Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05102 Биология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Омыртқасыз жануарлар және төменгі сатыдағы өсімдіктер

    Пәннің мақсаты фауна мен флораның дамуындағы маңызды негізгі ұғымдар, әдістер мен перспективалар туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында омыртқасыз жануарлар мен төменгі сатыдағы өсімдіктердің қалыптасуының әртүрлілігі мен негізгі заңдылықтары, экономикалық, медициналық, коммерциялық маңызы және экологиялық жүйелердегі фауна мен флораның рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия және математика

    Пәннің мақсаты жалпы химияның іргелі мәселелерін сипаттау қабілетін қалыптастыру және математикалық арифметикалық әрекеттерді орындауды, шамалар мен есептеу қателіктерінің жуықталған мәндерін табуды, ауызша және жазбаша тәсілдердің үйлесімімен қолданбалы сипаттағы есептерді шешуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Пәннің мақсаты – тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Омыртқалы жануарлар және жоғары сатыдағы өсімдіктер

    Пәннің мақсаты-омыртқалы зоология мен жоғары сатыдағы өсімдіктердің маңызымен негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен даму перспективалары туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында омыртқалы жануарлар мен жоғары сатыдағы өсімдіктердің қалыптасуының алуантүрлілігімен негізгі заңдылықтары, жануарлардың экологиялық жүйелердегі экономикалық, медициналық, коммерциялық маңызы мен рөлі, далалық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін зологиялық және ботаникалық зерттеу әдістері мен математикалық өңдеу ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Клетка биологиясы және гистология

    Пәннің мақсаты - клеткалар мен ұлпалардың шығу тегі, құрылысы мен қызметі туралы көзқарастарды қалыптастыру, клеткадағы зат алмасу барысындағы нәзік құрылысының өзара әсерлері, клеткалық сигналдардың берілу механизмдері, қалыпты және патологиялық жағдайдағы клетканың бөлінуі мен дифференциациясы, организм ұлпаларының филогенетикалық тұрғыдан алыс және әртүрлі мамандануы және құрылымдық – химиялық және жүйелік механизмдерінің типтік заңдылықтарын түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 9
  • Микроскопиялық техника және адам және жануарлар анатомиясы

    Пәннің мақсаты: жарық оптикалық микроскоптың көмегімен адам және жануарлар организмдерін тұтас және мүшелер жүйесі мен мүшелерінің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын, шығу тегі мен қызметін зерттеуге мүмкіндік беретін биологиядағы микроскопиялық техниканың мәнін түсіндіру., сонымен қатар, зерттеудің классикалық және қазіргі заманғы микросопиялық әдістерінің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 9
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттерде өсімдік клеткалары мен өсімдік ұлпа құрылымының ерекшеліктері, өркен морфологиясы мен анатомиясы, тамыр және генеративті жүйе туралы, өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттарын, көбеюдің биологиялық мәнін, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістері, онтогенез және филогенез процесінде өсімдіктер құрылымының өзгеруін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 9
  • Биостатистика

    Пәннің мақсаты-биометрия терминдерінің білімін қалыптастыру, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын талдау, биостатистика әдістерін қолдану, математикалық-статистикалық әдістер негізінде ғылыми эксперименттердің нәтижелерін талдау, көптеген мәліметтерді топтау әдістемесін қолдану, іріктемелі көрсеткіштерді бағалау, корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау жүргізу, биостатистика деректері негізінде ғылыми негізделген тұжырымдар жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Микроорганизмдер экологиясы

    Пәннің мақсаты: студенттерді табиғи тепе-теңдікті сақтаудағы микроорганизмдердің рөлін тұжырымдамалау қабілетін, экологиялық мәселелерді талдау және бағалау, табиғи тепе-теңдікті сақтаудағы микроорганизмдердің маңыздылығын көрсету, олардың табиғаттағы заттардың айналымына белсенді қатысуы, ағынды сулардың, ауаның және топырақтың ластануымен байланысты қоршаған ортаның экологиялық мәселелерін анықтау, оларды шешу үшін қоршаған ортаны пайдалану қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Пәннің мақсаты-физиологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, адам мен жануарлар организмінің тіршілік әрекетінің физиологиялық процестерін олардың бірлігі мен қоршаған ортамен өзара байланысында жүйелеу. Нәтижесінде студент дененің әртүрлі жүйелерінің, олардың жеке құрылымдық элементтерінің және тұтастай алғанда организмнің жалпы заңдылықтары мен қызметінің ерекшеліктерін түсіндіре және ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 9
  • Микробиология

