Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04107 Корпоративтік менеджмент (EMBA) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарда компаниялардың даму стратегиясын айқындауға, қызметтің барлық функционалдық салалары бойынша стратегиялық басқарушылық шешімдер қабылдауға және олардың тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ететін компаниялардың құрылымдық бөлімшелеріне байланысты қызметті қоса алғанда, Корпоративтік бизнесті басқарумен байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Бизнес-зерттеулер

    Мақсаты: нарық пен бизнестің бәсекеге қабілеттілігін талдау үшін қажетті білім, Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Бұл пән бизнес саласындағы зерттеулерді жүзеге асырудың әдістері мен құралдарын, сондай-ақ алынған нәтижелер негізінде деректерді талдау және шешім қабылдау процестерін зерттейді. Компанияның тиімді бизнес стратегиясын жасау үшін қажетті аналитикалық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру әдістерін қарастырады. Практикалық жағдайларды талдау, бәсекелестік талдау, бизнес-жоспарларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық менеджмент

    Мақсаты: қазіргі нарықтық орта жағдайында ұйымды тиімді басқару үшін қажетті кешенді білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Бұл пән стратегиялық менеджменттің негізгі тұжырымдамалары мен модельдерін, өсу мен дамудың кешенді стратегияларын, компанияның сыртқы және ішкі ортасын талдауды зерттейді. Стратегиялық жоспарларды қалыптастыру және іске асыру мәселелерін, стратегияның тиімділігін бағалау әдістерін, стратегиялық жоспарлардың орындалуын бақылауды, нарықтағы өзгерістерге сәйкес стратегияны түзетуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастыру және басқару

    Мақсаты: тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу жүйесін басқару саласында базалық кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Бұл пән Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру рәсімін талдау, жоспарлау және ұйымдастыру мәселелерін, Мемлекеттік сатып алудың келісімшарттық жүйесінің негізгі мақсаттары мен қағидаттарын зерделейді. Сатып алу рәсімдерін жүзеге асыру тәсілдері мен әдістерін, Мемлекеттік сатып алу саласындағы мониторинг пен аудит рәсімін, сондай-ақ сатып алу саласындағы бақылауды қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Матрицалық басқару жүйелері

    Мақсаты: ұйымдағы процестер мен жүйелерді басқарудың заманауи әдістері туралы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Бұл пән қазіргі ұйымдағы матрицалық басқару жүйесінің жұмыс істеуінің негізгі принциптерін зерттейді. Матрицалық басқару жүйелерінің мәнін, матрицалық басқару механизмдерінің ерекшеліктерін, матрицаны құрудың негізгі әдістерін, матрица компоненттері арасында ақпарат алмасу ережелерін, осы басқару жүйесінің артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инвестициялық жобаларды бизнес-жоспарлау және тәуекел-менеджмент

    Мақсаты: инвестициялық жобаларды әзірлеу мен бағалаудың негізгі принциптері мен әдістерін кешенді зерделеу, оларды іске асыруға байланысты тәуекелдерді тиімді басқару бойынша дағдылар мен білімді қалыптастыру. Бұл пән инвестициялық жобалардағы тәуекелдерді сәйкестендіруді, талдауды, бағалауды және басқаруды қоса алғанда, тәуекелдерді басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттейді. Бизнесті жоспарлау негіздерін және инвестициялық жобаларды талдау әдістерін, жобалардың инвестициялық тартымдылығын бағалау әдістерін қарастырады. Жобаның қаржылық көрсеткіштерін есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-орта және басқару мәдениеті

    Зерттеудің мақсаты: магистранттардың басқару мәдениеті бойынша білімдері мен дағдыларын меңгеру, бизнес-ортаның мазмұнын оның барлық көріністерінде ашу, басқару мәдениеті туралы білімдер кешенін, іскерлік ортада дұрыс басқару шешімдерін қабылдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: меңгеру пәндерді зерделеуді көздейді сыртқы макро- және ішкі бизнестің микроорталары, тікелей және жанама әсер ететін сыртқы орта, анықтау бизнестің әлеуметтік-мәдени факторларының; кешенді нарықтық және спецификалық тәуекелдерді талдау; аналитикалық бағалауды шарттаржәне шет елдерде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру. Дисциплина жіберілген арналған у-ның қалыптасуы білім алушылардың мәдениеттер туралы түсініктерін қалыптастыруе кәсіпкерлік және мәдениеттердіңе басқарманың; анықтамасы объективті мүмкіндіктердің болуы қамтамасыз ету персонал жұмысының тиімділігін арттыру ұйымдар басқару мәдениеті, қолдану арқылы бейімделу әдістерінің адамдармен қарым-қатынас; басқару саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті білімді қалыптастыру бизнеспен және бизнес-процестермен. Оқыту әдістері: Топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жобаны басқару

    Зерттеу мақсаты: стандарттауға бағытталған жобалық менеджментті дамытудың негізгі бағыттарымен таныстыру бизнес -процестер мен бизнес және инвестициялық жобаларды басқару функциялары. Бизнес жобаларды басқару процестерін ұйымдастыру негіздерін түсіну . мазмұны : меңгеру негізгі x жобаларды басқаруда қолданылатын категориялар , жобаларды басқарудың халықаралық стандарттарын енгізу ерекшеліктері . Заманауи ұйымда жобалық менеджменттің қолдану аясын аналитикалық бағалау және анықтау . Табысты нәтиже критерийлері негізінде жобаларды бағалауды үйреніңіз . Жоба уақытын басқару ; ресурстар мен материалдардың құнын басқару ; туындайтын тәуекелдерді басқару ; ресурстар ағынын басқару ; жобаларды жүзеге асыру кезінде өзгерістер мен түзетулерді басқару . Интеграциялық жобаларды басқаруды қолдана білу ; адекватты бағалау рөлін жобаларды басқару қазіргі заманғы бизнес-бірлікті дамыту . Әр түрлі ұйымдастырушылық және басқару құрылымдарының жобалық қызметке әсерін көрсету . Оқытудың технологиялары мен әдістері : Топтық жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тайм-менеджмент

