Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01114 Білім беруді басқару в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері туралы мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайяттық мәселелер мен кейстерді шешеді,. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері

    Қолданыстағы құқықтық нормаларды негізге ала отырып, мақсаттар мен міндеттерді айқындайды; Қазақстан Республикасындағы білім беру қызметін, оның ішінде ЕҚ бар білім алушылардың білім беру ұйымын реттейтін қолданыстағы құқықтық нормаларды қолданады; білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге және кәсіптік әдеп нормаларына сәйкес ОP бар адамдармен кәсіптік қызметті жүзеге асырады. Қойылған міндеттерді шешудегі ықтимал тәуекелдер мен шектеулерді бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беруді басқарудың салыстырмалы жүйелері

    Қазақстанның білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттарын, білім беру саласындағы қызметті регламенттейтін заңдар мен нормативтік құқықтық актілерді біледі; субъектілердің өзара іс-қимылын іске асыру үшін мекеменің білім беру ортасының ерекшеліктерін пайдаланады; басқа мамандармен бірлесіп білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара іс-қимыл жоспарларын жасай алады; ұйымдастырушылық қызметтің өзара іс-қимылын ұйымдастыру үшін тәсілдерді пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық жүйелерді салыстырмалы талдау

    Осы халықаралық білім беру жүйелерінің білімін пайдаланады, олармен жұмыс істей алады және зерттеу жүргізу және талдамалық құжаттарды дайындау үшін қолдана алады. Халықаралық және салыстырмалы білім беру саласында зерттеудің әдіснамасы мен қолданбалы әдістері туралы базалық білімді қолданады; әртүрлі саяси, әлеуметтік-мәдени және экономикалық контексттердің білім беру жүйесіне әсерін салыстырады; топтық және жеке зерттеу жұмысының нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі тәлімгерлік

    Қазақстанда және шетелде білім беру саласындағы тәлімгерліктің үлгілері мен тәжірибелерін біледі; ментимен жұмыс техникасы мен ынтымақтастық форматтарын меңгере отырып, ментидің сұранысын ескере отырып, өзара іс-қимыл мақсаттарын тұжырымдайды; ментиде қиындықтар туғызған міндеттерді талдай алады, әрі қарай дамуда шешу дағдыларын пайдалану перспективасын белгілей алады; ментидің Кәсіби саладағы қызметін бағалауды орындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы және инклюзивті білім беру сапасының мониторингі

    Білім беру процесінің сапасына және оның нәтижелеріне арнайы және инклюзивті мониторинг жүргізу саласында жүйелі жұмысты жүзеге асырады. Білім беру сапасын бағалаудың өлшемдері мен көрсеткіштерін айқындайды; білім берудің арнайы және инклюзивті білім беру сапасын бағалаудың бақылау-өлшеу материалдарын талдайды, әзірлейді және іске асырады; арнайы және инклюзивті білім беру саласында зерттеулер жүргізеді және жетілдіру үшін қажетті білім беру процесінің бағыттарын талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Персоналды бейімдеу, тәлімгерлік

    Қарым-қатынас жағдайда әрекет процестерін әлеуметтік-психологиялық басқаруды жүзеге асырады. Кадрлармен жұмыс кезінде сүйемелдеу құралдарын меңгереді. Ұйымның даму стратегиясына сәйкес кадрларды бейімдеудің жеке бағдарламасын, білім беру бағдарламаларын және қызметкерлер құрамын оқытуды жүргізу үшін қажетті материалдарды әзірлейді. Тәлімгерлік рәсімін пайдаланады, жаңа қызметкерлердің даму және құзыреттіліктерін меңгеру құрылымын құрастыра алады. Қызметкерлерді бейімдеу кезеңінде коучингтік және тренингтік технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі көшбасшылық

