Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08607 Гидротехникалық құрылымдарды жобалау в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Cалалық және кешендік мақсаттағы гидротехникалық құрылымдар

    Пәнді оқу барысында құрылыстарды жобалау әдістері, цифрландыру әдістері, сүзу теориясының негізде-рі, гидротехникалық құрылымдарды қалыптастырудың гидротехникалық әдісін гидромеханикалық бағалау, өзен бассейндерін орналастыру және су қоймасындағы су тасқынынан қорғау үшін құрылыстарды жобалау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суқоймаларын жобалаудағы гидрологиялық есептеулер

    Курста суқоймаларын жобалаудағы гидрологиялық есептеулерді жүргізу тәсілдерімен таныстыру, инженерлік гидрологияға қатысты мәселелерді шешу, ағынның генезис сараптамасына негізделген арнайы әдістер, гидрологиялық мәліметтер болмаған жағдайда, немесе мәліметтердің репрезентабельдік жетіспейтіндік жағдайда гидрологиялық сипаттамаларды анықтауды, материалдарды математикалық статистика әдістемесін қолданып анықтау тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су торабы құрылымдарың гидравликасы

    Курстың мақсаты: гидравликалық есептеулер арқылы базалық гидротехникалық құрылымдарды негіздеу; сүзілу және модельдеу негіздері; сүзілуді есептеу; гидротехникалық құрылымдардың гидравликалық есептерін шешу, гидравликалық зерттеулер нәтижелерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс педагогикалық ғылымды және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын, білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, маман тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, білім берудегі менеджмент қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы, оқытудың әдістері мен түрлері туралы түсінік беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын бірігіп басқару

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың экономика салаларын су объектілері, су ресурстары, режим, судың сапасы мен пайдаланылуы туралы қажетті деректермен қамтамасыз ету туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Су ресурстарын бірігіп басқарудың әдіснамасы мен практикасы және суды пайдалану тиімділігін арттыру туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидроэнергетика

    Пәнде гидроэнергетиканың даму тарихы, гидроэнергетикалық потенциалдар, су электр станцияларының түрлері және олардың конструкциялары, бөгеттердің түрлері және олардың артықшылықтары мен кемшіліктері, ағындары мен гидрографтары, гидравликалық турбиналардың түрлері және олардың ерекшеліктері туралы қысқаша ақпарат береді. су электр станцияларын басқару және пайдалану мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың бойында ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су қоймалары мониторингі және ГАЖ технологиялары

    Пән аналитикалық және моделдеу операцияларын, нәтижелерді алуды, су шаруашылығында, су қоймаларын жобалағанды, мониторинг жасағанды, ГАЖ қолдануды, тұтынушыларды ақпараттық қамтамасыз етуді, мониторингті алыстан және спутник арқылы жүргізу әдістерін, заманауи ГАЖ, жерді дистанциялық зондтауды, мәліметтер базасын басқару жүйесін, геоақпаратты сараптау әдісі және дешифрлау, карталау жүйесін, заманауи ГАЖ мүмкіншілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су ресурстары және суды пайдалануды ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Су ресурстарын басқару саласындағы теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістемесі зерттеледі. Теориялық-эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Ғылыми зерттеулерді енгізу және тиімділігі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын рәсімдеудің жалпы талаптары мен ережелері. Ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару

    "Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару" курсы магистранттарды агроөнеркәсіптік кешен саласында нарықтық жағдайда оқытуға арналған. Ол жобаны басқару әдістерінің даму тарихын, жоба тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешім қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі жоба менеджерінің рөлі мен қызметін игеруді қамтиды. Магистранттар агроөнеркәсіптік кешен саласында өз бизнесін табысты жүргізу үшін қажетті дағдыларды игере отырып, жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын және оларды әзірлеу мен оңтайландыру әдістерін зерделейді. Курс сонымен қатар білім алушылардың экономикалық ойлауы мен кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыруға, оларға нарықта өз орнын табуға, өз ісін ашуға, өз кәсіпорнын ұйымдастыруға және тиімді басқаруға көмектесуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзендік су тораптарын жобалау

