Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B07117 Робототехника және мехатроника в АЭжБУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өнеркәсіптің әртүрлі салаларында роботтандырылған және мехатрондық жүйелермен жұмыс істеу үшін еңбек нарығында жоғары білікті, сұранысқа ие жас инженерлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B064 Механика және металл өңдеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Дифференциалдық және интегралдық есептеу I
Мақсаты: инженерлік, акт бағдарламаларының студенттерін бір айнымалының функцияларын (БАФ) дифференциалды және интегралды есептеу (ДИЕ) негіздерімен таныстыру - кез-келген инженердің математикалық білімінің негізі. Тақырыптар: БАФ шегі. Үздіксіздік, туынды, тізбек ережесі, кері және жасырын функциялар; экстремумдар және қолданбалы оңтайландыру есептері. Интеграция, ДИЕБАФ негізгі теоремасы. Ұзындықтарды, аудандарды және көлемдерді есептеу. Дұрыс емес интеграл.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық және интегралдық есептеу II
Курстың мақсаты-студентті енгізу: тізбектер мен қатарлар теориясы; көптеген айнымалылардың функцияларын есептеу (КАФ), қолданбалы есептерде FMP аппаратын пайдалану. Тақырыптар: тізбектер мен қатарлардың конвергенциясы. КАФ үздіксіздігі. Ішінара туындылар. Бағыт бойынша туындылар; тізбек ережесі; Градиент. Дифференциал. Экстремумдар, седла нүктелері. Лагранж Көбейткіштері. Интегралдардың еселіктері. Векторлық өрістер, қисық сызықты және беттік интегралдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
CAE принциптері (computer-aided engineeringe SolidWorks-тегі инженерлік графика)
CAE-жүйелер - бұл есептеу әдістерінің көмегімен (түпкілікті элементтер әдісі, түпкілікті айырмашылық әдісі, түпкілікті көлем әдісі) өнімнің компьютерлік моделінің нақты пайдалану жағдайларында қалай әрекет ететінін бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі бағдарламалық өнімдер. Пәнді зерделеу барысында студент компьютерлік үлгілерді құру, олармен есептеулер жүргізу және есептеулер нәтижелерін ескере отырып оңтайландыру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python тілінде бағдарламалау
Пәнді зерделеудің мақсаты Python бағдарламалау тілінің базалық және озық аспектілері туралы білім алу, сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз етудің түрлі түрлерін әзірлеу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу процесі мынадай құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған: деректерді талдауды, машиналық оқытуды және автоматтандыруды қоса алғанда, әртүрлі қолдану салалары үшін Python тілінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу қабілеті; қолданбалы міндеттерді шешу үшін Django, Flask, NumPy, Pandas және басқалары сияқты Python кітапханалары мен фреймворкаларын пайдалану қабілеті; тестілеу және бағдарламалық кодты ретке келтіру, қазіргі заманғы әдістемелер мен құралдарды пайдалана отырып, қосымшалардың өнімділігін оңтайландыру қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Сызықты алгебра
Сызықтық алгебра инженерлердің математикалық дайындығының ажырамас бөлігі болып табылады, АТ мамандары және т. б. Курстың мақсаты-келесі тақырыптарда білім мен дағдыларды беру: Векторлар және операциялар. Матрицалық алгебра. Анықтаушы. Сызықтық теңдеулер жүйесі. Векторлық және евклидтік кеңістіктер, сызықтық карталар. Меншікті мәндер және меншікті векторлар. Сызықтық алгебраны қолдану: сызықтық оңтайландыру және машиналық оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Физика
