6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен əдістемесі в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі саласында жоғары білікті педагог кадрларды даярлау: пәндік саладағы сапалы білім; аналитикалық, зерттеу және тілдік дағдылар; кәсіби білімді, білік пен дағдыны әрі қарай үздіксіз өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру қабілеті; көшбасшылық қасиеттер мен иновациялық ойлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Математикадан олимпиадалық есептерді шешу бойынша практикум
Пән бастауыш сынып оқушылары үшін күрделілігі жоғары міндеттерді шешу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Есептердің логикалық құрылымын талдау, оларды шешудің әртүрлі тәсілдерін табу; математикалық модельдеу тәсілдерін қолдану; арифметикалық, алгебралық, геометриялық және логикалық материалдары бар есептерді шешу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану негіздері
Тірі және өлі табиғат объектілері. Тірі организмдердің көбеюі туралы жалпы мәліметтер. Эволюцияның нәтижесі ретінде органикалық әлемнің алуан түрлілігі. Биосфера туралы қазіргі түсінік. Табиғат физикасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ педагогтар психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ педагогтар білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ педагогтар әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектептегі өлкетану жұмысының әдістемесі мен жертану
Курстың материалын зерттеу нәтижесінде студенттер Негізгі физика-географиялық ұғымдарды игеріп, географиялық қабықта болатын негізгі процестердің мәнін зерттеп, географиялық объектілердің, процестер мен құбылыстардың терең байланысы туралы нақты түсінікке ие болуы керек, экологиялық шаралардың қажеттілігін түсінуі керек. Сонымен қатар студенттер карталармен, атластармен, глобустармен, метеоприборлармен, минералдар мен тау жыныстарының коллекцияларымен практикалық жұмыс жасау дағдыларын игеруі тиіс. Студенттер тау жыныстары мен минералдарды анықтаудың қарапайым және қол жетімді әдістерін еркін игеріп, жыл бойы байқалған атмосфералық құбылыстарды талдауды үйренуі керек
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математиканың теориялық негіздері және практикум
Жиындар теориясы, табиғи сандарды зерттеудің жалпы сұрақтары, көп мәнді сандар, арифметикалық әрекеттер және олардың қасиеттері, мәтіндік есептер және оларды шешу тәсілдері, шамалар және оларды өлшеу, алгебра элементтері, геометрия элементтері, әртүрлі деңгейлі жаттығулар, жаңа түсініктер мен іс-қимыл тәсілдерін зерттеу үшін оларды таңдау, логиканы дамытуға арналған жаттығулар, шығармашылық тапсырмалар, күрделілігі жоғары жаттығулар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика және психология негіздері
Арнайы педагогика педагогика саласы ретінде. Мақсаты. Арнайы педагогика және психология пәні. Мүмкіндігі шектеулі балалардың сипаттамасы. ЕББҚ бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік-мәдени негіздері. Мүмкіндігі шектеулі балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыс. Ата-аналармен жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Тьюторлық бастауыш сынып оқушыларының білімін дараландырудың педагогикалық іс-әрекеті ретінде. Тьютордың рөлі, міндеттері. ОПП бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау ерекшеліктері. Тьютор қызметінің бағыттары: қателерді сынақтан өткізу және түзету мүмкіндігі, олардың құнын тану; студентпен ООП-мен байланыс және қарым-қатынас жағдайын құру; бірлескен қызмет жағдайында қарым-қатынастың болуы және қатысушылардың бір-біріне жағымды қатынасы; оқушының білім беру кеңістігінің ашықтығына бағдарлану, оны өзгерту, аяқтау, қайта құру мүмкіндігі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