    Пәннің мақсаты студенттерге микроорганизмдер биологиясы және олардың экожүйедегі рөлі туралы тұтас түсініктерді, практикалық қолдану мүмкіндіктерін зерттеу, прокариотты клетканың құрылымдық ұйымдастырылуын сипаттау, микроорганизмдерді ғылыми зерттеу объектісі ретінде және практикалық мақсатқа қолдану, микробты дақылдарымен жұмыс істеу, микроорганизмдерді зерттеу мақсатында микроскопиялық әдістерді қолдануды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Генетика

    Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 9
  • Адам онтогензі

    Пәннің мақсаты: студенттерде организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру, адам онтогенезінің негізгі кезеңдерін сипаттау және эмбриональды даму фазаларын анықтау, сонымен қатар саралау процесін, химиялық, морфологиялық және функционалды белгілерді, морфогенезді, жаңа құрылымдардың пайда болуын және организмдердің жеке дамуы барысында олардың формаларының өзгеруін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Экологиялық этика және физикалық өрістердің тірі организмге әсері

    Пәннің мақсаты: физикалық өрістердің тірі организмдерге әсері туралы түсініктерді және адамның табиғатпен әрекеттесуі және осы өзара әрекеттесудің экологиялық этикасының мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру, жануарлар мен адамдарға зерттеу және сынау саласындағы экоэтикалық мәселелерді анықтауды және физикалық факторлардың тірі организмдерге әсер ету механизмдерін түсінуді үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Биоэтика және радиациялық биология

    Пәннің мақсаты: адамның табиғатпен қарым-қатынасы және биоэтиканың құқықтық аспектілері туралы түсініктерге сәйкес құзыреттіліктерді қалыптастыру, биологиялық объектілерді басқару және радиацияны ғылым мен өндірісте, зерттеулер мен жануарларды сынау кезінде пайдалану саласындағы биоэтикалық мәселелерді анықтау қабілетін және иондаушы сәулелердің тірі организмдерге әсер ету механизмдерін түсінуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Молекулалық биология

    Пәннің мақсаты прокариоттар мен эукариоттарда тұқым қуалайтын ақпаратты беруді және іске асыруды қамтамасыз ететін негізгі құрылымдар мен механизмдер туралы түсінік қалыптастыру, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың молекулалық құрылымының ерекшеліктері, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен физика - химиялық қасиеттерін талдаудың заманауи әдістері, репликация, транскрипция, РНҚ жетілу, генетикалық материалды қалпына келтіру механизмдері мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Жеке даму биологиясы

    Пәннің мақсаты: студенттерге организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы көзқарасын қалыптастыру; онтогенездің негізгі сатыларын ажыратуға және эмбриональды дамудың фазаларын анықтауға; өсудің механизмін, морфогенезін, даму ақауларының себептерін түсіндіреді;регенерация механизмдері, эмбриональдық индукция, дифференциация, детерминация мен қартаю және жануарлардың даму негізінде жатқан басқа да процесстерде қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Хронобиология, нейрофизиология және иммунология

    Пәннің мақсаты: биологиялық ырғақтардың табиғаты, синхронизатор факторлары және организмдер тіршілігіндегі бейімделу механизмі ретінде ырғақтардың рөлі туралы, тнып білу процестерінің физиологиялық негіздері, психикалық әрекеттің механизмдері және мінез-құлық реакцияларының заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар сыртқы орта факторларының әсеріне организмнің иммундық жүйесінің жауап беруінің негізгі сәттерін сипаттау және түсіндіру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Фитотерапия

    Пәннің мақсаты: студенттерді дәрілік ретінде әлеуетті құнды және халықтық медицинада пайдаланылатын, бірақ ресми дәрілік өсімдіктер болып табылмайтын өсімдіктердің таралуымен, пайдалану ерекшеліктерімен, сондай-ақ дәрілік шикізаттың негізгі заманауи түрлерімен және фитопрепараттардың тиімділігін қамтамасыз ететін оны қолдану принциптерімен, дәрілік өсімдіктерді қолдану әдістерімен, негізгі дәрілік өсімдіктердің макроскопиялық және микроскопиялық диагностикалық белгілерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Цитогенетика

