Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01409 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Туризм техникасы мен құзға шығу оқыту әдістемесімен

    Пән туризмдегі тактикалық әзірлемелерді құрастырудың мазмұны мен әдістемесін зерттейді; белсенді туристік іс-шаралар мен құзға өрмелеу үшін дене дайындығының маңыздылығының мәні. Белсенді туристік саяхатта тамақтануды ұйымдастыру, белсенді саяхаттар мен құзға өрмелеуді ұйымдастыру үшін қажетті құралдарды таңдау мәселелерінде дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Сондай-ақ курс туризм мен құзға шығу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етуді ұйымдастыру негіздерін; белсенді туристік саяхаттар мен құзға шығудағы алдын алу және медициналық қамтамасыз ету шараларын; күн тәртібі мен гигиенаны қарастырады. Белсенді туристік іс-шараны ұйымдастыру және өткізу, ықтимал табиғи кедергілерді еңсеру саласында практикалық дағдыларды, сондай-ақ өрмелеу және сақтандырудың әртүрлі түрлерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру бағдарламасына кіріспе және саптық дайындық

    Бұл пән кәсіби-педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшеліктері туралы, мұғалімнің жеке басына, оның кәсіби мәдениетіне қойылатын талаптар туралы ақпарат алуға негізделген оқыту бағытына саналы қызығушылықты қалыптастыруға ықпал етеді. Студентті Қарулы Күштердің Әскери ережелерімен таныстырады, бұрғылау техникасын тез және дәл орындау дағдыларын қалыптастырады, взвод құрамаларына сенімді түрде басшылық жасай алады, взводпен жаттығуды ұйымдастырады және жүргізеді. Жасақталғанға дейін және қатарда командирдің міндеттерін орындау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Community Service

    Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Төтенше жағдай режимінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Қауіпсіздіктің рөлі мен құндылығын қарастырады; өмір сүру процесіндегі ықтимал қауіп факторлары. Бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайлар туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді; төтенше жағдайлар мен апаттар, оларды азайту тәсілдері; табиғи апаттар ошақтарында көмек көрсетуді ұйымдастыру. Сондай-ақ күшті улы заттардың сипаттамалары, күшті улы заттармен уланған кезде алғашқы медициналық көмек мәселелері қарастырылады; іздеу-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алғашқы көмек корсету негіздері

    Пән алғашқы көмек көрсету кезінде нормативтік-құқықтық базаны; жеке қауіпсіздік; алғашқы көмек көрсету кезіндегі санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелерді қарастырады. Ес-түссіз күйде, жүректің тоқтауы, қан кету, күйік, үсік шалу, үсік шалуды қайтару, қант диабеті, инсульт, инфаркт, ұзақ қысу синдромы, суға бату, сыну, көгеру, созылу, шағу және өмірге қауіп төндіретін басқа да жағдайларда алғашқы көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Жәбірленушіні тасымалдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары

    Пәннің мақсаты әскери қызмет өткеру тәртібі мен ережелерін анықтайтын жалпы әскери жарғылардың негізгі ережелерімен таныстыру. Студенттердің Қарулы Күштердің ішкі қызметінің Жарғысын, ҚК гарнизондық және қарауылдық қызметінің Жарғысын, ҚК саптық жарғысын, ҚК тәртіптік жарғысын, Қазақстан Республикасының басқа да әскерлері мен әскери құрылымдарын игеруі. Бейбіт уақытта да, соғыс уақытында да әскерлердің өмірін, тұрмысы мен қызметін реттейтін жарғылық талаптар туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жалпы әскери жарғылардың ережелерін білуі керек. Қызмет өткеру кезінде, күнделікті нарядта және күнделікті өмірде Жарғының талаптарын іс жүзінде орындай білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене тәрбиесінің анатомиясы және физиологиясы

