7M04130 Стратегиялық менеджмент (EMBA) в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру менеджменті және білім беру мекемелерінің қызметін стратегиялық дамыту саласында басқарушылық және практикалық дағдылары бар басшылардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Көшбасшылық және келіссөздер
Курс төртінші өнеркәсіптік революцияның және жауапкершіліктің өсуінің, ұйымдарды басқаруда басшыларға қажет кәсіби дағдылар мен стратегиялық басқару дағдыларының әсерінен тез өзгеретін цифрлық трансформация жағдайында көшбасшылыққа ұмтылатын тұлғаларға арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық стратегиялық менеджмент (Қытай, Швейцария, Ресей, АҚШ, Корея және т. б.)
Курстың мақсаты-жаһандық жүйелі бизнес-ойлауды дамыту. Курсты игеру көшбасшы-стратег болуға мүмкіндік береді: компанияның негізгі мәселелерін көру және тәуекелдердің тұрақтылығын қамтамасыз ету; ішкі орта мен сыртқы бизнес ландшафтын талдау; болашақпен өзара әрекеттесу: компанияның өсу перспективаларын бағалау және бірегей даму стратегияларын құру; өзгерістерге тез үйрену және бейімделу, ситуациялық менеджмент құралдарын және Soft Skills тиімді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс ұйымдағы басқару психологиясының заманауи формалары мен әдістері, ұйымның тиімділігін арттыру мақсатында жеке тұлғаның, топтың мінез-құлқына әсер ету тәсілдері туралы басқарушылық қатынастар мен практикалық дағдыларды тиімді қамтамасыз ететін ұйымдастырушылық, басқарушылық, ақпараттық-аналитикалық және кәсіпкерлік қызметке оқыту нәтижелеріне қол жеткізуді қамтамасыз ететін білім мен дағдыларды игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновация, цифрлық трансформация және бизнестегі деректерді талдау
Модульді зерделеу шеңберінде тыңдаушы цифрлық трансформацияның негізгі тәсілдерін, заманауи инновациялық технологияларды және бизнес-процестерді басқару құралдарын меңгереді, деректерді талдаудың цифрлық технологияларын, оның ішінде қаржылық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады, бұлтты ERP жүйесінің цифрлық ортасында кәсіпорынның бизнес-процестерін визуализациялауға қабілетті болады, цифрлық трансформация құралдарын қолдану және деректерді талдау бойынша жұмыстың алгаритмдерін құру саласындағы өзекті білімді толық меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық маркетингтік зерттеулер
Курс тыңдаушыларға стратегиялық (жаһандық) маркетингтік талдау құралдарын, диджитал маркетингтің заманауи технологияларын қолдануға көмектеседі, бұл басшыларға жобаларды әзірлеуге және жеке құзыреттерін қалыптастыруға және эмоциялық зияткерлікті арттыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес коммуникацияларды басқару
Курс кәсіби қызметте тиімді іскерлік байланыстар орнатуға ықпал ететін коммуникативті құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді; жоспарлау мен іске асыруға, ұйымдардағы интеграцияланған коммуникацияларды басқаруға, ұйым қызметінің салаларын ескере отырып, әртүрлі коммуникациялық технологияларды игеруге және қолдануға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық есептілікті талдау және шешімдер қабылдау
Курс қаржылық талдау әдіснамасы негізіндегі тұжырымдамаларды терең түсінуді қалыптастыруға, қаржылық талдау теориясының пікірталас аспектілерін және оларды одан әрі зерттеудің негізгі бағыттарын анықтауға, басқарудың негізгі объектілері: компанияның даму стратегиясы; Инвестициялық саясат; операциялық қызмет; коммерциялық ұйымды қаржыландыру; оның іскерлік, инвестициялық және қаржылық тәуекелдері бойынша шешімдерді негіздеудің талдамалық құралдарын барабар таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған, кәсіпорындардың қоршаған ортаның сыртқы ортасымен өзара іс-қимылы шеңберінде қаржылық талдаудың практикалық дағдыларын дамыту, қаржылық талдаудың әртүрлі бағыттарының қажетті және жеткілікті ақпараттық базасын қалыптастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес зерттеу
Курс бизнес-аналитика саласында құзыреттілікті қалыптастырады, бұл компаниялардың қалай өмір сүруі, бәсекелестерден артта қалмауы және стратегиялық мақсатқа көшуі керектігін түсінуге мүмкіндік береді. Көшбасшы әрқашан шешімдерді өзі жүзеге асыра бермейді. Бірақ қызметкерлерді жаңа жолмен жұмыс істеуге үйретеді және шешім әлі де жұмыс істейтінін білу үшін қолын үнемі ұстап тұрады. Курс келесі сұрақтарға жауап береді: шынайы мәселені қалай табуға және түбірлік себептерді талдауға, шешімге қойылатын талаптарды анықтауға, пайдалану жағдайларының диаграммасын құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетинг басқармасы
Курс маркетингтік әдістерді бағалау, маркетингте этикалық Шешімдерді басқару және қабылдау бойынша практикалық зерттеулер жүргізу үшін кәсіби дағдыларды қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобалық менеджмент
