Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01803 Әлеуметтік педагогика (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Подготовка социальных педагогов, организующих взаимодействие социальных институтов для построения помощи ребенку и семье, а также усиление социальной работы в организациях образования.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикасы
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Эмоционалды интеллект
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Математикалық статистика негіздері
Әлеуметтік қорғау жүйесі
Әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздері
Отбасы және баланы әлеуметтік қорғау
-
2 Оқу жылы
Баланың әлеуметтенуін бағалау
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Тренингтік жұмыс
Топтық динамика және фасилитация
Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасы
Әлеуметтік тренинг
Педагогикалық зерттеулер
Тьюторинг балаға білім беру жолдарын іздестіру ретінде тьюторинг
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Баланың білім беру және әлеуметтік ортасын бағалау
Әлеуетті дамыту және тәуекелдердің алдын алу
Баланың отбасын бағалау
Әлеуметтік өзгерістер
Жас ерекшелік және әлеуметтік психология
Жас ерекшелік және әлеуметтік педагогика
Баланы әлеуметтендіру
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Әлеуметтік квалиметрия
Тьюторлық әрекет технологиялары
Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент
Ақпаратты басқару
Білім берудегі кейс-менеджмент
Әлеуметтік педагогтардың қоғамдық қозғалысы
Даму мониторингы
Білім беру мекемесіндегі ерікті қызмет
Мектептегі әлеуметтік жұмыс технологиялары
Еріктілер қызметіне әлеуметтік-педагогикалық даярлық
Тайм-менеджмент
Мониторинг стратегиялары
Мониторинг өзгерістер тиімділігін бағалау құралы ретінде
Әлеуметтік бейімделу (араласу) және оңалту (қалпына келтіру)
Әлеуметтік қызметкердің жобалық қызметі
Позитивті ата-ана
Экстремалды әлеуметтік жағдайлар
Әлеуметтік жұмыс жоба ретінде
Мектептегі күйзеліс-менеджмент
Отбасын қолдау және дамыту
Отбасылық педагогика
Әлеуметтік жұмыстағы жобалау
Күйзелістік әрекет ету
Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновация
Әлеуметтік даму жағдайларын зерттеу әдістері
Топ пен желідегі пәнаралық ынтымақтастық
Қосымша білім беруді жобалау
Заңмен байланыста және қайшылықта балалармен жұмыс істеудің балама әдістері
Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік желілермен жұмысы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Күйзеліс интервенциясы
Білім берудегі медиация
Кейс сипаттамасы
Әлеуметтік жұмыстағы желілік және медиатехнологиялар
Білім берудегі кибертехнологиялар
Білім берудегі зерттеу кейсі
Білім берудегі конфликтология
Балалар құқығын қорғаудың халықаралық стандарттары
Сапалық сипаттамалар және нарративтер
Әлеуметтік педагогтың байланыстар бойынша портфолиосы
Кәсіби өсу портфолиосы
Әлеуметтік зерттеулер
Зерттеу коммуникациялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада жеке тұлға ретінде білім алушылардың қолдау жүйесін әзірлейді және іске асырады
- Диалог пен коммуникацияны қолдана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
- Балаларды оқытуды жеңілдетеді
- Әлеуметтік жұмыстың құрылымы мен әдістеріне бағдарланады
- Балалардың жас ерекшелігіне және әлеуметтік дамуына бағытталған
- Білім берудегі әлеуметтік жұмыстың негізделген этикалық стандарттарын сақтайды
- Білім берудегі әлеуметтік педагог жұмысының нормативтік-құқықтық стандарттарын сақтайды және қолданады
- Қоғамдық, волонтерлік қызметті әзірлеуді және іске асыруды жүргізеді
- Баланың және балалар тобының әлеуметтік дамуына, әлеуметтік жағдайға мониторинг және сараптама жүргізеді
- Нормотиптік және ерекше баланың әлеуметтік ортасы мен факторларына бағалау жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды сүйемелдеу, кеңес беру, абилитация, оңалту, алдын алу бағдарламаларының кейс-менеджментін жүргізеді
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді