Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02308 Орыс филологиясы в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс филологиясы саласындағы жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды, сондай-ақ білім беру жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында басқарушы кадрларды: ғылыми қызметкерді, жоғары оқу орнының оқытушысын, инновациялық даму жөніндегі басшыны, газет, журналдың бас редакторын даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D060 Филология
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • ЖОО-да оқу, әдістемелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты – жоғары оқу орнында филологиялық пәндер бойынша оқу сабақтарын өткізу қабілетін қалыптастыру; білім, ғылым және инновациялар интеграциясын ескере отырып, ғылыми-әдістемелік құжаттаманы әзірлеуге; тәрбие іс-шараларын ұйымдастыруға міндетті. Пән ЖОО-да студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау, білім беру процесін дараландыру қағидаттарын зерделеуге бағытталған; білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың бірлескен және жеке оқу, тәрбие қызметін ұйымдастырудың модельдері мен технологиялары; қазақстандық қоғамның ұлттық құндылықтары негізінде білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу қағидаттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикаға пәнаралық зерттеу

    Пәннің мақсаты – жаңа білімді қалыптастыру мақсатында лингвистика, әлеуметтану, психология, когнитивтік ғылым және мәдениеттану тоғысында лингвистикада пәнаралық зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Пән тіл біліміндегі пәнаралық зерттеулердің жетекші бағыттарын, теориялары мен концепцияларын зерттеуге бағытталған. Курс орыс тіл білімі саласында түпнұсқа ғылыми жұмысты (мақала, диссертация үзіндісін) жасаумен аяқталады, онда пәнаралық білім біріктірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанудағы пәнаралық зерттеулер

    Пәннің мақсаты – жаңа ғылыми білімдерді құру мақсатында гендертану, мифологиялық сын, мифопоэтика, әдебиеттік салыстырмалы зерттеулер және нарратологияның тоғысқан жерінде әдебиеттануда пәнаралық зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Пән қазіргі әдебиеттану ғылымының пәнаралық мәселелерін шешуге жүйелі көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән әдебиеттану саласында пәнаралық білімді біріктіретін ғылыми еңбектің жасалуымен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміндегі ғылыми-зерттеушілік жобалау

    Пәннің мақсаты – жобалау іс-әрекеті қабілетін дамыту: жаңа білім алу және тіл білімінің қолданбалы мәселелерін шешу мақсатында зерттеуді жобалау технологияларын үйрету. Пән лингвистикалық және ғылыми-техникалық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және қорытындылау технологияларын, тіл біліміндегі жобалау процесінің кезеңдері мен кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Пәннің мақсаты – жалпы ғылыми-филологиялық әдістер мен зерттеу әдістерін, инновациялық, ақпараттық және цифрлық зерттеу технологияларын пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Пән эмпирикалық және когитативтік-логикалық, пәнаралық зерттеу әдістерін зерттеуге және тәжірибеде қолдануға бағытталған; тілдік және әдеби талдаудың әдістері мен тәсілдерін; филологиялық зерттеулерде ақпараттық және компьютерлік технологияларды, мәліметтер қорын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық деонтология

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының білім және тәрбие беру жүйесінде қабылданған этикалық және құқықтық қағидаттар бойынша педагогикалық деонтология біліміне негізделген жоғары оқу орнында оқу сабақтарын (дәрістер, семинарлар) және тәрбие іс-шараларын өткізу дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогке қойылатын адамгершілік-этикалық талаптарды, кәсіби қызметтің педагогтің жеке басына әсерін зерделеуге бағытталған; педагогтің кәсіби-тұлғалық даму процесіне ықпал ететін әдістемелерді меңгеру; педагогтің жеке құзыреттілік моделін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми мақала даярлау әдістемесі

