Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в АГЭУ

Пәндер

  • Педагогика

    Пән студенттердің Болашақ педагог мамандығына деген қызығушылығын дамытуға және тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін зерттей отырып, кейінгі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдіруді ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің бойында: - педагогикалық процесті жоспарлау, болжауды ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тәрбие мен оқытудың түрлі әдістемелері мен технологияларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері

    «Кәсіпкерлік негіздері» курсы барлық экономикалық емес мамандықтардың студенттеріне арналған негізгі пәндердің бірі болып табылады. «Кәсіпкерлік негіздері» курсының негізгі мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімдерін кеңейту және нақтылау, өз ісін құру, коммерциялық қызмет, құқықтық құжаттарды құрастыру, бизнес-жоспар құру, бухгалтерлік есеп нысандарын толтыру дағдыларын қалыптастыру. шағын кәсіпкерлік және Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктері туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнесті ұйымдастыру

    Бизнесті ұйымдастыру кәсіпкерлікті оқытудың ерекше маңызды бөлігі ретінде қарастырылады. Біз бизнесті ұйымдастыру тарихынан бастап қазіргі заманғы бизнес түрлерінің жаңа кезеңіне көшу туралы айтып отырмыз. Қазақстанның орта және шағын бизнес ортасының қалыптасуы, бизнес-ортада инновацияларды пайдалану және пайда табу қабілеті, сондай-ақ салық төлемдерін төлеу туралы айтылады. Біз сондай-ақ шетелдік бизнестің түрлері және оның дамуы туралы айтып отырмыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқықтық, экономикалық, экологиялық қауіпсіздік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет теориясы

    Бұл пәнаралық сипаттағы Интеграцияланған бағдарлама. Мемлекет пен қоғамда болып жатқан негізгі құқықтық ұғымдар мен санаттарды, экономикалық құбылыстар мен процестерді (оның ішінде кәсіпкерлік саласындағы) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық ұғымдары мен санаттары, мазмұны, ерекшеліктері мен мәнін, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау тәсілдерін, төтенше жағдайлар кезінде ұйымдардың тұрақты жұмыс істеуі туралы білімді; кәсіпкерлік және ғылыми зерттеулерді зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пән студенттердің емдік дене шынықтыру және массаж құралдары, адам ағзасының функционалдық жағдайы, денені қалпына келтіру және нығайту, медициналық тексеру туралы теориялық білімдерін кеңейтеді. Спортта медициналық құралдарды, емдік дене шынықтыру құралдары мен әдістерін қолдану туралы түсінік береді. Спорттық жарақаттар үшін физиотерапияны қолданумен, тиімді тамақтануды ұйымдастырумен, қозғалыс белсенділігін дамытумен және аурулардың қауіп факторларының алдын алумен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру мен спорттағы Этнопедагогика

    Дене шынықтыру мен спорттағы этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері. Дене шынықтыру мен спорттағы Этнопедагогика педагогика ғылымының ажырамас бөлігі ретінде. Дене тәрбиесінің негізі ретінде ҚР халықтарының ұлттық дене шынықтыру-спорттық әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Этникалық топтардың жеке басын сақтау және беру. Алған білімдерін оқу-жаттығу процесінде пайдалану. Дене шынықтыру және спорт мұғалімдерінің кәсіби қызметіндегі этнопедагогикалық білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент

    "Білім берудегі Менеджмент" пәні тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін менеджменттің теориялық негіздері саласындағы білім мен дағдылар кешенін қалыптастырады. Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызмет түрі ретінде басқару туралы ғылыми идеяны тереңдетеді, білім беру ұйымында оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары мен дағдыларын дамытады, басшы, қызметкер, топ немесе топ мүшесі ретінде тиімді мінез-құлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    "Педагогикалық мамандыққа кіріспе" пәні барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, оларды жан-жақты дамыту және тұлғаны жетілдіру үшін сипаттау үшін кәсіби шеберлікті анықтайды. Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің кәсібі мен шығармашылығы. Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің педагогикалық қызметі. Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің жалпы және кәсіби мәдениеті. Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің педагогикалық іс-әрекетінің стилі. Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латын графикасы және қазақ жазуы