    Сыни және жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген; білім беру жүйелерін басқарудың әртүрлі әдіснамалық тәсілдерін, оның ішінде көшбасшылық теорияларын енгізеді, көшбасшылық қағидаттарында білім беру ұйымын басқару процесін ұйымдастырады және жүзеге асырады, көшбасшылық қағидаттарында білім беру ұйымын басқару процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру кезінде дербестік пен шығармашылықтың жоғары деңгейін көрсетеді; тиімді көшбасшылық дағдыларын меңгереді; өзінің басқару қызметін рефлексиялау, талдау және өзін-өзі бағалау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі ғылыми-педагогикалық зерттеулер

    Білім беру процесін іске асыруды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етудің қажеттілігін ғылыми негіздейді; білім беру бағдарламалары мен жеке білім беру маршруттарын педагогикалық жобалауды жүзеге асырады; кәсіби міндеттерді шешу кезінде білім берудегі заманауи зерттеулердің әлеуетін пайдаланады; өз қызметінде жұмыс істейтін/өзара іс-қимыл жасайтын адамдардың мінез-құлқының ерекшеліктерін ескереді. Мәселені, жағдайды жүйе ретінде талдайды, оның негізгі компоненттерін бөліп көрсетеді; мәселені шешуге қажетті ақпаратты табады; мәселені шешудің мүмкін нұсқаларының артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды. Міндеттер мен проблемалардың ықтимал шешімдерінің салдарын анықтайды және бағалайды, алға қойылған мақсатқа жету стратегиясын әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қақтығыстарды басқару психологиясы

    Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларды сыни талдауды жүзеге асырады; іс-қимыл стратегиясын әзірлейді; проблемалық жағдайды жүйе ретінде талдайды, оның құрамдас бөліктерін және олардың арасындағы байланыстарды анықтайды; жүйелік және пәнаралық тәсілдер негізінде проблемалық жағдайды шешу стратегиясын әзірлейді және дәлелдейді; мақсатқа жету үшін командалық стратегияны әзірлей отырып, команданың жұмысын ұйымдастырады және басқарады; қарама-қайшылықтар мен қақтығыстарды шешеді топтық жұмыс барысында туындайтын Тараптардың мүдделерін ескере отырып, команданың жұмысын түзетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Білім берудегі педагогикалық дизайн

    Білім беру саласындағы нормативтік құжаттарды біледі; білім беру жүйелерін басқарудың теориясы мен әдістері. Білім алушының оқу іс-әрекетін талдау негізінде оны оқыту мен дамытудың оңтайлы тәсілдерін айқындайды. Әр түрлі деңгейдегі білім беру бағдарламаларын әзірлейді, жасайды және жобалайды. Құрылған инновациялық білім беру өнімдерін әдістемелік сүйемелдеуді қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы

    Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшемдер

    Білім алушылардың білім жетістіктерін жалпы және жоғары білім берудегі қазіргі заманғы басымдықтар тұрғысынан бағалайды; білім беру процесінің сапасын бақылау үшін заманауи бақылау өлшеу материалдарын жасайды және пайдаланады және алынған нәтижелерді түсіндіреді; тест тапсырмаларын әзірлеу және білім беру сапасын басқару үшін бағалау рәсімдерін жүргізу үшін аспаптық бағдарламалық жүйелерді қолданады; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін жобалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар және ұйымдық даму

    Ақпаратты ұсыну тәсілдерін, принциптерін, әртүрлі деректер құрылымдарын және оларды өңдеудің негізгі алгоритмдерін қолданады. Ақпаратты өңдеудің техникалық құралдарын құрудың идеялары бар; ол үшін типтік құралдарды (бағдарламалау тілі, кестелер, графиктер, диаграммалар, формулалар және т.б.) пайдалана отырып, нысандардың жүйелер мен процестердің ақпараттық модельдерін құра алады; мазмұнды әзірлеу мен құруда ақпараттық жүйелер мен технологияларды пайдалану дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби педагогикада педагогикалық эксприменттің нәтижелерін жоспарлайды және өндейді