    Бұл пән білім алушылардың физикалық және психикалық денсаулығын қалыптастырудағы білім беру жүйесінің рөлі мен маңызы туралы білімді қалыптастыруға, дене жаттығуларымен айналысу кезінде адам ағзасының морфофункционалдық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Жас анатомиясы мен физиологиясының жалпы мәселелері. Жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясын; тірек-қимыл аппаратын; ас қорыту органдарын; жүрек-қантамыр жүйесін, тыныс алу және шығару органдарын зерттейді. Дененің негізгі өмірлік функциялары мен жүйелерін реттеудің принциптері мен механизмдерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлауды қалыптастырады, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдылары. Бизнесті ұйымдастыру, кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары және бизнес-жоспар жазу туралы білімдерін кеңейтеді және нақтылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери инженерлік дайындық

    Бұл пән әлем армияларының техникалық қаруы, Қазақстан Республикасы қарулы күштерінің тарихы және Қазақстан Республикасының әскери доктринасы туралы білімді қалыптастырады. Пән мемлекеттік қару-жарақ бағдарламасы туралы түсінік береді: әскерлерге арналған қарудың жаңа түрлері, Қазақстан Республикасының аумағындағы негізгі техникалық қару, армияны цифрландыру және басымдықтар. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін дамытуда. Инженерлік құрылымдардың тактикалық-техникалық сипаттамаларының мақсатын, кедергілерді және оларды жеңу жолдарымен таныстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Гимнастиканың даму тарихы, гимнастика түрлерінің жіктелуі. Дене шынықтыру бойынша мектеп бағдарламасының гимнастика бөлімінің жаттығуларын орындау техникасы мен әдістемесі. Гимнастика сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеңіл атлетиканың қолданбалы түрлері оқыту әдістемесімен

    Бұл пән: жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі және жалпы сипаттамалары; жеңіл атлетика жаттығулары техникасының негіздері; жүру, жүгіру, секіру, лақтыру техникасы және оқыту әдістері негіздері; жеңіл атлетикадағы кәсіби маңызды қозғалыс қимылдарының техникасы және осы әрекеттердің оқыту әдістемесін қарастырады. Курс жеңіл атлетиканы қолданбалы спорт түрі тұрғысынан қарастырады, жеңіл атлетика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін, сабақтарды ұйымдастырудағы қауіпсіздікті, төтенше жағдайлар кезінде алғашқы медициналық көмекті қамтамасыз етуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әскери-техникалық дайындық оқыту әдістемесімен

    Бұл пән қару-жарақ пен әскери техниканы пайдалану, техникалық қызмет көрсету, жауынгерлік әзірлікте ұстау жөніндегі жұмыстар, әскерлердің жауынгерлік қызметінің әртүрлі жағдайларында және бейбіт уақытта бөлімше (взвод) көліктерін пайдалануды, оларға қызмет көрсетуді, ұстауды, сақтауды және қалпына келтіруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету негіздері туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери қолданбалы спорт түрлері және ашық ойындар оқыту әдістемесімен

    Пән қолданбалы спорт түрлерін ұйымдастырудың мазмұны мен әдістемесін қарастырады. Жаттығу және жарыс өтетін орындарға қойылатын гигиеналық талаптар. Әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысуға уақыт шектеулері мен қарсы көрсеткіштер. Сыныптағы медициналық бақылау және өзін-өзі бақылау мәселелері бойынша дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді; жарақаттар, олардың себептері және алдын-алу. Қозғалмайтын баспалдақта, шабуылдаушы баспалдақта жүгіру техникасының, спринтпен жүгіру техникасының, қоршауды, бумды еңсерудің техникасының негіздерін құрайды. Ашық аспан астындағы ойындар мен эстафеталарды, ашық аспан астындағы ойындардың ұлттық түрлерін қарастырады. Ашық ойындарды ұйымдастыру және әдістемесі. Әскери-қолданбалы спорт түрлерінен жарыстарға қатысу және өткізу ережелері. Сайыстың төрешілік ережесі. Конкурстық құжаттама және жобалау ережелері. Жарыстарда қыздыру кезіндегі қауіпсіздік ережелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістмесі

    Дене шынықтыру теориясы ғылыми және оқу пәні ретінде. Дене шынықтырудың жалпы және ерекше функциялары. Дене шынықтыру жүйесі. Дене тәрбиесінің қағидалары. Дене шынықтыру құралдары. Дене шынықтыру әдістері. Дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздері. Білім мен дене шынықтыру жүйесі ретінде жалпы теорияны қалыптастыру. Жүктеменің қалыптасу ерекшеліктері оның сипатына, бағытына және мөлшеріне байланысты. Қозғалыс әрекеттерін Оқыту теориясының негіздері. Қатысушылардың жасына және жынысына байланысты күш, жылдамдық, жылдамдық және үйлестіру қабілеттерін тәрбиелеу әдістемесінің негізгі ережелері. Дене тәрбиесі сабақтарын құрудың ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорты және оқыту әдістемесімен

    Шаңғы спортының пайда болу және даму тарихы. Стильдер мен пәндердің жіктелуі. Шаңғы тебудің негізгі әдістері. Оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру. Шаңғы спортынан жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Шаңғымен ойналатын қозғалыс ойындарының жіктелуі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өлкетану

    Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өртке қарсы дайындықты оқыту әдістемесімен

    Бұл пән атыс қаруы, оның мақсаты, жауынгерлік және техникалық қасиеттері, құрылымы мен жұмыс принциптері, оларды ұрыста қолдану тәсілдері, пайдалану ережелері, оқ ату негіздері мен ережелерін оқытылатын курс шегінде қолдану саласындағы тамаша білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Қару кезіндегі іс-қимылдардағы қауіпсіздік ашаралары және оқу (бақылау) ату жаттығуларын орындау шарттары. Теориялық бөлікті және практикалық бөлімді атыс дайындығы бойынша сабақты өткізу әдістемесі (атыс курсына сәйкес практикалық ату). Қару-жарақты ұрысқа дайындауға, нысандарды барлауға, атыс үшін бастапқы қондырғыларды анықтауға, қару-жарақ кезінде дұрыс әрекет етуге, қару-жарақтың техникалық жай-күйін тексеруге және ықтимал ақауларды жоюға, жаяу әскердің жауынгерлік машинасы атысын басқаруға, қарамағындағыларды жауынгерлік техникада да, оқу жаттығу жиынында әдістемелік тұрғыдан дұрыс оқытуға үйретуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

    Пәнде оқу пәні ретінде алғашқы әскери дайындықты оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік беріледі. Білім беру процесін ұйымдастырудың заңдылықтары, құралдары мен тәсілдері, оның ішінде АКТ және ҚОТ қолдану, алғашқы әскери дайындықты оқытудың әдістері мен формалары, оқу процесінде оқу жағдайын ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағдарлау және топография негіздері

    Бұл курста жердегі бағдарлаудың негізгі түрлері, топографиялық картада жүргізілетін өлшеулер қарастырылады; топографиялық белгілер; топографиялық карталарды жасаудағы инновациялық технологиялар. Картамен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; жер бедерінің сызбаларын құру; топографиялық карталарды әзірлеу және сынау; топографиялық карталарды оқу; бағдарлау кезінде бағыттар мен арақашықтықтарды анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экстремалды және төтенше жағдайларда тіршілік ету

    Пән төтенше жағдайлар мен төтенше жағдайлар мәселелерін, олардың пайда болу сипатын қарастырады. Төтенше жағдайларды жою. Құтқару және өмір сүру құралдары. Өмір сүру психологиясы. Тірі қалудың факторлары және стрессорлары. Төтенше жағдайлар кезінде тұрақтылықты қамтамасыз ету, қозғалудың негізгі ережелері. Төтенше жағдайларда автономды өмір сүрудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экологиялық қауіпсіздік және азаматтық қорғаныс

    Курста мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігінің мәні мен маңызы, қалыптасу факторлары, ұйымдастырылуы және экологиялық қауіпсіздікті басқару механизмдері туралы білімдер қалыптасады. Экологиялық қауіпсіздіктің нормативтік базасын және халықаралық аспектілерін, Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғаныс жүйесін, азаматтық қорғанысты нормативтік қамтамасыз етуді, оқу орындарында азаматтық қорғаныс саласындағы іс-шараларды ұйымдастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістері

    Пәннің курсы әскери спорттық іс-шаралардың сипаттамаларын, әскери спорт пен дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыруды реттейтін нормативтік-құқықтық базаны және бағдарламалық-әдістемелік құжаттарды зерттеуге бағытталған. Әскери спорттық іс-шараларды жоспарлау мәселелері, әскери спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістері, денсаулық сақтаудың инновациялық технологияларын қолдану ерекшеліктері, әскери спорттық іс-шараларды ұйымдастырған кездегі сауықтыру әдістері, әскери спорттық іс-шараларды өткізуге арналған материалдық-техникалық база қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс

    Пән Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғанысты құқықтық және нормативтік қамтамасыз ету жүйесін зерттейді. Оқу орындарында азаматтық қорғаныс іс-шараларын ұйымдастыру, төтенше жағдайлар кезінде авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайлардың салдарын жою және төтенше жағдайларды жоюды ұйымдастыруда медициналық-санитарлық қолдау көрсету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери-тактикалық дайындықты оқыту әдістемесімен

    Курс кез-келген жағдайда мақсатты белгілеуді тиімді беру дағдыларын қалыптастыруға және жекпе-жектің әртүрлі түрлерінде шебер басқаруға, жауды өртті жоюды дұрыс ұйымдастыруға және отрядтың, взводтың атыс қаруларынан басқаруға ықпал етеді, бағыныштыларды оны игеруге үйрету үшін жеткілікті әдістемелік дағдыларға ие және осы негізде қару-жарақпен әрекетте психологиялық тұрақтылықты тәрбиелейді. Жер бедерінің түрлері мен тактикалық қасиеттерімен және олардың бөлімшенің ұрыстағы іс-әрекеттеріне әсерімен; жауынгерлік Графикалық құжаттардың түрлерімен, тағайындалуымен, оларды жасау және жүргізу тәртібімен; жалпы әскери бөлімшелердің жауынгерлік қолданылуының мақсатымен және негізгі қағидаттарымен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әскери психология және педагогика негіздері

    Курс студенттерге әскери психологияның әдіснамалық, әскери-теориялық және жаратылыстану негіздерін зерттеуге мүмкіндік береді. Әскери психология мен педагогиканың міндеттерін қарастыру; әскери дайындықтың принциптері, әдістері мен формалары. Персоналды психологиялық даярлау; оқыту әдістері мен формалары. Бөлімшелерде тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу сұрақтары. Психологиялық мәдениеттің рөлі мен маңыздылығын түсіну және іске асыру; әскери ұжымның психологиясы. Жанжалдардың алдын алу және шешу әдістерін түсіну және қолдану. Қақтығыстардың алдын алу және шешу әдістерін түсіну және қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әскери ғылыми зерттеулердің өткізу әдістемесі

    Әскери ғылымның мәні мен мазмұны. Қазіргі әскери ғылымның проблемалық мәселелері. Ғылыми білімнің әдістері мен әдістемесі. Әскери ғылымдардағы зерттеудің ғылыми міндетін тұжырымдау тәсілі. Эксперименттік үлестірудің теориялық тұрғыдан келісуін тексерудің ғылыми-әдістемелік негіздері. Тәжірибелік үлестірудің теориялықпен келісуін тексеру үшін статистикалық тестілерді қолдану. Тәжірибені жоспарлау. Тәжірибелік мәліметтерді математикалық өңдеу. Әскери ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру жүйесіндегі жобалық қызмет

    Бұл пән кешенді сипатқа ие және студенттердің негізгі және элективті пәндерді оқу барысында алған білімдерін бірыңғай жүйеге біріктіреді. Бұл пән ұйымдастыру, жобаларды басқару, сондай-ақ білім беру саласында есептік жобалық құжаттаманы жасау ерекшеліктерін зерделейді, мектеп және орта арнаулы білім беру саласында болашақ мамандарды кәсіптік даярлаудың құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Бұл курс әртүрлі жобаларды ұйымдастыру мен басқарудың теориялық және практикалық негіздерін беруге арналған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастапқы әскери дайындықты оқытудағы инновациялық және интерактивті технологиялар