    Пәннің мақсаты: интерфазалық және метафазалық хромосомалардың талдауының заманауи цитогенетикалық әдістерін қолдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы; хромосомаларының құрылымдық және функциялық ұйымдасу ерекшеліктері; кариотип, кариотиптеу принциптері; цитогенетикалық препараттарды дайындау әдістері; полиплоидті нысандарды өндіру және сәйкестендіру әдістері; тозаңның құнарлылығы және өміршеңдігі және оларды бағалау әдістері; хромосомалардың құрылымдық бұзылыстары түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Фотобиология және клеткалардың дифференциялануы

    Пәннің мақсаты: фотобиологиялық процестердің (фотосинтез, көру, хемилюминесценция және т.б.) физика-химиялық негіздері және жасушалардың дифференциациялану механизмдері жайында түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ осы құбылыстарды зерттеу әдістерін (микроскопия, спектрофотометриялық, колориметриялық әдістер, люминесценттік талдау және т.б.) және тірі организмдерге фотобиологиялық әсер ету әдістерін және жасуша дифференциациясын қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және эндокринология

    Пәннің мақсаты: дамып келе жатқан ағза физиологиясының негіздері, өсу және даму заңдылықтары, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын бағалау, ағзаның барлық жүйелерінің қалыптасу және даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, организмнің эндокриндік жүйесінің жағдайын бағалауға, организмнің физиологиялық жүйелерінің гормондық реттелуінің ерекшеліктерін және оның резервтік мүмкіндіктерін негіздеуге мүмкіндік беретін эндокринологияның тұтас жүйелі көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Өсімдіктер экологиясы және эволюция теориясы

    Пәннің мақсаты-жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік дүниетанымды қалыптастыру. Нәтижесінде студент эволюциялық процестердің негізгі факторлары, механизмдері мен заңдылықтары туралы білімді жүйелеуге және әртүрлі экологиялық факторларға байланысты бөлінген әртүрлі экологиялық топтардың өсімдіктерінің биотикалық және абиотикалық ортасымен әртүрлі қасиеттер мен қатынастардың ерекшеліктері, олардың рөлі туралы идеяларды қалыптастыруға қабілетті болады.заттардың циклінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Баған клеткаларының биологиясы

    Пәннің мақсаты-баған клеткаларының құрылымы мен функцияларын, in vivo және in vitro жағдайындағы бағаналы клеткалардың морфофункционалды ерекшеліктерін, көп клеткалы организмнің дамуындағы бағаналы клеткалардың рөлін зерттеу. Қатерлі ісік жасушаларының проблемасы, қалыпты және патологиядағы бағаналы және сараланған жасушалардың байланысын және цитологиялық және гистологиялық препараттарды микроскопиялау дағдыларын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қазақстан биоресурстары

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның биологиялық ресурстары және жануарлар мен өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалану негіздері туралы білім алу, ресурстанудың теориялық негіздерін зерделеу, биоресурстардың әр түрлерін кеңістікте бөлу және игеру ерекшеліктерін талдау, өсімдіктер мен жануарлардан алынатын ресурстық түрлердің жай-күйін бақылау және қорларын бағалау әдістерін зерделеу, ресурстық түрлер мен қоғамдастықтарды ұтымды пайдаланудың экологиялық негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер интродукциясы

    Пәннің мақсаты студенттерге өсімдіктерді интродукциялау туралы теориялық білім беру, Қазақстан мен әлем флорасының жоғары интродукциялық әлеуетімен танысу, фенологиялық бақылау, бастапқы материалды іріктеу және бағалау, интродуценттердің жас ерекшеліктерін анықтау, өсімдіктерді интродукциялау бойынша эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу, жасыл құрылыста интродуценттерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Жеке гистология

    Пәннің мақсаты: студенттер әрбір мүшенің микроскопиялық құрылысы туралы толық мәліметтерді алады және мүшелердің онтогенетикалық ерекшеліктерін түсінеді. Сонымен қатар, студенттер гистологиялық препараттарды зерттегенде мүшелерді танып білуге үйренеді және олардың ұлпалық элементтерін ажыратады, әр түрлі мүшелер мен жүйелердің морфологиясын зерттеу үшін микроскопиялық анатомияның мәнін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Жәндіктердің биологиясы және экологиясы

