6B01401 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Тәшеневтану
«Тәшеневтану» пәні аясында мемлекет ретінде Қазақстан аумағының тұтастығын қалыптастыруға және сақтауға зор үлес қосқан белгілі мемлекет және қоғам қайраткері Жұмабек Ахметұлы Тәшеневтің өмірбаяны қарастырылады. Қазақстан Республикасының саяси, экономикалық және мәдени дамуы, қоғамдық сананы жаңарту және қазіргі заманның жаһандық міндеттерін шешу кезеңдері қарастырылады. Білім алушылардың бойында саяси көзқарастарды қалыптастыру, патриотизмге тәрбиелеу мақсатында негізгі тарихи оқиғалардың маңызы мен рөлі, тұлға идеялары, көшбасшылық және тарихты саралау негіздері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
Пәнде балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесін оқыту процесінің мәселелері қарастырылады. Баланың жас ерекшеліктеріне сәйкес спортқа бейімделуіне мүмкіндік беретін балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеуге, оқытуға анықтама беріледі. Балалар мен жасөспірімдер спортында психологиялық, тактикалық және техникалық дайындықты меңгеру процесі талданады. Жаттығушылардың анатомиялық-физиологиялық, психологиялық және жыныстық ерекшеліктері сипатталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Дене тәрбиесіндегі зерттеу әдістеріне анықтама беріледі және міндеттерді қалыптастыру кезеңдері сипатталады. Жаттығу әдістері мен әдістері сипатталған. Әр түрлі жастағы адамдармен жүргізілетін дене тәрбиесінің мәнін, жаттығудың жүктемесі мен тығыздығы анықталады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесі
Бұл пәнде ұлттық спорт түрлерінің алуан түрлілігі бар ұлттық ашық ойындарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі ережелеріне шолу жасалады. Ұлттық ойындар арқылы физикалық қасиеттердің дамуы сипатталады. Ұлттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, ұлттық ойындар арқылы физикалық қасиеттерді дамыту мәселелері, ұлттық ойындарды ұйымдастыру және өткізу әдістемелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шахмат ойындары мен дойбыларды оқыту әдістемесі
Пән шахмат пен дойбының негізгі компоненттерінің қазіргі заманғы теориясы туралы теориялық білімді дене шынықтыру түрі ретінде алуға; адаптивті шахматтық оқытудың практикалық дағдыларын, дойбы жаттығуларын, психофизикалық шахматтық рекреацияны, шығармашылық ақыл-ойға бағытталған тәжірибелерді және кейіннен кәсіби салада қолдана отырып, психофизикалық шахмат белсенділігінің экстремалды түрлерін алуға бағытталған. " Шахмат ойындары мен дойбыларды оқыту әдістемесі" пәнінің мазмұны, принциптері, нысандары, әдістері, ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.Пән шахмат пен дойбының негізгі компоненттерінің қазіргі заманғы теориясы туралы теориялық білімді дене шынықтыру түрі ретінде алуға; адаптивті шахматтық оқытудың практикалық дағдыларын, дойбы жаттығуларын, психофизикалық шахматтық рекреацияны, шығармашылық ақыл-ойға бағытталған тәжірибелерді және кейіннен кәсіби салада қолдана отырып, психофизикалық шахмат белсенділігінің экстремалды түрлерін алуға бағытталған. " Шахмат ойындары мен дойбыларды оқыту әдістемесі" пәнінің мазмұны, принциптері, нысандары, әдістері, ерекшеліктері туралы түсінік беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Үстел теннисі
Пән білім алушыларда дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызмет процесінде үстел теннисін оқытудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Бұл пәнде үстел теннисінің тарихы мен әлемдік мектептері; физикалық қасиеттерді тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздері және ойын арқылы оқушылардың қозғалыс қабілеттерін дамыту зерттеледі. Ойынның негізгі ұғымдары мен терминдері, мазмұны мен даму кезеңдері, жарыс ережелері , ойын техникасы мен тактикасының жіктелуі, үстел теннисін ойнау әдістемесі берілген. Оқу сабақтарында жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік техникасы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Секциялық сабақтарды ұйымдастыру
