Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02125 Теле-видео дизайны в Халықаралық білім беру корпорациясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Теле-видео дизайны» білім беру бағдарламасының мақсаты әртүрлі анимация және видеоматериалдар түрлерінде әр түрлі анимация және видео түрлерінде визуализация қасиеттерін оқу саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау, әртүрлі анимация және видео түрлерімен жұмыс істеу, фильм процесінің қасиеттері мен сапасын зерттеу, экрандық және бұқаралық ақпарат құралдары, олардың көрерменге және видеофильмнің сипатына әсер ету, теле-видео дизайнының бұрыннан бар үлгілеріне қатысты сараптамалық және бағалаулар туралы пікір қалыптастыру заманауи телевизиялық және видеодизайнның көрнекі компонентін дамытуға маңызды және техникалық тұрғыдан айқын көзқарасы.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әлемдік және аймақтық ғылыми үрдістерді ескере отырып, дизайнда заманауи материалдық мәдениет объектілерін құру мақсатында қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне бағдарланған қоғамдық пікірді, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, әлеуметтік, этикалық және рухани құндылықтарға негізделген қоғамдық тәртіптің философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық заңдарына сүйеніп теле-видео дизайны саласындағы ғылыми-техникалық жетістіктердің әлемдік және аймақтық үрдістерді есепке ала отырып заманауи материалдық мәдениет пен дизайн объектілерін құру мақсатында қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне бағдарлану; әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау, сондай-ақ болашақ мамандықтарының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, заң, экономика, әлеуметтану және мәдениет саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құжаттарына сәйкес әрекет ету.
  • Дене тәрбиесі мен денсаулықты нығайтудың әдістері мен құралдарын анықтау, психофизикалық қабілеттерді белсендіруге ықпал ету; толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене дайындығының тиісті деңгейіне жетуге ұмтылу.
  • Қоғамның экономикалық дамуымен бірге жаратылыстану, техногендік және әлеуметтік қамтамасыз етуді қоса алғанда, заманауи әлемдік экологиялық проблемаларды анықтау және түсіну; тұрақты даму мен өмірлік қауіпсіздіктің қағидаларын, теле-видео дизайн объектілерін қалыптастыруда ықтимал шешімдерді қолданады. Пән аралық білімді біріктіру.
  • Компьютерлік графикалық және көлемді модельдеу әдістерін және құралдарын таңдау, талдау, түсіндіру, ақпарат алу, сақтау, өңдеу; геометриялық және цифрлық модельдеу, визуализация және таныстырудың негізгі заңдарын қолдануға, телевизиялық және видео дизайн саласындағы қажетті арнайы бағдарламаларды қолдануға; кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты автоматтандырылған іздеу және өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
  • Кадр кеңістіктігін толтыратын пәннің мүмкіндіктерін білу, тұтастай алғанда жұмыстың бағынышты идеологиялық және семантикалық құрамын білу; Пленка безендіруді жобалау және салу кезінде архитектуралық пішіндеудің ерекшеліктерін түсіну. «Кино архитектурасының» феномені телевизия мен видео өнімнің келешегінің видео бейнелеу ретінде қарастырайық. Дизайндағы түсті шешімдердің өзекті мәселелері; Конфигурациялық объектілермен жұмыс істеуде және тұтынушылармен жұмыс жасағанда түстерді қабылдау мен түстердің психологиясының түрлі аспектілері; түсті бірлестіктер; түсті белгілер, рәміздер, тарихтағы дәстүрлер, ұлттық мәдениет; түсті мәдениеттегі ағымдық үрдістер.
  • Дәстүрлі және қазіргі заманауй техникасын, материалдардын және құралдардын қолданып, өнердегі жанрлар түрін және әртүрлі суреттер мен кескіндерді құрудың жалпы заңдары мен әдістерін түсіну; түрлі мәдениеттердегі түсті символизм; түстерді қабылдау психологиясы, түстік-ассоциациялар және түс-тондық қатынастардың заңдылықтары; пішіндеудің негізгі әдістемелерінде, көлемдердің және кеңістіктердің көрнекі қабылдау заңдары; әртүрлі техникалық әдістер мен макет жұмыстарының жолдары.
