6B02103 Режиссура в «Тұран-Астана» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қойылым процесінде қазіргі заманғы әдістемелерді меңгерген, зерттеу және шығармашылық қызметке қабілетті, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерге ие театр және кино режиссурасы саласындағы бәсекеге қабілетті және құзыретті өнер бакалаврларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран-Астана» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Құқық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты: заңнаманың негіздері және оның қолданылу аясы туралы теориялық білім алу, сондай-ақ өмірде және басқару қызметінде нормативтік актілермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, дағдыларын игеру. Осы пән аясында: қоғам, мемлекет және құқық оқытылады. Мемлекет және құқық теориясының негіздері. Конституциялық құқықтың негіздері. Әкімшілік құқықтың негіздері, атап айтқанда басқару саласында. Отбасы құқығының негіздері. Қылмыстық құқық негіздері, оның ішінде менеджмент саласында. Азаматтық құқық негіздері. Еңбек құқығының негіздері, оның ішінде персоналды басқару. Қаржы құқығының негіздері. Зияткерлік меншік құқығының негіздері. Салық құқығының негіздері. Экологиялық құқық негіздері. Кәсіпкерлік құқық негіздері. Кеден құқығының негіздері. Ақпараттық Құқық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
студенттерді ғылыми іс-әрекеттің негіздерімен таныстыру, сондай әрекетте пайдаланылатын тәсілдер туралы түсінік беру. Осы пәннің шеңберінде келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылыми іс-әрекеттік онтологиялық. Гносеологиялық. Методолгиялық негізі. Пәнаралық. Методологиялық парадигма. Ғылыми әдістемелік парадигманың ұстанымдары. Қағидалары, тәсілдер: концептуалдық талдау, фреймдік модельдеу, педагогикалық экспериментті өткізу ассоциативтік экспериментті іске асыру, дистрибьютивтік талдау, когнитивті-семантикалық анализ интроспективтік талдау, т.б. осындай әдіс тәсілдерді ғылыми іс-әрекетті орындау барысында жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тарихы зерттеледі. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің негізгі кезеңдері. Сыбайлас жемқорлық түсінігі мен түрлері. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың қылмыстық-құқықтық және криминологиялық сипаттамалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық кәсіпкерлік
Пән оқытудың мақсаты: инновациялық кәсіпкерлікте білім мен дағдыларды қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: инновациялық кәсіпкерліктің мәні, субъектілері, экономиканы инновациялық дамыту қажеттілігі, инновациялық белсенділікті қамтамасыз ету, инновациялық кәсіпкерліктегі шетелдік тәжірибе, шағын инновациялық кәсіпкерліктің мәні, инновациялық кәсіпкерліктегі инвестициялық климат, инновациялық кәсіпкерліктің инфраструктурасы, инновациялық кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық жоба
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің шығармашылық ойлауын дамыту, оларды шығармашылық қызметтің заманауи әдістерін игеру. Осы пән аясында: Шығармашылық жоба ұғымдары зерттеледі. Жобаларды іске асырудың мақсаттары мен стратегиясы. Шығармашылық жобаны әзірлеуге қойылатын талаптар. Студенттердің бизнес-жоспарды өз бетінше құру деңгейінде шығармашылық жоба бойынша жобалық қызметке басшылықты жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Шығармашылық жобаның "тұжырымдама, шолу, түйіндеме" бөлімі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика негіздері
себеп-салдарлық байланыстарды талдау негізінде шаруашылық жүргізудің жалпы теориялық негіздерін ашу, студенттердің күнделікті өмірдің экономикалық мәселелеріне бағдарлануын қалыптастыру. Осы пән шеңберінде: қоғамның мемлекеттік ерік-жігерін білдіретін жалпыға міндетті, формальды-белгіленген нормалар жүйесі; мемлекет санкциялайды және мемлекеттік мәжбүрлеу мүмкіндігімен бұзушылықтардан қорғалады; қоғамдық қатынастардың билік-ресми реттеушісі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Осы пән аясында: экология ғылым ретінде, экология бөлімдері, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы, қазіргі заманның экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу, сондай-ақ антропогендік, техногендік және табиғи сипаттағы факторлардың әсерінен адамның өмір сүруін қамтамасыз ету әдістерін зерттеу, өмір сүруді арттыруға және азаматтардың жарақаттануын азайтуға көмектесетін дағдыларды үйрету зерттеледі.Осы пән аясында: экология ғылым ретінде, экология бөлімдері, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы, қазіргі заманның экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу, сондай-ақ антропогендік, техногендік және табиғи сипаттағы факторлардың әсерінен адамның өмір сүруін қамтамасыз ету әдістерін зерттеу, өмір сүруді арттыруға және азаматтардың жарақаттануын азайтуға көмектесетін дағдыларды үйрету зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фотографика.