Бұл пәнде дене шынықтыру бойынша секциялық қызметтің мақсаттары, міндеттері мен негізгі бағыттары сипатталады. Мұғалімнің дене шынықтыруға қызығушылық танытатын оқушылармен жұмысы талданады. Сабақтан тыс жұмыс жүйесін ұйымдастыру және осы жүйені басқару қарастырылады. Сабақтар мен секциялық сабақтардың өзара әрекеттесуі, сабақтар мен сабақтан тыс сабақтардың әртүрлі формаларының интеграциясы сипатталған. Дене шынықтыру секциясының жұмыс бағдарламасының құрылымы зерттеледі. Дене шынықтыру бойынша секциялық жұмыс бағдарламаларын әзірлеу бойынша әдістемелік ұсынымдар беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Осы пән аясында педагогика пәнінің мақсаттары мен міндеттері, категориялары, құрылымы, әдіснамалық негіздері және тәрбие жұмысының әдістемесі, дамудың негізгі кезеңдері, педагогикалық процесс ұғымдары, педагогикалық ғылым негізінде айқындалатын оқу-тәрбие жұмысының нысандары, әдістері мен қолданылатын құралдары қарастырылады. Педагогика ғылымының өзекті мәселелері, ҚР-дағы тәрбиенің заманауи тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесі, тәрбие жұмысының диагностикасы сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша пәндерді оқыту әдістемесі
Пәнде спорт теориясының жалпы принциптері мен спорттық әдістер қарастырылады. Дене тәрбиесінде жиі кездесетін терминдер мен ұғымдар туралы теориялық идеяларды қалыптастыру процесі сипатталады. Дене шынықтыру жүйесі, дене тәрбиесінің әдістері мен әдістері және дене шынықтыру ерекшеліктері талданады. Спорт пен дене тәрбиесінің әртүрлі түрлерінде кездесетін әртүрлі мәселелердің ғылыми-теориялық негіздері сипатталған. Дене шынықтырудағы заңдылықтарды практикада қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттың тарихы
Пән адамзат қоғамының өмірінде дене шынықтыру мен спорттың пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтарын зерттейді. Курс дене шынықтыру және спорт саласындағы құралдарды, формалар мен әдістерді, идеялар мен теорияны зерттеуге бағытталған. Әр түрлі өркениеттер жағдайында дене шынықтыру мен спорттың ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі эволюциясы сипатталған. Оқу барысында студенттер өздерінің болашақ мамандықтарының педагогикалық практикасында қолдануға мүмкіндік беретін тарихи біліммен қаруланады; ғылыми дүниетанымдар, тарихи өзін-өзі тану және сыни ойлау қалыптасады. Пән жалпы мәдениетті арттыруға, ақыл-ой көкжиегін кеңейтуге, дене шынықтыру және спорт саласындағы білімді байытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
Пән аясында физиологиялық-психологиялық даму заңдылықтарына негізделген балалар мен жасөспірімдердің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері қарастырылады. Жеке тұлғаны қалыптастыру, сақтау, денсаулықты нығайту мәселелеріне шолу жасалады. Оқушылардың қабілеттерін анықтау және дамыту талданады. Оқушылар арасындағы қарым-қатынасты нығайту, дағдыларды қалыптастыру және балалардың денсаулығын сақтау зерттеледі. Салауатты өмір салтын, дене шынықтыруды және еңбекке оқытуды ұйымдастыру әдістері мен әдістері сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жылжымалы және эстафеталық ойындар
Пәнді зерделеу кезінде жылжымалы және эстафеталық ойындар арқылы білім алушылардың ептілігі бойынша күш, жылдамдық қасиеттерін және қасиеттерін дамыту; командада жұмыс істей білу, әртүрлі жылжымалы және эстафеталық ойындар арқылы дене қабілеттерін дамыту кезеңдері, адамның танымдық қабілеттерін дамыту, моториканы жетілдіру процесі және ойын ережелерін терең меңгеру қарастырылады. Жылжымалы және эстафеталық ойындар арқылы дене шынықтырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ету процесі сипатталады. Жылжымалы және эстафеталық ойындарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі ережелері қарастырылады. Мектеп бағдарламасына енгізілген жылжымалы және эстафеталық ойындар бойынша көлемді практикалық материал ұсынылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Баскетболды оқыту әдістемесі
Пәнді оқытуда баскетболдың теорияларына, әдістеріне және практикалық негіздеріне шолу жасалады. Баскетболды оқыту әдістемесінің дағдыларын дамыту процесі сипатталады. Баскетбол ойындарының техникалық элементтерін енгізу кезеңдері, қауіпсіздік ережелері және спорт ғимараттары қарастырылады. Спорттық киімдердің гигиеналық нормалары сипатталады. Оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау, жасына байланысты спорт үйірмелеріне қосылу үшін біліктілікті белгілеу тәртібі қарастырылады. Үйірме жұмысының міндеттері мен мақсаттары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шаңғы спортын оқыту әдістемесі