    Жазу мәдениеті мемлекеттіліктің маңызды факторларының бірі болып табылады. Қазақ жазуының тарихы бүкіл халықтың тілін, мәдениетін және сауаттылығын дамытудың рөлін айқындайды. Қазақ тілінің орфографиялық ережелерін меңгеру, рухани құндылықтарымыздың негізіне айналған тарихи кезеңдерде қазақ жазуының қалыптасуын оқыту арқылы сауатты жазу мәдениетін насихаттау. Қазіргі латын графикасы негізінде қазақ әліпбиінің жобаларын талдау, объективті пікір қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорттық туризм

    Спорттық туризм түрлері: жаяу жүргіншілер, шаңғы, тау, су, спелеотуризм, желкенді, аралас, балалар, жасөспірімдер, отбасы, ересектер туризмі, мүмкіндігі шектеулі жандарға арналған туризм. Туристерді дайындау негіздері. Туристік дайындық түрлері. Туризм формалары. Спорттық жаяу серуендеу. Қазақстандағы спорттық туризм. Спорттық туризм спорт түрі және қызмет түрі ретінде. Туристік дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру. Туристік жарыстар өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру-спорт ғимараттарын басқару

    Студенттердің "дене шынықтыру-спорт ғимараттарын басқару" пәні туралы білімдері мен түсініктерін қалыптастыру спорт ғимараттарының жалпы негіздерін, арнайы көпфункционалды спорт-сауықтыру кешенін, спорт алаңдарын, жүзу бассейндерін, манеждерді және басқа да құрылыстарды зерттейді және анықтайды. "Нөлден" спорт кешенінің тұжырымдамасымен танысады және әзірлейді, спорт ғимараттарын сауатты пайдалану және оларды жедел басқаруды жүзеге асыру, спорттық-бұқаралық іс-шараларды тиімді өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күштік және атлетикалық дайындық

    Пән Күштік және атлетикалық дайындық оқытудың әдістемелік негіздерін зерделеу саласында құзыреттерді алуға бағытталған. Физикалық, функционалдық және психологиялық дайындықтың түрлерін зерттеу және анықтау туралы түсінік болады. Танысады және практикада пән бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін қолданатын болады. Олар команданы басқара алады, спорттық жарыстар ұйымдастыра алады және оқу нәтижелері мен әдістерін талдай алады. Күш пен атлетикалық дайындық саласындағы спорттық және жаттығу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика және оқыту әдістемесі

    Пән жеңіл атлетиканы оқытудың әдістемелік негіздерін зерделеу, дене шынықтыру мұғалімінде жеңіл атлетикадан білім, білік және дағдыларды қалыптастыру саласында құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Студенттер физикалық, функционалдық және психологиялық дайындық түрлерін зерттейді және анықтайды. Жеңіл атлетикадан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері танысады және практикада қолданылатын болады. Олар спорттық жарыстарды ұйымдастырып, оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 1

    "Кәсіби ағылшын тілі 1" пәнін оқу практикалық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді қамтиды. Студенттер кәсіби негіздерді алады мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тіліндегі құзыреттілік шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарының негіздерін меңгереді, ақпараттық қызмет және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу құралы ретінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спортшының тұлғалық психологиясы

    Спорт психологиясы саласындағы білім, Дағдылар мен құзыреттер қалыптасады. Спорттық іс-әрекеттің адамның және топтың (ұжымның) психологиялық жағдайына, темперамент түрлері мен олардың қасиеттеріне әсері, кейіпкерлердің типологиясы және олардың қалыптасуы, адамның мінез-құлқы мен ерік-жігерін ерікті реттеу теориясы, эмоциялардың психологиялық теориясы және эмоциялардың адам өміріндегі рөлі, мотивацияның психологиялық теориясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психо-логопедагогикалық негіздер, ҚР-дағы инклюзивті және интеграцияланған білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеуді қарайды. Курс жаппай жалпы білім беретін мектеп жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайын болуға бағытталған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық ағылшын тілі

