6B05109 Нейроғылым в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нейроғылым саласындағы бәсекеге қабілетті, өздерінің кәсіби қызметінде моральдық-этикалық қағидаларды басшылыққа алатын және жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес келетін кәсіби құзыреттіліктерге ие болатын; қауіпсіз және жасанды интеллекттің тиімді технологияларын дамыту барысында ғылыми-зерттеулер мен қолданбалы жұмыстарды жүргізуде пәнаралық нейроғылымдық тәсілдер тұрғысынан нейроғылымның заманауи тұжырымдамалары мен әдістерінің негізінде ғылыми, медициналық және әлеуметтік-өндірістік салалардағы, мемлекеттік және кәсіпкерлік құрылымдардағы кәсіби қызметті жүзеге асыратын; қалыпты және патология жағдайларында мидың қызметін зерттеу кезінде диагностикалық алгоритмдер жасайтын, ұйымдарға арналған нейро-тренингтерді жоспарлауға және өткізуге, нейроғылымдағы тиімді стратегияларды анықтауға қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Өсімдіктер мен жануарлар биоалуантүрлілігі
Пәннің мақсаты: студенттердің өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі, олардың негізгі қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары тұтас жүйелік білімдерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады:, төменгі және жоғары өсімдіктердің, омыртқасыздар мен омыртқасыздардың систематика, номенклатурасы, биологиялық әртүрлілігі; адам қызметінің түрлі салаларында өсімдіктер мен жануарлардың практикалық және теориялық маңызы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы мен физиологиясы
Пәннің мақсаты: барлық жекелеген ерекшеліктерін ескере отырып, адам ағзасының жасушалары мен мүшелерінің кәдімгі құрылысы мен қалыпты атқаратын қызметі туралы интегралданған білімін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: анатомиялық-топографиялық өзара байланыс, гомеостаздың тіршілігін қамтамасыз ету үшін және өмір сүру процесін ұғыну үшін жасуша функциясын, мүшелерді, жүйелерді қалыпқа келтіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генетика
Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Биохимия
Пәннің мақсаты – тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Когнитивті ғылым
Пәннің мақсаты - эксперименталды психология, компьютерлік модельдеу, жасанды интеллект, эпистемология, лингвистика, психолингвистика, когнитивті нейроғылым салаларында жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде синтезделген ақпараттық-теориялық модельдерді қолдану негізінде танымдық процестерді (қабылдау, зейін, ойлау, сана, сөйлеу, есте сақтау, елестету, экзекутивті бақылау), олардың қасиеттері мен мінез-құлық детерминанттарын зерттейтін когнитивті ғылымның қазіргі заманғы тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Нейроғылым негіздері
Пәннің мақсаты - химия, физика, когнитивті ғылымдар, инженерия, информатика, лингвистика салаларындағы пәнаралық сала ретінде нейроғылымның негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Нейроғылым нейроғылымның даму тарихын зерттеуден, заманауи әдістерге шолудан, жасушалық және молекулалық нейробиология негіздерінен, жасуша деңгейіндегі қозу принциптерінен, сонымен қатар нерв импульстарын өткізудің нейрофизиологиялық заңдылықтарынан басталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 9
-
Мидың пластикалығы және дамуы
Пәннің мақсаты – балалар мен ересектердің дамуы, оқуы, есте сақтауы, бейімделуі, адам миының зақымдалған функцияларын қалпына келтірілуі, өтелуі және түзетудің нейробиологиялық негізі ретінде заманауи пластиканың тұжырымдамалары туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс пластиканың молекулалық-жасушалық, нейрофизиологиялық механизмдерін, оның биологиялық және мінез-құлықтық детерминанттарын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 9
-
Эксперименттік дизайн және этика
Пәннің мақсаты - адамдар мен жануарлар қатысатын зерттеулерде ғылыми дәлелдемелер критерийлеріне және ғылыми этика мен этикалық стандарттардың талаптарына сәйкестелген нейроғылым саласындағы эксперименттік зерттеулерді жобалауды құру принциптері туралы жүйеленген түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Гормондар және мінез-құлық
Пәннің мақсаты – күрделі нейрогормональды тораптар контекстіндегі гормондардың, адамның бас мидың және жүріс-тұрыстың өзара әрекеттесуінің нейробиологиялық механизмдерін зерттеу негізінде жүйелі адам мен жануарлардың мінез-құлқын реттеудегі гормондардың рөлі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Заманауи бағдарламалау