Осы пән аясында фотосуреттің графикалық дизайнның басқа бейнелеу элементтерімен өзара әрекеттесуі оқытылады. Дизайнда фотографиялық суреттерді қолдануда көркемдік ойлауды дамыту. Фотосуреттің тарихы мен теориясымен танысу; фотографиялық бейнелерді жасаудың техникалық және материалдық негіздерімен танысу; фотографиялық бейнеге шығармашылық көзқарасты дамыту; дизайн және өнерде фотографиялық бейнелерді пайдалану білігін дамыту;компьютерлік бағдарламаларда фотографиялық бейнелерді өңдеу және интерпретациялау дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
«Мораль және этика»
Осы пәннің аясында мыналар зерттеледі: Этика ғылым ретінде. Мораль және оның негізгі сипаттамалары Этикалық ойдың генезисі мен даму тарихы. Этика қазақ философиясының өзегі ретінде. Достық, махаббат, неке және отбасының адамгершілік негіздері. Этика және этикет. Этикет мәдениеттің көрінісі ретінде
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік кино тарихы
Пәнді зерделеу мақсаты: әлемдік киноның қалыптасу және даму тарихы туралы, көркем-мәнерлі элементтер жүйесін құру туралы, сондай-ақ негізгі авторлық киношколалармен танысу туралы тұрақты түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Осы пән шеңберінде: Кинематография өнертабысы (1880 - 1904) зерделенеді. Халықаралық кино жеңісі (1905-1912). Ұлттық кинематография. Голливуд классицизмі. 1920 жылдардағы Франция мен Германияның кинематографы. Кейінірек Голливудта үнсіз кино (1920-1928). 1920 жылдардағы әлемдік киноның даму үрдістері. Дыбыстық киноның пайда болуы. Голливуд студиялық жүйесі (1930-1945). Әлемнің түрлі елдеріндегі киностудиялық жүйелер. Германия, Италия киносы (1930-1945). Француз поэтикалық реализм (1930-1945). Соғыстан кейінгі американдық кино (1945-1960). Соғыстан кейінгі еуропалық кино: Франция, Скандинавия, Британия (1945-1959). Латын Америкасының киносы. Азия және Тынық мұхиты өңірі. Орта Шығыс, Африка кинематографиясы (1970-жылдар)
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кинооператор шеберлігі
Пәнді оқудың мақсаты: студенттерде кинооператорлық шеберлікті зерделеу саласында білім мен іскерлікті қалыптастыру және студентті өндірістік-шығармашылық жұмысқа тарту. Осы пән аясында оқытылады: операторлық кәсіптің қалыптасу көздері зерделенеді. Кадр - композиция. Симметрия. Асимметрия. Қарама-қарсылық. Ырғағы. Ракурс. Жазық екі өлшемді экрандағы кеңістік тереңдігі. Перспективаның түрлері. Сурет ауқымы. Бейнелеу өнерінің жанрлары. Портрет. Пейзаж. Интерьер. Натюрморт. Түсіру динамикасы. Жарық динамикасы. Камера динамикасы. Панорама. Жол жүру. Трансфокаторды пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникация
Осы пәннің аясында келесі зерттеледі: Іскерлік қарым-қатынас, олардың ерекшеліктері, құрылымы. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері мен формалары. Іскер тұлғаның бейнесі. Бейнелеу. Іскерлік құжаттама. Ұйымдастыру-басқару құжаттамасының сипаттамасы. Еңбек қатынастары бойынша құжаттама. Құжаттаманы басқару (енгізу кезінде өңдеу, есепке алу және сақтау тәртібі, мұрағатқа тапсыру). Электрондық құжат айналымы жүйелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнер тарихы
Осы пән аясында оқытылады: Өнер тарихының кең материалынан жүйеленген білім алу. Негізгі кезеңдер мен стильдерді белгілеуде өнерде қабылданған терминологияны меңгеру. Көркемдік стильдер мен бағыттарды жіктеу және талдау дағдыларын меңгеру және суретшілердің шығармашылығымен салыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссура негіздері
Пәнді оқудың мақсаты: мультимедиялық және кинематографиялық жобаларды әзірлеу кезінде «режиссер» кәсібінің пайда болуы, дамуы және ерекшеліктері туралы, экрандық өнер тілі және оны пайдалану тәсілдері туралы білімді меңгеруде студенттерге теориялық және әдістемелік көмек көрсету. Осы пән аясында оқытылады: экрандық өнер режиссері мамандығының пайда болу тарихы мен эволюциясы зерделенеді. Кино тілі, экрандық өнердің түрлері мен жанрлары. Драматургия негіздері. Режиссерлік сценарийді әзірлеу. Сюжет. Актерлік шеберлік. Кинодағы, анимациядағы дыбыс. Фильм шығару технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдармалар
Осы пәннің аясында біз оқимыз: Компьютерлік графиканың бейнелері. Бағдарламалық интерфейс. Бағдарлама құралдары Заттардың түрленуі. Масштабтау, көлденең беру, нысандарды көшіру, көбейту, клондау. Докторлар. Түйіндермен жұмыс. Модельдер, түстер қолданылады. Түс таңдағыш Толтыру және ұру. Түстерді араластыру. Өзіңіздің түстеріңізді және бояғыштарыңызды жасаңыз.Мәтіндер мен қаріптер Мәтін түрлері, қабаттар. Орналасулар. Көпжақты құжаттар. Арнайы эффектілер. Растрлық графиканың жалпы принциптері. Растрлық кескін пішімдері. Түстерді басқару жүйесі. Жалпы тонды түзету
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемдік әдебиет тарихы
Пәнді зерделеудің мақсаты: басқа да өнер қатарындағы әдебиеттің ерекшелігі туралы бастауларды қалыптастыру; әдебиет туралы тұрақты түсінік қалыптастыруға; студенттерде ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін Еуропа әдебиеті туралы білім жүйесін қалыптастыру; көркемөнер туындыларының мәтіндерін нысаны мен мазмұны бірлігінде қарау, сондай-ақ оларды нақты-тарихи және жалпыадамзаттық мәні тұрғысынан талдау дағдыларын қалыптастыру. Осы пән шеңберінде: Ежелгі кезеңнен бастап Қайта өрлеу дәуіріне дейінгі шетел әдебиеті оқытылады. Шетел әдебиеті 17-18 ғасырлар Шетел әдебиеті 19-20 ғасырлар. 20 ғасырдың әдеби процесінің сипаттамасы. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әдебиет дамуының негізгі үрдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Режиссура шеберлігі 1