    Өзен арналарының қалыптасуы және олардың тұрақтылығы. Арнадағы ағынды реттеу түрлері және арналарды реттеу мәселесі. Арналарды реттеу әдістері. Су қабылдайтын құрылымдар алдында өзен арнасын реттеу. Реттейтін қүрылымдар. Ерозиядан жағалауды қорғау және нығайту.Су қабылдайтын қондырғылар туралы жалпы ақпарат. Бөгетсіз өзендік су қабылдағыштар. Суды қабылдағыштардың топтасуы, реттеуіш құрылымы бар су қабылдағыштар, қабылдағыштар түрлерін жіктеу. Бөгетсіз су қабылдағыштар бас құрылымының гидравликалық есебі. Бөгетті су қабылдағыштар: су тораптарының схемалары мен конструкциялары. Су қабылдағыштар элементтерін есептеу: түптік торлы траншеялар, су қабылдағыштардың тесіктері, «қалта», қабылдағыш табалдырығындағы тұтас сөрелер. Су алу құрылымдарының әртүрлі сұлбаларының артықшылықтары мен кемшіліктері және оларды одан әрі жетілдіру жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Су қойма тораптарын жобалау

    Пәннің негізгі мақсаты су қойма торабын жобалау әдістерімен таныстыру, бөгет, су ағызу құрылымдары, су өткізгіш құрылымы, құрылыс, есептік өтімдер, су деңгейі туралы жалпы деректер беріледі, жоғарғы бьеф зерттеледі гидрология, топография және геология ауданының құрылыс негізделеді, параметрлер арқылы бөгет параметрлері анықталады, су тастағыш, су жібергіш құрылымдар есептелініп жобаланады, су қабылдағышты есептеу туралы мәліметтер беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тасындыларды ұстайтын құрылымдарды жобалау

    Пәннің негізгі мақсаты - өзендерде, каналдарда тасынды, шөгінділерді ұстайтын қондырғыларын жобалау әдістерін меңгеру, тұндырғыштарды есептеу және жобалау, тұндырғыштардың құрылысы мен классификациясы туралы негізгі мәліметтерін білу, қойылған мақсаттарға, шешілетін міндеттерге байланысты тұндырғышты жобалау әдіснамасына қарай, шөгінділерді ұстайтын бір немесе көп камералы тұндырғыш түрін жобалау методикасын таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Су тораптарындағы су жіберетін құрылымдарды жобалау/

    Курста топырақ бөгеттерінің құрамындағы су өткізгіш құрылымды жобалау және есептеу әдістерін жетілдіру, су объектілерінің құрылыстарының құрылыстарын ғылыми тұрғыдан негіздеу, мұнараны есептеу, құрылымдық элементтерді есептеу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өзендік су тораптарының құрылысын ұйымдастыру және технологиясы

    Пәннің негізгі мақсаты - өзендік су тораптарының құрылысын ұйымдастыру және жұмысты жүргізу технологиясын меңгеру, жұмыстарды ұйымдастыру үшін бастапқы материалдарды зерттеу, зерттеу деректерін, құрылыс жоспарын, конструкциялар сызбаларын және құрылыс алаңдарының сипаттамаларын, жер массасын бөлу, қазу және жағалауды зерттеу, мансаптық құрылғы, жер жұмыстары әдісі, белгіленген мерзімде жұмысты жүргізу тәртібі, құрылыстың шоғырландырылған күнтізбелік жоспары, негізгі жұмыстар өндірісінің технологиялық схемасы, құрылыс материалдары қажеттілігі, құрылыс тетіктерін құру қажеттілігі, еңбектік және тұрмыстық қажеттіліктер, ұйымдастыру шаралары, дайындық жұмыстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конфликтология

    Пән конфликтологияның негізгі категорияларын, жанжалдардың типологиясын, жанжалдарды басқару технологиясын қарастырады. Тұлғаның қақтығыстағы мінез-құлық теориясын, тиімді қарым-қатынас технологиясын және қақтығыстағы ұтымды мінез-құлықты зерттейді. Жанжалды шешу бойынша келіссөз процесінің психологиясы, дауды реттеу технологиясы ретінде Медиация туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидротехникалық құрылымдардағы қорғау құрылғыларын жобалау

    Пәннің негізгі мақсаты гидротехникалық құрылымдарды шайылудан қорғайтын тез ағар, гидротехникалық құлама, консоль құламасы, құбырлық су тастағыш, шахталық су тастағыш құрылғыларды жобалау және есептеу, су энергиясын бәсеңдететін құрылымдарды жобалау, арна немесе канал беткейін, табанын шайылудан қорғау іс-шаралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес шешімдерді модельдеу