Бұл пәнде шаңғы спортының түрлері мен терминологиясы, шаңғы шарттарын орындау тактикасы мен техникасы қарастырылады. Спорттық жабдықтар мен материалдық-техникалық қамтамасыз етуді орнату талаптары сипатталады. Физикалық қабілеттерді дамытудың құралдары мен әдістерін игеру процесі қарастырылады. Шаңғы спортында жасын, жынысын ескере отырып оқытудың құралдары мен әдістері сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жүзу оқыту әдістемесі
Пәнді оқытуда жүзуге дайындық пен оқытудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздеріне шолу жасалады. Жарыстарды өткізу ережелері мен шарттары және төрешілердің дағдыларын қалыптастыру процесі сипатталады. Жүзудің спорттық тәсілдерін оқытудың техникасы мен әдістемесі, әртүрлі жас топтарында сауықтыру жүзуін өткізуді ұйымдастыру тәртібі қарастырылады. Жүзуді оқыту әдістемесін ұйымдастыру және қолдану процесі сипатталады. Жүзудің спорттық техникасы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қол добын оқыту әдістемесі
Бұл пәнде қол добын оқыту әдістемесінде ойынның техникалық элементтерін орындау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру процесі, оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру және жоспарлау бойынша біліктілікті қалыптастыру кезеңдері сипатталады. Спорттық дайындықты басқарудың әдістемелік негіздері мен дағдыларына шолу жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларына, әдістері мен технологияларына кіріспе болып табылады. Жеке оқыту, нейрондық желілер сияқты негізгі технологияларды, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметке сәйкес жасанды интеллектті қолдану салаларын зерттейді. Физикалық белсенділікті есептеу және жасанды интеллект арқылы білім алушылардың жетістіктерін бақылау әдістері; жасанды интеллекті спорттық ойындармен біріктіру және әр ойыншы үшін ойын оқиғаларын болжай алатын немесе ойын қатысушыларының өнімділігін жақсарту үшін жекелендірілген оқу бағдарламаларын ұсына алатын модельдер жасау қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
Дене шынықтыру саласында қамтамасыз ететін пәндік құбылыс ретінде кәсіби қазақ (орыс) тілінің рөлі қарастырылады; пәндік-тілдік материалды меңгерудің негізгі құрылымдары; қазақ (орыс) тіліндегі кәсіптік терминология; арнайы кәсіптік-бағдарланған материалдар және оларды кәсіптік жағдайларда берілген тапсырмаларда қолдану; кәсіптік құзыреттілік: орыс тіліндегі мәтіндерге бағдарлану, кәсіби мазмұндағы монолог, презентация және т.б. кәсіби қазақ (орыс) тілінің БББ пәндерімен байланысы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру бойынша өз бетінше сабақтардың ғылыми-әдістемелік негіздері
Пәнде оқушылардың дене шынықтыруға мотивациялық-құндылық қатынасы, дене шынықтырумен тұрақты айналысуға, өзін-өзі жетілдіруге қалыптасқан қажеттілік қарастырылады. Өз бетінше дене шынықтыру сабақтарының түрлері, мазмұны және ұйымдастырылуы сипатталады. Білім алушылардың сабақтары мен күн тәртібіне қойылатын гигиеналық талаптар; физикалық жай-күйін диагностикалау қарастырылады. Өзін-өзі бақылау күнделігін жүргізу ережелері және физикалық дамуды бағалау критерийлері, өз бетінше сабақтардың мазмұны мен әдістемесі сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Волейболды оқыту әдістемесі
Бұл пәнде волейболдың негізгі техникалық әдістері мен техникасы және допты беру әдістері, оқыту техникасы мен әдістері қарастырылады. Көпжылдық дайындығының ерекшеліктерін қалыптастыру кезеңдері сипатталады. Халықаралық волейбол федерациясының рөлі мен міндеттері, Қазақстандағы волейбол спорт клубтарының мүмкіндіктерін дамыту қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Футболды оқыту әдістемесі