Пәнді зерделеу мақсаты: Пән деректі фильмдер жасау контекстінде ерекше қолданылатын режиссураның негізгі қағидаттары мен техникаларына енгізуге бағытталған. Осы пән аясында оқытылады: деректі фильмдерді жасау кезінде режиссерлік шығармашылықтың технологиялық ерекшеліктерін игеру, шығармашылық ойлауды, шығармашылық шеберлікті және режиссер тұлғасының бәсекеге қабілетті қасиеттерін дамыту зерделенеді. Студенттер деректі кино тарихын зерделеуден бастайды, ұлы деректі фильмшілердің жұмыстарын талдайды. Студенттер сюжетті таңдау, сценарийді дайындау, сол жерде түсіру, сұхбат жүргізу және материалды монтаждау әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түсірілім тобымен режиссердің жұмысы І
Пәнді зерделеу мақсаты: көркем сананың ерекше түрі ретінде кино режиссурасының ерекшелігін ашу және теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Пән тікелей фильм, телешоу, сериал жасауға жұмыс істейтін уақытша өндірістік және шығармашылық команданы даярлауға бағытталған; жазбаша эскиздер жазу және талқылау, пішіндемелер жасау, фото-экрандық сынақтар (кастингтер) жүргізу, түсіру орындарын таңдау, түсіру, монтаждау, реңктеу және түс түзету (пост-продакшн). Режиссерлік қызметті ұйымдастырудың білім беру, дамыту, тәрбиелік мүмкіндіктері; жұмыстың неғұрлым тиімді әдістерін іздеу мен игерудегі креативтілік, өз құзыреттілігінің деңгейін арттыруға үнемі ұмтылу. біліктілігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік театр тарихы
Пәнді оқудың мақсаты: студенттердің рухани әлемін отандық және әлемдік театр өнерінің түрлі түрлерінің құралдарымен байыту, олардың эстетикалық қабілетін, дүниетанымы мен өмірлік ұстанымын; өзінің бағалары мен эстетикалық пайымдарын бағдарлауға және тұжырымдауға үйрету. Осы пән аясында оқытылады: Көне театр. Ортағасырлық театр. Қайта өрлеу дәуірінің итальян театры. Комедия дель арте. Ағылшын театры. У.Шекспирдің драматургиясы. Классицизм дәуіріндегі француз театры. Мольеров және Расинов актерлік мектептері. Комеди Франсез театры. Ағарту дәуірі театры. Драматургия Ф-М. Вольтера, П. Бомарше. Д.Дидроның театрлық көзқарасы. Неміс театры. Драматургия Г. Лессинга, Й.-В. Гете, Ф. Шиллер. XX ғасырдың басындағы француз театр авангарды. Сюрреализм. Абсурд театры. Зияткерлік драма. Театрдағы экспрессионизм. Б.Брехт эпикалық театры. Орыс театры.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге тұрақты даму принциптері, құндылықтары мен әдіснамасы туралы жан-жақты түсінік беру және қоршаған ортаны қорғау, әлеуметтік әділеттілікті қамтамасыз ету және экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында адам қызметінің әртүрлі салаларында тұрақты тәсілдерді қолдану дағдыларын ұзақ мерзімде дамыту; Осы пәнді оқытудың аясында: тұрақты даму тұжырымдамасы және оның негізгі принциптері зерттеледі, Тұрақтылық идеясының тарихы мен эволюциясы, Қоршаған ортаның тұрақтылығы: қоршаған ортаның ластануы және оның алдын алу әдістері, Табиғи ресурстар мен биоәртүрлілікті басқару, Тұрақты даму және жасыл инвестициялар, Тұрақты тұтыну және өндіріс, Әлеуметтік тұрақтылық және әлеуметтік әділеттілік мәселелері, Тұрақты даму контекстіндегі теңдік және инклюзия, Инновациялар және технологиялар: жасыл технологиялар мен тұрақты дамуға арналған инновациялар, Ақпараттық технологиялар және олардың тұрақтылыққа қол жеткізудегі рөлі, Тұрақты дамудың этикалық аспектілері, Тұрақтылық жағдайында көшбасшылықты дамыту, Жаһандық проблемалар және тұрақты дамудың заманауи сын-қатерлері, Жобалық қызметте тұрақты даму принциптерін қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Минордың 1-ші пәні
2.2. «Big data және аналитика» қосымша білім беру бағдарламасы. Бұлтты технологиялар 2.3. Жанжал психологиясы қосымша білім беру бағдарламасы. Әлеуметтік психология 2.4. «Интерьердің дизайны» қосымша білім беру бағдарламасы. Заманауи дизайндағы этностиль 2.5. Экологиялық қауіпсіздік қосымша білім беру бағдарламасы. Тіршілік қауіпсіздігі 2.6. «Азаматтық-құқықтық пәндер» қосымша білім беру бағдарламасы. ҚР еңбек құқығы 2.7. «ҚР-дағы қаржы және кәсіпкерлікті есепке алу» қосымша білім беру бағдарламасы. ШОБ қаржыландыру және кредит беру 2.8. «Кәсіпкерлік және бизнес» қосымша білім беру бағдарламасы. Кәсіпкерлік негіздері 2.9. «Сөз өнері» қосымша білім беру бағдарламасы. Риторика және мәдениетаралық коммуникация 2.10. «Тіл және аударма» қосымша білім беру бағдарламасы. Коммуникативтік практика және сөйлеу мәдениеті
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пән бойынша келесі оқытылады: кәсіби лингвистикалық білімді, терминдерді, кәсіби сөздерді, көпмағыналы сөздерді қалыптастыру, зерттелген бөлімдердің жалпы базаға байланысты тақырыптарды және қажетті жағдайлармен кәсіптік қарым-қатынас жасауға қойылатын талаптар, дайындық және құжаттарды жүргізу, кәсіби-іскерлік сала, кәсіби этикет ережелері мен сөйлеу мәдениеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түсірілім тобымен режиссердің жұмысы 2
