7M01402 Дене шынықтыру және спорт в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру және спорт саласындағы іргелі ғылыми-практикалық даярлау, әртүрлі меншік формасымен мемлекеттік басқарудың жоғары буыны органдарында басқару қызметі үшін теориялық және қолданбалы сипаттағы білімі бар мамандарды және таңдаған мамандану бойынша жаттықтырушыларды ғылыми-педагогикалық қызметте кәсіби жарамдылығын және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ҚР-ның Олимпиадалық спорт мәселелері
Магистранттар Қазақстандағы олимпиада спортының жағдайын меңгеруде. Спорт түрлерін дамытудың тарихи алғышарттарын, олардың ҚР-дағы олимпиадалық қозғалысқа әсерін зерттейді. Қазіргі кезеңдегі спорт ерекшеліктерін түсіндіреді. Олимпиадалық спорт түрлерінің жағдайын талдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инновациялық менеджмент
Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт мамандарын даярлаудағы олимпиадалық білім беру
Пәнді меңгерудің мақсаты: магистранттарда спортпен байланысты жалпыадамзаттық, гуманистік, рухани-адамгершілік құндылықтарға бағытталған, әсіресе біздің еліміздің қазіргі жағдайында өзекті болып табылатын олимпизм идеалдары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Пәнді оқу болашақ маманға олимпиадалық қозғалыстың тарихын жан-жақты түсінуге және еліміздегі олимпизм идеяларын меңгеруге мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде алынған білім олимпиадалық білім берумен байланысты әр түрлі мәселелер бойынша бағыт-бағдар беруге мүмкіндік береді және өскелең ұрпақты дене шынықтыру мен спорт құндылықтарымен таныстыру саласында сауатты маман болуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметтің теориясы мен практикасы
ЖОО-да дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен практикасы мәселелерін меңгереді, ЖОО-да спорт түрлерінің қолданбалы теориясы мен әдістемесін және дене шынықтыру құралдарын пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Студенттердің қызметтік дайындығын басқарудың биохимиялық негіздері
Дене жаттығуларын орындау кезінде басқарудың биохимиялық негіздерін меңгереді. Жаттығуларды орындау кезінде бұлшық ет қысқаруының биохимиясын білудің маңыздылығын түсінеді, спортпен шұғылданатын магистранттардың дене дайындығын сапалы басқару мақсатында сабақ әдістемелерін негіздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары оқу орындарында оқу үрдісін ұйымдастыру формасы мен әдістері
ЖОО - да оқытудың өзекті ерекшеліктерін меңгереді. Оқу үдерісін ұйымдастыру нысанын (дәріс, практикалық, СОӨЖ және т.б.) пайдаланудың маңыздылығын түсінеді. Инновациялық әдістер мен технологияларды, аудиториядан тыс жұмыс түрлерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар мен жастарға олимпиадалық білім беруді ұйымдастыру технологиясы
Пәннің мақсаты: магистранттарда олимпиадалық білім беру негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру, оның өскелең ұрпақты тәрбиелеудегі, сондай-ақ балалар мен жастар арасында олимпиадалық қозғалысты танымал етуге ықпал ететін әдістемелер мен технологияларды зерделеудегі маңызы. Пәннің негізгі мазмұны: олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен философиясы; олимпиадалық білім беру негіздері; олимпиадалық білім берудің әдістемесі мен технологиясы; білім беру мекемелерінде олимпиадалық білім беруді ұйымдастыру; олимпиадалық білім берудің практикалық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өндірістік менеджмент
Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби менеджмент
Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорт және сауықтыру жүйесі
Спорттық қызмет, дау түрлері, сауықтыру мақсатында қолдану үшін рекреациялық жүйелер білімін пайдаланады, сауықтыру жүйелерін, гимнастиканың сауықтыру түрлерін, ырғақтық гимнастика, атлетикалық гимнастика, сауықтыру жүгірісі, скандинавская жүру және т. б. сияқты қимыл-қозғалыс қызметін дұрыс қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Теріс әлеуметтік құбылыстарды болдырмаудағы дене шынықтыру және спорт
Магистранттар дене шынықтырумен, Бейімдік дене тәрбиесінің ерекшеліктерімен байланысты пәнаралық байланысты меңгереді, педагогиканы және оның жағымсыз әлеуметтік құбылыстар саласында қолданылуын қарастырады, дене шынықтыру мен спорт арқылы науқастар мен мүгедектерді оңалту әдістерін қолданады, Қызмет түріне байланысты психологиялық ерекшеліктерді сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетелдегі дене шынықтыру және спорт ұйымдастыру
Дене шынықтыру мен спортты шетелдерде жинақтап, жүйелейді. Шетелде ДШжС бойынша оқыту бағдарламаларын меңгереді; шетелде спорт жұмысының жағдайын, дамыған шет елдерде ДШжС-ның сақтандыру нысандарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Салауатты өмір салтының теориясы мен әдістемесі және қазіргі заманғы сауықтыру жүйелері
