6B02125 Теле-видео дизайны в Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Теле-видео дизайны» білім беру бағдарламасының мақсаты әртүрлі анимация және видеоматериалдар түрлерінде әр түрлі анимация және видео түрлерінде визуализация қасиеттерін оқу саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау, әртүрлі анимация және видео түрлерімен жұмыс істеу, фильм процесінің қасиеттері мен сапасын зерттеу, экрандық және бұқаралық ақпарат құралдары, олардың көрерменге және видеофильмнің сипатына әсер ету, теле-видео дизайнының бұрыннан бар үлгілеріне қатысты сараптамалық және бағалаулар туралы пікір қалыптастыру заманауи телевизиялық және видеодизайнның көрнекі компонентін дамытуға маңызды және техникалық тұрғыдан айқын көзқарасы.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Халықаралық білім беру корпорациясы
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Дизайн негіздері I (Графикалық жұмыстар альбомы)
Бұл курс болашақ дизайнерді білім берудің бірінші кезеңінде жобалық білім негіздерімен қамтамасыз етеді; Ол қолдық графиканың ерекшелігіне арналған және негізгі графикалық әдістерді шолу болып табылады. Графикалық дағдыларды, сондай-ақ композитивті ойлау дағдыларын игеруге ықпал етеді. Бірқатар графикалық жұмыстар; сызбалар, кроковкалар, атақты шеберлердің көшірмелері орындалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік графика (Сызба геометриясы)
Пәнді зерттеу геометриялық модельдеуге де, геометриялық модельдердің визуалды көрінісіне де қатысты бірқатар есептерді қамтиды. Курс кеңістіктік фигураларды жазықтықта бейнелеудің негізгі әдістерін игеруге мүмкіндік береді; кеңістіктік бейнелеу мен конструктивті-геометриялық ойлауды дамытуға ықпал етеді; студенттерде мамандық бойынша сызбаларды орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түстану
Дәрістік-практикалық пән түс пен түс туралы білімдер мен дағдыларды жетілдіруді және жобалаудың барлық салаларында қолдануды қамтамасыз етеді. Төмендегі сұрақтарды қарастырады: түстер түсінігі, негізгі терминология және топтар және түс опциялары; «Түстану» ғылымының тарихы; түс модельдерін құру және қолдану тарихы; түстерді қабылдау психологиясы, кескіндеудегі түстік символдар мен колорит.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет I
Көркем тілдің негізгі құралы ретінде академиялық сызудың негіздері мен әдістемелерін оқып үйрену; әртүрлі материалдармен жұмыс істеуде көркемдік-графикалық дағдыларды дамыту; объектілер мен кеңістіктің қасиеттерін, сәулет нысандарының бөлшектері мен құрылымдарын, қала кеңістіктерін анықтау; затты табиғаттан, есте сақтаудан, қиялдан, стильдеу әдістерімен сызу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн негіздері II (Суреттердің көшірмелері)
Пән студенттерді архитектуралық тапсырыстардың классикалық модульдік жүйесін құру мысалында жүйелік жобалау негіздерімен таныстыруға бағытталған. Ол архитектуралық ортаны ұйымдастыруға арналған әмбебап пластикалық тіл ретінде грек-рим ордендерінің рөлін бағалауға, тапсырыстардың көмегімен жазықтық пен кеңістікті ұйымдастыру құралдарын, сондай-ақ жобалау кезінде модульдік пропорциялау жүйелерін қолдана білуге ықпал етеді. әртүрлі дизайн объектілері. Бағдарлама графикалық жаттығулар мен курстық жұмыстарды орындауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кескіндеме I
Кескіндеменің техникасы мен материалдарын оқу; түсті және әуе перспективасын көрнекі қабылдау үлгілері; композиция мен жарықтандыру заңдылықтарын ескере отырып, түстегі пішін мен кеңістіктің кескіндерін кезең-кезеңімен қалыптастыру; көркем сызбаларда тақырыптық натюрморт, табиғи және сәулеттік ортаны бейнелеу; жобалардағы графикалық презентациялар үшін композициялық және колористік дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инженерлік графика (Көлеңкелер және перспектива)
Курс әртүрлі геометриялық және архитектуралық формалардың кескіндеріне қолданылатын сызықтық перспектива мен көлеңкелер теориясының негіздерін қарастырады. Пәннің ерекшелігі-визуалды қабылдауға мүмкіндігінше жақын хиароскуро қатынастары бар перспективалық кескіндерді құру үшін қажетті кеңістіктік бейнелеуді, құрылымдық-геометриялық ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дизайн негіздері III (профиль бойынша)
Классикалық тәжірибе болып табылатын қытайлық сия жуу және суда еритін бояу техникасын қолданып, дизайн жобаларының презентациясын меңгеруге бағытталған практикалық курс. Ол объектінің жарық және көлеңкелі сипаттамаларын өңдеуге және үш өлшемді пішінді анықтауға бағытталған курстық жұмысты аяқтау, сондай-ақ графикалық материалдармен (акварель, сия және гуашь) жұмыс істеу дағдыларын алуға арналған жаттығулар сериясы арқылы қол жеткізіледі. күрделілігін арттыруда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сурет II