Пәнді зерделеу мақсаты: шығармашылық процеске әсер ететін психологиялық және эмоционалдық аспектілерді неғұрлым терең түсінуді қамтамасыз ету. Аталған пән шеңберінде: Студенттер әңгімелеудің психологиялық динамикасын, кейіпкерлердің дамуын, символикасын және кинодағы тақырыптық элементтерін зерттейді. Олар кинематографиялық әңгімелерді қалыптастыру кезінде жеке тәжірибенің, мәдени әсерлер мен көркемдік көріністердің қиылысуын талдайды. Пән фильмнің экспликациясы, режиссерлік сценарийді әзірлеу, оның сюжеті мен хронологиясы, түсірілім орындарын таңдау, фото-экрандық сынақтар жүргізу бойынша практикалық жұмысқа бағытталған (кастинг), декорациялар салу және костюмдер тігу (қажет болған жағдайда), күнтізбелік-өндірістік жоспар мен жалпы сметаны әзірлеу, өндірістік жобаны қорғау, түсіру, материалды қарау және көшірмелерді таңдау, бейнені өрескел монтаждау, реңдеу (сөйлеу мен шуды қайталау) және фильмді музыкалық безендіру, түпкілікті монтаждау, дайын фильмді бейне файлға шығару және
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби шетел тілі
Пән бойынша келесі оқытылады: кәсіби салада шет тілінде жазбаша және ауызша түрде оқытудың тәсілдері, кәсіби тақырыптарға арналған мәтіндерді және трансформация туралы ақпаратты оқу. Сондай-ақ пән лексикалық материалдарды және мәтіндерді, грамматикалық тұрғыда кәсіп және кәсіби бағыттары бойынша қамтиды. Білімалушы кәсіби тақырыптарға байланысты қарым-қатынастың түрлі салаларында тұтастай алғанда мәдениет деңгейін көтеруге мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Минордың 2ші пәні
2.2. «Big data және аналитика» қосымша білім беру бағдарламасы. Үлкен деректер жүйелерінде ақпаратты бөліп өңдеудің теориялық негіздері 2.3. Жанжал психологиясы қосымша білім беру бағдарламасы. Жанжал психологиясы 2.4. «Интерьердің дизайны» қосымша білім беру бағдарламасы. Интерьердегі тоқыма 2.5. Экологиялық қауіпсіздік қосымша білім беру бағдарламасы. Экология және орнықты даму 2.6. «Азаматтық-құқықтық пәндер» қосымша білім беру бағдарламасы. ҚР экологиялық құқығы 2.7. «ҚР-дағы қаржы және кәсіпкерлікті есепке алу» қосымша білім беру бағдарламасы. ШОБ қаржылық есебі және есептілігі 2.8. «Кәсіпкерлік және бизнес» қосымша білім беру бағдарламасы. Бизнес-жоспарлауға енгізу 2.9. «Сөз өнері» қосымша білім беру бағдарламасы. Әдеби редактор 2.10. «Тіл және аударма» қосымша білім беру бағдарламасы. Мәдениетаралық коммуникация және іскерлік хат-хабарларды аудару
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссура шеберлігі 2
Пәнді зерделеу мақсаты: Пән фильмдерді және басқа да дыбыс-бейне жазу өнімдерін шығару және прокаттау процесінде продюсердің орны мен рөлін зерделеуге бағытталған; продюсерлік қызметтің үш тарабы (көркем-шығармашылық, ұйымдастыру-кәсіпкерлік, қаржы-экономикалық); продюсердің түрлі құрылымдармен және кинопроцесске қатысушылармен өзара іс-қимылы. Осы пән шеңберінде оқытылады: Студенттер таңдаған материалда білімдерін бекітеді (түпнұсқа сценарий) кейіпкерлерді, сипаттарды іздеу және оларды визуалды шешу бойынша жұмыс істейді. Материалдың тақырыбын ашу және режиссерлік ұсынысты іздеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультипликация және компьютерлік графика негіздері
Пәнді оқу мақсаты: студенттерге анимация мен көрнекі әсерлерді өздерінің әңгімелеу арсеналына қосу үшін қажетті құралдар мен білімдерді ұсыну. Бұл тәртіп болашақ режиссерлерге сандық анимация мен компьютерлік бейнелерді (CGI) пайдалану арқылы шығармашылық өзін-өзі көрсетудің жаңа жолдарын зерттеуге, визуалды баяндауды жетілдіруге және кинематографиялық баяндаудың шектерін жылжытуға мүмкіндік береді. Осы пән аясында оқытылады: Студенттер анимация және компьютерлік графиканың түрлі аспектілерімен танысады, соның ішінде анимация принциптері, CGI әдістері, 3D модельдеу, текстуралау, монтаждау, анимацияға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету, рендеринг және композитинг
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдік драманың тарихы мен теориясы
Пәнді оқудың мақсаты: Басқа да өнер қатарындағы драмалық әдебиеттің ерекшелігі туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру; еуропалық мәдениет іргетасы ұғымын қамтамасыз ету; театр-драма процесі мен оның заңдылықтары туралы терең түсінік беру; - ежелгі дәуірден ХХІ ғасырға дейінгі драматургияның даму динамикасын зерделеу Осы пән аясында оқытылады: Драма театрының тарихы, Драма театрының тарихы, Режиссура және актерлік шеберлік. Неміс және ағылшын әдебиеті: романтизмнің даму ерекшеліктері. Ерте француз романтикасы. В.Гюго. Американдық әдебиет, даму ерекшеліктері. Ғасырлар тоғысындағы «Жаңа еуропалық драма»
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс техникасы
Пәнді оқудың мақсаты: сахнада сөйлеген кезде, ақпарат беруде, сондай-ақ аудиториямен коммуникацияда дауысты дамыту және тиімді пайдалану үшін дағдылар мен әдістерді меңгеру. Осы пән аясында оқытылады: дұрыс тыныс алу, артикуляция, резонанс, интонация, мәнерлілік және сахнада немесе аудитория алдында сөйлеген кезде дауыстың сапасы мен тиімділігіне әсер ететін басқа да аспектілер. Сөздегі ойды жеткізу. Сөйлеу логикасы. Сөйлеу тактілері бір оймен байланысты сөздер тобы ретінде. Сөйлеу тактілерін бөлу және байланыстыру үшін логикалық үзілістер. Оқырман мен актердің репертуарлық дәптеріндегі мәтінді логикалық талдау кезінде сөйлеу тактілері мен логикалық үзіліс түрлерінің (негізгі: біріктіру, бөлу және люфт-үзіліс) графикалық белгіленуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қойылым драматургиясы
