Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі әдебиеттану: жетекші мәселелер мен үрдістер

    Пәннің мақсаты-заманауи әдебиеттанудың жағдайы туралы білімді тереңдету, шетелдік және отандық ғылымдағы ғылыми мектептермен, бағыттармен, тұжырымдамалармен танысу. Бұл курста қазіргі кезеңдегі әдебиеттанудың өзекті мәселелері мен даму тенденциялары қарастырылады. Негізгі әдебиеттану мектептері (психологиялық мектеп, неомифологиялық мектеп, структурализм, салыстырмалы-тарихи мектеп, салыстырмалы әдебиеттану, герменевтика түсіну және түсіндіру теориясы және т.б.). Әдеби процестің даму заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты-қазіргі тіл білімінің жағдайы туралы білімді тереңдету. Бұл курс ғылыми әдебиеттерді дұрыс талдауға, лингвистикалық білімдерін өз бетінше толықтыруға және тереңдетуге көмектеседі; жаңа ғылыми теориялар мен тұжырымдамалардың әдіснамалық негіздерімен, тілді зерттеудің заманауи әдістері және тәсілдерімен таныстырады, сондай-ақ білім алушыларға қазіргі орыс және басқа тілдерде болып жатқан белсенді процестерді түсіндіруді үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты-тіл жүйесінің барлық деңгейлеріндегі өзгерістердің нәтижелерін жинақтай отырып, орыс тілінің даму тарихын барлық кезеңінде қадағалау. Курстың міндеттері: өз тарихының барлық кезеңдерінде орыс тілінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; тілдік қайта құрулардың мәдени-тарихи шарттылығы жайлы, оның функционалдық қозғалысындағы тіл тарихының принциптері туралы түсініктерді тереңдету; диахроникалық үрдістер призмасы арқылы қазіргі орыс тілінің құбылыстарын ашуға көмектесетін қазіргі заманғы лингвистикалық процестердің тарихи көзқарасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби процесс

    Қазіргі әдеби процесс-қазіргі кезеңдегі орыс әдебиеті туралы жалпы түсінік беруге, соңғы онжылдықтардағы әдеби өмірдің тұтас бейнесін жасауға арналған тарихи-әдеби курс. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистрант қазіргі әдеби процестің даму тенденцияларын, осы дәуірдегі ең ірі жазушылар мен ақындардың шығармашылығын білетін болады; соңғы онжылдықтардағы қазіргі орыс әдебиеті контекстіндегі әдеби құбылыстардың, бағыттардың, стиль ағымдарының алуан түрлілігі туралы түсінікке ие болады. ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы әдеби процесті зерттеу кезінде көркем-теориялық аспектке, жеке авторлық стильдің ерекшелігіне, көркем мәтінді ұйымдастырудың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейнелі әлем және көркем мәтін

    Курстың мақсаты-көркем әлем және көркем мәтін сияқты көркем әдебиет әлемінің маңызды компоненттері туралы білімді тереңдету. Уақыт пен кеңістік (хронотоп) ұғымдарына, әдеби шығарманың бейнелі жүйесіне, оқырманды қабылдау проблемаларына көп көңіл бөлінеді. Мәтін филологиялық талдаудың объектісі ретінде қарастырылады. Нақты әдеби мысалдарда мәтіннің интертекстуалдылығы, жанрлық-стильдік және құрылымдық ұйымдастырылуы туралы ұғымдар берілген. Бұл курс педагогикалық және ғылыми-зерттеу бағытында қажетті арнайы кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылым мен білім берудің заманауи мәселелері

    Пәннің мақсаты - педагогикалық ғылым мен білімнің әлеуметтік-мәдени құбылыстар ретіндегі ерекшеліктерін түсіну; ғылым мен білімнің қазіргі заманғы тенденцияларымен таныстыру; педагогикалық білім мен білім беру жүйесінде болып жатқан процестерді философиялық талдау әдістерін меңгеру; категориялық және тұжырымдамалық аппаратты жүйелеу; педагогика саласындағы зерттеу қызметінің әдіснамалық негіздерін меңгеру. Тапсырмалар: магистрлердің ғылым мен білім беруде заманауи жетістіктерді пайдалану қабілеттерін дамыту; болашақ шебердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері

    Пәннің мақсаты-интерактивті әдістер мен технологияларды зерттеу, оларды қолдану кооперативті оқыту идеяларына, жұмыстың жаңа стратегиялары мен техникаларына, кері байланыстың болуына негізделген. Курстың инвариантты бөлігі-орыс тілі мен әдебиетін оқытудың іргелі теориясының жетістіктері. Пәннің мазмұнына сондай-ақ ЖОО-да оқытудың жаңартылған контенті кіреді. Осы пәнді оқыту процесінде маңызды кәсіби және әдістемелік құзыреттерді қалыптастыруға байланысты орыс тілі мен әдебиеті әдістемесінің әзірлемелері қолданылады; ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте инновациялық технологиялардың әлеуетін пайдалану білігін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвомәдениеттану

    Пәннің мақсаты-Осы курстың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық базасын зерттеу, қазіргі лингвистикалық зерттеулердегі жаңа бағыттар туралы түсінік қалыптастыру. Лингвомәдениеттану мен мәдениетаралық қарым-қатынастың байланысын көрсету Ұлттық қорды құрайтын ауызша және вербальды емес субъектілердің мәдени векторларымен таныстыру, лингвистикалық және мәдени доминанттарды анықтай отырып, осы перспективалы саладағы одан әрі ғылыми зерттеулердің мүмкіндіктерін көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және өткізу туралы білім жүйесін меңгеру; эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістемесімен таныстыру; ғылыми зерттеуді, педагогикалық экспериментті жоспарлауды,мақала жазуды үйрету. Ғылыми зерттеулерде әдіснаманы сақтау қажет: объектіні, процесті немесе құбылысты, олардың құрылымын, байланысы мен қатынастарын дамыған таным принциптері мен әдістері негізінде жан-жақты, сенімді зерттеу, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін алу және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте филологиялық пәндерді оқытудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты-оқыту барысында филологиядан алған білімдерін одан әрі оқытушылық қызметте қолдану мақсатында жүйелеу. Осы курс аясында филологиялық пәндерді оқытудың белсенді әдістерін меңгеру жүргізілуде. Тілді оқыту әдістемесінің алынған негіздері қаралатын пән шеңберінде ұсынылады. Курс магистранттарды кәсіби қызметке лингводидактикалық, филологиялық дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік лингвистика

    Пәннің мақсаты: тілдің әлеуметтік сипатына, оның әлеуметтік функцияларына байланысты көптеген мәселелерді зерттеу. Әлеуметтік факторлардың тілге әсер ету механизмін және тілдің қоғам өміріндегі рөлін қарастыру. "Социолингвистика" ұғымымен, оны зерттеу тақырыбымен және объектісімен, зерттеудегі негізгі бағыттармен таныстыру. Мәдениетаралық қарым-қатынас аспектісінде қарым-қатынастың әлеуметтік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Тілдің әлеуметтік дифференциациясының қолданыстағы классификацияларын зерттеу. Русистикадағы социолингвистикалық зерттеулердің қазіргі перспективалары. Тіл және сөйлеу функциялары. Тілдегі мәдени және табиғи танымы. Социолингвистикалық аймақ. Тілдің әлеуметтік жағдайы, қызмет ету аясы мен ортасы. Адам эволюциясындағы тілдік байланыс. Қазіргі орыс тілінде сөйлейтіндердің әлеуметтік және сөйлеу портреттері. Жастар социолектісінің ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психолингвистика

    Пәннің мақсаты-психологиялық процестерге және олардың тіл жүйесі қатынасына байланысты тілді, сөйлеуді, қарым-қатынасты және танымдық процестерді зерттеу. Пәннің міндеттері: психолингвистиканың ғылым ретінде қалыптасу тарихымен таныстыру, оның дамуы мен уақтылы жай-күйін қадағалау; қазіргі психолингвистиканың проблемалары мен перспективаларын көрсету; магистранттарды психолингвистикалық зерттеулердің терминологиялық аппаратымен, оқытылатын пәннің метатілімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл және мәдениет: сөздіктер құрастырудың теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты-орыс лексикографиясының тарихын, оның шығу тегі мен дәстүрлерін зерттеу. Қазіргі лексикографиялық теория мен практика дамуының негізгі бағыттарын көрсету. Лексемаларды қолдану саласындағы сөздіктердің жіктелуі мен типологиясын, тарихи перспективасын, шығу тегін, стилистикалық қолданылуын және әртүрлі сөздіктердегі сөздердің лексикографиялық сипаттамасының басқа аспектілерін зерттеу. Лексикографиялық параметрлер. Макроқұрылымдар. Микроқұрылымдар. Қазақстандағы лексикографиялық ғылымның негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лингводидактикалық білімінің жаңа стратегиялары