Пәнде техниканың негізгі әдістерін, ойын жағдайларының тактикасын және футболшылардың физикалық қасиеттерін жетілдіру кезеңдері сипатталады. Ойын ережелері мен жабдықтың орналасу тәртібі қарастырылады. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, техникалық қабылдау мен тактикалық өзара әрекеттесуді оқыту процесі сипатталады. Жоғары білікті спортшыларды даярлауда футболдың инновациялық технологияларын қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік
Пәнді оқытуда ақша туралы негізделген шешімдерді басқару және қабылдау үшін қаржылық тұжырымдамалар мен құралдарды, қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерлікті, бизнес-жоспар құруды, қаржы нарықтарын, алаяқтық қаржылық схемаларды анықтау және болдырмау тәсілдерін зерттеледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениеті негіздері
Пән шеңберінде Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеттер талданады. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Пәнде экологияның міндеттері ғылым ретінде, оның негізгі бөлімдері; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы менеджмент; Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері қарастырылады. Табиғи жүйелердің жұмысындағы негізгі экологиялық ұғымдар мен заңдылықтарға сипаттама беріледі. Қоршаған ортаға бақылауды жүзеге асыру, өткізілетін іс-шаралардың заңдылығы; нормативтік құқықтық актілермен жұмыс мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнде білімнің әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қолданылатын әдістерді, тәсілдер мен амалдарды зерттеледі. Негізгі аспектілер қарастырылады, соның ішінде: деректерді жинау әдістері, деректерді талдау, зерттеудің этикалық аспектілері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп бағдарламасындағы қазақ күресі
Пәнде қазақ күресінің пайда болу тарихына, оқушыларды қазақ күресінен жарыстарға дайындау жүйесінің негіздеріне шолу жасалады. Қазақ күрестің әдістері мен тәсілдерін орындау түрлеріне анықтама беріледі. Жаттығуларды орындау ережелері және қауіпсіздік шараларын меңгеру оқытылады. Қазақ күресінен жарыстарды өлшеу және өткізу тәсілдері мен әдістері сипатталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар мен жасөспірімдер спортының негіздері
Бұл пәнде мұғалімнің дене шынықтыру және спорт саласындағы жұмысының мақсаты сипатталған. Балалармен жасөспірімдердің дене ерекшеліктерін анықтайды. Балалармен жасөспірімдер спорт үйірмелеріндегі құжаттармен жұмыс талданады. Спорттық ойындардың техникалық және тактикалық ерекшеліктерін анықтайды. Бейімделген спорт түрлері бойынша жүктемелер, дене дамуының жасерекшеліктеріне байланысты дене жүктемелерін игеру қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорттың теориясы мен әдістемесі
Пәнде дене шынықтыру мен спорттың теориялық негіздері, дене шынықтыру және спорт әдістері қарастырылады. Дене шынықтыру мен спортта моториканы оқыту принциптерін қалыптастыру кезеңдері зерттеледі. Физикалық күштің қасиеттері және оның даму жолдары сипатталған. Дене тәрбиесіндегі педагогикалық бақылау әдістеріне анықтама берілед. Спорттық жаттығулардың шеберлігін жетілдіру кезеңдері, жаттығу процесінде ойын қызметінің негіздерін қалыптастыру кезеңдері талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Пәнде дене шынықтыру саласында шет тілін меңгеру дағдыларын дамыту, әртүрлі күрделіліктегі мәтіндерді түсіну мәселелері қарастырылады. Кәсіби бағыттағы түйінді сөздер мен өрнектер, кәсіби қызмет саласында шет тілінде кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру кезеңдері зерделенеді. Шетелдегі әріптестермен әңгімелесу, сондай-ақ жаңа кәсіби білім алу үшін кәсіби диалог жүргізу дағдыларын қалыптастыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Спорттық қондырғылар
Пәнді оқу кезінде мектептегі спорттық қондырғыларға жалпы сипаттама беріледі; спорт ғимараттарының дамуының қысқаша тарихы сипатталады. Мектептердегі дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қондырғылардың жіктелуі, технологиясы, санаттылығы және пайдалану ерекшеліктері; әртүрлі типтегі спорттық қондырғыларға санитарлық бақылау негіздері қарастырылады. Қауіпсіздік техникасы тұрғысынан спорттық қондырғылар, жабдықтар және құрал-саймандарды пайдалану ережелері мен оларға қойылатын нормативтік талаптардың ерекшеліктері қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп бағдарламасындағы еркін күрес