Пәнді оқу мақсаты: қазіргі заманғы әдеби процесс пен театр өмірінің жаңа мәтіндерін, құбылыстарын ғана емес, сондай-ақ бірнеше онжылдықтар бұрын әдеби және театр оқиғаларына айналған және драматургиялық поэзия саласындағы жаңалықтарды белгілеген немесе бүгінгі үрдістердің алғышарттарын, бастауларын қамтитын оқиғаларды зерделеу. Осы пән аясында оқытылады: Драматургияның пайда болу тарихы. Драма мен театр өнер түрі ретінде. Драматургия әдебиет түрі және ойын-сауық өнерінің негізі ретінде. Драма тілі және театр тілі. Драматургиялық шығарма мен театр қойылымының коммуникативтік және рецептивтік әлеуеті. Драма мен театрдың тұрақты және тарихи өзгермелі нысандары. Қазіргі заманғы драматургиялық және театр процесінің негізгі үрдістері. Драматургиялық мәтін және театр көрінісі. Классикалық және қазіргі заманғы театрлардағы әдеби және сахналық мәтіндердің өзара іс-қимылы («мәтінсіз театр», «мәтін театры» және т.б.) Қазіргі заманғы мәдениеттегі дәстүрлі жанрлар тағдыры. Трагедия мен катарсис проблемасы. Мелодраматикалық бастау. Қазіргі заманғы драмадағы орнықты нысандардың трансформациясы. Монодрама және оның сахналық интерпретациялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахналық сөйлеу
Пәнді оқу мақсаты: сахнада немесе камера алдында мәтінді тиімді беру үшін дауысты, дикцияны, ырғақты және мәнерлілікті пайдалану дағдылары мен техникасын меңгеру. Осы пән аясында оқытылады: Сөйлеу техникасы және оның бөлімдерін сахналық қызметте, тұрмыста зерделеу рөлі. Дұрыс тыныс алудың бірінші дәрежелі рөлі. Диафрагма бұлшық еттерін, іш пресін, қабырға аралық бұлшық еттерді тұрғанда, отырып, қозғалыста нығайтуға арналған практикалық жаттығулар. Ойын түрінде тыныс алу гимнастикасын орындау. Сөйлеу аппаратының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы туралы, түсініктер туралы қарапайым мәліметтер: дауыс диапазоны, тембр, регистр, резонатор. Тыныс алуды дыбыспен үйлестіру, сөйлеу аппаратының бұлшық еттерін нығайту және керексіз кернеуден босату жаттығулары. Дикциялық мәдениет. Сөйлеу аппаратын дамытуға арналған жаттығулар, бұлшық ет қысқыштарынан босату, артикуляциялық гимнастика, дауысты және дауыссыз дыбыстардың үйлесімі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актердің шеберлігі бойынша тренингтер
Пәнді оқудың мақсаты: сипатты терең түсіну, эмоциялық мәнерлілікті жетілдіру, вокалдық және физикалық техникаларды игеру, сондай-ақ ынтымақтастық дағдыларын дамыту. Осы пән шеңберінде: сахналық назар аударудың барлық түрлерін меңгеру; жеке қысқыштарды шешуге; көру, есту, түсіну; ассоциативті және бейнелі ойлауға ие болу; сахналық кеңістікте бағдарлану және әрекет ету; қарапайым физикалық әрекеттердің дұрыстығы мен дәлдігін пысықтауға; сахналық міндетті орындау; ұсынылып отырған жағдайларда органикалық және табиғи түрде өмір сүруге; берілген жағдайды ақтауға, импровизациялауға; сахнада ойлау және әрекет ету; сахнада әріптеспен өзара іс-қимыл жасауға; 6.2.1.1 сахналық кеңістікте өз бетінше бөлу негіздерін меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке тұлға психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты: тасушысы тұлға болып табылатын психологиялық феномендердің алуан түрлілігін көрсету, қандай да бір теория негізінде тұлғаның уәждемелік негізін ашу, болашақ режиссерлерде жеке көріністердің күрделілігі мен алуан түрлілігіне, оларды әртүрлі теоеретикалық тәсілдер негізінде түсіндіруге қызығушылық тудыру. Осы пән аясында оқытылады: Тұлға психологиясының әдіснамалық мәселелері зерделенеді. Жеке тұлға психологиялық тұтастық ретінде. Тұтас тұлғаның даму психологиясы. Тұлға факторлық және құрылымдық-деңгейлік білім ретінде. Шетелдік психологиядағы тұлғаның негізгі теориялары
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Минордың 3ші пәні
2.2. «Big data және аналитика» қосымша білім беру бағдарламасы. АТ стратегиясын әзірлеу 2.3. Жанжал психологиясы қосымша білім беру бағдарламасы. Қайшылықтарды шешу тренингі 2.4. «Интерьердің дизайны» қосымша білім беру бағдарламасы. Интерьер дизайнын жабдықтау және абаттандыру 2.5. Экологиялық қауіпсіздік қосымша білім беру бағдарламасы. Экологиялық сараптама 2.6. «Азаматтық-құқықтық пәндер» қосымша білім беру бағдарламасы. ҚР отбасылық құқығы 2.7. «ҚР-дағы қаржы және кәсіпкерлікті есепке алу» қосымша білім беру бағдарламасы. Кәсіпкерлік қызметке салық салу 2.8. «Кәсіпкерлік және бизнес» қосымша білім беру бағдарламасы. Бизнесті дамыту және бағалау 2.9. «Сөз өнері» қосымша білім беру бағдарламасы. Жазба сөйлеу стилистикасы мен мәдениеті 2.10. «Тіл және аударма» қосымша білім беру бағдарламасы. Халықаралық тесттерге (IELTS) дайындық
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Монтаждау теориясы мен практикасы
Пәнді оқудың мақсаты: көрнекі және есту элементтерінің кеңістікте орналасуы арқылы әңгімелерді, тұжырымдамалар мен эмоцияларды ұсынудың инновациялық тәсілдерін зерделеу. Бұл пән эксперименттерге, шығармашылыққа және пәнаралық ынтымақтастыққа ықпал ете отырып, монтаждау өнерінің қағидаттарын кино өндірісіне қосу арқылы режиссердің аспаптарын кеңейтуге бағытталған. Осы пән аясында оқытылады: : Студенттер монтаждау өнерінің тарихын, теориясын және эстетикасын тереңдетіп, оның эволюциясын, негізгі практикалары мен бірегей жұмыстарын зерттейді. Олар инсталляция өнерінің кино, театр, сәулет және жаңа медиамен қиылысын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Костюмнің тарихы