Пәннің мақсаты – базалық есептеу платформасы және оның әр түрлі жоғары өнімді процессорлардың бағдарламаларымен (жаңартылған Intel ядролары, жад иерархиясы, көп ядролы кэш, графикалық процессорлар) өзара әрекеттесу жайындағы білімдеріне сәйкес бағдарламаны орындаудың ықтимал нәтижелеріне жету жолдарын талдау дағдыларын қалыптастыру; жасырын коды, кіріктірілген функциялары бар командалардың кеңейтілген жиынын қолдану, жоғары жүктеме алу үшін күрделі жабдықты бағдарламалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Клиникалық және трансляциялық зерттеу
Пәннің мақсаты – диагностика мен емдеудің, сондай-ақ ми ауруларының алдын алудың практикалық әдістерін өңдеп шығарудағы мидың жұмыс істеу механизмдері және оның аурулары туралы жаңа білімдерді игеру үшін нейроғылымдағы клиникалық және трансляциялық зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Нейроэндокринология
Пәннің мақсаты - нейро-гуморальдық реттеуді, эндокриндік жүйелердің және жеке құрылымдық элементтердің функциялауының жалпы және ерекше заңдылықтарын зерттеуге негізделген өмірлік процестерді реттеу кезінде нервтік, эндокриндік жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Курста адамның физикалық, психикалық денсаулығына әсер ететін физиологиялық функцияларды, реттеуші механизмдерді бағалау үшін нейрохормондардың әсер ету механизмдерін талдау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 9
-
Бағдарламалау негіздері
Пәннің мақсаты - бағдарламалау тілінің негізгі элементтерін, мәліметтер типтерін, операторларды сипаттау дағдыларын дамыту, кітапхана функцияларының мүмкіндіктерін қолдану, дерексіз және тапсырыс типтерін, құрылымдарын, функцияларын құру тәсілдерін игеру, бағдарламалау тілдері мен аударма әдістерінің дамуындағы заманауи тенденцияларды бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 9
-
Аурусынудың нейроғылымы
Пәннің мақсаты - өткір және созылмалы ауырсынудың негізінде жатқан нейробиологиялық жүйелер мен механизмдердің мәні мен табиғатын зерттеу. Курста ноцицептивті және сенсорлық жүйелері, ауырсыну рецепцияның молекулалық негіздері, ауырсынуды модуляциялау, ауырсынудың перифериялық және орталық нейроторларының нейроанатомиясы, олардың патологиясы, сонымен қатар фармакологиялық және фармакологиялық емес емдеу әдістері түсіндіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Молекулалық биология
Пәннің мақсаты: студенттердің тұқымқуалаушылықтың молекулалық тасымалдаушылары, белоктардың, нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: тірі организмдегі органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен функциясы туралы білімді көрсету; про- және эукариоттар гендерінің геномын ұйымдастыру қағидаттарын негіздеу; ДНҚ, РНҚ және белоктардың физико-химиялық қасиеттерін талдау; нуклеин қышқылдарын талдаудың негізгі тәсілдерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Ми сигналдарын өңдеу
Пәннің мақсаты - машиналық оқыту әдістерін қолдану арқылы, ЭЭГ сигналдарын қабылдау, сақтау, өңдеу және тарату әдістері мен құралдарын қолдану арқылы, жеке және топтық деңгейде MATLAB, EEGLab, SPM заманауи бағдарламаларын қолдану арқылы нейрондық сигналдарын өңдеу, оларды талдау және интерпретациялау саласында эксперименттік зерттеулер жүргізу қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Нейрофармокологияның биологиялық негіздері
Пәннің мақсаты - нерв жүйесінің әр түрлі аурулары кезінде нерв жүйесінің функциясына әр түрлі дәрілік заттардың молекулалық-жасушалық әсер ету механизмдерінің нейробиологиялық тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар нерв ауруларының аса тиімді терапиясы үшін жаңа дәрілік нысандарды анықтау бойынша зерттеулердің перспективалары мен тәсілдерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллектке кіріспе
Пәннің мақсаты - деректерді өңдеу жылдамдығы мен сапасын жақсарту үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін жасап шығару және енгізу қабілетін дамыту және функцияны, жасанды интеллект жүйелерін, математикалық әдістерді, жобалау технологиялары және құралдарын, жасанды интеллект жүйесін дамытуға арналған бағдарламалық жабдықтарды, пәндік аймақта модельдеуді тұжырымдау теориясы мен практикасын игеруге негізделген шешімдерді қабылдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Психоиммунология
Пәннің мақсаты – мінез-құлық, жүйке және иммундық жүйелер арасындағы өзара байланыстар жайында, осы байланыстардың негізінде жатқан нейробиологиялық механизмдерді зерттеу негізінде иммундық жүйенің функционалдық күйінің мінез-құлық және психологиялық детерминанттары жайында, олардың эволюциялық маңыздылығы, сонымен қатар жүйке және иммундық жүйелер арасындағы сигнал беру сипаттамалары жайында түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Эмоция және мотивация нейроғылымы