Дизайн бағытына қарай дене мен формалардың кеңістіктегі перспективалық қысқартуларын есепке ала отырып, интерьер құруға бағытталған практикалық курс: табиғатты зерттеу сызықтық, әуедегі перспективаның ерекшеліктері; перспективті құрылыста «көкжиек сызығы», «кеңістіктің тереңдігі» концепциясын зерттеу. Негізгі бөлімдер: интерьер, тірі фигураны интерьерге салу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инженерлік графика (Құрылыс сызбасы)
Пәнді оқу студенттерге ғимараттардың, құрылыстардың, құрылыстардың сәулет-құрылыс сызбаларын орындау және оқу, құжаттама жасау үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Курста сәулет-құрылыс сызбаларын орындау мен ресімдеудің негізгі ережелері баяндалады, осы саланы реттейтін нормативтік құжаттар зерттеледі. Курс дизайн объектілерін жобалау кезінде графикалық құралдар мен әдістер саласындағы ғылыми жетістіктерді пайдалану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Композиция I
Дизайндағы композицияның теориялық негіздерімен танысу, студенттерге дизайнерлік теория мен композициялық, шығармашылық үдерістер арасындағы өзара қарым-қатынас идеясын, әсіресе, объектілер мен объектілерді қалыптастыру, дизайнерлік қызметтің негізі ретінде дизайн және дизайн ойлаудың пайда болуын қалыптастырады. Студенттерге талдау және жүйелеу негіздерін оқытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Пән-әлемдік бейнелеу өнерінің даму кезеңдерін жан-жақты зерттеу. Ол студенттерді бейнелеу өнері синтезінің ерекшеліктерімен, осы саланың теориясы мен терминологиясының негіздерімен таныстырып қана қоймай, сонымен қатар қазіргі заманғы өнер саласында негізгі теориялық дайындықты қамтамасыз етеді. Курс дизайнерлерге әртүрлі дәуірлер мен мәдени аймақтардың стильдік бағыттарын бағдарлауға мүмкіндік береді, қазіргі контексте көркем шығармашылықты қалыптастыру принциптерін игеруге көмектеседі. Пән қарабайыр дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтиды, бұл соңғы үш ғасырдағы өнердің даму сипатын және оның қазіргі мәдениетке әсерін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн элементтері мен процестері I
Осы пән өнердің өзекті жанры ретінде видеоарттың құрылу кезеңдерін, оның теледидармен байлансын, сондай-ақ видеоарттың стильдік белгілерін және негізгі сипаттамаларын, оның түрлері мен жанрларын, қазіргі жағдайы мен даму үрдісін қарастырады. Курс мақсаты – студенттерді видеоарт пайда болу тарихы және ерекшелігімен, оның негізгі сипаттамасымен, түрлері және жанрларымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Макеттеу
Пән студенттердің (студенттердің) әр түрлі мақсаттағы және мазмұндағы сәулеттік-конструкторлық үлгілерді өз бетінше жасау үшін макеттік жұмыстың әртүрлі техникасы мен әдістерін меңгеруіне, бастапқы практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Орналасу үшін әртүрлі материалдардың ерекше ерекшеліктерін талдауды және макет бөліктерін қосу түрлерін қамтиды. Бағдарламада макет түріндегі жаттығулар мен курстық жұмыстарды орындау қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
Пән бейнелеу және эстетикалық дизайн негізі ретінде қолөнер мен өнердің пайда болуын қарастырады. Фокус нысандарды құруға, түсі қалыптастыруға, таңбалық, символдық және жобалық объектілерді жобалау негіздеріне сәйкес келетін басқа аспектілерге бағытталған. Материал объектілерін әртүрлі өндірушілердің - қолөнершілердің, суретшінің, дизайнердің өздерінің тарихи миссиясының түрлі кезеңдерінде жасау қағидаттарына көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Модельдеу
Сандық модельдеу форматында пішіндеу негіздерін оқуға, кеңістікке бағытталған ойлауды дамытуға бағытталған практикалық пән. Практикалық сабақтар процесінде студенттерде жобалау есептерін шешуде компьютерлік экспериментті жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кескіндеме II
Пәннің негізгі мақсаты студенттердің болашақ мамандықтарына қажетті кескіндемелік орта түсініктерін игеру: жазықтықта кескіндемелік форма салу тәсілдері мен материалдарын зерттеу, түс беруде көлемдік, материалдық және кеңістіктік обьектілерінің сапасын анықтау, дизайн бағыты (архитектуралық, графикалық, өндірістік, теле-видео дизайн және сән дизайны) бойынша обьектілерді түстіктондық моделдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Арнайы сурет (графикалық дизайны профилі бойынша)