Пән физикалық заттарды зерттейді, зерттелген объектілер мен құбылыстардың модельдері, идеалды объектілер физикалық шамалар тілінде сипатталады. Табиғи құбылыстар арасындағы байланыс физикалық заңдылықтар түрінде қалыптасады және көрінеді. Зерттеліп жатқан құбылыстарды денелер, заттар құрылымы, олардың компоненттерінің өзара әрекеттесуі туралы түсінік негізінде түсіндіруге мүмкіндік беретін заңдылықтар мен параметрлер, физикалық теориялар талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мехатрондық жүйелерді автоматты басқару
Пән мехатрондық құрылғылар мен жүйелерде қолданылатын автоматты басқару қағидаттары мен әдістерін зерделеуді қамтиды, оның мақсаты білім алушыларға қазіргі заманғы техника мен өнеркәсіпте қолданылатын автоматты басқару жүйелерін әзірлеу және талдау үшін қажетті білім мен дағды беру, мехатрондық жүйелердің динамикалық жүйелерін, құрылымы мен компоненттерін сипаттау модельдері мен әдістерін зерделеу болып табылады, механикалық және электрондық компоненттерді интеграциялау қағидаттары, мехатрондық жүйелерді басқару үшін микроконтроллерлерді бағдарламалау, басқару алгоритмдерін іске асыру үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
ARM микроконтроллерлері
Пәннің мақсаты білім алушыларды ARM микроконтроллерлер жұмысының негізгі қағидаттарымен, оларды бағдарламалау және кіріктірілетін жүйелерді, аппараттық қамтамасыз етуді басқаруды және нақты уақыт қосымшаларын әзірлеуді қоса алғанда, әртүрлі қосымшаларда пайдалану әдістерімен таныстыру болып табылады. ARM (Advanced RISC Machine) микроконтроллерлері жоғары өнімділігі, энергия тиімділігі және икемділігі арқасында әлемдегі ең танымал және кеңінен қолданылатын микроконтроллерлердің бірі болып табылады. ARM микроконтроллері бойынша курс аясында студенттер сәулет, бағдарламалау және осы құрылғыларды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Электротехниканың теориялық негіздері
Пәнде тұрақты және ауыспалы токтың электр тізбектерінің ерекшеліктері мен жұмыс режимдері, электрлік құрылғылардың жұмыс принциптері мен қасиеттері, олардың сипаттамалары мен практикалық қолданылуы, электроника және микропроцессорлық технология негіздері қарастырылады. Пән электр тізбектерін есептеу және талдау, электр құрылғыларын таңдау және олардың сипаттамаларын анықтау, электр құрылғыларының сипаттамаларын талдау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық механика
Білім алушылар жалпы инженерлік даярлықтың негізін кеңейтіп, көптеген жалпы инженерлік пәндер білім беру мамандығы бойынша негізделген механиканың теориялық негіздерін игеру. Бұл пән студенттік инженерлік ойлауды қалыптастыру үшін қажет. Пәннің мақсаты сыртқы қозғалыстың, геометриялық қозғалыс түрлерін және қозғалыстың белгілі бір түрлерін тудыратын факторлардың әсерін ескере отырып, қатты денелердің тепе-теңдік заңдарына, нүктелер мен қатты бөлшектердің қозғалысына қатысты негізгі ережелерді зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдық және статистика
Курстың мақсаты студенттерге статистикалық әдістерді үйрету және түрлі сынақтарды қолдану арқылы үлгілерді құру: T сынағы, F сынақтары, S қолтаңбалары және т.б. Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары және соған сәйкес ережелер мысалдармен енгізіліп, түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сигналдар мен жүйелер
"Сигналдар мен жүйелер" пәні сигналдарды талдау, синтездеу және өңдеу әдістерін, сондай-ақ сигналдармен жұмыс істейтін әртүрлі жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін зерттейді. Сигналдар мен жүйелерді сипаттау және талдау үшін қолданылатын математикалық модельдер мен әдістерге назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Майнор 1