    Академиялық ағылшын тілі-Курстың мазмұны коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ағылшын тіліндегі ғылыми дискурстардың сипаттамаларын қолдана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда қолдана білуге байланысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды ұсыну, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесу дағдылары мен қабілеттерін дамытады. Жоғарыда аталған құзыреттерді қалыптастыру үшін белсенді/интерактивті оқытудың келесі әдістері қолданылады: рөлдік ойындар, ақыл-ой карталары, топтық талқылаулар, шағын топтарда жұмыс істеу және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ күресі және оқыту әдістемесі

    Пән курсы Қазақ курсын оқытудың әдістемелік негіздерін зерделеу саласында құзыреттіліктер алуға бағытталған. Қазақ курсында дене шынықтыру, функционалдық және психологиялық даярлықтың түрлерін зерттейді және анықтайды. Осы пәннің курсы бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері танысады және практикада қолданылатын болады. Олар команданы басқара алады, спорттық жарыстар ұйымдастыра алады және оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері

    Пән ұлттық спорт түрлерінің пайда болу тарихы мен даму тенденциясын зерттеуге бағытталған. Ұлттық спорт түрлерінің техникасы мен тактикасын зерттейді және анықтайды. Ұлттық спорт түрлерінен жаттығуларды оқыту әдістемелерімен танысады және практикада қолданатын болады. Олар команданы басқара алады, спорттық жарыстар ұйымдастыра алады және оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады. ұлттық спорт түрлері бойынша.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, діннің көзқарастары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің пайда болуы мен эволюциясы, негізгі діни конфессиялардың діні мен дінінің тарихы мен ерекшелігі, ұйымдастыру, қазіргі әлемдік және дәстүрлі емес діндер, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары. Дінтану діндердің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, олардың құрылымы мен әртүрлі компоненттерін, қоғам тарихындағы алуан түрлі құбылыстарды, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара байланысын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    Курс студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелейді, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастырады. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді: реферат, эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация, рецензия жазу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қозғалмалы ойындар (мектеп бағдарламасы бойынша)

    Дисциплина направлена на приобретение компетенций в области изучения теоретических и методических основ обучения подвижным играм. Обучающиеся демонстрируют игровые и комбинированные двигательных навыки; обладают навыками планирования преподавания, с учетом разнообразия учащихся и использовании технологий преподавания, на основе педагогических и самостоятельных исследований для эффективного обучения и преподавания. Характеризующаяся точным и своевременным выполнением заданий, связанных с обязательными для всех играющих правилами.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спорттық гимнастикa

    Бұл пәннің курсы гимнастиканың әдістемелік негіздерін зерделеу саласында құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Гимнастика мен гимнастикалық жаттығулардың түрлерін анықтаңыз және жіктеңіз. Мектепте гимнастика сабақтарын өткізудің тактикасы, техникасы мен әдістемесімен танысып, практикада қолданатын болады. Олар команданы басқара алады, спорттық жарыстар ұйымдастыра алады және оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    "Критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім нәтижелерін бағалауға критериалды тәсілді көрсетеді; құзыреттілік және тұлғаға бағытталған тәсіл логикасындағы критериалды бағалау технологиясын, білім берудің инновациялық дамуының қазіргі кезеңіндегі оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, оқушылардың критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру және оны жүзеге асыру әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Дененің өсуі мен даму моделінің негізгі ұғымдарын, жас кезеңін, адам ағзасының өсуі мен дамуының физиологиялық заңдылықтарын, орталық жүйке жүйесінің дамуының жас ерекшеліктерін, балалар мен жасөспірімдердегі сенсорлық және қанайналым жүйелерін, қан мен тыныс алуды анықтайды және сипаттайды, жүйке-бұлшықет аппаратының, эндокриндік жүйенің, балалардағы зат алмасудың даму ерекшеліктері туралы түсінікке ие болады және ересек және егде жастағы адамдардың жас ерекшеліктерін ажыратыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Дене жаттығуларының адам ағзасына және қозғалысын басқаруға әсерін анықтайды және зерттейді. Олар моториканы дамытудың физиологиялық механизмдерімен, адамның бұлшықет белсенділігіне бейімделуімен және дененің функционалдық резервтерімен танысады және практикада қолданады, физикалық жаттығулардың энергетикалық сипаттамасын, анаэробты және аэробты өнімділікті және физикалық жаттығулардың физиологиялық классификациясы мен сипаттамаларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық жаттығу негіздері