Пәннің мақсаты - мотивация мен эмоциялардың заманауи нейроғылым теориялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Курста мінез-құлықтың эмоционалды-мотивациялық негіздері саласындағы заманауи зерттеулерді, қалыпты жағдайдағы және патология кезіндегі эмоцияны реттеудің нейрофизиологиялық механизмдері, мидың эмоционалды күйінің патологиясының объективті нейромаркерлерін іздеулері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Сананың нейробиологиялық теориялары
Пәнді игерудің мақсаты - эволюциялық теория, эмоционалды-когнитивті процестердің нейрофизиологиялық механизмдері және нейронды желілерінің математикалық модельдер, сондай-ақ жасанды интеллект позициялары тұрғысынан тәсілдерге негізделген сананың тарихи және қазіргі заманғы нейробиологиялық тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 9
-
Мидың нейротрансмиттерлері
Пәннің мақсаты - нейрондар мен организмнің жүйкеленген жүйелері арасындағы электрохимиялық байланыстың молекулалық-жасушалық механизмдеріндегі нейромедиаторлардың рөлі жайында; нерв жүйесінің сигналдық молекулаларының биохимиясы, олардың жіктелуі, қасиеттері жайында; денсаулық пен аурулардағы метаболизм, табиғи және синтетикалық агонистер мен антагонисттер және оларды медицинада қолдану жайында тереңірек түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Визуализация техникалары
Пәннің мақсаты – нейроғылымда қолданылатын заманауи бейнелеу техникасы: функционалды және құрылымдық резонансты сканерлеу, позитронды-эмиссиялық томография, диффузиялық тензор томографиясы, энцефалография, магниттік энцефалография, спектральды бейнелеу саласындағы түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру. Зертханалық дәрістер ЭЭГ, МРТ әдістерін меңгеруге және жеке мәліметтерді алғаш талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Мидың коннективтілігі және желі теориясы
Пәннің мақсаты – Граф математикалық теориясы және оны мидың жеке құрылымдары арасындағы функционалдық, анатомиялық және себепті өзара әрекеттесуді өлшеу үшін қолдануы жайында түсініктерді қалыптастыру. Курста ми деңгейіндегі сигналдарға әр түрлі деңгейлердегі және әдістердегі күрделі математикалық тәсілдерді біріктірілуі, мидың сегрегациясы мен интеграциясын өлшеуді, мидың динамикалық белсенділігінің себептерін анықтауды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Дамудың нейропатологиясы
Пәннің мақсаты - сенсорлық және моторлық жүйелер дамуының патологиясының нейробиологиялық негіздерін, жастық шағындағы интеллект пен психикалық функциялардың бұзылуын зерттеу. Курста балалардың ақыл-ой дамуындағы ауытқулардың, оның ішінде аутизм, Даун синдромы және басқа аурулардың нейрофизиологиялық механизмдерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Нейрокибернетика
Пәннің мақсаты - тірі, тірі емес жүйелердегі басқарудың жалпы принциптері туралы ғылым ретінде кибернетиканың әдіснамалық негіздері жайында түсініктер қалыптастыру. Курс организмнің физиологиялық жүйелерінің функциялау тиімділігін арттыру процестерін автоматтандыру мәселелерін шешуге арналған өзара әрекеттесудің мәліметтері орнатылған практикалық модельдер мен құрылғыларды әзірлеу үшін ми мен компьютердің өзара әрекеттесуінің технологиялық әдістерін игеруді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Күрделі жүйелерді АТ модельдеу
Пәннің мақсаты - Марков тізбекті әдістерін BASIC құрылымында қолдануға негізделген, сызықтық емес фракталдық тәсілдер, регрессиялық модель, регрессиялық сплайндар, жалпыланған аддитивті модельдерді қолдануға негізделген хаос теориясы мен күрделі адаптивті жүйелер тұрғысынан мидың әртүрлі процестерін талдау мәселелерін шешуге қазіргі заманғы көпөлшемді статистикалық модельдер мен заманауи бағдарламалық жүйелерді қолдану қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік және мәдени нейроғылым
Пәннің мақсаты - моральдық және адамгершілік нормаларының, идеалдардың, бағдарлану құндылықтарының, қондырғылардың, стереотиптер мен наным-сенімдер жиынтығымен сипатталатын жеке тұлғаның әлеуметтік-мәдени ортамен өзара әрекеттесуі жағдайында әр түрлі қауымдастықтардағы индивидтердің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерінің нейробиологиялық корреляциясын зерттеуге негізделген, жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқын және қоғамдағы мәдени процестерін адамның миындағы медиация тұжырымдамалары жайында жүйеленген ұғымдарды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Ми патологиясының биологиялық негіздері