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеу нәтижелерін баспаға дайындау, нақты ғылыми парадигма шеңберінде толық және логикалық тұтас жұмыс жасау әдістемесін меңгеру қабілетін дамыту. Пән басылым процесінің кезеңдері мен нормаларын оқуға бағытталған; ғылыми жұмысты жазу үшін мәліметтер қорымен, лексикографиялық дереккөздермен, мәтіндік редакторлармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық контент менеджменті

    Пәннің мақсаты – ақпараттық ортада басқару қызметіне қабілеттілікті қалыптастыру. Пән Қазақстан Республикасының зияткерлік меншік саласындағы заңнамасын, сондай-ақ контентті, Интернет желісінде ақпараттық материалдарды пайдалану қағидаларын, Интернет желісінде ақпаратқа қол жеткізу құқықтарының аражігін ажырату қағидаттарын, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдерін, контентті басқару, өңдеу және модификациялау технологияларын жариялау кезінде зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанудағы ғылыми-зерттеу жобалары

    Пәннің мақсаты – өзекті әдеби мәселелерді шешу үшін ғылыми жобаларды жоспарлау және құру қабілеттерін дамыту. Пән әдеби зерттеуді жобалау технологиясын меңгеруге бағытталған. Пән студенттің өз бетімен әзірлеген ғылыми жобасын көрсетумен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен білімдегі инновациялық менеджмент

    Пәннің мақсаты – білім және ғылым беру саласындағы инновациялық жобаларды басқару қабілетін қалыптастыру. Пән инновациялық жобаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; білім беру ұйымдарының бүкіл өмірлік цикл бойындағы инновациялық қызметінің нәтижелері туралы бақылауды және есептілікті ұсынуды; жоспарларды, ықтимал тәуекелдерді, бизнес-процестерді, жұмыс кешендерін және оларды іске асырған орындаушылардың нәтижелері мен тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • ХХ ғасырдың екінші жартысындағы – XXI ғасырдың басындағы орыс филологиясының ғылыми басымдылары

    Пәннің мақсаты – филологияның өзекті мәселелерін шешу үшін филологиялық білімнің жаңа антропоцентристік парадигмасы негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Пән қазіргі көппарадигмалық орыс тіл білімі мен әдебиеттануының теориялары мен тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Пән ғылыми зерттеулердің теориялық негізін құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бірегей және дұрыс нәтижені қамтамасыз ететін қазіргі заманғы ғылыми парадигмалар мен зерттеу технологиялары мен әдістемелері шеңберінде орыс филологиясы саласындағы ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жүргізу.
  • Зерттеу нәтижелерін кейіннен коммерцияландыра отырып, орыс филологиясы саласындағы, оның ішінде пәнаралық ғылыми-зерттеу жұмыстарын, жобаларды орындауға және/немесе қатысуға.
  • Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің талаптарына және Thomson-Reuters, Scopus халықаралық дерекқорына кіретін журналдардың талаптарына сәйкес келетін ғылыми құжаттарды, ғылыми мақалаларды баспаға дайындауды жүзеге асыру.
  • Жоғары оқу орнында филологиялық пәндер бойынша оқу сабақтарын студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып өткізеді.
  • Білім, ғылым және инновацияларды интеграциялау негізінде филологиялық пәндер бойынша білім беру процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады.
  • Педагогикалық деонтология мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет принциптерін білуге сүйене отырып, білім алушы жастарды әлеуметтендіруді жүзеге асыру.
  • Ғылым, білім, бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы инновациялық жобалардың инновациялық саясатын, стратегиясын, ұйымдық құрылымын қалыптастыру.
  • Түрлі жағдайлар мен әртүрлі көздерден алынған ақпаратты сыни талдау негізінде инновациялық, ғылыми және шығармашылық жобаларды басқару.
  • Мүдделерді келісу және мақсаттарға қол жеткізу мақсатында кәсіби қоғамдастықпен, стейкхолдерлермен дұрыс, толерантты және тиімді жазбаша және ауызша коммуникацияны жүзеге асыру.
Top