    Пән спорттық жаттығулардың әдістемелік негіздерін зерделеу саласында құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Осы пән аясында оқытуды неғұрлым ұтымды құруға мүмкіндік беретін теориялық және практикалық білім зерттеліп, анықталады. Белгілі бір қасиеттерді дамытуға бағытталған спорттық жетілдірудің педагогикалық ұйымдастырылған процесін ұсыну және практикада қолдану. Балалардағы қажетті білімнің, дағдылардың қабілеттері мен қалыптасуын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Студенттерде метрологиялық зерттеулер жүргізу және эмпирикалық деректерді өңдеу, педагогикалық Бақылаудың метрологиялық негіздері дағдылары қалыптасады. Олар дене тәрбиесі мен спорттағы өлшеу әдістерін, адамның моторикасын тестілеу әдістерін, математикалық және статистикалық әдістерді тәжірибеде қолдана алады. Оқу-жаттығу процесін бақылау және жоспарлау нәтижелерін өңдеу мен талдауды талдайды және тәжірибеде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 2

    Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баскетбол және оқыту әдістемесі

    Осы курс аясында студент баскетбол дағдыларын оқыту процесінің жалпы заңдылықтарын, шабуыл мен қорғаныстың барлық ойын әдістерінің жүйелі сипаттамасын қамтитын ойын техникасының негіздерін ашады. Ажырату және ойын дағдылары құралдарының әдістері мен блоктары туралы түсінікке ие болады. Оқыту технологиясын ашады және зерттейді техника, тактика және ойын қызметінің негіздері, топтық әрекеттерді оқыту әдістері, ойын техникасы дағдылары мен физикалық қасиеттер арасындағы байланысты анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесін оқыту әдістемесі

    Пән мамандардың жеке-дидактикалық дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер дене шынықтыруды оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша дағдылар мен әдістемелік дағдыларды меңгереді. Жалпы білім беретін мектептерде дене шынықтыруды оқыту әдістемесінің мәселелері қарастырылады. Дене шынықтырудың мазмұны, құрылымы, функциялары, оның принциптері, мақсаттары, міндеттері, Оқыту құралдары мен әдістері және оқу-тәрбие процесін іске асыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Қазіргі заманғы ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін, танымның жалпы философиялық және жалпы ғылыми әдістерін, ақпараттық және библиографиялық мәдениеттің негіздері мен негіздерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды зерделеуді игеруге ықпал ету, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде танымның жалпы ғылыми әдістерін қолдана білуді қалыптастыру, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ғылыми ақпарат алуда заманауи компьютерлік ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау: пәні, міндеттері. Әдістеме-зерттеу процесі туралы ғылым. Ізденушілердің дайындық жұмыстары кешені. Зерттеу процесін жоспарлау. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Зерттеу процесінің логикасы. Зерттеудің құрылымдық компоненттеріне қойылатын әдістемелік талаптар. Ғылыми зерттеудегі гипотезаның рөлі. Зерттеу әдістері және олардың жалпы сипаттамасы. Зерттеудің жетекші идеясы. Ғылыми зерттеу қолжазбасы бойынша жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы

    Дене шынықтыру және спорт педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін ұсыну. Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігінің құрылымы мен мазмұнын ажырату. Қозғалыс әрекеттерін үйрету кезінде баланың жас ерекшеліктерін анықтау, Оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін, құралдарын, нысандарын қолдану. Дене шынықтыру және спорт саласындағы оқу-жаттығу процесін, педагогикалық жүйелерді жоспарлауды басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының технологиялары

