Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Функциялы грамматика

    Пәннің мақсаты-лингвистикалық зерттеулердің өзекті бағыты ретінде функционалды грамматика, оның тұжырымдамалық-терминологиялық аппараты, функционалды-семантикалық өріс арқылы тілдік материалды ұсыну принциптері туралы білім алу. Пән тіл бірліктерінің функционалдық әлеуетін білуді қалыптастыруға, функцияларды жүйелі іске асыруға, функционалдық-семантикалық өріс форматында грамматикалық құбылыстарды ұсыну қабілетін дамытуға, әртүрлі грамматикалық бірліктерді (формалар, конструкциялар) Функционалдық талдау әдіснамасын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы гуманитарлық білім контексіндегі филология

    Пәннің мақсаты білім алушыларда гуманитарлық білімнің қазіргі заманғы парадигмасына сәйкес филология ғылымын дамытудың өзекті үрдістерін білуді қалыптастыру, антропоцентрлік филология шекарасында дамып келе жатқан, интердисциплинарлық және цифрландыру дәуірінде өзгеріп келе жатқан филологиялық білім мазмұнымен басым бағыттармен танысу болып табылады. Пән білім алушылардың гуманитарлық ғылымдардағы қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық тәсілдерді талдау және түсіндіру қабілетін, оларды филологиялық зерттеуде қолдана білуін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы зерттеулер: мәдениаралық тұрғыдан орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты-әлемдік мәдениетаралық коммуникация тұрғысынан орыс әдебиетін зерттеуге компаративистік көзқарастың қазіргі жағдайына ғылыми көзқарасты қалыптастыру. Курс әдебиеттанудағы кросс-мәдени талдау әдісінің принципін ашады, дәуірлер мен Мәдениеттер контекстіндегі әртүрлі ұлттық әлемдердің өзара әрекеттесуі мен өзара әсерінің рөлі мен маңыздылығы, әлемнің жалпыұлттық бейнесі тұрғысынан белгілі бір халықтың мәдени дәстүрі туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Лингвопрагматика

    Пәннің мақсаты магистранттарда лингвистикалық бірліктерді зерттеу кезінде прагматикалық тәсілдің ерекшелігін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Пән магистранттардың санасында лингвопрагматиканың негізгі тұжырымдамаларын қалыптастырады, лингвистикалық прагматиканың аспаптық әдістерін талдайды, коммуникативтік тиімділік контекстінде және коммуниканттардың жас, гендерлік, әлеуметтік-мәртебелік және кәсіби ерекшеліктерін, сондай-ақ сөйлеу актісінің нақты шарттары мен мақсаттарын ескере отырып, сөйлеу қарым-қатынасының ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Филологияның өзекті мәселелерін шешудегі жасанды интеллект технологиясы

    Пәннің мақсаты – жасанды интеллект технологиясын, оны филологияның заманауи мәселелерін шешу тәжірибесінде қолдану мүмкіндігін меңгеру. Пәннің мазмұнымен танысу барысында магистранттар жасанды интеллект теориясы мен тарихын меңгереді, теориялық филология саласында жасанды интеллект әдістерін қолдану дәрежесі мен әдістерін бағалау қабілетіне ие болады. Пән интегративті сипатқа ие және білім алушылардың цифрлық және ғылыми-зерттеу құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған, жоғары білім мазмұнын реформалау принциптерін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да филологиялық пәндерді оқытудың өзекті технологиялары

    Курстың мақсаты білім алушылардың білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында филологиялық цикл пәндерін оқытудың өзекті технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың педагогикалық құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған, оларды әдебиеттану мен лингвистиканың әдіснамалық құралдарын игеруді, білім беру мақсаттарын іске асыру үшін заманауи технологияларды (ақпараттық-коммуникациялық, бірлескен, жобалық оқыту және т.б.) қолдану қабілетін игеруді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс гуманитарлық ғылымдарындағы ұлттық тұжырымдамасы

    Пәннің мақсаты магистранттарда "гуманитаристика", "тұжырымдама", "ұлттық тұжырымдама" ұғымдарын қалыптастыру, орыс халқының ұлттық тұжырымдамасының құрылымы мен ерекшелігін анықтау болып табылады. Пән орыс гуманитарлық ғылымдарын зерттеудің негізгі бағыттарын, қазіргі заманғы көркем мәтіндердегі орыс әдебиетінің ұлттық тұжырымдамаларын практикалық талдау дағдыларын игеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық сараптама

    Пәннің мақсаты магистранттарда заманауи пәнаралық зерттеулердің қолданбалы бағыттарының бірі ретінде лингвистикалық сараптаманың ғылыми саласының проблемалары туралы түсінік қалыптастыру болып табылады; қазіргі лингвистикалық сараптаманың өзекті мәселелері туралы түсінік береді, теориялық және қолданбалы мәселелерді шешуде лингвистиканың мүмкіндіктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Гендерлік лингвистика