    Бұл курс студенттерге білім беру үдерісін ұйымдастырудың инновациялық тәсілдері, интерактивтіліктің оқытудағы рөлі мен маңыздылығы, сонымен қатар интерактивті әдістер мен тәсілдер туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бастапқы әскери дайындықты оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін бейімдеу мәселелерін қарастырады. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда инновациялық және интерактивті технологияларды қолдану модельдері. Бастапқы әскери дайындықты оқытуда денсаулық сақтау технологияларын қолдану мүмкіндігі; студенттерге бағытталған оқыту. Танымдық белсенділікті арттыру технологиялары. Білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адаптивті және емдік дене шынықтыру

    Жалпы және спорттық патологияның негіздерін зерттеу. Денсаулық пен физикалық көрсеткіштерге көмектесу және бағалау. Спортшыларды кешенді оңалту жүйесі. Массаж әдістемелері мен техникалары. Әр түрлі ауруларға арналған емдік массаждың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери топография

    Пән тактикамен тығыз байланыста оқытылады, топографиялық карталарды шығаруға, жергілікті жердің тактикалық қасиеттерін бағалауға, өлшеулер жүргізуге, осы ауданның 1: 25 000 және 1:50 000 масштабты карталарын пайдалана отырып, әртүрлі жерлерде байланысты мәселелер қарастырылады. Бөлімшенің іс-қимыл ауданындағы карта бойынша аймақты зерттеу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, позициялар мен бақылау пункттерін жабдықтау үшін орындарды таңдайды; нормативтік уақыт шегінде жеткілікті дәлдікпен карта бойынша өз әскерлері мен жау әскерлерінің жекелеген мақсаттарының, жауынгерлік бұйрықтарының, объектілерінің координаттарын айқындау және нысанаға көрсетуді жүзеге асыру, сондай-ақ олардың тікбұрышты немесе географиялық координаттары бойынша мақсаттарды (объектілерді) картаға салу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның әскери өнері

    Бұл пәнді оқу Қазақстандағы әскери өнердің даму кезеңдерін; әскери құрылыстың тарихи аспектілерін; орта ғасырларда Қазақстан аумағында әскери іс пен әскери өнердің пайда болуын қарастыруды көздейді. Пән курсы Ұлы Отан соғысы кезіндегі әскери өнерді, Қазақстан аумағындағы әскери ұйымдар мен олардың іс-қимылдарының тактикасын, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрылуы мен қалыптасуын, Қазақстанның Әскери доктринасын зерделейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы тактикалық дайындық

    Бұл курс қазіргі заманғы азаматтық соғыста әскери ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін және әскери бөлімдерді пайдалану теориясы мен практикасы негіздері бойынша қажетті әскери білімді қалыптастырады. Күшті командалық ерік, ойдың тәуелсіздігі және жауынгерлік тапсырмаларды орындау барысында ұтымды бастаманың дағдыларын дамытады; әр түрлі жұмыс режимдерінде коммуникацияларды техникалық басқару және тұрақты байланысты қамтамасыз ету, жауынгерлік қауіпсіздікті ұйымдастыру шараларын жүргізу мүмкіндігі. Радиациялық және химиялық барлаудың мақсаты, құрылымы және арнайы құрылғылары, персоналға ескерту сигналдарын беру тәртібі, арнайы өңдеудің стандартты құралдарын, арнайы өңдеуді жүргізуге арналған заттар мен ерітінділерді пайдалану тәртібі туралы білімді қалыптастырады; взводтың күшті пунктінің инженерлік жабдықтарында қолданылатын маскировка әдістері мен материалдары; далалық қондырғыларды тізімдемеден және жергілікті материалдардан жабдықтаудың мақсаты мен тәртібі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери құқық бұзушылықтарды реттеу