Пәннің мақсаты - құрылымдық патологиялардағы атап айтқанда ми ісігі, бас миының жарақатының салдары және мидың пренатальды және постнатальды даму ақаулары кезінде мидың функционалдық өзгерістерін зерттеу. Курс қалыпты функциялаудан ауытқудың негізгі механизмдерін, оларды жүйелеу мен ми патологиясы саласындағы ғылыми зерттеулерді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Нейролингвистика негіздері
Пәннің мақсаты - нейролингвистиканың негізгі ережелері туралы, сөйлеу-ойлау қызметін мимен қамтамасыз етілуін зерттеуге негізделген лингвистика мен нейроғылымдардың интеграцияланған әдістері туралы, ана тілі, шет тілдерін меңгерудің нейрофизиологиялық аспектілері жайында, сөйлеу тілінің бұзылыстары, оқу мен жазу, психикалық аурумен бірге жүретін сөйлеу бұзылыстары саласындағы клиникалық зерттеулердің мәліметтерін талдау жайында жүйелі түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Биофизика
Пәннің мақсаты-тірі организмдерде өтетін маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері және биологиялық құбылыстар мен заңдылықтарды, эксперименттік зерттеуге биофизикалық көзқарас дағдылары туралы түсінік қалыптастыру, тірі жүйелер жұмысының физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы, тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, оның ішінде химиялық құрылымы, табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің қасиеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Оқыту мен естің нейроғылымы
Пәннің мақсаты – биология мен компьютерлік ғылымның әртүрлі салаларының, эксперименталды психологияның тұжырымдамаларын интеграциялау негізінде оқыту мен есте сақтауды қамтамасыз етудің нейробиологиялық, психологиялық механизмдері туралы, сонымен қатар оқу және есте сақтау қабілеттерін анықтайтын факторлар туралы, оқыту мен есте сақтаудың нейробиологиялық және психологиялық негіздері және олардың жасқа сай төмендеуінің алдын алу жайында түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
Оқыту нәтижелері
- Нейроғылым саласындағы зерттеулерді тиімді орындау үшін құрылым мен функцияның бірлігі заңы аясында молекулалық, жасушалық, ұлпалық, ағзалық және мінез-құлықтық деңгейде алынған жалпыланған деректер негізінде ми мен сананың байланысын зерттеуде философиялық-әдіснамалық бағыттың түсініктерін көрсету
- Ғылыми сипат критерийлеріне сәйкес математикалық және ақпараттық бағдарламалар мен технологияларды қолдана отырып нейроғылымдағы командалық зерттеу деректерін талдау және негізделген түрде интерпретациялау
- Психологиялық, нейрофизиологиялық және математикалық принциптерді интеграциялауға негізделген нейроғылымдағы мәселелерді шешуге бағытталған эксперименттік зерттеулердің дизайндарын дамыту
- Нейроғылымның пәнаралық тәсілдерін интеграциялауға негізделген нейробиологиялық процестерді зерттеуде нейровизуализацияның заманауи тәжірибелік әдіснамалары мен әдістерін қолдану
- Денсаулық сақтау, қоғамдық қауіпсіздік, маркетинг және бизнес сұраныстарына сәйкес нейрокибернетика және адам-компьютердің өзара әрекеттесуі саласындағы әзірлемелерді қолдану
- Нейроғылымның қолданбалы аспектілерін шешу процесінде командалық жұмыстарды табысты жүргізу үшін патриотизм, азаматтық және толеранттылық қағидаттары негізінде позитивті коммуникативті дағдыларын иелену
- Интегративті білім мен оларды қолданудың жан-жақтылығын кеңейту мақсатында заманауи ақпараттық және білім беру технологияларын қолдана отырып, өзіндік білім алу принциптеріне ие болу
- Мидың функционалдық күйінің жас ерекшеліктерін ескере отырып оқу-еңбек процесін оңтайландыруға бағытталған заманауи нейротехнологиялық әзірлемелерді қолдану
- Этикалық нормаларр мен ғылыми қағидаларға сәйкес нейроғылымдағы жобаланған ғылыми-қолданбалы зерттеулер жүргізуге арналған бастапқы деректерді жинау
- Нейроғылымның заманауи жетістіктерін анықтау және бейімдеу негізінде әр түрлі ұйымдарда қауіптілігі мен табыстылығын ескере отырып нейротренинг өткізу
- Жүйелік деңгейде теориялық және қолданбалы нейроғылым саласындағы мәселелерге қатысты өз көзқарастарын, ұстанымдары мен пікірлерін ғылыми тұрғыдан дәлелдеу және қорғау
- Нейроғылымдағы зерттеу міндеттерін жүзеге асыруға арналған заманауи компьютерлік технологияларды қолдана отырып статистикалық талдау және бағдарламалау, математикалық модельдеу негіздерін игеру