Пәннің мақсаты: магистранттарда салауатты өмір салты, қазіргі заманғы сауықтыру жүйелері туралы түсініктерді қалыптастыру және осы салада зерттеулер жүргізу. Пәнді зерделеу кезінде СӨС бойынша әртүрлі контингентпен, оның ішінде денсаулығы шектеулі адамдармен жұмыс істеудің заманауи тұжырымдамалары, проблемалары, тәсілдері ашылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар негізгі заманауи сауықтыру жүйелерін, дене шынықтыру және спорт құралдарын практикалық іске асыру әдістерін және СӨС әдістерін меңгереді; әртүрлі контингент үшін жеке сауықтыру бағдарламаларын әзірлейді; бағдарламалардың тиімділігін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмнің белсенді нысандарын ұйымдастыру-әдістемелік негіздері
Магистранттар Қазақстанның туристік құрылымдары қызметінің ең перспективалы түрлерінің бірі ретінде туризмнің түрлі түрлерінде белсенді саяхаттарды ұйымдастыру туралы негізгі мәліметтерді меңгереді. Туризмнің барлық түрлерінің өзара байланысын сипаттайды, туризмнің техникасы мен тактикасын талдайды, туризмді дамыту үшін туристік-өлкетану зерттеулерінің рөлін сипаттайды .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпқойлық саладағы дене шынықтыру және спорт
Кәсіби спорт түрлерін, кәсіби спорт түрлерінің даму тарихын меңгереді. Жекелеген спорт түрлерінің сипаттамасын, ірі жарыстардың нәтижелерін сипаттайды. Мамандарға қойылатын талаптарды талдайды, жекелеген жаңашыл-жаттықтырушылардың методикасын бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнындағы оқыту әдістемесі
Жоғары оқу орындарында дене шынықтыруды оқыту әдістемесінің өзекті мәселелерін меңгереді, оқу-жаттығу сабақтарын өткізеді, оқыту және оқыту әдістемесін сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорт теориясындағы өзекті мәселелер
Қазіргі кезеңде спорт теориясының өзекті мәселелерін сипаттайды,осы мәселелерді практикалық шешу құралдарын меңгереді. Жаңа сапалы деңгейде спорт, дене шынықтыру мен спортты дамыту алдында тұрған проблемаларды түсінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелері мен қазіргі жағдайы
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттың жалпы кәсіптік құзыреттіліктерінің кешенін қалыптастыру болып табылады .Пән міндеттері: - Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі, спорттық жаттығулар, сауықтыру және бейімделген дене шынықтыру саласындағы білім жүйесін кеңейту; дене тәрбиесі, бұқаралық дене шынықтыру қозғалысы, жасөспірімдер спорты, жоғары жетістіктер спорты, мүгедектер спорты жүйесін жетілдірудің теориялық, ғылыми-қолданбалы проблемалары туралы түсінік қалыптастыру, сауықтыру, емдеу және бейімделетін дене шынықтыру; - дене шынықтыру және спорт туралы ғылыми білімнің әртүрлі салаларында зерттеудің перспективалық бағыттарын және оларды қазіргі даму кезеңінде интеграциялау және саралау жолдарын ашу. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі, спорттық жаттығулар, сауықтыру және бейімделгіш дене шынықтыру саласындағы зерттеу әдіснамасы туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спортшылардың және дене шынықтырумен шұғылданушылардың функционалды дайындығын басқарудың физиологиялық негіздері
Дене тәрбиесін физиологиялық негіздеу, дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адамның функционалдық дайындығының жағдайын басқару үшін қажетті жаратылыстану-ғылыми негіздер бойынша өздігінен білім алу деңгейін арттыру бойынша білім мен дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты: магистранттарда инклюзивті ортада дене шынықтыру және спорт сабақтарын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Пән дене белсенділігі мен спорттық іс-шараларға қатысу үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ете отырып, мүгедектіктің әртүрлі нысандары бар адамдармен жұмыс істей алатын мамандарды даярлауға бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны: инклюзивті білім беруге кіріспе; мүгедектерге арналған дене шынықтыру және спорт; дене шынықтыру және спорт бағдарламаларын бейімдеу; инклюзивті ортада сабақ өткізу әдістемесі; инклюзивті спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу; инклюзивті білім берудегі пәнаралық өзара іс-қимыл.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Спорттың жалпы теориясының қазіргі жағдайы мен даму бағыттары
Спорт теориясы, кәсіби қызметтің мәнін толық ұғыну, жалпы заңдылықтар, педагогикалық принциптер, құралдар саласында білімді меңгереді, спорттық қозғалысты ұйымдастыру әдістері мен нысандарын қолданады, білім беру бағдарламасы бойынша кәсіби-педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене мәдениеті педагогикасында құзыреттілік пен имиджді қалыптастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты: магистранттарға басқарушылық құзыреттілікті дамыту және дене шынықтыру мұғалімінің оң имиджін қалыптастыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пән оқу процесі мен спорттық іс-шараларды тиімді басқаруға, сондай-ақ жоғары кәсіби мәртебені сақтауға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны: құзыреттілік пен имиджді қалыптастырудың теориялық негіздері; басқарушылық құзыреттілікті қалыптастыру әдістері; кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары; білім мен дағдыларды практикалық қолдану; педагогтің кәсіби дамуы және өзін-өзі дамыту; педагог қызметіндегі өзін-өзі басқару және тайм-менеджмент.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ЖОО-дағы таңдаған спорт және жоғары жетістіктегі спорт түрлерін оқытудың теориясы, әдістемесі және практикасы