    Пәннің мақсаты: биология мен экология туралы тірі организмдердің ең маңызды және әр түрлі топтарының бірі — жәндіктер, өзгеретін биосфера жағдайындағы жәндіктердің алуантүрлілігі мен популяциясындағы өзгерістері, жергілікті экожүйелерде де, жалпы биосферада да заттар мен энергия ағындарындағы рөлі, жәндіктер мен адамның қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Жалпы паразитология негіздері

    Пәннің мақсаты: организмдердің паразиттік тіршілік ету жолына өтуімен және паразит-ие жүйесіндегі алуантүрлілікпен байланысты жалпы биологиялық заңдылықтарды ашатын экология ғылымы ретінде паразитология туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар организмдердің бейімделу өзгерістерін талдауға мүмкіндік беретін әдістерді қолдана біліп паразиттік жануарларды ұйымдастыратын, олардың тасымалдаушы аурулардың табиғи және антропогендік ошақтарындағы рөлін анықтау жоларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Балық биологиясы

    Курсты оқытудың мақсаты: Студенттерге балықтардың биология курсы жайында жан-жақты түсінуді, балықтардың қазіргі систематикасын, морфологиялық белгілерін, биологиялық және экологиялық ерекшеліктерін білуді және алынған білімдер негізінде экологиялық зерттеулер жүргізуді, сонымен қатар ихтиофаунаны сақтау және қорын тиімді пайдалану бойынша ғылыми-биологиялық негіздемелер дайындау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Фитопатология

    Пәннің мақсаты: өсімдік иммунитетінің түрлері мен механизмдерін сипаттау және өсімдіктердің патогендерге сезімталдығы мен тұрақтылығына әсер ететін факторларды бағалау қабілетін қалыптастыру. Саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар тудыратын және экологиялық факторлардың әсерінен болатын өсімдіктердің жұқпалы ауруларының генетикалық және молекулалық негіздерін түсіндіру, фитопатогендерге төзімділікке арналған мәдени өсімдіктердің генетикалық коллекциясын бағалау, фитопатогендік микроорганизмдердегі геномдық полиморфизмді зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Адам генетикасы

    Пәннің мақсаты: студенттерде адам ағзасының босанғанға дейінгі және постнатальды онтогенезінің негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы терең түсінік қалыптастыру, эмбриональды дамудың негізгі кезеңдерімен, өсудің молекулалық биологиялық, генетикалық, клеткалық-ұлпалық механизмдерімен, эмбрионның морфогенезі мен цитодифференциясымен, даму аномалияларының пайда болу себептерімен танысу, адамның және сүтқоректілердің басқа өкілдерінің дамуындағы сыни кезеңдерді қарастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Бейімделудің физиологиялық және биофизикалық механизмдері және дәрілік заттардың кинетикасы

    Пәннің мақсаты: организмнің және оның жеке бөліктерінің қоршаған ортамен қарым-қатынас бірлігіндегі тіршілік ету заңдылықтары мен бейімделу ерекшеліктері, жалпы бейімделудің ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. сонымен қатар дәрілік заттардың әсер етуінің негізгі фармакодинамикалық және фармакокинетикалық механизмдерін және дәрілік заттардың көмегімен организмнің әртүрлі жүйелерінің физиологиялық белсенділігін реттеу әдістерін талдай білуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Клеткалар мен ұлпалар патологиясы

    Пәннің мақсаты-гомеостаз негіздерін, бейімделуді және жасушалар мен тіндер патологиясының типтік формаларын зерттеу. Курсты оқу барысында жасуша патологиясының типтік формалары туралы қазіргі заманғы идеялар қарастырылады: дистрофия, дисплазия, метаплазия, гипотрофия (атрофия), гипертрофия, сонымен қатар Апоптоздың некрозы мен патологиялық формалары, клетканың зақымдалуына әкелетін эндо - және экзогендік факторлардың әсері, клетка өзгеру механизмдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Сүтқоректілердің биологиясы және экологиясы

