Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01507 Физика-информатика в ОАИУ

Пәндер

  • Механика

    Механиканың даму кезеңдерін түсіндіреді. Механиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін сипаттайды. Механикалық қозғалыстың негізгі кинематикалық өлшемдерін қарастырады. Материалдық денелердің механикалық өзара әсерлесуін талдайды. Сұйықтар мен газдардың механикасының элементтерін тәжірибеде қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Теориялық информатиканың негізгі бағыттарын сипаттайды. Жалпы проблемаларды, теориялық информатика мәселелерін, ақпараттық процестердің негізгі принциптері мен кезеңдерін баяндайды. Компьютердің жұмыс істеуінің ғылыми принциптерін, алгоритм түсінігі және оны бағалау туралы білімін талдайды. Ақпараттық модельдердің класстары мен ақпаратты өңдеудің негізгі математикалық әдістерін ажыратады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты-ғалым-педагог идеяларының ғылыми-теориялық негіздерін тұжырымдау. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлау. Кәсіби қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қолдану. Білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет түрлерін талдау. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастыру. Шығармашылық тапсырмаларды, жобаларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электромагнетизм

    Қазіргі әлемдегі физика бойынша ғылыми көзқарастарды қарастырады. Жалпыланған бақылауларда электромагниттік құбылыстардың негізгі заңдылықтарын түсіндіреді. Эксперименттік әдістердің негіздерін және өлшеу нәтижелерін өңдеуді сипаттайды. Физикалық құралдармен жұмысты, физикалық міндеттерді қоюды және олардың физика заңдарымен байланысын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистикалық физика

    Термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдері сипатталады. Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші негізін қолдану, тепе-тең емес күй, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеледі. Максвелл-Больцман таралуы, Гиббстың кинетикалық таралуы. Классикалық және кванттық статистика негізінде дамып келе жатқан статистикалық физика негіздерін біледі. Идеалды және идеалды емес газдар, қатты денелер үшін, металдардағы электрондар үшін, флуктуация құбылыстарын және Броун қозғалысы үшін жалпы статистикалық теорияны қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Әр түрлі агрегаттық күйдегі заттардың физикалық қасиеттерін олардың молекулалық құрылысын анықтайды. Микробөлшектердің броундық қозғалысына және заттардың молекулалық құрылысына сипаттайды. Сұйықтықтар мен қатты денелердің молекулалық физикасының дамуын сыни талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементар математика

    Жиындардың және эквивалентті жиындардың негізгі ұғымдарын анықтайды. Математикалық индукция әдістерін, натурал сандар аксиомаларын түсіндіреді. Бүтін сандар мен олардың қасиеттерін сипаттайды. Рационалды және иррационалды өрнектерді жіктейді. Есептерді шешудің негізгі әдістері мен теңдеулердің негізгі ұғымдарын қолданады. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базалары мен әдіснамалық негіздерін түсіндіреді. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудегі заманауи модельдер жөніндегі ұғымдар қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түзету-психологиялық іс-әрекетінің технологиясы мен теориялық білім негіздерін практикада қолданады. Білім беру ұйымдарындарының қызметкерлері мен балалармен және ата-аналармен жұмыс жүргізеді. Психология-медико-педагогикалық консилиумның қызметін ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшінің өзін-өзі ұйымдастыруына, қазақстандық мәдениеттің қуатына, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген Қазақстанның адамгершілік-рухани жаңғыруына, азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлікті қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Электромагнетизмнен лабораториялық практикум

    Электростатикалық өрісті сипаттайтын негізгі шамалар мен электр бөлімінің негізгі заңдарын оқып үйренеді; толық тізбек үшін Ом заңы, Кирхгоф ережесін пайдаланып тармақталған электр тізбегін есептеу эксперименттік тұрғыдан зерттеледі. Мультиметр блогымен танысып ондағы зертханалық жұмыстар жасалады; өшетін электр тербелістерін зерттеу әдістері анықталып, электронның меншікті зарядын магнетрон тәсілімен анықтау эксперимент жүзінде зерттеледі; ферромагнетик қасиеттерін зерттеп үйренеді; жердің электр өрісін анықтау зертханалық жұмыстар жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы

    Курс Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамыры мен руханиятына қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде дүниетаным мен философия тарихын білуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен контекстке қарамастан, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, Еуразиялық рухани-мәдени интеграция жағдайында этностың өмір сүру болашағын әлемдік түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оптика