Курс соңында студенттер балалар әдебиетінің қалыптасу және даму тарихының ерекшеліктерін, тақырыптарды, кейіпкерлерді, балалар әдебиетінде қолданылатын бейнелі мәнерлілік құралдарын тәжірибеде қолдана алады. Негізгі тақырыптар: Балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бір бөлігі ретінде. Балаларға арналған әдебиеттің қалыптасу және даму тарихы. Балалар фольклоры. Халық ертегісі және оның идеялық-көркемдік ерекшеліктері. Балаларға арналған Поэзияның тән ерекшеліктері. Балалар жазушыларының бейнесіндегі табиғат пен жануарлар
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өлкетану
Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ және шетел балалар әдебиетінің тарихы
Курс аяқталғаннан кейін студенттер отандық және әлемдік мәдениет дамуының жалпы үрдістерін, сондай-ақ педагогикалық ойды бейнелейтін тарихи-әдеби феномен ретінде қазақ және шетел балалар әдебиетінің даму үрдістері туралы тұтас түсінікке ие болады. Түйінді тақырыптар: қазақ және шетел әдебиеті, қазақ әдебиетінің әртүрлі тарихи кезеңдердегі дамуына тән ерекшеліктер, шетел әдебиетіндегі бағыттар мен әдістердің пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі проблемалары. Балаларға арналған қазіргі заманғы отандық проза: дамудың жалпы тенденциялары, негізгі өкілдері мен бағыттары. Балаларға арналған қазіргі заманғы отандық поэзия.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Студенттің ғылыми қызметі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері. Ғылыми ізденістің бастапқы кезеңі ретінде зерттеу мәселесі мен тақырыбын анықтау. Ғылыми әдебиеттер мен жұмыс істеу және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Қорытынды эксперимент жүргізу әдістемесі. Педагогикалық эксперименттің қалыптасатын және бақылау кезеңдерін жүргізу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Студенттік стартап: түсінігі, мәні, келешегі. Академиялық жазу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп буллингін алдын алу
The purpose of the course is to create a prosperous environment, develop respectful relationships among future teachers in the team, and create a favorable climate. Future teachers understand the value of childhood, the importance of love and concern for the well-being of primary school students. They show tact and adhere to pedagogical ethics. They prevent any manifestations of bullying and create a favorable psychological climate in the educational environment, while building trusting relationships with parents and students
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Community Service
Қазіргі жағдайда Қазақстанның білім беру жүйесінде құндылықтарды дүниетанымдық көзқарастарды дамытуға және Қазақстанның белсенді, саналы және құзыретті азаматтарын қалыптастыруға бағытталған оқушылармен жұмыстың әртүрлі нысандарын оқу-тәрбие процесіне кіріктіру қажеттілігі артып отыр. Бұл пән студенттердің әлеуметтік тәжірибесін қалыптастырады, волонтерлік қызметке қатысу арқылы гуманизмге, моральдық-этикалық құндылықтарға тәрбиелейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студент әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп оқушы тұлғасының дамуын педагогикалық болжау
Пән педагогикалық әсердің нәтижелерін білудің және болжаудың жалпы принциптерін, әдістері мен әдістерін, білім алушылар да, мұғалім де басты рөл атқаратын педагогикалық процестің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс маманның жалпы кәсіптік даярлығының сапасын арттыруға көмектеседі және психологиялық-педагогикалық білімді жүйелеу мен жалпылауға, талдау, болжау және жобалау дағдыларын жетілдіруге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының даму диагностикасы
Балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының жалпы және теориялық негіздері. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық және дифференциалды диагностикасының әдістері. Бұл курс онтогенездегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс жас динамикасын түсінуге, туғаннан бастап қарттыққа дейінгі өмір жолының әртүрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдылықтары мен факторларын түсінуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім берудегі менеджмент