Пәнді зерделеу мақсаты: студенттерді костюм тарихы бойынша теориялық білімнің ауқымды саласымен таныстыру. Костюмнің тарихын зерделеу білім алушылардың дербес қызметін тануға және шығармашылық әлеуетін іске асыруға кең мүмкіндіктер береді және олардың рухани әлемін қалыптастыруға ықпал етеді. Осы пән шеңберінде: Кіріспе. Ғылыми зерттеу әдістері. Ежелгі әлем елдеріндегі костюм. Орта ғасыр дәуіріндегі батыс еуропалық костюм (V-XV ғғ.). Орта ғасырдағы шығыс костюмі. Батыс Еуропа костюмі. Қазақ ұлттық костюмі. XX - XXI ғғ. Костюмі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Актердің шеберлігі
Пәнді оқудың мақсаты: Түрлі актерлік техникаларды меңгеру, эмоциялық мәнерлілікті жетілдіру, кейіпкерлердің мотивтерін түсіну, ынтымақтастық дағдыларын жетілдіру және тұлғалық өсу. Сахнада немесе экранда сенімді және сенімді өнер көрсету үшін қажетті жан-жақты қабілеттерді, эмпатияны және креативтілікті дамыту. Осы пән аясында оқытылады: - Мінез-құлықты дамыту: Кейіпкерлерді, олардың себептерін, тарихын және психологиялық қойманы қалай талдау керектігін түсіну. - Эмоциялардың көрінісі: Эмоциялардың кең спектрін дұрыс таратуға және сенімді және сенімді спектакльдер жасауға мүмкіндік беретін техникаларға оқыту. - Қозғалыс және қимылдар: Сахнада немесе экранда кейіпкерлердің ниеттерін, эмоцияларын және қарым-қатынастарын беру үшін дене физикасы мен тілін зерделеу. - Импровизация: Орындаушылардың бейімделуі мен әмбебаптығын арттыратын сәтте әрекет ету үшін өзіндік және креативті практика.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Костюм суретшісінің шеберлігі
Пәнді оқу мақсаты: Студенттерде кинодағы костюмдер бойынша суретші мамандығының ерекшелігін, оның қалыптасу тарихын және негізгі өкілдерін білуді кешенді түсінуді қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: мәдени-тарихи өзіндік ерекшелігі, оның әлемдік және еуропалық өркениеттегі орны туралы түсініктер зерделенеді; тарихты зерделеуге баса назар аудара отырып, дүниежүзілік тарихи процестің негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру; болашақ кәсіби қызмет саласына байланысты тарихи проблемаларды шеңберге енгізу, тарихи ақпаратты алу, талдау және жинақтау дағдыларын әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Пәнді оқу мақсаты: музыкалық даму заңдарын түсінуге ықпал ететін теориялық және практикалық дағдыларды алу. Осы пән аясында оқытылады: Дыбыс және оның қасиеттері. Музыкалық жүйе. Дыбыс. Негізгі сатылар және олардың атаулары. Октавалар. Музыкалық құрылым. Темперленген құрылым. Жартылай тонды және тұтас үнді. Туынды сатылар және олардың атаулары. Дыбыстардың энгармонизмі. Әріптік жүйе бойынша дыбыстарды белгілеу. Ноталық хат. Ұзақтығы және олардың белгіленуі. Ноталық стан. Кілттер. Альтерация белгілері. Дыбыстардың ұзақтығын ұлғайтатын ноталарға қосымша белгілер. Үзіліс. Нота жазуының қысқарту белгілері. Ырғақ және метр. Ұзақтықты негізгі және еркін бөлу. Екпін. Метр. Өлшемі. Такт. Тактілік сызық. Акт. Қарапайым метрлер мен өлшемдер. Күрделі метрлер мен өлшемдер. Аралас метрлер мен өлшемдер. Айнымалы өлшемдері. Синкопа. Қарқын. Музыкадағы ырғақ, метр және қарқынның мәні. Аспаптық (би) жанрлар және олардың ырғақтық ерекшеліктері. Би жанрларының ерекшеліктері. музыкадағы би қабілеті. Би түрлері. Тарихи билер. Қазіргі заманғы билер. Еуропалық билер. халық би билері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыка тарихы
Пәнді оқудың мақсаты: студенттерде ТМД-ның кеңес музыкасы мен музыкасы тарихын әлеуметтік және мәдени тұрғыдан детерминирленген, бірақ бір мезгілде оның ішкі заңдылықтарына негізделген бірыңғай процесс ретінде түсінуді қалыптастыру Осы пән аясында оқытылады: тарихи контексте және өнердің басқа түрлеріне байланысты музыка өнері мен ғылымның даму заңдылықтарын; тиісті ғылыми проблемалар бойынша пікірлер қалыптастыру үшін қажетті деректерді түсіндіруге; ноталық мәтін, музыкалық шығарма контексіндегі мәнерлі құралдардың рөлі; музыкалық тіндерді лад жүйесі, дыбыс реттілігінің ерекшеліктері (диатоникалық немесе хроматикалық ладдарды, ауытқуларды, модуляцияларды пайдалану) тұрғысынан талдау; үйлесімділік жүйесінің (үйлесімділіктің модальдық және функциональдық жағы)
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Motion- графика
Осы пән шеңберінде Анимацияның негізгі ұғымдары зерделенеді. Анимация түрлері. Анимацияны жасауға арналған бағдарламалық құралдар. Растрлық редактор құралдарымен суреттерді gif-анимациялау. Flash технология және бағдарламалық платформа ретінде. Анимация редакторы - пайдаланушылық интерфейс, құралдар. Объектілерді құру және трансформациялау. Түспен жұмыс істеу, градиент, ашықтық. Таңбалар мен даналар. Кітапхана нысандарын құру және пайдалану. Суреттерді импорттау. Flash анимация жасау технологиялары. Қабаттар, кадрлар, сахналар. Уақыт шкаласы. Кадрлар жиілігі. Қадрлық анимация. Қозғалыс анимациясы. Траектория бойынша қозғалыс. Пішін анимациясы. Клиптерді жасау және пайдалану. Мәтінмен жұмыс істеу. Мәтінді трансформациялау және анимациялау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кинода және теледидарда продюсерлеу
