Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен əдістемесі в Сулейман Демирель атындағы университеті

Пәндер

  • Түрік тілі 1

    Пәннің мақсаты тілдің грамматикалық білім жүйесін, тілдік коммуникацияның прагматикалық құралдарын меңгертуді, сөйлеу этикасы мен сөйлеу нормасын қалыптастыруды, түрік тілінде еркін сөйлесуді, пікірталасқа, көпшілік алдында сөйлеуге баулу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Курс барысында студенттер кіші оқу жасындағы балаларды тәрбиелеу, білімдендіру, оқыту заңдылықтарын зерттеумен айналысып, сол заңдылықтарға орай білімдерді тәжірибелік іс-қызметте тиімді пайдаланудың жолдары мен әдістемелерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік тілі 2

    Курстың соңында студенттер тілдің грамматикасын, сөздерін қалыптастыру жолдарын үйренеді, фразеологиялық және терминологиялық сөздерді және фразаларды теориялық және практикалық көмекпен меңгереді, тілдік лексиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психология негіздері

    Психология негіздері пәнінің аясында балдырғанның психикалық дамуын, психикалық дамудың әрбір сатысының ерекшеліктерін, психикалық дамудың маңызды жағын, баланың бойындағы психикалық процесстер мен сапалардың, қабылдаудың, зейіннің, қиялдың, есте сақтаудың, ойлаудың, сөйлеудің, сезімдердің, мінез-құлықтың, еріктің, басқарудың бастапқы формаларының пайда болуы және жетілуі қарастырылады.Балалардың психикалық дамуы, даму заңдылықтары баланың эмоциялық ерекшеліктерін, бейімділігі мен ынтасын білу , балабақшадағы оқу –тәрбие жұмысының маңызды шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканың бастауыш курс негіздері

    Курста білім алушылар бастауышты оқытуға қажетті математикалық білім негізін игереді, ауызша және жазбаша есептеудің алгоритмдерін үйренеді. Математикалық логика, комбинаторлар, ықтималдық теориясы және т.б. қамтып, математиканы бастауыштық курста игертуге қатысты білімді толық меңгереді.//

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп дидактикасы

    «Бастауыш мектеп дидактикасы» пәні оқыту үдерісінің шарттары мен оның нәтижелі әрекетінің өзара байланыстылығын қарастырады. Оқыту үдерісінде алдымен кәсіби ойлаудан, шығармашылықпен іс-әрекетке көшуді меңгертуді көздейді. Оқыту үдерісінде белгілі нәтижеге жету мен оны іске асырудағы туындайтын мәселелердің пайда болуы және оны шешудің жолдарын көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі көшбасшылық

    Курс білім беру процестерін тиімді басқаруға, мектепті немесе білім беру мекемесін дамытуға қажетті білім, дағдылар мен құзыреттерді игеруге бағытталған. Курста жағдайды талдай алуды, шешім қабылдай алуды, команданы басқара алу мен білім беру мекемесінің даму стратегияларын дамытуды, педагогикалық ұжыммен, оқушылармен, ата-аналармен және білім беру процесінің басқа қатысушыларымен өзара әрекеттесе алуды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектеп педагогикасы

    Бастауыш мектеп педагогикасы пәні студенттердің бастауыш сынып оқушыларымен табысты жұмыс істеуі үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың заманауи әдістерін қолдануға, қолайлы білім беру ортасын құра алуға, оқушылармен және ата-аналармен тиімді қарым-қатынас жасай алуды үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныптың ата-аналарымен жүргізілетін тәрбие жұмыстары

    Пәннің негізі бастауыш сынып мұғалімдері мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасқа құрылады. Болашақ маман ата-аналармен жүргізілетін жұмыс түрлері мен оны ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері туралы білім қалыптастырады. Отбасынан бастау алатын бала тәрбиесі үштік бірлікті құрайды. «Бала-ата-ана-мұғалім» бірлігі әрекеттерінің педагогикалық негізін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі 1

    Білімалушылардың кәсіби құзырлық деңгейін қалыптастыру, маман ретінде іс-әрекетінің әр түрлі аспектілерін жүзеге асыруда сөйлеу констекстерінде грамматикалық, лексикалық құрылымдарды қолдана алу мен коммуникативтік қатынастарында кәсіби шет тілін меңгерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі 2

    Бұл пән коммуникативтік және мамандыққа бағытталған тәсілдерге басымдылық бере отырып, студенттердің сөздік қорын дамытуға, кәсіби терминдерді игеруге ықпал етеді. Ауызша және жазбаша негіздерін практика жүзінде С2 деңгейінде меңгеруін қамтамасыз етеді.//