Пән еркін күрестен мектеп жарыстарына дайындық негіздері мен жүйесіне шолу жасайды. Қазақстандағы еркін күрес федерациясының міндеттері қарастырылады. Ойынның негізгі ережелері мен әдістері сипатталған. Еркін күрестің әдістері мен тәсілдерін орындау түрлеріне анықтама беріледі. Жаттығулардың дұрыс орындалуы және қауіпсіздік шараларын меңгеру зерттеледі. Еркін күрес жарыстарын өлшеу және өткізу әдістері мен әдістері сипатталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Бұл пәнде инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі түсініктері берілген. Білім беру қызметіндегі инклюзивті білім берудің ерекшеліктері; инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық қолдаудың заманауи модельдері және оны жүзеге асыру жолдары зерттеледі. Сапалы білім алу әдістері мен әдістері және жынысына, жасына, географиялық тұрғылықты жеріне, моторикасы мен психикалық жағдайына, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан өз әлеуетін дамыту мүмкіндіктері сипатталады. Әрбір білім алушыға дене шынықтыру сабақтарына тең қатысуға мүмкіндік беретін бағдарламаларды әзірлеу және қолдану тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Таңдалған спорт түрі бойынша техникалық және тактикалық дайындық негіздері
Бұл пәнде таңдалған спорт түрі бойынша техникалық дайындықтың жіктелуі, жоғары деңгейдегі техникалық дайындық, бәсекелестік жаттығулардың орындалуы сипатталады. Жеке сипаттамалардың барынша сәйкестігін қамтамасыз ету үшін білім алушылардың бейімделу мүмкіндіктері қарастырылады. Оқу тапсырмаларының кешенін құру арқылы техникалық және тактикалық операцияларды үйлестіру мен сенімділікті арттыру сипатталады. Ойын ережелерін өзгерту, бақылау және реттеу үшін жетілдірілген техникалық-тактикалық дайындық ережелерін әзірлеу негізінде жүзеге асыру процесі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Емдік дене мәдениеті және нутрициология
Пән аясында денені емдік дене шынықтыру және дұрыс тамақтану арқылы сақтау әдістері қарастырылады. Дененің жұмысын жақсарту кезеңдері немесе уақытша жоғалған дене функционалдығы қарастырылады. Дененің функционалдық ерекшеліктеріне байланысты емдік дене шынықтыру мен массаждың теориялық негіздері сипатталған. Спорттық жарақаттардың себептері мен қалпына келтіру мүмкіндіктері талданады. Мектеп жасындағы балалардың денесінің бейімделу мүмкіндіктерін анықтау сипатталады. Мектеп оқушыларының рационына, өмір салтына және жалпы денсаулығына кешенді баға беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Бұл пән аясында дене тәрбиесін оқытудың негізгі теорияларымен әдістеріне шолу жасалады. Дене шынықтыру және спорт мамандарын даярлауда дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру процесі сипатталады. Педагогикалық дағдыларды қалыптастыру кезеңдері қарастырылады. Дене шынықтыру әдістерімен әдістері, принциптері, сипаттамалары сипатталған, нормативтік құжаттар туралы теориялық білімі қарастырылады..
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесіндегі анатомия және гигиена негіздері
Пән адам ағзасының тұтастығы туралы ғылыми білімнің негіздерін зерттейді, өмірдің әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның жұмыс істеуінің жалпы және маңызды заңдылықтары туралы түсінік берілеі. Мектепте дене шынықтырумен айналысу кезінде гигиеналық факторлар мен табиғаттың табиғи күштерін сауықтыру мақсатында кешенді және мақсатты қолдану әдістері қарастырылады. Өмір сүру және еңбек жағдайларының балалардың денсаулығына әсері, аурудың алдын алу, өмір сүру мен денсаулықты сақтаудың оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ету зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектеп жасындағы балалардың дене шынықтыру мониторингі
Пән дене шынықтыру бойынша жұмысты ұйымдастыруда денсаулықты сақтайтын тәсілдерді қамтамасыз етуге, білім алушылардың дене дамуын және ағзаның функционалдық жай-күйін өзін-өзі бақылау дағдыларын дамытуға; пәнаралық тәсіл негізінде олардың физиологиялық дамуы саласындағы білімді кеңейтуге; білім алушыларды жас және жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, дененің физикалық және физиологиялық дамуының стандартты көрсеткіштерімен таныстыруға бағытталған. Антропометриялық деректерді бақылау мен өлшеудің қарапайым тәсілдерінің дағдыларын дамыту қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектептердегі дене шынықтыру сабақтарындағы инновациялық технологиялар