Білім беру ұйымдарын басқаруға жүйелі көзқарас. Бастауыш білім беруді басқарудың принциптері, функциялары мен әдістері. Нарықтық экономика жағдайында оқу орнының даму стратегиясы. Білім беруді басқарудағы жаңа ақпараттық технологиялар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мектептің тәрбие жүйесі балаларды әлеуметтендіру және дамыту факторы ретінде,сынып ұжымының өзара іс-қимылы, сынып жетекшісінің пән мұғалімдерімен, балалар бірлестіктерімен өзара іс-қимылы; жалпы сынып педпроцессінің жағдайын диагностикалау, оқушылардың тәрбиелілігін және сынып ұжымының даму деңгейін зерттеу, сыныптан тыс тәрбие жұмысының тиімділігін зерделеу; сыныптан тыс тәрбие жұмысын мақсат қою және жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; сыныптан тыс тәрбие жұмысын талдау және өзіндік талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік білім беру теориясы мен технологиясы
Курс соңында студенттер бастауыш мектепте орыс тілін оқытудың заманауи үрдістерін білетін болады; Академиялық хат негіздерін оқыту әдістерін меңгеру, бастауыш мектеп оқушыларының тілдік білім берудің құрылымдық компоненттерін, бастауыш мектепте орыс тілі сабақтарын өткізуге арналған тілдік оқу материалының мазмұнын таңдай білу; бастауыш мектеп оқушыларының тілін әр түрлі әдістемелік жағдайларда оқыту бойынша әртүрлі әдістемелік ұсынымдарды бейімдеу; белгілі бір әдістемелік тақырыпты оқыту үшін тілдік оқу материалын құрылымдау. Тілдік білім лингвометидикалық санат ретінде. Тілдік тұлға. Тілдік білім беру компоненттері. Орыс тілінің бастапқы курсы жүйе ретінде. Тілдік құбылыстарды зерттеудің функционалдық-семантикалық тәсілі. Сөйлеу негізіндегі теория элементтерімен практикалық танысу әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Жас студенттерді оқытудың қазіргі заманғы тәсілдері. Бастауыш мектепте қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері. Критериалды бағалау технологиясы. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Кәсіби қоғамдастықпен, ата-аналармен, студенттермен қарым-қатынас жасай білу. Модерация. Функционалдық сауаттылықты дамыту. Сыни ойлауды дамыту. Белсенді оқыту әдістері. Сабақты офлайн және онлайн режимінде жобалау. Рефлексия.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниетануды оқыту теориясы мен технологиясы және практикум
Пәннің мақсаты: қоршаған әлем туралы білім жүйесін, табиғат пен адамның өзара байланысы туралы идеяларды қалыптастыру. Әлемді тану әдістемесінің мақсаты, міндеттері. Оқыту әдістері, формалары, тәсілдері, құралдары. 1-4 сыныптар үшін әлемді тану сабақтарын жоспарлау және талдау әдістемесі. Бастауыш мектептегі өлкетану жұмысының негіздері. Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін және вариативтік компонентті, оның ішінде қашықтықтан оқытуды пайдалану үшін электрондық компонентті жобалау және құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниетануды оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі заманауи оқу курсының сипаттамасы. "Дүниетану" оқу пәнін құрудың принциптері мен тәсілдері. Бастауыш мектептегі жаратылыстану идеялары мен ұғымдарын қалыптастыру және дамыту әдістемесі. "Әлемді тану" курсы бойынша жұмыс әдістері мен тәсілдері. Әлемді тану бойынша оқу процесін ұйымдастыру формалары. Оқу бөлімдерін зерттеу: мен және қоғам, Менің елімнің табиғаты, тарих ағымында
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
Мақсаты, міндеттері бастауыш мектептегі математика әдістемесінің мазмұны. Математикаға оқытудың формалары, әдістері, құралдары. "Мәтіндік есеп" ұғымының даму тарихы, есептің құрылымы; міндеттерді шешудің негізгі әдістері; міндеттерді шешу кезінде қолданылатын дедуктивтік ақыл-ойдың қарапайым схемалары; нақты түрдегі есептерді шешу алгоритмдері; міндеттерді шешуді ресімдеудің негізгі тәсілдері және тексеру тәсілдері; мәтіндік есепті шешудің негізгі кезеңдері және оларды жүзеге асыру тәсілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ (орыс) тілін оқытудың әдістемесі және практикум