    Пән шешім қабылдау процестерін зерттейді, бастапқы мәселені формализациялаудан бастап, компьютерде математикалық модель құру және шешу арқылы шешімді талдауға және басқару шешімін қалыптастыруға дейін. Басқарушылық шешімдерді таңдау үшін міндеттердің өндірістік, көлік және қаржылық модельдерін қарастырады. Математикалық модельдерді құру және шешу және осы шешімдерді компьютерде талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су қоймалы тораптардың құрылысын ұйымдастыру және технологиясы

    Пәннің негізгі мақсаты - су қоймаларының құрылысын ұйымдастыру және технологиясын меңгеру, жұмыстарды ұйымдастыру үшін бастапқы материалдарды зерттеу, зерттеу деректерін, құрылыс жоспарын, конструкциялар сызбаларын және құрылыс алаңдарының сипаттамаларын, жер массасын бөлу, қазу және жағалауды зерттеу; мансаптық құрылғы; жер жұмыстары әдісі; белгіленген мерзімде жұмыс тәртібі, гидроэлектрстанциялар кешені құрылысының желілік кестесі, құрылыстың шоғырландырылған күнтізбелік жоспары, негізгі жұмыстар өндірісінің технологиялық схемасы, құрылыс материалдары қажеттілігі, құрылыс тетіктерін құру қажеттілігі, еңбектік және тұрмыстық қажеттіліктер, ұйымдастыру шаралары, дайындық жұмыстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Су тастағыш құрылымдарды жобалау

    Пәннің негізгі мақсаты - артық қауіпті суды тастауға және пайдалы қажетті мөлшерде құрылыстың төменгі жағына су жіберетін құрылымды есептеп жобалау, мұнаралы, шахталы, туннельді және басқа да су ағызу түрлерін сараптап қабылдау, гидравликалық есептеу негізінде негізгі параметрлерін анықтау, су тастағыш құрылымдардың әртүрлі схемаларының артықшылықтары мен кемшіліктерін талдау әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым, психология және педагогика, конфликтология философиясының көкжиектерін көрсете білу, қазіргі заманғы оқыту әдістерін қолдану, әртүрлі психологиялық жағдайларда жақсы опцияларды табу және басқару шешімдерін қабылдау.
  • Ағылшын тіліндегі халықаралық ортада кәсіптік әңгімелесу, ғылыми, техникалық және педагогикалық мәселелердің кең ауқымы бойынша әңгімелесуді жүргізу мүмкіндігі.
  • Гидротехникалық құрылыстардың негізгі параметрлерін есептеуді жүргізу, су ресурстарын кешенді басқару мәселелерін шешу, гидроэнергетика негіздерін біле отырып, су объектілерін бақылау үшін қазіргі заманғы ГАЖ қашықтықтан зондтау технологияларын қолдану.
  • Су қоймаларын, су алу тораптарын жобалауда гидравликалық және гидрологиялық есептерді орындау, су қоймасы мен гидротехникалық құрылымдардың жобалық құжаттамасын дайындау, есептерді шығару және проблемаларды шешу.
  • Бизнесті басқару және бизнес-шешімдерді модельдеу, жобаны басқару негіздерін білу, басқарушылық қызметке қатысты жанжалдарды мәселесін шешу мүмкіндігі.
  • Су ресурстарын басқару саласындағы ғылыми зерттеулердің ағымдық үрдістерін талдау, су ресурстары мен суды пайдаланудың зерттеу әдіснамасын талдау, қоршаған ортаны қорғау.
  • Қоймалы су торабтарын және су алу торабтарын, суды тұтынатын және артық суды тастайтын гидротехникалық құрылғыларды жобалау және қоршаған ортаны қорғау шараларын ұсыну.
  • Гидротехникалық құрылымдарды жобалауды жүзеге асыру, оларды сметалық құнымен негіздеу және су қоймалары мен су алу құрылғыларын салуды ұйымдастырудың, жоспарлаудың және технологиясының оңтайлы нұсқасын ұсыну.
  • Тасындылар мен шөгінділерді ұстайтын құрылымдардыжәне гидротехникалық құрылымдарды шайылудан, бұзылудан қорғайтын құрылғыларды жобалау және қоршаған ортаны қорғау шараларын ұсыну мүмкіндігі.
Top