Бұл пәнді оқытудың мақсаты тауарларды, қызметтерді, жеке басын және идеяларын жарнамалауға арналған графикалық материалдарды әзірлеу үшін цифрлық дизайн құралдарын тиімді қолдана алатын маман-дизайнерді дайындау болып табылады. Дизайн шеңберінде сандық графиканың әртүрлі түрлерін және компьютерлік графикалық құралдардың кең спектрін қолдануға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет (теле-видео дизайны профилі бойынша)
«Арнайы сурет (теле-видео дизайны профилі бойынша)» пәнінің курсы бойынша практикалық сабақтар студенттерге қойылымдық жобаларды, ойын фильмдерін, жанрлық бейнелерді дайындау шеңберінде, сондай-ақ көркем образдар мен түрлі бейнелердің жалпы бейнелерін әзірлеу бойынша жұмыс кезінде кәсіби эскиздеу дағдыларын алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Типографика
Көрнекі-графикалық орта объектілерін жобалау және құру процесінде оның түріне байланысты бұйымдарды типографиялық безендіруде студенттердің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Теру мен макеттің нормативтік ережелері де, кітап және журнал басылымдарында және коммерциялық өнімнің негізгі түрлерінде қолданылатын типтік дизайнның түрін, әдістері мен тәсілдерін көрнекі түрде қабылдаудың жалпы заңдылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаріп
Қаріптердің негізгі санаттарының шығу тегі және олардың бейнелеу өнері мен дизайнының Тарихи қалыптасуындағы дамуы, қаріптің мазмұны мен формасының, жекелеген элементтердің, қаріп композицияларының жалпы теориялық аспектілері, сондай-ақ оны дизайн объектілерінде коммуникация ретінде қолдану принциптері қарастырылады. Курстың практикалық бөлігінде қаріптерді құру бойынша жаттығулар мен курстық жұмыстар орындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Түсіру және жарықтандыру техникасы
«Сұлба және жарықтандыру технологиясы» пәнін оқу шеңберінде студент студиялық фото және бейне түсіруді ұйымдастыру процесімен танысады. Пән студияда жұмыс істеуді, жарықтың дұрыс орналасуын үйренуді қамтиды. Нәтижесінде студент кино түсіру құралдарын пайдалану дағдыларын, жарықпен жұмыс істеу техникасына қатысты білімдерді меңгеруі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық модельдеу
Пән компьютерлік технологиядағы классикалық дизайн құралдарымен жұмыс істеу әдістеріне кіріспе болып табылады. Студенттер электронды форматта жұмыс сызбалары мен демонстрациялық материалдарды құруға арналған бағдарламалық жасақтаманы үйренеді. Курстың негізгі мақсаты-аналогтық жобаны орындау арқылы екі өлшемді сызбалармен және дизайн объектілерінің үш өлшемді модельдерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері дизайн және инженерия саласындағы заманауи кәсіби қызметте сұранысқа ие практикалық цифрлық модельдеу дағдыларын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн элементтері мен процестері ІІ
«Теледидар және қойылым дизайнның элементтері мен процесстері II» пәні студенттерді суреттік ортада оларды орналастыру және графикалық образдарды жасау көмегімен көркем әдебиет мәтіндерін визуализациялаудың кең таралған екі әдісімен таныстырады. Бірінші тәсіл динамикалық бейнелеуде әңгімені еске түсіруді түсіндіреді. Екінші – поэзиялық мәтіннің визуализациясын бейнелі, абстрактылы, дискретті стилистикасын.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Экономикалық сауаттылықтың базалық деңгейін, экономикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру, экономикалық құбылыстардың мәні мен олардың өзара байланысы туралы адекватты түсініктерді дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет (сәулеттік дизайны профилі бойынша)
Пән объектінің ақыл-ой бейнесін қалыптастыру кезеңінде қол графикасы арқылы пәндік-кеңістіктікортаның болжамды объектісінің көркемдік-бейнелік мәнін беру дағдыларын игеруге бағытталған. Идеяны іздеу процесінде графиканың әртүрлі түрлерін және бірқатар графикалық құралдарды қолдану тұжырымдамалық шешімді визуализациялау қабілетін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пән кәсіпкерлік қызметтегі заманауи тәсілдерді игеруге, кәсіпкерлік туралы білімді кеңейтуге және нақтылауға, студенттерді кәсіпкерлік субъектілерінің жұмыс механизмімен, оның түрлері мен кәсіпкерлік жобаны іске асыру кезеңдерімен, сондай-ақ компанияны тіркеу кезеңімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерде әртүрлі құқықтық салалар туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру және олардың сыбайлас жемқорлық тәуекелдері мен этикалық құқықтар туралы хабардарлығын арттыру. Пәннің мазмұны конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б. сияқты құқықтың негізгі салаларын қамтиды. Пән құқықтық мәселелерді шешу үшін қажетті білімді қамтамасыз етеді. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдері мен этикалық құқықтарды зерттеуге, сондай-ақ олардың алдын алу шараларын әзірлеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің практикалық қаржы құралдарын – бюджетті сауатты жоспарлау, жинақтарды сақтау және көбейту, салықтарды есептеу және төлеу және салық декларацияларын дұрыс толтыру, қаржылық ақпаратты талдау және тиісті инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді бағдарлау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты cтуденттердің қоршаған ортаға адам әрекетінің әсерін бағалау дағдыларын дамыту және әлемнің тұрақты дамуы үшін оны қорғаудың стратегияларын әзірлеуге үйрету. Пәннің мазмұны экологиялық процестерді, адамның іс-әрекетінің табиғи экожүйеге әсерін зерттеуді, сонымен қатар жұмыс және тұрмыстық ортадағы қауіпсіздік қағидаларын әзірлеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістемесі
Пән ғылымның даму тарихы, теориясы мен практикасы, оның материалтану мен ағаш өңдеу және жиһаз саласындағы рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастырады, бұл арнайы базалық және кәсіптік пәндерді тереңірек игеруге ықпал етеді. Пән аясында студенттер ғылыми деректерді түсіндіруді үйренеді және ғылыми жұмыстарды жазу және рәсімдеу ережелерімен танысады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар I
Пән AutoCAD, 3DS max, Photoshop, CorelDraw және басқа бағдарламалармен танысуға бағытталған. Статикалық және динамикадағы жазықтық және көлемдік объектілерді компьютерлік модельдеу принциптерімен танысу. Векторлық графикадағы құрылыс принциптерімен танысу. Графикалық редакторлардың барлық құралдарын игеру бойынша жаттығулардың дәйекті орындалуын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (бейне, 2D және 3D анимация бағдарламалары)
Бұл пән бейне және анимация жасауға арналған графикалық компьютерлік бағдарламалардың заманауи пакетін меңгеруге бағытталған: Adobe пакеті (After Effects, Animate, Premiere Pro және т.б.), 3DS MAX, Blender, Autodesk Maya. Пәнді меңгеру кезінде студенттер бірқатар жобаларды орындайды, оның барысында олар жазық және көлемді кескіндерді визуализациялау, қозғалыс әсерлерін жасау, сонымен қатар бейнені өңдеу үдерісімен танысу практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн элементтері мен процестері ІV
«Теледидар және қойылым дизайнның элементтері мен процесстері IV» пәні білім алушыларға аналогтарды талдау және зерттеу бөлімін жүргізу үшін аса көрнекті әдебиет шығармалары мысалында поэтикалық кинематография ерекшеліктерін қарастырады. Алынған білімдерді қолдана отырып студенттер нақты мәдени-тарихи контекстердегі ұсынылған музыкалық тақырыптар бойынша визуализация тұжырымдамасын жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн элементтері мен процестері ІІІ
«Теледидар және қойылым дизайнның элементтері мен процесстері III» пәні білім алушыларға нақты тарихи және мәдени контексте аналогтарды талдау және зерттеу бөлімін жүргізу үшін шығармаларды ашуға бағытталған. Алынған білімдерді қолдана отырып студенттер нақты мәдени-тарихи контекстердегі ұсынылған музыкалық тақырыптар бойынша визуализация тұжырымдамасын жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (компьютерлік модельдеу бағдарламалары)
Пән визуализация бағдарламалары мен дизайн шешімдерінің заманауи пакетін меңгеруге бағытталған: Auto CAD, 3DS max, Photoshop, Corel Draw және басқа бағдарламалар. Бағдарламада трафареттік «пилоттық» жобаны жүзеге асыру қарастырылған. «Пилоттық» жоба нақты сәулеттік-дизайндық дизайндағы құралдарды қолдану принциптерін іс жүзінде түсінуге, сахналық дизайнның барлық тізбегін меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар II (сандық графикалық бағдарламалар, орналасу және веб-дизайн)
Пән заманауи визуализация бағдарламалық пакетін зерттейді: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign немесе Corel Draw және басқа бағдарламалар (PaintTool SAI, figma). Дағдылар графикалық жобалардың элементтерін орындау, компьютерлік өңдеу, кескіндерді макет және коллаж, фотомен өңдеу, векторлық элементтерді құру, цифрлық сурет салудың цифрлық әдістерін меңгеру, цифрлық типография және баспаға дейінгі кезеңде меңгеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кино және теледидар тарихының очерктері
Пән аудиокөрінімдік өнер теориясы мен тарихы саласында студенттерге қажетті кешенді білімді қалыптастырады, студенттерді шетел және отандық кино өнерінің дамуымен, құрылу кезеңдерімен, кинодағы көркем ойлауды қалыптастырудың негізгі мәселелерімен, түйінді шығармашылық биографиямен және стиль бағыттарымен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Композиция II (теле-видео дизайны профилі бойынша)
