Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми сала үшін тереңдетілген ғылыми-педагогикалық даярлығы, базалық лингвометодикалық және әдебиеттану білімдері жүйесі бар, теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануда инновациялық білім беру технологиялары мен креативтілігін меңгерген педагогтарды, ғалым-зерттеушілерді, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен педагогикалық қызмет нәтижелерін білікті талдау және қорыту міндеттерін тиімді шеше алатын білім беру саласындағы менеджерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Әдебиеттану пәндерін оқытудың теориялары мен технологиялары

    Пән орыс әдебиетін оқыту процесін байыту үшін цифрлық технологияларды қолданудың заманауи әдістері мен құралдарымен терең танысуға бағытталған және оқу процесінде компьютерлік бағдарламаларды, интерактивті онлайн-ресурстарды, мультимедиялық материалдарды және басқа да цифрлық құралдарды қолданудың әртүрлі аспектілерін зерттеуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі классикалық орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты: ХІХ ғасырдағы орыс классикасының ғылыми интерпретациясын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің маңызды теориялық ережелері мен негізгі идеяларын талдау және бағалау, көркем мәтіндер туралы пікірталастар мен өрістер. Пән ғылыми концепциялардың диалектикасын зерттеуге, оның заманауи мағынада шығарманы бағалай білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық зерттеулер технологиялары

    Пән «ғылыми парадигма» ұғымына сәйкес құрылған, осы негіз курстың мазмұнына филологияның негізгі ғылыми бағыттарын: құрылымдық-семантикалық, когнитивті, коммуникативті, дискурсивті және т.б. енгізуді анықтайды. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру және сипаттау технологияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттік зерттеулер технологиялары

    Пән көркем шығармаларды талдаудың ғылыми тәсілдерін тереңдетіп зерттеуге және әдебиеттануда қолданылатын заманауи технологиялық құралдарды жасауға бағытталған. Бағдарламада мәтінді зерттеудің негізгі классикалық және инновациялық технологияларына шолу жасалады, әдеби деректерді талдау және визуализациялау үшін цифрлық құралдарды пайдалану мүмкіндіктерін зерттеледі, зерттеу жобалары мен кейс-стадилер арқылы мәтіндерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық пәндерді оқытудың теориялары мен технологиялары

    Пәнді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: орыс тілін оқытуда цифрлық технологияларды қолдану ерекшеліктерін; студенттерге деген жеке көзқарасты ескере отырып, орыс тілі сабақтарында табысты жұмыс істеу үшін оқу үдерісіндегі заманауи онлайн технологияларды; ойын түріндегі интерактивті оқыту әдістерін; виртуалды онлайн тақта түрлері мен олардың классификациясын; интерактивті оқыту материалдарын жасау үшін тиімді онлайн ресурстарды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстандағы әдебиеттанудың заманауи бағыттары

    Пән қазақ әдебиеттану ғылымының дамуындағы қазіргі тенденциялар мен бағыттардың зерттеуне бағытталған. Қазіргі Қазақстандық әдебиеттанушы ғалымдардың зерттеулерінің өзектілігін айқындайтын түрлі ғылыми көзқарастар мен мектептерді қарастыруға басты назар аударылады. Бағдарлама Қазақстанның әдеби процесіндегі заманауи процестер мен құбылыстарды терең түсінуге, сыни талдау дағдыларын дамытуға және заманауи әдебиет туралы академиялық дискурсқа қатысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл және сөйлеу экологиясы

    Тіл мен сөйлеу экологиясы тілдің дамуы мен қолданылуына теріс әсер ететін факторларды зерттейді, тілді байытудың жолдары мен тәсілдерін іздеуге және сөйлеу қарым-қатынас тәжірибесін жетілдіруге ықпал етеді. Тіл экологиясы мемлекеттің білім беру, құқықтану, келіссөздер үрдістері, іс қағаздарын жүргізу және бұқаралық коммуникация құралдарының қызметіндегі тіл саясатының негізінде жатыр.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінді зерттеудің инновациялық технологиялары

    Пән көркем мәтінді талдаудың әртүрлі түрлерінің технологиясын зерттеуге бағытталған: семантикалық кеңістік (денотативті, тұжырымдамалық, эмоционалды), құрылымдық ұйым, мәтінді коммуникативті ұйымдастыру. Бағдарлама әдеби шығармаларды талдау мен түсіндірудің заманауи әдістері мен тәсілдерін қамтиды: сандық гуманитаристика, лингвистика корпусы, гипермәтіндік және мультимодальды талдау әдістері, көркем мәтінге пәнаралық және психоаналитикалық көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан русистикасының заманауи бағыттары

    Пән русистика саласындағы теориялық көзқарастар жүйесін (ғалымдар, лингвистикалық мектептер, парадигмалар) және қолданбалы дағдыларды дамытуға бағытталған. Қазақ русистикасының негізгі даму бағыттарына шолу жасалады. Қазіргі ғылыми парадигма тұрғысында ғалымдардың жүргізген зерттеулері, олардың әлемдік ғылыми-білім кеңістігіне араласуы, жалпы тенденциялары көрсетіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдениаралық коммуникация: стратегиялар және тактикалар

