7M02105 Креативті индустриялар в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарының ғылыми-білім беру саласы үшін кәсіби кадрларды сапалы даярлау, креативті индустрияның ғылыми негіздерін үйренуге қабілеттілігі, өнім мен қызметтің инновациялық нарығының шығармашылық кластерінде іргелі білімді пайдалану, тұрақты даму мақсатында ойлау үлгілерін ықпалдастыру және ілгерілету, сондай-ақ білім экономикасы, мәдениет және цифрлық медиа саласында ерекше траекториясын құрастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M032 Аудиовизуалды өнер және медиа өндіріс
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті практикум
Пәннің мақсаты – магистранттардың семинар форматында шығармашылық қарым-қатынас әдістері мен құралдарымен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы символика, стилистика және композиция туралы түсінік беретін, әртүрлі әдістермен, шығармашылық үшін кейс-тестте жұмыс жасаудың, сондай-ақ шығармашылық процесс пен шығармашылық алгоритмдерін құрудың жалпы мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустрияның даму тарихы
Пәннің мақсаты – магистранттардың заманауи медиа кеңістіктегі шығармашылық индустриялардың даму процесінің негізгі факторлары мен сипаттамаларын және осы құбылыстың әлеуметтік-гуманитарлық салада көрініс беру ерекшеліктерін анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән магистранттарға шығармашылық индустрия саласындағы кәсіби қызметті игерудің негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіздерін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустрияның шығармашылық кластері
Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық кластерді дамыту үшін маңызы бар ғылыми-практикалық әдістер мен әлеуметтік-мәдени технологиялардың негізгі принциптері мен жүйеленуін ажырата білу қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі қоғамдағы шығармашылық салалардың генезисін зерттеуге, осы процестің негізгі факторларын анықтауға, даму тарихындағы негізгі кезеңдерді негіздеуге, шығармашылық индустрияның қазіргі жағдайын, олардың өзгеру факторларын және даму тенденцияларын талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты басқару психологиясының іргелі түсініктерін түсіндіру, кәсіби тұрақтану процесінде басқару аймағының аспектілерін теориялық және тәжірибелік қолдану алғышарттарын анықтау қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу курсы топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы бойынша заманауи көзқарастарды түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: басқару психологиясының, басқару қарым-қатынастағы жеке тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару негізгі принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Креативті урбназим және тұрақты даму мақсаттары
Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық урбанизмнің теориялық тәсілдерін және әдіснамалық аспектілерін, қалалардың тұрақты даму стратегияларын, аумақтың тұрақты дамуын басқаруды, сонымен қатар шағын және орта дамуды зерттеу қабілеттерін қалыптастыру. -өлшемді қалалар Қазақстан дамуының басым бағыты ретінде. Пәнді оқып-үйрену кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: Қазақстандағы қалалардың тұрақты даму әлеуеті, қалалардың экологиялық тұрақтылығы, экожүйелік қызметтер, климаттың өзгеруі, мегаполистердегі экологиялық және экономикалық жағдай.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті ойлаудың философиялық принциптері
Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық ойлау философиясын және инновация әдіснамасын, шығармашылық ойлауды қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдерін талдау және оларды тәжірибеде қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән процесстегі шығармашылық ойлаудың теориясы мен практикасын, шығармашылық ортаны құру мен қызмет ету әдістемесін, шығармашылық идеяларды тудыру әдістерін, шығармашылықтың коммуникативті кеңістігін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті ойлау шеберханасы
Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық ойлау траекториясын құрудағы жеке және топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыру, белгілі бір тәсілдерді қолдана отырып, әр студенттің шығармашылық ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық әдіс-тәсілдерін оқыту. Пән шығармашылық қабілеттерін зерделеуге және шығармашылық идеяларды дамытуға, сондай-ақ, психологиялық инерция мен инновация мәселесін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми креативті идеялар мен жобалар