    Жарықтың табиғаты жайлы және оның затпен әсерлесуінде байқалатын негізгі құбылыстар мен заңдылықтарды анықтайды. Интерференция, дифракция, поляризация және геометриялық оптиканың негізгі құралдарының жұмыс істеу принципін түсіндіреді. Жарықтың жұтылуы, сәуле шығаруы, шашырауы мен шағылуына негізделген ғылыми зерттеу әдістерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кванттық механика

    Релятивистік емес кванттық механиканың сыртқы өрісіндегі жарық жылдамдығынан сыртқы жылдамдықтың қозғалысын сипаттайды. Микробөлшектердің іргелі физикалық теориясының заңдылықтарын анықтайды. Микро білім заңдарын түсіндіреді. Теориялық принциптерге толық сәйкес келетін физикалық мысалдарды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын және олардың әртүрлі салаларда қолданылуын түсіндіреді. Ықтималдықтың толық формуласы бойынша есептерді шешу жолдарын анықтайды. Процестер мен құбылыстардың ықтималды-статистикалық модельдерін жасайды. Практикалық есептерді шешуде ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехника 1

    Пән адам қызметінің бағыттарының бірі ретінде робототехниканы қолдану салалары туралы, роботтарды жасау құралдары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады, робототехниканың негізгі принциптерімен, робототехниканың даму тарихы мен қазіргі тенденцияларымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, білім алушыларды жалпы педагогикалық және арнайы тәрбие дағдыларымен: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, аналитикалық, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және шығармашылық қатынасты дамытуға, білім алушылардың ата-аналарымен байланыс жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядро физикасы

    Атомдар мен молекулалардың, атом ядросының қазіргі физикасының негіздерін анықтайды. Тәжірибелер мен тәжірибелік мәліметтер арқылы кванттық түсініктер мен құбылыстарды түсіндіреді. Әр атомның құбылыстарын, молекулалық және ядролық әсерлерін зерттейді. Атом физикасының негізгі заңдарын, физиканың нақты мәселелерін және онымен байланысты білім беру салаларын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық процесстерді компьютерлік модельдеу

    Компьютерлік модельдеудің физикалық құбылыстарын зерттеудің жаңа құралдарын анықтайды. Физикалық процестерді модельдеудің әртүрлі әдістерін салыстырады. Математикалық және компьютерлік модельдердің сандық әдістерін бағдарламалауды талдайды. Классикалық механикада салыстырмалы қозғалысты жобалау мен модельдеуді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық оқыту құралдары

    Техникалық оқыту құралдарын пайдаланудың теориялық негізін анықтайды. Ақпаратты сандық түрде ұсыну мәселелерін, оқытудың заманауи құралдарын: құжат-камера, мультимедиа проекторы, интерактивті тақта, плазмалық панель, сондай-ақ оқу процесінде заманауи техникалық оқыту құралдарын қолдану әдістемесін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық тілдер теориясы

    Бағдарламалау парадигмалары туралы ұғымдарды сипаттайды. Негізгі бағдарламалау тілдерінің алфавиттік синтаксисі мен семантикасын талқылайды. Бағдарламалаудың негізгі тілдерін талдайды және оларды іс жүзінде қолданады. Бағдарламалау тілдерінің негізгі құралдарымен жұмыс істеу қабілетін ұсынады және көрсетеді. Қолданбалы есептерді тәжірибеде іске асыру үшін бағдарламалық қосымшаны әзірлеуді жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника 2

    Курс Arduino IDE әзірлеу ортасында Arduino кешені және бағдарламалау негізінде роботтарды құрастыруға бағытталған. Роботтардың жекелеген элементтерін құрастырады, роботтандырылған жүйелер жобаларының техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізеді. Роботтарды басқару алгоритмдерінің жұмысын зерттеу. Әр түрлі ортада роботтарды бағдарламалаудың практикалық дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Алгоритмді жазудың тұжырымдамасын, қасиеттерін, түрлері мен әдістерін сипаттайды. Алгоритм модельдерін құру әдістерін талдайды. Алгоритмдік тілдерді және оларға қойылатын талаптарды түсіндіреді. Процедуралар мен объектілерге бейімделген бағдарламалау тілдерін тұжырымдайды. Дербес компьютердің бағдарламалық жасақтамасы мен деректер түрлерін жіктейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қатты дене физикасы