ЖОО-да және құрама командаларды дайындау кезінде таңдаған спорт түрін оқыту теориясы мен әдістемесін меңгереді. Спорттық жетілдіру процесін басқарудың ғылыми негіздерін қолданады. ЖОО-да Сауықтыру дене тәрбиесінде спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесін білу. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы білімін меңгереді және пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру мен спорт саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың мәнін түсінеді, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда білімді қолданады, дене шынықтыру және спортпен байланысты ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметтің негіздерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтырудағы инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласында компьютерлік технологияларды пайдалана отырып ақпаратты алу, сақтау, түрлендіру, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгерген мамандарды дайындау. Пәннің міндеттері: ақпараттық технология бойынша негізгі білім жиынтығын алу және көкжиегін кеңейту; дене шынықтыру және спорт саласында ақпараттық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуде шығармашылық қабілеттерін дамыту. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер: ақпараттық технологиялар дамуының негізгі тенденциялары туралы түсінікке ие болуы; ақпаратты жинау, сақтау, өңдеудің компьютерлік әдістерін білу және осы дағдыларды кәсіби қызметінде қолдану; дене шынықтыру және спорт саласындағы ақпаратты іздеу және алу; заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар негізінде қашықтықтан оқыту негіздерін; істей алуы керек: педагогикалық зерттеудің математикалық және статистикалық әдістерін пайдалана отырып, өлшеу нәтижелерін талдауды; жаңа ақпарат алу және оны педагогикалық және басқарушылық қызметте тиімді пайдалану; заманауи компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, кәсіби есептерді қою және шешу; спорт және дене шынықтыру тәжірибесінде ақпарат пен коммуникацияны түрлендіруге арналған заманауи компьютерлік және бағдарламалық құралдарды қолдану бойынша зерттеудің статистикалық әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды меңгеру;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау құрылымын меңгереді, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мәселелерін талдайды, дене шынықтыру және спортпен байланысты ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметтің негіздерін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру мұғалімінің басқарушылық құзыреттілігі және имиджі
Пәннің мақсаты: магистранттарда басқару құзыреттерін қалыптастыру және дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби имиджін дамыту. Пән білім беру процесін тиімді басқару дағдыларын дамытуға, мұғалімнің оң имиджі мен кәсіби мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны: басқару құзыреттілігіне кіріспе; басқару құзыреттілігінің компоненттері; дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби имиджі; білім беру процесін басқару; спорттық іс-шараларды ұйымдастыру; дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі дене тәрбиесі білімнің теориялық -методологиялық мәселелері
Мектепке дейінгі дене шынықтыру саласындағы кәсіби қызметтің ерекшеліктерін, мектеп жасына дейінгі баланың дене шынықтыру және спорт саласындағы білімдерін меңгерудің ғылыми-әдістемелік базасын, дене шынықтыру мен спорттың құрылымдық компоненттері, түрлері мен түрлері, олардың жас ұрпақтың өмір салты мен білім беру ерекшеліктері туралы түсініктерін зерттейді. Өскелең ұрпақтың жас ерекшелігі дамуының әртүрлі кезеңдерінде дене шынықтыру білімінің негіздерін және дене шынықтыру және спорттық жаттығуларды оқыту процесін құру, дене шынықтыру білімінің әртүрлі деңгейлерінде дене шынықтыру-спорттық сабақтар жүйесінің жұмыс істеуі туралы ғылыми-әдістемелік білімді меңгеруді, оқу-тәрбие процесінің бағдарламалық негіздерін және оны білім беру мекемесінде жүзеге асыруды зерделейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ЖОО-да дене шынықтыру және спорттың ғылыми-практикалық негіздері