    Пәннің мақсаты магистранттардың диахрония мен синхрониядағы гендерлік лингвистиканың негізгі ережелері мен мәселелерін игеруі болып табылады. Пән лингвистикадағы гендерлік зерттеулердің қалыптасуының әлеуметтік-мәдени және психологиялық алғышарттарын, тіл мен гендердің байланысын, сөйлеу мінез-құлқын ерлер мен әйелдердің мәлімдемесін құрудың оңтайлы нұсқасын таңдау процесі ретінде талдауға, қазіргі қоғамдағы гендерлік стереотиптер мен көзқарастардың қалыптасу ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби шығармаларды оқытудың функционалдық аспектісі және әлемдік әдеби процесс

    Пәннің мақсаты-әдеби шығарманы талдаудың маңызды тәсілдерінің мазмұнын игеру, негізгі әдеби бағыттар мен мектептер туралы білімді қалыптастыру. Пән көркем фактілерді зерттеудің өзекті ғылыми әдістері мен әдістерін игеруді, әдеби процестің заңдылықтары туралы жүйелі идеяны қалыптастыруды, әдіснамалық бағыттардың негізгі белгілерін бөліп көрсете білуді және олардың әлемдік әдебиеттің нақты көркем шығармаларында жүзеге асырылуын атап өтуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Коммуникативті лингвистика

    Пәннің мақсаты-магистранттардың әртүрлі қарым-қатынас жағдайларында әртүрлі тілдік құралдарды игеруі. Пән диалог құрудың негізгі заңдылықтарын зерттеуге, сөйлеу өзара әрекеттесуінің механизмдері мен принциптерін, коммуникативті лингвистиканың даму тенденцияларын анықтауға, коммуникативті жағдайдың нәтижелерін жоспарлау қабілетін дамыту мақсатында коммуникативті іс-әрекет әдістерін зерттеуге (біреудің айтылымын талдау, сөйлеу мінез-құлқын талдау, интроспекция, өз сөзін құру әдісі) бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтін лингвистикасы

    Пәннің мақсаты-студенттердің мәтін туралы тілдің коммуникативті бірлігі ретінде, оның категориялары мен құрылымдық, семантикалық белгілері, мәтіндердің типологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Пән лингвистика тұрғысынан мәтінді түсіндіру әдістерінің жиынтығын игеруді қамтиды, мәтіннің мәні мен оның белгілерін түсінудің даулы мәселелерін талдауға, өз көзқарасын дәлелді түрде айтуға, әр түрлі стильдер мен жанрлардың өкілдерімен іс жүзінде жұмыс істеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Әдеби мектептер мен қабылдау мәселелері

    Пәннің мақсаты филологтарда әдебиеттану ғылымының теориялық негіздерін, ғылыми зерттеулер мен гуманитарлық таным туралы жалпы идеяны, әдебиеттанудағы ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшелігін, әдіснамасы мен әдістемесін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Курс негізгі бағыттар мен әдеби мектептердің мәнін, қазіргі әдеби процесті сипаттауды ашады, қазіргі кезеңдегі әртүрлі әдеби құбылыстарды тәуелсіз талдау және бағалау дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи әлемдік лингвистика / әдебиеттанудың өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты магистранттарда лингвистикалық / әдебиеттану теориясының негіздерін қалыптастыру болып табылады. Курс лингвистикалық / әдеби ағымдардың даму хронологиясын ашады, ХХ ғасыр теорияларын және қазіргі заманғы Лингвистикада (құрылымдық, антропоцентризм) / әдебиеттануда (экзистенциализм, диалог теориясы, көркем мәтіндегі полифонизм, күлкі мәдениеті) тіл мен әдебиетте көрсетуге, лингвистикалық / әдеби мәселелерді талдауда оңтайлы шешім қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік лингвистика

    Пән магистранттарда лингвистикалық тұжырымдамалық-терминологиялық аппарат туралы білімді кеңейтеді және тереңдетеді; когнитивтік қызметтің негізгі процестері туралы түсінік қалыптастырады; тұжырымдамалау және санаттау процесінің мәнін анықтайды; ақпараттың өзектілігі мен ақыл-ой белсенділігінің өзара әрекеттесуін сипаттайды; тұжырымдамаларды зерттеу мен сипаттауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдеби \ орыс тіл білімі өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты магистранттарда орыстану саласындағы лингвистикалық орыстану / орыс әдебиеттану теориясының негіздерін қалыптастыру болып табылады. Курс орыс тіл білімі / әдебиеттану саласындағы лингвистикалық / әдеби ағымдардың даму хронологиясын ашады, ХХ ғасыр теорияларын және қазіргі заманғы Лингвистикада (құрылымдық, антропоцентризм) / әдебиеттануда (экзистенциализм, диалог теориясы, көркем мәтіндегі полифонизм, күлкі мәдениеті) тіл мен әдебиетте көрінуге бағытталған, лингвистикалық / әдебиеттану міндеттері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Көркем шығармашылық және әлемнің ұлттық бейнесі