    Кристалдық тор, кристалдық тордың димнамикасы және энергетикалық зоналар құрылымын есептеу әдістері сипатталады. Электрондар мен кемтіктердің статистикасы, қатты дененің кинетикалық, оптикалық және магниттік қасиеттері қарастырылады. Асқын өткізгіштік, кристаллография, қатты дене физикасыкристалдардың жылу сыйымдылығының классикалық және кванттық теориялары, кристалдардың зондық теориясы тақырыптары зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау

    Физика курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми-психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтайды. Білім беру стандарттарына, мектепте оқыту бағдарламасының жоспарларына сәйкес оқыту әдістемесін сипаттайды. Дидактикалық материалға ғылыми-әдістемелік талдау жүргізуді үйретеді. Пәнаралық тәсілдің заманауи тұжырымдамасында физиканы оқыту әдістемесінің әдіснамалық және дидактикалық мәнін, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруды талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер теориясы

    Алгоритмдерді құру әдістерін күрделілік класстары бойынша жіктейді. Әр түрлі алгоритмдердің негізгі құрылымын түсіндіреді. Алгоритмдерді рәсімдеудің типтік әдістерін және оларды жобалаудың негізгі тәсілдерін білу. Кодтау теориясын және ақпаратты түрлендіру әдістерін түсіндіреді. Алгоритмдердің жалпы қасиеттері мен заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конденсацияланған күй физикасы

    Қатты денелердің механикалық, жылулық, электрлік және магниттік қасиеттерін, олардың контактілі, термоэлектрлік және гальваномагнитті құбылыстарын сипаттайды. Байланыс күштері және қатты денелердің ішкі құрылымы қарастырылады. Энергетикалық аймақтардың сипаттамасы, электрондық тығыздықты бөлу, атом аралық өзара әрекеттесудің потенциалдарын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді цифрландыру

    Пән цифрлық білім беру ортасы, электрондық оқыту ұғымдарының мәнін, оқытудың аудиовизуалды құралдарының түрлерін анықтайды. Жаппай ашық онлайн-курстардың негізгі платформаларын, қашықтықтан оқытудағы педагогикалық коммуникацияның ерекшеліктерін, ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқытуды дараландырудың заманауи мүмкіндіктерін, корпоративтік оқыту ерекшеліктерін сыни талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жүйелік бағдарламалау

    Ассемблер тілінің негізгі түсініктерін, Intel процессорларына негізделген компьютер архитектурасын түсіндіреді. Ассемблерде заманауи бағдарламалаудың негізгі аспектілерін, соның ішінде Windows және DOS үшін жүйелік және қолданбалы бағдарламалардың негіздерін талдайды. Есептеу техникасы құралдарында бағдарламалық модульдерді құру кезінде базалық бағдарламалық-техникалық шешімдерді тексереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект

    Жасанды интеллект облысындағы зерттеулер бағытын анықтайды. Эвристикалық программалау, эвристикалық модельдеу және эвристикалық қолданбалы бағдарламалау интерфейсін сипаттайды. Білімді бейнелеу модельдерін және сараптамалық жүйені құру кезеңдерін талдайды. Кез-келген бағдарламалау тілін қолдана отырып, сараптамалық жүйені құру тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық коммуникациялық технологияларды оқыту әдістемесі және критериалды бағалау

    Пән ақпараттық коммуникациялық технологиялар әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білуге, оқушылардың білімін меңгеру процесіне, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физика тарихы

    Өріс пен заттың жалпы қасиеттерін және олардың қозғалыс заңдылықтарын анықтайды. Физикалық құбылыстардың пайда болу тарихын және олардың басқа ғылымдармен байланысын сипаттайды. Физика заңдары мен құбылыстарын зерттеген және ашқан ғалымдардың жұмыстарын жүйелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Обьектіге бағытталған бағдарламалау

    Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын анықтайды. Қазіргі бағдарламалау тілдерінің жұмыс принципін түсіндіреді. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі әдістерін сипаттайды. Объектіге бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарламалауды үйретеді. Объектіге бағытталған тілдерде бағдарламаларды, өзгерту, тестілеу, толықтыру, талдау және қауіпсіздігін қамтамасыздандыру принциптерін баяндайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заман физикасы