Білім беру жүйесіндегі инновациялық жобалар тақырыптарының негізгі бағыттарын, спорт түрлерінің, дене шынықтыру дайындығының және зерттеу тақырыбын таңдауда халықтың денсаулығын нығайтудың рөлі мен орнын түсінеді. Оңтайлы жұмысқа қабілеттілікті, шаршауды алып тастау құралдарын сипаттайды, қалпына келтіру процесін түсіндіреді. Оқытудың инновациялық технологияларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын пайдалана отырып, сабақтарды өткізудің әдістемелік және практикалық негіздері арасында байланыс орнатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорт саласындағы басқарушылық қызметтің теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: магистранттарға спорттық ұйымдар мен іс-шараларды басқарудың теориялық негіздері саласында іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән спорттағы басқарушылық қызметтің негізгі аспектілерін, соның ішінде жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау және бағалауды зерттеуге бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны: спорттағы басқаруға кіріспе; спорттағы стратегиялық басқару; спорттық қызметті ұйымдастыру және жоспарлау; спорттағы персоналды ынталандыру және басқару; спортты басқарудағы бақылау және бағалау; спорттағы қаржылық менеджмент; спорттағы маркетинг және коммуникация; спорттағы басқарудың құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру мен спорттағы қазіргі инновациялық технологиялар
Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-әдістемелік қызметті қамтамасыз етуде заманауи ақпараттық технологияларды меңгереді. Дене шынықтыру мен спортта оқытудың инновациялық технологияларын меңгереді және түсіндіреді. Дене шынықтыру және спорт бойынша оқу және ғылыми процесте оқытудың интерактивті әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтырумен және спортпен психологиялық бақылау
Магистранттар білім алушылардың кондициялық және координациялық қабілеттерін тестілеу әдістерін меңгереді. Физикалық жетілдірудің кешенді бағдарламасының мәнін түсінеді. Республикада дене шынықтыру дайындығы мен физикалық дамуы бойынша өңірлік стандарттардың ерекшелігін пайдаланады және олардың уақыт бойынша өзгерістерін талдайды. Спортшылардың теориялық, физикалық, техникалық, тактикалық және интегралдық дайындығын сипаттайды. Жаттығу және жарыс жүктемелерін, дайындықтың жекелеген кезеңдеріндегі жүктеменің көлемі мен қарқындылығын бақылауды түсіндіреді. Спорттық жаттығудың құрылымын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорттағы басқару психологиясы
Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгереді; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелерін және әртүрлі жағдайларда оларды шешу жолдарын білуді пайдаланады; тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, кәсіби, тұлғааралық және тұлғааралық мәселелерді басқару психологиясының құралдарымен зерттеу әдістерін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт қызметінің психологиясы
Спорттық қызметтің психологиясын меңгереді, спорттық қызметтің түрлі салаларында психологиялық құбылыстарды талдайды. Психологиялық қарым-қатынас және психикалық жағдайды басқару дағдыларын меңгереді. Спорттық іс-әрекет психологиясының ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін сипаттайды,спорттық іс-әрекет психологиясының әдістерін, спортшылармен, жаттықтырушылармен және дене шынықтыру оқытушыларымен психологиялық жұмыстың бағыттарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымның әртүрлі салаларындағы озық білім мен түсінікті, ұлттық және жеке ресурстарды жаңғыртады.
- Ақпараттық-коммуникативтік және цифрлық технологиялар саласындағы заманауи білімді кәсіби деңгейде жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.
- Өндірістік, кәсіби және инновациялық менеджменттің, басқарушылық құзыреттілік пен кәсіби қызметтегі имидждің ғылыми көріністерін көрсетеді және қолданады.
- Білім беру мазмұнын және академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын жаңарту жағдайында өз қызметін мемлекеттік реттеудің негізгі мақсаттарымен түрлендіреді.
- Медициналық-биологиялық білімді, жоғары мектеп педагогикасының білімін, басқару психологиясы мен ғылыми зерттеулерді ескере отырып, оқу-тәрбие, сауықтыру және жаттығу процестерін жүзеге асырады.
- Әлеуметтік және кәсіптік коммуникацияда одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолданады және сындарлы қарым-қатынастар қалыптастырады және жаһандық кәсіптік білім беру қоғамдастығына қатысады.
- Дене шынықтыру және спорт бойынша қазіргі заманғы ғылыми деректер мен процестерді барлық деңгейде білім беру қызметінде пайдаланады және өз болашағын жобалайды.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру қызметтері саласындағы қызметті модельдейді, кәсіби құзыреттерді қолданады.
- Дене шынықтыру мен спорт жағдайында инклюзивті, жаңартылған білім мен қашықтықтан оқытуда фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.
- Кәсіби білім беру қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, білімін, дағдыларын, оқыту әдістемелерін, спорттық іріктеу, болжау, модельдеу және мониторинг әдістемелерін қолданады.
- Зерттелетін саладағы стандартты емес, оқу-практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін модельдейді, пайдаланады және қолданады.