Осы пәннің контекстінде студент медиасфераның әртүрлі өнімдерінде композицияның негізгі заңдылықтарын зерттеу мен қолданудың теориялық және практикалық дағдыларын алады. Оларға кинематографиядағы, компьютерлік ойындардағы, мультфильмдердегі және басқа да әлеуметтік медиадағы суреттер жатады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Декорацияларды жобалау
Теле-видео саласында декорацияны жобалау жалпы алғанда шығарманың идеялық-мағыналық композициясына бағынушылық маман кеңістігін пәндік толтыруды түсіндіреді. Пән білім алушылардың теорялық және практикалық әлеуетін ашады; құрылыста кинодекорацияны жобалау кезінде және сәулеттік формақұрушы ерекшеліктеріне студенттердің назарын аудартады. «Киносәулет» феноменін, сондай-ақ құрылыста кинодекорацияны және жобалау кезінде болашақ кинокартинаның бейнелеу тұжырымдамасы көрінісін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Репортаждық фототүсірілім
Пән павильоннан тыс түсірілімнің фотокомпозиция теориялық негіздерін, адамдарды павильоннан тыс түсіру тәсілін, фототүсірілімнің арнайы түрлерін, видеотүсірілім технологияларын және репортажды түсірілімнің практикалық дағдыларын оқытуды қарастырады. Оқытудың негізгі принциптері – жалпы алғанда коммуникативті дизайн және қолданбалы фотографика, документальды фотографиялар, қазақстандық фотоөнерінің қазіргі тақырыбына жақын жоба мен эскиздерді, жаттығуларды орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Түстану II (теле-видео дизайны профилі бойынша)
Пән болашақ дизайнерге бейне-өнер, теледидар және медиа дизайн ерекшеліктері туралы түсінік беруге арналған, студенттерді түстің рөлімен және бейне өнім дизайнының түстік компонентіне қойылатын негізгі талаптармен, телехабар тарату, өндіріс дизайнымен таныстырады. Курс екі бөлімнен тұрады: біріншісі түстердің психологиялық әсері мен символдық мәнін меңгеруге бағытталған, екінші бөлім медиа және теледидар дизайнында жеке түстерді де, ең тұрақты түс комбинацияларын да пайдалануды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Түстану II (графикалық дизайны профилі бойынша)
Пән графикалық дизайн саласында түс гармониялары мен палитраларды қолданудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге арналған. Графикалық дизайн, веб-дизайн және UI саласындағы түс және колористика теориясы зерттелуде. Графикалық бағдарламаларда түсті қолдануға ерекше көңіл бөлінеді: препресс, CMYK және RGB жүйелері, түстерді түзету және түстерді бөлу, қауіпсіз веб-палитралар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн нысандарын жобалау I
«Теледидар және қойылым дизайны нысандарын жобалау I» пәні шағын XIX аяғы XX басы аса көрнекті шебер-суретшілердің өнер туындыларын, олардың шығармашылығының концептуалды-көркем сипатын визуализация жолымен басқаша ойлау мақсатында видеофильмде көркем бейнені және нақты атмосфераны жасауды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн нысандарын жобалау II
«Теледидар және қойылым дизайны нысандарын жобалау II» пәні шеңберінде білім алушылар медиаканалды ұйымдастыру тәсілдерімен танысады, қажетті визуальды қабылдауды қалыптастыруда визуализация және композиция құралын, түпнұсқалық графикалық тәсілдерді қолдана отырып, мақсатты аудитория анализімен сәйкес телекомпанияның креативті фирмалық стиль тұжырымдамасын жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
BIM дизайн нысандарын ақпараттық модельдеу
Пән бастапқы жобаны жасаудан бастап егжей-тегжейлі модельді әзірлеуге дейін қолданудың кең мүмкіндіктерін зерттейді. Revit Architecture компаниясының BIM технологиясының көмегімен архитектуралық ғимараттарды жобалау мүмкіндіктері болып табылады. Нәтижесінде студент дербес графикалық бейнелерді жасай және өңдей алады; ақпараттық технологиялар анықтамалық кітаптарымен жұмыс істеу; семестрді, курстық және диссертацияларды соңғы графикалық пакеттермен орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн нысандарын жобалау IV
«Теледидар және қойылым дизайны нысандарын жобалау IV» пәні студенттерге 2D форматында компьютерлік ойын қойылым жобасын құрайтын толық жиынтық, компьютерлік ойында бинелеу өнерінің синтезі туралы (арт-директор және гейм-дизайнер жұмыс тобы) туралы түсінік береді. Қорытынды бойынша студент болашақ кинокартина трейлері мен қысқаметражды ойын кинокартиналарының қойылым жобасын ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн нысандарын жобалау III
«Теледидар және қойылым дизайны нысандарын жобалау III» пәні шеңберінде студенттер қажетті визуальды қабылдауды қалыптастыруда визуализация және композиция құралын, түпнұсқалық графикалық тәсілдерді қолдана отырып, мақсатты аудитория анализімен сәйкес телекомпанияға арналған тақырыптық фирмалық стильді жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Заманауи күрделіқойылымдық киносуреттер