Пән білім алушыларда инновациялық педагогикалық технологиялар саласындағы теориялық-әдіснамалық білім жүйесін қалыптастыруға, оқу сабақтары мен іс-шараларды өткізу қабілетіне, оқушылардың бәсекелестік қызметіне басшылықты жүзеге асыруға, дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялық қызметке дайындыққа бағытталған. Инновациялық қызметтің негізгі ұғымдары мен терминдері беріледі; "Дене шынықтыру" пәнін оқытуда инновациялық технологияларды қолданудың мәні, негіздері ашылады. Мектеп оқушыларының жеке ерекшеліктері мен физиологиялық мүмкіндіктері негізінде әртүрлі ұзындықтағы бағдарламаларды әзірлеу негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың бейімделген дене тәрбиесі (ЕБҚ)
Пән ЕБҚ бар оқушылардың физикалық қабілеттерін қалпына келтіруге, сондай-ақ аурудан немесе жарақаттан кейін оңалтуға; алған жарақаттар, аурулар, мүгедектік салдарынан туындайтын физикалық және психологиялық кедергілерді еңсеруге; өзіне деген сенімділікті арттыруға, эмоционалдық жағдайды жақсартуға бағытталған. Қозғалыстарды үйлестіруді, икемділікті, күш пен төзімділікті дамыту әдістері; ЕБҚ бар балалардың психологиялық жағдайы мен өмір сүру сапасын жақсарту; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың өзін-өзі бағалауы мен әлеуметтік интеграция деңгейін арттыру жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тоғызқұмалақ
Бұл пәнде ұлттық спорт түрінің тарихы мен тоғыз құмалақ ойынының негізгі ережелеріне шолу жасалады. Тоғыз құмалақ ойынын оқыту кезеңдері, математикалық операцияларды пайдалана отырып, жазбаша және ауызша есептеу әдістері сипатталады. Оқушылардың есептеу дағдыларын дамыту, ойын жағдайларына жауапкершілікпен қарау, ойын әрекеттерін есте сақтау, ойлау дағдыларын дамыту және қалыптастыру жолдары қарастырылады. Ойында қолданылатын қозғалыс түрлерін жоспарлау процесі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Гимнастика және акробатика негіздері
Пән гимнастикалық және акробатикалық жаттығуларды зерделеуге және жетілдіруге, дене қасиеттерін дамытуға (күш, икемділік, ептілік, жылдамдық, төзімділік), білім алушылардың ағзасының функционалдық жүйелерінің қызметін және психомоторикасын жетілдіруге бағытталған. Мектепте гимнастика және акробатикамен айналысу ережелері қарастырылады, бұл оқушының физикалық дамуы мен оның моторикасын жақсарту мәселелерін сәтті шешуге ықпал етеді. Ептілік, жылдамдық, қозғалыстар мен күштерді үйлестіру сияқты қозғалыс қасиеттерін дамытуға және жетілдіруге мүмкіндік беретін жаттығулар; денені нығайтатын және үйлесімді физикалық дамуға, оқушылардың мінезін тәрбиелеуге ықпал ететін ептілік, икемділік, секіру, күш пен тепе-теңдік жаттығулары сипатталады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Флорбол негіздері
Пән білім алушылардың дене қабілеттерін қалыптастыру және дамыту, техникалық тәсілдер мен іс-әрекеттерді жетілдіру, адамгершілік және дене шынықтыруды жетілдірудің жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру, флорбол сабақтары арқылы салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Флорболдың пайда болу тарихы командалық спорт түрі ретінде сипатталады; физикалық дамуға, денсаулықты нығайтуға және дене функцияларын жақсартуға, тыныс алу, жүрек-тамыр және жүйке жүйесінің дамуына ықпал ететін ойын ережелері мен әдістері қарастырылады. Кеңістіктегі дәлдікті, қозғалыс ептілігін, көзді және бағдарды дамытуға белсенді әсер ететін жаттығу әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спортты басқару негіздері
Пәнде дене тәрбиесі мен спорт жүйесіндегі дене тәрбиесінің ілімдері мен әдістемелеріне жалпы шолу жасалады. Теориялық деректерді беру процесі сипатталған, дене шынықтыру жүйесінде жиі кездесетін терминдер, ұғымдар келтіріледі. Қазақстанның дене тәрбиесі жүйесіне, дене тәрбиесінің тәсілдеріне, әдістеріне анықтама беріледі, дене күшінің қасиеттері, принциптері туралы терең ғылыми-теориялық түсінік беріледі. Басқару процесі, дене тәрбиесі жүйесіндегі әртүрлі мәселелерді шешу жолдары қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қолданбалы дене шынықтыру