студенттердің әрқайсысы үшін ол оқыған негізгі бағдарламаны ғана емес, сонымен қатар оны игеруге қызығушылық танытатын мүлдем басқа саланы таңдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Курс студенттерге жасанды интеллект (AI) принциптері, әдістері мен құралдары туралы негізгі білім береді. Курстың мақсаты студенттерді AI технологияларын түсіну, дамыту және сыни тұрғыдан бағалау үшін қажетті білім мен дағдылармен қаруландыру болып табылады. Студенттер машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің, компьютерлік көрудің және робототехниканың негізгі аспектілерін үйренеді. Курс сонымен қатар жасанды интеллект тарихы мен осы қарқынды дамып келе жатқан саладағы қазіргі тенденцияларды қамтиды. Курс жасанды интеллект бойынша алдын ала дайындығы жоқ студенттерге арналған, олар AI және оның қолданбалары туралы іргелі түсінікке ие болғысы келеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Майнор 2
студенттердің әрқайсысы үшін ол оқыған негізгі бағдарламаны ғана емес, сонымен қатар оны игеруге қызығушылық танытатын мүлдем басқа саланы таңдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мехатроникадағы сандық модельдеу әдістері (MatLab қолданбалы бағдарламалар пакеті)
Пәннің мақсаты-студенттердің мехатроника мен робототехникадағы математикалық модельдеу әдістерін және әртүрлі сипаттағы және күрделіліктегі механика мәселелерін шешудің тиісті сандық әдістерін, мехатроникалық жүйелерді сапалық және сандық талдау әдістерін зерттеу, студенттерге заманауи техниканың әртүрлі мәселелерін шешу дағдыларын үйрету. Сызықтық және сызықтық емес теңдеулер жүйелерімен, дифференциалдық теңдеулермен, интегралдық теңдеулермен және т.б. сипатталатын есептерді шешуде сандық әдістерді қолдануға үйрету. Математикалық есептерді шешудің есептеу алгоритмдерін әзірлеуге және қолдануға дайындау, студенттердің математикалық модельдеу әдістеріне дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Материалдардың кедергісі
Пән сыртқы күштердің әсерінен материалдардың деформациясы мен жойылу заңдылықтарын зерттейді. Пәннің мақсаты-әртүрлі конструкциялардағы кернеулер мен деформацияларды есептеудің теориялық негіздерін игеру және конструкциялардың беріктігін, қаттылығы мен тұрақтылығын бағалау әдістері мен критерийлерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника
Логика алгебрасының негіздерін зерделеу, сандық техниканың комбинациялық және бірізділік құрылғыларын синтездеу әдістерін меңгеру, сандық құрылғыларды іске асыру үшін элементтік базамен танысу. Студенттерде әр түрлі буындағы микропроцессорлардың архитектурасы мен жұмысы, микропроцессорлардың (ЖПҚ) жұмыс істеу қағидаттары мен құрамы, микропроцессорлардың жүйелері, командалары мен адрестеу әдістері, интерфейстің құрылымдары мен міндеттері туралы білімді қалыптастыру, әр түрлі үлгідегі микропроцессорлардың архитектурасы мен жұмыс істеуін талдаудың теориялық және практикалық әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық-өлшеу технологияларының негіздері
Өлшеулерді жүргізу және бағалау, өлшеу сигналдарын өңдеу туралы білімді алу. Өлшеу техникасының қазіргі заманғы принциптерімен танысу, ақпараттық жүйелер мен кешендерді өлшеу, өлшеу белгісіздіктерін білу. Осы пәнде қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз ету - LabVIEW 8.5, EWB, Degem System stands, Modern Measurement Tools стенді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Майнор 3
студенттердің әрқайсысы үшін ол оқыған негізгі бағдарламаны ғана емес, сонымен қатар оны игеруге қызығушылық танытатын мүлдем басқа саланы таңдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды жүйелер және нейрондық желілер
Студенттерді зияткерлік aқпараттық жүйелер мен технологияларды пайдалану саласындағы проблемалармен таныстыру, Білімді өңдеу жүйелерінің құрылысы мен жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдастырушылық - әдістемелік мәселелерін жариялау, жобалау бойынша практикалық жұмыстардың дағдыларын үйрету. Ақпаратты өңдеу үшін нейрондық желілік технологияларды пайдаланудың теориялық және практикалық білімдері мен дағдыларын алу. Жасанды нейрондық желілер мысалында жасанды интеллект әдістерін жүзеге асырудың ақпараттық негіздерін, теориялық және техникалық құралдарын көрсетіңіз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сандық схемотехника және компьютер архитектурасы