    Бұл пән құқық бұзушылықтардың түрлерін және олардың алдын алуды, әскери тәртіпті нығайту үшін заңды ынталандыруды, әскери құқық бұзушылықтардың алдын алуды тәртіпті нығайту құралы ретінде қарастырады. Оқыту процесінде ҚР Қылмыстық кодексінің саласында білім қалыптасады: қылмыстық жауаптылық, көптеген қылмыстар, қылмысқа қатысу, жазаның түрлері, жазадан босату. Әскери қызметшілердің заңды жауапкершілігінің ерекшеліктері мен түрлері; әскери қызметшілерді заңдық жауапкершіліктің жекелеген түрлеріне тартудың негіздері мен тәртібі командалық-тәрбиелік құрылымдардың әскери әділет органдарымен өзара іс-қимыл нысандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әскери өнер тарихы

    Ертедегі құлдық мемлекеттерден (Египет, Ассирия, Персия) және классикалық құлдық мемлекеттерден (Греция мен Рим) әскери өнерінің даму тарихы. Мыңжылдық кезеңдегі (VI-XVI ғғ.), орта ғасырлардағы әлем халықтарының әскери өнерінің даму тарихы. Еуропа халықтарының әскери өнерінің дамуындағы белгілі кезеңдердің сипаттамасы, ең әйгілі соғыстар, шайқастар, әскерлерді ұйымдастыру және қаруландыру жүйелері Бірінші кезеңнің Қарулы ұйымын, әскери ғылымын және әскери өнерін зерттеу — XVI-XVII ғасырлардың екінші жартысы әскерлердің құрамын, сипаты мен санын өзгерткен алғашқы буржуазиялық революциялар кезеңі, сол кездегі тұрақты армиялар мен әскери-теңіз флоттарын қаруландыру үшін жаппай атыс қаруын өндірудің негізі болған өндіріс өнеркәсібінің даму ғасыры. Тәуелсіздік үшін Азия мен Америка халықтарының және басқа елдердің соғыстарындағы әскери өнерді зерттеу. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы әскери өнер. Қазіргі әлемнің жетекші мемлекеттерінің әскери өнерінің тарихы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әскери-музыкалық тәрбие

    Бұл пән білім алушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесінің негізі ретінде әскери-музыкалық мәдениеттің негізгі бағыттарын зерттейді және әскери дирижерлық саласындағы білім берудің жекелеген аспектілерін қарастырады. Оқу процесінде білім алушылардың әскери және музыкалық мәдениеттің құндылықтарына баулу, олардың шығармашылық әлеуетін дамыту арқылы олардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастырылатын білім алушылардың әскери – музыкалық қызметінің нысандары мен әдістері қарастырылады. Оқушылардың патриоттық сезімі мен жоғары адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеуге бағытталған әскери оркестрді дирижерлау саласындағы концерттік қызмет пен мәдени-ағартушылық жұмыстың ерекшеліктері зерттеледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әскери қақтығыстарды басқару

    Пән әскери қақтығыстардың объектісі мен пәнін қарастыруға бағытталған; жіктелуі, құрылымы, себептері, жанжалды басқару, сонымен қатар келіссөздер. Курста тұлғаішілік, тұлғааралық, топаралық, саяси және мемлекетаралық қақтығыстар және олардың психологиялық ерекшеліктері зерттеледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әскери және халықаралық гуманитарлық құқық негіздері