Пән мұғалімді кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру құралдарын дұрыс және таңдамалы пайдалануға бағытталған. Дене шынықтыру мұғалімінің табысты кәсіби қызметке психофизикалық дайындығы қарастырылады. Кәсіби пайдалы моторикалар мен дағдылардың жеке қорын байытатын, физикалық және тікелей байланысты қабілеттерді тәрбиелейтін, кәсіби қабілеттілік тікелей немесе жанама түрде тәуелді болатын оқу процесі сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі
Пәнде мекетептегі жеңіл атлетиканы оқытудың техникалық элементтері мен әдістемесін ұтымды орындау дағдыларын қалыптастыру процесі сипатталады. Әр түрлі жас топтарымен жұмыс жасауда практикалық дайындық тәртібі қарастырылады. Жеңіл атлетиканы оқытудың теориясы, әдістемесі мен практикасы бойынша шолу жасалады. Жаттығу түрлеріне байланысты жабдықты орнату тәртібі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі ауыр атлетиканы оқыту әдістемесі
Пәнді оқу кезінде ауыр атлетика, ауыр атлетиканы оқыту шарттары, техникалық-тактикалық іс-әрекеттер туралы жалпы түсінік беріледі. Жаттығуларды орындаудың негізгі әдістері мен әдістері қарастырылады. Мектепте ауыр атлетиканы оқытудағы кезеңдік оқу процесінің ерекшеліктері сипатталған. Мектеп жасындағы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ауыр атлетиканы оқытудың құралдары мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру сабақтарында психофизикалық реттеу
Пән денсаулықты, физикалық қалыпты сақтауға қажетті дағдыларды дамыту үшін дененің психофизикалық реттелуін қарастырады. Оқушылардың танымдық, эмоционалдық, әлеуметтік және рухани дамуын нығайтатын дене жаттығулары зерттеледі. Стресс деңгейін төмендетуге ықпал ететін дене шынықтырудың формалары мен әдістері анықталады. Күндізгі шаршауды азайтуға көмектесетін күш пен төзімділікке ықпал ететін жаттығулар зерттеледі. Қан айналымын жақсартуға ықпал ететін физикалық жаттығулар қарастырылады; дене құрамындағы өзгерістер бойынша немесе қойылған мақсаттарға қол жеткізу бойынша уақыт өте келе олардың прогресін бағалау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Олимпиадалық білім беру негіздері
Бұл пәнде ежелгі Олимпиада ойындарының шығу тарихына, Греция мен ежелгі Римдегі ойын түрлерінің қалыптасу кезеңдеріне шолу жасалынады. Қазіргі заманғы Олимпиада ойындарының тарихы, әлемдегі пайда болу және спорттық даму кезеңдері зерттеледі. Қысқы және жазғы Олимпиада ойындарын өткізу шарттары қарастырылады. Қазақстан Республикасындағы Олимпиада ойындарының чемпиондары мен жүлдегерлері туралы түсінік беріледі. Халықаралық Олимпиада комитетінің міндеттері мен мақсаттары сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп туризмінің негіздері
Бұл пәнде мектеп туризміне шолу және сипаттама беріледі. Қазақстанда және шетелде туризмді дамыту кезеңдері қарастырылуда. Оқушыларды туризмге дайындау кезеңдері, туристік дайындықтың әдістемелік негіздерін игеру тәсілдері талданады. Мектепте туризм мен сауықтыру шараларын ұйымдастыру процесі сипатталған. Туристік жорықтар кезінде өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету тәртібі мен шарттары қарастырылады. Ұйымдастыруды, тәртіпті және кемпингтік іс-шараларды бақылау тәртібі егжей-тегжейлі сипатталған; мектеп оқушыларын тамақтандыруды және кемпингтерде қоқыстарды жинауды ұйымдастыру процесі мен шарттары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың физиологиясы және жас ерекшеліктері
Пәнде мектеп жасындағы балалардың жалпы физиологиясы, қаны, қан айналымы, тыныс алу, ас қорыту, эндокриндік, жүйке жүйесі, орталық жүйке жүйесі және сезім физиологиясы қарастырылады. Ғылыми мәліметтерден, ұғымдардан, заңдардан және теориялардан тұратын биологиялық ғылымның негіздері сипатталады. Тірі жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары, қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларындағы және организмнің ішкі ортасының өзгеруімен байланыстар мен тіршілік әрекетінің ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Таңдалған спорт түрі бойынша кәсіби педагогикалық қызметті жетілдіру