Сандық схемотехника және компьютерлік архитектура зерттелуде, сандық логикалық элементтерден бастап, комбинациялық және сериялық схемаларды жасауға көшеді, содан кейін осы негізгі блоктарды ең күрделі үшін негіз ретінде пайдаланады: нақты MIPS процессорын жобалау. Осы пәнді оқығаннан кейін студенттер өздерінің микропроцессорын дамыта алады және оның қалай жұмыс істейтіні туралы толық түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
ҰҰА сымсыз байланыс элементтері мен құрылғылары
Ұшқышсыз ұшу аппараттарының сымсыз байланыс құрылғыларын құру принциптерін зерттеу. Қазіргі заманғы ҰҰА навигациялық және басқару жүйелерімен және құрылғыларымен жабдықталған. Оқу барысында студенттер ҰҰА сымсыз байланысын қамтамасыз ететін құрылғылардың құрылымы мен жұмыс принциптерін игереді. Оларды өз бетінше жобалай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Үлкен деректерді талдау (Big Data)
Үлкен деректерді талдау - бұл деректерді өңдеудің дәстүрлі әдістері тиімді өңдей алмайтын үлкен көлемдегі деректерден құнды ақпаратты алуға бағытталған пән. Бұл өріс «үлкен деректер үштігі» деп аталатын үш негізгі сипаттамасы бар деректермен жұмыс істеу әдістерін, технологияларын және құралдарын қамтиды: көлем, жылдамдық және әртүрлілік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сенсорлар мен атқарушы тетіктер
Электронды жүйелердің датчиктері мен атқарушы тетіктерінің жұмыс істеу қағидаттарын және техникалық жай-күйін тексеру. Электрондық жүйелерді басқарудың заманауи микропроцессорлық құрылғыларын құру қағидаттарын, функционалдық мүмкіндіктері мен сәулеттік шешімдерін, сондай-ақ оларға сервистік қызмет көрсетуді зерделеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіп экономикасы, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялар
Заманауи экономиканың тұжырымдамаларын, ҚР экономикасының дамудың түбегейлі жаңа траекториясына көшуін зерттеу. Бәсекеге қабылетті өнім шығарып, өткізу үшін кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру. Басқарушылық міндеттерді шешу үшін негізгі ынталандыру, көсбасшылық теорияларын зерттеу. Персоналды басқарудың заманауи технологияларын меңгеру. Инновациялық дамудың негізгі модельдерін, іске асыру әдістерін, кәсіпорындардың инновациялық белсенділігі мен бәсекеге қабілеттілігінің өзара байланысын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кірістірілетін жүйелерге арналған үшін БЛИС
Бағдарламаланатын логикалық интегралдық схемаларды (БЛИС) жобалаудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын тереңдетіп игеру, деректерді цифрлық өңдеудің күрделі бір кристалды жүйелерін жобалау дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аспаптар мен жүйелердің сенімділігі
Білім алушыларды жүйелердің сенімділік көрсеткіштерін есептеу әдістерімен, сенімділік теориясының жалпы қағидаттарымен таныстыру. Сенімділік теориясы - объектілер жұмысының тиімділігін қамтамасыз ету әдістері әзірленетін және зерделенетін ғылыми пән, Білім алушыларды аспап жасаудағы аспаптар мен жүйелердің пайдалану сенімділігінің жалпы заңдылықтарымен таныстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Майнор
студенттердің әрқайсысы үшін ол оқыған негізгі бағдарламаны ғана емес, сонымен қатар оны игеруге қызығушылық танытатын мүлдем басқа саланы таңдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық схемаларды жобалау