Жобаны басқару белгілі бір мақсатқа назар аударуға, ресурстарды дұрыс бөлуге және қажетті нәтижені уақтылы алуға көмектеседі. Келесі міндеттерді шешуге мүмкіндік береді: жобаның мақсаттарын басқару; жоспарланбаған шығыстарды болдырмау үшін бюджетті бақылау; жобаны іске асыру мерзімдерін анықтау; міндеттерді бөлу және жауапты тұлғаларды белгілеу; ықтимал тәуекелдерді көздеу және қауіптерді алдын ала анықтау; жобаны іске асыру процесін бақылау; алға қойылған мақсаттарға жету үшін топ мүшелері арасында тиімді байланыс орнату. Мақсаты: бизнес-процестерді болжау және оңтайландыру процесін жақсарту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік менеджмент
"Корпоративтік менеджмент" курсын меңгерудің мақсаты білім алушыларда қоғамдық саланың барлық мүдделі тараптарының мүдделерін ескеретін тиімді корпоративтік басқару мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс стратегиялық әдістер мен әдістерді қолдануға ықпал етеді корпоративтік басқару саласындағы әлеуметтік-экономикалық, шаруашылық және еңбек проблемаларын анықтау үшін компания қызметіндегі экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдағы өзгерістерді басқару
Курс ұйымдардағы өзгерістерді түсіну проблемаларының маңыздылығы мен күрделілігін түсінетін тыңдаушыларға бағытталған. Ол ұйымдардағы өзгерістердің заңды қасиеттері туралы түсінік береді, өзгерістерді басқару тәсілдерін таңдауда білім мен негізгі дағдыларды қалыптастырады, ұйымдардағы шиеленісті жағдайларды ажырату қабілеттерін дамытады, дамушы өзгерістер мәселелерін шешуде сәтті тәжірибені қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялық менеджмент
Курс бағдарламасы қажетті ресурстарды сатып алу кезінде операцияларды басқару бойынша мақсатты іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға, оларды тұтынушыға (нарыққа) жеткізе отырып, дайын өнімге (қызметке) айналдыруға ықпал етеді. Курс бағдарламасы мыналарға бағытталған: процесті берілген дәлдікпен басқару; процесті формализациялаудың қабылданған әдістері; табысты формализациялаудың қабылданған әдістері; процестің негізгі түсініктері; үдерістегі бөлімшелердің мақсаты мен функциялары, процесс алгоритмі; құжат айналымы процесін сәйкестендіру; бөлімшелер туралы ережелерді дайындау; лауазымдық нұсқаулықтарды құрастыру; жобаны басқару жүйесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаһандану және тұрақты даму
"Жаһандану және тұрақты даму" курсы орнықты дамуды қамтамасыз етудегі халықаралық ынтымақтастықтың тәсілдері мен жолдарын жетілдіру есебінен жаһандық проблемаларды шешуді қамтамасыз ететін басшылардың құзыретін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент (тереңдетілген курс)
Курсты меңгерудің мақсаттары: тыңдаушыларда кәсіпорынның стратегиялық менеджменті саласында базалық теориялық білімдерді және негізгі практикалық дағдыларды қалыптастыру; Стратегиялық талдау және стратегиялық ойлау негізінде кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын тұжырымдау қабілетін тұжырымдау, стратегияның ықтимал нұсқаларын, стратегиялық баламаларды әзірлеу әдістерін және кәсіпорынның немесе ұйымның нақты стратегиясын таңдауды зерделеу, бақылау жүйелерінің әдістері мен әзірлемелерін зерделеу, өзара байланысты және өзара тәуелді әлемде Қазақстан экономикасының перспективаларын дамыту стратегиясын іске асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- басқару процесінде, жобалау-зерттеу қызметіне және көшбасшылық қасиеттер негізінде ұжымды басқаруға психологиялық әдістерді қолдану
- Ғылыми зерттеулер жүргізу арқылы стратегиялық жоспарлау және жобалық менеджмент әдістері негізінде мектептің даму стратегиясын қалыптастыру
- бизнестің даму стратегиясын әзірлеуде стратегиялық менеджмент әдістерін қолдану
- Басқару шешімдерін қабылдау және мектеп стратегиясын әзірлеу үшін заманауи құралдарды қолдану
- Басқарушылық шешімдер қабылдау үшін инновациялық, ақпараттық технологиялар мен коммуникацияларды пайдалану
- Аналитикалық әдістерді, қаржылық әдістерді, проблемаларды талдау мен шешуді, сондай-ақ басқарушылық шешімдерді қабылдау және оларды практикада іске асыру үшін заңнамалық құралдарды қолдану
- Бәсекелестік ортаның ерекшеліктерін анықтаңыз, әртүрлі факторлардың әсерінен нарықта қалыптасатын стратегиялық мүмкіндіктерді табыңыз, жеңімпаз бәсекелестік стратегияларды жасаңыз және олардың орындалуын басқарыңыз
Ұқсас БББ
7M04130 Корпоративтік менеджмент
Каспий қоғамдық университеті
7M04130 Аграрлық менеджмент
М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)
7M04130 Менеджмент (1 жыл)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M04130 Бизнесті басқару (EMBA)
Халықаралық көлік және гуманитарлық университеті