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курстың мақсаты білімгерлердің жалпы ғылыми зерттеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Курс білімгерлердің зерттеу әдістерін қолдану принциптерін меңгеруін, деректерді жинау және талдау дағдыларын, сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыруға бағытталады. Сонымен қатар, білімгерлердің өз бетінше зерттеу жүргізу қабілеттері дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бала психологиясы

    Курсты оқытуда балалардың даму ерекшеліктерін, олардың эмоционалды қажеттіліктері мен мінез-құлық ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді. Мамандар балалардың психикалық бұзылуларына байланысты проблемаларды диагностикалауды және шешуді, сондай-ақ балалармен және олардың ата-аналарымен жұмыс істеу әдістерін әзірлеуді үйренеді. Пәнді оқыту осы салада білікті маман болуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге дайындауға бағытталған. Студенттер инклюзивті оқытудың принциптері мен әдістерін, әртүрлі қажеттіліктері бар балаларды оқу процесіне қосудың әртүрлі үлгілерін, бейімделу технологияларын және әртүрлі оқушылармен жұмыс істеу әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта жаратылыстану және дүниетану оқыту әдістемесі

    Бастауыш сыныпта жаратылыстану және дүниетанымды оқыту әдістемесі жаратылыстану және дүниетану ғылымдарының қалыптасуын терең зерттеуге мүмкіндік береді. Курс барысында жаратылыстану ғылымдарын тиімді етіп оқыту әдістерін меңгереді, сабақтар әзірлейді, практикалық сабақтар мен эксперименттер жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Курста адам психикасы мен іс-әрекетінің өзгеру заңдылықтары мен тенденцияларын танып, психикалық дамуына сипаттама жасайды. Бала психикасын зерделеуге мүмкіндік алады. Болашақ мұғалімнің бастауыш сынып жас ерекшелігін терең түсініп, кәсіби әрекет ету теориясын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта жаратылыстану және дүниетану негіздері

    Курс барысынан студенттер жаратылыстану, дүниетану ғылымдары туралы теориялық түсініктері қалыптасады. Сонымен қатар бастауыш мектепте жаратылыстану және дүниетану пәндерін оқытудың бірізділігі қалыптасады. Жаратылыстану, дүниетану ғылымдарының негізгі даму кезеңдері (физика, химия, биология, астрономия, география, геология): орта ғасырлар, қазіргі даму кезеңі. Олардың мақсаты, міндеті, ерекшеліктерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта дене тәрбиесі мен әдістемесі

    Пән дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, балалардың дене қабілеттерін дамыту, салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша білім мен дағдыларды игеруге бағытталған. Дене жаттығуларын, ойындарды, спорттық іс-шараларды қамтитын сабақтарды жоспарлауға және өткізуге, сондай-ақ оқушылардың физикалық дамуын жетілдіруді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Курс студенттердің оқу-тәрбие іс-әрекетінің түрлерін оңтайландыратын, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту мен жетілдіруге, оның дүниетанымдық қабілеттерін қалыптастыруға, әлеуметтік маңызды іс-әрекетке деген қажеттілікке бағыттайтын кәсіби шеберлік ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс соңында студент бастауыш сыныпта керекті қасиеттерді дамытуға жалықпайтын, өз ісіне сын көзбен қарайтын, жеткен жетістігінде тоқтап қалмай, алға жылжып, шығармашылықпен жұмыс жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың әдістемесі

    Математиканы жаңартылған білім бағдарламасы бойынша оқытудың мақсатын, міндетін, мазмұнын, құралдарын, ұйымдастыру формаларын негіздеу, практикада пайдалану, критериалды бағалау түрлерін қарастырады. Ортақ тақырыптарды интеграциялау, оқушының ерекшелігіне сай сын тұрғысынан шығармашыл, позитивті ойлауын дамыту әдістерін жаңа контексте ұсыну, контент жинақтау, АКТ-ны қолдану, инклюзитивті білім беру мәселелерін сипаттайды. Болашақ маман бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сәйкес математиканы оқытудың әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Кәсіпкерлік – студенттердің табысты бизнесті бастау және басқаруға байланысты білімдері мен дағдыларын дамытуға бағытталған курс. Курс бизнес мүмкіндіктерін анықтау, бизнес-жоспар әзірлеу, қаржыландыруды қамтамасыз ету, маркетинг және сату стратегиялары, команданы басқару сияқты әртүрлі тақырыптарды қамтиды. Курс студенттерге білімдерін нақты әлемдегі жағдайларға енгізу туралы сыни және шығармашылық ойлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    Cабақ әртүрлі орталарда адамдардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін қажетті іргелі білім мен тәжірибені береді. Бұл курс қатысушыларды ықтимал қауіптерді, төтенше жағдайларды және өмірге қауіптерді анықтау және оларға әрекет ету үшін қажетті дағдылармен жабдықтауға бағытталған. Қатысушылар өрт қауіпсіздігі, төтенше жағдайларда эвакуациялау тәртібі, алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері және қауіпсіздіктің жалпы хаттамаларымен танысады, бұл оларға қауіптерді азайтуға және күнделікті жағдайларда өзін және басқаларды қорғауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Құқық