Пәнді оқу мақсаты: қаржыландыруды ұйымдастыруды, персоналды іріктеуді, түсірілімдерді жоспарлауды, бюджетті басқару мен маркетингтік стратегияны қоса алғанда, кино- және телевизиялық жобаларды құру процесі туралы дағдылар мен білімді игеру. Осы пән аясында оқытылады: : жоспарлау, қаржыландыру, персоналды іріктеу, бюджетті басқару, өндірістік процестерді үйлестіру және маркетингтік стратегияны қоса алғанда, кино- және теледидар жобаларын жасаудың бүкіл процесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фильм шығару
Пәнді оқудың мақсаты: кинематографистерді кинематографиялық көріністерді өмірге енгізу үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету. Бұл пән фильмдерді түсіруге қатысатын техникалық, шығармашылық және логистикалық элементтерді студенттерге жан-жақты түсіне отырып, фильмді түсіру процесінің барлық аспектілерін қамтиды. Осы пән аясында оқытылады: : Студенттер сценарий жазуды, операторлық қызметті, режиссураны, монтаждауды, дыбыстық безендіруді, өндірісті басқаруды және дистрибуция стратегиясын қоса алғанда, кино өндірісінің түрлі аспектілерін үйренеді. Олар кино өндірісінде қолданылатын стандартты жабдықтар, бағдарламалық құралдар мен өндірістік техникалар туралы біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жобалау
Осы пәннің шеңберінде компьютерлік графикаға кіріспе, екі өлшемді графиканың негіздері: компьютерлік графиканың түрлері, компьютерлік графиканың түрлері, түс кеңістігі (түсті модельдер), растр графикасының негіздері, Adobe Photoshop, векторлық графиканың негіздері, Corel Draw. Жарықтандыру және жарықтандыру қондырғыларын жобалау үшін үш өлшемді графиканың негіздері. Нағыз үшөлшемді бейнелерді құру әдістері: шынайы бейнелерді құру кезеңдері (геометриялық өзгерістер, рендеринг), триангуляция алгоритмдері, негізгі жарықтандыру моделдері, көлеңкелерді құру әдістері. Анимация: процестің мерзімін ұсыну, кадрларды ауыстыруды бағдарламалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт - менеджмент
Пәнді оқудың мақсаты: көркемдік-ойын-сауық қызметі, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардың концерттік қызметі, сондай-ақ мәдени-ойын-сауық бизнесі саласындағы менеджерлеудің теориялық негіздерін меңгеру; шоу-қойылымдарды, гала-концерттерді, шығармашылық ұжымдардың гастрольдерін ұйымдастырудың практикалық шеберліктері мен дағдыларын меңгеру. Осы пән аясында оқытылады: Жарнама ұғымы зерделенеді. Жарнама коммуникациясының ерекшеліктері. Нарықтық қатынастар контексіндегі жарнама. Жарнама әсерінің психологиялық тетіктері. Жарнама қызметінің әлеуметтік, құқықтық, этикалық аспектілері. Тұтыну аудиториясын талдау. Жарнамалық хабар жасау. Жарнамалық мәтіннің композициясы. Жарнамалық мәтінді қабылдау проблемалары. Жарнама компаниясын жоспарлау және іске асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Театрландырылған қойылымдар мен мерекелердің режиссурасы
Пәнді оқудың мақсаты: сахналық шеберлікті түсінуді, блоктауды, кейіпкерлерді дамытуды және актерлермен жұмыс істеуді қоса алғанда, студенттерге театр қойылымдарын тиімді қоюға қажетті дағдылар мен білім беру. Осы пән аясында оқытылады: Театр қойылымдары мен мерекелік іс-шаралардың режиссура техникасы мен қағидаттары зерделенеді. Сахнада болу динамикасын түсіну, кейіпкерлерді оқшаулау және дамыту. Оқиғаларды тиімді баяндау үшін сценарийді талдау және түсіндіру. Жалпы әсерді жақсарту үшін жарықты, дыбысты және сценографияны пайдалану. Мінсіз орындау үшін репетицияларды, актерлерді іріктеуді және сахнаны басқаруды үйлестіру. Театр контекстіндегі мерекелік дәстүрлердің мәдени және тарихи маңызы. Мерекелік қойылымдарда дәстүрлі және заманауи элементтерді біріктіру. Репетициялар мен тірі өнер көрсету кезінде орындаушылар мен түсіру тобына арналған қауіпсіздік қағидалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атқарушы ұжымның жұмысын ұйымдастыру
Пәнді оқудың мақсаты: менеджердің басқару принциптері мен әдістерін, кәсіби және жеке қасиеттерін зерделеу. Осы пән аясында оқытылады: Менеджменттің даму тарихы. Ұйымдардың даму элементтері және басқару процесі. Басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау. Қайшылықтарды басқару. Басқару функциясы ретінде жоспарлау. Басқару функциясы ретінде ұйымдастыру. Уәждеме басқару циклінің құрамдас бөлігі ретінде. Басқару функциясы ретінде үйлестіру. Өндірістік бөлімшені басқару процесіндегі бақылау, оның мақсаттары мен міндеттері. Дағдарыс жағдайында персоналды басқару: тұжырымдама, заңдылықтар мен қағидаттар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фильмнің дыбыстық шешімі
Пәнді оқу мақсаты: студенттерге дыбыстық безендіру принциптері мен әдістері туралы жан-жақты түсінік беру, соның ішінде фильмдерді көру кезінде әңгімелеуді жақсарту және эмоциялық пікірлер тудыру үшін дыбыстық элементтерді манипуляциялау. Осы пән аясында оқытылады: : Кинодағы дыбыс анатомиясын түсіну: әртүрлі дыбыс элементтерінің құрылымын, мақсатын және қасиеттерін талдау. Дыбысты өңдеу әдістері: фильмнің баяндау және эстетикалық мақсаттарына сәйкес дыбысты манипуляциялаудың және оны жақсартудың әртүрлі әдістерін зерделеу. Дыбыс шығару кезіндегі сапа стандарттары: дыбысты редакциялау және микширлеу дәлдігін қоса алғанда, фильмдерді шығару кезінде дыбыстың оңтайлы сапасына қол жеткізу өлшемдерін айқындау. Дыбыс сапасының нашарлау түрлері: дыбыс жазбалары мен микширлеудегі бұрмалау, шу және теңгерімсіздік сияқты проблемаларды анықтау және жою. Дыбыс материалдарының жіктелуі, қасиеттері және қолданылуы: кино өндірісінде қолданылатын дыбыс әсерлерінің, музыканың және диалог жазбаларының кең спектрін зерделеу. Дыбыс шығару кезіндегі қауіпсіздік техникасы қағидалары: жазатайым оқиғалардың алдын алу және фильмдерді шығаруға тартылған персоналдың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін дыбыс жабдықтары мен материалдарын тиісінше қолдануды және пайдалануды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сценарий өнері