Пәннің мақсаты ұйымдастыру қағидаттары мен әдістерін зерделеу болып табылады схемаларын, оның ішінде автоматтандырылған схемалар мен жобалау, математикалық модельдер мен бағдарламалық құралдар, яғни қазіргі заманғы мамандарға электронды техника құрылғылары мен кешендерін жобалаудың күрделі міндеттерін қоюға және шешуге және электронды схемалар теңдеулері мен графалар теориясы элементтерін қалыптастыру алгоритмін пайдалану негізінде үйретуге мүмкіндік беретін нәрсе. статистикасында және динамикасында электрондық схемаларды талдауды жүзеге сондай-ақ жобаланатын электрондық схемалардың жұмыс қабілеттілігін және олардың жұмыс режимдерінің оңтайлылығын талдауды жүзеге асыру мақсатында әртүрлі электрондық схемалардың инженерлік есептерін жүзеге асыруға міндетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мехатронды және робототехникалық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз ету
Пәнді зерделеу процесі мынадай құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған: мехатронды және робототехникалық жүйелерде ақпаратты өңдеу және басқару үшін, сондай-ақ оларды жобалау үшін қажетті бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу қабілеті; жұмыс істеп тұрған макеттерде, мехатрондық және робототехникалық жүйелердің үлгілерінде берілген әдістемелер бойынша эксперименттер жүргізу және нәтижелерді қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен техникалық құралдарды қолдану; пайдалану арқылы есептеу эксперименттерін зерттеу мақсатында стандартты бағдарламалық мехатрондық және робототехникалық жүйелердің модельдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндіріс технологиялары
Өндірістік процестер мен жабдықтарға өндірістік шолуды қоса алғанда, өндірістің теориясы және жұмыс істеуі, өндірісті жобалау, өндірістік процесс және ағын, материалдар, машина операциялары және логистика
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидро-Пневмо мехатроника жүйесі
Пән жоғары қысымды релелік гидро-пневматикалық автоматика негіздерін және пневматикалық жүйелерді, гидравликалық жетектерді және олардың негіздерінің элементтерін құру принциптерін зерттеуді қоса алғанда, салааралық қолданудың заманауи машина жасау гидравликалық жетектерін қамтиды. Курс шеңберінде студенттер датчиктерді таңдау, орнату және калибрлеу, техникалық құжаттаманы оқу, жүйелерді баптау және диагностикалау, сондай-ақ гидро-пневмо жүйелеріне техникалық қызмет көрсету және жөндеу жүргізу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын ұшқышсыз ұшу аппараттары
Пәннің мақсаты ШҰҰА құру және модельдеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. ШҰҰА (ҰҰА) - ауызекі тілде де "дрон"; дрон, ағылш. drone-дрон) - бортында экипажы жоқ ұшу аппараты. Пәнді оқу барысында студент ШҰҰА, дрондар, квадрокоптерлерді құру және модельдеу принциптерін, сондай-ақ олардың электрондық құрылымы мен бағдарламалық жасақтамасын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мехатроника құрылғыларын бағдарламалау
Мехатрондық және робототехникалық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етудің құрылымы туралы білім алу, осындай бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру, мехатрондық және робототехникалық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етудің сыныптарын зерделеу және олардың мақсаты; робототехникалық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу ерекшеліктерін зерделеу; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің таратылған құралдарымен танысу; мехатронды және робототехникалық жүйелерді жобалау технологиясын игеру, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және баптау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұшқышсыз ұшу аппараттарын автоматтандырылған басқару жүйесі
Пәннің мақсаты ұшу аппараттарын басқару жүйелерін талдау және синтездеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. ҰҰА басқару-бұл көптеген факторлар мен қағидаларды қамтитын күрделі процесс. ҰҰА автоматтандырылған басқару жүйесі ҰҰА пайдалану процесінде адам факторын барынша азайтуға бағытталған. Оқу барысында студенттер ҰҰА -ларын автоматтандырылған басқару жүйелерін құру және әзірлеу принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҰҰА қозғалтқыштары мен драйверлері