Пән білім алушыларды заманауи күрделі қойылым кинокартиналарды жасау кезінде қолданылатын заманауи, инновациялық әдіс, тәсілдермен таныстырады. Пәннің міндеті заманауи кинематографияда жаңа контентті талдау және іріктеу, сондай-ақ білім алушылар арнайы визуальды эффекттің негізгі заманауи тәсілдерін меңгеру болып табылады. Заманауи кинокартина күрделі қойылым эпизодтарын визуальды шешуге талдау жасауға және идеялық мазмұнға көңіл аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Павильондық фототүсірілім
Пән павильонда заттық, натюрморттық, портреттік және фототүсірілімнің арнайы түрлерін теориялық және практикалық оқытуды қарастырады; қойылым түсіру әдістерін және идеяларды жасау әдістерін оқытады; фотопавильон және оның жабдықтарының техникалық және технологиялық мүмкіндіктерімен таныстырады; жарық әсерін, жарықтың бейнелеу мүмкіндіктерін әртүрлі композициялық тәсілдермен өзара байланысын ашады
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Қазақстан сәулет тарихы
Пән Қазақстанның сәулет және қала құрылысын дамыту ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Хронологиялық реттілікте олардың дамуының тарихи кезеңдері қарастырылады. Сәулет ескерткіштерінің композициялық-жоспарлау, конструктивті, архитектуралық-көркемдік сипаттамалары, сондай-ақ қалалық кеңістікті ұйымдастыру зерттеледі және талданады. Оқыту нәтижесінде студенттер отандық сәулет пен қала құрылысының ерекшеліктері туралы түсінік алады, салыстырмалы талдау және сыни ойлау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Қазақстан мәдениетінің тарихы
Пән Қазақстанның материалдық және материалдық емес мәдениетін дамыту ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Хронологиялық реттілікте олардың дамуының тарихи кезеңдері қарастырылады. Өнердің түрлері: бейнелеу және қолданбалы өнер, мүсін, поэтикалық және музыкалық өнер ескерткіштері, Қазақстанның өңірлік мектептерінің ерекшеліктері зерделенеді және талданады. Оқыту нәтижесінде студенттер отандық сәулет пен қала құрылысының ерекшеліктері туралы түсінік алады, салыстырмалы талдау және сыни ойлау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн нысандарын жобалау VI (Жобаға дейінгі талдау)
Пәннің мақсаты студенттерге болашақ дипломдық жобаны орындау үшін қажетті аспектілерді қарастыру. Оларға жобалық-композициялық бөлімді орындау, жобаланған объектілердің композициялық шешімін талдау жатады. Студенттер күрделі қойылымды жобалау мәселелерін оның құрамдас нысандарының әрқайсысын ескере отырып шешеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 8
-
Заманауи дизайн (теле-видео дизайны профилі бойынша)
«Заманауи дизайн» -пән студенттердің Тарихи контекстті түсінуіне және теле-бейне дизайн саласындағы әртүрлі ағымдар мен бағыттарды дамытуға бағытталған. Оқу барысында студенттер дизайнның теориялық негіздерін талдайды, бұл шығармашылық іс-әрекетте болашақ дизайн қызметінің негізі ретінде жобалық ойлауды қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Дизайндағы заманауи материалдар (теле-видео дизайны профилі бойынша)
Пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтар студенттердің күрделі қойылымдық кинокартиналарды жасау кезінде заманауи технологияларды зерттеуге бағытталған. Бұл курс болашақта CGI графикасымен жұмыс істеу үшін қолданылатын декорацияларды, реквизиттер мен материалдарды әзірлеудегі соңғы құралдарды қарастыруға және қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 3
-
Арт-менеджмент
Пән – жеке, сондай-ақ мемлекеттік, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру туралы, сондай-ақ, кадрларды басқару, маркетинг, бюджетті басқару, жұртшылықпен байланыс, қаржы жинау және бағдарламаларды әзірлеу және бағалауды қамтитын өнер жөніндегі администратордың міндеттері туралы ақпарат жинағы. Сонымен қатар, мәдениет пен өнердің заңдылықтары мен құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн нысандарын жобалау V
Осы пән теле-видео дизайнды оқыту бағдарламасында аяқтаушы кезең болып табылады. Жұмыс қорытындысы бойынша студент фантастикалық тақырыпта арнайы эффектті белсенді қолданумен толықметражды ойын кинокартинасының қойылылым жобасын ұсынады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Портфолио - жобалық материалдарды таныстыру
Пән студенттердің есеп беру материалдарын дайындауға дағдысын арттырады, жеке қасиеттерін материалдарға енгізуге үйретеді. Негізгі құзыреттілікті бағалаудың теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттерге түрлі материалдарды талдау негізінде кәсіби қызметті жобалауға көмектеседі және қазіргі заманғы аспектілер мен проблемаларды білетін өз портфолиосін сауатты түрде дайындауға және пайдалануға үйретеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 3