    Курс оқу процесін ғылыми түсінудің негізгі категорияларын игеруді зерттейді. Тәрбие жұмысы технологиясының мәні, мақсаттары, міндеттері. Тәрбие жұмысының технологиясының әлеуметтік кеңістігінің динамикасы. Балалардың әлеуметтенуі мен дамуындағы мектептің тәрбие жүйесі. Білім беру жүйелері. Педагогикалық қолдау. Педагогикалық әсер. Білім беру технологиялары. Мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықтың функциялары, формалары. Құзыреттіліктер: тәрбие жұмысы технологиясының тиімділігін диагностикалау. Тәрбие жұмысының технологиясын әдістемелік қамтамасыз ету. Балалар мен жасөспірімдер бірлестіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық психологиясы (Minor)

    Пән Денсаулық психологиясын зерттеу пәні денсаулық пен аурудың психологиялық процестері болып табылатын ғылым ретінде қарастырады, денсаулықтың немесе аурудың физикалық жағдайы тек биологиялық процестер ғана емес, сонымен қатар психологиялық, мінез-құлық, мәдени факторлар екенін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам өмірінің қауіпсіздігі

    Курс өмір қауіпсіздігінің негіздерін, оның негізгі ережелерін зерттейді. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері

    Дене құрылымының жасушалық және тіндік деңгейлері туралы түсінікке ие болу. Олар дененің өсуі мен даму заңдылықтарын, қаңқаның, сүйектердің құрылымын және олардың қосылыстарын анықтайды. Қаңқа бұлшықеттері мен олардың жұмысын ажыратыңыз. Жалпы және жеке динамикалық анатомиямен, ішектің жұмысымен және құрылымымен, жүрек-тамыр жүйесімен, ішкі секреция органдарының қызметімен танысады. Жүйке жүйесінің, сезім мүшелерінің жұмысын, жас морфологиясын анықтаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық ғимараттар

    Студенттердің "спорт ғимараттары" пәні туралы білімдері мен түсініктері қалыптасады және спорт ғимараттарының қызметін жоспарлау, спорт ғимараттарының сипаттамалары мен санаттары туралы жалпы мәліметтер ұсынылады. Спорт ғимараттарының жалпы негіздері: арнайы көпфункционалды спорт-сауықтыру кешені, спорт алаңдары, жүзу бассейндері, манеждер және басқа да құрылыстар зерттеледі. Спорттық ғимараттарды пайдалану, дене шынықтыру сабақтарын өткізу орындарын тиімді және орынды пайдалану туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мұғалімінің педагогикалық шеберлігі (Minor)

    Оқу процесінде ол Педагогикалық шеберлік - бұл барлық іс-әрекеттерді оңтайландыратын, оларды жеке тұлғаны жан-жақты дамытуға және жетілдіруге, оның дүниетанымын, қабілеттерін, әлеуметтік маңызды іс-әрекетке деген қажеттіліктерін қалыптастыруға, болашақ мамандардың, ғылыми мамандардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды қалыптастыруға бағытталған кәсіби қабілет екенін кәсіби түрде қабылдайды. педагогикалық дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қысқы спорт түрлерін оқыту әдістемесі және практикумы

    Пән қысқы спорт түрлерінің даму тарихын және олардың елдің дене шынықтыру жүйесіндегі орнын және олардың жіктелуін қарастырады. Қысқы спорт түрлерімен шұғылдану кезінде ұсақ моториканың және дене шынықтырудың даму ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу. Әр түрлі жастағы топтардың дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының әдістерімен танысады. Қысқы спорт түрлерінің қауіпсіздігі, спорттық және шаңғы құралдарын таңдау және пайдалану туралы түсінікке ие болыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Волейбол оқыту әдістемесі

    Пән курсы волейбол ойнау дағдыларын оқыту процесінің жалпы заңдылықтарын анықтауға, шабуыл мен қорғаныстың барлық ойын әдістерін жүйелі түрде сипаттауды қамтитын ойын техникасының негіздерін үйренуге бағытталған. Ойын дағдыларын игеруге арналған құралдар мен әдістердің блоктарының түрлерін ажыратыңыз және анықтаңыз. Техника, тактика және ойын қызметінің негіздеріне оқыту технологиясын, топтық іс-қимылдарды оқыту әдістерін, ойын техникасы дағдылары мен физикалық қасиеттер арасындағы байланысты ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психология және педагогика негіздері

