Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02315 Лингвистика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Сандық лингвистика

    Пәннің мақсаты – қазіргі семантикалық технологиялар, семантикалық кезең және бір жағынан өзекті интернет-кеңістіктегі құрылымдалған семантикалық деректердің орны және екінші жағынан табиғи тілді Автоматты талдау бойынша лингвистикалық әзірлемелер туралы түсінік беру. Қарастырылатын тақырыптар: сандық (компьютерлік) қолданбалы лингвистикалық пән ретінде. Қарым-қатынасты модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвосемиотика

    Мақсаты: тіл бірліктерінің затты, оның қасиетін, болмысқа қатыстылығын білдіретін материалдық-идеялық құрылымы жайында мағлұмат беру. Мазмұны: Тілдік таңбалардың жиынтығы -ерекше таңбалар жүйесі. Тілдік таңбаның екі жағы. Тілдегі асимметриялық жалпы заңдылық. Тілдік таңбаның неғұрлым жиі кездесетін түрі . Қалыптасатын құзіреттіліктер:тілдік таңбаның ерекшеліктерін талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдегі психикалық және мәдени кодтар

    Курстың мақсаты – ТІЛ – МӘДЕНИЕТ – ТҰЛҒА триадының мазмұны, тіл, мәдениет және этникалық ойлаудың тығыз байланысы туралы кеңейтілген түсінік, лингвистикалық менталитет туралы түсінік беру. ТІЛ – МӘДЕНИЕТ – ТҰЛҒА триадасының мазмұны, тіл, мәдениет және этникалық ойлаудың тығыз байланысы туралы кеңейтілген түсінік, тілдік менталитет туралы түсінік беру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • лингвистика саласын жүйелі түрде түсінуді, біліктілік пен мамандандыру саласында қолданылатын зерттеу әдістері тұрғысынан игеруді көрсетеді;
  • тіл білімі саласындағы жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу; ғылыми этика ережелерін ескере отырып, классикалық тілдік идеяларға қарсы тұру; жаңа ғылыми идеяларды шығару және оларды кәсіби қызметінде қолданады;
  • кешенді лингвистикалық зерттеу процесін жоспарлау, әзірлеу, енгізу және түзету; өзіңіздің біліміңіз бен жетістіктеріңізді әріптестеріңізге, ғылыми қоғамдастыққа және көпшілікке жеткізуді;
  • ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты ғылыми өрістің шекараларын кеңейту үшін өзіндік лингвистикалық зерттеулермен үлес қосу; өзінің немесе басқа ғылыми қызметтің сол немесе басқа өнімнің маңыздылығын бағалайды және анықтайды;
  • тіл саясатының жай-күйін және елдегі тілдік ахуалдың дамуын бағалау және болжау, оларды әртүрлі әлеуметтік салаларда жүзеге асыру мақсатында тұжырымдар мен ұсыныстарды дұрыс және дәл тұжырымдайды;
  • арнайы (лингвистикалық) ақпаратты талдауға және мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде тиісті тұжырымдар мен тұжырымдарды дұрыс тұжырымдау; білімге негізделген қоғамның алға басуы үшін технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуға ықпал етеді;
  • лингвистикалық сараптама, аналитикалық есептер жасау, іскери қарым-қатынас кезінде түрлі мәтіндерді редакциялау; лингвистикалық саланың дамуына ықпал ететін түрлі лингвистикалық өнімдерді әзірлейді;
  • тіл білімі саласында ақпараттық технологияларды тиімді қолдану; мультимедиялық бағдарламалардың, сандық технологиялардың лингвистикалық компонентін әзірлеу, қызметтің кәсіби және әлеуметтік салаларының әр түрлі салалары үшін лингвистикалық өнімдер жасайды;
  • теориялық және әдістемелік талдауды жүзеге асыру, болжау мен жоспарлау әдістерін практикада қолдану, сонымен қатар ғылыми зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешу үшін лингвистикадағы білімдер мен пәнаралық білімдерді синтездейді;
  • ақпараттық ағындардың қарқынды айналымы мен өсуі жағдайында білімді үнемі жаңартуды, кәсіби шеберлік пен дағдыларды кеңейтуді қамтамасыз ету тәсілдерін көрсете біледі.
Top