    Курс Қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық менеджмент

    Педагогикалық менеджмент білім беру процесінде субъектілердің мүдделеріне, қажеттіліктеріне, мотивтеріне бағдарланумен сипатталады. Басқарушының білім беру процесінің менеджері ретіндегі негізгі міндеті - білім беру мекемесінің алдында тұрған мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асыру үшін жағдай жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Цифрлық педагогика

    Бұл пәнді оқытуда студент білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды қоса алғанда, цифрлық педагогиканың негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын меңгереді. Интерактивті сабақтарды, оқу материалдарын құру және оқушылардың үлгерімін бағалау үшін сандық құралдар мен ресурстарды қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика

    Курста қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауттылық

    Курс студенттерді жеке қаржыны тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз етеді. Тақырыптарға бюджеттеу, үнемдеу, инвестициялау, несиені басқару және қаржылық өнімдерді түсіну кіреді. Практикалық жаттығулар мен нақты өмірлік сценарийлер арқылы студенттер қаржылық шешімдер қабылдауға және ұзақ мерзімді қаржылық тұрақтылықты жоспарлауға үйренеді. Курстың соңында студенттер өздерінің қаржылық болашағын сенімді түрде басқаруға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ерекше қамқорлыққа мұқтаж балаларға білім беру

    Курс ерекше күтімді қажет ететін балалардың даму ерекшеліктерін, физикалық, психологиялық ерекшеліктеріне, сондай-ақ әлеуметтік жағдайы төмен балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін анықтай отырып, олармен жұмыс жасаудың әдістерін тиімді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экология

    Курс барысында қатысушылар экожүйе, табиғатты қорғау, ластану және тұрақты өмір сүру тәжірибесін зерттейді. Студенттің экологиялық сауаттылығын қалыптастыруды, экологияның негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіне отырып, қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауды, табиғатқа деген құрметін қалыптастыруға, болашақ ұрпақ үшін табиғи әлемді қорғау және сақтау бойынша белсенді шаралар қабылдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • "Әдебиеттік оқу" пәнін оқыту әдістемесі

    Әдебиеттік оқу пәнін оқыту әдістемесін оқу процесінде әдеби шығармалармен жұмыс істеудің негізгі аспектілерін терең зерттеуге мүмкіндік береді. Студенттердің мәтінді талдау, әдебиеттерді оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру, сабақтар мен тақырыптық жоспарларды әзірлеу әдістерін меңгереді. Мектепте әдебиеттік оқуды тиімді оқытудың мүмкіндіктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Бұл курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың принциптері мен тәжірибесін зерттейді. Студенттер сыбайлас жемқорлықтың себептері мен салдары, құқықтық базалар және ашықтық пен адалдықты ілгерілету стратегиялары туралы білетін болады. Курс этикалық мінез-құлыққа, жауапкершілікке және әртүрлі секторлардағы сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мен оған қарсы тұрудың практикалық тәсілдеріне баса назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • "Әліппе" оқу пәнін оқыту әдістемесі

    Курсты оқытуда бірінші сынып оқушыларына графикалық және каллиграфиялық дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін меңгерту мен бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Әліппені оқыту барысында әдістемесінің теориялық негіздерін, әліппені оқыту процесін, сауат ашу әдістерін, дыбыстық талдау-жинақтау әдісі, бастапқы оқу мен буындап оқуды қалыптастыру. «Әліппені» оқыту барысында жүргізілетін тіл дамыту жұмыстарының әдістемелік ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пән білім алушыларға оқыту нәтижесін бағалаудың орны мен рөлі, критериалдық бағалау технологиясының моделі жайында түсінік береді. Осыған орай, білім алушыларға бағалаудың түрлері және ұстанымдары жайында мағлұмат беріп, бағалау кезеңдері және инструменттерін талдата меңгертеді. Критериалдық бағалаудың ерекшеліктерін түсіндіре отырып, оқу бағдарламасы және оқу жоспарын қолдана алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мектепалды білім беру