    Пән психология мен педагогиканың заманауи негіздерін игеруге кез-келген саладағы кәсіби қызметке дайындық сапасын арттыруға бағытталған. Психологиялық-педагогикалық білім мен дағдыларды зерттеу және анықтау, көптеген кәсіби-әлеуметтік мәселелер мен міндеттерді шешу. Адамдардың бірлескен қызметін, ынтымақтастығын, қарым-қатынасын ұйымдастыру; жанжалдардың алдын алу және шешу; шығармашылық әлеуетті дамыту және өз имиджін қалыптастыру, отбасында балаларды гуманистік тәрбиелеуді, олардың толыққанды дамуын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорттағы психологиялық дайындықты жетілдіру (Minor)

    Пән дене шынықтырудағы тактикалық - техникалық және психологиялық дайындықты жетілдірудің құралдары мен әдістерін қарастырады. Олардың бәсекеге қабілеттілігі мен спорттық шеберлігінің нәтижелерін жақсарту үшін дене шынықтыруда дайындықты жетілдіру бағыттарын анықтайды, психологиялық дайындықты жетілдіру бағыттарын, сондай-ақ адамның психикалық жағдайын оңтайландырудың кешенді психологиялық-педагогикалық әдістемесінің құрылымын анықтайды. Олар топты басқара алады және оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорт психологиясының негіздері (Minor)

    Пән спорт туралы ғылымдар жүйесіндегі қазіргі заманғы спорт психологиясының рөлі мен орнын қарастырады, отандық және шетелдік спорт психологиясының тарихымен, спорттық психологияның пәнімен, міндеттері мен әдістерімен, негізгі тәсілдерімен, отандық спорт психологиясының негізін қалаушылардың бағыттарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Дене шынықтыру және спорт басқармасы туралы түсінікке ие болыңыз. Әлеуметтік басқарудың теориялық негіздерін, спорт пен спорттық іс-шараларды стратегиялық, ағымдағы және перспективалық жоспарлауды, басқару функцияларын, басқару принциптері мен әдістерін ажырату және анықтау. Дене шынықтыру мен спортты басқарудың, кәсіптік спортты басқарудың, дене шынықтыру және спорт саласындағы жанжалдарды басқарудың құқықтық факторларын зерделейді және айқындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорты

    Пән шаңғы спортын оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеу саласында құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Шаңғы спортындағы физикалық, функционалдық және тактикалық - техникалық дайындық түрлерін зерттейді және анықтайды. Шаңғы спортынан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері танысады және тәжірибеде қолданылады. Олар команданы басқара алады, спорттық жарыстар ұйымдастыра алады және оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу

    Пәннің мақсаты: спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі ережелерімен таныстыру. Мазмұны: ұтыс жүйесі. Дамытушы: ұтыс ойын жүйелерінде еркін шарлау және жарыстарды дұрыс ұйымдастыру қабілетін дамыту. Спорт түрлері бойынша жарыстарды өткізу тәжірибесінде ұтыс ойынының екі негізгі жүйесі қолданылады: дөңгелек және жойылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футзал және оқыту әдістемесі

    Футзалды оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері, ойын ережелері туралы түсінікке ие болыңыз. Футбол техникасының жіктелуін, ойын техникасын, қақпашылардың қозғалыс техникасын, допты соғу техникасын, сахналау техникасы мен дриблингті, алдамшы қозғалыс техникасын (финт) зерттейді және анықтайды. Олар команданы басқара алады, спорттық жарыстар ұйымдастыра алады және оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады. Футболшылардың физикалық және психологиялық қасиеттерін сипаттау және футзалда төрелік ету әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аэробика және оқыту әдістемесі