-
Заманауи кинопроцесс
«Заманауи кинопроцесс» пәні төрт ірі еуропалық елдер бойынша соңғы жиырма жылдағы ең жарқын режиссер аттарымен танылған қазіргі кинематография дамуының негізгі бағыттарымен таныстырады. Сонымен қатар қазіргі кинопроцесс үрдістерін қадағалау дағдыларын қалыптастырады, студенттердің талдау қабілеттерін дамытады және кәсіби қызығушылық саласында кәсіби белсенділікке тәрбиелейді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Жобалық менеджмент
Пәннің мазмұны мыналарды қамтиды: Agile, каскадты жобаларды басқару және т.б. сияқты жобаларды басқарудың заманауи құралдарымен және әдістемелерімен танысу; жобаларды басқару жүйелері, ақпаратты сақтау және алмасу, жобаларды басқарудың бағдарламалық құралдарын пайдалану; этика және әлеуметтік аспектілер, жобаның қоғамға және қоршаған ортаға әсері; халықаралық ортадағы жобаларды басқару ерекшеліктері, мәдениетаралық өзара әрекеттесу, бөлінген командаларды басқару; инновация және технология; әртүрлі салалардағы жобаларды басқару ерекшеліктері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Телевизиялық және қойылымдық дизайн нысандарын жобалау VII (Жұмыстық жобалау)
Бұл пән кинокартинаның өте күрделі сахналанған жобасын дайындау мен шығарудың әртүрлі аспектілерін зерттейді. Ол жобалау қызметін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару кезеңдерін, сондай-ақ жобалау-сметалық құжаттаманы келісу және бекіту процестерін қамтиды.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 8
-
Қазақ киносының очерктері
Пән студенттерге еліміздің мәдени және медиа кеңістігінің негізгі құрамдас бөлігі ретінде Қазақстан кинематографын дамытудың негізгі тұжырымдамаларын, тарихи кезеңдері мен қазіргі заманғы стратегияларын зерделеуге арналған білім саласымен танысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 10
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Әлемдік және аймақтық ғылыми үрдістерді ескере отырып, дизайнда заманауи материалдық мәдениет объектілерін құру мақсатында қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне бағдарланған қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, әлеуметтік, этикалық және рухани құндылықтарға негізделген қоғамдық тәртіптің философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық заңдарына сүйеніп теле-видео дизайны саласындағы ғылыми-техникалық жетістіктердің әлемдік және аймақтық үрдістерді есепке ала отырып заманауи материалдық мәдениет пен дизайн объектілерін құру мақсатында қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне бағдарлану; әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау, сондай-ақ болашақ мамандықтарының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, заң, экономика, әлеуметтану және мәдениет саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құжаттарына сәйкес әрекет ету.
- Дене тәрбиесі мен денсаулықты нығайтудың әдістері мен құралдарын анықтау, психофизикалық қабілеттерді белсендіруге ықпал ету; толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене дайындығының тиісті деңгейіне жетуге ұмтылу.
- Қоғамның экономикалық дамуымен бірге жаратылыстану, техногендік және әлеуметтік қамтамасыз етуді қоса алғанда, заманауи әлемдік экологиялық проблемаларды анықтау және түсіну; тұрақты даму мен өмірлік қауіпсіздіктің қағидаларын, теле-видео дизайн объектілерін қалыптастыруда ықтимал шешімдерді қолданады. Пән аралық білімді біріктіру.
- Компьютерлік графикалық және көлемді модельдеу әдістерін және құралдарын таңдау, талдау, түсіндіру, ақпарат алу, сақтау, өңдеу; геометриялық және цифрлық модельдеу, визуализация және таныстырудың негізгі заңдарын қолдануға, телевизиялық және видео дизайн саласындағы қажетті арнайы бағдарламаларды қолдануға; кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты автоматтандырылған іздеу және өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
- Кадр кеңістіктігін толтыратын пәннің мүмкіндіктерін білу, тұтастай алғанда жұмыстың бағынышты идеологиялық және семантикалық құрамын білу; Пленка безендіруді жобалау және салу кезінде архитектуралық пішіндеудің ерекшеліктерін түсіну. «Кино архитектурасының» феномені телевизия мен видео өнімнің келешегінің видео бейнелеу ретінде қарастырайық. Дизайндағы түсті шешімдердің өзекті мәселелері; Конфигурациялық объектілермен жұмыс істеуде және тұтынушылармен жұмыс жасағанда түстерді қабылдау мен түстердің психологиясының түрлі аспектілері; түсті бірлестіктер; түсті белгілер, рәміздер, тарихтағы дәстүрлер, ұлттық мәдениет; түсті мәдениеттегі ағымдық үрдістер.