Курс соңында студенттер қазақ (орыс) тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің негізгі ерекшеліктерін, оның пәнін, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен тәсілдерін біледі және тәжірибеде қолданады. Негізгі тақырыптар: қазақ (орыс) тілі бастауыш сыныптардағы оқу пәні ретінде. Сауатты оқытудың қазіргі жүйесінің ерекшеліктері. Емле дағдыларын қалыптастыру әдістемесі. Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу қызметін жетілдірудің лингвистикалық және әдістемелік негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ педагогтардың оқу үрдісінде білімалушылардың жан-жақтылығын ескеріп, олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндіктері бар. Болашақ педагогтар сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды қолдана отырып, білімалушылардың оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдайды. Болашақ педагогтар білімалушылардың өмір сүру оқу мәнмәтінін ескере отырып, қауымдастықпен (педагогтармен, білімалушылармен, ата-аналармен/қамқоршылармен) бірлесе ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Курс аяқталғаннан кейін студент оқу пәнінің мазмұнын және оны оқыту әдістемесін; бастауыш мектепте іске асырылатын негізгі вариативті бағдарламаларды; арифметикалық әрекеттерді оқу әдістемесін; есептеу тәсілдерін қалыптастыруды; шамаларды зерттеу әдістемесін; бастауыш сыныптарға арналған математика бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдауды; алгебра мен геометрияны оқыту әдістемесін білетін болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру әдістемесі
Курс студенттердің ғылыми ізденіс әдістемесі бойынша теориялық және практикалық дайындығына бағытталған. Курстың оқу объектісі білім беру бағдарламасы бойынша бакалаврларды жалпы педагогикалық даярлау жүйесіндегі орталық модульдердің бірі ретінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар эксперименті
7-10 жас аралығындағы оқушылардың жансыз табиғат (ауа, су, қар, мұз) және өсімдіктер саласындағы зерттеу және эксперименттік қызметінің нақты педагогикалық технологияларын ашу. Оқушылардың іздеу-танымдық іс-әрекетін дамытуға және диагностиканы көрсетуге бағытталған модельдер, диаграммалар мен диаграммалар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі мен практикумы
Бастауыш мектептегі "жаратылыстану" заманауи оқу курсының сипаттамасы. "Жаратылыстану" пәнін құрудағы ұстанымдар мен тәсілдер. Бастауыш мектепте ғылыми жаратылыстану ұғымдары мен ұғымдарын қалыптастыру және дамыту әдістемесі. Түрлі елдер мен аймақтарда белгілі бір мәдени және шаруашылық маңызы бар табиғи объектілер мен құбылыстарды (мысалы, өсімдіктер, жануарлар; табиғи құбылыстармен және т.б. байланысты мерекелер) зерттеу және пайдалану әдістемесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бірінші сынып оқушыларын сауаттылыққа оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі "сауаттылыққа оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін дағдыларды қалыптастыру негіздерімен қамтамасыз ету оқу және жазу, сондай-ақ оқушылардың сөйлеу әрекеті, бұл бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларын игеруінің алғышарты болып табылады. Ал бұл, өз кезегінде, оқушылардың білім, білік және дағдыларды толық меңгеру процесін қамтамасыз етеді әр түрлі білім беру салаларында, олардың жалпы және зияткерлік дамыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру
Курс шағын жинақталған мектепте жұмыс істеу кезінде студенттердің практикалық және теориялық дайындығына бағытталған. Оқу объектісі ШЖМ-де оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау болып табылады, шағын жинақты мектепте тәрбие үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойлау дизайны