    Пәннің мақсаты-білім беру мазмұнын жаңартудың негізгі бағыттары бойынша білім қалыптастыру. Пән жалпы дидактикалық ғылыми принциптерді,жүйелілікті,қол жетімділікті,көрнекілікті,біртектілікті және лингводидактиканың жалпы әдістемелік және нақты принциптерін жүзеге асыруға негізделген. Пәннің маңызды бөлігі білім берудегі инновациялармен, заманауи филологиялық білім беруде қолданылатын инновациялық технологиялармен, атап айтқанда электронды оқытудың (e – learning) техникалары мен тәсілдерімен жұмыс істеу блогы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әлем әдебиетінің өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты - ХХ-ХХІ ғасырлардағы көркемдік сананың мифологизациясы, жанрлық жүйенің эволюциясы, жаһандану және әдебиеттегі ұлттық қағидат мәселелері, өнердегі қайталама суреттеу тәсілдерінің жүйесі рөлін күшейту, Бұқаралық мәдениет құбылысы және оның қоғамдық санаға әсері, қазіргі әдебиеттегі бағыттар мен ағымдар, драматургияның даму тенденциялары, аударма мәселелері және т.б. сияқты қазіргі әлемдік әдебиеттің жетекші мәселелерін қарастыру. Барлық теориялық мәселелер жазушылар мен ақындардың әдеби шығармаларының мысалында қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты-магистранттарды орыс тілін шетел тілі ретінде оқытуға заманауи әдістемелік ғылымның басым бағыттары мен жетістіктеріне сәйкес лингводидактикалық даярлау. Пән орыс тілін шет тілі, коммуникативті мақсат қою, тілдік білім берудің тілдік векторы ретінде оқыту теориясының жетекші принциптеріне негізделген. Бұл курс білім алушыларда нақты оқу аудиториясының жаһандық үрдістерімен және ерекшеліктерімен өзектендірілген қажетті құзыреттердің қалыптасуын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің негізгі бағыттары

    Пәннің мақсаты келесі мәселелерді зерттеу болып табылады: негізгі әдеби бағыттар, ағымдар мен мектептер, жанрлық жүйенің эволюциясы, қазіргі заманғы әлемдік тарихи-әдеби процестің жалпы заңдылықтары, соңғы онжылдықтар әдебиетіндегі көркем ойлаудың мифологизациясы, интертекстуалдылық мәселелері және өнердегі шартты формалар мен әдістерге деген қызығушылықтың артуы. Қазіргі әлемдік әдеби процесті зерттеуде көркем-теориялық аспектке, жеке авторлық стильдің өзіндік ерекшелігіне, көркем мәтінді ұйымдастырудың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми зерттеулер контекстінде идеялардың бірегей өзіндік дамуына немесе қолдануына негіз болған немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары кәсіби білім деңгейінде алынған дамытушы білім мен түсініктерді көрсете алады
  • жоғары мектепте пәндерді меңгере отырып, жаңа немесе бейтаныс жағдайларда және неғұрлым кең (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде алған білімдерін, түсініктерін және мәселелерді шешу қабілетін қолдана алады
  • коммуникативтік қабілеттерге ие болады, сондай-ақ олардың шығармашылық дамуы мен теориялық концепцияларды қайта ойластыру негізінде қағидалар мен принциптерін еркін түсіндіре алады, гипотезалар мен оларды эксперименталды тексеру тәсілдерін ұсынады, сондай-ақ өз тұжырымдарын, негіздемелерін анық хабарлайалады, өндірістік жан жалдарды болдырмай, іскерлік қарым-қатынас негіздерін , компромиске қолжеткізу тәсілдерін меңгереді, шешендік өнерді, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және қисынды ресімдеуді меңгереді
  • ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеу және дербес ғылыми зерттеулерді жүргізу кезінде ақпаратты жинау, өңдеу, сақтаужәне беру кезінде қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдана алады
  • тіл білімі мен әдебиеттану, даму динамикасы, филологиялық білім берудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері саласындағы қазіргі ғылыми парадигмаларды меңгере алады
  • диссертация, мақала, есеп түрінде Эксперименталды-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорыта алады; күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада білімін жалғастыруға қажетті тереңдетілген білімді қолдана алады.
  • отандық және әлемдік білім берудің жаңа контентін көрсететін кәсіби қызмет процесінде заманауи техника мен инновациялық технологияларды қолдану
  • коммерцияландыру үшін қажетті сипаттамаларға ие бәсекеге қабілетті филологиялық өнім жасау
Top