8D07104 Аспап жасау в АЭжБУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және халықаралық еңбек нарығында сұранысқа ие бәсекеге қабілетті мамандар болып табылатын, электроника саласындағы теориялық және практикалық білімі, қажетті дағдылары мен икемділігі бар кәсіби қызметте оларды жүзеге асыру үшін жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D103 Механика және металл өңдеу
-
Білім беру саласы 8D07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 8D071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Жаратылыстану және техникалық ғылымдар саласындағы таным формалары мен зерттеу әдістері зерттеледі. Жүйелік тәсіл тәжірибені ұйымдастырудың маңызды әдісі ретінде егжей-тегжейлі қарастырылады. Деректерді өңдеудің және нәтижелерді интерпретациялаудың кең таралған сандық және сапалық әдістері, сонымен бірге зерттеу объектісінің айнымалы арасындағы статикалық және динамикалық тәуелділіктерді экспериментальды анықтау әдістері сипатталған. Оңтайландыру мәселелерін шешудің әртүрлі алгоритмдері қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Академиялық хат практикалық мысалдар мен жаттығуларды қолдана отырып, тиімді академиялық жазуды үйретеді. Академиялық жазу қабілеті университеттің ғылыми-педагогикалық қызметкерлері мен студенттеріне шетелдік ғылыми басылымдарда жариялау, халықаралық ғылыми конференцияларға қатысу, академиялық ұтқырлық бағдарламалары аясында магистратурада немесе докторантурада оқуға қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
KUKA өнеркәсіптік роботтары
Пәнді оқытудың мақсаты-Kuka өнеркәсіптік роботтарының құрылымы мен қызметі туралы білім алу, сондай-ақ оларды бағдарламалау мен пайдалану үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру, Kuka өнеркәсіптік роботтарының сыныптары мен модельдерін, олардың мақсаты мен қолдану салаларын зерттеу, Kuka роботтарын бағдарламалау мен басқарудың ерекшеліктерін зерттеу, Kuka роботтарына арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің кең таралған құралдарымен танысу, Kuka өнеркәсіптік роботтарға арналған бағдарламалық жасақтаманы жобалау, әзірлеу және күйін келтіру технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
IP-пневможетекті басқару
Пневматикалық жетектер көптеген салаларда, үздіксіз технологиялық процестерді автоматты басқаруда, сонымен қатар қайталанатын цикл процестерін автоматтандыруда кеңінен қолданы-лады. Өнеркәсіптік роботтарда пневматикалық жетектер жетек звеноларының трансляциялық және айналмалы қозғалыстарымен операциялар-ды орындау үшін, сондай-ақ ұстағышты басқару үшін қолданылады. Курстың мақсаты – пневма-тикалық жетектің логикалық элементтерін зерт-теу және электронды жүйелерді (пневматикалық құрылғылар) пайдаланбай бағдарламалық басқа-рудың көптеген функцияларын жүзеге асыру, жетекті басқару жүйелерінің пневматикалық схемаларын оқу, сондай-ақ оларды орнату және іске қосу дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Fuzzy logic базасындағы нейтрондық желілер
Фаззи-логиканың негізгі ұғымдары. Лингвисти-калық айнымалы. Анық деректер базасы. Тақ операторлар. Анық деректер базасы. Анық емес есептеу. Жылу желілерін диагностикалау міндеті. Диагностика есептерін шешу нәтижелері. Fuzzy Logic негізінде басқарудың зияткерлік жүйе-лерінің реттеуіштерін синтездеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анық емес нейрондық желілер
Негізгі ұғымдары. Лингвистикалық айнымалы. Анық деректер базасы. Тақ операторлар. Анық деректер базасы. Анық емес есептеу. Жылу желілерін диагностикалау міндеті. Диагностика есептерін шешу нәтижелері. Басқарудың зияткерлік жүйелерінің реттеуіштерін синтездеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IP-SCADA-жүйелердің электр-пневможетектерін басқару.