    Пән құқықтың мәні және оның қайнар көздері, Қазақстан Республикасының заң жүйесі мен заңнамасы туралы түсінік береді. Курс: қарулы қақтығыстар және әскери құқық, әскери қауіпсіздіктің құқықтық негіздері, халықаралық гуманитарлық құқық, адам құқықтарын қорғау, Халықаралық Қызыл Крест және Қызыл Жарты Ай қозғалысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жеке тұлғаның әскери-патриоттық тәрбиесін және оның физикалық дамуын қалыптастыру, рух пен адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеумен бірлікте жан-жақты жетілдіру қағидаларын түсінгенін көрсетеді. Қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасауға, көпшілік алдында сөйлеу негіздеріне, сындарлы диалогқа, өз көзқарасын дәлелді баяндауға қабілетті
  • Қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайларына байланысты әскери іс пен дене шынықтыруды дамытудың, әскери қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі үрдістерін анықтайды. Философиялық білімді дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру, азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау үшін қолданады
  • Жалпы және қосымша білім беру саласында оқыту, тәрбиелеу, оқу, оқыту, оқу процесін ұйымдастыру бойынша жалпы педагогикалық және қосымша білім жүйесіне ие. Оларды әскери-қолданбалы және дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларының медициналық-биологиялық, гигиеналық, психологиялық-педагогикалық негіздерін ескере отырып жүзеге асырады
  • Ағзаның анатомиялық, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері туралы білім негізінде оңтайлы физикалық дайындыққа қол жеткізе отырып, ағзаның бейімделу механизмдерін бұзбай айналысатын адамдарды дайындаудың әртүрлі түрлерін басқарады. Мүгедектер мен мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене шынықтыру қызметінің ерекшеліктері, мектеп ортасы факторларының білім алушылардың денсаулығына әсері туралы біледі, алғашқы көмек көрсету дағдыларын меңгереді.
  • Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді. Ол әскери-техникалық, әскери-тактикалық, арнайы-тактикалық және әскери-инженерлік, атыс, дайындық дағдыларын меңгерген, олардың даму тарихын, негізгі ұғымдарын біледі. Сабақтарды, тренинг сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды жобалайды.
  • Практикалық және қолданбалы дайындықты түсінуді, теориялық білімді әскери және дене шынықтыру саласындағы практикалық дағдылармен үйлестіруді көрсетеді. Әскери-патриоттық, спорттық-бұқаралық, дене шынықтыру-сауықтыру тұрақты және жоспардан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, болжау логистикасын, оларды материалдық-техникалық қамтамасыз етуді түсінеді
  • Сабақтар мен іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу процесінде дене шынықтырумен, алғашқы әскери дайындықпен және спортпен айналысатындардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Оқу-дала сабақтары мен атыс дайындығының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті. Төтенше жағдайларда қорғаудың, мінез-құлықтың әртүрлі тәсілдерін біледі. Азаматтық қорғаныс, экологиялық қауіпсіздік саласындағы іс-шараларды ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді
  • Қозғалтқыш қасиеттерін дамытудың ғылыми негізделген әдістері мен құралдарын, оқу сабақтарын және оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруды, оның ішінде мектептегі негізгі спорт түрлерінің техникасын, олардың тарихын, негізгі ұғымдарын білу негізінде заманауи инновациялық технологияларды қолданады. Салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша білім негізінде сабақтарды, оқу сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды жобалайды.
  • Инновациялық педагогикалық, сонымен қатар қашықтықтан оқыту технологияларын қолданады, компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістеріне иелік етеді. Спорт, әскери-педагогикалық ғылымның даму үрдістері мен перспективаларын ескере отырып, оқу-жаттығу процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етудің толық кешенін әзірлейді.
  • Білім алушылардың әртүрлі контингенті бар әскери-құқықтық бағыттағы оқу сабақтарын жоспарлау мен ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдары мен әдістерін меңгерген. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әртүрлі бөлімшелері қызметінің тиімділігін арттыруды жүзеге асыруда жарғылардың, нормативтік-құқықтық базаның және тарихи фактілердің іргелі әскери білімдерін қолданады.
  • Отандық және әлемдік мәдениеттің негіздерін, негізгі заңдылықтарды білуді, дәстүрлі құқықтың қайнар көздерін, сондай-ақ жанжалдарды реттеу, эмоционалды шиеленісті азайту және сындарлы шешімдер қабылдау үшін психологиялық жағдайлар жасау мәселелерінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын пайдаланады
  • Бастапқы әскери дайындық, дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі басқару органдарының процестерін, модельдеу және болжау, оларды экономикалық және құжаттамалық сүйемелдеудегі басқару дағдыларын меңгерген. Қосымша білім беру ұйымдарының (үйірмелер, спорт секциялары, әскери-патриоттық клубтар) ұжымын басқару, жұмыс істеу дағдыларын іске асырады. Оларды материалдық-техникалық, кадрлық, оқу-әдістемелік және жалпы педагогикалық қамтамасыз ету
Top