    Кәсіби педагогика мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырады және жүргізеді және оларды әдіснамалық мәдениеттің өзін-өзі дамытуға бағыттайды. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау негіздері туралы біледі; педагогикалық эксперименттің логикасы және ережелері туралы түсініктері пайда болады. Зерттеу нәтижелерін өңдеуде статистикалық әдістерді қолданады; ғылыми-зерттеу процесін жобалауды және құрастыруды біледі; педагогикалық эксперименттің нәтижелерін жинақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі брендинг

    Ақпаратты сыни талдауды және синтездеуді жүзеге асырады, қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелік тәсілді қолданады; бренд тұжырымдамасын немесе брендингтің жекелеген элементтерін әзірлеу үшін бастапқы және қосымша ақпаратты талдайды. Коммуникативтік-маркетингтік технологияларды; брендті жылжыту шеңберінде коммуникациялық-маркетингтік науқандар мен іс – шараларды одан әрі әзірлеу және жүзеге асыру үшін бренд-менеджмент және event Менеджмент технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қарым-қатынас этикасы

    Көшбасшылық стильдерінің үлгілерін, басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін біледі; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқару стильдерін қолдана алады; іскерлік өзара іс-қимылға қатысады, іскерлік коммуникация ережелерін ескере отырып басқарушылық шешімдер қабылдайды; басқарушылық қарым-қатынаста туындайтын проблемаларды талдау және жолдарды табу дағдыларын меңгереді, жанжалдарды шешеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • HR менеджменті және басқарудағы цифрлық технологиялар

    Персоналды іріктеу, бағалау және оқыту үшін заманауи аналитикалық әдістерді, ақпараттық технологияларды біледі және қолданады; ұйымның персоналын басқару бойынша басқару шешімдерін әзірлейді және қабылдайды; ұйымның кадр қауіпсіздігін қамтамасыз ету және кадр резервін қалыптастыру әдістерін қолданады. Персоналды басқару үшін цифрлық технологияларды меңгерген, персоналды басқару саласында стратегиялық, корпоративтік және әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеу әдістемелерін қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендті басқару

    Стандартты емес жағдайларда әрекет етеді, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікке ие. Бренд-менеджмент процестері саласындағы білімді қолданады. Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқара алады. Ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын (командаларын), жобаларды және желілерді басқару технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Көптілді, Көпмәдениетті және инклюзивті қоғамда өзара іс-қимыл жасайды, инклюзивті білім беру ортасында білім беруді басқарудың заманауи сапа жүйелерінің модельдерін талдайды және пайдаланады
  • Командада жұмысты ұйымдастыруға, тұрақты даму және денсаулық сақтау мақсаттарын әзірлеуге, жеке даму мен кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Деректерді сыни және статистикалық талдау негізінде алынған оқыту процестерін ұйымдастыру, мұғалімдердің кәсіби дамуы саласындағы зерттеулердің нәтижелерін қоғам мен ата-аналардың алдында ұсынады.
  • Мұғалімнің біртұтас тұлғасы ретінде ментидің кәсіби қалыптасуына көмектеседі
  • Педагогикалық менеджментте білім беру инфрақұрылымының ресурстарын таңдайды және білім беру ұйымын дамыту стратегиясын әзірлейді.
  • Онлайн және офлайн ортада тиімді жұмыс істей алады, цифрлық технологияларды пайдаланады, шығармашылықты, сыншылдықты, көшбасшылықты көрсетеді және педагогикалық этиканы сақтайды
  • Білім берудің барлық қызметіне мониторинг жүргізеді, түрлі педагогикалық жүйелерде квалиметриялық рәсімдерді жүзеге асырады
  • Білім беру жобаларын, білім беру сапасын арттыру бойынша бизнес – жобаларды құру және басқару кезінде ғылыми әдістерді қолдана отырып, ғылыми және жеке зерттеулердің нәтижелерін практикаға енгізеді
Top