    Аэробиканың негізгі ұғымдарының мазмұны, аэробика классификациясы және осы спорт түріндегі жаттығулар туралы түсінікке ие болу. Аэробика жаттығуларын оқытудың техникасымен және әдістемесімен, аэробиканың білім алушыларымен және дамып келе жатқан түрлерімен танысады. Аэробика курстарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін, сабақ барысында жарақаттанудың алдын алуды ұсыну. Аэробикадағы спорттық дайындықты басқару құралдары мен әдістерін, аэробты жүйелердің түрлерін және олардың сипаттамаларын, негізгі аэробты жаттығуларды ажыратыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорттағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие жұмысының мәні, құрылымы және сипаттамасы туралы түсінікке ие болу. Дене шынықтыру мұғалімдерін оқытудың тәрбиелік аспектілерін талдау және олардың механизмдері мен заңдылықтарын зерттеу және анықтау. Мектептің, клубтардың, командалардың тәрбие процесінде педагогикалық технологияларды басқару. Салауатты өмір салтын қалыптастыру технологияларын, болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінің міндеттері мен функцияларын ата-аналармен жұмыста интеграциялау және практикада қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика және оқыту әдістемесі

    Пән әр түрлі біліктіліктегі спортшыларды оқытудың құралдары мен әдістерінің ерекшеліктерін, таңдалған спорт түріндегі әр түрлі жыныстағы және топтағы спортшылардың психологиялық дайындығының ерекшеліктерін, әр түрлі, тікелей қарама-қарсы мотивтерді басшылыққа алатын, жетістікке жететін спортшылардың тактикалық және психологиялық дайындық процесін құрудың құрылымы мен әдістемесін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Олимпиадалық спорт

    Болашақ дене шынықтыру және спорт мұғалімі олимпиадалық білім мен Оқушыларды тәрбиелеудің маңыздылығы туралы түсінікке ие болады. Олимпиадалық және кәсіби спорт түрлері, сондай-ақ заманауи оқыту құралдарын пайдалану туралы білім қалыптасады. Олимпиада ойындарының қағидаттарымен, ережелерімен және регламенттерімен, ойындардың ашылу және жабылу рәсімдерімен танысады. Олимпиада ойындарын ұйымдастырудағы сценаристердің, бұқаралық қойылымдарды ұйымдастырушылардың, арнайы эффекттер жөніндегі мамандардың рөлін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрес және оқыту әдістемесі

    Пән курсы күресті оқытудың әдістемелік негіздерін зерделеу саласында құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Күресте физикалық, функционалдық және психологиялық дайындық түрлерін зерттеп, анықтайды. Танысады және осы пәннің курсы бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін тәжірибеде қолдана алады. Олар команданы басқара алады, спорттық жарыстар ұйымдастыра алады және оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конькимен жүгіру спорты

    Коньки тебудің негізгі ұғымдары туралы түсінікке ие болу. Конькимен жүгіру және осы спорт түріндегі физикалық әсерлерді зерттеп, анықтаңыз. Конькимен жүгіру спортын дайындаудың техникасы мен әдістемесі анықталады. Конькимен жүгіру спортының оқыту және дамыту түрлерін дамыту. Жарақаттанудың алдын алу және конькимен жүгіру жарыстарын дайындау және өткізу әдістемесін ұсыну. Спорттың дамуын және олардың конькимен жүгіру сипатын дамыту және жіктеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесіне бейімдеу

    Денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдар мен мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалту мен әлеуметтік интеграциялаудағы рөлін, орнын анықтайды және зерделейді. Ақыл-есі кем мектеп оқушыларының психофизикалық қабілеттеріне талдау жүргізеді және мүмкіндігі шектеулі балалардың қабілеттерін дамытады, олармен жұмысты жоспарлауды үйренеді. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге бағытталған спорттық-сауықтыру сипатындағы шаралар кешенін басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене тәрбиесі және спорт тарихы

    Бұл курс аясында дене шынықтыру мен спортты дамытудың тарихы, модельдері мен нақты принциптері, дене тәрбиесі жүйесінің тарихы, негізгі идеялар, фактілер, категориялар мен тұжырымдамалар, дене тәрбиесін ұйымдастыру әдістері, формалары мен құралдары қарастырылады. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін мәдениет пен біліммен бірге дене шынықтырудың дамуын зерттейді. Әр түрлі уақытта және әр түрлі аумақтарда дене тәрбиесі жүйесінің дамуы мен құрылымын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Футбол және оқыту әдістемесі

