілігін, экожүйелердің биоәртүрлілігін, қауіптің ең маңызды факторлары мен олардың жер бетіндегі экожүйелерге кері әсерін, жер бетіндегі экожүйелерді қорғау принциптері мен шараларын және тиісті заңнамаларды, мониторинг әдістерін және ЕҚТА құру мен сақтаудың қазіргі заманғы концепцияларын және жақсы тәжірибе мысалдарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктердің эволюциясы
Пән биосфераның көп бөлігін құрайтын және жер бетінде органикалық заттарды құруда шешуші рөл атқаратын өсімдіктердің жүйелілігі мен туыстық байланысын зерттейді. Өсімдіктер эволюциясы курсында студенттер өсімдіктер әлемінің даму хронологиясын біледі, әртүрлі дәуірлер мен кезеңдердегі қазба формаларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық биология
Пәннің мазмұны гендік және метаболикалық желілер, экологиялық популяциялар және басқалар, олардың эволюциясы және негізгі талдау әдістері сияқты биологиялық көп бөлшектік жүйелердің құрылымы мен қасиеттеріне байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Биология саласындағы әлемдік тенденциялар мен тұжырымдамаларды, атап айтқанда молекулалық биология, генетика, биотехнология, экология және т. б.; биологиядағы ғылыми зерттеулердің теориялық - әдістемелік негіздерін; қазіргі кезеңдегі биологиялық ғылымның даму жағдайын, Қазақстанның жаратылыстану-ғылыми мектептері туралы біледі;
- Қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін Биология саласындағы кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген
- Көп тілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектептің дидактикасын біледі; академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес оқу ортасында жұмыс істейтін тілдерді пайдаланады
- Жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, практикалық педагогикалық қызметке зерттеу нәтижелерін енгізу әдістерін біледі; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін біледі
- Табиғаттағы жаратылыстану-ғылыми құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын біледі. Биологияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жай-күйін біледі
- Әртүрлі заманауи эволюциялық теорияларды салыстыру дағдылары бар және оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында пайдалануға қабілетті
- Жаратылыстану-ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыс нәтижелерін жариялау технологияларын меңгерген. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдейді және бағалайды. Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды жасай алады
- Биология ғылымдарының әртүрлі бөлімдері бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу - әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды әзірлеу әдістемесін меңгерген. Зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді өз бетінше пайдаланады және әріптестерімен өзара іс-қимылда сынауды жүзеге асырады және зерттеу нәтижелерін практикалық қызметке енгізеді
- Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысуға қабілетті; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапты болу; басқару дағдыларын көрсету (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей білу); бастамашылық көрсету және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер табу
- Кәсіптік салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті; білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамыту; оқу-тәрбие процесіне жұмыс берушілерді, кәсіптік бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік әріптестерді тарта алады