- Дәстүрлі және қазіргі заманауй техникасын, материалдардын және құралдардын қолданып, өнердегі жанрлар түрін және әртүрлі суреттер мен кескіндерді құрудың жалпы заңдары мен әдістерін түсіну; түрлі мәдениеттердегі түсті символизм; түстерді қабылдау психологиясы, түстік-ассоциациялар және түс-тондық қатынастардың заңдылықтары; пішіндеудің негізгі әдістемелерінде, көлемдердің және кеңістіктердің көрнекі қабылдау заңдары; әртүрлі техникалық әдістер мен макет жұмыстарының жолдары.
- Сәулеттік ғылымның теориялық ұстанымдарын, әлемдегі, сондай-ақ Қазақстан аумағында мәдениет, өнер және сәулет өнері дамуының тарихи кезеңдерінде түсіну; тарихи және мәдени дәстүрлер мен даму жағдайларын ескере отырып сәулет объектілерінің архитектурасын, эстетикалық және аймақтық ерекшеліктерін дамытудағы қазіргі үрдістерді айқындау; телевизиялық және видео дизайнды қайта құру, қалпына келтіру және стильдік қолданыстағы сәулеттік ортаны және оның объектілерін сақтау және дамыту әдістерін қолданады.
- Әлемдік және ұлттық кинематографияның даму ерекшеліктерін түсіну; әртүрлі стильдер мен жанрлардың кинематографиясын талдау дағдыларын игеру; қазіргі заманғы кинематографияның мәдени, эстетикалық, идеологиялық функцияларын түсіну. Сюжеттік-тақырыптық мазмұнды, фигуративті-мәнерлі құралдарды, жанр мен авторлық кинематографияның стилистикалық ерекшеліктерін талдау. Қазіргі заманғы экранды көркемдік тілін дамытуға, кино үрдісінде және экранды өнерде басшылық ету. Теориялық оқыту, практикалық білімдер мен кәсіби дағдылар арасындағы тығыз қарым-қатынасты сақтау. Фото-бейне жабдығының, жарықтандырудың және басқа да құралдардың техникалық мүмкіндіктерін зерттеу және қолдану. Өнер саласында басқарудың заманауи әдістері мен технологияларын түсіну, өнер саласында өнердің сыртқы ортасын талдау, оның сәтті дамуын қамтамасыз ететін маркетингтік стратегияларды таңдау және іске асыру.
- Меңгеруі туралы білім ерекшелігін қолмен графика, талдай алуан түрлі графикалық техник. Композициялық ойлау, классикалық сәулет ордерлерін құру дағдыларын алу, ордерлердің көмегімен жазықтық пен кеңістікті ұйымдастыру құралдарын қолдана білу, еуропалық мәдениеттегі ордерлердің қалыптасу және даму динамикасын, кеңестік және қазақстандық архитектурада ордерлерді қолдану ерекшелігін білу. Хиароскуро сипаттамалары мен көлемді пішінін анықтай отырып, дизайнерлік жобаларды ұсынудың классикалық әдісі болып табылатын Қытай тушьімен және суда еритін бояулармен жуу техникасын игеру.
- Болашақ фильмнің нақты ұзақтығымен динамикалық ойнатуды жасай отырып, әдеби мәтінді, музыкалық және көркем шығарманы визуализациялаудың ерекшеліктерін түсіну. Теориялық негіздерін, орындау ретін, бейнеарт жұмысының кезеңдерін, жобалау-графикалық техника негіздерін білу. Бейнеарт туындыларын талдай білу, әлемде және өңірде бейнеарттың қалыптасу және даму үрдістері туралы түсінікке ие болу; жобалық идеяны әзірлеу қабілетіне ие болу; кеңістіктік қиялын көрсету; теле-бейне жобаның элементтерін жасау және алған білімдерін келесі пәндердің оқу материалын игеру кезінде қолдану.
- Компьютерлік ойындағы бейнелеу өнерінің синтезі туралы, қазіргі заманғы тақырыптағы қысқа метражды ойын фильмінің өндірістік жобасының құрамдас бөліктерінің ең толық жиынтығы туралы түсінікке ие болыңыз. Медиаканалдарды ұйымдастыру және телекомпанияның фирмалық стилінің тұжырымдамасын әзірлеу, мақсатты аудиторияның талдауына сәйкес тақырыптық телебағдарламалар, қажетті визуалды қабылдауды қалыптастыруда түпнұсқа графикалық тәсілдерді, композиция және визуализация құралдарын пайдалану тәсілдерін меңгеру. Арнайы эффектілерді белсенді қолдана отырып, фантастикалық тақырыпта толықметражды ойын кинокартинасының қойылымдық жобасын ұсына білу. 2D форматында компьютерлік ойынның қойылым жобасын жасай білу, сондай-ақ таңдалған тақырыпқа сәйкес дипломдық жобаның жобалық-композициялық бөлімін, оның ішінде қажетті кезеңдер мен дайындық кезеңдерін, жоғары күрделі фильмнің қойылым жобасын шығаруды орындау.