    Футболды оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері мен ойын ережелері туралы түсінікке ие болу. Олар футбол техникасының жіктелуін, ойын техникасын, қақпашылардың қозғалыс техникасын, допты соғу техникасын, сахналау техникасы мен дриблингті, алдамшы қозғалыс техникасын (финт) зерттейді және анықтайды. Олар команданы басқара алады, спорттық жарыстар ұйымдастыра алады және оқу нәтижелері мен әдістеріне талдау жасай алады. Футболшылардың физикалық және психологиялық қасиеттерін сипаттау және футболдағы төрешілік әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фитнес қызметтері саласындағы Менеджмент

    Фитнес-қызметтер саласын басқарудың теориясы мен практикасы, әртүрлі деңгейдегі заманауи нормативтік, ұйымдастырушылық-басқарушылық, қаржылық құжаттарды пайдалана отырып, фитнес-қызметтер саласындағы басқару және қаржылық мәселелер кешені туралы түсінікке ие болу. Фитнес-қызметтер саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді және қазіргі заманғы технологияларды зерттеу нәтижелеріне талдау жүргізеді және практикада қолданады. Фитнес-қызметтердің жаттықтырушылар құрамының жұмысын ұйымдастыру және бағалау, жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау туралы түсінікке ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Дене шынықтыру мен спорттың қазіргі теориялық және әдістемелік негіздерінің мазмұнын құрайтын тұжырымдамалық ережелерді түсіну және ұсыну. Физикалық қасиеттерді, жаттығу әдістері мен принциптерін, жаттығу және бәсекелестік жүктемелерді дамыту әдістемесін анықтау және практикада қолдану. Дене жаттығуларын қолдана отырып, сабақтарды өткізу әдістемесімен танысыңыз. Балалар мен жасөспірімдердің дене шынықтыру және салауатты өмір салты туралы түсінікке ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Дене шынықтыру мен спорттағы қызметті басқару, жоспарлау және ұйымдастыру тәуекелдерін талдау және синтездеу, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздерін талдау және қолдану.
  • Адам ағзасының құрылымы мен жұмысының анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық ерекшеліктері және әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың физикалық дамуы туралы білімдерін түсіну және қолдану.
  • Көптілді ортадағы кәсіби сөйлеу жағдайларында коммуникативті мәселелерді шешу, кәсіби қызметінде терминдерді қолдану, қазіргі әлемнің алуан түрлілігін байланыстыра отырып, мәдениеттің, діннің, адам өмірінің тұтас дүниетанымын қалыптастыру
  • Алған педагогикалық және пәндік білімдерін практикада қолдану, оларды жаңа жағдайларға айналдыру, инновациялық технологиялар мен оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып сабақтарды жоспарлау және өткізу, мұғалім ретінде өзінің маңыздылығы мен жауапкершілігін сезіну, оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану.
  • Білім беру ұйымдарында әдістемелік, ұйымдастырушылық және практикалық жұмыс және бұқаралық дене шынықтыру және спорт саласындағы білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды интеграциялау, дене шынықтыру-спорт пәндерін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесін басқару, оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгеру
  • Жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін жайлы және қауіпсіз білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын ұсыну және қамтамасыз ету, Алғашқы медициналық көмек көрсете білу және оқушылардың оқу нәтижелерін, функционалдық жай-күйі мен дайындығын бағалаудың тиімді әдістерін қолдану.
  • Түрлі контингент, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін заманауи инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу, сауықтыру, рекреациялық және жаттығу сабақтарын, жарыстарды жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу.
  • Педагогикалық білім беру негіздерін және оның басқару қызметін, инклюзивті оқытуды дамытудың мәнін ұсыну, психологиялық процестерді ажырату, экономика және бизнес, кәсіпкерлік, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері туралы түсінікке ие болу.
  • Менеджмент, білім алушылардың спорттық жетістіктерін өлшеу технологиясы, дене шынықтыру-спорт пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі, цифрлық мәдениет, инклюзивті білім беру негізінде педагогикалық процесті басқару, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді
  • Дене шынықтыру және спорт бағыттары бойынша этномәдени ерекшеліктер мен ұлттық тәрбие принциптерін ескере отырып, Педагогтің кәсіби қызметін ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру.
Top