Ойлау типологиясы. Жобалау қызметі және дизайн ойлау. Идеяларды қалыптастыру әдістері. Шығармашылық Алгоритмдер. Дизайн-ойлаудың технологиялық кезеңдері. Шығармашылықты диагностикалау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының сыни ойлауын дамыту
Курс аяқталғаннан кейін студенттер сыни ойлау теориясының технологиялары және олардың классифика-циялары туралы ұғымды, сыни ойлау технологиясында сабақ өткізу құрылымын, бастауыш сыныптардағы сабақтарда қолданылатын әдістер мен тәсілдерді білетін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
Курс соңында студенттер бастауыш сыныптарда көркем шығарманы оқу және талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін біледі және тәжірибеде қолданады. Негізгі тақырыптар: көркем шығарма мен жұмыс істеу процесі. Әдеби шығарманы оқытудың әдістері мен тәсілдері. Көркем шығармаларды олардың рулық және жанрлық ерекшелігіндегі талдау технологиясы. Мәнерлеп оқуға үйрету
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер тілдік нормалардың мәнін, мұғалімнің тілдік мінез-құлық нормаларын, сөйлеу мінез-құлқын талдау тәсілдерін, қарым-қатынасжанрларын, олардың нақты педагогикалық іс-әрекетінде қолдану ерекшеліктерін, қарым-қатынас жағдайында бағдарлануды, кәсіби-маңызды пікірлерді талдау және құру, сөйлеу тәжірибесінде қалыптасқан пікірлерді жүзеге асыруды білуі тиіс. Негізгі тақырыптар: "мұғалімнің сөйлеу мәдениеті "ұғымының сипаттамасы. Сөйлеу мәдениетінің компоненттері. Қазіргі орыс әдеби тілінің стильдері. Тілдік норма, оның әдеби тілдің қалыптасуы мен қызмет етудегі рөлі. Сөйлеу әрекеттестігі. Қарым-қатынастың негізгі бірліктері. Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық шеберлік
Пән студенттерде мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтас құрылымы, оның жеке тұлғасы туралы түсініктерді, педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу, педагогикалық шеберліктің құрылымдық құраушы негіздерін: педагогикалық қабілеттерді, педагогикалық техниканы және педагогикалық әсер ету құралдарын, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтерін меңгерту. Педагогикалық процестің заңдылықтарына, принциптеріне, тәрбие тетіктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыруға; оқушылармен оқу-тәрбие үрдісінің жағдайын диагностикалау және олардың одан әрі дамуын болжауға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық риторика
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер қазіргі шешендіктің ерекшеліктерін біліп, қолдана алады; сөйлеу әрекетінің стратегиясы, көпшілік алдында сөйлеудің шеберлігі негіздері, сөйлеуде экспрессивтіліктің эмоционалды-бейнелі құралдарын қолдану; бастауыш мектепте шешендік өнерді оқытудың әртүрлі әдістері. Негізгі тақырыптар: Шешендік өнердің пәні және оның мұғалімдердің кәсіби қызметі үшін маңызы. Сөйлеудің дәлдігі. Шешендік өнердің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу нормасы шешендіктің орталық концепциясы ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелеу қызметі бойынша практикум
Курс бастауыш сынып оқушыларына көркемдік эстетикалық тәрбие беруді кәсіби түрде жүзеге асыра алатын Бастауыш оқытудың сауатты мамандарын даярлауға бағытталған. Онда студенттерге бейнелеу өнері мен бейнелеу сауаттылығының теориялық негіздерін хабарлау, сурет, кескіндеме, тақырыптық композиция және сәндік жұмыста экспрессивті бейнелеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру қарастырылған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік білім мен сөйлеу дамуының теориясы мен технологиясы
"Кіші мектеп оқушыларының әдеби білімі мен сөйлеу дамуының теориясы мен технологиялары" ғылым ретінде. "Әдеби даму" түсінігі. Әдеби оқудың білім беру, Тәрбиелік және дамытушылық маңызы. Оқу дағдысын қалыптастырудың психологиялық негіздері. Оқушылардың білікті оқу іс-әрекетінің құралы ретінде оқу дағдысын (дұрыс, еркін сөйлеу, сана, мәнерлілік) қалыптастыру. Вариативті оқыту жағдайындағы бастауыш әдеби білім мазмұны. Танымдық кітаппен жұмыс істеу әдістемесі. "Сөйлеуді дамыту", "Әдеби шығармашылық" ұғымдары. Әдебиеттік оқу сабақтарында сөйлеуді дамытудың негізгі тәсілдері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Каллиграфия бойынша практикум