  • Сәулеттік ғылымның теориялық ұстанымдарын, әлемдегі, сондай-ақ Қазақстан аумағында мәдениет, өнер және сәулет өнері дамуының тарихи кезеңдерінде түсіну; тарихи және мәдени дәстүрлер мен даму жағдайларын ескере отырып сәулет объектілерінің архитектурасын, эстетикалық және аймақтық ерекшеліктерін дамытудағы қазіргі үрдістерді айқындау; телевизиялық және видео дизайнды қайта құру, қалпына келтіру және стильдік қолданыстағы сәулеттік ортаны және оның объектілерін сақтау және дамыту әдістерін қолданады.
  • Әлемдік және ұлттық кинематографияның даму ерекшеліктерін түсіну; әртүрлі стильдер мен жанрлардың кинематографиясын талдау дағдыларын игеру; қазіргі заманғы кинематографияның мәдени, эстетикалық, идеологиялық функцияларын түсіну. Сюжеттік-тақырыптық мазмұнды, фигуративті-мәнерлі құралдарды, жанр мен авторлық кинематографияның стилистикалық ерекшеліктерін талдау. Қазіргі заманғы экранды көркемдік тілін дамытуға, кино үрдісінде және экранды өнерде басшылық ету. Теориялық оқыту, практикалық білімдер мен кәсіби дағдылар арасындағы тығыз қарым-қатынасты сақтау. Фото-бейне жабдығының, жарықтандырудың және басқа да құралдардың техникалық мүмкіндіктерін зерттеу және қолдану. Өнер саласында басқарудың заманауи әдістері мен технологияларын түсіну, өнер саласында өнердің сыртқы ортасын талдау, оның сәтті дамуын қамтамасыз ететін маркетингтік стратегияларды таңдау және іске асыру.
  • Меңгеруі туралы білім ерекшелігін қолмен графика, талдай алуан түрлі графикалық техник. Композициялық ойлау, классикалық сәулет ордерлерін құру дағдыларын алу, ордерлердің көмегімен жазықтық пен кеңістікті ұйымдастыру құралдарын қолдана білу, еуропалық мәдениеттегі ордерлердің қалыптасу және даму динамикасын, кеңестік және қазақстандық архитектурада ордерлерді қолдану ерекшелігін білу. Хиароскуро сипаттамалары мен көлемді пішінін анықтай отырып, дизайнерлік жобаларды ұсынудың классикалық әдісі болып табылатын Қытай тушьімен және суда еритін бояулармен жуу техникасын игеру.
  • Болашақ фильмнің нақты ұзақтығымен динамикалық ойнатуды жасай отырып, әдеби мәтінді, музыкалық және көркем шығарманы визуализациялаудың ерекшеліктерін түсіну. Теориялық негіздерін, орындау ретін, бейнеарт жұмысының кезеңдерін, жобалау-графикалық техника негіздерін білу. Бейнеарт туындыларын талдай білу, әлемде және өңірде бейнеарттың қалыптасу және даму үрдістері туралы түсінікке ие болу; жобалық идеяны әзірлеу қабілетіне ие болу; кеңістіктік қиялын көрсету; теле-бейне жобаның элементтерін жасау және алған білімдерін келесі пәндердің оқу материалын игеру кезінде қолдану.
  • Компьютерлік ойындағы бейнелеу өнерінің синтезі туралы, қазіргі заманғы тақырыптағы қысқа метражды ойын фильмінің өндірістік жобасының құрамдас бөліктерінің ең толық жиынтығы туралы түсінікке ие болыңыз. Медиаканалдарды ұйымдастыру және телекомпанияның фирмалық стилінің тұжырымдамасын әзірлеу, мақсатты аудиторияның талдауына сәйкес тақырыптық телебағдарламалар, қажетті визуалды қабылдауды қалыптастыруда түпнұсқа графикалық тәсілдерді, композиция және визуализация құралдарын пайдалану тәсілдерін меңгеру. Арнайы эффектілерді белсенді қолдана отырып, фантастикалық тақырыпта толықметражды ойын кинокартинасының қойылымдық жобасын ұсына білу. 2D форматында компьютерлік ойынның қойылым жобасын жасай білу, сондай-ақ таңдалған тақырыпқа сәйкес дипломдық жобаның жобалық-композициялық бөлімін, оның ішінде қажетті кезеңдер мен дайындық кезеңдерін, жоғары күрделі фильмнің қойылым жобасын шығаруды орындау.
Top