    Қазіргі физика көмегімен әлемдік кеңістіктің бейнесін анықтайды. Қазіргі физиканың негізгі заңдарының классикалық теорияларын ұсынады. Кәсіби маманданудың негізгі жүйесі ретінде физиканы зерттеу әдістерін талдайды. Болашақ мамандыққа байланысты қолданбалы физиканың өзекті мәселелерін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейімделген ақпараттық технологиялар

    Дербес компьютермен пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу дағдыларына, іскерлік ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын меңгеруге, мамандандырылған компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын оқыту. Курстың ерекшелігі мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін ақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін ескереді. Ақпараттық және коммуникациялық технологияларды коммуникация құралы, ақпаратпен жұмыс істеу технологиясы, бейімдеу технологиясы ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика

    Электромагниттік өріс пен оның денелерінің электр зарядтарымен өзара әрекеттесуін анықтайды. Электромагниттік және магниттік құбылыстар, электромагниттік сәуле, электр тогы және оның электромагниттік өріспен әрекеттесуі арасындағы байланысты сипаттайды. Қазіргі физикадағы электромагниттік өрісті, зарядталған бөлшектер арасындағы кез-келген электромагниттік және магниттік өзара әрекеттесуді талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернетте программалау

    Интернет технологиясын, Интернеттің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін түсіндіреді. Интернет желілерінде қосымшаларды жобалау әдістерін ұсынады. Интернет туралы ақпаратты беру және өңдеу тұжырымдамасын сипаттайды. Интернет технологияларын қолдана отырып, Заманауи бағдарламалау тілінде веб-сайт құруды үйретеді. Ақпараттық технологиялардың аспектілерін зерттейді және салыстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет технологиясы

    Веб-нысандарды құруға арналған негізгі бағдарламалық жасақтаманың мақсатын түсіндіреді. Интернет-кеңестердің бағдарламалық қамтамасыз етілуін қарастырады. Flash технологиясын, HTML-де CSS-ті қолдану технологиясын сипаттайды. HTML гипермәтіндік тілінде алгоритмдерді жазу ережелерін түсіндіреді.Интернет желісінде сайтты орналастыру тәсілі мен жолдарын қарастырады және енгізудің ең оңтайлы нұсқасын таңдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өрістер теориясы

    Математикалық кеңістіктің скаляр, векторлық, тензорлық аймақтарының қасиеттерін анықтайды. Өрістер мен олардың бөліктерін зерттеу кезінде интегралдар білдіретін ұғымдарды сипаттайды. Қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық білімді қолдануға үйретеді. Кристалдық өріс теориясының принциптерін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астрофизика

    Аспанда болып жатқан құбылыстарды түсіндіреді. Аспан денелерінің физикалық табиғаты туралы білімді сипаттайды.жер процестеріне әсер ететін планетадағы құбылыстарды талдайды. Оқу-эксперименттік зерттеулер барысында туындайтын мәселелерді шешуге үйретеді. Қазіргі астрофизиканың негізгі мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалау

    Визуалды бағдарламалау ортасындағы негізгі ұғымдарын анықтайды. Автоматты бағдарламалау негіздерін, бағдарламалау тілдерінің классификациясын, деректер түрлерін түсіндіреді. Объектіге бағытталған ортада бағдарламалау негіздерін, жоғары деңгейлі бағдарламалау ортасында бағдарламалаудың негізгі құралдарын қарастырады. Объектілерді құруға және жоюға, конструкторлар мен деконструкторларды, динамикалық объектілерді пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Программалау практикумы

    Алгоритмдер мен олардың қасиеттерін сипаттайды. Сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді құрайды. Шартты және параметрлік циклдерді, бастапқы шарттарды зерттейді. Файлдармен жұмысты талдайды, фразаларды шығарады, с++, Python, PHP тілдерінде құрылымдармен жұмыс жасайды.Көп нүктелі және шартты циклдарды пайдалана отырып, бағдарламалық модульдерді әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астрономия

    Ғарыш кеңістігіндегі жеке денелер жүйесін, олардың құрылымын, астрономияның сыртқы түрі мен динамикасын анықтайды. Галактика жүйесінің қазіргі құрылымын сипаттайды. Негізгі аспан механикасын зерттеу принциптері негізінде Күн жүйесінің негізгі принциптерін түсіндіреді. Аспанның әртүрлі нысандарының физикалық қасиеттеріне эксперименттік зерттеу жүргізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адамның компьютермен өзара байланысы