Пәннің мақсаты ҰҰА үшін қозғалтқыштар мен драйверлердің құрылысы, жұмысы және құрастырылуы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. ҰҰА -бұл әртүрлі элементтер мен құрылғылар бар күрделі жүйе. Жатады қозғалтқыштар және драйверлер ҰҰА. Пәнді оқу барысында студент ҰҰА-ның әртүрлі қозғалтқыштары мен драйверлерінің жұмыс принциптері мен конструкциясын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пилотсыз ұшу аппараттарын жобалау
Пәннің мақсаты ұшу аппараттарын басқару жүйелерін талдау және синтездеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. ПҰА автоматтандырылған басқару жүйесі ПҰА пайдалану процесінде адами факторды барынша азайтуға бағытталған. Оқу барысында студенттер ҰҰА автоматтандырылған басқару жүйесін құру және әзірлеу принциптерін меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мехатронды жүйелерді жобалау және басқару
Пәнді зерделеудің мақсаты мехатрондық жүйелерді жобалау және басқару қағидаттары туралы білім алу, сондай-ақ оларды әзірлеу және пайдалану үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу процесі мынадай құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған: берілген функцияларды орындау үшін механикалық, электрондық және ақпараттық компоненттерді ықпалдастыратын мехатрондық жүйелерді әзірлеу қабілеті; берілген әдістемелер бойынша мехатронды жүйелердің қолданыстағы макеттері мен үлгілерінде эксперименттер жүргізу және заманауи ақпараттық технологиялар мен техникалық құралдарды қолдана отырып, нәтижелерді өңдеу қабілеті; мехатрондық жүйелердің жұмысын зерттеу және оңтайландыру үшін стандартты бағдарламалық пакеттерді пайдалана отырып, есептеу эксперименттерін жүргізу қабілеті
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
KUKA өнеркәсіптік роботтар
Пәнді зерделеудің мақсаты Kuka өнеркәсіптік роботтарының құрылымы мен жұмыс істеуі туралы білім алу болып табылады, сондай-ақ оларды бағдарламалау мен пайдалану үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру, Kuka өнеркәсіптік роботтарының кластары мен модельдерін, олардың мақсаты мен қолданылу салаларын, Kuka роботтарын бағдарламалау және басқару ерекшеліктерін зерделеу, Kuka роботтарына арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің кең таралған құралдарымен танысу, Kuka өнеркәсіптік роботтарына арналған бағдарламалық жасақтаманы жобалау, әзірлеу және жөндеу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өзара алмастыру негіздері
Өзара алмасудың негізгі мәселелері қарастырылады. Тегіс цилиндрлік, конустық, бұрандалы, шпильді, шпильді қосылыстар мен тісті доңғалақтардың өзара алмасуын қамтамасыз ету принциптері мен әдістері зерттеледі; беттің кедір-бұдырлығын, беттердің пішіні мен орналасуындағы ауытқуларды нормалау мәселелері, өлшемдік тізбектердегі төзімділіктерді есептеу әдістері қарастырылады. Шар тәріздес қосылыстардың өзара алмасу негіздеріне тоқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нормативтік техникалық құжаттама
Пәннің мақсаты нормативтік-техникалық құжаттаманы іске асыру және қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Нормативтiк-техникалық құжаттама - өндiрiлетiн тауарлар мен қызметтердiң сапасын реттейтiн, оларды әзiрлеу, дайындау, пайдалану, тасымалдау және сақтау шарттарын айқындайтын құжаттардың негiзгi пакетi. Пәнді зерделеу барысында студент нормативтік-техникалық құжаттаманы қолдану және сәйкестігі қағидаттарын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖБП ЖОО компонентінің модулі (Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өміртіршілік қауіпсіздігі негіздері)