Компьютерлік желілердің IP-арналары арқылы басқарылатын электропневматикалық жетектері бар SCADA-жүйелерін құру және пайдалану принциптері. Пневматикалық жетектің типтік схемасы. Пневматикалық жетектің электрлік тізбегі.Пневматикалық қозғағыштың айналмалы қозғалысы. Әуе жетегінің аудармалы қозғалысы. Телекоммуникация және телекоммуникация командаларын таратуға арналған веб-интерфейс пен хаттамаларды құру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ALTERA фирмасының ПЛИС базасындағы мехатрондық жүйелер
ALTERA фирмасының ПЛИС түрі, архитек-тураның ерекшеліктері және уақыт параметрлері. MAX+PLUS II және Quartus автоматты жобалау жүйесі. AHDL,VHDL,VERILOG HDL аппарату-расын сипаттау тілдері: комбинациялық логика, буль өрнектері мен теңдеу-лерді іске асыру, жады бар цифрлық автоматтар, порттар, қосылу ережесі. ALTERA фирмасының ПЛИСІНДЕ сандық сұлбаларды жүзеге асыру мысалдары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ПЛИС-контроллердегі мехатрондық жүйелер
Сәулет ерекшелігі және бағдарламаланатын логикалық интегралдық схемалар (FPGAs) тұқымдасының сипаттамалары. MAX + PLUS II автоматты жобалау жүйесі және Quartus бағдарламалау ортасы. Аппараттық құрал сипаттамасы AHDL, VHDL, VERYLOG HDL тілдері: комбинациялық логика, логикалық өрнектер мен теңдеулерді орындау, жүйелі логика, сандық автоматика жады, порттар, қосылу ережелері. FPGA контроллерлерінде басқару жүйелерін енгізу мысалдары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кванттық бағдарламалау
Бағдарламалаудың кванттық тілдері - бұл жоғары деңгейлі конструкцияларды пайдаланып кванттық алгоритмдерді өрнектеуге мүмкіндік беретін бағдарламалау тілдері. Олардың мақсаты бағдар-ламалаушыларға құрал жасау емес, зерттеуші-лерге кванттық есептеудің қалай жұмыс істейтінін түсінуді жеңілдететін құрал беру емес. Қолданыстағы кванттық бағдарламалау тілдері: QPL, QCL, Haskell тәрізді QML, Quipper, Q #, Q, qGCL [, cQPL. Кванттық компьютерлерді модельдеу кітапханалары (кванттық виртуалды машиналар, кванттық виртуалды машина)
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін көрсету, практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше алу және пайдалану, өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейту және тереңдету, іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін еркін пайдалану.
- Белсенді әлеуметтік ұтқырлыққа, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше оқытуға, әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік қызмет жағдайларының өзгеруі процесінде өзінің кәсіби қызметінің ғылыми немесе өндірістік бейінін өзгертуге қабілеттілігін көрсету.
- . Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжымды басқаруда, қызмет нәтижелерінің сапасын бағалауда Дағдылар мен қабілеттерді көрсету, бастамашылық көрсету, проблемалық жағдайларды шешу.
- Ғылыми-техникалық ақпаратты талдау, зерттеу міндеттерін жоспарлау және қою, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу және ұсыну, ақпаратты талдау, синтездеу және қорытындылау.
- Кәсіби мәселелерді шешуде теориялық және практикалық білімді қолдану, зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, техникалық сынақтар мен ғылыми эксперименттер жүргізу қабілетін көрсету.
- Бақылау-өлшеу жабдығын жаңғыртуға, пайдалану сипаттамалары мен сенімділігін жақсарту, экологиялық қауіпсіздікті арттыру жөніндегі іс-шараларға байланысты жобалық шешімдерді әзірлеуге тапсырмалар тұжырымдау.
- Жобалауды автоматтандыру құралдарын, оларды әзірлеудің озық тәжірибесін пайдалана отырып, объектілер мен жүйелердің жобаларын әзірлеуге қатысуға, жобалар бойынша техникалық есептеулер жүргізуге, жобалық шешімдердің тиімділігіне техникалық-экономикалық талдау жүргізуге, параметрлерді есептеу және жабдықты таңдау үшін қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға дайындығын көрсету.
- Экономиканың әртүрлі салалары кәсіпорындарының бақылау-өлшеу жабдықтарын өндіру және жаңғырту технологиясын жетілдіру бойынша іс-шаралар әзірлеу .
- Өнеркәсіп пен көліктің технологиялық процестерін басқару жүйелерінде жаңартылатын энергия көздерін қолдану қабілетін көрсету.
- Кәсіби дайындық саласындағы педагогикалық қызметке дайындығын көрсету.