Пәннің мақсаты - магистранттардың ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; ғылыми идеяның тиімділігін тексеретін құралдармен жұмыс жасау және оларға иелік ету. Курста Big Idea модулын тексеруге, Big Idea-мен жұмыс істеу үшін бақылау парағын құруға, ақпараттық шуды, аудиторияның өзектілігін, көпарналығын, қатысуын анықтайтын негізгі және қосымша модульдер, сондай-ақ ғылыми идеяларды жүзеге асыруға оңтайлы тәсілдер енгізілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммерциялық құндылықтардың креативті индустриясы
Пәннің мақсаты - магистранттарда институционалдық сала, шығармашылық индустрия жүйесі, экономикалық, әлеуметтік және мәдени өзгерістер үдерісін, сонымен қатар теориялық зерттеулерді, кәсіпкерлердің коммерциялық күш-жігерін анықтайтын практикалық ізденістерді зерттеудегі әдіс-тәсілдерді қалыптастыру. Инновация мен экономикалық бәсекеге қабілеттілікке байланысты шығармашылық индустриялардың экономикалық көрсеткіштерімен, инновацияны жасайтын технологиялармен жұмыс жасаудың негізгі әдістері зерттелетін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: магистранттардың рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты – жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, педагогикалық құзіреттілігін дамыту, болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орындары педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдістемелік және теориялық негіздерімен, қазіргі заманғы талдау, жоспарлау және ұйымдастыру технологияларымен таныстыру. оқыту мен тәрбиелеу, университеттің оқу үдерісінде оқытушы мен студенттердің субъекті-субъектілік өзара әрекетінің коммуникативті технологиялары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті мәдени құндылықтар индустриясы
Пәннің мақсаты - магистранттардың мәдениет саласындағы шығармашылық индустрия мәселелеріне қатысты ақпаратты синтездеу қабілетін қалыптастыру. Сондай-ақ, аталмыш пәнде «мәдени индустриялар», мәдени өнім және оның ұдайы өндірілуі туралы мәселелер зерттеледі. Мәдени саясаттың басымдықтары, мәдени саясат векторының өзгеруі, жүйелеу және жіктеу, құралдарды іздеу, картаға түсіру әдістері, жаңа анықтамаларды іздеу тәсілдері оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креатитві мода индустриясы және макроүрдістер
Пәннің мақсаты - магистранттардың дизайн өнерінің, киім мен аксессуарлардың, сән фотосуреттерінің және сән индустриясындағы әмбебап жобалардың тенденцияларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс сән индустриясында мансап бастау, сән коллекциясын құру, сән индустриясында бренд жасау және сән журналистикасы бойынша жұмыс дағдылары туралы түсінік береді. Аталмыш пән бойынша сән индустриясындағы стильдеу және креативті басқару мәселелері, шығармашылық процестің тұжырымдамасы, сән коллекциясы шоуын ұйымдастыру, брендтің жарнамалық кампаниясы, жұлдыздың жеке стилін құру және мәдени базаны қалыптастырудың тиімді жолдарын көрсететін әдіс-тәсілдер оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цифрлық креативті идеялар
Пәннің мақсаты магистранттардың цифрлық креативті технологиялар саласындағы жұмысты ұйымдастыру қабілетін, мазмұны мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды біріктіретін жаңа бизнес моделін қалыптастыру болып табылады. Аталмыш пән бойынша шығармашылық индустрияны талдау және түзету дағдыларын дамыту, цифрлық экономикаға интеграциялау, сондай-ақ тұтынушылардың мінез-құлқының өзгеруіне және олардың күтуіне бейімделу мәселелері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Медиаиндустриядағы музыкалық кластер
Пәннің мақсаты магистранттардың музыкалық кластер саласында шығармашылықпен ойлау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы теледидардың ажырамас бөлігі ретінде музыкалық теледидар туралы түсінік береді, оның өзіндік ерекше функциялары, жанрлары, өндірісті ұйымдастыру әдістері және құқықтық ерекшеліктері бар. Студенттер халықаралық желіні құру, әлеуметтік-мәдени практика тұрғысынан шығармашылық климат, заманауи өнер нарығы мен инфрақұрылым, өнер нарығындағы аукциондар, инвестициялар және арт-банкинг туралы білімдерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Креативті кино, театр және медиа индустрия
Пәннің мақсаты - магистранттардың кино, театр және медиаиндустрия бағытындағы жұмыстардың ерекшеліктері мен құрылымдарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Төмендегі шығармашылық салалардың негізгі бағыттары оқытылады: бейне, DVD, телевизиялық фильмдерді ескере отырып киноиндустрия; театр және пантоним, музыкалық театр, мұражайлар мен медиа-мәдени ұйымдар, бейнелеу өнері, БАҚ және әдебиет, баспа ісі, мәдени туризм.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Креативті IT стартаптар
Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық стартап-жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Сондай-ақ, аталмыш пән бойынша хабарлама нарығының стартап-жобалары, блогосфера, ойындарды тікелей трансляциялау, виртуалды шындық мәселелері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім экономикасы және креативті капитал
Пәннің мақсаты - магистранттардың «шығармашылық капитал», креативті экономика, антропологиялық капитал, әлеуметтік капитал, постматериалдық құндылықтар ұғымдарын талдау қабілеттерін қалыптастыру, сонымен қатар шығармашылық капиталдың индексін анықтау. Шығармашылық капиталдың ерекшеліктері, модернизациялау тәжірибесі, «креативті экономика» теориясының қалыптасуы мен жетілдірілуі, цифрлық технологиялардың өсуі, мәдениеттің бизнеске қосылуы зерттелетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және креативті идеялар
Пәннің мақсаты - жасанды интеллект шығармашылық процесті қалай ынталандырып, байыта алатынын зерттеу. Пән аясындағы зерттеу, өз кезегінде - шығармашылық пен озық технологиялардың синтезіне ықпал етеді, магистранттарға олардың зерттеулері мен жобаларын жүзеге асыруда жаңа мүмкіндіктер ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Креативті IT индустриялар
Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық ІТ индустриясын алға жылжыту қабілетін қалыптастыру, IT білім экономикасы саласындағы инновациялық менеджментті меңгерту. Аталмыш пән бойынша ІТ-ді басқарудың негіздері, жаңа шығармашылық жобаларды құру және ұсыну технологиясы мен стратегиялық жоспарлау мәселелері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулер жүргізу; ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру; шығармашылық ойлаудың жаңа өлшеміне трансформация жағдайында академиялық ғылымда да, креативті индустрия нарығында да философиялық қағидаттарға негізделген қолданбалы зерттеулердің нәтижелерін түсініп, интерпртациялау; студенттік бағытта оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыру және өткізу арқылы оқыту;
- Білім алушылардың академиялық құзыреттерінің қажетті деңгейін қамтамасыз ету; Қазақстанның креативті индустриясы саласындағы проблемаларды айқындау жөнінде бағдарламалар әзірлеу, олардың іске асырылуын қамтамасыз ету, капиталды одан әрі дамыту үшін алынған нәтижелерді корреляциялау.
- Креативті индустрия нарығының болашақ тенденцияларын талдай отырып, инновациялық технологиялар құралдарын, салыстырмалы әдістер мен кейс-зерттеу нәтижелерін қолдана отырып және олардың даму модельдерін болжай отырып, ғылымның, жоғары білімнің және еңбек нарығының интеграциясын қамтамасыз ету.
- Көпмәдениетті орта үшін креативті схемалар құру бойынша базистік білімді іске асыра отырып, әлемдік арт-нарықта кәсіби міндеттерді шешу үшін ғылыми-теориялық және практикалық білімді қолдану.
- Мақсаттар қоюды және оларға қол жеткізу әдістерін, құралдарын таңдауды ғылыми негіздеу; Ұлттық шолудың ерекшеліктерін ескере отырып, креативті индустрия бойынша нарық үрдісін және әртүрлі кластерлерде стратегияны ілгерілетуді негіздеу және осы ережелерді инновациялық жобаларды дайындауда қолдану.
- Креативті тәсілдер мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, тұрақты даму мақсаттары аспектісінде креативті урбанизм бойынша жаңа алгоритмдер мен процестік жүйені құру.
- Индустриялық магистральдарды, креативті технологияларды, эмпирикалық әдістер мен инновациялық мүмкіндіктер технологияларын қоса алғанда, инновациялық платформаларды пайдалана отырып, арт-жобаларды іске асыруда ұйымдастырушылық және басқарушылық дағдыларды жетілдіру.
- Арт индустриясында көркемдік-шығармашылық процесті модельдеу әдістерін қолдану; Креативті жобалар жасау технологиясын салыстыру және орнықты даму алгоритмін модельдеу мен ілгерілету бойынша креативті экономика міндеттерін шешу.
- Педагогикалық қызмет үшін ғылыми-әдістемелік білім мен тәжірибені қолдану; Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдарды қоса алғанда, креативті индустрия саласындағы толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде пайымдаулар тұжырымдау.
- Креативті индустрияның өнімдері мен көрсетілетін қызметтеріне бағдарланған креативті кластер моделін құру.
- Қызметті жоспарлау әдістемесін меңгеру, өзгерістерді талдау, ақпаратты синтездеу, жоспарлар мен ғылыми-шығармашылық жобаларды бағалау; Цифрлық технологияларға негізделген мода, музыка, театр және кино индустриясын дамытуға бағытталған креативті шеберхананы әзірлеу.
- Педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыруға және креативті стартап құру процесінде креативті ойлаудың зерттеу дағдыларын қолдана білуге мүмкіндік беретін құзыреттерді дамыта отырып, өзінің кәсіби өсуін қадағалай білу.