    Пәннің мақсаты: сүтқоректілердің құрылым ерекшеліктері, шығу-тегі мен эволюциясы, морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері бойынша қазіргі систематикасының негізгі таксондары, олардың таралуы мен санының динамикасына әсер ететін сыртқы ортаның негізгі факторлары, тіршілік циклдері мен биоценозда алатын орны туралы білім қалыптастыру, сонымен қатар сүтқоректілердің популяциясын басқаруда абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлердің түрлерін талдай білуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Жалпы микология негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің саңырауқұлақтардың табиғаты, саңырауқұлақтардың жіктелуі, саңырауқұлақтардың экологиялық топтары, биологиялық әртүрлілігі, шығу тегі, жүйелілік пен диагностикасы, эволюциясы, филогенетикалық байланыстар үшін тиісті құрылымдардың маңызы, сондай-ақ табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы заманауи теориялық білім алу..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Зерттеулердің физио-биофизикалык әдістері| бойынша арнайы практикум

    Пәннің мақсаты: Студенттерді ғылыми мекемелерде кәсіби іс-әрекетке дайындауда, клиникалық диагностикалық және емдік-профилактикалық зертханаларда, ғылыми зертханаларда зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде студенттерде заманауи жоғары технологиялық жабдықтарды ұтымды пайдаланудың теориялық білім жүйесін және әдістемесін қалыптастыру.Заманауи фотометриялық және спектрлік зерттеу әдістері, полярографиялық, кондуктометриялық және электрофизиологиялық әдістерді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Биофизика

    Пәннің мақсаты-тірі организмдерде өтетін маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері және биологиялық құбылыстар мен заңдылықтарды, эксперименттік зерттеуге биофизикалық көзқарас дағдылары туралы түсінік қалыптастыру, тірі жүйелер жұмысының физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы, тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, оның ішінде химиялық құрылымы, табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің қасиеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • қоршаған ортаның биоалуантүрлілігін сақтаудың негізгі экологиялық заңдылықтарын, олардың даму эволюциясын, Әл-Фараби, Абай ілімдерін, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерімен әлеуметтік-мәдени даму бағыттарын талдай отырып, әлеуметтік проблемаларды шешу жолдарын игеру;
  • биология ғылымының адам мен жануарлардың анатомиясы мен физиологиясы, жеке даму биологиясы, биохимия, генетика, микробиология, молекулярлық биология, биофизика, экология, ботаника, зоология, биотехнология, экология сияқты негізгі бағыттарынан алған білімін кәсіби қызмет барысында қолдана білу;
  • ғылыми материалдарды жинауға және дайындауға дағдылану, далалық және эксперименталды зерттеулер нәтижелерін өңдеу;
  • биологиялық талдаудың микроскопиялық, ботаникалық, зоологиялық, эмбриологиялық, генетикалық, молекулалық-биологиялық, физиологиялық, биофизикалық, экологиялық және басқа түрлерінің әдістерін меңгеру, оларды ғылыми-зерттеуді орындауда қолдану;
  • биоэтиканың халықаралық талаптары мен принциптеріне сәйкес олардың қызмет ету тетіктерін анықтау мақсатында биологиялық объектілер бойынша ғылыми-зерттеу институттарының зертханаларында эксперименттерді жоспарлау;
  • биостатистика әдістерін пайдалана отырып, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық материалды жинауды, өңдеуді, түсіндіруді жүзеге асыру;
  • ғылыми әдебиеттерге талдау жасау, әдебиеттерге шолуды құрастырып жазу, тезистер, баяндамалар жазу, ғылыми конференцияларда, қоғамдық тыңдамаларда зерттеу нәтижелерін баяндау және негізді түрде қорғау;
  • алынған биологиялық, генетикалық және биотехнологиялық өнімдердің сапасын, қауіпсіздігін және өндірістің GLP ережелеріне сәйкес болуын бағалау;
  • биологиялық және биотехнологиялық жағдайдағы және басқада зертханаларға экологиялық мәселелерді, ГМО бақылау мәселелерін шешу үшін биообъектілерге мониторинг жүргізу, диагностика, экспертиза жасау;
  • биомедициналық тәжірибелерде қолдану үшін биохимиялық, молекула-генетикалық, цитологиялық, гистологиялық талдаулар жасау үшін әдістерді меңгеру;
  • медициналық зертханаларда диагностикалық зерттеулер жүргізу үшін биологиялық материалдар (қан, жағынды, биопсия және т.б.) алу;
  • кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу, одан әрі білім беру жолын және кәсіби мансабын жобалау.
Top