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы мультимәдени қоғамда сөйлесу процесін технологиялық қамтамасыз етудің ерекшелігін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән полиэтникалық кеңістіктегі мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасын зерттеудің заманауи әдістерін, қарым-қатынас және коммуникативтік акт моделін, келіссөз стратегиясы мен тактикасын, келіссөз процессіндегі манипулятивті технологияларды және оларға қарсы әрекет етуді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдың басындағы орыс философиялық прозасы

    Пән осы кезеңдегі философиялық прозаның ХІХ ғасырдағы қалыптасу кезеңі мен одан кейінгі эволюциясы мен параллельділік тұрғысынан сараланған айырмашылықтарды, философиялық прозаның сипаттамалық әдістерінің типологиясын және қазіргі категориялық аппаратты пайдалана отырып, кәсіби сипаттауды зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар философиялық проза аясында авторлық сана үлгілерінің эволюциясын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Когнитивті әдебиеттану: стратегиялар мен тактикалар

    Курс білім алушылардың ғылыми жұмыстарда әдебиеттанудың перспективалық әдістерін, олардың тәсілдерін, зерттеу принциптерін қолдану білімі мен қабілетін қалыптастырады. Магистранттарға негізгі ғылыми ұғымдарды, еуропалық, ресейлік және отандық филологиялық мектептердің қазіргі заманғы теориялары мен тұжырымдамаларының қалыптасу тарихын егжей-тегжейлі зерделеу ұсынылады. Тыңдаушылар көркем мәтінді талдаудың когнитивті әдістерінің әлеуетін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа замандағы орыс тілді прозасы

    Пән магистранттарға Қазақстанның қазіргі орыс әдебиеті саласындағы ғылыми зерттеулерді әзірлеу және жүргізу дағдыларын олардың шығармашылығы мен стильдік ізденістерінің ерекшелігі мен мазмұнын ескере отырып үйретеді. Олар зерттеу әдіснамасын, деректерді жинау мен талдауды, сондай-ақ Қазақстанның жаңа орыс әдебиетінің жетекші жазушыларының шығармашылығы мен жетістіктерінің өзіндік ерекшелігін анықтау үшін нәтижелерді қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тіл білімі саласындағы зияткерлік меншік объектілерін коммерцияландыру

    Пәннің мақсаты тіл білімі саласында зияткерлік меншік объектілерін құру және коммерцияландыру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән зияткерлік меншікті басқару жүйесін зерттеуге, бағалаудың заманауи әдістері мен құралдарына негізделген негізгі ресурстардың бірі ретінде зияткерлік капиталды енгізу тәртібін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Когнитивті лингвистика: объект, әдістеме, метатіл

    Пән магистранттарды когнитивтік аспектілерді ескере отырып лингвистикалық зерттеулерді әзірлеу және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Олар заманауи лингвистика саласындағы білім беру үдерісін оңтайландыруға қажетті мәліметтерді жинау, талдау және зерттеу әдістемесін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Шетелдің қазіргі орыс әдебиеті

    Пән магистранттарды шетелде орыс әдебиетін дамыту сабақтастығының дәстүрлері аясында заманауи әдебиеттану саласындағы ғылыми зерттеулерді жобалау, әзірлеу және жүргізу дағдыларына үйретеді. Курс тыңдаушылары әдеби зерттеулердің ғылыми-әдістемелік негіздерін, қажетті деректерді іріктеу және талдау ерекшеліктерін және алынған нәтижелерді өз қызметінде пайдалану мүмкіндіктерін терең зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Концептологияның теориялық және әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты: концептологияның негізгі тұжырымдарын сыни тұрғыдан талдау қабілетін қалыптастыру, олардың ішінен өз зерттеулерін жүргізу үшін неғұрлым барабарын таңдау. Оқу курсы концептуализация процесін түсінудің теориялық негізін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын және оны талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Еліміздің сыртқы және ішкі саясатындағы өзгерістерге, тіл саясаты саласындағы қазіргі заманғы үрдістер мен сын-тегеуріндерге, жаңа қоғамдық үрдістерге дұрыс баға беру, бұл магистранттың жалпы ғылыми дүниетанымының қалыптасқанын көрсетеді.
  • Тіл білімі мен әдебиеттанудың классикалық және заманауи ғылыми парадигмаларын өздерінің ғылыми зерттеулерінің мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін пайдалану.
  • Лингвистика мен әдебиеттанудың ғылыми зерттеулерінің әдіснамасын қолдану, ғылыми-зерттеу қызметін дұрыс және дәл жүзеге асыру, ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар форматында оның нәтижелері туралы ғылыми жұртшылықты хабардар ету.
  • Білім беру бағдарламаларының мазмұнын оқу қызметінде, оның ішінде жаңа цифрлық технологияларды пайдалана отырып іске асыру.
  • Жеке әлеуметтену процестерінде және жеке тұлғаны жетілдіру бағдарламаларында алған білімдері мен қалыптасқан құзыреттерін пайдалану.
  • Оқу мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарын модельдеу, білім беру процесіне цифрлық технологияларды интеграциялау.
  • Білім алушылардың орыс тілі мен әдебиетін оқуға деген тұрақты қызығушылығын қалыптастыру.
  • Білім алушыларда педагогикалық деонтологияға сәйкес мәдени контексттердің әртүрлілігіне бейімделу үшін мәдениетаралық құзыреттіліктер мен дағдыларды қалыптастыру.
Top