    Мақсаты: жұмыс уақытын ұйымдастыру қағидаттары туралы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, алға қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу үшін уақытты тиімді басқару стратегиясын әзірлеу және іске асыру. Бұл пән уақытты басқару құралдары мен әдістерін зерттейді. Тайм-менеджментті дамытудың негізгі бағыттарын, командалық жұмысты ұйымдастыру тәсілдерін, тапсырмалардың орындалуын делегациялау және бақылау техникасын, стрессті басқару мәселелерін, жұмыс пен жеке өмір арасындағы тепе-теңдікті сақтауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық-экономикалық сараптау

    Мақсаты: іргелі негіздерін меңгеру және экономикалық, қаржылық және бизнес-процестерді талдау дағдыларын меңгеру арқылы бизнесті басқару магистрлерінің аналитикалық ойлауын дамыту. Сипаттама: Магистрлерде қаржылық-экономикалық талдау түрлері, оның ақпараттық базасы және жүзеге асыру әдістері туралы кәсіби білімдерін дамытуға, магистранттарда статистикалық және аналитикалық ақпаратты талдау үшін есептеулерді орындау дағдыларын қалыптастыруға арналған. Сабақтың әдісі: миға шабуыл, интерактивті әдістер, аралас сабақ.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті цифрландыру және киберқауіпсіздік

    Мақсаты: Теориялық аспектілерді меңгеру цифрландыру және киберқауіпсіздік бизнес, цифрлық ақпараттың таралуынан қорғаудың негізгі әдістерімен танысу, онымен күресудің практикалық дағдыларын меңгеру киберқауіптермен. Сипаттамасы: Курс қамтамасыз етуді зерделеуге бағытталған цифрландыру қауіпсіздік тұрғысынан бизнестің және киберқорғаныстар. Цифрлық ақпараттың осалдығының себептеріне талдау жүргізіледі, қорғау әдістері мен қарсы іс-қимыл құралдары қарастырылады кибершабуылдар. Әдістері: сапалық-сандық тәжірибеге бағытталған зерттеу әдісі, талдау әдісі Internet-деректер, кейс-әдіс, іскерлік ойын

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Корпоративтік менеджмент

    Мақсаты: басқару шешімдерін қабылдау процесін меңгеру мақсатында іргелі білімдер жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Корпоративтік менеджменттің мәні, корпорацияны қаржылық ресурстармен қамтамасыз еткен инвесторлардың мүддесі үшін корпорацияның жұмысын қамтамасыз ету, ғылыми менеджменттің негізгі мектептері. басқарудың негізгі ұғымдары мен әдістері, басқару және басқару шешімдерінің мәні, шешім қабылдау механизмі мен кезеңдері. заманауи ақпараттық технологияларды енгізу жағдайында басқару шешімдерін қабылдау ерекшеліктері, басқару шешімдерін қабылдау ерекшеліктері. Оқыту әдістері: сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және конфликтология

    Мақсаты: Бұл пәнді оқу магистранттарға практикалық көшбасшылық дағдыларды береді, көшбасшылық пен көшбасшылық арасындағы түбегейлі айырмашылыққа, көшбасшы мен көшбасшы қасиеттерінің іргелі негіздеріне мүмкіндік береді. Түсіну конфликтогенділік болашақ басшылардың көшбасшылығы мен күші ұжымдағы, іскерлік ортадағы, бәсекелестік ортадағы және күнделікті өмірдегі жанжалды жағдайларды тиімді шешуге мүмкіндік береді. Оқыту әдістері: миға шабуыл, интерактивті әдістер, аралас сабақтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі шаруашылық жүргізу жағдайында ұйымның стратегиясы мен тактикасы тұрғысынан бизнес-процестерді басқару негіздерін сипаттау, серіктестермен іскерлік келіссөздерді көрсету, шаруашылық жүргізуші субъектілердің өндірістік, шаруашылық, сауда, қаржы, инвестициялық және өзге де қызметі туралы ақпаратты пайдалану
  • Ұйымдардың басқару құрылымдарының түрлерін сипаттау, оларды құру тетіктерін зерттеу, ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді перспективада сыртқы ортада жұмыс істеу принциптерін игеру
  • Бизнес-процестерді стратегиялық және тактикалық басқару процесінде көшбасшылық тұжырымдамасын негіздеу
  • Ұйымды басқарудың дивизиондық және матрицалық құрылымдарын қоса алғанда, басқаруға заманауи аспектілерді қолдану
  • Менеджмент пен қаржылық-экономикалық талдаудың аналитикалық әдістерін, диагностика көрсеткіштерін, талдау және бизнес мәселелерін шешу жолдарын, сондай-ақ басқарушылық шешімдер қабылдауды және оларды іс жүзінде іске асыруды тәжірибеде қолдану
  • бизнес модельдер мен инвестициялық жобаларды әзірлеу кезінде оңтайлы шешімдерді талдау және құру
  • Теориялық негіздерге, заманауи зерттеулер мен тәжірибе талаптарына, сондай-ақ бизнесті басқарудың қолданбалы аспектілеріне сүйене отырып, менеджменттің заманауи аспектілерін бағалау
  • Халықаралық, аймақтық және Ұлттық ортада бәсекелестік тұрғысынан бизнесті ұйымдастыру, жоспарлау, жүргізу және басқару, компанияны басқару мәселелерінің маркетингтік және қаржылық шешімдерін пайдалану
Top