    Мектепалды білім беру мектеп жасына дейінгі балалардың даму ерекшеліктерін білуге, балалармен жұмыс істеу әдістерін үйренуге, тәрбие мен оқыту бағдарламаларын жасауға мүмкіндік береді. Жайлы білім беру ортасын құруды, балалардың шығармашылық қабілеттері мен әлеуметтік дағдыларын дамытуды үйренеді. Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту теориясы мен технологиясы

    Ағылшын тілін оқытудың мақсаттары мен мазмұны түсіндіріледі. Оқытудың ұстанымдары мен құралдарын игереді. Шет тілін оқытудың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық аспектісін қарастырады. Тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым тапсырмаларымен жұмыс жасау тәсілдерін меңгереді. Шет тілі пәні бойынша мектептерге арналған қазіргі заманғы ОӘК және оларды талдау критерийлерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • "Көркем еңбек" пәнін оқыту әдістемесі

    Курс оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың педагогикалық тәсілдерімен танысады, сурет салу, мүсіндеу, кесте тігу және басқа да қолөнер түрлері бойынша сабақтар мен шеберлік сабақтарын өткізу әдістемелерін меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиялары

    Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ұлттық ою-өрнек түрлерімен апликация жасау әдістемесі

    Бұл курс көркемдік шығармашылық қызмет пен мәдени білімнің ерекше үйлесімі. Студенттер аппликация техникасының негіздерін, әртүрлі материалдармен жұмыс істеу әдістерін және ұлттық ою-өрнекті қолдана отырып композициялар жасауды үйренеді. Курс сонымен қатар болашақ мұғалімдердің мәдени көкжиегі мен көркемдік талғамын қалыптастыруға ықпал ететін ұлттық өрнектердің тарихы мен символизмімен танысуды қамтиды. Практикалық сабақтар студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытады және олардың педагогикалық қызметінде ұлттық ою-өрнекті қолдануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы және педагогикалық диагностикасы

    Педагогика және психология саласындағы білімдерді меңгере отырып, ақпараттарды басқару дағдылары мен біліктерін қалыптастырады, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторинг жүзеге асыра алады. Оқушы тұлғасының жан-күйіне психологиялық-педагогикалық диагностика жасау арқылы оқушы тұлғасындағы түрлі сапаларды, олардың көрініс беру деңгейін, дамуындағы және жүріс-тұрысындағы түрлі ауытқулардың себептерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Пән қазақ тілінің ғылым ретінде әдістемесін; фонетиканы оқыту әдістемесі; сөз құрамын оқыту әдістемесі, сөйлеу бөліктерін оқыту әдістемесі; орфографияны оқыту әдістемесі; синтаксис және пунктуацияны оқыту әдістемесі; сөйлеуді дамыту әдістемесін қарастырады. Қазақ тілінде оқуды, жазуды, грамматиканы оқытудың заманауи әдістемелерін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • STEM білім беру және робототехника (ағылшын тілінде)

    STEM білім беруді ұйымдастырудың негізгі тәсілдері қарастырылып, мектептердегі оқушылардың ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми, математикалық, технологиялық сауаттылықты дамыту бойынша әдістемелік нұсқаулармен танысады. Бастауыш мектепте STEM білім беру элементтерін енгізу бойынша әдістемелік ұсыныстарды қарастырып, тәжірибеде жүзеге асырудың тетіктерін талдайды. Алған білімдерінің нәтижесін жоба жұмысымен тиянақтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдістемелік негіздері беріледі. Мектепішілік басқару, мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен ұстанымдары, Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері, басқарудағы ақпараттық технологиялар қарастырылады. Басқару стильдері, басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті, маркетинг туралы ақпарат алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік іс-әрекеттер әдістемесі

    Пән аясында білімгерлер оқу әрекетін зерттеушілік іс-әрекетімен сабақтастыруды меңгереді. Оқушылардың зияткерлік және құндылық әлеуетінің өнімді дамуына мүмкіндік тудырып, олардың танымдық белсенділігін дамыту - оқылатын жаңа материалды игеруге деген қызығушылығын ояту мотивациясын тудырады, оқылатын материалдың аясын айтарлықтай кеңейтуге, тереңдетуге мүмкіндік береді, пәндік және тұлғалық біліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Арт білім беру (бейнелеу, қолөнер)

    Курс барысында оқушылардың шығармашылық дағдыларын, көркемдік талғамы мен эстетикалық қабылдауын қалыптастыру болып табылады. Олар бейнелеу өнері сабақтарын дамытып, оқушыларды шығармашылыққа шабыттандырады, көркемдік қабілеттері мен қиялын дамытуға бағыттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының жобалау әрекетін ұйымдастыру әдістемесі