Студенттің мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар туралы білім алуына көмектесетін оқу курсы қазіргі заманғы дүниетанымдық мәселелердің мәнін, олардың қайнар көздері мен теориялық шешімдерін, сонымен қатар адамдар қызметінің мақсаттарын, құралдары мен сипатын анықтайтын принциптер мен идеалдарды түсінуге мүмкіндік береді. Технологиялық процестердің қоршаған ортаға, ластану түрлері мен көздеріне, тазалау әдістері мен әдістеріне, өндірістің және санитарлық қорғау аймағының экологиялық қауіп-қатерін санаттарға, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайлардың параметрлері мен сипаттамаларына, олардың салдарын болжауына, шығындардың санын және құрылымын анықтау әдістерінің әсерін зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері және академиялық жазу
Пән - бұл академиялық жазбада мәліметтерді ұсыну принциптері мен әдістерін игеру үшін қажет теориялық материалдар мен практикалық мысалдар кешені. Ғылыми мақалалар мен ғылыми еңбектер жазу әрекеттерінің алгоритміне ерекше назар аударылады. Мақсат пен міндеттерді қою, зерттеу әдістерін сипаттау, статистикалық ақпаратты, графиктер мен диаграммаларды сипаттау, зерттеу қорытындыларын тұжырымдау, ғылыми әдебиеттерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме жасау және басқалары сияқты дағдылар қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инженерлік есептерді шешу үшін жаратылыстану және жалпы инженерлік білімді, математикалық талдау әдістерін қолдану.
- Өмірлік деңгейдің барлық кезеңдерінде экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және басқа шектеулерді ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
- Заманауи ақпараттық технологиялардың жұмыс принциптерін түсініп, оларды кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін қолдана алады.
- Стандарттарды, нормалар мен ережелерді қолдана отырып, кәсіби қызметпен байланысты нормативтік-техникалық құжаттамамен жұмыс істей алады.
- Зерттелетін саланың оқу-практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Мехатрондық және робототехникалық жүйелерді, өлшеу құралдары мен өлшеу әдістерін есептеу мен жобалаудың заманауи цифрлық әдістерін әзірлеу және енгізу. Оның ішінде бастапқы деректерді талдау, сенсорларды таңдау және калибрлеу, басқару жүйесін бағдарламалау және конфигурациялау, сызбалар мен техникалық құжаттаманы құру, диагностикалық және жөндеу жұмыстарын жүргізу. Автоматтандырылған жобалау, бағдарламалау және деректерді талдаудың озық әдістерін пайдалана отырып, әзірленген жүйелердің тапсырыс берушінің стандарттары мен талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету.
- Техникалық тапсырмаға сәйкес стандартты атқарушы және басқару құрылғыларын, автоматика, өлшеу және есептеу техникасы құралдарын қолдануға, мехатронды және робототехникалық жүйелерді басқарудың сандық алгоритмдері мен бағдарламаларын жасауға қабілетті.
- Өндірістік процестерді автоматтандырылған басқару жүйелерін, жалпы машина жасауды басқару жүйелерін әзірлеу және қолдану, Құрылымдық материалдардың механикалық қасиеттерін есептеу және білу, Жалпы мақсаттағы машиналардың типтік бөлшектері мен құрастыру бірліктерін құру
- Қолданыстағы конструкторлық және теориялық шешімдерін негіздеу мақсатында әмбебап және арнайы бағдарламалық құралдарды қолдана отырып математикалық моделдердің көмегімен зерттеу жүргізілетін робототехникалық және мехатроникалық жүйелерін және олардың бөлек жүйешелер мен модулдерін, роботтардың математикалық моделін сипаттау
- Микроконтроллерлер мен микрокомпьютерлерді конфигурациялауды, бағдарламалауды және жыпылықтауды, аспаптарды монтаждауды және құрастыруды жүзеге асыру, микроконтроллерлердің жұмысы мен құрылысының принциптерін, олардың архитектурасын түсіну, микроконтроллерлік жүйелердің жаңа схемалық-техникалық шешімдерін әзірлеу және жобалау.