8D02201 Философия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты-бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи философия саласында жүйелі білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи философиялық, ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын докторанттарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D050 Философия және этика
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Өнер философиясы
Мақсаты: өнер тарихы мен теориясының мысалында абстрагирлеу және синтездеу қабілетін дамыту. Мазмұны: қазіргі білім жүйесіндегі өнер философиясы. Өнер философиясы өнертану әдіснамасы ретінде. Өнер философиясының мәнін философиялық қарастырудың негізгі кезеңдері. Модернизм мен постмодернизмнің философиялық аспектілері. Өнер түрлері және оларды философиялық ұғыну. Құзыреттіліктер: өнер дамуындағы философиялық мәселелерді топтастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл философиясы
Мақсаты: тіл философиясының негізгі идеясының мәселелерін ашу. Мазмұны: ХХв тіл философиясы. Тіл мәселесі туралы аналитикалық философия. Л.Витгенштейннің, Б.Расселдің, Соссюраның негізгі идеялары. Неопозитивизм. Лингвистикалық философия. Семиотика және семантика. Дискурс және мәтін. Жасанды және ғылыми тілдер. Әлемнің тілдік бейнесі. Құзыреттіліктер: әртүрлі философиялық платформалардың ұстанымдарынан белгілік және коммуникативтік жүйенің тәсілдерін суреттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба (ағылшын тілінде)
Мақсаты: докторанттардың академиялық мәтіндерді құру дағдыларын игеру. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді безендіру түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары, функциялары және жанрлары. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және пішімдеу және эмпирикалық зерттеулердің деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалалар, докторлық диссертация дайындау дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Философия және когнитивтік ғылымдар
Мақсаты: танымдық білім жүйесі негізінде ғылыми дүниетанымның теориялық-танымдық идеяларын анықтау. Мазмұны: когнитивтік ғылымның негізі, құрылымы, мазмұны. Когнитивті тәсілдің даму перспективалары. Инновациялық қоғамдағы когнитивтік ғылым мәселелерін шешудің маңыздылығы. Жасанды интеллект және сана. Философиядағы таным, сана мәселелері. Когнитивті ғылымдар. Құзыреттіліктер: философиялық және когнитивті таным ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- жалпы әлеуметтік және экономикалық құрылымдарға қатысты философиялық мәселелер бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу;
- ғылыми-зерттеу, білім беру салаларында ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану;
- өзінің кәсіби құзыреттілігі саласындағы міндеттерді қою және шешу және әртүрлі құрылымдардағы диалектикалық өзгерістерге әсер ететін факторларды анықтай білу;
- философиялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін философиялық және пәнаралық білімді синтездей білу;
- әлеуметтік, экономикалық құрылымдарға әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалау және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетіне ие болу;
- қоршаған ортаның өзгеретін жағдайларына бейімделу және әртүрлі пікірлер жағдайында басқару шешімдерін қабылдау;
- қоғамдағы әртүрлі жүйелерді ұйымдастыру мәселелерінің теориялық және эпистемологиялық аспектілері туралы түсінікке ие болу;
- қоғамдағы әлеуметтік-саяси, экономикалық мәселелерді қарастыру кезінде зерттеудің философиялық әдістерін қолдану;