    Курс барысында жобалау білім беру технологиясының мақсаттары, міндеттері; жобалардың жіктелуі; тақырыпты таңдау процесі; жобалау қызметінің кезеңдері; білім алушылардың жобалау қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Ынтымақтастық, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру және жобалық қызметте кооперациялау іскерлігінің маңыздылығы ашылады. Жобаны дайындау алгоритмі, презентацияны ұсыну және қорғау қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сауат ашу және көркем жазуға үйрету әдістемесі

    Пән бастауыш сынып оқушыларының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, көркем жазу дағдысын қалыптастыруға үйретудің жаңа әдіс-тәсілдерін меңгертеді. Жазуға үйретудің тарихын, жазудың мақсаты, міндеті, принциптері түсіндіріледі. Жазуға үйретудің әдістемелік жолдарын игеріп, оны қолдану машығын қалыптастырады. Жазу дағдысын қалыптастыруға арналған жұмыс түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балалардың бейнелеу шығармашылығын дамыту

    Курстан сурет салуды, мүсіндеуді, аппликациялауды және шығармашылық қызметтің басқа түрлерін оқыту әдістемесі бойынша білім мен дағдыларды игеруді меңгереді. Балалардың көркемдік қабілеттерін дамытуды, қызықты және интерактивті іс-шаралар құруды, олардың шығармашылық ойлауы мен қиялын дамытуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы және мектеп гигиенасы

    Курс барысында бастауыш сынып балаларының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері түсіндіріледі. Өсу мен дамудың негізгі биологиялық заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырылады. Оқытуда маңызды орын алатын шартты рефлекстердің негізімен таныстырылады. Физиологиялық ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Балалардың графикалық машықтарын жетілдіру

    Курс балалардың графикалық машықтарын жетілдіруді, қолдың ірі-ұсақ моторикасы мен қозғалысын үйлестіруді және эстетикалық қабылдау мен шығармашылық ойлауды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу және білім берудегі зерттеу әдістері

    "Білім берудегі академиялық жазу және зерттеу әдістері" курсы студенттерге ғылыми жұмыстарды жазу дағдыларын және білім беру саласында зерттеу әдістерін қолдануды үйретеді. Ғылыми мәтіндердің құрылымын, академиялық жазу стилін, білім беру процестері мен құбылыстарын зерттеу үшін деректерді жинау және талдау әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби бағдары

    Курс студенттерге педагогика саласындағы кәсіби қызығушылықтары мен мақсаттарын анықтауға көмектесуге бағытталған. Студенттер білім берудегі табысты мансап үшін қажетті педагогикалық қызметтің әртүрлі аспектілерін, кәсіби дағдылар мен құзыреттерді зерттейді. Курс студенттерге педагогика саласын жақсы түсінуге және болашақ кәсіби өсуі үшін қолайлы бағытты таңдауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи мәселелерді талдау және шешу жолдарын ұсыну үшін экономикалық теорияларды, экологиялық принциптерді және адам құқықтары стандарттарын қолдану.
  • Базалық білімі арқылы өзінің жалпы мәдени, ақпараттық-аналитикалық, тұлғааралық-коммуникативтік қабілеттерін қалыптастыру;
  • Басқарушы-ұйымдастырушылық қабілеттерін, психологиялық, пәндік және әдістемелік білім жүйесімен түсінігін кәсіби деңгейде көрсете білу;
  • Кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында орыс, ағылшын және түрік тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасау.
  • Бастауыш сынып оқушыларын математика, сауат ашу, әдебиеттік оқу, жаратылыстану, көркем шығармашылық негіздеріне оқыту процесін әлемдік үрдіс талаптарына сәйкес моделдейді және құрастырады, инклюзивті білім беруді ескере отырып, практикада білімін көрсету.
  • Педагогика саласындағы ғылыми-теориялық зерттеулердің методологиясы мен STEM білім берудің негізгі тәсілдері туралы түсінігін көрсету;
  • Бастауыш оқытуда ақпараттық коммунникациялық технологияларды сабақ үдерісінде кәсіби мақсатта қолдану.
  • Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, білім мен тәрбиенің сапасын арттыру және оқушылардың жеке ерекшеліктеріне қарай, оқу жетістіктеріне диагностика жасау.
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің мақсаттарын өз бетінше қою және негіздеу, оған жетудің барабар әдістері мен құралдарын таңдау дағдыларын көрсетеді; кіші мектеп оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
  • Ұйымдастырушылық қабілеттерін кәсіби деңгейде практикада қолдану.
Top