Пәнді оқытуда мектепте оқытушылық қызметті жүзеге асыру тәртібі қарастырылады. Кәсіби салада қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру кезеңдері сипатталады. Әдістемелік тетіктер мен іс-әрекеттер, жарыстарды ұйымдастыру тәртібі және кәсіби ойластырылған жүйені қалыптастыру процесі, жаттығуды жоспарлау қарастырылады. Жеке және топтық жаттығулар жасау процесі сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене тәрбиесі және спорттағы ғылыми-әдістемелік жұмыстар
Пәнде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістері, дене шынықтыру мен спорттың әдістемелік негіздері сипатталады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың жұмысын ғылыми негізде дамыту процесі, қоғамдағы спорттың негізгі функциялары мен түрлерін игеру кезеңдері қарастырылады. Дене тәрбиесі бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыстың принциптері, әдістері мен әдістері, мұғалімнің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жетілдіру процесі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- пәндік, пәнаралық көзқарас пен сыни ойлау негізінде дене шынықтыру мен спортқа қатысты стандартты емес жағдайларда мәселелерді шеше алады
- тіл мен мәдени құндылықтар туралы білімдерін, көптілді ортада тиімді оқыту дағдыларын, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілік пен креативтілікті, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды сақтай отырып, мәдени әртүрлілікке ашықтықты көрсете алады
- көшбасшылық қасиеттер мен командада жұмыс істеу қабілетін, өз практикасын көрсете алады, өзін-өзі бақылауды үздіксіз жақсартуды жоспарлап, білім алушыларды тәрбиелеу мен оқыту үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық жағдайлар жасай алады
- жоспарларды өз бетінше құрып, бастапқы материалдарды жүйелеп, оқыту технологияларын таңдап және дене шынықтыру сабақтарын, сабақтан тыс жұмыстарды жүргізіп, оқытудың тиісті әдістері мен бағалау құралдарын анықтай алады
- білім алушылардың жас, психологиялық, физиологиялық және медициналық-биологиялық ерекшеліктері негізінде дене шынықтыру сабақтарында және спорт түрлері бойынша бәсекелестік қызметте техникалық-тактикалық іс-әрекеттерге оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемесін әзірлей алады
- сабақта физикалық жаттығуларды игерудің ең көп жіберілетін қателіктерін анықтап, қауіпсіздіктің тиімді шараларын және оқу жаттығуларын орындау техникасының қателіктерінің алдын алу және түзету әдістерін табып және сабақта физикалық, психологиялық, моторикалық қасиеттерді оқыту мен дамытудың өзара байланысын қамтамасыз ете алады
- дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеу әдістері мен нормативтік құқықтық актілерді қолдана отырып, пәнді оқыту процесінде ғылыми-зерттеу жұмысының элементтерін пайдалана алады
- дене шынықтыру сабақтарында және спорт түрлері бойынша секциялық сабақтарда педагогикалық, мәдени-ағартушылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық, бәсекелестік қызметті жүргізу үшін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын қолдана алады
- бағалау жүргізу кезінде академиялық адалдық қағидаттарын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды сақтай отырып, таңдалған мақсатқа, тәрбие жұмысына сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалайды және диагностика жасай алады
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін мониторинг негізінде бейімдеу бағдарламасын, сырқаттанушылықтың алдын алу шараларын, емдік дене шынықтыру және массаж кешендерін әзірлей алады; жарақат алған және басқа да күтпеген төтенше жағдайлар кезінде оқушыларға алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсете алады
- физиологиялық өзгерістерге мониторинг жүргізіп және спорт түрлері бойынша оқыту, секциялық сабақтар мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде цифрлық ресурстарды, оның ішінде жасанды интеллекті қолдана алады
- дене шынықтыру және спорттың, ұлттық спорт түрлерінің даму тарихы туралы білімдерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы спорттық, туристік құрылыстар мен құрал-саймандарды пайдаланудағы экономикалық және қаржылық сауаттылығын көрсете алады