Оқу пәні болашақ мұғалімнің бастауыш мектепте педагогикалық процесті сәтті ұйымдастыруға қажетті кәсіби маңызды білімі, дағдылары мен дағдыларын арнайы дамытудың ажырамас және органикалық бөлігі болып табылады. Мақсаты: каллиграфиялық жазуды меңгеруге теориялық және практикалық дайындық. Студент: хаттың пайда болу және даму тарихын, жазу дағдысын қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктерін; хаттың санитарлық-гигиеналық жағдайларын білетін болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш мектепте Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: көркем еңбекті оқыту әдістемесінің қазіргі жағдайы әдістемелік ғылымның объектісі, пәні, міндеттері мен зерттеу әдістері, қолданыстағы оқу бағдарламасы, жалпы білім беретін мектептің бастауыш сыныптарына арналған "Көркем еңбек" пәні бойынша оқулықтар, арнайы терминология, оны дұрыс қолдана білу, материалдармен жұмыс істеу кезінде қолданылатын қасиеттер "Көркем еңбек" сабақтарын өткізу кезінде қойылатын ең ұтымды технология, Қауіпсіздік техникасы және санитарлық-гигиеналық талаптар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі заманауи технологиялар
Курс аяқталғаннан кейін студенттер заманауи білім беру технологияларының негізгі қасиеттерін, олардың жіктелуі мен мазмұнын білетін болады. Олар модульдік оқыту технологиясы, жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы, оқу ынтымақтастығы технологиясы және басқалары сияқты технологиялармен танысады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби терминологияны және академиялық жазуды меңгерген; ана тілін, екінші (Т2), шет тілдерін қолданады және оларды бастауыш мектепте оқыту әдістемесін меңгереді; оқушыларда тыңдалым – айтылым – оқылым – жазылым, сөйлеу, тілдік қабілеттердің кіріктірілген дағдыларын қалыптастырады;
- Математикалық және цифрлық сауаттылыққа ие, кәсіби қызметті жетілдіру үшін АКТ, қашықтағы технологиялар мен жасанды интеллект пайдаланады;
- Ұлттық құндылықтарды, тұлғаға бағытталған және инклюзивті тәсілдер принциптерін ескере отырып, кіші мектеп жасындағы оқушыларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін педагогика және психология білімдерін қолдана алады;
- Өз тәжірибесін жетілдіру үшін оқыту тәжірибесін талдайды, жүйелейді және жалпылайды, ғылыми-зерттеу және жобалық іс-әрекеттерді жүргізуді біледі, зерттеу нәтижелерін құрастырады;
- Кіші мектеп жасындағы оқушылардың типтік және типтік емес дамуының заңдылықтарын біледі, түсінеді және оларды кәсіптік қызметте есепке алады; педагогикалық этиканы сақтайды және инклюзивті ортада жұмыс істеуді біледі;
- Экологиялық және дене шынықтыру, салауатты өмір салты негіздерін бастауыш сынып оқушыларының тәжірибесіне айналдырады; Мемлекеттік білім стандартының талаптарын басшылыққа ала отырып, кіші мектеп оқушыларының эстетикалық және физикалық қасиеттерін дамытады;
- Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады, бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін тиімді бағалайды, жоспарлайды, педагогикалық зерттеу құралдарын меңгереді, критериалды бағалау дағдыларын меңгереді; қашықтықтан бастауыш білім беру үшін пәндер бойынша вариативтік интеграцияланған оқыту мазмұнын жасайды;
- Сыни тұрғыдан ойлауы және рефлексиясы бар, топта жұмыс жасауды біледі, көшбасшылық қасиеттері мен эмоционалдық интеллектін дамытады;
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін балабақшада қауіпсіз, кедергісіз пәндік-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті.
- Бастауыш мектептерде офлайн және онлайн, соның ішінде шағын жинақталған мектепте жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиялары мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді және критериалды бағалау дағдыларына ие