    Пәннің мақсаты-Орыс әдебиетінің көркем шығармаларының мысалында халықтың тілі мен рухани мәдениетінің, халық менталитетінің, халық шығармашылығының өзара байланысын зерттеу. Пән әлемнің жалпыадамзаттық, ұлттық, тұжырымдамалық және тілдік бейнесі ұғымдарын қалыптастыруға, г. Гачева, ұлттық имиджді түсіну жолдарын талдау, орыс әдебиетіндегі ұлттық стереотиптерді анықтау, Ұлттық Имидж тұрғысынан әдеби шығармаларды толыққанды талдау үшін ғылыми теорияларды (имагология, ономастика, топонимика) салыстыру әдістері мен әдістерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс философиялық сыны

    Курстың мақсаты-студенттерде орыс сынының теориясы мен тарихы туралы білім кешенін қалыптастыру: Н.а. Бердяев, В. С.Соловьев, С. Н. Булгаков, С. Л. франк, и. А. Ильин, П. А. Флоренский, М. О. Гершензон және басқа ғалымдардың еңбектерімен танысу, орыс әдеби процесін сыни талдаудың негізгі аспектілері. Пән көркем фактілерді зерттеудің өзекті бағыттарын игеруді, теория мен практиканың бірлігіндегі әдеби процестің заңдылықтары туралы жүйелі идеяны қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Филологиялық пәндерді оқытудың қазіргі заманғы моделі

    Пәннің мақсаты бейіндік пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі саласында инновациялық технологияларды меңгерген филология магистрін даярлау болып табылады. Пән Қазақстан Республикасының өзекті білім беру тұжырымдамасының ережелерін, білім беру қызметінің негізін құрайтын нормативтік құжаттардың мазмұнын білуге, оқу процесін талдау және оқу-әдістемелік сүйемелдеуді дербес әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға, филологиялық пәндерді оқыту практикасында инновациялық әдістерді, цифрлық технологияларды пайдалану саласындағы кәсіби құзыреттілікке бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер мен трансфер технологияларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты трансферді іске асырудың тиімді тетіктерін әзірлеу және ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру үшін әдістер мен құралдарды таңдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән технологиялар трансферінің негіздерін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру процесін зерделеуге, Ақпараттық технологиялар бойынша заманауи ғылыми зерттеулердің деректерін өңдеуге, түсіндіруге, қосымшаларды бағдарламалау процесінің ғылыми-кәсіби мәселелері бойынша шешімдер мен қорытындылар беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін, филология ғылымының қазіргі жай-күйін, даму тенденциялары мен бағыттарын, оның ішінде филологияның қазіргі заманғы мәселелерін практикада қолдану үшін жасанды интеллект технологиясын игеруді білуді көрсету.
  • Қазіргі әдебиеттану ғылыми зерттеулерінің сенімді нәтижелерін жоғары мектепте әдебиетті оқытудың озық тәжірибесімен біріктіру.
  • Әдебиеттанудың және тіл білімінің тұжырымдамалық негіздерін орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы отандық тәжірибеге сәтті бейімдеу.
  • Кәсіптік қызметте Білім берудегі менеджмент, психология, педагогика саласындағы білімді, оның ішінде жоғары мектепті, филологиялық пәндер бойынша жалпы орта білім беру бағдарламасының мазмұнын қолдану.
  • Ауызша және жазбаша Диалогтар, іскерлік хат алмасу, мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде ғылыми журналдар мен мерзімді басылымдарға мақалалар жазу.
  • Филология және педагогикалық ғылымның тарихы, философиясы және әдіснамасы негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыру.
  • Ғылыми-зерттеу қызметін Академиялық хат ережелерін, оны ұйымдастыру принциптері мен құрылымын, филологиялық білім саласындағы бірегей әдістемелерді, эксперименттік қызмет нәтижелерін түсіндіру тәсілдерін білу негізінде жүзеге асыру.
  • Заманауи лингвистикалық ғылыми зерттеулердің сенімді нәтижелерін жоғары мектепте лингвистиканы оқытудың озық тәжірибесімен біріктіру.
  • Кәсіби қызметті филология және педагогика ғылымдары саласындағы технологиялар, әдістер негізінде жүзеге асыру, міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану.
  • Өзіндік жобаларды әзірлеу үшін пәнаралық филологиялық, педагогикалық тұжырымдамаларды біріктіру.
Top