    Адамның компьютермен жұмысын ұйымдастыру үшін декларативті бағдарламалау тілін түсіндіреді. Visual Prolog тілін үйренуге назар аударады. Формальды тексеру әдісі мен математикалық логика формуласын қолдану - логикалық бағдарламаның идеялық түбірлерінің нәтижелерін тексереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік және математикалық модельдеу

    Компьютерлік модельдеудің негізгі принциптерін сипаттайды. Модель параметрлерін сандар бойынша бағалайды. Математикалық және компьютерлік модельдер арасындағы ақпаратты ұсынады. Ресми түрде қазіргі құрылымдар мен олармен операцияларды сипаттайды. Бағдарламалық өнімге арналған тұжырымдамалық модель жасауға үйретеді. Деректер схемаларының физикалық және логикалық құрылымын білдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика әдістері

    Математикалық физиканың негізгі теңдеулері және оларды шешудің әдістері, механика, гидродинамика, электродинамика және кванттық механикадағы толқын, жылу алмасу теңдеуі, Пуассон, Лаплас, Шредингер теңдеуі бойынша модельдік физикалық жүйелері қарастырылады. Осы теңдеулерді тиісті шекара мен бастапқы шарттармен тікбұрышты, цилиндрлік, сфералық координаталарда шешудің әдістерін зерттейді, физикадағы пәннің рөлінің негіздемесі сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логикалық бағдарламалау

    Есептеу жүйелерін қолданатын ақпараттық жүйелерді және байланыстыруға, жіберуге, сақтауға және өңдеуге қатысты теориялық мәселелерді сипаттайды. Логикалық бағдарламалау жүйесінде практикада математикалық есептерді қолданады. Visual Prolog интерпретаторының аннотациясына негізделген графикалық қосымшаның интерфейсін бағдарламалауды үйретеді. Бағдарламалық өнімнің ақпараттық элементтеріне сәйкес сипаттамаларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физикалық есептерді шешу практикумы

    Мәселелерді шешудегі жаңа терминдер мен күрделі ұғымдардың мағынасын анықтайды. Тапсырмаларда қарастырылған физикалық процестер мен заңдылықтарды түсіндіреді. Тәжірибеге қажетті физикалық шамалардың заңдылығын талдайды. Оқушылардың өзіндік жұмысы үшін физика есептерін шешу әдістерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Талдау жүргізу дағдыларын қалыптастыра отырып, педагогикалық технологиялар мен зерттеудің түрлі әдістерін қолдану және есептерді шешу жағдайларында білім алушылардың оқу-іздестіру жұмысын ұйымдастыруды жоспарлайды.
  • Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.
  • Оқу-тәрбие үрдісінде сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуында оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін таңдайды және қолданады.
  • Жаңа идеологиялық көзқарастарды қалыптастыру үшін алынған білімді пайдаланады және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
  • Деректерді өндірудің модельдері мен әдістері, жасанды интеллект жұмысының принциптерін, машиналық оқыту, есептеу күрделілігі мен оңтайландыру теориялары негізінде зерттеу міндеттері мен оларды шешу жолдарын жіктейді.
  • Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтайды, ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің интеллектуальді және мәдени деңгейін дамытады.
  • Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және философиялық пайымдауды сипаттайды.
  • Физика саласындағы проблемаларды, процестер мен құбылыстарды жан-жақты талдай алады, қолданбалы есептерді шешуде физикалық білім мен дағдыларды қолдана алады.
  • Қазақстандық қоғамды дамытудағы экологиялық, әлеуметтік процесстер мен құбылыстарды жобалап, тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді.
  • Заманауи технологияларды қолдана отырып кәсіби қызметте әр түрлі күрделілік деңгейіндегі қолданбалы практикалық есептерді шешу алгоритмдерін дербес құрастырады.
  • Жоғары математика және математикалық статистика теориясының негізгі ұғымдары мен идеяларын түсіндіреді.
  • Кәсіби қызметтің стандартты мәселелерін шешуде механика және АКТ саласындағы іргелі білімді қолданады.
  • Электродинамика және өріс теориясы заңдары арқылы айнымалылар мен тұрақты жұлдыздардың астрофизикалық бақылауларының деректерін түсіндіруге байланысты практикалық есептерді шешеді.

Ұқсас БББ

Top