Пәнді оқудың мақсаты: сценарийлерді жасау және талдау дағдыларын дамыту, жақсы сценарийдің құрылымы мен сипаттамаларын түсіну, сондай-ақ киноны, театрды, теледидарды және т.б. қоса алғанда, өнердің әртүрлі түрлері үшін сапалы сценарийлер жасау үшін әдістер мен тәсілдерді меңгеру. Осы пән аясында оқытылады: кино, театр, теледидар және т.б. сияқты әртүрлі өнер түрлері үшін сценарийлер жасау, талдау және дамыту зерделенеді. Студенттер сценарий құрылымын, диалог жазу тәсілдерін, кейіпкерлердің дамуын, сюжеттік желілер жасауды және сценарий сапасына әсер ететін басқа да аспектілерді зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты: студенттерді бұқаралық коммуникация теориясының аспектілерімен жарнама психологиясы тұрғысынан, психологиялық суггестия заңдарымен және жарнамалық мәтіндер мен хабарламаларды психологиялық сараптау қағидаларымен таныстыру. Осы пән аясында оқытылады: студенттерді бұқаралық коммуникация теориясының аспектілерімен жарнама психологиясы тұрғысынан, психологиялық суггестия заңдарымен және жарнамалық мәтіндер мен хабарламаларды психологиялық сараптау қағидаларымен таныстыру зерделенеді. Жарнамадағы жеке көзқарас. «Мен» - тұжырымдама, өзін-өзі бағалау және жарнамалық әсер. Құндылық бағдары және жарнама психологиясы. Жарнама шығармашылығының психологиясы. Жарнамадағы сенім проблемасы. Жарнамадағы психотехнологиялар және манипуляция технологиялары. Жарнамадағы психологиялық тиімділік проблемалары. Жарнамалық әсердің психологиялық тәсілдері мен құралдары. Жарнамалық әсердің нәтижелерін зерделеу. Мақсатты аудитория. Кері байланыс және рейтингтер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- режиссура мен арнайы пәндердің теориялық және әдіснамалық негіздерін терең білуді көрсету, отандық және әлемдік театр, музыка өнерінің, кино және әдебиеттің тарихын, режиссура мен актерлік шеберліктің теориясы мен практикасын, сахналық және музыкалық безендіру негіздерін білу.
- экономика және кәсіпкерлік қызмет негіздерін білуге; бизнестегі кәсіпкерлік тәуекелдердің рөлі, экономика мен кәсіпкерліктегі мемлекеттік сектордың маңызы; ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; жоба табысының сыни факторлары, жобаларды басқару жөніндегі құжаттаманың құрамы, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық заңдылықтардың негізгі ұғымдарын меңгеру және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалану.
- кино өндірісінің қазіргі заманғы технологиясының негіздерін меңгеру, кино тілінің қазіргі заманғы деңгейін және кино мен ТВ өнерінің жаңа көрнекі құралдарын пайдалана отырып, әртүрлі жанрдағы бірегей кинематографиялық және телевизиялық шығармаларды жасай білу, кинофильмдердің, телевизиялық контенттің тақырыбын, идеясын, аса тапсырмасын, композициялық негіздерін айқындау, болжау және іске асыра білу.
- жаңа қойылымдарды (спектакльдерді, концерттерді, қойылымдарды) дайындай және бұрын жасалған қойылымдарды жаңарта білу, дайындық процесін жоспарлау, өндірістік-шығармашылық қызметке жататын жұмысты қамтамасыз етуді жүзеге асыру, қоюшы суретшінің жұмысына басшылық ету және спектакльмен жұмыс істеу процесінде көркемдік-қойылым бөлімінің жұмысын бақылау.
- қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың жұмыс қағидаттарын қолдану және оларды кәсіби шығармашылық қызмет міндеттерін шешу үшін пайдалану, инновациялық тәсілдерді, қызмет тұжырымдамалары мен стратегияларын құру әдістерін қолдана отырып, міндеттер мен проблемаларды шешу үшін жауапкершілік алу.
- дыбыс-бейне жазу туындыларын жасаудың негізгі шығармашылық-өндірістік құжаты ретінде режиссерлік сценарийді әзірлеу, негізгі идеяны және қойылым ниетін дамытуды ескере отырып, әдеби және режиссерлік сценарийлермен жұмыс істеу
- іскерлік коммуникация тәсілдерін меңгеру, қойылым топтары мен орындаушылардың құрамын қалыптастыру жөнінде басшылыққа ұсыныстар беру, партиялар мен рөлдердің жаңа орындаушыларын енгізу, бұрын қойылған және жаңартылған спектакльдердің (бағдарламалардың) сапасын бақылауды жүзеге асыру, түсірілім ансамблін қалыптастыру және рөлдерді толық өзара түсіністік пен біртұтастық жағдайында ынтымақтастықты жүзеге асыру.
- жаңа жағдайларға бейімделу, дербес, дербес шешімдер қабылдау, көркем шығармаларды іске асыру үшін өнер бағыттары бойынша теориялық және практикалық білімдердің кең ауқымын пайдалану
- ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, режиссерлік талдау және қойылымның әдеби негізін жетілдіру дағдыларын меңгеру
- кәсіби қызметте мемлекеттік, орыс, ағылшын (және мүмкіндігінше, тағы бір еуропалық немесе азиялық) тілдерін қолдану.
- фильмнің визуалды бейнелеу шешімін, қойылымның кеңістіктік шешімін және декорациялық безендірілуін әзірлеу, қойылымдардың дыбыстық безендірілуін, спектакльдердің музыкалық безендірілуін бақылауды жүзеге асыру.
- режиссерлік қызметте академиялық адалдық мәдениеті мен академиялық орта құру қағидаттарын ұстаушы ретінде сезіне отырып, демократиялық қоғам құндылықтарына бағдарлай білу